Държавата прави пътища без да гарантира безопасността им, казва бивш шеф на КАТ

Държавата прави пътища без да гарантира безопасността им, казва бивш шеф на КАТ

© Красимир Юскеселиев



Заради "пълния дефицит на кадри" в държавната администрация няма компетентни по пътна безопасност, а приоритет на държавата е да изгражда колкото може повече пътища, без да може да се гарантира сигурността по тях. Това казва в интервю за в. "Сега" Богдан Милчев, бивш шеф на КАТ - София, а сега председател на управителния съвет на Института за пътна безопасност.


Обяснява, че в момента пътната агенция прави път, а КАТ би трябвало да санкционира агенцията или общината, ако той не отговаря на изискванията за безопасността. КАТ обаче не разполага с такива проектанти, инженери, одитори по пътна безопасност, които да могат компетентно да реагират. "Между двете ведомства има стокхолмски синдром", обяснява той.


Според него неспособността на държавата да осигури пътна безопасност се прикрива със статистика, която показва, че национално има лек спад на жертвите на пътя, докато в София, където най-много се инвестира в пътища, има "нечуван ръст" от 37%.


Корупцията под формата на подкуп на пътя не е най-големият проблем. По-големият е липсата на справедливост, посочва още Милчев. Дава пример с това, че липсата на санкции за шофьори, които карат в бус лентите, за да изпреварят трафика, дава повод на останалите също да се питат защо да не направят така или пък да минат също на червено, или да карат пили. "Не е тайна за никого, че ръководството на МВР е неспособно към този момент да мотивира своите служители да работят по Закона за движение по пътищата", коментира Милчев. Обяснява, че служителите на КАТ били силно демотивирани да работят, след като било въведено задължителното заснемане на проверките на пътя от 2014 г. От думите му се разбира, че няма достатъчно камери, нито кой да гледа записите. Това довело до рязък спад на установените нарушения.

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4363 Неутрално

    Заради "пълния дефицит на кадри" в държавната администрация няма компетентни по пътна безопасност
    ____________________
    Най-лошото на корупционните схеми на герберите , не е ,че много се краде от пътищата а ,че се назначават пълни калинки на длъжности по шуробаджанашка линия без да има каквато и да било конкуренция на експерти при назначенията!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Кат не си вършат работата. Само камерите са се превърнали в касички. А кой да следи за бус лентите няма.

  3. 3 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1613 Любопитно

    Хинтересно. И що у Софето дето най-много се инвестира в пътна инфраструктура броят на ПТП е скочил с такЪв гоУем процент? Шофьорите ли нещо са станали по-гоУми джигити, улиците и булевардите ли не са направени както си му е редЪт? Други ли са причините?

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  4. 4 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Пропуснал съм факта, че Богдан Милчев е бил шеф на КАТ-София.
    Във всичките си участия в телевизиите звучи смислено и аргументирано.

  5. 5 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1802 Неутрално

    МВР е неспособно да мотивира служителите си да си изпълняват честно и съвестно задълженията. Видеоконтролът демотивирал още повече тези служители. Това не са полицаи, а заптиета и башибозук. МВР следва да се закрие и да се основе нова структура от нула.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  6. 6 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1802 Неутрално

    До коментар [#4] от "Smoke":

    Още навремето беше нетипично интелигентен за милиционер. Как се е издигнал до шеф на КАТ нямам представа.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  7. 7 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#3] от "tsyrvulan":

    София се напълни със СЕЛЯНДУРИ ! Това е причината...
    Бидейки СЕЛЯНДУРИ- всеки селяндур си мисли, че ТОЙ Е НАЙ ГОЛЕМИЯТ ТАРИКАТ И ДРУГИТЕ СА БАЛЪЧЕТА ! Затва бу ленти, подминаване на опашка от неправилната лента и редене най отпред, това са всекидневни гледки !
    По комплексите-спални-гета за селяндури е НАЙ ЗЛЕ ПОЛОЖЕНИЕТО, не, че на другите места ги няма .....

  8. 8 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2996 Неутрално

    Това ми прилича на заявка за сладки обществени поръчки към института за пътна безопасност.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5090 Неутрално

    "От думите му се разбира, че няма достатъчно камери, нито кой да гледа записите. Това довело до рязък спад на установените нарушения."


    Това са пълни глупости, особено последното.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  10. 10 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#3] от "tsyrvulan":

    Фалшиви книжки, милион провинциалисти, които не могат да карат в голям град, никакъв контрол и санкции от КАТ за наистина важни неща.

  11. 11 Профил на Шихан Йордечка
    Шихан Йордечка
    Рейтинг: 237 Неутрално

    мафията на Борисов не покри ли един доклад за един път на който загинаха сума ти хора?

  12. 12 Профил на Неизвестен Извършител
    Неизвестен Извършител
    Рейтинг: 954 Весело

    Пропуснал съм факта, че Богдан Милчев е бил шеф на КАТ-София.Във всичките си участия в телевизиите звучи смислено и аргументирано.
    —цитат от коментар 4 на Smoke


    Ето една особено смислена и аргументирана част от беседата:
    " - Агенцията е изключителна възможност за нас, хората, да посочим от кого очакваме решението на проблема. Имахте ли амбицията да я оглавите?
    - Не, аз, ако съм имал такава амбиция, отдавна да съм я оглавил."



  13. 13 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Аз ако съм катаджия, ще стоя само на инфарктни места и ше ги СКЪСАМ от актове !
    Примерно Гешов и българия втора лента и пререждане на опашката от лентата за на право- ше ги съсипя
    Също и на България към оковръстното, където полвината минават от 2 ленат, шото другите са балъци, че чакат.... леле ше ги попилея !

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12731 Весело

    Прав е. Винаги ми е било интересно как някои хора "поумняват" веднага след като напуснат държавната служба.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#10] от "falkoneti":

    ДЮобави факта, че като излезнат от външната тоалетна и свалят наъмите и си купят на кредит по един навес премиОм за 10К лв, и вече им се полага да пререждат всички!
    Апа ако са теглИли и 30 годишна ипотека и нежели са със софийска вече рег.... лелеиии, направо става страшно

  16. 16 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 1574 Неутрално


    Обяснява, че служителите на КАТ били силно демотивирани да работят, след като било въведено задължителното заснемане на проверките на пътя от 2014 г.
    —цитат от коментар 0 на Статията



    Опа....

    Че приватизирайте КАТ, тогава, бе!👿👿

    Да разлая троловете!!
  17. 17 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    държавата строи пътища убийци , ЛАКОМИЯТА НА ТИКВАТА Е НЕЧОВЕШКА

  18. 18 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    Прав е, но това няма как стане със сегашната централизирана система на МВР и КАТ.

    МВР и КАТ трябва да минат под шапката на общините и да се отчитат на кмета или пък директно да се избира "шериф" на местните избори. И трябва да имат отделни бюджети и глобите, които налагат трябва да влизат в общинските бюджети.

  19. 19 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Обяснява, че служителите на КАТ били силно демотивирани да работят, след като било въведено задължителното заснемане на проверките на пътя от 2014 г.
    —цитат от коментар 0 на Статията

    Хаххахаххаха

    Ми да отидат да работят на частно някъде бе, ама там се БАЧКА, трябва да МОЖЕШ и не можеш да взимаш по двайс кинта

  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    държавата строи пътища убийци , ЛАКОМИЯТА НА ТИКВАТА Е НЕЧОВЕШКА
    —цитат от коментар 17 на reply


    Без пътища по-добре ли ще? :)

  21. 21 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    А по негово време пътищата бяха по добри от германските...
    ОХЛЮВ!!!

  22. 22 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Не знам защо просто не обвържат процент бонус за написалия глобата катаджия. Изглежда толкова елементарно.

    Естествено, после някой ще трябва да ги събира тия глоби, но ще е и стимул за катаджиите да се напънат да опишат нарушението правилно.

    ... и така като го написах и отече всичко.

    Егати кочината.

  23. 23 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    Ала-бала. Държавата не прави проекти, а ги поръчва и ако тези които проектират не го правят както трябва, те трябва да бъдат наказвани. Обичайната практика е тговорността да пада основно върху проектанта и изпълнителя, ако проекта е добър, но изпъкнителя го е прецакал. Нещо повече, докато се реализира даден проект, обичайно има шеф-иниженери от страна на проектанта, които трябва да осъществяват авторски надзор и при необходимост, нещо нормално при изпълнение на големите и въобще проекти, да правят и/или съгласуват изменения в проекта. От тази гледна точка, няма как да има толкова много на брой и равностойни по компетентност кадри, на няколко места - проектант, изпълнител, възложител, че и КАТ, за което става дума в изказването.

  24. 24 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Нормално е катаджиите да имат финансова заинтересованост от налагане на глоби, както служителите на НАП. Една камера инсталирана на любимите места за навлизане в бус лентата - например на Цариградско пред полиграфическия комбинат ще донесе хиляди и ще дисциплинира водачите. Да не забравяме че има моменти в които сме готови да платим и глоба но да стигнем за важно събитие.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  25. 25 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#13] от "Matematiks":

    И ще те уволнят на първия месец, щото си санкционирал "нашите" хора.
    Прав е човекът докато по пътищата има едни по-равни за които спазването на законът не е приоритет и началниците в МВР ги оправят, полицията ни ще е демотивирана.
    Да не говорим че сред редовите полицаи ходи мълва, че там горе относно заплатите на полицаите се говори - Абе те вземат рушвети, това им стига кво ще им учеличваме заплатите.
    Още навремето Т.Живков имаше такава теория че един човек за да е контролируем той трябва да е виновен. За да живеят нормално полицаите трябва да вземат рушвети, вземат ли рушвети - вече са виновни, а от там и контролируеми. Нашите хора няма да ги закачате, законът е за глупаците.

  26. 26 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Аз ако съм катаджия, ще стоя само на инфарктни места и ше ги СКЪСАМ от актове !Примерно Гешов и българия втора лента и пререждане на опашката от лентата за на право- ше ги съсипяСъщо и на България към оковръстното, където полвината минават от 2 ленат, шото другите са балъци, че чакат.... леле ше ги попилея !
    —цитат от коментар 13 на Matematiks


    Само че най-лесното е да снимаш с камерата как някой кара със 70 при ограничение 50 (нищо че алея "Яворов" например спокойно би могла да е за 70) и да пускаш глоби.

  27. 27 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 74 Весело

    Бившият шеф на КАТ още ли ходи с униформа?

    Няма бивши ченгета,това е нелечимо състояние за цял живот!

  28. 28 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3225 Неутрално

    Милчев беше единствения смислен леф на КАТ и за това бъъъързичко го уволниха. Боклици

  29. 29 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#26] от "nigel":

    Съгласен съм, има доста МАЛОУМНО ПОСТАВЕНИ КАМЕРИ !
    Особено на места, къде НЯМА КАК ДА ИМА ПЕШЕХОДЦИ, или включващи се от пряка от страни.
    То Яворов е равносилно на Околовръстното като ширина и обезопасеност, защо там е 80 а на Яворов 60 :////
    Има доста малоумнщини, но основната причина е че:

    1. Хората НЕ МОГАТ ДА КАРАТ! Особено провансалците са МЕГА ЗЛЕ !
    2. Всеки си мисли, че е ПО ТАРИКАТ от другия !

  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5088 Неутрално

    ГЗоляма част от новите пътища НЯМАТ Акт 16 !!! Това говори много !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5088 Неутрално

    До коментар [#28] от "arcanum":

    Уволниха го Мутрите. Не им цепеше басма.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    До коментар [#5] от "Пипера е много лют":

    А колко е лесно да се направят промени в закона, така че полицаите да взимат процент от наложените и събрани глоби. Може да има и плащане на място, с ПОС-терминал, с отстъпка. И никакви наши хора, на които да им се разминава винаги- ако трябва тристепенен контрол за да се избегне замитане на нарушения.

  33. 33 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Нормално е катаджиите да имат финансова заинтересованост от налагане на глоби, както служителите на НАП.
    —цитат от коментар 24 на korc

    Горовите глупости. Никъде по света няма такова нещо - налагащият глобите да получава част от тях. И къде пък в НАП сте видели такова?

  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5088 Неутрално

    До коментар [#33] от "Smoke":

    В Мутростан има - казват му ДМС. Той знае защото също е на хранилката.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  35. 35 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3059 Неутрално

    "Държавата прави пътища, без да гарантира безопасността им..."

    Сигурно е прав бившият шеф в КАТ за безопасността, ама мен леко ме разсмя това "държавата прави пътища". Кои пътища толкова е направила държавата през последните години? Межуселският път София - Калотина, по който минава основният трафик от и за Европа ли стана магистрала? Околовръстното в София дето води отникъде доникъде ли е довършено? Магистралите "Хемус" и "Струма" ли излязоха изпод сянката на кривата круша? Извънземните ли ще строят магистрали до Русе и Видин? Сигурно - колкото катарските инвеститори построиха магистрала "Черно море"!

  36. 36 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#13] от "Matematiks":

    и аз искам едно кръстовищв под аренда за мен смо 25 %

  37. 37 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#29] от "Matematiks":

    Даже и пътя през прохода на републиката "един век " след последния ремонт не е с акт 16

  38. 38 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3403 Неутрално

    Само че най-лесното е да снимаш с камерата как някой кара със 70 при ограничение 50 (нищо че алея "Яворов" например спокойно би могла да е за 70) и да пускаш глоби.
    —цитат от коментар 26 на nigel


    Лесно е. Но проблемът е, че КАТ няма бюджет за камери, а и не е много заинтересован да ги прави. Отделно ако има бюджет, то той ще е малък и ще сложат камери само на малко места.

    Местните хора, кметовете и местните власти са тея дето знаят къде се правят най-много нарушения и къде се случват най-много катастрофи. А и ще им е лесно да отделят бюджет за 2-3 камери, ако знаят че глобите от тях ще влязат в техния бюджет.

    Т.е. който прави разхода да прибира и глобата. И тук идва ролята на държавата - да гарантира че глобата ще бъде събрана. Щото в момента държавата не прави и това. Налагат се глоби, но те не се плащат.

  39. 39 Профил на MrHide
    MrHide
    Рейтинг: 401 Любопитно

    Най-накрая някой да каже истината за това как седят нещата при проектирането и контрола на пътищата...

    Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.
  40. 40 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Горовите глупости. Никъде по света няма такова нещо - налагащият глобите да получава част от тях.
    —цитат от коментар 33 на Smoke


    Надявам се, наясно си, че живеем в "държава" с по-различни порядки? И за пример ще ти посоча контрольорите в градския транспорт, които имам спомен, че също взимат процент от глобите, които налагат.

  41. 41 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1613 Весело

    До коментар [#7] от "Matematiks":

    Брях, с подобен вид мислЮване може да се обясни всичко. Ей един пример, България е неразвита, сравнително бедна и корумпирана щото мнозинството Българи са селяндури. МислА че е необходим малко повече анализ вместо първосигнално схващане на проблемите.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  42. 42 Профил на Miguel Ramierez
    Miguel Ramierez
    Рейтинг: 886 Неутрално

    За безопасност във всеки храст шапкар с радар. Пълна хазна, доволна администрация.

    1.618
  43. 43 Профил на lea02605492
    lea02605492
    Рейтинг: 74 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":
    Селяните са си свикнали да си джапат у калта...

  44. 44 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    Неуспял катаджия да ни дава акъл вече в повече идва!

  45. 45 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Интересно е да се наблюдава как бивши служители от администрацията, като излязат за малко, стават големи критици и много напевно обясняват разни неща.Всъщност както винаги вместо да говорят те какво са направили за да работи по-добре система в полза на хората, винаги удобно говорят общи неща без да се навлиза в конкретика.

    Та първият въпрос към г-на е, той докато беше шеф на КАТ София какво направи, така че служителите, които патрулират, когато видят проблеми с пътната настилка или маркировката, още същият ден да докладват по надлежния ред?

    Той лично какво е направил, за да се създаде или подобри система за събиране и обработката на данни, свързани с проблеми по пътната настилка и маркировката?

    Колко служители той лично е изпратил на курсове, включително и извън страната, да повишат квалификацията си по пътна безопасност?

    Три въпроса за начало стигат :).
    Администрацията само се раздува, постоянно уж не и стигат някакви специлисти, средните заплати вече са по-високи от реалните в малките фирми, но никой не говори за реформи, включително и г-на от статията.

  46. 46 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    Държавата прави пътища?! Като изключим автомагистралите, които са нови(не изцяло, но все пак) , всичко останало е ремонт и поддръжка на съществуващата пътна мрежа. Имитира се основен, или частичен ремонт, докато повечето пари се "усвоят" от правилните фирми. С остатъка, се кърпи положението до новия ремонт ⛍.

  47. 47 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1371 Гневно

    Най-добре е да си нямаш работа с КАТ. За едни документи на колата ме въртят вече 2 седмици. Иди там, вземи документ за ...това, копие на онова, оригинал тук, мокър печат там, актуални състояния... Взех си отпуска и още не мога да реша проблема. За чиновничките зад гише хич и не искам да отварям дума. И разбира се, все ти си виновен, напомнят ти го с назидателен тон....

  48. 48 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 333 Неутрално

    бб се интересуваше да режи лентики, а не какво се стрий и как се строй, дебелото лили изяде асфалта задника и натежа и бойко я изпрати кък евросъюза и да видим там как ви ще изсере, нещастна майка България. Управ ление от некадърници, които трошат народни пари, крадът ,та крадът.

  49. 49 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 5844 Неутрално

    И този проблем се задълбочи през управлението на ГЕРБ

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  50. 50 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 494 Неутрално

    " в държавната администрация няма компетентни по пътна безопасност....."
    А извън нея е пълно с "експерти" по пътна безопасност. И в т.н. Институт...." всички са "експерти" , но специалисти - няма.
    "Експерти" на свободна практика и дават ъкъл.

  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5088 Неутрално

    До коментар [#44] от "svoboden":

    А НЕуспял пожарникар може ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 864 Неутрално

    Да ги мотивират. Не е сложно.
    Заплатата да се формира, като % от събраните глоби, съставени актове.
    Ако нищо не е свършил, уволнение.

  53. 53 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Той добре коментира пътищата, но нещо нямам спомен по негово време в София да е имало повече ред в движението и паркирането ... И той я караше от акция на акция, а между тях - шлюпене на семки

  54. 54 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Тоя пак ли се появи с "компетентните" си мнения.
    Има си ясни нормативи в строителството за ленти, радиуси на завой, кръстовища и т.н. Няма нужда КАТ да се занимава с това.
    Ама и този Милчев е един експерт, още го помня като беше обикновен полицай и учеше задочно в Минно-геоложкия, че да вземе някаква диплома и да го направят с връзки инспектор.

  55. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8658 Неутрално

    Там не се режат ленти, а се спестяват и пари.

  56. 56 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#28] от "arcanum":Уволниха го Мутрите. Не им цепеше басма.
    —цитат от коментар 31 на КМЕТ В СЯНКА


    Хохохохох, не цепел бъсма на мутрите...
    Даже си го спомням веднъж Милчев, как един доцент не искаше да му пише тройка и тоя замалко да го набие. Нищо не знаеше и тормозеше преподавателите да му пишат тройки, че да може с дипломата да отиде на по-висока флъжност в КАТ.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK