Влакът Пловдив - Одрин спира "за съгласуване" след първия курс

Влакът Пловдив - Одрин спира "за съгласуване" след първия курс

© Юлия Лазарова



Влакът Пловдив – Одрин няма да се движи тази събота и неделя – 8 и 9 юни. Това съобщиха от БДЖ.


Всички, купили си предварително билети за 8 и 9 юни, могат да възстановят парите си от съответните международни бюра и билетните каси, от които са закупени, уточнява железопътният превозвач.


БДЖ пусна за първи път влака на 1 юни. Композицията трябваше да пътува в състав от два вагона през почивните и празничните дни.




Туристическият влак ще продължи да пътува, след като се преразгледат и осъществят всички съгласувателни процедури, се казва в съобщението. Изготвят се варианти влакът да тръгва от София като целта е да се обхване по-широк кръг от клиенти.


Влакът Пловдив – Одрин тръгна за първи път тази събота – 1 юни. Цената на билета от Пловдив за Одрин и обратно бе 28.56 лв. с включени запазени места.

Ключови думи към статията:

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3804 Весело

    Аз пък помислих, че патриотите са се притеснили от едно такова близко обвързване на бившата Източна Румелия с Одринският вилает. (А може пък турските патриоти да са се притеснили)😂😂😂

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4980 Весело

    Какви клиенти, какви пет лева?! Какви са тези бавноходеши влакчета, влакчета, движещи се със скоростта на някой скъп минимизиран модел?!
    А едно френско влакче преди сума ти години постигна 574.8 км/ч ...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  3. 3 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3118 Неутрално

    Всичката работа хубава, ама на БДЖ-то :)

    А на 15 и 16 или още е рано да се каже :)

  4. 4 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3830 Весело

    Айдеее! Софиянци изревнуваха майничките, за евтиния турски пазар! И веднага им направиха сечено!

  5. 5 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    Какви клиенти, какви пет лева?! Какви са тези бавноходеши влакчета, влакчета, движещи се със скоростта на някой скъп минимизиран модел?! А едно френско влакче преди сума ти години постигна 574.8 км/ч ...
    —цитат от коментар 2 на hamiltonf


    Провери и за цената на билета във френския влак.
    И запомни!!! За всеки влак си има пътници!!!

  6. 6 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Влакът Пловдив - Одрин спира след първия курс

    Няма въглища ли?

  7. 7 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1186 Весело

    Провери и за цената на билета във френския влак.
    И запомни!!! За всеки влак си има пътници!!!
    —цитат от коментар 5 на 4ort


    Да, но специално този няма ВИП

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  8. 8 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Само като си представя как някоя калинка в БДЖ е решила, че е предложила нещо гениално да се възползва от потока куфарни търговци (и домакини), пък то .. 2 (ДВА) вагона не може да напълни - толкова за доверието и качеството на услугата.

    Работата стана 'абе исках, ама нямах желание' ;)

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  9. 9 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    Ако някой наш влак излезе към Западна Европа, ще стане сензация за европейците. Когато видят този 50-60 годишен локомотив и клатещите се 40-годишни вагони след него, западняците ще се ужасят. Няма Неизбежно ще възникнат сравнения с Димящия Кузя. Вече 10 години правим ремонти на ЖП линиите, но резултат никакъв. Преди пътувахме София-Бургас за 7.30 часа, а сега го пътуваме за 6.30 часа. За това време във Франция един влак ще вземе маршрута Марсилия-Париж.

    Скоро ми се наложи да пътувам със спални вагони. Вагоните са доста запазени, все още с малки следи от експлоатация, но са вече близо 10-15 годишни. И са произведени в Турция. За сметка на това локомотивите и обикновените купета се намират в потресаващо състояние. Както соъбщи преди време шефът на БДЖ, спират някои линии, защото над 40 % от локомотивите били в постоянен ремонт в депото. И в този смисъл, какво ли си мислят турците в Одрин, когато видят самоходното тракащо желязо на своята гара?

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  10. 10 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 558 Неутрално

    А колко БДЖ-та махна от врата ни "лошият" Костов?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4980 Весело

    До коментар [#5] от "4ort":

    Какво да проверява, като съм се возил, няколко пъти, и съм спестил два дни път с автомобил, при моето каране....

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  12. 12 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Fun fact: До 2013-та в Германия беше незаконно да се превозват пътници между две населени места, ако съществува железопътна връзка.

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    Ако някой наш влак излезе към Западна Европа, ще стане сензация за европейците. Когато видят този 50-60 годишен локомотив и клатещите се 40-годишни вагони след него, западняците ще се ужасят. Няма Неизбежно ще възникнат сравнения с Димящия Кузя. Вече 10 години правим ремонти на ЖП линиите, но резултат никакъв. Преди пътувахме София-Бургас за 7.30 часа, а сега го пътуваме за 6.30 часа. За това време във Франция един влак ще вземе маршрута Марсилия-Париж. Скоро ми се наложи да пътувам със спални вагони. Вагоните са доста запазени, все още с малки следи от експлоатация, но са вече близо 10-15 годишни. И са произведени в Турция. За сметка на това локомотивите и обикновените купета се намират в потресаващо състояние. Както соъбщи преди време шефът на БДЖ, спират някои линии, защото над 40 % от локомотивите били в постоянен ремонт в депото. И в този смисъл, какво ли си мислят турците в Одрин, когато видят самоходното тракащо желязо на своята гара?
    —цитат от коментар 9 на Lou


    Преди да пишеш, провери къде се сменят локомотивите и могат ли в Одрин да видят български локомотив?
    Ти в Пловдив виждал ли си турски локомотив?

  14. 14 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    До коментар [#5] от "4ort":Какво да проверява, като съм се возил, няколко пъти, и съм спестил два дни път с автомобил, при моето каране....
    —цитат от коментар 11 на hamiltonf


    Едни спестяват пари, други време.
    Поради тази причина за всеки влак си има пътници.

  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11245 Весело

    Българите изкупиха субсидиания лук на съседите )

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2101 Неутрално

    Тръгнал на 1ви, и спрял на 2ри? Ами ако съм си купил хотел, кола под наем, нещо съм си резирвирал в Пловдив или Одрин, БДЖто как ще ме компенсира? Ей затова не трябва да се наливат пари в глупави държавни идиотщини!

  17. 17 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2501 Весело

    Как така БДЖ ще отнема пътници от автопревозвачите? Ами парите на ДПС ще намалеят.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  18. 18 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9331 Весело

    До коментар [#8] от "Канасубиги":

    Калинката е пуснала влак за събота и неделя , без дори да разбере, че големият калабалък е, когато в Одрин има пазар !!!
    А пазарът е в ПЕТЪК !!!!!!!!!!!!!!!!!

    karabastun1@abv.bg
  19. 19 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3887 Любопитно

    Туристическият влак ще продължи да пътува, след като се преразгледат и осъществят всички съгласувателни процедури
    =======
    Какъв туристически влак.....?!
    Това е влака " юруш на маслините"......
    Туризъм е друго нещо.

    Bukalemun
  20. 20 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Няма пътници,защото всички пътуват със коли.

  21. 21 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 698 Неутрално

    ЕМЕС

    Само един курс направиха,
    и разбраха че се изложиха.
    С вагони неизмити и празни,
    всеки човек ще се раздразни.

  22. 22 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1480 Весело
  23. 23 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 698 Неутрално

    ЕМЕС

    Против турците винаги злословят,
    но до тяхната стока се домогват.
    Много трудно се разбира,
    за какво нашенеца напира.
    Не е в състояние да разсъждава,
    на компартията си подрсжава.
    Лошите отношения се създават,
    без последствията да съзнават.

  24. 24 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Ей така държавните дружества правят бизнес, т.е. загуби, след това всички ги плащаме.
    А БДЖ са си отличници, откъдето и да ги погледнеш
    Всичко трябва да се приватизира.

  25. 25 Профил на stalker
    stalker
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#18] от "karabastun":
    Е, това не го знаех ама това няма никакво значение, ни калинка та да не го знае е позорно.

    Common sense !
  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    До 5:"4ort"....Провери и за цената на билета във френския влак.
    И запомни!!! За всеки влак си има пътници!!!...."

    Въпреки цените си френските влакове пращят по шевовете си. Винаги са пълни.

    Сега малко по-конкретно. Наистина френският влак TGV (Très Grande Vitesse - много висока скорост) е поставил рекорд от 574 км/ч, и се счита за най-бързият релсов влак. Обикновено се движи със скорост между 250 и 300 км/ч, а на места с над 100, т.е. рядко се използват свръхвъзможностите му. И точно това го прави толкова скъп.

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3914 Неутрално

    До коментар [#26] от "historama":

    малка корекция TGV - Train à Grande Vitesse (влак с висока скорост).
    Извинявам се за лошия цитат

  28. 28 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Не ни трябват влакове 500км/х, влаковете трябва да поддържат минималната магистрална скорост, тоест средна скорост 140км/х и ще е перфектен транспорт. Щото и аз искам Бентли, ама то не е въпроса да си говорим ала-бала. Дори 140км/х е невъзможно за нас, понеже работата не само във влака, то бариери(ХУБАВИ), то релси, то чудо. Няма да стане това скоро...

  29. 29 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2668 Любопитно

    Аз пък помислих, че патриотите са се притеснили от едно такова близко обвързване на бившата Източна Румелия с Одринският вилает. (А може пък турските патриоти да са се притеснили)😂😂😂
    —цитат от коментар 1 на DDR


    Ами то си е за притеснение! Утре може и да пуснят влак Русчук- Истанбул и да се окаже че митническите проверки го забавят и изобща границата пречи за нормалните връзки на българските турци с майката - Родина - Турция!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  30. 30 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Дори 140км/х е невъзможно за нас, понеже работата не само във влака, то бариери(ХУБАВИ), то релси, то чудо. Няма да стане това скоро...
    —цитат от коментар 28 на deutschland


    Трасето Пловдив - Свиленград може да се поддържа 160 км/ч, дори и Бойко го провери при завършването на реновацията. Имаше кадри където Бойко се вживяваше в ролята на Цар Борис 3.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  31. 31 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2995 Весело

    Туристическият влак ще продължи да пътува, след като се преразгледат и осъществят всички съгласувателни процедури=======Какъв туристически влак.....?!Това е влака " юруш на маслините"......Туризъм е друго нещо.
    —цитат от коментар 19 на eti mehter


    .....обадил съм се да го ПУСНАТ от СОФИЯ.......!!!!.....няма празни КУРСОВЕ да се ПРАВЯТ........яяяяя........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  32. 32 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2501 Неутрално

    Случаят със стопирания влак си заслужава журналистическо разследване. Кой как и кога е спрял курса, защото това е част от евтаназията на БДЖ. Да видим кои са душманите на нормалният бизнес с равнопоставени участници.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  33. 33 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 944 Неутрално

    ...."Въпреки цените си френските влакове пращят по шевовете си. Винаги са пълни.Сега малко по-конкретно. Наистина френският влак TGV (Très Grande Vitesse - много висока скорост) е поставил рекорд от 574 км/ч, и се счита за най-бързият релсов влак. Обикновено се движи със скорост между 250 и 300 км/ч, а на места с над 100, т.е. рядко се използват свръхвъзможностите му. И точно това го прави толкова скъп.
    —цитат от коментар 26 на historama


    ТЖВ подържа висока скорост на правите участъци, а във Франция имат големи равнини. За България ще е достатъчно влаковете да могат да подържат средна скорост от 130-140 км (максимална 160), и да могат да покриват София-Варна за 4ч., и София-Бургас за 3

  34. 34 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    До коментар [#6] от "koko65bg":
    Влакът Пловдив - Одрин спира след първия курс
    Няма въглища ли?
    ................
    Явно дрогата минава по друг канал.
    Кокаинът е скъп, в един вагон спокойно могат да се пласират 2-3 тона незабелязано.
    Особено ако на митничарите е казано да търсят из куфарите и по купетата, а не между колелата.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  35. 35 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    Влак с 2 вагона?
    Че да бяхте пуснали Дезиро, поне вътре са доста приятни. аз не се бях качвал на влак от 90-те години, наскоро се качих инцидентно от Земен до Кюстендил и обратно и останах очарован. Една такава мотриса ако щъка между Филипополис и Адрианопол според мен ще е доста по-добре от раздрънканите вагони.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK