Невъзможно е да стигнат тези "безвъзмездни" кинти, както и собственото финансиране. Ще са интересни сравненията, примерно с Барселона, която наскоро също закупи няколко вида е-автобуси.
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
Ще налеят, но със същия ефект ! Ако не броим, разбира се, бездънните джобове на тимаджийте, които с удоволствие ще усвоят от въпросната сума чисто едни 30 - 40 % ! Кой ти ги дава ! ГЕРБ се грижат да групировки да са доволни !
Няма нищо общо със статията. Тя само е повод за този въпрос. И сигурно е трагично положенията с тези програми наистина. И сигурно има корупция. И сигурно трябва да се пише за тези неща.
Но, някога, в далечно бъдеще, в близките, да кажем, 8-10 години., предвижда ли се и някаква положителна статия за Варна да излезе в тази медия?
Защото, ако четем само Дневник, думите, които се използват от редакцията са:
Правали, катастрофи, пълни провали и пълни катастрофи... и в този дух.
Тоест, в тази Варна нищо положително ли не се случва? Там, хора не живеят, там нищо положително не се случва, там само скръб и мъка. Нали, извън там някакви политици и някакви партии, явно нищо друго не се случва...
Тия където и каквото и да пипнат се проваля с трясък. Ясно е, че основната им цел е да краднат колкото могат, но съм сигурен, че толкова си могат и дори при най-добро желание резултатите ще са подобни...
успокойте приятелката си, нищо положително няма да бъде написано, както и написаното винаги ще бъде придружено от служебни коментатори с дежурното "ТИМ", "кочина"...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Щом положителна новина купуването на нови автобуси и тролейбуси е представена като "още наливане в провален проект" ,значи да не очакваш нищо обективно от Спас.
Ето статия в уики за метробуса в Истанбул https://en.wikipedia.org/wiki/Metrobus_ (Istanbul) А ето и снимка на трасето от същата статия https://en.wikipedia.org/wiki/Metrobus_ (Istanbul)#/media/File:Mecidiyeköy_Metrobüs_Durağı_cropped.jpg Метробуса е бърз автобус с отделни ленти за движение, които са оградени с ограда и не може никой освен метробусите да се движат, а до спирките се стига с надлези, над булевардите.
Тая глупост , че ''Ламята ТИМ трябва да бъде хранена редовно'' хваща дикиш само пред група ''столичани'', които ти слагат плюсове, но няма нищо общо с реалния проблем с градския транспорт на Варна !!!!
А някога ще отделят ли пари за асфалтиране поне на една улица в Траката или Бриз или в СВ Никола ,откъдето смъкват по три кожи данъци и няма улици на които да могат да се разминат две коли или ще си крадем всички данъци за уж някакъв градски транспорт или нещо друго!
Изборът на електрички ще е интересен. Мисля, че групировката има сериозен автомобилен бизнес, включително с автобуси и камиони, включително електрически, от сериозен производител.
Ако Бойко не захранва ламята редовно, нивото на българо-съветската дружба рязко пада и почват да му се образуват проблемчета,
Самият той знае , че мафиотските структури на тази трубуквена групировка са страшно дълбоко внедрени в община, полиция, съд, прокуратура в морския град. Затова всяка година прежалва едни 50-100 милиона да му е мирна главата. (справка-малоумният булевард Левски, който като река разцепи града на 2 - но какво да искаме от проект от 60-те)
Евала на кмета на Варна, че успя да инвестира толкова средства в градския транспорт и то без един лев да бъде за сметка на варненци! Авторът както стана ясно отдруга негова публикация има лични разправии с общината, непрофесионално е да ги представя като журналистическа позиция.
Аз като гост на Варна единственото "положително" нещо, което забелязах последните две-три години са новите заведения за пиене и ядене, като че ли това е най-важното. Иначе мръсен град с лош транспорт, вехти и неподдържани сгради, счупени тротоари и булеварди, умряло пристанище... За Бургас мога да кажа доста хубави неща обаче.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А някога ще отделят ли пари за асфалтиране поне на една улица в Траката или Бриз или в СВ Никола ,откъдето смъкват по три кожи данъци и няма улици на които да могат да се разминат две коли или ще си крадем всички данъци за уж някакъв градски транспорт или нещо друго!
Без да си кривим душата! Проект "Интергриран градски транспорт" е наистина провал. Като изпълнено, може да се признае рехабилитацията на съществуващите пътища и евентуално подобията на вело алеи. Изначално идеята автобусите да са смесени с автомобилите и да се очаква някаква промяна е налудничава! Нека дойдат новите автобуси все файда!!!!
А ти чувал ли си колко пари струват батериите на тези електробуси след 5 години ползване?, А ти чувал ли си, че транспортното дружество отчете 3 млн. загуби за миналата година при тези на лети милиони?
До коментар [#18] от "edin drug": За Траката, абе нали сте спестили яко от цената на парцелите (строите кооперации в лозя и градини уж че са бараки за земеделски сечива и по другите схеми) значи са ви останали пари за джипове дето нямат нужда от асфалт. Карайте си ги със здраве.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Управата и в частност Общината не са спомогнали за абсолютно - повтарям, за абсолютно! - нищо положително във Варна. Всичко хубаво се случва от частни фирми, предприемачи и инициативи. Често въпреки Общината. Освен това сме 2019 - естествените процеси си вървят (отново въпреки Общината), технологиите и развитието не ни подминават... И понякога се създава илюзията, че градът е някак по-модерен и се развива.
Хората се радват на някакви улици и забравят, че това е *задължение* на Общината. Но некадърното изпълнение е потресаващо. Улици се ремонтират седмица след асфалтирането им. При първия дъжд градът става непроходим, а след него - отварят се нови дупки и следва нов ремонт на ремонта. И така до безкрай, и не само в тази сфера. Конкретно по темата, в града системата за машинно закупуване на билетите не работи, а за нея бяха дадени милиони и официално е отметната като "завършена". На места няма машини, на други са счупени, интерфейсът и цялата схема са убийствено тъпи (за мен, а смятай как някой пенсионер ще се оправи). Малкото, които работят са бавни и смотани - "процедурата" трае 30 секунди, представи си как това става при постоянно качване на 10-20-50 души от спирка! Бързият коридор не работи, автобуси закъсняват или пропускат курсове, а официалното онлайн-разписание (пак платено с тия милиони) така и не се случи и беше почнало да краде информацията от частен уебсайт.
И ти казваш, че трябва толеранс към това, дори грам?
Проблема не е в автобусите, а в обхвата им. Има много зони, в които ГТ не е на ниво (честота на автобусите и свързаността им с другите линии), което принуждава хората да ползват личните автомобили, което в последствие задръства големите булеварди, което забавя автобусите... Другото е с детските градини и училищата, което пак води до развозването на деца от един квартал в друг и добавя още автомобили в кашата... Третата порция каша идва от работенето на голямо разстояние, което в повечето случаи изисква автомобил, щото пътьом возиш децата и не ти се налага да чакаш автобуси в ЗПЗ (прмерно)... Абе има хляб и салам в системата, просто трябва да се развие адекватно, за да се отпуши. Само със скоростни отсечки за автобусите няма да станат нещата.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Аз като гост на Варна единственото "положително" нещо, което забелязах последните две-три години са новите заведения за пиене и ядене, като че ли това е най-важното. Иначе мръсен град с лош транспорт, вехти и неподдържани сгради, счупени тротоари и булеварди, умряло пристанище...За Бургас мога да кажа доста хубави неща обаче.
Да не би да сте си прекарали почивката в Аксаково, а не във Варна? И между другото пристанището е държавна собственост, така че за това колко е умряло то има вина единствено София.
Къде е написаноот мен за някъкъв толеранс към каквото и да е!!!
Моля да ми посочите!
Аз зададох един въпрос само. Към Спас. Стожерът на провалена Варна!
Все пак, в този град само градски транспорт ли има. И само общинска администрация. И само едно там как беше, срутено бомбандирано или там, не зная какво кръстовище.
Друго нищо не се случва в този град. Там не живеят хора, други освен там някакви политици. Нищо друго няма.
Ако за Вас животът е само градския транспорт и общинската администрация, добре. Но мога да предположа, че има хора, извън публиката на Дневник, които все пак виждат този град по един, малко по-различен начин.
Това не значи, да не се коментират проблеми. Но все пак, може ли само и единствено за провали да се пише, когато се пише за Варна?
То бива партийна пропагнада, ама това надминава вече и Дума и Сега.
Но, като гледам коментарите, и си казвам. Спасе, няма нужда да пишеш нищо положително за Варна. Наистина е лошо, много лошо, никого не е по-лошо и никога няма да е по-лошо.
Вие, от Дневник, не сте в бизнеса с положителните новини. Нито за Пловдив. Нито за Варна. Нито за София. Демонизирането на тези градове върви с пълна сила.
А политици се сменят, днес ГЕРБ, утре БСП, вдругиден ДБ, кметове идват и си отиват, но като си посял, отгледал/ отхранил само скандали и само чернилка и читателити на медията се облъчват денощно само с отрицателни новини,хора които търсят и се наслаждават само на скандалите, дори да се сменят цветовете на политиката, това, което ще пожънеш ще е същото. А може би и по-лошо.
Защото, най-боли да те излъжът свои/близки. Било по роднинска линия. Било по партийна.
Въобще, всяка медия си заслужава читателите. И всеки читател си заслужа медията...
До коментар [#5] от "rwn": Абе кво се занимаваш с този трол. ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ, а не за ТИМ ще бъдат купени 80 нови и екологични превозни средства, а тоя ми приказва сякаш автопарка на гр. Варна е разпродаден за скрап.
България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110
Аз съм родом от Варна. В сравнение с 80-те и началото на 90-те години на миналия век, градът се е превърнал от морска столица в морска клоака. Каквото и да твърдят троловете, които уж живеят там. Общината винаги е била пълна с подлоги на ТИМ, общинските проекти винаги са били крайно некадърно изпълнени и с огромен процент усвоен от трибуквието. Помня през 96-та, бившият ми класен, също така бивш общински съветник, обясняваше как за Морската градина се купуват пейки на себестойност 20 лв., а се декларират като струващи 200 лв. Помня и как ТИМ заграбиха всичко от Делфинариума, та чак до Златните. Но навирайте това в очите на местните уонъби-тарикати, който чакат някой локален феодал да ги наеме за 500 лв. месечно + работа през уийкенда. Те предпочитат да се смесват с нацитата до фонтаните на Съдебната палата - там се чувстват в свои води.
До коментар [#20] от "praseta_mezeta": Жалко за прекрасния град Варна.
Преди седмица бях за три дена във Варна. По-задръстено място в България не съм виждал! Нямах физически време да мръдна към Св. Константин и Елена и от там към Златните. Много ми е любопитно какво става със свлачището на разклона, Трифон Зарезан и въобще този живописен крайбрежен път, който се ремонтираше две-три десетилетия. Знам за проблема със септичните ями, но общината с тези огромни приходи от туризма би могла да отдели милионите за канализация и пречиствателни станции. Друг начин за укрепване няма. Мълчание! Само няма да се оправи!
През година живеех във Варна този период, и аз кристално ясно си спомням края на 80-те и след това 90-те години.Помня и възхода на тимаджиите, които с мощния гръб на руската мафия избутаха сикаджии, висаджии и чеченци и завзеха първо подземния свят, а после и легалния бизнес в града.
Мои приятели вече 22-ра година чакат канализация за скромната им вила над Константин и Елена.Все още са на септична яма, а пътя пред къщата им е на гол чакъл с прекрасни кални дупки.
Не идвайте във Варна.Бургас е вашето място.По малко провинциална стволъч,по-малки задръствания,по-малко пикаещи в морето.Някога града беше супер,сега е клоака,мръсен,просто ужасен.
До коментар [#40] от "Alexander97": Знам за проблема със септичните ями, но общината с тези огромни приходи от туризма би могла да отдели милионите за канализация и пречиствателни станции. --------------- Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите. Приходите отиват директно в София. Или откъде се появиха внезапно пари там, че да стартират толкова много проекти: метра, дъги, подлези, надлези...?
Ти да не живееш в Брюксел? Погледни си кмета, транспорта, цената на водата, цените в магазините и на Колхозния, цената на картата за автобус и тогава се прави на надувка!
Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите.
Знаех си, че зад мизерията във Варна стои злодеят Костов! И зад булеварда Левски... Зад магистралите, които бързо се нуждаят от ремонт, защото не стоят мирни, ами ту потъват, ту се гърбят, пропадат дупки... Всичко така ловко е объркал, че близо двадесет години все нещо се чупи в държавата след него. Важното Е – Боко го е бил "ен" пъти на избори и ще набие наново всички пак"ен" пъти. Дорде е жив ще управлява "клета майка България"! Долу Костов, виновникът за всичките ни беди и нещастия!
Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите.
Знаех си, че зад мизерията във Варна стои злодеят Костов! И зад булеварда Левски... Зад магистралите, които бързо се нуждаят от ремонт, защото не стоят мирни, ами ту потъват, ту се гърбят, пропадат дупки... Всичко така ловко е объркал, че близо двадесет години все нещо се чупи в държавата след него. Важното Е – Боко го е бил "ен" пъти на избори и ще набие наново всички пак"ен" пъти. Дорде е жив ще управлява "клета майка България"! Долу Костов, виновникът за всичките ни беди и нещастия!
До коментар [#50] от "Alexander97": Иди на Зланите, позаходи се, погоори си с арендаторите на ресторанти и барове по алеята. Името на Славчо Христов като собственик и чорбаджия ще го чуеш често. Иди и до хотел "Лилия", мажоритарен собственик е цъпругата на Костов. Както и на други 5 хотела. Позаинтересувай малко, преди да пишеш безпочвени глупости. Освен тоа темата бе, защо парите от куротите на влизат в бюджета на Община Варна - ето затова, за да може да се строи в София. За сметка на Варна.
Ама аз знам, няма нужда да ходя до Златните! Костов е собственик на точно ПОЛОВИН България! Това БСП-то го тръби от 2 000-та година. Сега го подхвана /не е от сега/ това СДС, което се подложи на Бочко, та да му оправи десния имидж. Той пък ще им оправи материалното. Ей така – танто за кукуригу върви весела България! ГЕРБ – дясна партия от милицията 😝, приятел с ДПС, БСП, Обеднелите патриоти, а бе с всички Е приятел!
До коментар [#20] от "praseta_mezeta":Жалко за прекрасния град Варна.Преди седмица бях за три дена във Варна.По-задръстено място в България не съм виждал!Нямах физически време да мръдна към Св. Константин и Елена и от там към Златните.Много ми е любопитно какво става със свлачището на разклона, Трифон Зарезан и въобще този живописен крайбрежен път, който се ремонтираше две-три десетилетия. Знам за проблема със септичните ями, но общината с тези огромни приходи от туризма би могла да отдели милионите за канализация и пречиствателни станции. Друг начин за укрепване няма.Мълчание!Само няма да се оправи!
Хубаво, е че сте се разходили, но нямаше да е лошо да проверите и нормативната база преди да твърдите, че Трифон Зарезан е задължение на общината, а такова на държавата. След над 20 години им се откъсна пари за това съоръжение. Освен това курортите може и да правят много пари, но всичко отива централно към държавния бюджет.
Само не разбрах какво по-точно имате предвид с това, че Варна е "задръстена"?
Никак не харесвам Варна. Винаги съм минавал транзит в посока Каварна рок фест. Преминавсл съм Варна и на 2 и на 4 колела. Отвратителен град, ужасяващи задръствания, неразбираемо мйеканье. Държа да подчертая, че мразя комунисти и герп. Но в началото на това лято транзитирях Варна по новия булеварс и съм впечатлен!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще!
Потомствен антикомунист!
Радвам се, че все повече хора разконспирират Спас Спасов. Елементарна манипулация е да свържеш закупуването на електрически автобуси с наистина проваления проект за градския транспорт. Иначе статията има едно достойнство - показан е ръководителя на проекта. т.е. виновника. Тази жена незнайно или даже много знайно е намърдана на тази позиция ( между другото май не е от Варна, както много други варналии) и работата й е провал. Но община и кмет, упорито я прикриват. Вместо да бъде посочена с пръст , тя просто не съществува. За разлика от преди няколко години. От когато е и снимката. Вместо това кмета настъпва мотиката през няколко месеца - например билетната система я открива вече няколко пъти. През няколко месеца местните медии са активирани в ПР кампании за ГТ. Но ... закупуването на електрически автобуси е положителна новина. Новина, която Спас Спасов традиционно манипулира и окаля. А относно тротоарите на Траката - ремонта на пътя завърши февруари или около. Всеки случай преди пролетта. Беше нелепо, че докато ремонтираха пътя (АПИ), разрушиха и жалките остатъци от тротоари. Тук отново се намеси Портних и настъпи пак мотиката - обеща да бъдат направени (от общината) тротоарите преди летния сезон. Е , тротоарите ги правят СЕГА. Съответно традиционните задръствания отново са част от бита на варненци. Как пък за толкова години кмета не се научи поне да не си отваря устата за неща, които не може да направи.
Приятелю, и по-горния, който твърди, че Варна не е само градски транспорт и администрация, а кой да се грижи за гражданите на Варна? Години минаха – система за улеснен транспорт няма, а парите изхарчени! Ремонт на ремонта е превъзходна система за източване на евросредства и в София, а и във всички малки и големи селища в "китната" ни Родина! В герба на Варна трябва да се вгради площада пред Операта. Емблематично!!! А сега може да се добави и транспортната система, която не тръгва с ГОДИНИ, а парите изядени неясно от кого!А и не само евросредства. Данъци всички плащаме, но когато роптае гражданството – е какво искате!? Ето сега и автобуси ЩЕ ВИ КУПИМ! Сега проучват, после ЩЕ представят ПРОЕКТ!
Продадох апартамент във Варна. Новият собственик си плаща данъка, но работливата община четири години продължи да ми праща напомняния за неплатени данъци😎! Отидох лично. В канцеларията трима пушеха, скараха ми се, защото аз съм бил виновен, представете си! Само им развалих сбирката. Спас Спасов е виновен, че известява тези, които не живеят във Варна, какво става там!
Аз ли безмислено хейтвам? Започваш с разконспириране на Спас, а после "голата истина", описана от теб!
Радвам се, че все повече хора разконспирират Спас Спасов. Елементарна манипулация е да свържеш закупуването на електрически автобуси с наистина проваления проект за градския транспорт. Иначе статията има едно достойнство - показан е ръководителя на проекта. т.е. виновника. Тази жена незнайно или даже много знайно е намърдана на тази позиция ( между другото май не е от Варна, както много други варналии) и работата й е провал. Но община и кмет, упорито я прикриват. Вместо да бъде посочена с пръст , тя просто не съществува. За разлика от преди няколко години. От когато е и снимката. Вместо това кмета настъпва мотиката през няколко месеца - например билетната система я открива вече няколко пъти. През няколко месеца местните медии са активирани в ПР кампании за ГТ. Но ... закупуването на електрически автобуси е положителна новина. Новина, която Спас Спасов традиционно манипулира и окаля. А относно тротоарите на Траката - ремонта на пътя завърши февруари или около. Всеки случай преди пролетта. Беше нелепо, че докато ремонтираха пътя (АПИ), разрушиха и жалките остатъци от тротоари. Тук отново се намеси Портних и настъпи пак мотиката - обеща да бъдат направени (от общината) тротоарите преди летния сезон. Е , тротоарите ги правят СЕГА. Съответно традиционните задръствания отново са част от бита на варненци. Как пък за толкова години кмета не се научи поне да не си отваря устата за неща, които не може да направи.
Електробусовете са яко дърво, ама щом ше са на аванта.
Цена - тройно на дизелов : 600.000 - 900-000 евро Карат само до обяд, след това се връщат да зареждат Имат пробег 125 км на ден (ако е много студено, или много горещо - доста по- малко), тея на нафта 600 - 700 км
Спас спасов не известява. Спас Спасов манипулира по елементарен начин. Просто си има кауза/и, които следва и редакцията на Дневник не взема мерки. Разконспирирането на Спас Спасов касае цялостното му "творчество" в Дневник. Но ти си намерил за какво да се хванеш. Нека и аз да го направя.
Не разбирам мрънкачите. Влизаш при пушещи общински чиновници и какво става? Ами мрънкаш във форума на Дневник. И някой друг ти е виновен. Не си подал заявелние за промяна на обстоятелства или както там беше. И пак някой друг ти е виновен.
Ако вие или приятелката ви четете други медии, които отразяват положението във Варна, няма да намерите нищо критично. Така имате повече от два източника на информация.. А ако живеете във Варна, няма нужда от много четене- просто повървете по ремонтирани и неремонтирани улици и тротоари или използвайте градски транспорт. Истината е там.
Ако трябва да се търси някаква отговорност за неизпълнения проект с билетната система предлагам да се обърнете към отговорните лица занимаващи се с това и кандидатствали за проекта, въпреки че те самите твърдят, че всичко върви по план. Колкото до самите нови автобуси и тролеи всеки, който ползва градски транспорт ще подкрепи тази идея, защото някой от сегашните едва се крепят и всеки момент може да стане белята с неизправен автобус.
До коментар [#51] от "СДС": Аз съм виждал Костов и жена му в Кауфланд до МОЛ Варна да си пазаруват. Не изглеждаше да имат слуги. Обаче в София никога на улицата не съм срещал политик от ГЕРБ.
Положителна новина?! А както му падне заряда по обяд с какво ще го заместят? Случайно да си чул голям град с преобладаващо количество такъв транспорт? Има с трамваи и тролейбуси щото могат да работят до повреда нон стоп.
То тротоарите във Варна са леко абстрактни. Цената за карта за градския транспорт от 45 лв за една линия и 82 за две линии и липсата на дневни карти също е много абстрактно като усещане за транспорт. Не е абсолютно да вярваш десетилетия само от 99 до 2019та.
Не му се чудете на автора. Отговорът е елементарен като него самия - злоба. Лишен е от способността да чувства друго. На мен ми се иска да знам какво стана с Чавдар Трифонов. И между другото в края на този му мандат като общински съветник държа Спасов да ми обясни на колко заседания на ОбС е присъствал любимецът му.
За данъците наистина ли в общината отиде? Местни данъци и такси не са там. Извинявам се, че е извън темата, просто ми стана любопитно и ми остана усещането за опит за манипулация, да не кажа лъжа....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hamiltonf
Рейтинг: 4086 НеутралноНевъзможно е да стигнат тези "безвъзмездни" кинти, както и собственото финансиране. Ще са интересни сравненията, примерно с Барселона, която наскоро също закупи няколко вида е-автобуси.
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноНе за всички е провален.
За някой дори си е много печеливш!
samoedin
Рейтинг: 3546 НеутралноЩе налеят, но със същия ефект ! Ако не броим, разбира се, бездънните джобове на тимаджийте, които с удоволствие ще усвоят от въпросната сума чисто едни 30 - 40 % ! Кой ти ги дава ! ГЕРБ се грижат да групировки да са доволни !
rwn
Рейтинг: 346 ЛюбопитноСпас, аз имам един въпрос към вас!
Няма нищо общо със статията. Тя само е повод за този въпрос. И сигурно е трагично положенията с тези програми наистина. И сигурно има корупция. И сигурно трябва да се пише за тези неща.
Но, някога, в далечно бъдеще, в близките, да кажем, 8-10 години., предвижда ли се и някаква положителна статия за Варна да излезе в тази медия?
Защото, ако четем само Дневник, думите, които се използват от редакцията са:
Правали, катастрофи, пълни провали и пълни катастрофи... и в този дух.
Тоест, в тази Варна нищо положително ли не се случва? Там, хора не живеят, там нищо положително не се случва, там само скръб и мъка.
Нали, извън там някакви политици и някакви партии, явно нищо друго не се случва...
За една приятелка питам...
neut
Рейтинг: 515 Неутрално"най-големият проект с европейско финансиране, по който Варна е работила до момента, се оказа пълен провал"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restС това управление на общината друго не може да се очаква и за нови проекти
mi6ail1234
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
Нищо положително не заслужава тази кочина наречена Варна
Тасков
Рейтинг: 326 РазстроеноТия където и каквото и да пипнат се проваля с трясък. Ясно е, че основната им цел е да краднат колкото могат, но съм сигурен, че толкова си могат и дори при най-добро желание резултатите ще са подобни...
дерибеев
Рейтинг: 2992 ВеселоДо коментар [#5] от "rwn":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васуспокойте приятелката си, нищо положително няма да бъде написано, както и написаното винаги ще бъде придружено от служебни коментатори с дежурното "ТИМ", "кочина"...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Todor Plamenov
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
Щом положителна новина купуването на нови автобуси и тролейбуси е представена като "още наливане в провален проект" ,значи да не очакваш нищо обективно от Спас.
anonimnii
Рейтинг: 404 НеутралноЕто статия в уики за метробуса в Истанбул
https://en.wikipedia.org/wiki/Metrobus_ (Istanbul)
А ето и снимка на трасето от същата статия
https://en.wikipedia.org/wiki/Metrobus_ (Istanbul)#/media/File:Mecidiyeköy_Metrobüs_Durağı_cropped.jpg
Метробуса е бърз автобус с отделни ленти за движение, които са оградени с ограда и не може никой освен метробусите да се движат, а до спирките се стига с надлези, над булевардите.
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноСитуацията с Варна е толкова неположителна, че дори герберасти на власт си го знаят и казват днес:
“Областният управител: Варна е провинция, без фабрики, само спални се строят“
http://www.moreto.net/novini.php?n=399397
parcaleste
Рейтинг: 1001 НеутралноА пранги, нещо, дрън-дрън, пляс-пляс?
karabastun
Рейтинг: 1998 НеутралноДо коментар [#2] от "aleks ivan":
[email protected]Тая глупост , че ''Ламята ТИМ трябва да бъде хранена редовно'' хваща дикиш само пред група ''столичани'', които ти слагат плюсове, но няма нищо общо с реалния проблем с градския транспорт на Варна !!!!
karabastun
Рейтинг: 1998 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "silverman":
[email protected]++++++++++++
karabastun
Рейтинг: 1998 ВеселоДо коментар [#9] от "дерибеев":
[email protected]Кефят столичните завистници на Варна, а Спааас е техен пророк !!!0000000000;:))))
Nikoi
Рейтинг: 949 НеутралноА някога ще отделят ли пари за асфалтиране поне на една улица в Траката или Бриз или в СВ Никола ,откъдето смъкват по три кожи данъци и няма улици на които да могат да се разминат две коли или ще си крадем всички данъци за уж някакъв градски транспорт или нещо друго!
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноИзборът на електрички ще е интересен. Мисля, че групировката има сериозен автомобилен бизнес, включително с автобуси и камиони, включително електрически, от сериозен производител.
praseta_mezeta
Рейтинг: 493 НеутралноАко Бойко не захранва ламята редовно, нивото на българо-съветската дружба рязко пада и почват да му се образуват проблемчета,
Самият той знае , че мафиотските структури на тази трубуквена групировка са страшно дълбоко внедрени в община, полиция, съд, прокуратура в морския град.
Затова всяка година прежалва едни 50-100 милиона да му е мирна главата. (справка-малоумният булевард Левски, който като река разцепи града на 2 - но какво да искаме от проект от 60-те)
Жалко за прекрасния град Варна.
svoboden
Рейтинг: 2584 НеутралноЕвала на кмета на Варна, че успя да инвестира толкова средства в градския транспорт и то без един лев да бъде за сметка на варненци! Авторът както стана ясно отдруга негова публикация има лични разправии с общината, непрофесионално е да ги представя като журналистическа позиция.
Весела Анчева
Рейтинг: 263 НеутралноАз като гост на Варна единственото "положително" нещо, което забелязах последните две-три години са новите заведения за пиене и ядене, като че ли това е най-важното.
Иначе мръсен град с лош транспорт, вехти и неподдържани сгради, счупени тротоари и булеварди, умряло пристанище...
За Бургас мога да кажа доста хубави неща обаче.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
MissingPerson
Рейтинг: 635 НеутралноДо коментар [#18] от "edin drug":
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."Където първо си строим къщи и после питаме защо няма асфалт, там ли?
Да инвестираме едни общи пари да ти е кеф да си качваш личния баир? Ами не.
MissingPerson
Рейтинг: 635 НеутралноДо коментар [#20] от "praseta_mezeta":
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."абсолютно необходим булевард, точно с толкова ленти и точно на това място
praseta_mezeta
Рейтинг: 493 НеутралноТраката сега ремонтират тротоарите долу на булеварда за Златните, обаче нагоре по баира хората още чакат улици, канализация и осветление.
Добре че идват местните избори и ГРОБ се борят за нов мандат на кмета Потник, иначе и този тротоар нямаше да го има.......
nickkal
Рейтинг: 238 ГневноБез да си кривим душата! Проект "Интергриран градски транспорт" е наистина провал. Като изпълнено, може да се признае рехабилитацията на съществуващите пътища и евентуално подобията на вело алеи. Изначално идеята автобусите да са смесени с автомобилите и да се очаква някаква промяна е налудничава! Нека дойдат новите автобуси все файда!!!!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 354 НеутралноДо коментар [#10] от "silverman":
А ти чувал ли си колко пари струват батериите на тези електробуси след 5 години ползване?, А ти чувал ли си, че транспортното дружество отчете 3 млн. загуби за миналата година при тези на лети милиони?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 354 НеутралноДо коментар [#21] от "svoboden":
Добре, че ЕС, а не кметът на Варна!
gost22
Рейтинг: 1457 ВеселоДо коментар [#18] от "edin drug":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...За Траката, абе нали сте спестили яко от цената на парцелите (строите кооперации в лозя и градини уж че са бараки за земеделски сечива и по другите схеми) значи са ви останали пари за джипове дето нямат нужда от асфалт. Карайте си ги със здраве.
ntonev
Рейтинг: 289 НеутралноУправата и в частност Общината не са спомогнали за абсолютно - повтарям, за абсолютно! - нищо положително във Варна.
Всичко хубаво се случва от частни фирми, предприемачи и инициативи. Често въпреки Общината. Освен това сме 2019 - естествените процеси си вървят (отново въпреки Общината), технологиите и развитието не ни подминават... И понякога се създава илюзията, че градът е някак по-модерен и се развива.
Хората се радват на някакви улици и забравят, че това е *задължение* на Общината. Но некадърното изпълнение е потресаващо. Улици се ремонтират седмица след асфалтирането им. При първия дъжд градът става непроходим, а след него - отварят се нови дупки и следва нов ремонт на ремонта. И така до безкрай, и не само в тази сфера.
Конкретно по темата, в града системата за машинно закупуване на билетите не работи, а за нея бяха дадени милиони и официално е отметната като "завършена". На места няма машини, на други са счупени, интерфейсът и цялата схема са убийствено тъпи (за мен, а смятай как някой пенсионер ще се оправи). Малкото, които работят са бавни и смотани - "процедурата" трае 30 секунди, представи си как това става при постоянно качване на 10-20-50 души от спирка! Бързият коридор не работи, автобуси закъсняват или пропускат курсове, а официалното онлайн-разписание (пак платено с тия милиони) така и не се случи и беше почнало да краде информацията от частен уебсайт.
И ти казваш, че трябва толеранс към това, дори грам?
gost22
Рейтинг: 1457 ЛюбопитноПроблема не е в автобусите, а в обхвата им. Има много зони, в които ГТ не е на ниво (честота на автобусите и свързаността им с другите линии), което принуждава хората да ползват личните автомобили, което в последствие задръства големите булеварди, което забавя автобусите... Другото е с детските градини и училищата, което пак води до развозването на деца от един квартал в друг и добавя още автомобили в кашата... Третата порция каша идва от работенето на голямо разстояние, което в повечето случаи изисква автомобил, щото пътьом возиш децата и не ти се налага да чакаш автобуси в ЗПЗ (прмерно)...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Абе има хляб и салам в системата, просто трябва да се развие адекватно, за да се отпуши. Само със скоростни отсечки за автобусите няма да станат нещата.
primerno
Рейтинг: 289 Неутрално[quote#13:"Дундурук"][/quote]
Отваряш НСИ и виждаш, че безработицата в област Варна е по-ниска от тази в област Пловдив, където били построени 140 завода, а всъщност са халета.
primerno
Рейтинг: 289 НеутралноДа не би да сте си прекарали почивката в Аксаково, а не във Варна? И между другото пристанището е държавна собственост, така че за това колко е умряло то има вина единствено София.
nickkal
Рейтинг: 238 ГневноДо коментар [#31] от "ntonev":
Забравихте да отбележите 'великите' покрити стоянки за велосипеди. Смяяххх!
rwn
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#31] от "ntonev":
Явно всеки чете така, както му е угодно/ изгодно!
Къде е написаноот мен за някъкъв толеранс към каквото и да е!!!
Моля да ми посочите!
Аз зададох един въпрос само. Към Спас. Стожерът на провалена Варна!
Все пак, в този град само градски транспорт ли има. И само общинска администрация. И само едно там как беше, срутено бомбандирано или там, не зная какво кръстовище.
Друго нищо не се случва в този град. Там не живеят хора, други освен там някакви политици. Нищо друго няма.
Ако за Вас животът е само градския транспорт и общинската администрация, добре. Но мога да предположа, че има хора, извън публиката на Дневник, които все пак виждат този град по един, малко по-различен начин.
Това не значи, да не се коментират проблеми. Но все пак, може ли само и единствено за провали да се пише, когато се пише за Варна?
То бива партийна пропагнада, ама това надминава вече и Дума и Сега.
Но, като гледам коментарите, и си казвам. Спасе, няма нужда да пишеш нищо положително за Варна. Наистина е лошо, много лошо, никого не е по-лошо и никога няма да е по-лошо.
Вие, от Дневник, не сте в бизнеса с положителните новини. Нито за Пловдив. Нито за Варна. Нито за София. Демонизирането на тези градове върви с пълна сила.
А политици се сменят, днес ГЕРБ, утре БСП, вдругиден ДБ, кметове идват и си отиват, но като си посял, отгледал/ отхранил само скандали и само чернилка и читателити на медията се облъчват денощно само с отрицателни новини,хора които търсят и се наслаждават само на скандалите, дори да се сменят цветовете на политиката, това, което ще пожънеш ще е същото. А може би и по-лошо.
Защото, най-боли да те излъжът свои/близки. Било по роднинска линия. Било по партийна.
Въобще, всяка медия си заслужава читателите. И всеки читател си заслужа медията...
Роси
Рейтинг: 7370 НеутралноТя Варна няма да налее, Борисов ще им даде от бюджета.
clarkv622
Рейтинг: 574 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
България е на 111 място по свобода на словото. Ако дневник се откаже от грантовете ще се изкачим до 110Абе кво се занимаваш с този трол. ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ, а не за ТИМ ще бъдат купени 80 нови и екологични превозни средства, а тоя ми приказва сякаш автопарка на гр. Варна е разпродаден за скрап.
Chung Kuo
Рейтинг: 249 НеутралноАз съм родом от Варна. В сравнение с 80-те и началото на 90-те години на миналия век, градът се е превърнал от морска столица в морска клоака. Каквото и да твърдят троловете, които уж живеят там. Общината винаги е била пълна с подлоги на ТИМ, общинските проекти винаги са били крайно некадърно изпълнени и с огромен процент усвоен от трибуквието. Помня през 96-та, бившият ми класен, също така бивш общински съветник, обясняваше как за Морската градина се купуват пейки на себестойност 20 лв., а се декларират като струващи 200 лв. Помня и как ТИМ заграбиха всичко от Делфинариума, та чак до Златните. Но навирайте това в очите на местните уонъби-тарикати, който чакат някой локален феодал да ги наеме за 500 лв. месечно + работа през уийкенда. Те предпочитат да се смесват с нацитата до фонтаните на Съдебната палата - там се чувстват в свои води.
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноДо коментар [#20] от "praseta_mezeta":
Жалко за прекрасния град Варна.
Преди седмица бях за три дена във Варна.
По-задръстено място в България не съм виждал!
Нямах физически време да мръдна към Св. Константин и Елена и от там към Златните.
Много ми е любопитно какво става със свлачището на разклона, Трифон Зарезан и въобще този живописен крайбрежен път, който се ремонтираше две-три десетилетия. Знам за проблема със септичните ями, но общината с тези огромни приходи от туризма би могла да отдели милионите за канализация и пречиствателни станции. Друг начин за укрепване няма.
Мълчание!
Само няма да се оправи!
praseta_mezeta
Рейтинг: 493 НеутралноДо коментар [#39] от "Chung Kuo":
През година живеех във Варна този период, и аз кристално ясно си спомням края на 80-те и след това 90-те години.Помня и възхода на тимаджиите, които с мощния гръб на руската мафия избутаха сикаджии, висаджии и чеченци и завзеха първо подземния свят, а после и легалния бизнес в града.
До коментар [#40] от "Alexander97":
Мои приятели вече 22-ра година чакат канализация за скромната им вила над Константин и Елена.Все още са на септична яма, а пътя пред къщата им е на гол чакъл с прекрасни кални дупки.
karakurum
Рейтинг: 233 НеутралноНе идвайте във Варна.Бургас е вашето място.По малко провинциална стволъч,по-малки задръствания,по-малко пикаещи в морето.Някога града беше супер,сега е клоака,мръсен,просто ужасен.
СДС
Рейтинг: 1432 НеутралноДо коментар [#40] от "Alexander97":
nemo malus felix, minime corruptor.Знам за проблема със септичните ями, но общината с тези огромни приходи от туризма би могла да отдели милионите за канализация и пречиствателни станции.
---------------
Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите.
Приходите отиват директно в София.
Или откъде се появиха внезапно пари там, че да стартират толкова много проекти: метра, дъги, подлези, надлези...?
дерибеев
Рейтинг: 2992 НеутралноДо коментар [#36] от "rwn":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васи всяка медия си заслужава Цацаров и НАП също както нормален субект
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#36] от "rwn":
Положително наистина има - водата и пясъка.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#42] от "karakurum":
Ти да не живееш в Брюксел?
Погледни си кмета, транспорта, цената на водата, цените в магазините и на Колхозния, цената на картата за автобус и тогава се прави на надувка!
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#43] от "СДС":
Докато плюеш Костов, Янко Станев всички ви зари до автогарата ама по посока Мол Варна.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#44] от "дерибеев":
Детибеев ти имал ли си зор за прокурор и да пробваш да ти свърши работа?
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноДо коментар [#43] от "СДС":
Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите.
Знаех си, че зад мизерията във Варна стои злодеят Костов!
И зад булеварда Левски...
Зад магистралите, които бързо се нуждаят от ремонт, защото не стоят мирни, ами ту потъват, ту се гърбят, пропадат дупки...
Всичко така ловко е объркал, че близо двадесет години все нещо се чупи в държавата след него.
Важното Е – Боко го е бил "ен" пъти на избори и ще набие наново всички пак"ен" пъти.
Дорде е жив ще управлява "клета майка България"!
Долу Костов, виновникът за всичките ни беди и нещастия!
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноДо коментар [#43] от "СДС":
Един от триковете на Костов, като лапна Златните, бе, да откъсне Варна от курортите.
Знаех си, че зад мизерията във Варна стои злодеят Костов!
И зад булеварда Левски...
Зад магистралите, които бързо се нуждаят от ремонт, защото не стоят мирни, ами ту потъват, ту се гърбят, пропадат дупки...
Всичко така ловко е объркал, че близо двадесет години все нещо се чупи в държавата след него.
Важното Е – Боко го е бил "ен" пъти на избори и ще набие наново всички пак"ен" пъти.
Дорде е жив ще управлява "клета майка България"!
Долу Костов, виновникът за всичките ни беди и нещастия!
СДС
Рейтинг: 1432 НеутралноДо коментар [#50] от "Alexander97":
nemo malus felix, minime corruptor.Иди на Зланите, позаходи се, погоори си с арендаторите на ресторанти и барове по алеята.
Името на Славчо Христов като собственик и чорбаджия ще го чуеш често.
Иди и до хотел "Лилия", мажоритарен собственик е цъпругата на Костов. Както и на други 5 хотела.
Позаинтересувай малко, преди да пишеш безпочвени глупости.
Освен тоа темата бе, защо парите от куротите на влизат в бюджета на Община Варна - ето затова, за да може да се строи в София. За сметка на Варна.
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноДо коментар [#51] от "СДС":
Ама аз знам, няма нужда да ходя до Златните!
Костов е собственик на точно ПОЛОВИН България!
Това БСП-то го тръби от 2 000-та година.
Сега го подхвана /не е от сега/ това СДС, което се подложи на Бочко, та да му оправи десния имидж. Той пък ще им оправи материалното.
Ей така – танто за кукуригу върви весела България!
ГЕРБ – дясна партия от милицията 😝, приятел с ДПС, БСП, Обеднелите патриоти, а бе с всички Е приятел!
primerno
Рейтинг: 289 НеутралноХубаво, е че сте се разходили, но нямаше да е лошо да проверите и нормативната база преди да твърдите, че Трифон Зарезан е задължение на общината, а такова на държавата. След над 20 години им се откъсна пари за това съоръжение. Освен това курортите може и да правят много пари, но всичко отива централно към държавния бюджет.
Само не разбрах какво по-точно имате предвид с това, че Варна е "задръстена"?
https://vestnikstroitel.bg/news/203124_s-drzhavno-finansirane-reshavat-problema-ss-svlachischeto-trifon-zarezan-vv-varna-stana-yasno-na-grazhdanskiya-dialog-za-regionalno-razvitie/
Just Бахур
Рейтинг: 537 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Никак не харесвам Варна. Винаги съм минавал транзит в посока Каварна рок фест. Преминавсл съм Варна и на 2 и на 4 колела.
Отвратителен град, ужасяващи задръствания, неразбираемо мйеканье.
Държа да подчертая, че мразя комунисти и герп. Но в началото на това лято транзитирях Варна по новия булеварс и съм впечатлен!
sasoss
Рейтинг: 590 НеутралноРадвам се, че все повече хора разконспирират Спас Спасов.
Елементарна манипулация е да свържеш закупуването на електрически автобуси с наистина проваления проект за градския транспорт. Иначе статията има едно достойнство - показан е ръководителя на проекта. т.е. виновника. Тази жена незнайно или даже много знайно е намърдана на тази позиция ( между другото май не е от Варна, както много други варналии) и работата й е провал. Но община и кмет, упорито я прикриват. Вместо да бъде посочена с пръст , тя просто не съществува. За разлика от преди няколко години. От когато е и снимката. Вместо това кмета настъпва мотиката през няколко месеца - например билетната система я открива вече няколко пъти. През няколко месеца местните медии са активирани в ПР кампании за ГТ.
Но ... закупуването на електрически автобуси е положителна новина. Новина, която Спас Спасов традиционно манипулира и окаля.
А относно тротоарите на Траката - ремонта на пътя завърши февруари или около. Всеки случай преди пролетта. Беше нелепо, че докато ремонтираха пътя (АПИ), разрушиха и жалките остатъци от тротоари. Тук отново се намеси Портних и настъпи пак мотиката - обеща да бъдат направени (от общината) тротоарите преди летния сезон. Е , тротоарите ги правят СЕГА. Съответно традиционните задръствания отново са част от бита на варненци. Как пък за толкова години кмета не се научи поне да не си отваря устата за неща, които не може да направи.
sasoss
Рейтинг: 590 ВеселоВсъщност хотел Лилия не беше ли на Надежда Михайлова според по-стара легенда?
Alexander97
Рейтинг: 2700 НеутралноПриятелю, и по-горния, който твърди, че Варна не е само градски транспорт и администрация, а кой да се грижи за гражданите на Варна?
Години минаха – система за улеснен транспорт няма, а парите изхарчени!
Ремонт на ремонта е превъзходна система за източване на евросредства и в София, а и във всички малки и големи селища в "китната" ни Родина! В герба на Варна трябва да се вгради площада пред Операта. Емблематично!!! А сега може да се добави и транспортната система, която не тръгва с ГОДИНИ, а парите изядени неясно от кого!А и не само евросредства. Данъци всички плащаме, но когато роптае гражданството – е какво искате!? Ето сега и автобуси ЩЕ ВИ КУПИМ! Сега проучват, после ЩЕ представят ПРОЕКТ!
Продадох апартамент във Варна. Новият собственик си плаща данъка, но работливата община четири години продължи да ми праща напомняния за неплатени данъци😎! Отидох лично. В канцеларията трима пушеха, скараха ми се, защото аз съм бил виновен, представете си! Само им развалих сбирката.
Спас Спасов е виновен, че известява тези, които не живеят във Варна, какво става там!
Аз ли безмислено хейтвам?
Започваш с разконспириране на Спас, а после "голата истина", описана от теб!
dosetliv
Рейтинг: 1461 НеутралноЕлектробусовете са яко дърво, ама щом ше са на аванта.
Цена - тройно на дизелов : 600.000 - 900-000 евро
Карат само до обяд, след това се връщат да зареждат
Имат пробег 125 км на ден (ако е много студено, или много горещо - доста по- малко), тея на нафта 600 - 700 км
https://www.morgenpost.de/berlin/article226090187/Neue-E-Busse-in-Berlin-koennen-nur-halben-Tag-fahren.html
sasoss
Рейтинг: 590 НеутралноДо коментар [#57] от "Alexander97":
Спас спасов не известява. Спас Спасов манипулира по елементарен начин. Просто си има кауза/и, които следва и редакцията на Дневник не взема мерки.
Разконспирирането на Спас Спасов касае цялостното му "творчество" в Дневник. Но ти си намерил за какво да се хванеш. Нека и аз да го направя.
Не разбирам мрънкачите. Влизаш при пушещи общински чиновници и какво става? Ами мрънкаш във форума на Дневник. И някой друг ти е виновен. Не си подал заявелние за промяна на обстоятелства или както там беше. И пак някой друг ти е виновен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Zveta Spasova
Рейтинг: 25 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
Ако вие или приятелката ви четете други медии, които отразяват положението във Варна, няма да намерите нищо критично. Така имате повече от два източника на информация.. А ако живеете във Варна, няма нужда от много четене- просто повървете по ремонтирани и неремонтирани улици и тротоари или използвайте градски транспорт. Истината е там.
Димитрова
Рейтинг: 290 НеутралноДо коментар [#2] от "aleks ivan":
Ако трябва да се търси някаква отговорност за неизпълнения проект с билетната система предлагам да се обърнете към отговорните лица занимаващи се с това и кандидатствали за проекта, въпреки че те самите твърдят, че всичко върви по план. Колкото до самите нови автобуси и тролеи всеки, който ползва градски транспорт ще подкрепи тази идея, защото някой от сегашните едва се крепят и всеки момент може да стане белята с неизправен автобус.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#51] от "СДС":
Аз съм виждал Костов и жена му в Кауфланд до МОЛ Варна да си пазаруват. Не изглеждаше да имат слуги. Обаче в София никога на улицата не съм срещал политик от ГЕРБ.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#54] от "Антикомунист и антиГЕРП":
Ами той точно затова е супер - да избягаш от Варна максимално бързо! То никой не е казвал, че е гадно да се бяга от Варна, а да се стои там.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#55] от "sasoss":
Положителна новина?! А както му падне заряда по обяд с какво ще го заместят? Случайно да си чул голям град с преобладаващо количество такъв транспорт? Има с трамваи и тролейбуси щото могат да работят до повреда нон стоп.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#56] от "sasoss":
Само Бойко и Пеевски нямат нищо!
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "sasoss":
Задръжте си помийната яма дето човек се запали пред нея и пак не ви светна от пламъците му!
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#61] от "Zveta Spasova":
То тротоарите във Варна са леко абстрактни.
Цената за карта за градския транспорт от 45 лв за една линия и 82 за две линии и липсата на дневни карти също е много абстрактно като усещане за транспорт.
Не е абсолютно да вярваш десетилетия само от 99 до 2019та.
Oleg
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#62] от "Димитрова":
Личи си, че в по-нормален град не си ползвала градски транспорт скоро.
Чела ли си протокола от декември 2017 година от комисията по транспорт към ОбС?
еМа
Рейтинг: 571 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "rwn":
Няма лоша реклама!Не му се чудете на автора. Отговорът е елементарен като него самия - злоба. Лишен е от способността да чувства друго.
На мен ми се иска да знам какво стана с Чавдар Трифонов. И между другото в края на този му мандат като общински съветник държа Спасов да ми обясни на колко заседания на ОбС е присъствал любимецът му.
еМа
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#57] от "Alexander97":
Няма лоша реклама!За данъците наистина ли в общината отиде? Местни данъци и такси не са там. Извинявам се, че е извън темата, просто ми стана любопитно и ми остана усещането за опит за манипулация, да не кажа лъжа....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.