Трима от дузина в "Кариерен кошер"

Трима от дузина в "Кариерен кошер"


На 4 септември от 12 часа в "Интер експо центъра" в София "Кариерен Кошер 2019" ще предостави възможност за срещи на хора, обмен на бизнес идеи и кариерно усъвършенстване.


Програмата на събитието включва 12 тематични лекции, насочени не само към професионалисти в началото на кариерата, но и към по-опитни мениджъри, както и предприемачи, които се ориентират към започване на собствен бизнес. Три смислови блока с дискусионен панел ще представят истории от практиката на различни компании.


Достъпът до събитието е безплатен, като се изисква задължителна предварителна регистрация тук. Повече информация - тук.




Събитието е организирано от сдружение "Тук-там" - организация на българи с опит и образование в чужбина, които вярват в България и работят заедно за това тя да е едно по-добро място за живот и професионална реализация.


Трима от дузина в "Кариерен кошер"


"Дневник" потърси трима от лекторите, за да ги попита защо са приели да участват в събитието и как могат да са полезни за развиетието и успеха на младите хора.


Веси Ташева, основател на Vessy.com


Веси Ташева. Снимка: Личен архив

© личен

Веси Ташева. Снимка: Личен архив

Уебсайтът й, който съществува от миналата година, е посветен на управление на човешкото многообразие и принадлежност на служителите (Diversity & Inclusion). Веси Ташева помага на компании да определят какви са бариерите, които пречат за създаването на здравословна среда и култура на работа. Заедно изграждат стратегия за подобрение, а Веси Ташева ги подкрепя в нейното осъществяване.


Защо приехте да участвате в "Кариерен Кошер"?


- Защото е събитие за българи от чужбина. Живея в Дъблин и се радвам да си партнирам с други българи били те някъде по света, или в България. Страхотно е да имаме възможност да се съберем, да споделим опит едни с други, както и да подкрепим хората, които идват с въпроси свързани с професионално развитие и ориентиране.


Как се мотивират млади хора?


- Освен работни, трябва да имаме и редовни неформални срещи със служителите си. Ключово е да разберем какъв професионален и личен растеж търсят. Индивидуално е какво мотивира всеки един от нас, особено с Gen Z (поколението деца, родени след 2000 г. - бел.ред). Те, както и някои по-млади Millenials (родените между 80-те и 90-те години - без.ред.), стават алергични към една компания, ако не им пука за нейната мисия.


Усещането за сигурност е дълбока и основна човешка нужда, но с възможностите за дистанционна работа и свободно пътуване, младите хора не трябват да се примирят с каквото и да е. Границите ги няма и това им позволява да търсят работодател, който има близка до тяхната лична мисия.


Ивайло Господинов, съосновател на BlackPeak Capital


Ивайло Господинмов. Снимка: Личен архив

Ивайло Господинмов. Снимка: Личен архив

От 2014 г. съществува фондът му за дялово инвестиране BlackPeak Capital, който инвестира в малки и средни предприятия в България. Фондът управлява 30 млн. евро и е изцяло финансиран от Европейския инвестиционен фонд. Има 12 инвестиции.


Защо приехте да участвате в "Кариерен Кошер"?


- Защото тази инициатива е важна. Привличането на млади хора, които работят/учат в чужбина се превръща в един от важните приоритети за нашата икономика. Като инвеститор в български компании, виждам огромната липса на енергични и компетентни кадри и това е огромно предизвикателсто пред много компании.


Как се мотивират млади хора?


- Млади хора се мотивират най-вече с отговорност.


Събина Панайотова, мениджър в SBTech


Събина Панайотова. Снимка: Личен архив

Събина Панайотова. Снимка: Личен архив

От 9 години SBTech съществува като B2B доставчик на sports betting продукт в EMEA. Работи само с клиенти на регулирани пазари - Западна Европа и Щатите, тоест, крайният продукт, който доставя, подлежи на детайлна оценка от регулаторен орган за всеки пазар.


Защо приехте да участвате в "Кариерен Кошер"?


С HR и Employer Branding екипа на SBTech годишно участваме и подкрепяме над 20 събития на пазара в България. Имаме отличен поглед как са структурирани и организирани, как работят, какво се случва на тях, какви хора ги посещават.


"Кариерен Кошер" дава заявка да бъде различно събитие. След срещата ни с екипа ни стана ясно, че искат да направят нещо по-различно и полезно на всички страни - кандидати и компании. За нас е важно да сме част от нови неща, които задават тона на пазара. Така работи бизнесът на компанията, така работим и ние като човешки ресурси и employer branding. Също така, е важно да сме на събития, които могат да ни срещнат с нови кандидати, които не са имали контакт с бранда ни до сега. Не на последно място, много ни харесва идеята събитията да предлагат съдържание и за представителите на компаниите, за да ставаме всички заедно по-добри.


Как се мотивират млади хора?


- За мен мотивацията е повече вътрешно усещане. Младите хора очаквам да са гладни да учат и правят неща, които ги предизвикват и развиват. Очаквам да се залепят за хора, от които могат да учат и да крадат знания. Може би съм малко повече мечтател, но наистина искам да виждам повече глад. В момента в България, младите могат да постигнат почти всичко, което си поставят за цел ако работят здраво.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10028 Неутрално

    Представете кариерите на всички лектори. Това вече е обучение.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK