Ще подаде оставка или ще бъде отстранен генералният директор на БНР

Светослав Костов - на изслушването пред СЕМ за спирането на излъчването на програма "Хоризонт"

© Надежда Чипева, Капитал

Светослав Костов - на изслушването пред СЕМ за спирането на излъчването на програма "Хоризонт"



Заглавието е без въпросителна, защото след разказа в четвъртък на Силвия Великова пред Съвета за електронни медии (СЕМ) за натиска, и то оказван на среща в парка с генералния директор на БНР, и след представените документи, показващи внезапна и без мотиви промяна в графиците, за да бъде свалена от ефир, освобождаването на поста от Светослав Костов изглежда без алтернатива.


"Потресаващо" и "разтревожени сме" бяха преобладаващаите реплики на надзорниците след срещата с редколегията на БНР, която поиска оставката на Костов. Председателят на надзорния орган София Владимирова обобщи: имиджът на генералния директор е банкрутирал. А членът на СЕМ Ивелина Димитрова (от квотата на президента) настоя той да поеме отговорност за настъпилата криза в държавното радио, за което след няколко въпроса тя уточни, че означава, че му иска оставката.


Прокуратурата да разкрие кой е притискал шефа на БНР




- реши СЕМ на краткото заседание след срещата с редколегията.


Тепърва съветът ще анализира представените документи и изслушаната информация от Силвия Великова, Даниела Късовска, зам. главен редактор в оставка на програма "Хоризонт", и други членове на редколегията за оказан натиск за отстраняване на Великова от ефир. Това ще стане на следващо заседание на 27 септември.


На заседанието в четвъртък (19 септември) надзорният орган реши само да изпрати веднага сигнал до прокуратурата, тъй като СЕМ не е разследващ орган, да установи кой е оказвал натиска над генералния директор. Светослав Костов е заявил пред Силвия Великова, че "четирима души са му се обаждали" да я отстрани. Костов не назовал имена, но казал, че са го заплашвали, че "децата ми ще останат гладни, няма да си намеря работа".


За натиск над Костов да намери начин журналистът да не отразява съдебния ресор и да бъде свален като водещ през последните дни свидетелстваха в интервюта и пенсионираният скоростно директор на "Хоризонт" Ивайло Савов (отказал да извърши поръчаното), и зам.-директорът Даниела Късовска, която е в оставка поради несъгласие със случващото се в радиото.


Решението на СЕМ да сигнализира прокуратурата да разкрие кои са притискали Костов предизвика и оживление сред присъстващите журналисти, тъй като бе взето на фона на твърденията - и на Великова, и на Савов, че на тях им е казвано, че натискът е бил свързан с претенции към отразяването на процедурата за избор на единствения кандидат за главен прокурор Иван Гешев. Той вече води проверката за безпрецедентното спиране на излъчването на "Хоризонт" на 13 септември. Но фактът, че Гешев, чието име се споменава в евентуалните претенции към работата на журналистката и в момента е зам. главен прокурор, означава, че ръководената от него институция ще трябва да установи кой е отправял претенциите към БНР, и поставя под въпрос обективната възможност за установяване на източника на натиска. Как ще реагира прокуратурата за тази проверка, за да няма съмнения за конфликт на интереси и че ще бъде извършена качествено, предстои да разберем.


От друга страна, Великова в изложението си пред СЕМ разкри неизвестен досега детайл от разговора в парка с директора Костов: тя му предложила да се обадят на премиера Борисов и да го запознаят с недопустимата намеса отвън в БНР, но Костов отвърнал, че "натискът не е оттам".


Ако това е вярно, репликата на Костов стеснява кръга на възможните източници на натиска - кой би искал да контролира информацията за избора на бъдещия главен прокурор - настоящият, който е най-силната му подкрепа, самият кандидат, подкрепящите го външни сили - политически или друг кръг на влияние. Вчера Ивайло Савов каза, че натискът идва от "силна паралелна властова структура".


Никой от радиото досега не е посочил конкретни имена. Хора извън радиото споменаха името на пиара и говорител на ДПС - Велислава Кръстева, но тя отказа да отговаря на въпроси и каза, че замесването на името й е недопустимо.


Светослав Костов вчера след 15 часа не отговаряше на мобилния си телефон, за да коментира казаното в съвета и дали ще подаде оставка.


"Дневник" научи, че в четвъртък следобед той е участвал в среща на членове на парламентарната комисия по културата и медиите с директорите на БНТ и БНР за финансирането на държавните радио и телевизия - тема, по която е активен директорът на БНТ Емил Кошлуков заради проблемите на медията. Председателят на комисията Вежди Рашидов също не вдигаше телефона си. Представителите на БСП напуснали тази среща, след като станало ясно, че няма да се коментира цензурата в радиото, а финансовите теми.


Не е ясно дали Костов ще приеме поканата на СЕМ за второ изслушване - този път за натиска. Имаше предложение то да е общо с редколегията на БНР.


Засега глоби заплашват БНР, не генералния директор


Тъй като изключването на сигнала на "Хоризонт" за близо 5 часа на 13 септември не е било причинено от никакъв технически проблем, а генералният директор не можал да даде ясен и категоричен отговор на въпросите на СЕМ в понеделник, засега (извън изслушаната днес информация за отстраняването на Силвия Великова след позвънявания отнякъде и възстановяването й пак след позвъняване, но от премиера Борисов) надзорниците ще се ограничат с налагане на административнонаказателни мерки, предвидени в Закона за радио и телевизия.


Това се разбра от изложението на юриста на СЕМ Емилия Станева на заседанието. Нарушен е чл. 51 от ЗРТ, който се отнася до неизпълнение на условията на лицензията, която задължава непрекъснато радиоизлъчване 24/7, а предвидената глоба е от 1000 до 7 хил. лв. Нарушен е и чл. 10 от ЗРТ, който гарантира правото на информация, като предвидената глоба е от 3 хиляди до 20 хил. лв. Предстои СЕМ да определи глобите, но те се налагат на "доставчика на медийни услуги", тоест на БНР, а не на генералния директор.


А конкретно за съдбата на генералния директор предстои да се вземе решение на 27 септември и то ще зависи от това дали ще останат трайни вчерашните впечатления на надзорниците, които те самите нарекоха "потресаващи".


На какво основание СЕМ може да отстрани генералния директор


Щом го назначава, може и да го отстрани. Това е предвидено в закона, но зависи и от тълкуването му. В него е посочено, че мандатът на генералния директор се прекратява предсрочно, ако "извършва или допусне извършването от други лица на груби или системни нарушения на разпоредите относно принципите на дейността на медията" /чл. 67, т.2/.


Според няколко запитани от "Дневник" юристи случаят се вмества в цитирания член. Нарушенията с погазването на медийната независимост и в добавка изключването на сигнала на програма "Хоризонт" за пет часа изглеждат достатъчно груби.


Юристът на СЕМ Станева обаче, запитана от "Дневник", коментира, че в закона е казано "груби нарушения", тоест в множествено число. Необходими са поне две такива нарушения за една година, за да бъде изпълнено законовото изискване за уволнение на директора, обясни тя.


СЕМ е решаващият орган дали да прекрати предсрочно мандата на генералния директор. Дали решението ще бъде съответстващо или в колизия със закона решава само съдът, обясни Емилия Станева.


Засега Костов не е подал оставка, с което да даде възможност да се възстанови нормалната работа в радиото и избор на другите ръководни позиции, но би било опит и да се заглуши темата с натиска и кой звъни и заплашва.


Ролята на СЕМ по закон е и "да защитава свободата и плурализма на словото и информацията и независимостта на доставчиците на медийни услуги". Тоест в правомощията на регулатора е и да търси начин да установи от кого директорът на радиото е бил подложен на толкова силен и жесток натиск, за да гарантира свободната работа на медията и екипа й.


Погледът на карикатуриста Христо Комарницки по темата с натиска в БНР - в днешния брой на вестник "Сега":



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    Докато не стане ясно кой точно е звънял и защо бнр го е шубе от звънящия /звънящите, никаква оставка и никакво уволнение. Следващият ще е на същия пангар.
    Първо повече светлина, после смяна на конете.

    Доброто е заразно
  3. 3 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Не е ясно Кой е натискал но е ясно , че е Той.

    SHADOWS of SOFIA
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2580 Неутрално

    След като очевидно му липсват : Доблест, Чест и Достойнство е време да го изритат позорно!!!!!

  5. 5 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Весело

    :) Агитпропа на съдийско-адвокатската партия е ясен. Както в Дело, заглавието е точно наопъки. :)

    За оставка от БНР са Волгин и Силвия Великова, Дневник. Двамата да си ходят при партиите. :)

    Фактите от вчера:
    Силвия Великова:
    "Полфрийман излиза предсрочно от затвора... Още при гледането на молбата му от Софийския градски съд стана ясно, че той е бил с добро поведение и не е бил сред проблемните лишени от свобода. ..." /БНР/

    "Бащата на убития от Полфрийман студент: Нека Калпакчиев да ни обясни решението си"
    https://www.24chasa.bg/novini/article/7664617

    Преди Калпакчиев, СГС:
    "Според решението на съдията да отхвърли искането е, че до изтичането на присъдата има още много време, и макар и да има индикации, че осъденият е започнал да се превъзпитава, той не се е поправил. Освен това не е платил кръвнината и съдебните разноски. Освен това се конфронтирал с администрацията в затвора."
    https://news.bg/crime/sgs-othvarli-iskaniyata-za-predsrochno-osvobozhdavane-na-dzhok-polfriyman.html

  6. 6 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Костов демонстрира зависимости недопустими със заемания пост.
    Ако поне грам достойнство му е останало трябва да си тръгне сам. За съжаление 99% от кадрите на БНР нямат шанс за релизация никъде другаде а поръчителите едва ли ще се подрижат за него - нито е ценен достатъчно, нито има потенциал да стане ценен в бъдеще.

    Умен и красив жълтопаветник.
  7. 7 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2083 Любопитно

    след седмица на ослушване ,чудене и мазане ,една знакова свинска медия даде отговор на въпроса който клатеше държавата ,"КОЙ спря Хоризонт" ,и отговора е ,виновника е ….Иван Костов / и това не е шега / за справка вестник Стандарт

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    Бързата развръзка ще бъде в полза на статуквото. Предпочитам драма с кавга и вадене на нови кирливи ризи, които да изкарат на светло една реалност, за която само си шушукаме на софрата. Освен това е време възрожденският призив на Веждичката, към който съм сложил препратка в сигнатурата ми, да стане част от учебния материал, след като махнаха "О, неразумний юроде!". Всяко дете трябва да може да го издекламира на един дъх, почвайки с "Всички ли сте роби на един дебел, грозен?", а за финал с патос да извика "Ако това ви е нацията на 1300 години, то ... съм ви... ....ската нация !"

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  9. 9 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Докато не стане ясно кой точно е звънял и защо бнр го е шубе от звънящия /звънящите, никаква оставка и никакво уволнение. Следващият ще е на същия пангар.Първо повече светлина, после смяна на конете.
    —цитат от коментар 2 на АзКлавдия


    Не е ли по-добре натискания защото е изпълнил поръчката да си ходи а поръчителя така или иначе няма да бъде осветен.

    SHADOWS of SOFIA
  10. 10 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    Въпросът изобщо не е в това дали този директор на БНР ще подава оставки или ще се отстранява - резултата за обществото е един и същ ! Важното е, че вече всички виждат, без никакви маски или заобиколки, че един престъпен кръг, известен като сараи, върши каквото си иска в тази държава с пълната подкрепа на управляващите и прокуратурата, естествено !
    Без отстраняване на раковото образувание сараи от обществото ни, нищо няма да се промени - вече и децата го разбраха ! Необходими са не само местни избори, а направо предсрочни парламентарни избори и операция чисти ръце в цялата ни държава !

  11. 11 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Любопитно

    До коментар [#9] от "К2":

    Не, не е по-добре. Защо "така или иначе няма да бъде осветлен"? Ако няма и ако ще продължи да звъни в радиото с намеса, на теб какво ти пука кой вдига телефона? Дали е Костов или Мостов?

    Доброто е заразно
  12. 12 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    "Осъденият за убийство все още не се е поправил, обяви преди месец в становище освободеният наскоро шеф на Софийския затвор Десислав Трайков. През юли той заяви, че Полфрийман е многократно наказван за неизпълнение на заповеди и демонстративно неподчинение, което бе един от основните мотиви на съда да го освободи тогава."А по радиото обясняваха, че имал отлично поведение, бил се поправил, участвал в затворническия живот..Явно кинтите и връзките на БХК са надделяли...
    —цитат от коментар 32 на hamiltonf


    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/09/19/3965978_osudeniiat_za_ubiistvo_djok_polfriiman_izliza/

  13. 13 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    До коментар [#6] от "WALL-E":

    " Костов демонстрира зависимости недопустими със заемания пост.
    Ако поне грам достойнство му е останало трябва да си тръгне сам. "

    не е достойнство, а до зависимости в битката за пълния контрол и овладяване на тая държава от падишаха ! тук сантименти няма, има интереси за огромни капитали и едно съсипано общество от продани и евтини политици, пионки на задкулисието. На най - високо ниво, разбира се !

  14. 14 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    До коментар [#9] от "К2":Не, не е по-добре. Защо "така или иначе няма да бъде осветлен"? Ако няма и ако ще продължи да звъни в радиото с намеса, на теб какво ти пука кой вдига телефона? Дали е Костов или Мостов?
    —цитат от коментар 11 на АзКлавдия


    Този се е подал на натиск и трябва да си отиде . Той е тормозил хората и откровено лаже. Ти не мисли за не роден Петко.

    SHADOWS of SOFIA
  15. 15 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Сигурно са много сладки тия службици, или заемащите ги -много некадърни щом така се вкопчват в тях. Аз съм напускал за къде по -малко. Ако не върви проекта, значи или аз не се справям или проекта е зле. И в двата случая аз си тръгвам, никой няма полза да седя. А тия стискат със зъби и нокти

  16. 16 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#14] от "К2":

    За никакъв Петко не мисля.
    Мисля, че докато не спрем да се плашим с Торбалан и баба Яга, които се наричат Кой, Той и MAFIQTA, няма да мръднем и на милимунда.
    Освен това ако не се отговори на въпроса кой именно и лично е оказвал натиск, сегашната криза ще е останала неизползвана, тоест парата ще иде в свирката.

    Доброто е заразно
  17. 17 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    Каква драма:"Дневник": "Осъденият за убийство все още не се е поправил, обяви преди месец в становище освободеният наскоро шеф на Софийския затвор Десислав Трайков. През юли той заяви, че Полфрийман е многократно наказван за неизпълнение на заповеди и демонстративно неподчинение, което бе един от основните мотиви на съда да го освободи тогава."

    "Хоризонт":"По закон предсрочно условно освобождаване е възможно, когато осъденият е изтърпял повече от половината от наказанието си. При Полфриймън годините са 12+2, защото е работил в затвора. Тоест, наказанието му е намалено с над шест години.Второто условие е да е започнал да се поправя, което се установява от затворническото му досие. Още при гледането на молбата му от Софийския градски съд СТАНА ЯСНО, че той е бил с ДОБРО ПОВЕДЕНИЕ И НЕ Е БИЛ СРЕД ПРОБЛЕМНИТЕ лишени от свобода."

    Трагикомична история...
    —цитат от коментар 42 на hamiltonf


    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2019/09/19/3965978_osudeniiat_za_ubiistvo_djok_polfriiman_izliza

  18. 18 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    До коментар [#14] от "К2":За никакъв Петко не мисля. Мисля, че докато не спрем да се плашим с Торбалан и баба Яга, които се наричат Кой, Той и MAFIQTA, няма да мръднем и на милимунда.Освен това ако не се отговори на въпроса кой именно и лично е оказвал натиск, сегашната криза ще е останала неизползвана, тоест парата ще иде в свирката.
    —цитат от коментар 16 на АзКлавдия


    Внуче пита дядо си , защо баба Яга няма деца.
    Защото лети на неправилната пръчка , отговорил дядото.

    SHADOWS of SOFIA
  19. 19 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До коментар [#6] от "WALL-E":

    Ми да стане продавач в била бе, то не е речено че трябва да е директор

  20. 20 Профил на Дедо Крум
    Дедо Крум
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Генералният директор се представи като нагъл лъжец в своите обяснения. Сухо и лаконично , с безочлив тон, изреди няколко простотии, без да си дава сметка , колко плитко скроено е обяснението. Кой друг, ако не генералният директор е отговорен при спиране на излъчването на радиопредаването в цялата страна? Още на втората секунда след спирането на подаването на сигнала, би трябвало да рипне и да разбере, кой и защо прави това безобразие и да се намеси тутакси. Но той , видите ли, ни лук ял, ни лук мирисал, кротко си е мълчал, понеже бил заблуден. Но и само за назначаването на сътрудник на шести отдел на ДС за директор на "Хоризонт", тридесет години след падането на обявения със закон за престъпен комунистически режим, е достатъчно основание да подаде оставка на секундата. Нататък оставането му ще е проява на дебелоочине, независимо от услужливата внезапна синдикална подписка, която уж тече. Ако служителите на БНР наистина застанат зад отвратително компрометиралия се свой началник, то по-добре да се закрие цялото радио.

    Дедо Крум
  21. 21 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Генералният директор се представи като нагъл лъжец в своите обяснения. Сухо и лаконично , с безочлив тон, изреди няколко простотии, без да си дава сметка , колко плитко скроено е обяснението. Кой друг, ако не генералният директор е отговорен при спиране на излъчването на радиопредаването в цялата страна? Още на втората секунда след спирането на подаването на сигнала, би трябвало да рипне и да разбере, кой и защо прави това безобразие и да се намеси тутакси. Но той , видите ли, ни лук ял, ни лук мирисал, кротко си е мълчал, понеже бил заблуден. Но и само за назначаването на сътрудник на шести отдел на ДС за директор на "Хоризонт", тридесет години след падането на обявения със закон за престъпен комунистически режим, е достатъчно основание да подаде оставка на секундата. Нататък оставането му ще е проява на дебелоочине, независимо от услужливата внезапна синдикална подписка, която уж тече. Ако служителите на БНР наистина застанат зад отвратително компрометиралия се свой началник, то по-добре да се закрие цялото радио.
    —цитат от коментар 20 на Дедо Крум


    +

    SHADOWS of SOFIA
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#18] от "К2":

    Да, това е смешно.
    Но първо викам да се разбере самоличността на тези толкова важни фактори, които могат да съсипят (!?!) общественото радио. Или поне така да заплашват.
    После и аз имам няколко вица, също смешни.

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    "Ще подаде ли оставка, или ще бъде отстранен генералният директор на БНР" – То е едно и също, няма разлика. След подадените оставки на Христо Иванов и на Веселин Вучков, всички други не са били доброволни, а доброзорни, което е равносилно на отстраняване, и последната дума винаги е имал Борисов. Ако искаше да подаде сам оставка, щеше да го направи още миналата седмица. А той реши, че е недостойно да си я подаде. Е, сега вече ще е много достойно. Въпрос на гледна точка. Оказа се, че и той е жертва на "външната сила", но се е огънал пред нея. Най-достойно щеше да е тогава да си беше подал оставката, да вдигне шум (така или иначе шум се вдигна, но не благодарение на него), да сигнализира в СЕМ за натиска. Не че от СЕМ зависи нещо. Тези Калинки, които сега въздишат "потресаващо" и "разтревожени сме", много добре знаят как стоят нещата в медиите, защото и те са част от същата схема. Но тогава Светослав Костов щеше да има право да говори за достойнство.


  24. 24 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3816 Весело

    " Прокуратурата да разкрие кой е притискал шефа на БНР"

    Направо да я възлагат тая поръчка на Гешев !Измежду вероятни отговори на възможните виновници са:
    -ТАД ГРУП ( това е терористичен акт с тежки последици за държавата ни - тука няма нужда даже да си халюционираме сървърите за пръскачките пред парламента !)
    - Костов
    - Да България ( може и заедно с Костов)
    - Чистачката може да е дръпнала шалтера по невнимание ( малко налудничаво звучки, но отчаяните ситуации изискват и отчаяни усилия по тяхното овладяване)
    -............

    При всички положения остава една фигура в тази държава, която продължава да свети в бяло !

  25. 25 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    За оставката/уволнението росто трябва да се случат, но трябва да продължи да се натиска, докато не станат ясни тези 4-ма "натикащи" - не че не се досещаме, но съвсем друго да излязат черно на бяло.
    Знае ли човек, току виж 100% сигурното назначение на др, Гешев вземе че се размине?

  26. 26 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    СЕМ трябва да е наясно, че са формален орган. По-точно смокинов лист, покриващ истината, че БНР и БНТ не са обществени медии, а държавни. Но такъв разговор няма да се проведе.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  27. 27 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Преди три дни имаше интервю с Костов по Хоризонт по темата.
    Човекът говореше като апаратчик от 80-те години. Отговорите му бяха клишета, недомлъвки и откровено измиване на ръцете с подчинените. Абсолютен плужек! След това “интервю” нямам и съмнение, че Костов е зависим и трябва да си ходи!

  28. 28 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 922 Неутрално

    В гербаджийскта администрация или си бушон или проводник. Съжалявам, но това е положението г-н директор. За успокоение, ако продължавате да махате радостно с опашка, ще ви подхвърлят някоя друга службица.

  29. 29 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3517 Неутрално

    Четирима се обаждаха е същото като от ЕС казаха ... По скоро лични отношения използвани в последствие за спиране на сигнала(тук има външна намеса, донякъде стил умни ...)

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  30. 30 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    "Прокуратурата да разкрие кой е притискал шефа на БНР"
    Дотук - добре. "Лесната" част. А сега трудната - след като изясни, да ги обяви. Би било крайно любопитно, кои са кадровиците в сянка, макар че самите те са дребни риби в сравнение с големите сомове зад кадър. И да, един кръстник, който е главната причина за позорът залял информационната среда, да не се прави на главанак пред камерите и микрофоните.

  31. 31 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Доста ми е интересно ще успее ли ББ за пореден път да си измие ръцете от тази работа. Както и много пъти преди, отново е ясно, че той е сложен (да, сложен!) да бръщолеви глупости, докато "бизнесмени" като Пеевски и Доган правят "бизнес". След толкова време премиер, какво му е на ББ извинението? а) "Не знаех" или б) "СтиснАли са ме за топките и все по-силно стискат"? А през това време Белене си върви, потоци разни текат, студени резерви, и така нататък.

  32. 32 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2083 Любопитно

    разпускането на СЕМ като един ненужен и абсолютно неадекватен орган ,създаден единствено и само с цел медийно обслужване на властта ,би било една разумна и оздравителна първа стъпка

  33. 33 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 1170 Весело

    А моите предположения за обаждащи се до директора Костов, са следните:
    1. От Пица Доминос - вероятно е поръчвал наскоро пица и са му се обадили, за да питат дали е доволен от поръчката, но той го е разтълкувал грешно, решил е, че го натискат да уволни/премести Силвия Великова ...:):)
    2. от Бяла Карта - звъняли са му за "страхотна промоция" на продукт без лихви и такси за първия месец, но той грешно е разбрал, че трябва да уволни/премести Силвия Великова ... :):):)
    3. от г-жа Кръстева /ПР на Доган, ПееФски и ДПС/, но тя се объркала, питала го за здравето, семейството му, времето и т.н., но той грешно е разбрал, че трябва да уволни/премести Силвия Великова ... :):):)
    4. от г-жа Иванчева /осъдената на първа инстанция за подкуп/ - искала да го пита дали може да спре програмата за няколко часа, увещавала го е да вземе подкуп, защото тя подготвя преврат и за нея е било важно радиото да спре, пък той погрешка уволнил/преместил Силвия Великова, защото тя отказала да се включи в преврата ... :):):)

    Гарантирано от Гешев - обществото ще научи истината, ... ама друг път ... :):):)

  34. 34 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3368 Любопитно

    Докато не стане ясно кой точно е звънял и защо бнр го е шубе от звънящия /звънящите, никаква оставка и никакво уволнение. Следващият ще е на същия пангар.Първо повече светлина, после смяна на конете.
    —цитат от коментар 2 на АзКлавдия

    Повече светлина, а? И кой ще осветли пангара? Гешев? Той не е от същите коне, така ли? Друг кон ли е? Кажи кой или кои ще разнищят случая, а няма да го заметат, както всички гейтове досега?

  35. 35 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    Мишокът няма да каже кой го е натискал. Бийте му шута и се опитайте да разберете от друго място.

  36. 36 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Мишокът няма да каже кой го е натискал. Бийте му шута и се опитайте да разберете от друго място.
    —цитат от коментар 35 на Тони КОСТОВ


    Защо от друго място?Натискат мишока да даде разрешение за преглед на комуникациите му и всичко ще лъсне на екран. Живеем в двадесет и първи век. Никой не е заинтересован в това е проблема.

    SHADOWS of SOFIA
  37. 37 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Ще го отстранят, за да може после да осъди работодателя си и да бъде върнат от съда на работа за вечни времена.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  38. 38 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Мишокът няма да каже кой го е натискал. Бийте му шута и се опитайте да разберете от друго място.
    —цитат от коментар 35 на Тони КОСТОВ

    Омерта!

  39. 39 Профил на dr.web
    dr.web
    Рейтинг: 514 Неутрално

    ..."ще подаде, няма да подаде, ще подаде, няма да подаде, ...", листенцата свършиха ..., но медийните дъвки, не!

  40. 40 Профил на ivan_v
    ivan_v
    Рейтинг: 370 Весело

    Искам да разбера колко нормални хора биха го взели директора на бнр на работа при себе си. От изявите му в медиите, аз не бих и портиер го взел....

  41. 41 Профил на nkk81
    nkk81
    Рейтинг: 43 Неутрално

    Стига с тази дъвка. Кажете нещо за освобождаването на австралийския УБИЕЦ Фрийман. Освободен е вчера предсрочно 11 г преди да му изтече присъдата излежал е само половината. Съдията калпакчиев е един от тези които го освобождават. ТОЗИ ЛИ БОКЛУК беше от промяната в съдебната система, от малкото честни в предния ВСС. Скапани грантаджии

  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3384 Неутрално

    Герберасткото осиране достига нови висоти. Но истерията в коментарите направо чертае нови хоризонти.
    Истинска радост за окото е да гледам жалкия гърч на ченгето Плебс, който ще пуска цял ден некви цитати, дълбоко несвързани с темата в малоумен опит да я отклони.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Любопитно

    До коментар [#34] от "Fiji":

    Защо пък Гешев? Много странни фиксации имаш. Ако за едно нещо не отговаря Гешев, то отговаря Борисов, ако не отговаря Цацаров, то отговаря Доган. После обратно и те така.
    Сигурно е много лесно човек да се ориентира в подобна проста схема. Прост човек може да се ориентира само в проста схема, всъщност.
    А животът е доста по-сложен, интересен и весел.

    Доброто е заразно
  44. 44 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    "Прокуратурата да разкрие кой е притискал шефа на БНР - реши СЕМ на краткото заседание след срещата с редколегията."
    :))))))))))))))))))))

  45. 45 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    Карикатурата на Комара казва всичко.

    Когато КОЙ звънне, от Банканский Лев надолу по веригата всичко козирува и оцапва гащите.

    И накрая някакъв безименен и лесно заменим слуга като въпросния Костов изгаря, без да свети.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  46. 46 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 980 Гневно

    Отвратителна лелка се оказа тая Великова, пищи като изоглавена...
    —цитат от коментар 1 на Джони Глупавия

    Остави Великова, всички ние трябва да крещим.
    Какво е това спиране за часове на радиото?
    Какви са тези обаждания, какви са тези заплахи, коя е тази паралелна властова структура?!?
    Това не те ли притеснява???

  47. 47 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Гешев е радост!
    Гешев е на ход!
    Гешев трябва да реши, да запуши ли сламката на #КОЙ или да потъне с него.

  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#42] от "Darth Plagueis":

    "Герберасткото осиране достига нови висоти."

    Напомня ми склонността на носорога, когато дефекира, да си върти опшаката, за да разпръсква ... отпадния продукт ... в радиус петнайсетина метра наоколо.

    В гербавия случай, носорогът се цели с опашката си в Костовите хора - Радан, "Бойкикев", във всичко читаво, което до момента не е било във властта и просто е нямало как да се осере.

    От носорог - толкоз акъл, възпитание и етика.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2720 Разстроено

    Даже и тоя клетник да си подаде оставката, ще дойде друг, назначен от кукловодите

  50. 50 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    За пореден път, гешеф ще разследва гешефщината.

    Гладкият отвън и отвътре, острието на безмозъчния тръст...

  51. 51 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    До коментар [#34] от "Fiji":Защо пък Гешев? Много странни фиксации имаш. Ако за едно нещо не отговаря Гешев, то отговаря Борисов, ако не отговаря Цацаров, то отговаря Доган. После обратно и те така. Сигурно е много лесно човек да се ориентира в подобна проста схема. Прост човек може да се ориентира само в проста схема, всъщност. А животът е доста по-сложен, интересен и весел.
    —цитат от коментар 43 на АзКлавдия

    Като си толкова сложна, дай отговор: щом Гешев, Борисов, Цацаров и Доган не са фактори, кои са истинските такива? Кои са тези, на които разчиташ да осветлят случая с радиото?

  52. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#49] от "arcanum":

    "Даже и тоя клетник да си подаде оставката, ще дойде друг, назначен от кукловодите..."

    Разбира се.

    Преди няколко дни излезе един анализ на Дайнов за заменяемостта на слугите. Очаквано, материалът предизвика спазми и крампи сред гербави и комунисти (отдавна съм престанал да ги различавам), които очевидно разпознаха себе си в ролята на слугите.

    За мен няма съмнение, че една голяма част от гербавите тролове, които нападат с особена стръв "Бойкикев", "Ръдан" и други порядъчни хора (както навремето Блъсков нападаше "Фъ Дъ"), са държавни чиновници на бюджетна заплата, пишещи от кабинетите си или от милиционерските си участъци. Стилът на милиционера - онова съчетание на арогантност, простащина и глупост - не може да бъде сбъркан.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  53. 53 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    До коментар [#11] от "АзКлавдия":
    Напълно съгласен. Следващия директор ще изпълни заявката на неосветения без да каже и дума на Силвия Великова, или на който журналист трябва да млъкне.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Весело

    Зависи от кукловода.
    Ако държи на качеството на театъра, ще го отстрани, ако има още поръчки за него - ще го остави да подаде оставка!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  55. 55 Профил на nemisemisli
    nemisemisli
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Ама щом се поддава на натуск от звънящи трябва да се маха. Какво има да стои там, щом всеки който му звънне и той ходи да си говори със служителите в Борисовата.

  56. 56 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#48] от "Norman Granz":

    То хубаво ама носорога е един от господарите на саваната... Даже и лъва го е страх от него, какво остава за автентично десните сурикати...

    Та така с бансите...

  57. 57 Профил на Malama
    Malama
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Видяхте ли, че свободата зависи от всеки един от нас. Ако тази жена не се беше противопоставила (съвсем неочаквано за пашата), нямаше и да разберем какво става. Щяхме да се досещаме, но сега, след като е изречено в публичното пространство, ниКОЙ не може да се прави, че такъв скандал няма.
    И да - преклонените главици ги отсякоха, а непреклонната остана. Мислете за това.

  58. 58 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 795 Весело

    Ще излезе в отпуск, ще заседават всякакви комисии, СЕМ ще отлага... в герболандия така се прави, докато затлачат скандала.
    Може да подаде оставка и да стане резерва на Георгиев за консул във Валенсия, защото испанския съд е допуснал жалбите на местните срещу назначаването му.
    Каквото и да стане Герб и Гешев трупат негативи, обществото губи доверие в институциите, БНР... БНТ .... и ще посрещне с псувни новия закон за "такса телевизор". Познайте кого ще псуват.

  59. 59 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#56] от "niakoi_si":

    "То хубаво ама носорога е един от господарите на саваната... "

    Благодаря за това уточнение. ГЕРБ превърна България в савана, където най-силен е онзи, който най-далеч мята лайна. Аз пък се надявах да я развие като европейска нация...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  60. 60 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Весело

    До коментар [#51] от "Fiji":

    Кой ти е казал, че не са фактори? Какво общо има между това, че са фактори, и факта, че има и други фактори?
    Божееее.

    Доброто е заразно
  61. 61 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#53] от "Gopeто":

    Точно. А това е още по-тъпо от сегашното, ако е възможно, разбира се.

    Доброто е заразно
  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#58] от "attitude":

    "Каквото и да стане Герб и Гешев трупат негативи..."

    Някъде четох един анализ на Илиян Василев, че ако Бай Х все пак наложи нелепия Гешев за главен прокурор, правителството ще падне.

    А падне ли от власт, още на другия ден Бай Х може да стане клиент на прокуратурата.

    Мисля, че самият той вече си дава сметка за тази напълно реална опасност.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Весело

    Аз като гледам, няма начин да не се е обадил Цацаров. Доган сигурно не се е обадил, но по негова заповед са се обадили други от ДПС. Борисов също не се е обадил, но по негово нареждане са се обадили други от ГЕРБ. От червената котерия, било некви руски патриоти, било други руски патриоти от БСП....пък може и от руското посолство да са помагали...
    Ако можехме да ги слушаме на живо, в ефир как се възмущават, щеше да е голям майтап.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  64. 64 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10215 Неутрално

    Една седмиоца за избор на един от двата варианта.
    Карикатурата е хубава

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  65. 65 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3384 Неутрално

    До коментар [#56] от "niakoi_si":

    Факт. И си се кефи на живота в блатото, целия в собствените си фекалии.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  66. 66 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    До коментар [#37] от "Дразнител":
    Подаването на оставка от поста директор не е оставка от радиото изобщо. Съда може да го върне на поста директор, а поста е мандатен. Та няма да е за вечни времена, а за три години.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  67. 67 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#59] от "Norman Granz":

    Нещо против природните закони ли имаш?

  68. 68 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 356 Весело

    До коментар [#48] от "Norman Granz":

    Мой човек, май не различаваш носорог от хипопотам....

    Предварително се извинявам на всички жени. Моят дядо, виден женомразец, винаги е казвал, че ако един виц не обиди някого, значи не е смешен.

    "Каква е разликата между една жена и един хипопотам? - Едното има огромна уста и дебел пъпчив г*з, другото живее в Нил"

    (като си говорим за разводняване на темата....)

  69. 69 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    До коментар [#43] от "АзКлавдия":

    Тук вече не съм съгласен. Не би трябвало Гешев да разследва, зашото най-вероятно той е оказвал натиск (или Цацаров). Обаче главния прокур не може да бъде разследван на практика. Ако някой низшестоящ, се опита да обвини Цацаров, най-вероятно ще бъде махнат позорно от прокуратурата. Другият вариант е да се/го самоубие/самоубият.
    А Гешеф вече действа като главен прокурор.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  70. 70 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#65] от "Darth Plagueis":

    То сурикатите не се кефят на дупките си... ама какво от това?

  71. 71 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#62] от "Norman Granz":

    Не бъркайте мечтите с реалностите. Така анализ не се прави, питайте Дайнов, той редовно се излага като некадърна врачка, точно щото прави тази грешка.

  72. 72 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 356 Весело

    До коментар [#57] от "Malama":

    Благодаря ти за смисления коментар! Достойното поведение на един Човек винаги надделява. Остава всеки от нас да реши за себе си те какви Хора са!

  73. 73 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Натиск се оказва не само на работещи тук и там на държавна служба. Жената, която обвиниха, че е предизвикала катастрофата с Караянчева е в шуменската болница под полицейска охрана (наречено закрила). Жената твърди, че "няма право да говори" и ще напусне страната, след като излезе от болницата.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  74. 74 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3384 Неутрално

    До коментар [#70] от "niakoi_si":

    Не знам за сурикатите, идея нямам на какво се кефиш. Важното е, че поне едно е ясно - некви животни сте си. Сега просто уточняваме какви точно.
    Поздрави от света на хората

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  75. 75 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Весело

    ...щом всеки който му звънне и той ходи да си говори със служителите в Борисовата.
    —цитат от коментар 55 на nemisemisli


    А..а..а..а!
    Не е всеки!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  76. 76 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Весело

    ...Жената твърди, че "няма право да говори" и ще напусне страната, след като излезе от болницата.
    —цитат от коментар 73 на Николай Колев


    Караянчева сигурно е паднала като е излезла от колата и е миришела на бъчва.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  77. 77 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#74] от "Darth Plagueis":

    "Не знам за сурикатите, идея нямам на какво се кефиш."

    Кефи се, че в джунглата, в която превърнаха България, силата на отдевните животни се мери в килограми телесна маса.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  78. 78 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    [quote#76:"Храбър"][/quote]

    Злите езици говорят, че имало някакви клипчета, в които една високопоставена (много високо поставена) дама танцувала в скута на кандидата за кмет. Ама вече ги нямало. И други неща се мълвят, ама това са долни инсинуации на зли езици.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  79. 79 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#74] от "Darth Plagueis":

    Кой свят на хората? Оня опръскания с лайната от носорога, дето ви тормози популацията?

  80. 80 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#77] от "Norman Granz":

    Природа... такива са и законите. Не ти харесват? Пък аз си мислех, че обичате природата :)

  81. 81 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3458 Неутрално

    До коментар [#69] от "Gopeто":

    Разбира се, че не трябва Гешев да разследва! Само това оставаше.
    Освен това смятам, че Сем бяха длъжни да проверят случая, преди да го метнат на прокуратурата.

    Доброто е заразно
  82. 82 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    До коментар [#2] от "АзКлавдия":
    До коментар [#29] от "дерибеев":
    До коментар [#41] от "nkk81":
    ...

    Медийната война днес:

    "Интервю на Силвия Великова с Георги Готев за предаването „Преди всички“
    От днес вече е активен сайтът Euractiv.bg. Журналистът Георги Готев е убеден, че ще има интерес на потребителите към изданието. „Мисля да запълвам липсата на медийна свобода“..." /БНР/

    Спомени за Готев от Гугъл:

    Журналист си регистрира алтернативен сайт за ...
    https://www.168chasa.bg › article
    17.10.2017 г. - Блог, чийто адрес подвежда, че е обвързан с българското председателство на ЕС, е регистрирал журналистът Георги Готев, който от ...

    Журналист си регистрира алтернативен сайт за ... - 24 Часа
    https://www.24chasa.bg › novini › article
    17.10.2017 г. - Блог, чийто адрес подвежда, че е обвързан с българското председателство на ЕС, е регистрирал журналистът Георги Готев, който от ...

    Журналист регистрира алтернативен сайт за ...
    https://www.bgonair.bg › Предавания › България сутрин
    19.10.2017 г. - Блог, чийто адрес подвежда, че е обвързан с българското председателство на ЕС, бе регистриран от журналистът Георги Готев, който ...

  83. 83 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Прокуратурата щяла да разследва прокуратурата😉 Добро утро, Цаца, Гешев и Кой!

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  84. 84 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    До коментар [#82] от "plebs": продължение

    Според 24 часа Ципов /ГЕРБ/, Нинова /БСП/, Милен Михов /ОП/ са крайно възмутени от решението на председателствания от Калпакчиев съд за Джок Полфрийман.

    https://www.24chasa.bg/novini/article/7665413

  85. 85 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    [/quote]
    Защо от друго място?Натискат мишока да даде разрешение за преглед на комуникациите му и всичко ще лъсне на екран. Живеем в двадесет и първи век. Никой не е заинтересован в това е проблема.
    [quote#36:"К2"]
    —цитат от коментар 36 на К2


    Проблемът е, че Мишока обича да води важните разговори в градинките. Но си прав, че ако има кой да го натисне, всичко сам ще си изпее. Но няма кой. Защото има КОЙ.

  86. 86 Профил на Antoaneta Ardashes
    Antoaneta Ardashes
    Рейтинг: 1163 Весело

    До коментар [#10] от "samoedin":

    Предсрочни избори, а после или същите ,или няма да има кой да ни ръководи.

    mihala
  87. 87 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3368 Неутрално

    Ми да стане продавач в била бе, то не е речено че трябва да е директор
    —цитат от коментар 19 на uq

    Ми да. Ето, Миролюба Бенатова стана шофьор на такси.


    https://www.segabg.com/hot/mirolyuba-benatova-stana-shofor-na-taksi

  88. 88 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8164 Неутрално

    Сам няма да си тръгне, няма да му разрешат.

  89. 89 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8467 Неутрално

    Карикатурата е трепач :).

  90. 90 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8467 Неутрално

    Карикатурата е трепач :).

  91. 91 Профил на wxx44583141
    wxx44583141
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#62] от "Norman Granz":

    Някъде четох един анализ на Илиян Василев, че ако Бай Х все пак наложи нелепия Гешев за главен прокурор, правителството ще падне.
    _____________________________
    някъде четох , че ако бъде избран Гешев за главен прокурор (сега е само зам ГП) , то много народ ще остане без ляб. Некой хора щели да посетят бай Ставри и немало да има кинти за ....
    Бе, пишат се секви щуротии из нета, ама дали им вярваме?

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK