Защо вътрешнофирмените комуникации са важни

Защо вътрешнофирмените комуникации са важни

© Pixabay.com



Може ли да си представите, че може да влизате в кабинета на шефа и да разговаряте с него по всяко време? Да се чувствате свободни да изразявате мнението си и дори да отправяте критики към ръководството, когато е необходимо. В същото време идеите ви да не се посрещат с насмешка или с лаконичното "ще го имаме предвид", а се взимат насериозно и имат истинска тежест при взимането на решения.


Не, това не е само хубава история, която си разказваме след поредния кошмарен ден в офиса, а цел, към която се насочват все повече организации днес. И това е така не само защото в подобна среда служителите се чувстват по-удовлетворени и мотивирани, но и защото тя има положителен ефект върху развитието и финансовите резултати на компаниите.


От изключително значение за успеха на организациите е служителите да чувстват, че техният глас се чува, че мненията им не само достигат до ръководителите, но и действително влияят върху взимането на решенията.




Тук в действие влизат и вътрешните комуникатори. Те са мост между два свята - мениджмънта и служителите. От тях се очаква да разбират как мисли всеки работещ в компанията, за да могат да направят възможно общуването между тях. А това може да стане както чрез неформални разговори, така и чрез редовни проучвания или фокус групи, в рамките на които да се търсят конкретни отговори и решения, свързани с работните процеси.


Истината е, че един от основните двигатели за повишаване на ангажираността е и способността на организациите да разказват истории не само навън посредством рекламни послания и активности, отправени към потребителите, но и във вътрешната си комуникация. Историите помагат на служителите да намерят смисъл в това, което правят, да си отговорят на въпроси като "Защо съм тук", "Каква е целта на моята работа" и "Има ли тя някакво значение върху света около мен".


Ако в миналото успешните бизнес истории са били дело по-скоро на отделни личности, днес те са резултат от уменията, опита, удовлетвореността и усилията на всички независимо от заеманата позиция. И колкото по-бързо компаниите го осъзнаят, толкова по-голяма е вероятността да създадат своята истински интересна и значима история, която да стигне и докосне потребителя.


Ако и вие си търсите компания, където може да разгърнете напълно своя потенциал, разгледайте актуалните обяви за работа на Karieri.bg.


KPMG търси: Web Designer
Junior Information Risk Management (IRM) Specialist
Accounting and Tax Compliance professional
Senior Accountant


The American College Of Sofia търси:
A Full - Time Teacher In Physics
A Full - Time Intern In Mathematics


ScaleFocus търси:
Finance Business Partner


ROITI търси:
ETRM DevOps BA Wannabe


"Икономедиа" предлага:
Стажантска програма


Metric DS търси:
Digital Account Executive & Media Planner


Cargill търси:
Business Analyst


"Адекум Проекти за развитие" търси:
Мениджър проекти, финансирани от ЕС


U.S. EMBASSY SOFIA търси:
Voucher Examiner (Accounts Payable Assistant) - temporary replacement


Alfa Asset Management търси:
Full Stack Developer


IIB търси:
Head of Credit Risk Division

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK