Сачева опита да разсее тревогите на митрополитите за закона за социалните услуги

Сачева опита да разсее тревогите на митрополитите за закона за социалните услуги

© Свети синод на БПЦ



Новоизбраният министър на труда и социалната политика Деница Сачева посети днес сградата на Светия синод на Българската православна църква (БПЦ) и разговаря с част от митрополитите по новия Закон за социалните услуги, срещу който синодът има възражения.


Вече е взето политическо решение прилагането на закона, който трябваше да влезе в сила на 1 януари, да бъде отложено след като различни граждански инициативи и БПЦ се противопоставят на някои от текстовете, съзирайки опасност български деца да бъдат лесно отнемани от семействата им и изпращани за отглеждане в чужбина.


Какви са възраженията на Светия Синод четете тук.




Министър Сачева запозна висшите духовници с основните принципи, залегнали в нормативния акт, като ги увери, че той няма за цел да регламентира незаконни и необосновани намеси в семействата, провеждане на антисемейни политики или отнемане на деца от техните родители. По думите й е необходимо да се изготви регламент и карта на пазара на социалните услуги, за да бъде повишено качеството им. Има нужда и от повишаване на квалификацията и допълнително мотивиране на социалните работници, добави тя, цитирана от пресцентъра на министерството.


Тя обърна вниманието на митрополитите на различните социални услуги, които държавата осигурява на социално слабите деца, възрастни хора, хора с увреждания и други категории нуждаещи се. Тя добави, че в момента държавата финансира с около 250 млн. лв. 1356 учреждения, като поясни, че министерството не финансира неправителствени организации, добавя в прессъобщение Светият синод.


Според текста му Ловчанският митрополит Гавриил е изразил своето и на своите събратя мнение, че подкрепят предвижданото отлагане на закона с шест месеца, за да могат да бъдат чути и приложени забележките на всички заинтересовани страни. Той изрази своите надежди в закона да бъдат приети и някои предложения на Св. Синод, като допълни, че основното желание на архиереите от Светия синод е така да бъде създаден законът, че той да бъде максимално полезен и добър за българските деца и българското семейство.


Според юристите на Светия синод законът се нуждае от сериозно обсъждане, а не толкова от политизиране. Те са посочили примери за сериозни проблеми и възможност за злоупотреба и формулировки, които според тях допускат конфликт на интереси. Юристите са изразили желанието си в закона да бъдат включени добри практики от доста европейски страни, които на преден план изтъкват семейството като основна единица на обществото.


По време на срещата е постигнато взаимно съгласие за създаване на съвместни работни групи за обсъждане на закона, ако той бъде отложен, след началото на 2020 г., като и двете страни са се обединили около това, че желанието е да се подпомогнат децата в нужда, но и да бъде защитено българското семейство.


В сращата с министъра от страна на Синода са участвали Ловчанският митрополит Гавриил, Варненският и Великопреславски митрополит Йоан, Неврокопският митрополит Серафим, Врачанският митрополит Григорий, Видинският митрополит Даниил, Мелнишкият епископ Герасим.

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3159 Любопитно

    Какви социални услуги върши БПЦ?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5704 Неутрално

    Мадам ДС опита АМА не успя !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5704 Неутрално

    До коментар [#1] от "DDR":

    Като им дойде времето ще разбереш. Освен ако не си православен християнин.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8959 Неутрално

    Синодът си обърка задълженията към обществото. Искат и да управляват.

  5. 5 Профил на btc18521004
    btc18521004
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Вместо да финансират поне една кухня за социално слаби, поне един дом за сираци, поне да направят едно дарение за детска болница или поне нещо добро за Рождество, трябва да ги успокояват за социалния закон. Ще правят работни групи. Църквата е толкова богата, но за себе си. Не си спомням да е направила нещо за хората. Има един отец Иван и той е бяла лястовица.

  6. 6 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 4101 Неутрално

    Опита е точната дума...

  7. 7 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3159 Любопитно

    До коментар [#1] от "DDR":Като им дойде времето ще разбереш. Освен ако не си православен християнин.
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    БПЦ не оказва ли социални услуги и на нехристияни?
    Щото католиците оказват социални услуги на ред - освен в своите страни имат постоянно мисии и зад граница. По тази причина доста хора вече в Африка говорят чешки, например 😉, немският не го коментирам, защото Германия е ясна, та в този ред на мисли чехите са интересни като мисионери - старна сравнима с България, включително и по атеизъм.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  8. 8 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Днешните килимявки са срам за нацията.

  9. 9 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Аз пък искам отчета да бъдат само и единствено хора посветени на бога и на неговото слово на замята. Имам предвид няколко простички правила за отчета:
    - да нямат семейство - просто за да не разсейват и разкъсват между жената и бога
    - така и така нямат семейства - за какво са им заплати, апартаменти и т.н. - да живеят в църквата.
    - никакви телефони, коли и телевизори - един стационарен в църква им стига, вечерите вместо да гледат телевизия - да се молят

    Тогава вече може да имат думата за нещо. Докато полуачват заплати от бюджета, правят далавери с имоти, свещи и с каквото още се сетиш, карат скъпи коли и постоянно се замесват в скандали... сори, ама нямате и няма да получите никакво доверие...

  10. 10 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Гневно


    Сачева да не се прави на разсеяна ,
    ами по най-бързия начин да премахнат
    МОНОПОЛА на ЛИЦЕНЗИРАНИТЕ фирми
    за ПОМОЩНИТЕ СРЕДСТВА ! ! !

    Има същите помощни средства на
    СВОБОДНИЯТ пазар,
    хем в пъти ПО-КАЧЕСТВЕНИ,
    хем в пъти ПО-ЕВТИНИ ! ! !

    Почти моменталически ще се освободят между
    ДВА и ли ТРИ пъти ПО-МАЛКО средства ,
    които пък ще дадат възможност ,
    да се НАМАЛЯТ СРОКОВЕТЕ за ползване
    на помощните средства ! ! !
    Например една инвалидна количка се дава
    за срок за ползване от 10 години,
    а тя не издържа и 3 години !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  11. 11 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1925 Любопитно

    трепетите и тревогите на килимявките ,едва ли трябва да вълнуват УЖ светската ни власт ?

  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5704 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чардо":

    +++ но не се надявай на тази.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Гневно

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":
    За съжаление си прав, та няма на къде !
    Може да се оправи само като се промени Закона ,
    т.е. в Парламента!
    А като погледнеш и по наш'те закони и
    по-тези на ЕС
    МОНОПОЛА Е ЗАБРАНЕН
    и преследван от ЗАКОНА ? ! ? ! ? !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    Да ме прощава Господ ама нещо нямам доверие на служителите му.

    SHADOWS of SOFIA
  15. 15 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2606 Неутрално

    Какви социални услуги върши БПЦ?
    —цитат от коментар 1 на DDR


    Ааааа ....върши , върши ! Само след поощрение от Гундяев ! Иначе у нас разчитаме повече на ЕВАНГЕЛСКИТЕ ПАСТОРИ , особено в социално - уязвимите общности ! Г-жа Сечкова , с цялото ми уважение към опита , уменията и дар слово , трудно ще убеди /да не кажа невъзможно / СИНОДАЛНИТЕ СТАРЦИ ! Пък и те какво ли разбират от социална политика сред уязвими общности и социално слаби , насилвани морално и физически хора ! Един е дядо Иван ! Поклон пред дядо Добри !
    Те са обречени на безбрачие , бездетство , пост и молитва и други СВЕТИ действия ,особено с БЛАГОСЛОВИЯ ОТВЪН !
    Не знам Бог към кой ПОЛ ги води - мъже /???/ , мъже в женски дрехи , /, хетеросексуални или най-обикновени ДЖЕНДЪРИ !

  16. 16 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3801 Неутрално


    Намирам за малко странно вместо да изпълняват апостолската си мисия за спасение душите на вярващите (а и на своите) архиереите на БПЦ църква, които спазват обет за безбрачие да раздават мнения именно по въпросите на семейството и децата.

  17. 17 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#16] от "Един препатил":

    изобщо не естраннно.
    Това им е основния платец в бизнессхемата.
    И искат да му внушът, че са необходими, преатни и свети хора още от най-ранна бебешка възрас.
    недай си боже, некви норвежци само с две-три действия убедът младенеца в обратното.
    Матросов на амбразурата. православието - въпрос на защита от путин, марс, луната и всебената.

  18. 18 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9260 Весело

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Те са с ценоразпис: и щастливите, и тъжните. Освен това те са монополни (според изповеданието) затова не стават за пример :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    До коментар [#7] от "DDR":

    БПЦ има конфликт на интереси. Защото тук работи Каритас (попадаща в организациите визирани от закона), която помага на всички (не само на католици) основно енориарши на БПЦ. Те не харесват такива сравнение, защото не е в тяхна полза. Те нямат никаква такива помощна структура, дейност дори малко доближаваща се до мисионерската (за спасяване на душите) извън работното време на храма.
    Затова искат да премахнат конкуренцията :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на Тороман
    Тороман
    Рейтинг: 383 Неутрално

    Какви социални услуги върши БПЦ?
    —цитат от коментар 1 на DDR


    Опява, когато те изнасят с краката напред.

  21. 21 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Комунистите (старите и новите) да мълчат!

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  22. 22 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    Съмненията на ДС полковниците може да "разсее" само КГБ-никотиновият гундяй.....

  23. 23 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#19] от "penetrating":

    Това с мисионерството не е само проблем на БПЦ, може да се каже, че е проблем на всички православни църкви. Този въпрос съм имал възможността да разисквам с представители на няколко православни църкви —в общи линии отговора беше един и същ —нямало мисионерство защото хората трябвали сами да стигнат до Бога ...
    Относно социалните служби —БПЦ е много зле. Имал съм и имам досег и до други православни църкви и някои от тях определено си вършат работата както трябва.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на moreee
    moreee
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    До коментар [#11] от "Stewie":

    "трепетите и тревогите на килимявките ,едва ли трябва да вълнуват УЖ светската ни власт ?"

    Абе то и трепетите и тревогите на НПО-шките не трябва да я вълнуват, но вие постоянно скимтите и искате нещо от властта. Считам, че ви се обръща повече внимание, отколкото заслужавате.

  27. 27 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9260 Любопитно

    До коментар [#23] от "DDR":

    Надменност?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  28. 28 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#16] от "Един препатил":

    Намирам за малко странно вместо да изпълняват апостолската си мисия за спасение душите на вярващите (а и на своите) архиереите на БПЦ църква, които спазват обет за безбрачие да раздават мнения именно по въпросите на семейството и децата.
    —цитат от коментар 16 на Един препатил


    Православните духовници имат право да се женят! Безбрачие има само за монасите, но те са друга работа.

  29. 29 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#27] от "penetrating":

    Не, не бих казал. По скоро е изгубена ”нишката”... Когато нещо се случва, то е преди всичко благодарение на волята и желанието на поместният свещенник, дето се вика, по негова инициатива и за негов риск.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  30. 30 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    Сачева опита да разсее тревогите на митрополитите за закона за социалните услуги
    Сачева да не се опитва да разсее съмненията и тревогите не само на Църквата и на обществото , но да направи необходимото Закона да не няма допирни точки с Конвенцията . Докато на всяка крачка хората коментират Закона непрекъснато във връзката му с джендъризма и с грубата намеса на разни организации в светая светих - семейството , бурята няма да стихва и временните отлагания няма да свършат работа .

  31. 31 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    До коментар [#10] от "Чардо":Има същите помощни средства на
    СВОБОДНИЯТ пазар,
    хем в пъти ПО-КАЧЕСТВЕНИ,
    хем в пъти ПО-ЕВТИНИ ! ! !

    Че това е рай за нуждаещите се . За пръв път чувам такива заключения . И кой , бе наборе пречи на нуждаещите се да купуват от този рай ? Даже и в годината две - три колички , както обясняваш .

  32. 32 Профил на Джони Глупавия
    Джони Глупавия
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Самият факт, че е награждавана от Хелзинкския комитет, редом с осъдени убийци, означава, че на госпожата отдавна работи срещу интересите на България...

  33. 33 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Срам няма за местенцето си. Цял живот творила и насаждала джендър идеология и сега се събудила подмокрена и прозряла.

  34. 34 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1630 Любопитно

    Злодей....
    Някой сеща ли се как е Злодей в женски род?
    Макар че за Деница Сачева би трябвало да е в джендър род?
    Скверно Чудовище!
    !

  35. 35 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3801 Неутрално

    До коментар [#28] от "wnl03619584":

    Православните духовници имат право да се женят! Безбрачие има само за монасите, но те са друга работа.
    —цитат от коментар 28 на wnl03619584


    Грешите, друже. Могат да се женят енорийските свещенници - поповете. Но те си остават попове и не могат да се издигнат в църковната йерархия. Там могат да достигнат само монасите. Всички митрополити на БПЦ са били монаси - иначе не могат да станат митрополити.
    Това, че Вие не го знаете показва, че съм прав - БПЦ се занимава не с това, което й е работта.

  36. 36 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 601 Весело

    Министърът на труда и социалната политика Деница Сачева посети днес сградата на Светата Държавна сигурност. Очаквам Чавдар Николов, да прасне подходяща карикатура на тези палячовци в раса и килимявки!

  37. 37 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#31] от "papуre":


    До коментар [#10] от "Чардо":Има същите помощни средства на СВОБОДНИЯТ пазар,хем в пъти ПО-КАЧЕСТВЕНИ,хем в пъти ПО-ЕВТИНИ ! ! ! Че това е рай за нуждаещите се . За пръв път чувам такива заключения . И кой , бе наборе пречи на нуждаещите се да купуват от този рай ? Даже и в годината две - три колички , както обясняваш .
    —цитат от коментар 31 на papуre


    Ами пречи ти наредбата на СОЦИАЛНОТО МИНИСТЕРСТВО +
    АГЕНЦИЯТА ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ ! ! !
    ПРИМЕР:
    Имам право на 2 акумулатора на 3 години за акумулаторната инвалидна количка !
    От лицензирания магазин 2 КИТАЙСКИ акумулатора по 50 Ач струват 600.00 лева и социалните ти признават фактурата и ти възстановяват 280.00 лв. ! ! ! !
    И ИЗДЪРЖАТ САМО 2 ГОДИНИ , но и това е рядкост! ! !
    От акумулаторен сервизен магазин 2 БЪЛГАРСКИ акумулатора 95 Ач- т.е. ДВА пъти по-мощни!!! - струват 312.82 лева издържат НАД 3 години НО СОЦИАЛНИТЕ НЕ ТИ ПРИЗНАВАТ ФАКТУРАТА И НЕ ТИ ВЪЗСТАНОВЯВАТ И СТОТИНКА ! ! !

    Акумулаторна инв.количка с двигател 350 вата от лиц. магазин струва 3 219.00 лева и социалните ти я признават изцяло ! ! ! !
    От свободния пазар инв. количка с двг 1850 ВАТА струва 1960.00 лева НО НЕ ТИ Я ПРИЗНАВАТ ФАКТУРАТА ! ! ! !

    А ИМЕННО ПО-СЛАБИТЕ ДВИГАТЕЛИ ГОРЯТ !
    Имаш право на ДВА такива ремонта по 1 400.00 лева със същите СЛАБИ двг ! ! !
    По яките двигатели ем са почти на половин цена , ем НЕ ИМ ГОРЯТ ел.двг ! ! ! Т.е . отпада нуждата от 2 ремонта за 2 800.00 лв

    Имаш право всяка година на обувки и стелки за 380 лева ! ! ! ! !
    НО ти признават фактурата само от лицензирана фирма , а тя уж ти ги прави по мярка и на края не ги взимаш и отивап в магазин за обувки и за 70 80.00 лева си купуваш удобни обувки НО НЕ ТИ ПРИЗНАВАТ ФАКТУРАТА И ГЪРМИШ!
    Ако не възстановиш сумата в Дирекция соц.подпомагане , от раз те дават под съд !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    И така е за всички помощни средства !!!!!!!!!!!!!!

    Абсолютен монопол !!!!!!!!!!!!

    Лицензираните фирми са си договорили цени със соц.министерство и например за инв.колички САМО ЕДНА плевенска фирма го внася ! ! ! ! !

    - = - = -
    В наредбата трябва да остане , че имаш право на еди каква си бройка от вид пом.средство струващо до лимитирана цена , за еди какъв си срок! - без задължението да се снабдяваш само от лицензиран доставчик !

    Просто думичките ""лицензиран доставчик "" да изчезнат !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  38. 38 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#35] от "Един препатил":

    Влез в една лицензирана фирма и
    виж цената на една тоалетна дъска - 94.00 лева ! ? ! ? ! ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  39. 39 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    До коментар [#29] от "DDR":

    Да. Пример: отец Иван, чийто приют беше запален.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  40. 40 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3173 Неутрално

    Като гледам са се събрали най-прорусконастроените мУтрополити.

  41. 41 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3173 Неутрално

    Като гледам първият отляво на снимката си мисля, че само на пост и молитва кара.

  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5704 Неутрално

    До коментар [#38] от "Чардо":

    Напиши едно писмо с тези факти до бойко. Може и да има резултат.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    Синода сам по себе си няма тревоги. Тревоги има в руския синод, а нашия е просто техен глашатай.

    No Pain No Gain
  44. 44 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Гневно

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":

    До коментар [#38] от "Чардо":Напиши едно писмо с тези факти до бойко. Може и да има резултат.
    —цитат от коментар 42 на КМЕТ В СЯНКА


    Първо писах до социалното м-во, на техният сайт има страница за въпроси. . . На всички други въпроси, колкото и да са щекотливи и неприятни миотговориха реално и в реално време се оправиха. . . НО на този въпрос има го задавах над 5 пъти и все едноне съм го задавал
    След това говорих с шефката на местната социална дирекция, имам си приказката , но от тях нищо не зависи, защото те нямат право да инициират каквото и да е питане ! Те са изпълнители . . . .
    Но поне се разбра , че проблема е в един единствен човек ЗАСЕДНАЛ като шеф на централната агенция , всички знаят какви проблеми е създал , НО никой не смее да го пимне вече не знам колко правителства и от колко партии се изредиха като управляващи ! ? ! ? ! ?
    Има един кьопавец, по-кьопав е и от мен, отдавна е заседнал в обикновена инвалидна количка, от кръста надолу е изцяло неподвижен!!! Бе министър, мисля , че бе при царя и като стана недъгав го закрепостиха за шеф на агенцията и никой не смее и копче да му каже ! ! !
    Преди ТРИ години писах и до Мая М-ва, защото тя катообмудсман има право да инициира промени в закони ! ! ! След повече от ДВЕ години , ми се обади един от нейните сътрудници : Дечев 08 87 13 07 77 и 02 810 69 21 , та той ми се похвали , че е говорил с моята директорка на Дома за стари хора Сливен ! ? ! ? ! ? Останах сепнат за миг, защото аз нямам не проблемИ , но и проблемче с директрката ни , а и по тези въпроси тя няма никакво отношение ! ! !
    Лицензираните фирмаджии са изключително гадни същества и крайно непочтенни и нагли : от една софийска обущарска фирма ми взимата мярка на ходилата за обувки , отделно си записа и какви са ми изикванията , за да се чувствам стабилен като ходя с патериците ! След няма и месец ми се обажда да отида да си ги взема от нейният представител тук и тя беше! Обувам ги , краката ми вътре хлопат и се пързалят !!! Казвам и че не ми са удобни и не ми вършат работа :
    - Какво ти пука бе ! Нали държавата ги дава тези пари , а не ти ! ! !
    Ей Бога ми, ако се чувствах стабилен в краката си такива патерици (гьостерици) щеше да изяде , но аз ако замахна и ще падна . . .
    Следващата фирма бе една Ямболска , на ул.Емине № 16 - 046 63 12 60 или 08 98 52 29 98 0- тя ме ме учуди с добрата си наблюдателност при взимането н пробата , че забеляза , че левия ми крак е по-къс (( 7 см и това се дължи на д-р Гален Петров от Г.баня, че като ми сменяваше дясна колянна става ми направи десния крак със 7 см по-дълъг!!!)) и как щяла да ми компенсира част с по-дебела подметка на левия патък, но щяла да вкара подметката отвътре , така че да не се виждало отвън , че подметката е по-дебела. . . .Омая ме ! И то така ,че като ми предложи срещу малка добавка 100.00 лв към тези 300.00 лв, които дава държавата ще ми направи освен зимни и летни патъци . . . .
    Поиска ми капарао 2 по 200.00 лв и аз омаян , като пръв балък й дадох 400.00 лв и сега си имам само 2 бежки от нея, две листчета на които е написала ""капаро 200 лева"" и сложила печата на фирмата си. . . . И всече 6 ли, 7 годинили, аз вися към социалните с 300.00 лв и заради това ми спряха другите помощни средства . . . .
    Па добре , че преди 17 - 18 год от Нюкасъл си купих едни маратонки, на левия един обущар залепи допълнителни едни 3 см подметка , пука ми че е различна на цвят, ама са си ми удобни и зиме и лете!

    Като ми наближи срока за нов слухов апарат , фирмаджията от който взех първия ми се обажда по телефона да го навестя и че той има ушен лекар специалист , дето ще ми състави протокола за нов апарат. . . - нямало нужда да се разкарвам за "направление' до личния лекар той щял да уреди всичко, САМО да отида до фирмата да се подпиша под документите. . .
    Е аз нали съм си дървен шоп взех си направление и отивам при УНГ лекар оториноларинголог (няма да му казвам името😒 , че съм зависим от жена му д-р ендокринолог за диабета), но той пък направо ме заведе при негова лицензирана фирма за помощни средства . . . .
    А бе всички са се навързали като синджир и цицат ли цицат от държавата без да се засрамят
    За един сл.апарат държавата дава близо 450.00 лв ! ! ! + още 35 лв за силиконова отливка на ушния ти канал. . . . .
    А на свободния пазар с най-многото екстри е до 70.00 лв ! ! !
    - = - = - = -
    Забравил съм му името на онзи кьопавец шеф на агенцията ! - в него е проблема !!! Договорил се е и е удобрил цени и фирмаджиите са се закачили на държавният бюджет като ненаситни пиявици. . . . .
    """ 2 - 4 Pieces
    $958.00
    5 - 9 Pieces
    $888.00
    >=10 Pieces
    $828.00 '''
    Това е копи на цените на моята инвалидна количка , която ВИЕ ми купихте срещу 3 219.00 лева от единствения им вносител - плевенската НОВАМЕД
    И са договорили 1(една) година гаранция с кьопавеца , а БДС казва дуг гаранционен срок!!!!!!!!!!!!!!!

    Спирам, че само ти пълня главата с лоши мисли. . . 😎

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  45. 45 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2085 Гневно

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Извинявай, но се е загубил част от текста и няма да тие ясно за какво иде реч:
    .
    """ 2 - 4 Pieces
    $958.00
    5 - 9 Pieces
    $888.00
    >=10 Pieces
    $828.00 '''
    Това са ДОСТАВНИ цени на произвидителя на кое и да е Европейско пристанище !!!!!!
    $ 828 за 10 броя , ами за над 100. . . . . ????????????
    А те внясаят над 1 000 на година !!!!!!!!!!!!!

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  46. 46 Профил на elean
    elean
    Рейтинг: 709 Неутрално

    "Министър Сачева запозна висшите духовници с основните принципи, залегнали в нормативния акт, като ги увери, че той няма за цел да регламентира незаконни и необосновани намеси в семействата, провеждане на антисемейни политики или отнемане на деца от техните родители. "

    Еми така де, като влезе законът в сила, всичко ще стане законно и обосновано!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK