Повече композиции и по-удобни връзки обещава БДЖ от днес

Повече композиции и по-удобни връзки обещава БДЖ от днес

© Надежда Чипева, Капитал



Увеличен брой на пътническите композиции по някои направления, както и значително подобрени връзки на влаковете в някои от основните възлови гари предвижда новият график за движение на влаковете, който влиза в сила от днес, съобщих от БДЖ. Бързият влак "Чайка", който се движи от София до Бургас и обратно през Подбалканската жп линия, вече ще се движи всеки ден и ще изминава разстоянието в едната посока за по-малко от шест часа.


По направленията София - Перник - София, София - Лъкатник - София и Пловдив - Асеновград - Пловдив в работните дни композициите ще се движат на по-малки интервали. С влизането в сила на новото разписание се запазва ежедневното движение на директния международен влак от Истанбул за София, както и международната връзка София - Крайова, която се осъществява със сутрешния влак София - Видин и обедния Видин - София.


Догодина превозът на пътници ще се извършва с общо 579 влака, от които 14 международни бързи влака (като 2 от тях ще се движат само през летния сезон), 77 бързи влака (4 от които ще се движат само в определени дни от седмицата), 135 пътнически влака и 353 крайградски пътнически влака, някои от които ще се движат само в определени дни от седмицата или през определени периоди от годината.

Ключови думи към статията:

Коментари (55)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10973 Неутрално

    БДЖ, уви едно отмиращо, несбъднало се бъдеще...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    "София-Лъкатник-София"

    Лакатник

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  3. 3 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 755 Неутрално

    София Бургас за по-малко от 6 часа... И това в 21 век се смята за огромно постижение... Тази отсечка трябва да се взима за под 3 часа, а не да ми карат с 60 тия първобитни 40 годишни влакове! Закривай тая черна дупка бдж!

  4. 4 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Какво означава "повече"?!? То в момента примерно от Пловдив до Бургас има 2 директни бързи влака на ден.

  5. 5 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    А дано, ама надали. При финансовия батак на БДЖ само със нови заробващи заеми !!!

  6. 6 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 560 Неутрално

    То ако обещаването беше като правенетео, ехей....

  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Ама то преди 30 години Чайката прелиташе за 5 часа.

  8. 8 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    БДЖ смъква гарда и се гордее с това. През 80-те Чайка експрес и беше 5ч20'.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  9. 9 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 3381 Неутрално

    За сьжаление днес много по-малко хора предпочитат БДЖ.

  10. 10 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    До коментар [#3] от "grigoo":

    В Африка влака от Танжер - Казабланка (355км) отнема 2ч10мин

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    Ба-а-а-а-си... Вече съм забравил, кога за последно съм пътувал с влак. Със сигурност над 15 гони не съм ползвал услугите на БДЖ. Но спомените за кучешки студ по купетата и миризливи тоалетни е вечен...! :)))

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#3] от "grigoo":

    Абсолютно! Не е ясно с какво се гордеят от БДЖ след като 70-те години на миналия век това разстояние е можело да се вземе за 4ч и 40 мин. Даже в първите години на моето студентство 2002-2003г. (когато все още използвах услугите на БДЖ) София-Казанлък, по спомен, беше 2ч и 40мин, което към днешни дни са само мокри сънища за железницата ни.
    Ако не могат да предложат експресен влак София-Бургас за под 3ч въобще да не се появяват по медиите, защото ефектът от тази "реклама" е обратен.

  13. 13 Профил на star_gazer
    star_gazer
    Рейтинг: 251 Гневно

    Чудни обещания, но как ще ги изпълняват с наличните локомотиви?!
    Миналия месец нощния влак Варна - София направи почти 3 часа закъснение, защото локомотива се повредил и чакаха да дойде друг. Две седмици по-рано пък друг влак тръгна от Варна с 30 минути закъснение, защото нямаше локомотив, който да дръпне вагоните...
    Да не говорим за хигиената във влаковете и отношението на персонала...
    Аз приключих с БДЖ окончателно.

  14. 14 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1727 Любопитно

    Ако бяха малко по-бързи влаковете до Бургас (от София), с удоволствие щях да ги ползвам редовно, както преди години. Искам и децата да кача на влак, защото Те бяха страст на много момчета по онова време, а сега моите ги виждат само по прелезите, когато се засичаме с колата. Имам голям сантимент към влаковете и до ден днешен, но с некадърното управление на БДЖ тази мегаструктура не можа да прекрачи в 21-ви век, за огромно мое съжаление...

  15. 15 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 742 Неутрално

    БДЖ е схема за точене на средства и назначения на “наши хора” (само в администрацията, разбира се). Колкото и да се рекламират, всяка година смучат стотици милиони, понякога стигащи до милиарди от бюджета. Докато не се приватизира и изчисти тая кочина, ще си остане просто тумор, през който КОЙ и сие “усвояват” от нашите и европейски данъкоплатци. Качеството на услугите им е без коментар - всекиму се е случвало да пътува в бавна, мръсна и замръзваща кочина, с непочистена тоалетна и купета.

  16. 16 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Ама то преди 30 години Чайката прелиташе за 5 часа.
    —цитат от коментар 7 на chicago514


    Еми ако локомотивите са същите това ще обясни някой неща. Другото е в поддръжката на трасетата.

  17. 17 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5074 Неутрално

    До коментар [#9] от "Mia san Bayern":

    За съжаление услугата, която БДЖ предлага е с качество от средата на миналия век! С трици маймуни да ловиш!

  18. 18 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Всяка година по това време от БДЖ изкарват новото разписание... нищо ново. Новина там ще има, когато започнат да купуват локомотиви и друг подвижен релсов състав... или се разкрие някоя голяма схема за източване на дружеството... по-нависоко от машинист и туба с дизел. Пътнически превози за миналата година са с приходи от 115 млн. лева, от които 88 млн. лева са държава субсидия (тоест 30 млн. приход от дейност!!!), а в началото на тази дори се пусна слух, че ще излизат за първи път и на печалба... ама явно нещо... не се е получило :/ То и каква печалба, при 50% държавна дотация...

    I shave with Occam's razor
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Неутрално

    Само при ГЕРБ Чайка пътува ПО-БАВНО !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 579 Неутрално

    По ком. време беше използвана английска технология за заваряване на линиите и у чудо....известно време София - Бургас, Чайка пътуваше малко повече от 4 часа......докато не се разбра че не се е спазвала технологията на заваряване и няколко влака дерайлирах....и всяка Чайка за 3 дена.....наследниците на козарите, поне такива "върхови" постижения дори не си поставят за цел, и добре правят!!!!

  21. 21 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Не беше Чайка, а Диана експрес...не групата на Митко Щерев!!!

  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Неутрално

    До коментар [#21] от "LudLustrator":

    Диана е София - Ямбол.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 579 Неутрално

    До коментар [#14] от "Дългия":

    //Ако бяха малко по-бързи влаковете до Бургас (от София), с удоволствие щях да ги ползвам редовно, както преди години. //
    =====================
    Дори по ком. време в кола с 3 пътника, беше по евтино от БДЖ_то, а 4_ма вече си на кяр.....ЖП_то е скъпо удоволствие, а да стигнеш например до Царево с багаж, направо ще си е приключение....и след това закован като гербова марка с пирон.....освен като атракция ЖП транспорт за друго не бих ползвал!!!

  24. 24 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1903 Весело

    Тоя път колко ли пари за спасяване ще искат ?
    Колкото да знаем, нищо лично.....

  25. 25 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    За съжаление превърнаха БДЖ в касичка и хранилка, в огромна финансова дупка, която всички ние периодично пълним на принципа :"Поливаме пустинята"!!!!!

  26. 26 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 748 Неутрално

    За съжаление превърнаха БДЖ в касичка и хранилка, в огромна финансова дупка, която всички ние периодично пълним на принципа :"Поливаме пустинята"!!!!!
    —цитат от коментар 25 на selqnin


    Всичко, което е на държавна издръжка, е така. Винаги и навсякъде.

  27. 27 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Перевозчик: ДОСС по маршруту Москва Октябрьская — Санкт-Петербург-Главн.
    Маршрут
    поезд № 752А «САПСАН» [САПСАН]
    05:45местное19.01.2020
    3 ч. 30 мин.
    09:15местное19.01.2020

    За над 600 км!
    "Изостаналата"Русия!

    https://pass.rzd.ru/tickets/public/ru?STRUCTURE_ID=704&refererPageId=4065&layer_name=e3-route&tfl=3&st0=МОСКВА&code0=2000000&dt0=19.01.2020&st1=САНКТ-ПЕТЕРБУРГ&code1=2004000&checkSeats=0

    В Русия съм! В Русия съм!
  28. 28 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Перевозчик: ДОСС по маршруту Москва Октябрьская — Санкт-Петербург-Главн.Маршрутпоезд № 752А «САПСАН» [САПСАН]05:45местное19.01.20203 ч. 30 мин.09:15местное19.01.2020За над 600 км!"Изостаналата"Русия!https://pass.rzd.ru/tickets/public/ru?STRUCTURE_ID=704&refererPageId=4065&layer_name=e3-route&tfl=3&st0=МОСКВА&code0=2000000&dt0=19.01.2020&st1=САНКТ-ПЕТЕРБУРГ&code1=2004000&checkSeats=0
    —цитат от коментар 27 на Веселин Дечев


    Да бе, другарю, чудно по другите дестинации извън МаЦква и Питер как е? Хайде да не сравняваме кочина с умаленото и копие - сравнението наистина е безсмислено. В Далны восток вероятно скоро ще има влакове-стрела, но по тях най-вероятно ще виждаме йероглифи, а не великия православен альфабет. :)

  29. 29 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1281 Весело

    Да бе, другарю, чудно по другите дестинации извън МаЦква и Питер как е?
    —цитат от коментар 28 на Chung Kuo


    Готово!

    Перевозчик: ФПК по маршруту Москва Курская — Нижний Новгород Москов
    Маршрут
    поезд № 708Н «СТРИЖ» [СТРИЖ]
    15:35местное17.12.2019
    3 ч. 48 мин.
    19:23местное17.12.2019

    Москва Курская (Курский Вокзал)
    Нижний Новгород (Московский Вокзал)

    Разстояние по шосе 425км

    В Русия съм! В Русия съм!
  30. 30 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 465 Неутрално

    По соц време влакът еше бич божи за русенци -- много бавен, обикаляше на поразия! Иначе доста по-удобните рейсове ги водеха успореден на БДЖ и в резултат цена с 30--40% по-висока! Сега влаковете са малко по-добри, но са в изключително неудобни времена

  31. 31 Профил на миро родозов
    миро родозов
    Рейтинг: 375 Неутрално

    бдж и удобство в едно изречение - страшно меме

  32. 32 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Неутрално

    До коментар [#31] от "миро родозов":

    При гроб е така.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  33. 33 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Малко повече информация от времето на ЕКСПРЕС-те: http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic ,3378.0.html
    Естествено не всичко е точно така, но близко до истината.

  34. 34 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#29] от "Веселин Дечев":

    Тук предлагаш информация само за МЕЖДУНАРОДНИ експреси (всички руснаци казват че Москва е друга държава в държавата). Иначе от Тюмен до Уфа пътуваш 2 дена!

  35. 35 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 742 Весело

    [quote#29:"Веселин Дечев"][/quote]

    Да те питам, влаковете по шосе ли се движат? :)

  36. 36 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1281 Любопитно

    До коментар [#34] от "mandzo":

    "Тук предлагаш информация само за МЕЖДУНАРОДНИ експреси (всички руснаци казват че Москва е друга държава в държавата). Иначе от Тюмен до Уфа пътуваш 2 дена!"

    Не е вярно. Това са си чисто вътрешни линии. Е, тип "влак-стрела", но що европейска България няма влак-стрела?
    А от Тюмен до Уфа не е два дена. Два дена и 3-4часа е Новосибирск-Москва. Тоест около 3 пъти по-голямо разстояние. Русия отдавна дръпна наоред. По-зле от България са само Украйна и Албания.

    В Русия съм! В Русия съм!
  37. 37 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1281 Весело

    До коментар [#35] от "Chung Kuo":

    "Да те питам, влаковете по шосе ли се движат? :)"

    На тази планета поне - не.😅
    Откъде ти хрумна?

    В Русия съм! В Русия съм!
  38. 38 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 896 Любопитно

    В интерес на истината - в последно време станаха учудващо редовни и донякъде комфортни, при съвсем народни цени. За комфорта допринася и малкият брой пътници, но нещата около БДЖ днес никак не са по-зле, отколкото в края на миналия век, а има и желание за подобряване. Запалените влакове и трагедиите са много повече медийни истерии, отколкото реалност.

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5951 Весело

    До коментар [#38] от "Йоаникий":

    Вервай си поне ти.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Тука както винаги под новина на БДЖ се води безсмислен дебат.
    Искаме найстина бързи и луксозни влакове добре.
    Но нека коментиращите да кажът колко са склонни да платят за билет за влак София-Бургас?
    За България влак никога не може да конкурира автомобил или автобус като цена за превоз на пътници.
    То и навсякъде е така.
    Затова се правят разни жмички по Европата за изкуственно създаден монопол на железниците.
    Ако искаме евтини билети за влака трябва да изкопираме моделът на самолетите.
    На всеки пътнически вагон да се прикачът и десет товарни.
    Защото самолетите не возят основно пътници а товари.
    Затова са евтини билетите.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  41. 41 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 373 Весело

    До коментар [#36] от "Веселин Дечев":

    Виж какво, ще трябва да публикуваш пълното разписание на РУСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ, за да ти повярваме. Иначе винаги ще има съмнение че работиш за някой си пропаганден отдел.

  42. 42 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 565 Неутрално

    С тия бавни влакове БДЖ няма бъдеще! Ще ползвам влак само ако е по-бърз от кола!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  43. 43 Профил на STRATOR38
    STRATOR38
    Рейтинг: 967 Неутрално

    До коментар [#42] от "ivo":

    Влака не трябва да е бърз, а удобен, комфортен и безопасен...
    Например мотрисите Сименс са нископодови и имат платформа за багаж, тоалетна...

  44. 44 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9807 Неутрално

    Дано да спазват разписанието и да има локомотиви, щото напоследък ни возят с автобуси до определена гара.

  45. 45 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 742 Весело

    До коментар [#35] от "Chung Kuo":"Да те питам, влаковете по шосе ли се движат? :)"На тази планета поне - не.😅Откъде ти хрумна?
    —цитат от коментар 37 на Веселин Дечев


    Цитирам:

    Москва Курская (Курский Вокзал)
    Нижний Новгород (Московский Вокзал)

    Разстояние по шосе 425км

    :)

  46. 46 Профил на Йосиф Давидович
    Йосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    София Бургас за по-малко от 6 часа... И това в 21 век се смята за огромно постижение... Тази отсечка трябва да се взима за под 3 часа, а не да ми карат с 60 тия първобитни 40 годишни влакове! Закривай тая черна дупка бдж!
    —цитат от коментар 3 на grigoo


    А с автобус или кола за колко часа се взима същото разстояние ? С автобус София -Ямбол е точно 4 часа, до Бургас ще е 5. За хора без коли и пенсионери е по-достъпно с влак . ДоЯмбол пенсионерския билет е 8 лева до Бургас дае 12- за тези пари да извикаме японците да ни сложат свръхбърз влак ли? Ама кой ще плаща? Бдж западна когато се затвори Кремиковцито, само с пътнически превози не може да с съберат пари да се поддържа 4 хил км мрежа, ако трябва да се инвестира ппо5 млн евро на км за да се модернизира мрежата ще трябват вие смятайте колко пари. Сега вече 1о години не можем да завършим ремонта на София - Бургас.

    Jeremy Corbyn is not Jesus though he shares the same initials....Labour till I die....
  47. 47 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Трябва да се инвестира в състоянието на релсовия път. Релсовия път НЕ зависи от БДЖ, той е собственост на друга държавна компания, която трябва да го стопанисва.

    Повечето отсечки в момента са в лошо състояние и влаковете се движат с по 60-70 км/ч, което води до отлив на клиенти. Ако през Тракия или поне до Благоевград се пътува със 170 км/ч, то влаковете ще са по-бързи от автомобилите и ще има много пътници.

    preklara rara
  48. 48 Профил на Йосиф Давидович
    Йосиф Давидович
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#47] от "edin slep":

    Нашите ЖП линии са строени основно след Освобождението до Балканската война и после в първите години след 9-Септември с бригадирски труд и отговарят на особеностите на времето в което са строени, малки радиуси на завоите, които пречат да се достигне голяма скорост, тесни тунели и мостове за една линия. Всичко това предполага ниска скорост, дори ида се сложат нови модерни влакове няма да може да се дигне скоростта. А да се модернинзират линиите е почти толкова скъпо, колкото да се построят нови линии-. По изгодно ще е да се запазят линиите в сегашния си видно да се смени и поддържа релсовия път, а на-правите и равни участъци се вдига за кратко по-висока моментна скорост, така ще се вдигне средната скорост..
    Искам да видя реконструкция на пътя Тулово-Горна Оряховица , който е с 25 тунела.
    Може би икономическо изгодно да се модернизират само линиите Кулата-Свиленград . София -Бургас, Карнобат-Варна, за да се свържем пристанищата с София и на запад през Сърбия

    Jeremy Corbyn is not Jesus though he shares the same initials....Labour till I die....
  49. 49 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Докато говорим за Бързи влакове вдигащи бомбастичните 60км в час БДЖто го пишем умряло .
    Ако бяхме една истинска държава щяхме да подобрим релсовия път и да закупим нови влакове . Тогава нямаше да има толкова натоварен трафик от автомобили и автобуси и също така и толкова катастрофи . Ако пътувах от Силистра за София за 4 часа максимум разбира се че бих ползвал БДЖТо от колкото автобус или кола . Първото стигащо за 6-7 часа зависи от трафика .
    Абсурд просто .

  50. 50 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2140 Весело

    Ай стига сте вили против БДЖ бе, ами коленичиуа пред бай ви мъск да ви направи хиперщууп!

    мурзилка
  51. 51 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1630 Неутрално

    В момента автобусите правят София-Бургас за 5-6 часа...затова бих се возил на БДЖ, ако ми предложат транспорт за 6 часа, 6 и нещо...проблемът на БДЖ е че не инвестират в локомотиви и не знаеш кога ще пристигнеш. Дори 80-годишният ми чичо се отказа да им ползва услугите, въпреки че като пенсионер има право на маса намаления.

  52. 52 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1718 Неутрално

    БДЖ е само дойна крава. Товарните му превози минаха в частни ръце...... а пътническите ще ги държат в кома... за да върви бизнеса на автобусите!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  53. 53 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#43] от "STRATOR38":

    Ако с кола мога да отида 2 пъти по-бързо, въобще не ме интересува колко е комфортен влака!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  54. 54 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2140 Неутрално

    До коментар [#43] от "STRATOR38":Ако с кола мога да отида 2 пъти по-бързо, въобще не ме интересува колко е комфортен влака!
    —цитат от коментар 53 на ivo


    Можеш, но обикновено крайпътните съоръжения, се оказват по-здрави от твоите намерения и от средството(автомобила) с което искаш да ги осъществиш.

    мурзилка
  55. 55 Профил на T
    T
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Има решения и за БДЖ, но те не са популярни и носят загуби и дертове за управляващи, затова и не се правят и се "тупка топката". Решението най-общо се казва приоритизиране и насочване на усилията към 4-5 направления:
    1. по които да се подобри КОРЕННО ситуацията, най-вече като време и условия за пътуване! И спиране ( със закон) на междуградски автобусни линии над 100 км!
    2. Влакове през 1-2 часа максимум по тези направления и на крайните или няколко междинни гари- чакащи автобуси за довеждащ транспорт до близките наоколо ( на 100 км макс) населени места! Това са 20-на влака дневно от София и още толкова към София! И 1-2 между Пловдив/Варна/Бургас! Това е!
    3. Свръхприоритет за график на изпълнение ( и глоби и наказания) за допускане на разлики във времето за изпълнение на курса.
    4. В резултат- за 1-2 години България ще е друга! И пътищата ще се разтоварят от автобуси, гробници, цените ще се урегулират и няма да се движат полупразни автобуси , кръстосващи цяла България!Най-важното- ще се съкрати и стане по-сигурно пътуването.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK