Доган и Пеевски не трябва да имат държавна охрана, смята бивш шеф на НСО

Ген. Димитър Владимиров си спомни, че когато той е ръководил службата, връзките с медиите са били много добри и е срещал пълно разбиране и е работил в синхрон с журналистите (снимката е архивна)

© Надежда Чипева, Капитал

Ген. Димитър Владимиров си спомни, че когато той е ръководил службата, връзките с медиите са били много добри и е срещал пълно разбиране и е работил в синхрон с журналистите (снимката е архивна)



Кръгът лица, които охранява Националната служба за охрана, е нараснал неимоверно. Не би следвало да се харчи държавен ресурс за охраната например на почетния председател на Движението за права и свободи (ДПС) Ахмед Доган, депутата от движението Делян Пеевски, който ходи много рядко в парламента, както и за председателя на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, който "не е ниво за НСО". Това мнение изрази в интервю за Нова телевизия бившият шеф на НСО ген. Димитър Владимиров.


Видео с цялото интервю може да гледате тук.


Той подчерта, че когато е напускал службата през 2004 г., бюджетът й е бил 13 млн. лв., а сега е 40 млн. лв.




По думите на експерта в миналото, ако е имало сигнал за заплаха срещу някое лице на публична длъжност, МВР е имало срок от месец - месец и половина да го провери, и ако не се е потвърждавал, охраната е снемана. Сега това не се прави. "Нямаше такива мераклии доживот да бъдат охранявани", каза Владимиров и допълни, че Доган в момента е частно лице и ако има заплаха срещу него, може да си наеме частна охрана.


Освен това по думите му сега количеството на охранителите също невинаги е съразмерно на обстановката. Така например председателят на КПКОНПИ е охраняван от общ екип от 8 души (общо всички смени охранители и шофьори), което според него е прекомерно.


Владимиров си спомни, че при пристигането на Симеон Сакскобургготски в България през 2001 г., преди още да бъде обявено, че ще се яви на избори и ще участва в политическия живот, върху НСО е имало силен натиск да го охранява. Владимиров обаче категорично отказал, защото законът му забранявал да разшири кръга на охраняваните лица.


Според бившия шеф законът за НСО е променен в посока, която затруднява работата на службата, заплащането е ниско и висококвалифицирани кадри напускат.


Повод за разговора беше катастрофа на кола на НСО, която блъсна 14-годишно дете в София.


Според сегашните разпоредби междуведомствена комисия, в която влизат началникът на НСО, председателят на ДАНС, главният секретар на МВР и ръководителите на служба "Военна информация" и Държавна агенция "Разузнаване", решават кой да бъде охраняван извън лицата, посочени в Закона за НСО. Официално оповестеното през 2018 г. основание да се охранява Доган е заплаха от чужбина. През май 2019 г. след въпроси за охраната на Пеевски службата в съобщение до медиите заяви, че не може да оповести имената на хората, които охранява.

Ключови думи към статията:

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Доган и Пеевски трябва да са доживотно с охрана, според мен. Охрана, която работи в затвора. В краен случай може и такава, която охранява осъдения в последния му път пред наказателния взвод.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Vova Josei-ki
    Vova Josei-ki
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    'КъФ е тоА Генерал Димитър Владимиров, бе?
    Какво е направил той, банкянския Исус да стане Генерал?
    Ако той направи за него толкова, колкото Доган е направил, тогава да говори!
    .....................
    Няма думата! Нито има необходимата обиколка на талията, нито за него са гласували. Пък не е казал че е чел само "Винету", я!

    🤣🤣🤣🤣🤣

  5. 5 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2280 Весело

    Да не охраняваме националното си богатство и капитал граничи с предателство.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  6. 6 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Охраната от НСО придава важност...

  7. 7 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    Напротив, трябва. В Централния затвор.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  8. 8 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4642 Любопитно

    Парите за охраната на Доган, Пеевски,.,,,,,,,,

    не ги събират с кампании като Българската Коледа.

    Мхнете охраната и ще сънерете пари

    ЗА БОЛНИТЕ ДЕЦА НА БЪЛГАРИЯ

    колкото за 10 български коледи......

  9. 9 Профил на Политически некоректен
    Политически некоректен
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Те не трябваше да вземат и Булгартабак. И мултиплексите. И ИПК Родина. Не трябваше да им се даде да монополизират пазара на цигари и вестници. Не трябваше да им се позволи да окрадат КТБ.

    А лицемерният ЕС ни спря мониторинга...

    Швеция - страна с феминистко правителство и в същото време европейската столица на изнасилванията
  10. 10 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4642 Любопитно

    Охраната от НСО придава важност...
    —цитат от коментар 6 на Велков


    Така е.

    Болните деца на Бъгария и бедните им родители

    не придават важност на никого.......

    Ама на КОЙ му пука за това....

  11. 11 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3874 Неутрално

    Те имат цялата държава, ние тук за една охрана спорим.....

  12. 12 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3941 Весело

    "при пристигането на Симеон Сакскобургготски в България през 2001 г., преди още да бъде обявено, че ще се яви на избори и ще участва в политическия живот, върху НСО е имало силен натиск да го охранява. Владимиров обаче категорично отказал"

    Ето кой е виновен Бойко да стане охрана на царя. Ако го бяха охранявали от НСО, сега нямаше никой, освен фамилията на Тодор Живков и някои кръгове, да познава ББ.

  13. 13 Профил на Ivan Prodanov
    Ivan Prodanov
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Попитали Бойко Борисов как е натрупал богатството си.И той отговорил :
    -Лесно. Труп, труп, труп.

    Иван Костов е за съд!
  14. 14 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    Как бе, те са ни националното богатство...
    Пу, Гнус!

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Разбира се, че от гледна точка на общественият интерес не трябва, но за съжаление общественият интерес отдевна не е част от това, на което в Отечеството му казват "политика"...!!!

  16. 16 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2515 Неутрално

    Пеевски има едно задължение към държавата - да присъства в Народното събрание и той го неглижира тотално, но държавата го охранява. Той се занимава със собствения си бизнес и охраната е нерегламентирана държавна помощ на бизнеса на Пеевски.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  17. 17 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3941 Неутрално

    Пеевски има едно задължение към държавата - да присъства в Народното събрание и той го неглижира тотално, но държавата го охранява. Той се занимава със собствения си бизнес и охраната е нерегламентирана държавна помощ на бизнеса на Пеевски.
    —цитат от коментар 16 на Корки

    Може би няма пари горкичкият да си наеме собствена охрана.
    А негласното обяснение е, че така, чрез НСО, управляващите го държат под око. Първо, НСО няма право да следи охраняваните лица и второ, ако го следят, какво от това – да не би да са направили нещо досега със събраната информация?!

  18. 18 Профил на Ksharp
    Ksharp
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Доган Ага и Пеевски Паша нема кой да ги барне! Бойко, това национално комуноидно предателче, им хариза държавата!
    А ние, все още страдаме от робски синдром спрямо турчетата

  19. 19 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Пеевски как го охраняват? Даже слепец би го уцелил. Огромен е.

  20. 20 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1605 Любопитно

    Ако/когато станем наистина демократична държава, тия служби трябва да бъдат първите, които да бъдат закрити. Никой няма нужда от охрана, която да му плаща държавата, освен за президента и министър председателя. Останалите трябва да ходят пеш на работа или с ГТ, за охрана да не говорим. Който го е страх от народната любов да си поръчва частна охрана, за собствена сметка или да не се пробва на държавна служба...

  21. 21 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Абсолютно съм съгласна голяма част от моите данъци да отива за наемане на все повече и все по-квадратни (в главите и тялото) охранители за господата Доган, Пеевски, Цацов, Пацов и всички останали. Обичам ги и не мога да си представя живота без тях - нито своя собствен, нито на родината. Ето това за мен са добре похарчени народни пари.
    Само да отбележа, че последно когато видях един кортеж на НСО, ми се стори, че джиповете са малко мънички и предното стъкло не беше докрай почернено. С радост бих плащала по-високи данъци от следващата година, за да се купят по-големи автомобили и по-големи буркани за господата управляващи.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Петя
    Петя
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    За частна няма да им стигат "пенсиите".

  24. 24 Профил на Станислав Т. Томов
    Станислав Т. Томов
    Рейтинг: 27 Весело

    Естествено, че не трябва да имат държавна охрана! По-интересното е как всеки бивш началник у нас говори за славните времена на своето управление, как всичко тогава било по-справедливо, по-умно, как той още тогава знаел и предупреждавал какво ще стане, ама го махнали, понеже бил неудобен…

  25. 25 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    Поредното пълно безобразие и такива ще има дкато съществува службата НСО, като зад букавата С не се крие думата "сигурност" а думата "слугинаж", за който ние, овчиците които стрижат за да пълним бюджета, ни свалят вече и кожата, а не само вълната.
    Но нали сме овчици, блеем си и си пасем тревица, докато идиоти като въпросните двама, но и много други си папкат.

  26. 26 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    Напротив, трябва. В Централния затвор.
    —цитат от коментар 7 на Пипера е много лют



    Ей, капризен човек си и това си е !
    Аз пък не възразявам да са и във врачанския !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  27. 27 Профил на dhj52611280
    dhj52611280
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#9] от "Политически некоректен":

    Май не спряха мониторинга. До колкото разбрах, Европейската Комисия на Юнкер е предложила, но Европейският Парламент тепърва трябва да го обсъжда - а там много евродепутати не искат да отпада мониторингът.

  28. 28 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално


    « Той подчерата, че когато е напускал службата през 2004 година, бюджетът е бил 13 млн. да., а днес е 40 милиона . «


    Това е така, защото банкянската мутра е щедър към Доган, Пеевски и другите бандюги . Или, може би е по-точно да се каже, че самите бандюги са си « гласували « този бюджет, а мутрагена само послушно е подписал ?!
    Е, ако иска да е премиер и генерал, ще слушка и ще папка, но защо с нашите пари ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  29. 29 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    До коментар [#9] от "Политически некоректен":


    « Не трябваше да им се позволи да окрадат КТБ . «


    Всеизвестно е, че КТБ беше ограбена от един само Василев и сега го издирват с червена бюлетина, като особено опасен престъпник, защото НИКОЙ НЕ ЗНАЕ, че се намира в Белград - само аз зная ...
    И само Василев, други, ама грам, грам няма виновни, освен Василев .
    Приказките, че парите трябва да се търсят по остта сарайте - Кремъл са приказки от всички онези, които неразумно и безотговорно клатят лодката на стабилността .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  30. 30 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10181 Неутрално

    Те са свикнали да получават "държавни подаръци" и се обиждат, ако им ги откажат при това са злопаметни и си отмъщават.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  31. 31 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Доста политически боклук се ползва незаслужено от такава услуга,
    особено Доган !!!

  32. 32 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Доста политически боклук се ползва незаслужено от такава услуга,
    особено Доган !!!

  33. 33 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Слугинажа около Доган и Пеевски подсилва Култа към личността. Тези два стълба на задкулисието без подпори ще се срутят в очите на обществото.

  34. 34 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    До коментар [#25] от "tsvetko_51":

    Всичко се свежда до неработещата прокуратура.
    Ако от там направят проверка, кой, защо и по какъв повод, злоупотребява с власт и харчи неправомерно държавен ресурс, на един, който четенето не му е силната страна, ще му се стъжни.

  35. 35 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2522 Неутрално

    Разбира се, че НСО не трябва да охранява Делян Пеевски и Ахмед Доган. Те не са на високо ниво в държавната власт, а пък са и достатъчно богати, сами да организират охраната си.

  36. 36 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    До коментар [#17] от "Fiji":


    « Може би няма парички горкият, да си наеме собствена охрана . «


    Дебелян си има и собствена и НСО . Когато тръгне някъде, пред него и след него има не просто охрана, а цял един кортеж, какъвто едва ли има фрау Меркел, ама кой им е виновен на бедните немци .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4724 Весело

    "при пристигането на Симеон Сакскобургготски в България през 2001 г., преди още да бъде обявено, че ще се яви на избори и ще участва в политическия живот, върху НСО е имало силен натиск да го охранява. Владимиров обаче категорично отказал"Ето кой е виновен Бойко да стане охрана на царя. Ако го бяха охранявали от НСО, сега нямаше никой, освен фамилията на Тодор Живков и някои кръгове, да познава ББ.
    —цитат от коментар 12 на Fiji


    +++! Това смятах да напиша и аз! Ако Владимиров се бе съгласил да охранява Крадлив Симо, то Баце нямаше да стане генерал и гл. секретар на МВР. Нямаше да стане кмет и премиер! :-)

  38. 38 Профил на balla
    balla
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Докато едни тънат в мизерия и оцеляват без здравеопазване, други крадат обществени пари и получават охрана.

  39. 39 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Всяка държава трябва да си уважава хидриспециалистите и сумистите.

  40. 40 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3278 Неутрално

    Едно 70-80 хиляди държавни автомобила трябва да се продадат и дадат безплатни карти за транспорта на министрите и техните заместници!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  41. 41 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3278 Неутрално

    Докато едни тънат в мизерия и оцеляват без здравеопазване, други крадат обществени пари и получават охрана.
    —цитат от коментар 38 на balla


    Доган винаги е бил заплаха за националната сигурност и паразит на гърба на данъкоплатците!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  42. 42 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2620 Неутрално

    За робите на един дебел, грозен това звучи като сквернословие.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  43. 43 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4724 Неутрално

    Докато едни тънат в мизерия и оцеляват без здравеопазване, други крадат обществени пари и получават охрана.
    —цитат от коментар 38 на balla


    Няма такова нещо, колега! Най-корумпирана от високите етажи на властта е Иванчева! Ако не ми вярвате, питайте Гешев (е радост!)!

  44. 44 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    Доста политически боклук се ползва незаслужено от такава услуга,особено Доган !!!
    —цитат от коментар 31 на valtoro



    За политическия боклук съм съгласен, но една Деса-Простакеса, също се охранява от НСО, а тя не е политик, нали ? Ама колко е престижно да спрат два черни « Мерцедеса « пред МОЛа или заведенията за разкрасяване и от тях да слезне тежко-тяжко една дама охранявана от млади и силни мъже в черни костюми, а другите жени да онемеят от почуда и завист ...
    Желева, Стоянова, Първанова и Плевнелиева как ли са се оправяли горките, без НСО ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  45. 45 Профил на gesand
    gesand
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#37] от "vassilun":

    Направо ми взе думите от устата!

    And all that jazz!
  46. 46 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2620 Неутрално

    Доган и Пеевски трябва да са доживотно с охрана, според мен. Охрана, която работи в затвора. В краен случай може и такава, която охранява осъдения в последния му път пред наказателния взвод.
    —цитат от коментар 1 на Chung Kuo


    Добре де, но гербаджиите и патриотите ни се смеят в лицето. Казват ни, че Доган, Пеевски, Гестапото, Джоре Бърдоквата, Цацаров и пр. са част от стабилността и щом многомилионните електорални маси са приели нещата в пакет, значи са си направили сметката. Какво правим тогава?

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  47. 47 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2566 Неутрално

    До коментар [#25] от "tsvetko_51":Всичко се свежда до неработещата прокуратура. Ако от там направят проверка, кой, защо и по какъв повод, злоупотребява с власт и харчи неправомерно държавен ресурс, на един, който четенето не му е силната страна, ще му се стъжни.
    —цитат от коментар 34 на vhv



    Прокуратурата не е неработеща напротив, работи в полза на бандюгите, защото ние с теб им плащаме държавните заплати, които са трохи в сравнение с онези тухлички, които получават от бандюгите НА КОИТО СЛУГУВАТ И РАБОТЯТ СРЕЩУ НАС !
    Само примери да искаш ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  48. 48 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    “Доган и Пеевски не трябва да имат държавна охрана, смята бивш шеф на НСО”

    И ние смятаме така, но явно не сме съвсем прави...

  49. 49 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Интересно ако някой отиде с един милион в куфарче при някой от охраната на НСО и му подшушне да направи нещо, дали охраната ще си държи на заплатката, или ще свърши работата?

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  50. 50 Профил на GreenBush
    GreenBush
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Превзета държава от мафията.

  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8586 Неутрално

    "Нямаше такива мераклии доживот да бъдат охранявани"
    Сигурно е нямало и защо. Мафията се разраства, а не иска да плаща за собствената си охрана. Ние, идиотите правим това.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1821 Любопитно

    Е как НСО да не охранява Доган и Пеевски - на Бай Онуй началниците!!?? Него закакво са го изтъпанили министър председател, ако не може една държавна охрана на шефовете си да подсигори?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  54. 54 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4724 Неутрално

    До коментар [#52] от "tda10501756":

    Полага се ночно толкова, колкото мозък Бог ти е дал!

  55. 55 Профил на genius777
    genius777
    Рейтинг: 451 Неутрално

    По-горе беше спомената Ангела Меркел.Та по този повод - преди месец публикуваха снимки , мисля че беше от Нона Йотова и друга актриса от супермаркет където фрауто си пазарувала.Охраната била от двама човека .В статията се споменаваше, че нито тя,нито охраната са реагирали на това, че клиентите в магазина я снимат.
    Представям си реакцията на охраната на ПееФски или друг наш достолепен охраняван.
    А пък във магазин изобщо не мога да си ги представя.

  56. 56 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Охрана от НСО може да има президентът (без булката), министър-председателят, председателите на парламента и на ВКС.

    НИКОЙ ДРУГ!

    Практиката чиновници от президентството да се развозват по къщята им с черни коли с лампи и сирени трябва да престане моментално.

    За Доган и корпулентното му творение изобщо няма какво да се говори - в една правова държава те са НИКОИ и нямат НИКАКВИ ПРИВИЛЕГИИ.

    Самият факт, че Пеевски не мърда никъде без конвой от гавази, платени от нас данокъплатците, показва, че България е разядена до сърцевината си от корупция и на практика е приватизирана.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  57. 57 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    До коментар [#52] от "tda10501756":

    "А охрана на Прокопи полага ли се?"

    А той има ли?

    Не, нали?

    Защо се изказваш тогава - за да се намираш на приказки?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  58. 58 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Как тъй не го каза това, до де беше директор?!?
    Доган и Пеевски си имат държава със 6 млн глави рая и ще правят каквото си искат!
    Това им се полага! Това всички го разбират, всички го приемат и всички гласуват това да продължи, само тоя излезе толкоз умен.

  59. 59 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5134 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ivan Prodanov":

    Колко е богатството на Бойко Борисов?

    Gunter glieben glauchen globen
  60. 60 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5134 Неутрално

    До коментар [#13] от "Ivan Prodanov":

    Колко души е убил Бойко Борисов? Какво казват по въпроса от Позитано?

    Gunter glieben glauchen globen
  61. 61 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    "Радостта" на народа ги пази от любовта на народа.

  62. 62 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2352 Неутрално

    Който се чувства застрашен ,да не се занимава с тази работа ,а да продава домати на пазара

  63. 63 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4163 Весело

    Контролираната власт ражда и отглежда себеподобни , те трябва да се опазват , да се отглеждат с любов , да им се прощават грешките и в никакъв случай да не им се посяга , защото може да се повредят , а после какво ще се прави , а ? Та те са всенародни любимци , т.к. любимци на "ПРЕХОДА" , та той би рухнал....после хаос....после даже риба в мътилката няма да е останала !

  64. 64 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#20] от "Дългия":

    Дай дефиния и пример, за "наистина демократична държава", такова животно никога в историята не е съществувало и няма да се появи. Но съм съгласен, че от мафия у нас чак не се трае.

    мурзилка
  65. 65 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 714 Любопитно

    Добре, та нали почетният председател си има сараи и обръчи от фирми, защо българските данъкоплатци трябва да плащаме за неговата охрана ? А другия какво да го коментираме, цяла една банка източи.. Това ли са най-важните хора на територията ?

  66. 66 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1605 Любопитно

    До коментар [#64] от "Маршалов":

    Няма нужда от кой знае какво издирване - вземете която и да е скандинавска държава за пример, една Холандия или една Белгия, която дори няма правителство... Но е сигурно, че при бай ти Ганя тези варианти (техните) няма да проработят. Защото тук се краде на поразия, в кръвта ни е и то се краде предимно от много богатите, ненаяли се...

  67. 67 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7277 Неутрално

    "когато е напускал службата през 2004 г., бюджетът й е бил 13 млн. лв., а сега е 40 млн. лв."

    Ние будалите сме платците

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  68. 68 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    Унизително и за Службата и за Държавата! У нас някои имат пожизнен абонамент за държавни привилегиикакто изглежда. Навремето имаше "активни борци" сега без да си активен също си на някаква хранилка.

  69. 69 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9189 Неутрално

    Сигурна съм, че и според повечето Българи е така. Те да си плащат за охрана ако им трябва такава.

  70. 70 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1815 Весело

    Едно 70-80 хиляди държавни автомобила трябва да се продадат и дадат безплатни карти за транспорта на министрите и техните заместници!
    —цитат от коментар 40 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    За министрите не знам, но общинските съветници и кметът по закон имат право на безплатен градски транспорт, но не знам дали те я знаят тази работа, завалиите.

  71. 71 Профил на Chung Kuo
    Chung Kuo
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#46:"cinik"][/quote]

    Сложен въпрос, за който няма еднозначен отговор. Не мисля, че има някакъв начин лесно и бързо да се отървем от зависимите и корумпирани политици. Най-малкото поради факта, че това са болшинството чиновници, работещи в дръжавната администрация (независимо от нивото). Никой от тях няма целенасочено да се компрометира и да рискува затвор, разкривайки престъпните схеми на колегите си. Ако искам да отговоря направо, без да отчитам много и сериозни фактори - единствения ни шанс е Европейска федерация или поне конфедерация. Това би обезсмислило голяма част от държавна администрация, би я свело до щатска такава под федерален контрол или поне мониторинг. Съответно в резултат повечето корупционни схеми, реализирани от местни бабаити и феодали, с цел плащане данък Русия или лично облагодетелстване, ще се сринат. Не виждам друг вариант - народонаселението е твърде заето с дребни тарикатлъци и живеене ден за ден, за да осъзнае какво му се случва.

  72. 72 Профил на Nikolay
    Nikolay
    Рейтинг: 387 Любопитно

    Аз също съм възмутен, но не губя надежда, че някой в тая държава мисли държавнически и охраната от НСО всъщност е форма на контрол над особено опасни за вътрешната сигурност на страната хора. Ако един ден въпросните индивиди бъдат сготвени или премахнати по друг начин, тогава всички ще забравят за охраната от НСО.

  73. 73 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#64] от "Маршалов":Няма нужда от кой знае какво издирване - вземете която и да е скандинавска държава за пример, една Холандия или една Белгия, която дори няма правителство... Но е сигурно, че при бай ти Ганя тези варианти (техните) няма да проработят. Защото тук се краде на поразия, в кръвта ни е и то се краде предимно от много богатите, ненаяли се...
    —цитат от коментар 66 на Дългия


    Хм, социалният елемент в тези държави ги прави привлекателна дестинация, но от демократична гледна точка, особено погледнато от човек с идеи от дясната част на спектъра, нещата там не са ОК.

    мурзилка
  74. 74 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Аксиома: Колкото повече те обича народът, толкова повече охрана трябва.
    Проблемът не е само в охраната, а и във факта, че за обичта са необходими огромни разходи. Например, когато "Любовта на народа" обикаля страната, с Любовта обикаля и взвод гавази, вдигат се пазителите от народната любов - полицията, по цялото любовно трасе, Любовта се придружава задължително, ама как иначе, от почти разплакана група от розови любовни микрофони и камери , при екстремни ситуации самолет "носи" любовта от София до Пловдив, хеликоптер от Пловдив до калта, в която са останали издавени верните обичливи баби и дядовци, джипката с още две охраняващи я джипки в същото време изминават цялото трасе от София до мястото с калта, където поемат любовта на народа от хеликоптера и ...така нататък. Разбирам ген. Владимиров, Любовта трябва да се охранява, но е безспорно прав, че е странно пожизненото охраняване на лайновози.

  75. 75 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2000 Любопитно

    [quote#46:"cinik"]
    —цитат от коментар 71 на Chung Kuo
    Сложен въпрос, за който няма еднозначен отговор. Не мисля, че има някакъв начин лесно и бързо да се отървем от зависимите и корумпирани политици. Най-малкото поради факта, че това са болшинството чиновници, работещи в дръжавната администрация (независимо от нивото). Никой от тях няма целенасочено да се компрометира и да рискува затвор, разкривайки престъпните схеми на колегите си. Ако искам да отговоря направо, без да отчитам много и сериозни фактори - единствения ни шанс е Европейска федерация или поне конфедерация. Това би обезсмислило голяма част от държавна администрация, би я свело до щатска такава под федерален контрол или поне мониторинг. Съответно в резултат повечето корупционни схеми, реализирани от местни бабаити и феодали, с цел плащане данък Русия или лично облагодетелстване, ще се сринат. Не виждам друг вариант - народонаселението е твърде заето с дребни тарикатлъци и живеене ден за ден, за да осъзнае какво му се случва.[/quote]

    Въпросът е действително сложен и съм съгласен с част от коментарът Ви. Същевременно ние си плащаме и данък САЩ, какво иначе е предплащането, с няколко години предварение, на няколко частично преоборудвани старовремски американски хвърчила, на цени много над реалните пазарни, като за беля, не само ние плащаме такъв данък и примерите за цените в други такива "покупки", направени от други платили този данък ЕС и не само ЕС страни по също такива непазарни цени, очевидно не вършат работа като сравнение...А относно ЕС федерацията, или конфедерацията и че би намалила, поради обезсмисляне, част от местната ни администрация...Честно казано не виждам възможност за такова последствие, а предвид на това какъв е размерът на заплатите в ЕС институциите, едва ли би било принесло намаляване на разходите за администрация. Освен това, такова обединение е невъзможно, поради твърде много фактори и от миналото и от настоящето, а именно от настоящите, ще посоча, че това вероятно би допринесло за дискомфорт у местните управляващи...кой ей така, в името на народното добруване, би се отказал от "пицата" си(да пипа бюджета, да гласи обществени поръчки, да прибира процент от чуждите и местни инвестиции)? Едва ли и местните феодали от рода на шиши, доган и другите свръхбогати, биха допуснали управление, което да упражнява ефективно законодателната база и би им отнело налапаната част от икономиката на страната, придобиването на която изцяло, или частично, има вероятност да е станало чрез бандитски сделки, лобизъм(подкупи, рушвети, заплахи) пране на мръсни пари, кражби и фалшификации, нелоялна конкуренция, сплашена конкуренция(гърмяни бомби, запалени автомобили) убита конкуренция(буквално) или други методи на черната икономика. Разбира се, голяма част от коментарът ми, ако не и целият, е просто алкохолен делириум. В него няма никакви твърдения и никакви истини. Просто състояние на един болен мозък.

    мурзилка




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK