Четири компании искат да доставят нови локомотиви на БДЖ

Четири компании искат да доставят нови локомотиви на БДЖ

© Цветелина Белутова, Капитал



Четири са компаниите, проявили интерес за доставка и гаранционна поддръжка на 10 електрически локомотива за БДЖ. Това съобщиха от държавните железници. Фирмите са "Бомбардие транспортейшън" ГмбХ, ДЗЗД "Сименс Трон", консорциум "Екселор-Е.Л." и "Щадлер рейл Валенсия С.А".


Прогнозната стойност на поръчката е 57 501 402.00 лв. без ДДС, като след разглеждане на документацията на кандидатите процедурата ще продължи с подаване на ценови оферти.


Поръчката е планирано да приключи до края на март 2020 г., а доставката на новите локомотиви е до 18 месеца след подписването на договора.


Междувременно Министерският съвет взе решение да удължи срока за изплащане на задълженията от БДЖ по предоставения безлихвен заем от 62 млн. лева до 31 март 2020 г. Средствата бяха предоставени на държавната железница за погасяване на просрочени задължения към приходната агенция.

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stonedridah1
    stonedridah1
    Рейтинг: 536 Гневно

    сипваме яко в кацата без дъно

    Ти за мен си Мики Маус!
  2. 2 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1177 Любопитно

    Четири машини са много малко, за да се усети прогресът на БДЖ, трябват и много нови вагони. Трябват и нови (отремонтирани) линии. И ръководство с мисъл за бъдещето. Ама нещо се размечтах...

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4570 Неутрално

    Четири машини са много малко, за да се усети прогресът на БДЖ, трябват и много нови вагони. Трябват и нови (отремонтирани) линии. И ръководство с мисъл за бъдещето. Ама нещо се размечтах...
    —цитат от коментар 2 на Дългия


    Не са четири локомотива! Десет са, но пак са малко!

    "Четири са компаниите, проявили интерес за доставка и гаранционна поддръжка на 10 електрически локомотива за БДЖ."

  4. 4 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    Шефът на БДЖ каза, че имат нужда от 180 локомотива и 350 вагона плюс 48 мотриси.
    Капка в морето са.

  5. 5 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    По принцип, БДЖ трябва да се приватизира или продаде на компания, която знае как се правят нещата - СНСФ, Дойче Бан и пр. БДЖ е отживелица без бъдеще и каца без дъно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK