Гешев оглави спецакция срещу престъпността в Галиче (обновена)

Село Галиче

© Цветелина Белутова

Село Галиче



Главният прокурор Иван Гешев е в село Галиче, където тази сутрин започна специализирана полицейска акция срещу битовата престъпност, съобщи прокуратурата.


В 6.30 ч. тази сутрин полицията започна операция за противодействие на битовата престъпност, за проверка на лица с криминални прояви и срещу нарушения на обществения ред. На 11 януари във врачанското село беше убита 17-годишна ученичка, а неин връстник и съсед е направил самопризнания.


Заедно с Гешев в селото са министърът на вътрешните работи Младен Маринов и главният секретар на МВР Ивайло Иванов.




Главният прокурор е разговарял с кмета на община Бяла Слатина Иво Цветков, с кмета на Галиче Страхил Стоянов, както и с местни жители. Гешев и Маринов са поели ангажименти в рамките на функционалната компетентност на всяка една от институциите, които представляват, за опазване на обществения ред в селото.


Проверяват се лица с криминални прояви и с нарушения на обществения ред. На място има засилено полицейско присъствие.


Бивш кмет на Галиче е Ценко Чоков, избиран четири пъти от различни политически сили и осъден на първа инстанция като ръководител на банда за рекет, лихварство, побоища и палежи. Заради процеса в началото на 2018 г. бяха прекратени и правомощията му като кмет, а на последните избори през ноември с малка преднина пред съпругата на Чоков спечели кандидатът на ГЕРБ.

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 870 Неутрално

    Акция. А би трябвало да е политика...

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 512 Разстроено

    Винаги действат на принципа "след дъжд - качулка". Където стане престъпление и се разчуе, хукват да имитират дейности. Така е сега, така беше при убийството на журналистката от Русе, така беше в Перник с водата.... А преди това къде бяхте?! Сега се юрват да "действат". Всичко ни е такова в нашата псевдодемокрация.

  4. 4 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    До коментар [#2] от "venci4":

    Ми не може така.
    Как да им даде сърце да напишат статия за това че циганин е изнасилил и убил българка.
    А Спонсорът???

    Panta rhei....
  5. 5 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    И деянието на мургавия не е "битова престъпност" а е тежка престъпност.
    Изнасилване и убийство.
    Не е кат да открадне кокошка си мисля.
    Или кат номинално сбиване в кръчмата с леки телесни повреди.

    Panta rhei....
  6. 6 Профил на BarbaGanios
    BarbaGanios
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Необходима е такава акция в генератора на всичко това- мин съвета!

  7. 7 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Един циганин учил до първи клас убива циганско момиче, което е в 11 клас и се опитва да излезе от гетото. Къде са сега БХК? Защо няма дитирамби в "Денвник" от знайни и незнайни писачи?
    Представете си за миг, че убиецът беше българин?!

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  8. 8 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Министър-председателят на България призна пред медиите (след бунта в Габрово), че циганската престъпност е между 83 и 92%. Ето точните му думи: "От 12 хиляди затворници 10-11 хиляди са роми...".
    Този факт означава, че ако няма цигани, България ще се превърне в държавата с най-ниска престъпност на планетата. Къде са сега турбо дебилите (наричани накратко "либерали"), да кажат нещо?

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    След убийство, милицията провежда акция срещу битовата престъпност...
    Във Варна жена загинала сред взрив, вероятно причинен от изкукал комшия... Съгражданите и да се готвят за нещо сериозно, например акция "Колан" на Пътна полиция.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Акцията е май срещу циганската махала, където онзи ден циганин изнасили и закла българско момиче, а не срещу Чоков. Нещо нещете да изплюете камъчето..?
    —цитат от коментар 2 на venci4

    Новината от два дни е водеща за България, но "Америка за България" чак сега срамежливо и половинчато отразява случилото се.

  13. 13 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    От селото ще съдействат …..

  14. 14 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Изнасилване и убийство ли са вече битова престъпност или само в Галиче е така?

  15. 15 Профил на Кошмара на консервата
    Кошмара на консервата
    Рейтинг: 53 Неутрално

    От 30 години по селата има битова престъпност, но това е убийство. Що не пишете че е циганин? Може ли сега да арестувате и тези от БХК, защото защитават само цигани и педерасти?
    —цитат от коментар 11 на Кум Лисан


    Един циганин учил до първи клас убива циганско момиче, което е в 11 клас и се опитва да излезе от гетото. Къде са сега БХК? Защо няма дитирамби в "Денвник" от знайни и незнайни писачи?
    —цитат от коментар 7 на 1908


    Ех, пак БХК са ви виновни. На един даже арести му се привиждат. И това само защото ви напомнят ежедневно за действително съществуващия крещящ расизъм в България. Не обичате в България тези, които казват истината.

    А между другото, БХК няма нищо общо с този случай.

  16. 16 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    ...... "оглави" я вика "оглави"..........още един турист "мааа" гащи..... Ако не е той, лично в Галиче.....

  17. 17 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1800 Любопитно

    Абе Дневник, толкова ли е трудно да напишете, че ром брутално е изнасилил и убил младо момиче, и затова е цялата шумотевица в печално известното село?

  18. 18 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    ....... че и с министър Младен Маринов и главният секретар на МВР Ивайло Иванов....... "проверявали" вика, лица с криминални прояви и с нарушения на обществения ред......тая страна тотално ли изтрещя.......това ли им е работата на тея......."проверяващи" велики.....

  19. 19 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1144 Весело

    Гешев е РАДОСТ!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  20. 20 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Недоумявам, в някакво п.И.кливо село с около 1700 жители се провежда:
    - СПЕЦИАЛИЗИРАНА полицейска акция срещу битовата престъпност;
    - главния прокурор е там

    Значи еВем ти държавата ако главния прокурор трябва да ходи в няква паланка с 5 керемиди и 1700 селяни, че да оглавява специализирана полицейска акция, вместо да прятят един камион жандармеристи и да оправят цялото село за 72 часа тихо и без иху.
    Каква е тая работа, бе! Скапаното галиче ли е столица на мафията в тая държава, че през месец селото да влиза в топ-новините. В такива селца едно време като е имало кадърни оперативни по криминална и полицията си е била на мястото такива неща е нямало. Сега главната радост в държавата ходи на крака там да бори битовата престъпност .. мале мале мале ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  21. 21 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#20] от "bludniq_sin":

    Главния прокурор е там заради зверското убийство, за което по някаква необяснима причина Дневник упорито си мълчат. Доста странно поведение, като за медия с големи претенции към свободата на словото.

  22. 22 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#21] от "zle_platen_trol":

    Виж, ся. В страната на ден средно се извършват по около 200 престъпления (всякакви) а месечно по няколко убийства. през 2017 са били 117, през 2018 - 124 (статистика на МВР). В съответните прокуратури и полицейски поделения в страната за това са назначени хора и получават заплата - като стане престъпление да отидат и да започнат работа. Това убийство нито е нещо нечувано като деяние, като средства и начин на извършване, нито е някакво трудно разркиваемо (ако не бъркам са задържани 2ма от които единият вече е признал - т.е може да се предположи, че е разкрито). Какво прави там Гешев е за мен въпрос без отговор.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  23. 23 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Белослатинската милиция за нищо не става. Може би за това ТРИМАТА ГЛАВНИ са там ? От колко време, безнаказано и нагло разни чоковци и мангали тормозят МАЛКОТО ОСТАНАЛИ НОРМАЛНИ ХОРА В Галиче ? Трябваше ли това дете да бъде зверски убито от същите тези мангли, за да се сетите за Галиче и отвретителния бит на хората там ?

  24. 24 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#22] от "bludniq_sin":

    Аз не споря дали трябва да е там, даже съм съгласен, че не е нужно цялото ръководство на МВР и прокуратурата да се изсипе в едно село заради ужасно, но в крайна сметка вече разкрито престъпление. Какво да се прави, такива са настоящите шефове на тези институции, обичат да стоят под светлината на прожекторите.

  25. 25 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2640 Неутрално

    Явно там престъпността си е като "добър ден". Само че касапинът е непълнолетен и няма да получи доживотна присъда, нито дори 20 години лишаване от свобода. След няколко години той ще бъде на свобода и нищо чудно отново да извърши подобно зверско престъпление. С присъствието си на място Гешев няма да реши проблема със престъпността, но вероятно той се опасява от саморазправа с близките на престъпника. Така де, сега ще ги охраняваме?!

  26. 26 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    До коментар [#21] от "zle_platen_trol":. хубаво бе пич........и така да е ..... Ама какво прави, тая сюрия "елитна" физически там? Оборот на кръчмата ли ....що? Главен прокурор, министри.......папата...? Или после ще ходят на някое сметище? Да се поровят....по балите...щот тва им е работата....друга нямат......а прочети кви са функциите на главен прокурор......? Аре стига.....



  27. 27 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#24] от "zle_platen_trol":

    не съм те разбрал явно.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  28. 28 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Защо ли си мисля,че Гешев трябва да се съсредоточи по обвинителния акт и пледоарията си по делото за банка КТБ,а не да ходи по циганските къщи?!

  29. 29 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1943 Любопитно

    театър на абсурда, след дъжд качулка, страшно калпав пиар

  30. 30 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7477 Весело

    Търсено от Гешев съчетание на политически "Безопасното" престъпление, което при това вече е разрешено. Всичко в името на рейтинга :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  31. 31 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    До коментар [#29] от "Stewie": абсолютно....... Ний вика, сме "фърковатата чета" оууу....и на води конника без глава.... Тотален разпад и уронване на институциите.....

  32. 32 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2561 Гневно

    До коментар [#11] от "Кум Лисан":

    От колко години Галиче не бе село, а феодално владение на Ценко Чоков!
    Какво можеше да се очаква?
    Деградация до Средновековието "епохата на узаконеното насилие".
    Днес всички СМИ се занимават с Галиче - и всички са си плюли в устата да не споменат нещо за Ценко Чоков!

  33. 33 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 1957 Любопитно

    Тоя Ценко още ли не са ,,прибрали"?

  34. 34 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8914 Неутрално

    Прилича му на гл. прокурор да лови селски престъпници.

  35. 35 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3610 Неутрално

    До коментар [#7] от "1908":

    Един циганин учил до първи клас убива циганско момиче, което е в 11 клас и се опитва да излезе от гетото. Къде са сега БХК? Защо няма дитирамби в "Денвник" от знайни и незнайни писачи?
    Представете си за миг, че убиецът беше българин?!
    ================
    Куцо, кьораво и сакато щеше да ни поучава как да приемем ИК и да си пазим нежните мъже и юначните жени.
    А сега акцията се представя като посещение на добра воля. Добрият Гешев отишъл да нагледа Чоковото село.

    Еретик
  36. 36 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    До коментар [#1] от "Калник":


    Акция. А би трябвало да е политика...
    —цитат от коментар 1 на Калник


    Според мен реда, законността и борбата срещу престъпнотта са въпрос на спазване на съответните закони и действия, работа срещу тяхното нарушаване чрез институциите на които ние като общество редовно превеждаме заплати ( бая прилични за родния стандарт), големи средства за тяхната логистика, офиси, оборудване, коли и прочее, в рамките на техните рутинни задължения.
    Политически тези проблеми са решени в конституцията и един куп закони - бедата е, че няма кой да следи за тяхното спазване.
    И ето го, нашата "радост" Гешев, тича от село на село да лови бандити, нещо което въобще не му влиза в трудовата характеристика, ама милиционерската душа може ли да трае?

  37. 37 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Войните, убийствата, криминализира, насърчаването на пороците и на диагнозите, антинормалността, са еманацията на капитализма. Правата на уличните пумияри - по-големи от на хората. Лудите и неграмотните във властта. Ако не луди, поне актьори. Цирк. Хляб и зрелища. Ама и хляба скъп и фалшив.

    мурзилка
  38. 38 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Къде са сега БХК? Защо няма дитирамби в "Денвник" от знайни и незнайни писачи?
    —цитат от коментар 7 на 1908


    Най - вероятно няма отпуснат специализиран грант. Иначе можеше да се ползват наготово писанията за Героя Джок : не е бил той, нападнали са го , спасявал е некакви виртуални цигани от фашистите, с едната ръка отбива паветата на фашистите, с другата държи ножа, ше ни осъди в Страсбург итн

  39. 39 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2495 Гневно

    Оооо, шерифа Гешев сега го питайте защо ТОЧНО там е отишъл да респектира? А другите убийства, изнасилвания? Пак ли ще идват шефовете на крака?
    Голям ПР, голямо нещо. Момичето го убиха. Да бяхте вкарали в затвора убиеца - РЕЦИДИВИСТ! Чувате ли? А окръжния прокурор да го уволняваме ли сега? Щото ако ше идва шефа за всяко нещо, той за какво е там?

  40. 40 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Войните, убийствата, криминализира, насърчаването на пороците и на диагнозите, антинормалността, са еманацията на капитализма. ...
    —цитат от коментар 37 на Маршалов


    Смешник, явно не знаеш какво е ставало в Галиче по времето на соца и какви проблеми е имало със същите тия цигани.

    Eddie lives... somewhere in time!
  41. 41 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#22] от "bludniq_sin":

    "Какво прави там Гешев е за мен въпрос без отговор."

    Отговора може и сам да го намериш ако се върнеш назад и си спомниш Главния секретар на МВР - Бойко Борисов. Надали ще си спомниш кой бе секретар преди него и след него, но виж за него ще си спомниш. Изскачаше през 10 минути на екрана на телезизора във всеки един канал и във всяка емисия на новините. просто на всички трябваше да се набие в главата колко е действен, загришен, отзивчив, добър в професията си и да го заобичаме. След това може да трави всежъзможни гафове, но ние вече сме го заобичали и ще му ги прощаваме и ще му вярваме. И така следват 10 години на радост. Сега наред е следващата радост. Какво очакваш при 80% дебилност.

    pastor
  42. 42 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#20] от "bludniq_sin":

    не просто малоумен милиционерски пи-ар...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  43. 43 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#41] от "pastor":

    След него някои ги помня, преди него - по-малко. За него ясно - може и това да е тактиката, макар, че ако за главен секретар да речем може да се намери оправдание да присъства, главен прокурор за такова (вече явно разкрито) престъпление ...

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  44. 44 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4236 Неутрално

    До коментар [#3] от "papunqk":

    Обикновено, прокуратурата се задвижва и сезира, след като стане престъплението. Преди то да стане факт, те нямат работа в контингента. Там трябва да действа криминалната полиция с мрежа от информатори.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  45. 45 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4278 Неутрално

    Става въпрос за тежко престъпление по НК каквото е убийството, има заподозрян с пълни самопризнания, което значи и умисъл ! За каква акция срещу "битови престъпления"става изобщо въпрос ? И защо са необходими " акции", а не постоянна и упорита битка с тежките криминални прояви у нас, особено по селата и малките градове? Жалък евтин ПР !

  46. 46 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 855 Неутрално

    всеки прост човек с власт (а те повечето са такива) мечтае за още по-прости поданици, лесно манипулируеми, послушно гласуващи и зависими
    ... и ето това е страничния едфект от толерирането на диващината, пазенето на 'различните' и някои от най-долните 'културни особености'

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  47. 47 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 855 Неутрално

    Аз виждам друго:
    Ценко Чоков има доказателсва за сътрудничество и комисионерство с висшата власт.
    Умението на Гешев е да проваля, той сега ще намери доказателствата за да ги унищожи
    за гешефта това е щастлива случайност да оправдае някое и друго нахлуване
    акция срещу битова престъпност ташак

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  48. 48 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 0 Весело

    Гешев сигурно има джипка, да купи на ПР-ката си телефон с хубава камера и да си направи профил в Ютуб.

    Ако иска да трупа рейтинг почти без пари, без да плаща на журналисти и медии, това е съвременния начин.

    Елън Мъск го откри пръв. Не е дал и един цент за реклама през медиите.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  49. 49 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 325 Неутрално

    "...Заедно с Гешев в селото са министърът на вътрешните работи Младен Маринов и главният секретар на МВР Ивайло Иванов."

    Сега и Гешевица и Мариновица да идат там - все тая, защото подчинените им по места не се справят с циганската престъпност, не защото не могат , а не искат, за да не развалят етническия МУ мир и електората МУ за бързо реагиране по време на избори...

  50. 50 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 974 Неутрално

    Ако не беше това посещение, сайтчето нямаше да отрази
    новината занимаваща държавата няколко дни. Явно е била
    незначителна за тях и не на високото им ниво.
    Не отричам отрицателните прояви на Ценко Чонков, но по
    негово време мангалите бяха по-тихи от водата и
    по-ниски от тревата, защото дори за по-незначителни
    прояви този изрод, учил само един срок в първи клас, щеше
    да е завързан на площада и...Другото е ала бала.. Няма лошо
    в това посещение, но резултата да не е само даване на
    ценни методически указания.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  51. 51 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1776 Гневно

    Да изнасилиш и убиеш зверски едно младо момиче от кога е битова престъпност ??
    ДА не говорим че си има чиста умисъл в това нещо.
    Но така е и все млади Ромчета .... От Години ги учат че след като извършиш престъпление е нормално да те хванат и да си полежиш . И после пак същото.... Е що така питам аз .
    Не главен прокурор нито министър .
    В Махалите трябва да влязат специалните части. Много бързо ще оправят братята . И ще ги накарат да се кротнат .
    Що за изрод трябва да си .ЧЕ да влезеш някъде да изнасилиш младо момиче и след това зверски да я убиеш ?????? Не стига че 1 път си я унищожил като си я изнасилил ами и живота и да отнемеш .
    Честно казано се надявах първо да беше я убил и след това изнасилил . Така поне душата на момичето нямаше да страда още повече . Ама не изрода..............
    ТОя заслужава смъртна присъда .Или поне доживотна . НА свобода да не излезе ама не сме нормална държава .
    Дано поне някой от близките на момичето го докопа тоя(няма да го нарека и човек).

  52. 52 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 0 Весело

    До коментар [#41] от "pastor":

    И какво му е дебилното на народа.

    Имаме двама политици.

    За единия не знаем какво върши, няма информация с месеци. Не знаем мнението му по важни въпроси, а когато трябва да се изкаже е предпазлив, двусмислен, неразбираем и многословен.

    Дневния ред на другия е постоянно в медиите. Каквото му е в главата, това му е на устата. С две изречения приключва всяка тема и минава на следващата.

    Не бих винил никой който харесва повече втория.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  53. 53 Профил на waldmeister
    waldmeister
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Където няма дългосрочен политически разум и нормално устроена правосъдна система, там има място за спецакции (без траен ефект).
    Това прилича на ежегодното кърпене на уличната настилка (вместо пълно преасфалтиране): полезно е за кърпещите, но по отношение на обществото и цялостния дългосрочен разход си е пилеене на средства...

    waldmeister
  54. 54 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 325 Неутрално

    До коментар [#50] от "С С К":

    така е, тук избягват такива новини и са се съсредоточили към евродирективите и други "важни" евросъбития, за да могат разните им там евродефендъри, нормани и други да се оргазмят, а че това е огромен проблем за българите - много не ги вълнува...

  55. 55 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#15] от "Кошмара на консервата":

    Прав си, има расизъм, но е срещу българите.

    Много хитър
  56. 56 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    [quote"]Войните, убийствата, криминализира, насърчаването на пороците и на диагнозите, антинормалността, са еманацията на капитализма. [/quote]
    Глупости на квадрати!

  57. 57 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 905 Неутрално

    Трябваше Пеевски и Доган с кортежите също да са в Галиче и да ги гледаме по телевизора. Ще вземем вече да забравим за тези свръхгениални политици.

  58. 58 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    До коментар [#15] от "Кошмара на консервата":Прав си, има расизъм, но е срещу българите.
    —цитат от коментар 55 на Кум Лисан


    Расизмът, е срещу нормалните, не специално против българите. Но българският народ, като по-беден, има и по-малки съпротивителни сили срещу налагането на трансджендеризма, легализирането на вредности като наркотиците и всичко останало, което ни прави хора. Нехората се налагат над хората, това е.

    мурзилка
  59. 59 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 2420 Неутрално

    Това Галиче си е станало разбойнически вертеп. Само кат си спомня предишния кмет и сина му кви муцуни беха, а ето виж и сега...
    Единствения шанс за малкото останали нормални хора е да бягат надалеч.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK