След подкрепа от ДПС, АБВ и "Движение 21" БСП внесе вота на недоверие към правителството

След подкрепа от ДПС, АБВ и "Движение 21" БСП внесе вота на недоверие към правителството

© Велко Ангелов



След срещи с представители на АБВ и "Движение 21" днес БСП внесе вота на недоверие към правителството за провала в управлението на околната среда и водите заради водната криза в Перник и мръсния въздух в някои големи градове. Искането не е подписано от ДПС, защото по думите на социалисти парламентарната група не искала, но дава заявка, че ще го подкрепи.


Това е четвъртият вот на недоверие към кабинета "Борисов 3". Очаква се дебатите да бъдат до края на седмицата, а гласуването - другата. Извънпарламентарните партии АБВ и "Движение 21" също подкрепят вота.


Засега, макар и кабинетът да има официалната подкрепа от 106 народни представители, колкото са членуващите в групите на ГЕРБ и "Обединени патриоти", вотът изглежда, че ще бъде неуспешен, тъй като за да бъде свалено правителството, са нужни 121 гласа, а БСП и ДПС имат 104.




Депутатите от "Воля", които са 12, ще отлагат решението си до сряда, но очакванията са да не подкрепят свалянето на кабинета. Депутатите от изключената от малката коалиция партия "Атака" са шест и имат въпроси към БСП, за да решат как да гласуват. Сред въпросите са дали - ако дойдат на власт, социалистите ще закрият военните бази у нас, ще развалят концесиите и ще направят минималната пенсия 500 лв., а минималната основна заплата - 1500 лв. Партията на Волен Сидеров вече даде знак как ще гласува, след като пропусна срещата с БСП за мотивите.


Според лидера на БСП Корнелия Нинова вотът, който довел до някои от предприетите към момента мерки заради кризата в Перник, ще има и друг ефект - да покаже ясно на обществото кои партии са в опозиция и кои - крепят задкулисно управлението. По думите й независимите депутати, по-голямата част от които са от "Атака", били зависими.


Мотивите


Днес Корнелия Нинова обяви, че мотивите за искането на оставката на правителството са около 40 страници и включват провала в управлението на водите, тъй като макар и "палиативните мерки за Перник" водна криза грози и градове като Шумен, Сливен и Ботевград. Сред аргументите са още мръсният въздух, заради който страната ни вече е осъдена и "ще плаща българинът, на гърба на който се изкарват смъртоносни пари", както и горенето на отпадъци, внесени от трети страни (пълните мотиви четете в прикачения файл).



Според Нинова провалът на Борисов е не само вътрешен, а и на европейско ниво. Доказателства за това били решението за санкции заради мръсния въздух, искането на Брюксел частните болници да провеждат обществени поръчки за доставка на лекарства и отказа от европари за строежа на магистрала "Струма".


В мотивите била посочена и алтернативата, която БСП предлага - зелена икономика и зелени градове. Според Нинова целите чист въздух, чиста храна и чиста вода, които бяха формулирани преди дни от ДПС, заслужават партийно и гражданско обединение. Утре социалистите са поканили на среща и "Демократична България".


По-рано днес лидерът на АБВ Румен Петков каза, че има обществена енергия и дебатът трябва да излезе извън парламента, тъй като всеки ден правителството дава поводи за вот на недоверие за цялостната му политика.


В отговор


След внасянето на искането за вот на недоверие към правителството от ГЕРБ обявиха, че коалицията е стабилна, а в парламента има и други разумни народни представители, които осъзнават, че падането на правителството ще забави разрешаването на проблема в Перник. По думите на депутата от управляващата партия Александър Ненков част от мотивите на БСП целят всяване на паника сред гражданите. "Неистина" било, че имало преблем с яз. "Тича", който водоснабдява Шумен. Той припомни, че на два пъти са спирали еврофинансирането на правителството на "Станишев".


От ГЕРБ обявиха, че БСП всява паника и поискаха да знаят с кого ще управляват социалистите, ако дойдат на власт. Според председателя на ресорната комисия в парламента Ивелина Василева във Визията на БСП за България нямало екологични политики. По думите й кризата в Перник изисквала държавническо отношение и такова било поведението на издигнатия от БСП кмет Станислав Владимиров, докато партията му целяла нагнетяването на напрежение и подсилването на страховете на хората.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9137 Неутрално

    Те шегуват ли се. Какво значение има подкрепата на АБВ и "Движение 21".

  2. 2 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Наско-Гнома също подкрепи вота на недоверие в един сутрешен блок днес.

  3. 3 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5149 Неутрално

    Какво значение има подкрепата от АБВ и "Движение 21" , като те са извън парламентарни партии

  4. 4 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3414 Любопитно

    Сипвам си едно питие, слагам ядките и гледам сеир.

  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    #Кой плати на Воля. Аз мисля ДПС

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Демагогията на ДПС, подкрепила уж БСП, се състои в това, че хората най-накрая идентифицираха източника на злото в България, и типично в техен стил прехвърлят вината на най-сполучливия си инструмент за употреба - ГЕРБ. По напълно разбираемо причини, ГЕРБ нямат и няма да имат позиция срещу техния опекун.

  7. 7 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    Какво "Движение 21" не знаех,че Ъатяна Дончева е в Парламента?!

  8. 8 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#3] от "pet_fire":

    Ами сиреч,че имат ппдкрепант Първанов и Жветам Василев,които стоят зад АБВ и Движение 21

  9. 9 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Не че Боко не е за сваляне, но като я видя тази нощна птица и ми става едно смешно, смешно...

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  10. 10 Профил на Ivan Prodanov
    Ivan Prodanov
    Рейтинг: 426 Весело

    Алооооо
    АБВ и Движение 21 не са парламентарно представени партии.

    Иван Костов е за съд!
  11. 11 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Не че Боко не е за сваляне, но като я видя тази нощна птица и ми става едно смешно, смешно...
    —цитат от коментар 9 на Един вампир броди из Европа


    Исках да кажа кукумявка, ама модераторът ме дебне...

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  12. 12 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#5] от "penetrating":

    Няма нужда някой да плаща на Воля!Да не мислите,че искат да стоят извън парламента след едни избори?!

  13. 13 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Глдам все отбор юнаци подкрепят вота. Поредното упражнение "мижи да та лъжем".

  14. 14 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    След всичките европари Герб оставя БГ и без вода. Но това не е достатъчно.
    БГ е просто едно петно на картата, в смисъл леке...

  15. 15 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 661 Неутрално

    И минималната заплата ще стане 1500лв. при съотношение лев-долар 1:3000. Венсеремос!

    "Пенсионер вее руско знаме, а иска немска пенсия!! Ама откъдя, накъдя, бе....??" - фейсбук статус
  16. 16 Профил на vxx57592865
    vxx57592865
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#3] от "pet_fire":

    БСП се консултират с извънпарламентарни партии за да чуят и тяхното мнение. Депутатите на БСП не са представители само на симпатизантите на Партията, а представят всички

    До коментар [#8] от "yanne":

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    Рядко неприятна "коалиция".... сещам се за целувката на "Орлов мост"...комунетата очевидно нищо не са научили...!!!
    И толкова по-добре за Отечеството!!!!!

  18. 18 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4520 Неутрално

    Важно е да се чуят , какви пледоарии са измислили , защото , ако им мине вота , все пак проблема остава......

  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    Прав сте.
    Моята логика обаче беше друга. ДПС харесва кабинета. Затова не иска да го свали. От друга страна трябва да играе опозиция. Ако Воля гласува за свалянето, тоогава ДПС трябва да гласува за кабинета, коетоо е конфузно. Затова "подпомага" решението на Воля :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2002 Весело

    То пък щото БСП досега толкова успешно управлява, та няма на къде

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Напуснал Поради ОграниченДостъп
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    А Женя Атанасофф?? не го ли виждат, че е ЗА.

    На стълба ли трябва да се качи? Къде е Бойкикето да го вдигне на рамене?

    Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шеф
  23. 23 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 661 Весело

    Нагледно 4-ти вот на недоверие:
    https://www.youtube.com/watch?v=0LhZOsntul4

    "Пенсионер вее руско знаме, а иска немска пенсия!! Ама откъдя, накъдя, бе....??" - фейсбук статус
  24. 24 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    милицунерите от ГЕРБ трябва да си ходят .... ама няма кой да ги свали

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  25. 25 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    дсб ще подкрепят с колективно клякане изотвънка

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    За да успее един подобен вот, трябва да има и национално-отговорни партии! Такива няма. И БСП са признателни на Борисов (чрез дупката във Варна той им дад 43 млн лв - на ковчежника им Гергов), и ДПС, които получиха 28 млн от студения резерв. А и защо правителството трябва да пада? Протести има, ама вяли, а от тези 285 млн всеки ще получи своето (всеки, ама от парламента)
    И все пак се започва едно прегрупиране, и преброяване. И опипване на почвата.
    Избори ще има, още тази година, преди есента.

  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    ... Протести има, ама вяли, а от тези 285 млн всеки ще получи своето...
    —цитат от коментар 26 на historama

    грешка, 25 млн

  28. 28 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3026 Весело

    До коментар [#2] от "tosho_toto":

    "Наско-Гнома също подкрепи вота на недоверие в един сутрешен блок днес."

    Доколкото разбрах, по инерция от местните избори БСП е преговаряла и с ДБ. Но сигурно не са успели да разпределят постовете в новото правителство.

  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1908 Гневно

    До коментар [#21] от "MPetr":

    "народен" съд и национализация ще има ли...?!?!?!

  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1908 Весело

    До коментар [#24] от "dark'star":

    Очевидно вие сте ЧОВЕКА...!

  31. 31 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 661 Весело

    милицунерите от ГЕРБ трябва да си ходят .... ама няма кой да ги свали
    —цитат от коментар 24 на dark'star


    Мъкаа, безутешна мъка. Руснаците казват "раненная жопа" най-боляла.

    "Пенсионер вее руско знаме, а иска немска пенсия!! Ама откъдя, накъдя, бе....??" - фейсбук статус
  32. 32 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4155 Весело

    " Депутатите от изключената от малката коалиция партия "Атака" са шест и имат въпроси към БСП, за да решат как да гласуват. Сред въпросите са дали - ако дойдат на власт, социалистите ще закрият военните бази у нас, ще развалят концесиите и ще направят минималната пенсия 500 лв., а минималната основна заплата - 1500 лв. "

    Да, ще ги закрият или по - точно няма да ги закрият, ама ще поканят руснаците в тях ! Между другото, не е ясно къде има американски военни бази у нас, ама това е друга тема !
    Да, минималната пенсия дори ще надхвърли 500 лева, просто олигарсите ( и на ГЕРБ, и на БСП) трябва заедно да поразвържат кесиите, друг начин - няма !
    Мин. раб. заплата може да стане и 3000 лева, но колегите трябва да се потрудят да добавят към малката си групичка още около 15 - тина депутата и тогава може ! Тяхната заплата със сигурност няма да падне под 3000, което е най - важното в случая.....

  33. 33 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    До коментар [#12] от "yanne":

    Що ,кое е фаталното за Воля и да е извън парламента ,пари и бизнес си имат ,печелят отлично , на пазара са ,конкурентни са ,какво им пука дали са в парламента или не , не схващам мисълта .

  34. 34 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2592 Неутрално

    Само че сметката им ще излезе до 104 гласа. Най-вероятно вотът на недоверия няма да мине, дори ако депутатите от ''Воля'' и ''Атака'' гласуват ''въздържал се''.

  35. 35 Профил на Северозападнал
    Северозападнал
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Забравили са да питат и Кире Либерало!

  36. 36 Профил на qwx19354540
    qwx19354540
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#35] от "Северозападнал":

    За БСП да речем че съм чувал...Ама АБВ и Движение 21 кои бяха???

  37. 37 Профил на south.africa
    south.africa
    Рейтинг: 179 Неутрално

    Само във Фрог: Италиански боклук лъсна в Костинброд (СНИМКИ)

    https://frognews.bg/novini/samo-vav-frog-italianski-bokluk-lasna-kostinbrod-snimki.html
    .
    Правителството трябва да си отиде заради боклука!!!

  38. 38 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2406 Неутрално


    На сестрата БСП и писна да е далече от чучурката и тръгна против родния си брат ГЕРБ, подкрепена от братовчедите АБВ и «Движение -21 «, а другите братовчеди от « Воля « и « Атака « ще подкрепят брата, защото и на двамата братовчеди присъствието им в НС Е ЗА ПОСЛЕДНО !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  39. 39 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1996 Весело

    едните имитират управление, другите имитират опозиция ,а едни 80% им вЕрват

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Уффф! Дано вотът на недоверие да бъде успешен и най после да се развихрят всички потискани бесове! Да има избори и всекиму заслуженото!
    И както се казва:Умрам за сеир!

  42. 42 Профил на Johnny.B.Goode
    Johnny.B.Goode
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Сред шеги и закачки, вотът на недоверие беше внесен.

    Модератор да си, да триеш от злоба, когато не ти е дало гаджето!
  43. 43 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 900 Неутрално

    Дебъ подкрепя ли вота? Това добавя още 2% недоволни прогресивни леви либерали..
    И сега сериозно.. Винаги съм твърдял, че БСП и ГЕРБ са БКП1 и БКП2, а алтернатива няма. Българите си харесват баце и тоталитарното минало. С такъв материал демокрация не може да се гради.

  44. 44 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1908 Неутрално

    Като се опитам да си представя целувката между госпожа "лъжа" и господин "много съм важен", но трудно ВИ говоря езика" получавам спонтанни стомашни позиви......

  45. 45 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    "Според председателя на ресорната комисия в парламента Ивелина Василева във Визията на БСП за България нямало екологични политики." В новото ОФ има Тома Белев.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  46. 46 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    "След подкрепа от ДПС, АБВ и "Движение 21" БСП внесе вота на недоверие към правителството"
    ===========
    От споменатите само ДПС има депутати. Другите са на извънпарламентарна диета.

    Еретик
  47. 47 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 548 Неутрално

    БСП е смешна работа. "Червената" партия е жалка.
    С реформички няма да стане нищо.
    Трябва твърдост и шартизанство, както през 1941-1945 г. Сега е едно дежурно прозяване.
    1500 лв. минимална заплата? Прекрасно, Корни. Но парите ще дойдат от? А за 500-те лв. пенсия? И пак ли коалиция с ДПС и "Атака" (все несъответстващи на идеологията партии)? А с "правителство на малцинството"?
    Направи се постановка на новия кмет на Перник. Факт.
    Обаче и Корни се мъчи да се задържи за Пленума.
    БСП не е БКП. Срам е за нея. И мен ме е срам от БСП.
    А, да... Корни, 4 месеца те чакам да ми върнеш обратна връзка за Дом-паметника на Бузлуджа.

  48. 48 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5595 Неутрално

    "Отечествен фронт" требе !!!!!...... Всички заедно, да се измете, таз пасмина "герберастка" за винаги.....и няма леви ..... няма десни.......
    —цитат от коментар 21 на MPetr


    Новият ОФ е факт.

    Gunter glieben glauchen globen
  49. 49 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    До коментар [#5] от "penetrating":

    Марешки каза, че иска главата на Нено Димов, но няма да подкрепи вот на недоверие.
    И комуноидите го знаят, и останалите го знаят, но е време за нещастен пи ар на курнелия. Пореден. С ясен край.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  50. 50 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    До коментар [#7] от "yanne":

    Никой не знае кога се е вмъкнала.
    Че и гоце бил там явно.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  51. 51 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    До коментар [#21] от "MPetr":

    Само комуноиди ще има викаш?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3969 Весело

    "Атака" с техните въпроси са смешни -
    "Депутатите от изключената от малката коалиция партия "Атака" са шест и имат въпроси към БСП, за да решат как да гласуват. Сред въпросите са дали - ако дойдат на власт, социалистите ще закрият военните бази у нас, ще развалят концесиите и ще направят минималната пенсия 500 лв., а минималната основна заплата - 1500 лв. Партията на Волен Сидеров вече даде знак как ще гласува, след като пропусна срещата с БСП за мотивите..."
    А се чудят дали да подпишат вот за недоверие заради "провала в управлението на околната среда и водите заради водната криза в Перник и мръсния въздух в някои големи градове.."
    Къде го чукаш - къде се пука!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  53. 53 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#16] от "vxx57592865":

    Какво значение има мнението на извънпарламентарни партии точно за вот на недоверие на правитеството?!Вот на доверие се гласува в парламента,не извън него!

  54. 54 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#21] от "MPetr":

    Такова ОФ си има вече...

  55. 55 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5595 Неутрално

    Вчера бившият прокурор от времето на възродителния процес, а сега председател на ДСБ ген. Атанас Атанасов каза в интервю по БНТ1, че ДСБ би подкрепило категорично вота на БСП, ако беше в парламента.
    Сини болшевики, сър!

    Gunter glieben glauchen globen
  56. 56 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#19] от "penetrating":

    Странна логика-по нея и ДеБъ не иска да сваля ГЕРБ,ей така слуайно сте гласували с БСП И ДПС...

  57. 57 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    Като гласувал за ДБ този вот го подкрепям на принципно ниво. ГЕРБ е проказа

  58. 58 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#33] от "edin drug":

    Е,от гласувал за Радев не очаквам много мисъл,така че не изненадвате....

  59. 59 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#33] от "edin drug":

    Е,от гласувал за Радев не очаквам много мисъл,така че не изненадвате....

  60. 60 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#38] от "niksan1":

    Съгласяваме се,че БСП И ГЕРБ са брат и сестра,самл не рзбрах защо за едните гласуваъе,а за другите не!

  61. 61 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#40] от "niksan1":

    Брах?!От Нискан Костовиста такива обиди за Атанасов и Бойкикев?!Що така?!

  62. 62 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#45] от "Корки":

    Тома Белев е роден зс мимистур на екологията!

  63. 63 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    До коментар [#50] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Важно е явно за Дневник да напише и,че Цв.Василев подкрепя вота,както.и Гоце!

  64. 64 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 669 Весело

    Извади Баба Мразззка Нинова една червена папка от торба на БИЛА и внесе в деловодството на НС дежурния Вот за нехаресване на правителството. Зад гърба им наднича дежурната патерица за властта - Д(у)П(е)С(е), създадена по волята на БКП с членове на ДС от турското малцинство. От сега масово се обсъждат постове за зам-министри и висши шефове на клатикурни длъжности. Сушата от участието в управлението на държавата сериозно засяга амбициите и финансовите им интереси.
    Дано им се получи!
    Тутакси ще вдигнат стандарта НИ на живот, ще оправят: пътищата, здравеопазването, въздуха, климата, образованието, медицинските услуги, екологията, язовирите, инвалидите, пенсионерите, циганите, ще укрепва и цъфти българо-руската дружба с по-евтин газ...

  65. 65 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    До коментар [#56] от "yanne":

    Неведоми са пътищата Господни :)
    За ДБ бих се съгласил, само ако ми развиете логиката си, стояща зад такова твърдение :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  66. 66 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    До коментар [#49] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  67. 67 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1220 Весело

    Вода искат... ГЕРБ да дават едни кобилици и менци , за да си спомнят , и да спрат да мрънкат. Сега и въздух искат ..... на КОМУНИСТИ НЯМА УГАЖДАНЕ. Като искат да дишат да ходят в Сибир ,където има дървета...Цялата полемика ще влезе в писта ПУТИН , Русия .....и НЛО които пият вода. Дебата става примитивен за ОБЩИТЕ ДЕЛА, много по примитивен от 1875 година. Тогава няма спор по освобождението . Разликата е мирно или революционно да се случи. Сега няма никаква ЛОГИКА, профорганизация до много висока степен. Ако остане държавата България , тази власт ще е нарицателна ....
    Помним ли онзи разговор на Крум с пленените АВАРИ ??

  68. 68 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#16] от "vxx57592865":Какво значение има мнението на извънпарламентарни партии точно за вот на недоверие на правитеството?!Вот на доверие се гласува в парламента,не извън него!
    —цитат от коментар 53 на yanne


    Приемам го като опипване на "почвата" за евентуално партньорство в бъдеще.Един път проиграно,защо не и втори път?

  69. 69 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Наско-Гнома също подкрепи вота на недоверие в един сутрешен блок днес.
    —цитат от коментар 2 на tosho_toto


    Но Дневник го премълча, защо ли? Или просто се срамуват от председателя на ДСБ бившия комунистически съдя и прокурор Атанасов.

  70. 70 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    Нов "Отечествен фронт" требе !!!!!...... Всички заедно..... , да се измете, таз пасмина "герберастка" за винаги.....и няма леви ..... няма десни....... Само у главичката на Атанасов ........"дименцата" говори още... "кой не скача е червен"........ И тва само работи за мафията и за ГЕРБ......

  71. 71 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#3] от "pet_fire":БСП се консултират с извънпарламентарни партии за да чуят и тяхното мнение. Депутатите на БСП не са представители само на симпатизантите на Партията, а представят всичкиДо коментар [#8] от "yanne":
    —цитат от коментар 16 на vxx57592865


    Това, че депутатите от БСП представят всички хора го разбра след като се сключи коалицията БСП - ДБ за парламентарните избори нали? Аз пък искам БСП никога да не ме представлява, както и генерал Румен Решетников.

  72. 72 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    След подкрепа от ДПС, АБВ и "Движение 21" БСП внесе вота на недоверие към правителството

    Цяла България иска Простия и простите да си ходят , преди да са ги измели с тояги , ,само лакомниците от Патриотарите аптекарчетата с аспиринчета в главата и независимите, от които абсолютно нищо не зависи , но са се на редичката на блюзолизците зад Простия , стискат кокала и не искат да го пуснат . Ни срам , ни сурат . Омирисани и с изприщени от близане езици , но с пристегнати с коланите вратовръски . Като селски козар , или гадачка , поканени на виенски бал . Айде , къш ,че да миряса държавата , бе недовестници ниедни .

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    [quote#69:"tda10501756"][/quote]

    Атанасов вчера участваше в сутришното предаване и каза,че подкрепят вота на недоверие.Добре,но защо Дневник въобще не отразиха участието и изказванията по много въпроси от страна на Атанасов? Може би си прав за срама?

  75. 75 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Само във Фрог: Италиански боклук лъсна в Костинброд (СНИМКИ)https://frognews.bg/novini/samo-vav-frog-italianski-bokluk-lasna-kostinbrod-snimki.html .Правителството трябва да си отиде заради боклука!!!
    —цитат от коментар 37 на south.africa


    То и в ДБ пълно с боклук ама комунистическия съдя и прокурор Атанасов и комунистическия наследник Христо не искат да си ходят.

  76. 76 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Сред въпросите са дали - ако дойдат на власт, социалистите ще закрият военните бази у нас, ще развалят концесиите и ще направят минималната пенсия 500 лв., а минималната основна заплата - 1500 лв.

    То хубаво ама парите за това от къде ще дойдат ??? Правят ли си сметка че повечето от държавата (говоря за тия извън София) работят за под 1500 лв на месец.Че даже и под 1000 ..От къде толкова пари за това начинание ? СЪщото и за пенсиите .А за базите няма да коментирам да изногят САщ и да поканят РУсия може би ?
    Хубаво е да искаш но да искаш възможни неща. И аз искам 5 000 лв месечна заплата ама нема....
    Колкото до комунягите от БСП успех ама пак нищо няма направите ..... Хората разбраха и вие що за стока сте .Не драпате да свалите Боко заради благото на народа .
    Драпате да свалите Боко само за да може да хванете кокала и вие да цоцате колкото се може повече .

  77. 77 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    До коментар [#45] от "Корки":Тома Белев е роден зс мимистур на екологията!
    —цитат от коментар 62 на yanne


    След като като директор направи Витоша "прекрасно и лесно достъпно" място за почивка може да се пробва и като министър, но няма да иска защото няма да има проектчета, че ще има конфликт на интереси и за него и за жена му та не ми се вярва. все пак екология, екология ама Тома иска пари.

  78. 78 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#70] от "MPetr":

    Аха нов Отечествен фронт вика ............. Ти наясно ли си за зверствата извършени от предния отечествен фронт ? Божкее заради такива като тебе сме на тоя хал .

  79. 79 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Ще запомним Рапона с това, че по негово време се родиха сдруженията от сорта на "Спаси София", "Спаси Перник", "Спаси Кресненското дефиле" и други подобни.. чакаме "Спаси България от тиквениците"..

  80. 80 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    До коментар [#78] от "vesko19":. ..... ъхъъъ....... ама страх ли ви е много "герберастите" от нов народен съд....що бе? ......вие сте светци.......

  81. 81 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Като гласувал за ДБ този вот го подкрепям на принципно ниво. ГЕРБ е проказа
    —цитат от коментар 57 на Slick


    Прав си къде къде бяхме по-добре при Луканов, Орешарски, Жан Виденов и Любен Беров.

  82. 82 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Проклети да бъдат Тумбак войвода и оня гагузки циганин Валери С., че крепят макарите на мафията..

  83. 83 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3969 Весело

    То и в ДБ пълно с боклук ама комунистическия съдя и прокурор Атанасов и комунистическия наследник Христо не искат да си ходят.
    —цитат от коментар 75 на tda10501756


    Атанасов никога не е бил комунист глупако!
    За разлика от цялата тумба комунета и партийни секретари в ГЕРБ!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  84. 84 Профил на tda10501756
    tda10501756
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    След подкрепа от ДПС, АБВ и "Движение 21" БСП внесе вота на недоверие към правителството Цяла България иска Простия и простите да си ходят , преди да са ги измели с тояги , ,само лакомниците от Патриотарите аптекарчетата с аспиринчета в главата и независимите, от които абсолютно нищо не зависи , но са се на редичката на блюзолизците зад Простия , стискат кокала и не искат да го пуснат . Ни срам , ни сурат . Омирисани и с изприщени от близане езици , но с пристегнати с коланите вратовръски . Като селски козар , или гадачка , поканени на виенски бал . Айде , къш ,че да миряса държавата , бе недовестници ниедни .
    —цитат от коментар 72 на papуre


    Цяла България иска на нас да даде кокала, ама не се получава бе хора, защо? Та ние сме умни, красиви, знаещи и можещи само дето не можем в един парламент да влезем кокъл да захапем. Та толкова много направиха за народа и министър Христо Иванов - юрист в съдебна зала не влизал, представител на комунистическо семейство, наследник на съветски генерал и другаря Москов дето лошите го съдят

  85. 85 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    До коментар [#74] от "gobay": ...... Атанасов е вреден много......... Ама много...... и мястото му е в "пенция" да не учи младите що е "дясно"......щот и той не знае...... !!!

  86. 86 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1996 Любопитно

    гербавата ви шайка вие на умряло ,да не би пък вота да има все пак някакъв шанс ?
    До коментар [#62] от "yanne":

  87. 87 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2406 Неутрално

    До коментар [#40] от "niksan1":Брах?!От Нискан Костовиста такива обиди за Атанасов и Бойкикев?!Що така?!
    —цитат от коментар 61 на yanne



    Защото Никсан е антикомунист и семейството му е срадало години преди 10.11.1989 и всеки който е против комунистите е приятел и брат .
    Брадясалият мангал и гнома с жабешки очи губят парламентарни, кметски и евроизбори и дума не отварят за оставки, а и двамата преди промените не са изпитали това, което е изпитало семейството на Никсан .
    Оставайки « лидери на дясното « същите двама СЪЗНАТЕЛНО не правят нищо за спечелването на доверието на дясноориентираните хора в България, не си подават оставките и не провеждат отчетно-изборна конференция за да останат на върха и да закопават дясното . Всеки разумен и политически грамотен човек знае, че в една държава има нужда от дясно ( не като ГЕРБ ) и от ляво ( не като БСП ), а партиите в центъра внимателно следят и едните и другите и в един момент ги подкрепят или не . Не така стоят нещата в България, а двамата за които става въпрос по- горе са предатели на дясното и е КРАЙНО ВРЕМЕ ДА СЕ СИКТЕРДИСВАТ и да дойдат нови и неопетнени хора на тяхно място . Вече за N-ти път им искам оставките и ще продължавам да ги искам !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  88. 88 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2406 Неутрално

    [quote#75:"tda10501756"][/quote]


    Мисля, че това упорито вкопчване във върха на дясното, НЕ Е случайно ...
    Случайни неща в политиката НЯМА .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  89. 89 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    ....Гааа ...... Татяна Дончева заеме мястото на "политическият труп" Атанасов ....... Може и да се появи нещо ново.......и читаво.......евентуално....... Вярвам че е възможно.....!

  90. 90 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 1349 Неутрално

    БСП не е партия която може да решава проблеми. БСП е партия която само може да ЯХА проблеми и кризи.

  91. 91 Профил на Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Содом и Гомор кРаят на джендъризма
    Рейтинг: 1706 Весело

    Другари! Да живей живей труда!
    ...На тати на гърба!
    Дайте да прочетеТЕ тази статия:
    https://bit.ly/38lkWJt

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  92. 92 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    До коментар [#80] от "MPetr":

    Личи си че бъкел идея нямаш какво са извършили в Предния "Народен СЪд". ВСеки нормален човек дето знае не би искал такова падение за държавата .

  93. 93 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Искането не е подписано от ДПС, защото по думите на социалисти парламентарната група не искала, но дава заявка, че ще го подкрепи.

    Крайно време е вече БСП- то да си стегне задника , с извинение , и да започне сама де си върши работата , . Без да разчита на разните рязани , патриотари аптекарчета с мозъци като аспиринчета и разни други навлеци . Да престанат да ухажват празноглави полити
    чески лидери и посе да се чудят защо им извиват ръцете . Имат възможност , решават за вот , обявяват покана към всички , които са на същото внение , АКО ЖЕЛАЯ да подкрепят инициативата и до там . Ако има желаещи , да проявят инициатива и да се консултират за общи действия . Ако няма - и сам войнът е воин , когато воюва за справедлива кауза . Но да назовават нещата с истинските имена - дьонметата се ренегати , ренегатите са г...лизци , Лакомниците и некадърниците са патерици на тези , които им разливат помията по копанките . Да правят каквото трябва , и да става каквото ще . Не всички хора са дебили . Тези на които ножа е опрял до кокала ще ти разберат . И подкрепят .

  94. 94 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3969 Весело

    До коментар [#74] от "gobay": ...... Атанасов е вреден много......... Ама много...... и мястото му е в "пенция" да не учи младите що е "дясно"......щот и той не знае...... !!!
    —цитат от коментар 85 на MPetr


    Абе защо винаги такива тъпи са ви коментарите бе гербери?
    Как пък един път нещо смислено не видях от вас!?
    Само опити за просташки шегички, които даже не са смешни, а по-скоро са заядливи.
    А ядът ви идва от безсилието да защитите ефективно вашите баш думбази!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  95. 95 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    До коментар [#92] от "vesko19":

    ....... Ок....... Уважавам мнението на всички .....аз съм от "Чакаларов".. рода......и мисля че трябва ........"народен съд" от "време на време" да има.......за "зган уж Българска"........цитирам Вазов......

  96. 96 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    До коментар [#94] от "Храбър":

    Не позна...... Не съм гербер...... А пак?

  97. 97 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Депутатите от "Воля", които са 12, ще отлагат решението си до сряда, но очакванията са да не подкрепят свалянето на кабинета. Депутатите от изключената от малката коалиция партия "Атака" са шест и имат въпроси към БСП, за да решат как да гласуват. Сред въпросите са дали - ако дойдат на власт, социалистите ще закрият военните бази у нас, ще развалят концесиите и ще направят минималната пенсия 500 лв., а минималната основна заплата - 1500 лв. Партията на Волен Сидеров вече даде знак как ще гласува след като пропусна срещата с БСП по въпроса за мотивите .

    Както изглежда , и четвъртия вот ще бъде неуспешен . Воля са ясни , Атака още повече . И двете образувания ще "Приканят " хората си да гласуват по съвест . И съвестните ще се окажат точно толкова , че да не развалят " шареното " на Герб и патриотарите . Но неуспешно ще бъде и усилието на държавата да се измъкне от блатото , в което е натикана и жабурка откъслечно под дебелите задници на яхналите я управници . Отчаянието ще стане перманентно състояние на изчезващите . До пълното им изчезване . И хак ще им е .

  98. 98 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    До коментар [#7] от "yanne":Какво "Движение 21" не знаех,че Ъатяна Дончева е в Парламента?!

    Ами то затова е и понятието Функционално неграмотни . "Четете нещо , но не го разбирате . То и Путлера е така - мисли същото и за Гоце .













  99. 99 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#85] от "MPetr":

    Ами прав си.Друг въпрос е,че много се впрягат някои коментатори като им се каже това.Нищо! Все някога може да разберат това.Въпрос на време е.

  100. 100 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10075 Неутрално

    До колкото знам ДпС още не са си казали последната дума, с КОЙ ще танцуват последният валс.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK