Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Браво ве перничани , сетихте се най-сетне да отидете на протест на точното място -в София между Народното събрание и Министерския съвет ! Малко позакъсняхте ама нейсе , защото според поговорката "Кой каквото сам си направи значи и това си заслужава ! " Но все пак никога не е късно ! Успех ! !
Взе ми думите ! за ВЪЗДУХ да протестират пред ТЕЦ"Бобов дол " на Ковачки и "Стомана " индъстри / уж на гърци , а то в същност на Люси /. Вода ще им бъде докаранаа .Каза го и новият им кмет ! Интересни са ми ТРИ неща на първо време : 1.Новият кмет от БСП на Перник , който прави отлично впечатлние, оглавява ли протеста? 2.БСП стои ли зад протестите , както обикновено или ги е организирала задкулисно 3.Кои са тези , които се надигнаха от Перник и дали наистина са перничани ???? .
Това управление на сараите ще успее да изкара все повече българи на улицата, борещи се за основни потребности като въздух и вода ! Жалко, че най - големия боклук стои все още неразчистен в държавата ни.....
Хората от Перник и Бобов дол /тук влизат и дупничани, също обгазени от ТЕЦ-а/ отдавна трябваше да са вдигнали барикади. С тия рехави протести резултатността е нула. Много културно и страхливо подхождате. НЕма ли бой, нЕма да има оправия. Вижте Франция и взимайте пример, да не се връщам през 1997 г. зимата какво направи Дупница на Е 79.
" Докато не смееха даобелят дума срещу стомана перник и Ковачки,сега ще протестират тук."
Истината е, че и от Стомана " Перник" и протежето на почетния - Ковачки, не смеят да обелят една дума пред обществото, защото не се знае какво им се пише от разгневената тълпа на перничани.....
" Браво на перничани! Излязоха най-после от будната кома! Остава и в другите градове да се събудят!"
Ако много по - отдавна хората изобщо бяха излезли от будната кома, в която властта и статуквото г е поставило, днес страната ни нямаше да бъде хранилка на олигарси и престъпници, паразитиращи за наша сметка на държавната хранилка....
" Да ходят в Банкя и да целуват ръката и каквото трябва още на Патрона и ще имат вода! Само си губят времето по жълтите павета и то в събота..."
За разлика от типове като тебе, хората имат достойнство....Всъщност достойнство ли казах - дума без никаква стойност за ватници и хора, оперирани от съвест.....
Кметът отговаря за водата. Най-важното за един кмет. Айде този нов. Ама вместо да ходи да мяука навред и да чака държавата да му оправи водата събира обществото и казва: "Дами и господа имаме проблем с водния цикъл. Предлагам цената на водата да стане 3,45 лева. Оттам да започнем да сменяме тръбите. Ще кандидатстваме за европари, ще вземем 20 милиона кредит за самоучастието и за 10 години ще имаме модерна мрежа". Ей това. А някакви смешковци искат избори без да са готови. Избори днес иска само ГЕРБ. Даже няма да се учудя някак си да подкрепят вита на Курвелия с малкото мозък да видя как ще отидат на избори.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
нищо няма да стане...за жалост народеца е толкова свит в черупката си и оскотял е няма накъде повече...социализъм+ постсоциализъм е по зле от османското владичество...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Че от къде на къде да плащат 3,45? За това ли са гласувал? айде моля моля...Че някой ,,млад меринджей" им е ползвал водата за пиене и е плащал жълти стотинки за нея...сега те да плащат... Тъй ли?
Курнела и сие.да спрат с протестите , а да се позамислят /ако имат такъв капацитет / върху това : "Kpeмиĸoвци" ни тpoви c oлoвo и cepeн диoĸcид
Aвтop:
fіnаnсе.nеwѕ.bg
24.09.2007 11:13:54
Apxив
Πpeглeди: 142 Koмeнтapи (0)
FАСЕВООК
ТWІТТЕR
LіnkеdІn
1
0
Heйĸa Kpъcтeвa Koмбинaтът бълвa вpeдни eмиcии в пъти нaд дoпycтимoтo Teжĸи мeтaли, пpax, cepeн диoĸcид и въглeвoдopoди oт "Kpeмиĸoвци" тpoвят coфиянци и нaнacят нeпoпpaвими щeти нa oĸoлнaтa cpeдa. Eмиcиитe нa вpeдни вeщecтвa ca в пъти нaд дoпycтимитe нopми. Toвa пoĸaзвaт дaннитe oт ĸoнтpoлнитe измepвaния, ĸoитo "Moнитop" пoлyчи oт Peгиoнaлнaтa инcпeĸция пo oĸoлнaтa cpeдa и вoдитe /PИOCB/ в Coфия. Taĸивa измepвaния ce извъpшвaт 2 пъти гoдишнo. Πocлeднoтo e пpиĸлючилo пpeз мapт т. г. Peзyлтaтитe oт нeгo coчaт, чe eмиcиитe нa вpeдни вeщecтвa ca в пъти нaд дoпycтимитe нopми. Oлoвoтo и cepният диoĸcид ca 1,3 пъти пoвeчe, пpaxoвeтe oт paзличнитe пpoизвoдcтвa - oт 2 дo 4,5 пъти нaд нopмaтa. Cпopeд шeфa нa тoĸcиĸoлoгиятa във Boeннa бoлницa пpoф. Hиĸoлa Aлeĸcaндpoв oлoвoтo имa дългoтpaeн тoĸcичeн eфeĸт въpxy xopaтa. To ce нaтpyпвa в ĸocтитe, пoвpeждa чepвeнитe ĸpъвни тeлцa и нepвнaтa cиcтeмa. Cepният диoĸcид пъĸ имa влияe нa бeлитe дpoбoвe тoчнo тaĸa, ĸaĸтo и cяpнaтa ĸиceлинa - изгapя ги. A въглepoдният двyoĸиc yвpeждa ĸoмплeĸcнo opгaнизмa. Haй-зacтpaшeни ca дeцaтa и paбoтeщитe в "Kpeмиĸoвци", cмятa пpoф. Aлeĸcaндpoв. Toй e ĸaтeгopичeн, чe вpeднoтo пpoизвoдcтвo или тpябвa дa ce мoдepнизиpa, или ĸoмбинaтът дa бъдe зaтвopeн. Не си спомням КОИ бяха тогава начело на България и тяхна ли е грижата - измерване чистотата на въздуха , който дишахме 2 ПЪТИ ГОДИШНО / не дневно/!
Кризата с водата на Перник и околията показва ПЪЛНАТА НЕКАДЪРНОСТ НА ТЕЗИ,КОИТО УПРАВЛЯВАХА ГРАДА ОТ 1989 ДО СЕГА.А те са тези,които се менкат горе за тези 30 години.
Не е възможно за обгазяването да е виновно битовото отопление! Ако беше така обгазяването нямаше да бъде само един път и то интензивно, а щеше да е перманентно за целия зимен период.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
и между другото вода в перник в близките 3 месеца няма да има изобщо....тия приказки за 45 дни са ала-бала...след 2-3 седмици ще им я спрат на 100%...няма дъждове няма сняг ...има 'видими резултати' и вода няма
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
По тоя проблем на едни други им се плаща за да мислят,не на мен! ако до сега не са го измислили,то и след това едва ли ще го измислят. Сори Майкъл,мандалото хлопна!
До коментар [#37] от "deymus":Ами мисля че управляващите сега са без извинение, ...
—цитат от коментар 38 на Аз съм българче обичам наште планини зелени
Ама разбира се, че са без извинение.
90% загуба на водопреносната мрежа на Перник си е баш вина на бат ви Бойко. И министър Димов и той виноват щото не отишъл да ви отваря и затваря кранчетата. И 100+ милиона дето пак бат ви Бойко отпусна от парите на данъкоплатците и за туй виноват.
Ма в случая с Перник, има война на интереси. Два яьовира, но единият е частен и въпреки че е задължен да подава еода за гръцкия Стомана, то понеже е на някакви турци от бандата на Доган, източват държавния, който е с питейна вода и по закон не може да се използва за инфустриални цели. И всичко това го е знаел " невиновния " Нено Димов и областните велможи. Може и Бойко да го е знаел, но да не е искал да пипа турчолята на Доган.
" Истината е, че стояха със широко затворени очи, досега. А своеволията, не като да са от вчера. "
Не искам да обвинявам хората, че не са тръгнали да протестират от ден първи. Никой няма право на това, защото съм гледал колко са протестиращите срещу престъпните своеволия на властта и мога да те уверя, че дори с известно забавяне перничани все пак протестират ! А какво да кажим срещу спирането на сигнала на БНР по заръка на сараите ? Някой, освен шепа журналисти да се вдигна срещу боклука във властта ? Срещу Гешев имаше протести, не масови, само от БОЕЦ и още няколко организации. И там картинката беше доста рехава.....Но това си е избор на всеки лично пред съвестта си за какво иска да протестира и ще го прави или не....Аз съм казал отдавна, че властта е толкова корумпирана, че ще изкара хората на улицата ! не можеш да искаш и вълка да е сит, и агнето цяло...Вълкът получи част от концесиите за чистотата в София, следователно агнето.......
Когато е за ПРАВИЛНИТЕ, ДОБРИТЕ неща умнокрасивците и кучета ще тричат и хоро в реката ще играят и гюбек ще друсат, тогава имаме самобитност и ценно културно наследство, варварщина и ганьовщина е когато ЛОШИТЕ правят такива неща а ЛОШ е всеки немислещ като умнокрасивците или поне играещ моментно в тяхна угода
The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
и това с тия огромни загуби...най вероятно са над 50% но като се обявяват за 75% се подминават някои неудобни въпроси за тия които не плащат вода или плащат доста по малко от това което консумират...и те не са циганските махали...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Доволни ли сте от държавното дружество? Всичко до което се докосне държавата изсъхва. Сравнете държавното ВиК в Перник с частното в София. Отдаите ги всички ВиК на концесия и ще имате чиста и питеина вода. Колко милиона години трябва да минат, и колко милиони примери ви трябва да се обедите че държата не е добър стопанин.
това са пълни глупости...след като всички се назначават по партийна принадлежност и не им се търси никаква отговорност за безхаберието за каква 'държава' говорите???
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Перничани показаха интелигентен подход към проблема-търпяха, мълчаха и протестират десетина дни, преди калта да потече от чешмите. За което евала. А от тук нататък- дебелио Му газ да е як, че ни посолство, ни парламент, ни бушони ще му помогнат.
Можеме да станеме свидетели на нещо, което малко хора са видели —как загива един град заради липса на вода. Едно е да четеш на книга или да гледаш историческо филмче за загинал град, друго си е да го видиш на живо...
Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt.
"Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
Кво значи "недейте плаща"? Нима перничани не са си плащали изконсумираната вода до сега? Тъй ли? Или по-скоро някой от горе не си е свършил неговата работа,за която е получавал пари? И недей да говориш за бюджетните средства свсе едно не са събирани от хората...! Точно от тези бюджетни средства е трябвало някой да оправи авариите и течовете в Перник.Не само да се перчи колко излишък има.
Именно. Точно защото са държавни дружества, партиите си назначават партиини другари да ги управляват. Затова трябва да са приватизират или дадат на концесия най-малко, за да работят на пазарен принцип, и да се управляват от акционери, а не депутати.
Абе трябва да се помогне на перничани. Сетих се обаче за една картину преди мслко повече от 10 г....сметището в Суходол трябваше да се затвори, Бойко им се моли да приемат софийския боклук, обещава метро, вклакове...те протестират от къде на къде да приемали боклук от София
ок,ама проблема че нашите партии са от измекярски и крадлив вид а не че дружествата са държавни...и винаги може да има конкурси и прочие..в цял свят има държавни дружества...а и като са частни какво?? купуват си безхаберие от тия които трябва да ги контролират и пак кривата круша...справка комисията по хазарта ,агенцията за следприватизиционен контрол, НАП,ДАИ и прочие...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
Напротив, не е до хората, а до модела на управление. Една държавна фирма няма никакъв стимул да работи добре. Дори и да фалира, ще и са налеят още държавни пари и никой никога няма да носи отговорност. В много социалистически страни като Франция, подобни фирми са концесионирани но държавата им държи подържа дял от акциите за да управжяна контрол над фирмата. Подобен подход е по-добър от колкото да се управлява изцяло от министерството, но е по-зле от колкото да е на пазарен принцип изцяло, понеже също води до корупция и злоупотреби. В Америка е пълно с подобен тип корупция, там му викат Revolving door.
Разликата м/у часна фирма и държавна са стимулите. Частната фирма се управлява с парите на клиентите си. Ако клиентите не са доволни винаги могат да изберат друга фирма. Ако фирмата не се спрява добре ще фалира, и ще я замести конкуренцията. Една държавна фирма нямам никакви стимули да им пука нито за клиентите нито за приходите. Ако не се спрява добре и фалира, ще и се налеят още пари от данъкопладците. Всички държавни фирми по света са проядени от корупция и неефективност. В Япония даже метрото и пътищата им са частни. Тука в БГ като за началото трябва да се дадат на концесия и държата да запази под 50% дял от акциите. Това би било огромен напредък в добра посока.
По принцип няма и не би трябвало да има особено значение от вида на собствеността за начина по който се управлява дадено ведомство или предприятие.По-скоро има значение кой го управлява и и как се управлява.Още по времето,а и след самата приватизация в България доста се обърка истинския смисъл на основни понятия.Политиците ни толкова време след приватизацията не разбраха че да управляваш добре не значи да заграбиш колкото можеш повече без да ти пука за последствията и за щетите...
До коментар [#68] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Ами защо тогава да бе дават бюджетни средства за вода и в останалата България. Перник да не са специални. Плащат наполовина на останалата България минимум Как да имат вода.
Виж,тук не става въпрос колко и дали перничани са специални.Става дума за това че правата на тези наши съграждани са нарушени.Какво имам предвид?В Конституцията пише,че всички граждани имаме равни права.Е,след като е така и водата е национално богатство,как тогава се случи така,че едни граждани да ИМАТ ПРАВО ДА ПОЛЗВАТ 24/7 ВОДА,А ДРУГИ-НЕ? И сега не ми излизай с номера че пернишкото ВиК било ООД или такива подобни глупости...Защото дали е ЕТ,ЕООД или ООД в този случай НЯМА АМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ
До коментар [#78] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Правилно. Всеки има право не само на вода. Аз искам всички българи да да богати, щастливи и единни. Но пак твърдя, че обществото не може да спи и да се включва, когато се обърне колата. А да взема адекватни решения навреме. И даже водата е най-елементарното за България. Ще се реши проблема. Ще завали дъжд и край. Отпуснаха им пари ще подменят полека лека мрежата и това е. Но те самите трябва да разберат, че безплатно благо няма и че трябва да плащат адекватна цена на водата.
Вместо да се дават няколко милиарда за излишни самолети - да бяха оправили канализацията в град, да се сложат филтри на фабричните комини и пр. Време май Костов да бъде поканен да стане премиер...
Ама ето че ти пак си противоречиш.Какво значи "адекватна цена"? Тези хора до сега неадекватно ли са плащали? Кой им определи колко да плащат? Ако не са плащали колкото е трябвало защо те да са виновни,при положение че друг им е определили колко да плащат? Изобщо много са въпросите на които и самите перничани не намират никакъв отговор.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
deymus
Рейтинг: 865 НеутралноДокато не смееха даобелят дума срещу стомана перник и Ковачки,сега ще протестират тук.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноНИЕ ОТ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ВИ ПОДКРЕПЯМЕ И СМЕ С ВАС
K2
Рейтинг: 2032 НеутралноСега ще им обяснят че са дадени пари и някога ще имат вода. На тези от Бобов дол даже няма да им обърнат внимание.
SHADOWS of SOFIAАз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноМАФИЯТА ДОЛУ ОТ ВЛАСТТА
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДругия път да не забравят винкелО !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Fiji
Рейтинг: 1712 НеутралноБраво на перничани! Излязоха най-после от будната кома! Остава и в другите градове да се събудят!
deutscher._
Рейтинг: 951 НеутралноБраво ве перничани , сетихте се най-сетне да отидете на протест на точното място -в София между Народното събрание и Министерския съвет !
Малко позакъсняхте ама нейсе , защото според поговорката "Кой каквото сам си направи значи и това си заслужава ! "
Но все пак никога не е късно !
Успех ! !
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#7] от "Fiji":
Даже много и изтърпяха
bzd45626642
Рейтинг: 13 НеутралноИ софиянци гледат апатично, щото тях не ги интересува. Мила родна кочинка.
doroteus
Рейтинг: 1467 НеутралноВзе ми думите ! за ВЪЗДУХ да протестират пред ТЕЦ"Бобов дол " на Ковачки и "Стомана " индъстри / уж на гърци , а то в същност на Люси /. Вода ще им бъде докаранаа .Каза го и новият им кмет ! Интересни са ми ТРИ неща на първо време :
1.Новият кмет от БСП на Перник , който прави отлично впечатлние, оглавява ли протеста?
2.БСП стои ли зад протестите , както обикновено или ги е организирала задкулисно
3.Кои са тези , които се надигнаха от Перник и дали наистина са перничани ????
.
samoedin
Рейтинг: 4048 НеутралноТова управление на сараите ще успее да изкара все повече българи на улицата, борещи се за основни потребности като въздух и вода ! Жалко, че най - големия боклук стои все още неразчистен в държавата ни.....
Молотовка
Рейтинг: 481 НеутралноТая организирана манифестация ще донесе...нищо! Водата минава през винкелО!
save_knforest
Рейтинг: 764 ЛюбопитноХората от Перник и Бобов дол /тук влизат и дупничани, също обгазени от ТЕЦ-а/ отдавна трябваше да са вдигнали барикади. С тия рехави протести резултатността е нула. Много културно и страхливо подхождате. НЕма ли бой, нЕма да има оправия. Вижте Франция и взимайте пример, да не се връщам през 1997 г. зимата какво направи Дупница на Е 79.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноПротестират отявлени мошеници и крадци от всички българи.
Не ги е срам.
Че има у ограбени от тях тука да им се възхищават.
samoedin
Рейтинг: 4048 ВеселоДо коментар [#1] от "deymus":
" Докато не смееха даобелят дума срещу стомана перник и Ковачки,сега ще протестират тук."
Истината е, че и от Стомана " Перник" и протежето на почетния - Ковачки, не смеят да обелят една дума пред обществото, защото не се знае какво им се пише от разгневената тълпа на перничани.....
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#11] от "doroteus":
Хората нямат вода
samoedin
Рейтинг: 4048 НеутралноДо коментар [#7] от "Fiji":
" Браво на перничани! Излязоха най-после от будната кома! Остава и в другите градове да се събудят!"
Ако много по - отдавна хората изобщо бяха излезли от будната кома, в която властта и статуквото г е поставило, днес страната ни нямаше да бъде хранилка на олигарси и престъпници, паразитиращи за наша сметка на държавната хранилка....
samoedin
Рейтинг: 4048 НеутралноДо коментар [#2] от "Котаранц":
" Да ходят в Банкя и да целуват ръката и каквото трябва още на Патрона и ще имат вода!
Само си губят времето по жълтите павета и то в събота..."
За разлика от типове като тебе, хората имат достойнство....Всъщност достойнство ли казах - дума без никаква стойност за ватници и хора, оперирани от съвест.....
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#11] от "doroteus":
Кметът отговаря за водата. Най-важното за един кмет.
Айде този нов. Ама вместо да ходи да мяука навред и да чака държавата да му оправи водата събира обществото и казва:
"Дами и господа имаме проблем с водния цикъл. Предлагам цената на водата да стане 3,45 лева. Оттам да започнем да сменяме тръбите. Ще кандидатстваме за европари, ще вземем 20 милиона кредит за самоучастието и за 10 години ще имаме модерна мрежа".
Ей това.
А някакви смешковци искат избори без да са готови. Избори днес иска само ГЕРБ. Даже няма да се учудя някак си да подкрепят вита на Курвелия с малкото мозък да видя как ще отидат на избори.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
не на безразличието
Рейтинг: 1319 Разстроенонищо няма да стане...за жалост народеца е толкова свит в черупката си и оскотял е няма накъде повече...социализъм+ постсоциализъм е по зле от османското владичество...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимдерибеев
Рейтинг: 3243 НеутралноДо коментар [#15] от "Да вярваме на истината":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васВярвам самият ти не го вярваш това....
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6036 НеутралноДо коментар [#11] от "doroteus":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Досиета ли им правиш !?!? Отиди и ги питай като си толкова любопитен.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#17] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Я се замисли що нямат вида?!
Този въпрос задаваш ли си го. Как Добрич без язовир и а а точно тези с 2 язовира нямат.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#23] от "дерибеев":
Напротив и го доказвам. Всеки ден. Вече гушнаха по 9 лева на българин включително и пеленачетата.
palav_nik
Рейтинг: 1229 НеутралноГяволета са теа перничани.
Хем се греят с кюмюро, хем искат чист въздух...
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#20] от "Да вярваме на истината":
Че от къде на къде да плащат 3,45? За това ли са гласувал? айде моля моля...Че някой ,,млад меринджей" им е ползвал водата за пиене и е плащал жълти стотинки за нея...сега те да плащат... Тъй ли?
samoedin
Рейтинг: 4048 ВеселоДо коментар [#27] от "palav_nik":
" Гяволета са теа перничани.
Хем се греят с кюмюро, хем искат чист въздух..."
.....хем ги тровят с вредните емисии, отделяни при горенето на италианския боклук.....
doroteus
Рейтинг: 1467 НеутралноКурнела и сие.да спрат с протестите , а да се позамислят /ако имат такъв капацитет / върху това :
"Kpeмиĸoвци" ни тpoви c oлoвo и cepeн диoĸcид
Aвтop:
fіnаnсе.nеwѕ.bg
24.09.2007 11:13:54
Apxив
Πpeглeди: 142 Koмeнтapи (0)
FАСЕВООК
ТWІТТЕR
LіnkеdІn
1
0
Heйĸa Kpъcтeвa Koмбинaтът бълвa вpeдни eмиcии в пъти нaд дoпycтимoтo Teжĸи мeтaли, пpax, cepeн диoĸcид и въглeвoдopoди oт "Kpeмиĸoвци" тpoвят coфиянци и нaнacят нeпoпpaвими щeти нa oĸoлнaтa cpeдa. Eмиcиитe нa вpeдни вeщecтвa ca в пъти нaд дoпycтимитe нopми. Toвa пoĸaзвaт дaннитe oт ĸoнтpoлнитe измepвaния, ĸoитo "Moнитop" пoлyчи oт Peгиoнaлнaтa инcпeĸция пo oĸoлнaтa cpeдa и вoдитe /PИOCB/ в Coфия. Taĸивa измepвaния ce извъpшвaт 2 пъти гoдишнo. Πocлeднoтo e пpиĸлючилo пpeз мapт т. г. Peзyлтaтитe oт нeгo coчaт, чe eмиcиитe нa вpeдни вeщecтвa ca в пъти нaд дoпycтимитe нopми. Oлoвoтo и cepният диoĸcид ca 1,3 пъти пoвeчe, пpaxoвeтe oт paзличнитe пpoизвoдcтвa - oт 2 дo 4,5 пъти нaд нopмaтa. Cпopeд шeфa нa тoĸcиĸoлoгиятa във Boeннa бoлницa пpoф. Hиĸoлa Aлeĸcaндpoв oлoвoтo имa дългoтpaeн тoĸcичeн eфeĸт въpxy xopaтa. To ce нaтpyпвa в ĸocтитe, пoвpeждa чepвeнитe ĸpъвни тeлцa и нepвнaтa cиcтeмa. Cepният диoĸcид пъĸ имa влияe нa бeлитe дpoбoвe тoчнo тaĸa, ĸaĸтo и cяpнaтa ĸиceлинa - изгapя ги. A въглepoдният двyoĸиc yвpeждa ĸoмплeĸcнo opгaнизмa. Haй-зacтpaшeни ca дeцaтa и paбoтeщитe в "Kpeмиĸoвци", cмятa пpoф. Aлeĸcaндpoв. Toй e ĸaтeгopичeн, чe вpeднoтo пpoизвoдcтвo или тpябвa дa ce мoдepнизиpa, или ĸoмбинaтът дa бъдe зaтвopeн.
Не си спомням КОИ бяха тогава начело на България и тяхна ли е грижата - измерване чистотата на въздуха , който дишахме 2 ПЪТИ ГОДИШНО / не дневно/!
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноКризата с водата на Перник и околията показва ПЪЛНАТА НЕКАДЪРНОСТ НА ТЕЗИ,КОИТО УПРАВЛЯВАХА ГРАДА ОТ 1989 ДО СЕГА.А те са тези,които се менкат горе за тези 30 години.
Храбър
Рейтинг: 3692 НеутралноНе е възможно за обгазяването да е виновно битовото отопление!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ако беше така обгазяването нямаше да бъде само един път и то интензивно, а щеше да е перманентно за целия зимен период.
не на безразличието
Рейтинг: 1319 Неутралнои между другото вода в перник в близките 3 месеца няма да има изобщо....тия приказки за 45 дни са ала-бала...след 2-3 седмици ще им я спрат на 100%...няма дъждове няма сняг ...има 'видими резултати' и вода няма
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#25] от "Да вярваме на истината":
По тоя проблем на едни други им се плаща за да мислят,не на мен!
ако до сега не са го измислили,то и след това едва ли ще го измислят.
Сори Майкъл,мандалото хлопна!
skomina
Рейтинг: 678 ВеселоИ с него на Позитано. Они си знаят от че ги бият.
deymus
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#16] от "samoedin":
Истината е, че стояха със широко затворени очи, досега. А своеволията, не като да са от вчера.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#37] от "deymus":
Ами мисля че управляващите сега са без извинение,ИМЕННО ЗАЩОТО ТОЛКОВА ВРЕМЕ ПЕРНИЧАНИ ИМ ДАДОХА ЗА ДА РЕШАТ ПРОБЛЕМА.
2.5
Рейтинг: 1674 НеутралноКметът на Перник 'що не се е присъеднил към купона?!
I Want To BelieveСигурно още не може да прецение в кой хор пее...
zpl07627198
Рейтинг: 9 НеутралноВие - 2,2%...
Бухахааааа!
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 Неутрално"Не само с хляб ще живее човек..."...... ама пък да му спрат и водата...
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 ВеселоДо коментар [#40] от "zpl07627198":
буха,муха-това е положението...ходи в Перник да живееш без вода...тогава ще ти дойде акъла...
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 ВеселоТо Моисей да бяха, та толкова време без вода нямаше да изкарат
sanvito
Рейтинг: 483 НеутралноПернишките цървули да ходят да протестират пред теца на Ковачки и пред стомана,
zpl07627198
Рейтинг: 9 НеутралноЛелче, думата ми е за вас - 2,2 процентовите. Аре бегай.
Visoka Topola
Рейтинг: 294 НеутралноАма разбира се, че са без извинение.
90% загуба на водопреносната мрежа на Перник си е баш вина на бат ви Бойко. И министър Димов и той виноват щото не отишъл да ви отваря и затваря кранчетата. И 100+ милиона дето пак бат ви Бойко отпусна от парите на данъкоплатците и за туй виноват.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#46] от "Visoka Topola":
Те сега в София ще се разберат.Споко! Ще се разберат кой какво е трябвало да прави и кога.
дерибеев
Рейтинг: 3243 ВеселоДо коментар [#26] от "Да вярваме на истината":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васАнализирай това
https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/sofiya-shte-vzeme-30-mln-lv-kabineta-pokray-krizata-pernik
сидер
Рейтинг: 2934 НеутралноДо коментар [#14] от "save_knforest":
Само че у Франсето полицията бие яко на протестите, не като нашата полиция да пази протеста
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 ВеселоДо коментар [#49] от "сидер":
Е то на кой за каквото му платят да пази.Нали знаеш? Виж едни хора от ДПС как си плащат да ги пази...
👀
Рейтинг: 654 НеутралноДо коментар [#25] от "Да вярваме на истината":
Ма в случая с Перник, има война на интереси. Два яьовира, но единият е частен и въпреки че е задължен да подава еода за гръцкия Стомана, то понеже е на някакви турци от бандата на Доган, източват държавния, който е с питейна вода и по закон не може да се използва за инфустриални цели.
И всичко това го е знаел " невиновния " Нено Димов и областните велможи.
Може и Бойко да го е знаел, но да не е искал да пипа турчолята на Доган.
samoedin
Рейтинг: 4048 НеутралноДо коментар [#37] от "deymus":
" Истината е, че стояха със широко затворени очи, досега. А своеволията, не като да са от вчера. "
Не искам да обвинявам хората, че не са тръгнали да протестират от ден първи. Никой няма право на това, защото съм гледал колко са протестиращите срещу престъпните своеволия на властта и мога да те уверя, че дори с известно забавяне перничани все пак протестират ! А какво да кажим срещу спирането на сигнала на БНР по заръка на сараите ? Някой, освен шепа журналисти да се вдигна срещу боклука във властта ? Срещу Гешев имаше протести, не масови, само от БОЕЦ и още няколко организации. И там картинката беше доста рехава.....Но това си е избор на всеки лично пред съвестта си за какво иска да протестира и ще го прави или не....Аз съм казал отдавна, че властта е толкова корумпирана, че ще изкара хората на улицата ! не можеш да искаш и вълка да е сит, и агнето цяло...Вълкът получи част от концесиите за чистотата в София, следователно агнето.......
Morbias
Рейтинг: 1141 ВеселоДо коментар [#21] от "дерибеев":
The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgatesКогато е за ПРАВИЛНИТЕ, ДОБРИТЕ неща умнокрасивците и кучета ще тричат и хоро в реката ще играят и гюбек ще друсат, тогава имаме самобитност и ценно културно наследство, варварщина и ганьовщина е когато ЛОШИТЕ правят такива неща а ЛОШ е всеки немислещ като умнокрасивците или поне играещ моментно в тяхна угода
doroteus
Рейтинг: 1467 НеутралноТова са РИТОРИЧНИ ВЪПРОСИ , ако разбираш какво означава това !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
STRATOR38
Рейтинг: 980 НеутралноСтомана - Перник е поръчвала 5-6 пъти повече вода, а е консумирала 5 пъти по малко!
Просто е!
Плаща 1,а получава 5 пъти повече...
Така е от години...
не на безразличието
Рейтинг: 1319 Любопитнои това с тия огромни загуби...най вероятно са над 50% но като се обявяват за 75% се подминават някои неудобни въпроси за тия които не плащат вода или плащат доста по малко от това което консумират...и те не са циганските махали...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимМаршалов
Рейтинг: 607 НеутралноБраво на Перник, подкрепям протестът им!
мурзилкаhappystory
Рейтинг: 316 НеутралноДоволни ли сте от държавното дружество? Всичко до което се докосне държавата изсъхва. Сравнете държавното ВиК в Перник с частното в София. Отдаите ги всички ВиК на концесия и ще имате чиста и питеина вода. Колко милиона години трябва да минат, и колко милиони примери ви трябва да се обедите че държата не е добър стопанин.
не на безразличието
Рейтинг: 1319 НеутралноДо коментар [#59] от "happystory":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимтова са пълни глупости...след като всички се назначават по партийна принадлежност и не им се търси никаква отговорност за безхаберието за каква 'държава' говорите???
STRATOR38
Рейтинг: 980 НеутралноНено Демов излезе най-честен,влезе в ареста... Другите му колеги, излязоха по Практични и хитри.
jlb02632781
Рейтинг: 115 НеутралноПерничани показаха интелигентен подход към проблема-търпяха, мълчаха и протестират десетина дни, преди калта да потече от чешмите. За което евала. А от тук нататък- дебелио Му газ да е як, че ни посолство, ни парламент, ни бушони ще му помогнат.
DDR
Рейтинг: 3050 НеутралноМожеме да станеме свидетели на нещо, което малко хора са видели —как загива един град заради липса на вода. Едно е да четеш на книга или да гледаш историческо филмче за загинал град, друго си е да го видиш на живо...
Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#48] от "дерибеев":
Ами значи вече стават 14 лева на всеки българин и ще продължава.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#28] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Ами недейте плаща бе. Ама не вземайте пари от бюджета.
Откъде накъде аз ще ти плащам.
penetrating
Рейтинг: 5969 НеутралноНародът няма да свали Борисов. Ще го свалят калинките и 4-те годишни времена.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertРоси
Рейтинг: 8478 НеутралноКолко хубави неща им обещаха, а те пак недоволни.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 ЛюбопитноДо коментар [#65] от "Да вярваме на истината":
Кво значи "недейте плаща"? Нима перничани не са си плащали изконсумираната вода до сега? Тъй ли? Или по-скоро някой от горе не си е свършил неговата работа,за която е получавал пари?
И недей да говориш за бюджетните средства свсе едно не са събирани от хората...! Точно от тези бюджетни средства е трябвало някой да оправи авариите и течовете в Перник.Не само да се перчи колко излишък има.
neut
Рейтинг: 6043 Неутрално"ние дойдохме в "триъгълника на властта" в София да протестираме, защото няма решение на кризата"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restОт некадърно безхаберно управление не може да се очаква адекватно решение
happystory
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#60] от "не на безразличието":
Именно. Точно защото са държавни дружества, партиите си назначават партиини другари да ги управляват. Затова трябва да са приватизират или дадат на концесия най-малко, за да работят на пазарен принцип, и да се управляват от акционери, а не депутати.
uq
Рейтинг: 2073 НеутралноАбе трябва да се помогне на перничани. Сетих се обаче за една картину преди мслко повече от 10 г....сметището в Суходол трябваше да се затвори, Бойко им се моли да приемат софийския боклук, обещава метро, вклакове...те протестират от къде на къде да приемали боклук от София
Николай Бучков
Рейтинг: 5003 ЛюбопитноСъвременните българи свикват с всичко и това ги прави уникални !
не на безразличието
Рейтинг: 1319 НеутралноДо коментар [#70] от "happystory":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимок,ама проблема че нашите партии са от измекярски и крадлив вид а не че дружествата са държавни...и винаги може да има конкурси и прочие..в цял свят има държавни дружества...а и като са частни какво?? купуват си безхаберие от тия които трябва да ги контролират и пак кривата круша...справка комисията по хазарта ,агенцията за следприватизиционен контрол, НАП,ДАИ и прочие...
happystory
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#73] от "не на безразличието":
Напротив, не е до хората, а до модела на управление. Една държавна фирма няма никакъв стимул да работи добре. Дори и да фалира, ще и са налеят още държавни пари и никой никога няма да носи отговорност. В много социалистически страни като Франция, подобни фирми са концесионирани но държавата им държи подържа дял от акциите за да управжяна контрол над фирмата. Подобен подход е по-добър от колкото да се управлява изцяло от министерството, но е по-зле от колкото да е на пазарен принцип изцяло, понеже също води до корупция и злоупотреби. В Америка е пълно с подобен тип корупция, там му викат Revolving door.
Разликата м/у часна фирма и държавна са стимулите. Частната фирма се управлява с парите на клиентите си. Ако клиентите не са доволни винаги могат да изберат друга фирма. Ако фирмата не се спрява добре ще фалира, и ще я замести конкуренцията. Една държавна фирма нямам никакви стимули да им пука нито за клиентите нито за приходите. Ако не се спрява добре и фалира, ще и се налеят още пари от данъкопладците. Всички държавни фирми по света са проядени от корупция и неефективност. В Япония даже метрото и пътищата им са частни. Тука в БГ като за началото трябва да се дадат на концесия и държата да запази под 50% дял от акциите. Това би било огромен напредък в добра посока.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#73] от "не на безразличието":
По принцип няма и не би трябвало да има особено значение от вида на собствеността за начина по който се управлява дадено ведомство или предприятие.По-скоро има значение кой го управлява и и как се управлява.Още по времето,а и след самата приватизация в България доста се обърка истинския смисъл на основни понятия.Политиците ни толкова време след приватизацията не разбраха че да управляваш добре не значи да заграбиш колкото можеш повече без да ти пука за последствията и за щетите...
bretschneider
Рейтинг: 1004 НеутралноЖалко че заради тия нефелници, дето не могат да вържат на 2 магарета слама, отмениха сурвата!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#68] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Ами защо тогава да бе дават бюджетни средства за вода и в останалата България. Перник да не са специални. Плащат наполовина на останалата България минимум Как да имат вода.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 НеутралноДо коментар [#77] от "Да вярваме на истината":
Виж,тук не става въпрос колко и дали перничани са специални.Става дума за това че правата на тези наши съграждани са нарушени.Какво имам предвид?В Конституцията пише,че всички граждани имаме равни права.Е,след като е така и водата е национално богатство,как тогава се случи така,че едни граждани да ИМАТ ПРАВО ДА ПОЛЗВАТ 24/7 ВОДА,А ДРУГИ-НЕ? И сега не ми излизай с номера че пернишкото ВиК било ООД или такива подобни глупости...Защото дали е ЕТ,ЕООД или ООД в този случай НЯМА АМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 Неутралноhttps://offnews.bg/razsledvane/chudovishteto-v-ezeroto-izpilo-vodata-na-pernik-video-719969.html
olimpipanov
Рейтинг: 1002 НеутралноАз съм Перник. Кюмюри подрепям жи, не жи обичам но съм с вас.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 1967 НеутралноДо коментар [#78] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Правилно. Всеки има право не само на вода. Аз искам всички българи да да богати, щастливи и единни.
Но пак твърдя, че обществото не може да спи и да се включва, когато се обърне колата.
А да взема адекватни решения навреме.
И даже водата е най-елементарното за България. Ще се реши проблема. Ще завали дъжд и край. Отпуснаха им пари ще подменят полека лека мрежата и това е.
Но те самите трябва да разберат, че безплатно благо няма и че трябва да плащат адекватна цена на водата.
suhi
Рейтинг: 41 НеутралноВместо да се дават няколко милиарда за излишни самолети - да бяха оправили канализацията в град, да се сложат филтри на фабричните комини и пр. Време май Костов да бъде поканен да стане премиер...
suhisuhi
Рейтинг: 41 НеутралноДо коментар [#71] от "uq":
suhiтова има ли връзка с италианския боклук?
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2414 ЛюбопитноДо коментар [#81] от "Да вярваме на истината":
Ама ето че ти пак си противоречиш.Какво значи "адекватна цена"? Тези хора до сега неадекватно ли са плащали? Кой им определи колко да плащат? Ако не са плащали колкото е трябвало защо те да са виновни,при положение че друг им е определили колко да плащат? Изобщо много са въпросите на които и самите перничани не намират никакъв отговор.