Фандъкова: Обмисляме временно затваряне на нощните заведения

Фандъкова: Обмисляме временно затваряне на нощните заведения

Виж видеото
Съдия Емил Дечев от Съюза на съдиите: Идеите на прокуратурата за промени в НПК са опасни

Съдия Емил Дечев от Съюза на съдиите: Идеите на прокуратурата за промени в НПК са опасни

Виж видеото
Проф. Тодор Кантарджиев: Пийте витамин D, внимавайте с дозата

Проф. Тодор Кантарджиев: Пийте витамин D, внимавайте с дозата

Виж видеото
Специалист по медицинско право: Ако една болница не приеме пациент, трябва да го насочи към друга

Специалист по медицинско право: Ако една болница не приеме пациент, трябва да го насочи към друга

Виж видеото
Александър Балкански: Не искам циркът да умира преди мен

Александър Балкански: Не искам циркът да умира преди мен

Виж видеото

Столичният кмет Йорданка Фандъкова публикува в профила си във Фейсбук кратко видео как изглежда новата метростанция край Орлов мост, част от третата линия на метрото.


Станцията е на дълбочина 24 метра и се намира под Перловската река. "Продължават тестовете на системите и влаковете в участъка от "Красно село", бул. "България", Медицинска академия, НДК, кино "Одеон", Орлов мост", съобщи кметът на София.


Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. В края на миналата година инж. Стоян Братоев, изпълнителен директор на "Метрополитен" ЕАД, обяви, че това ще се случи "по-рано от месец май".

Ключови думи към статията:

Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8067 Неутрално

    Метрото - най-европейското съвременно място в столицата

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3054 Неутрално

    Сама за себе си, новината е добра. Метрото си е придобивка.
    Да се съобщава за него във ФБ обаче ми е смешно. Във Фейсфук хората се фукат, често с глупости. Така и новата метростанция започва да изглежда като нова играчка на г-жа Ф, с която трябва задължително да се похвали.

    Еретик
  3. 3 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 862 Неутрално

    И КОЛКО ОТКРАДНАХА ОТ ТОЯ СТРОЕЖ МУТРИТЕ НИ

  4. 4 Профил на ivpetr
    ivpetr
    Рейтинг: 597 Неутрално
  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    "Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. "

    Ako не тази, следващата!

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Да живеят европейските данъкоплатци.

  7. 7 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6125 Неутрално

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":

    Дали си е направила и селфи, с характерната "муцка"?
    Шегувам се. Фейсбук отдавна не е само проста плаформа за лични изяви в стил "детето ми пръдна и аз го снимах".
    Внучето, кръстено на дядо си Марко от София, развъртя бизнес за милиарди.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на moyamillost
    moyamillost
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Изглежда добре, разбира се ще видим след няколко месеца дали ще протече.
    Съдейки по табелите за транфсер към станция СУ сегашната линия 2 ще бъде разделена на линия 2 (Обеля - Витоша) и линия 4 (Обеля - Летище София), което е много по-логично.

  9. 9 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    И КОЛКО ОТКРАДНАХА ОТ ТОЯ СТРОЕЖ МУТРИТЕ НИ
    —цитат от коментар 3 на reply


    Ходи и ги питай!

  10. 10 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3811 Неутрално

    Нищо особено освен това , че са сложени предпазни огради между коловозите и перона. Такива трябваше да сложат и на другите метростанции. Уж строим ново модерно метро , а това , което беше построено до сега далеч не отговаря на световните образци на съвременни метрополитени.

  11. 11 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    "Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. "Ako не тази, следващата!
    —цитат от коментар 5 на 2.5


    Със сигурност ще е ТАЗИ !И най-сетне с чиста съвест пускам знаменателните стихове на Вапцаров :
    За мен е ясно, както че ще съмне –

    с главите си ще счупим ледовете.

    И слънцето на хоризонта

    тъмен,

    да, нашто

    ярко

    слънце

    ще просветне.

    И нека като пеперуда малка

    крилата ми

    опърли най-подире.

    Не ще проклинам,

    няма да се вайкам,

    защото все пак, знам,

    ще се умира.

    Но да умреш, когато

    се отърсва

    земята

    от отровната си

    плесен,

    когато милионите възкръсват,

    това е песен,

    да, това е песен!

  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6125 Неутрално

    До коментар [#6] от "Хи-хи":

    И всички ние сме от тях. Или смятате, че въпросните европейски данъкоплатци, са някаква изолирана прослойка, някъде там около Брюксел?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1737 Любопитно

    Тия орли много приличат на орлите на Третия Райх. https://images.app.goo.gl/C4cT5sdCm6Tg7haQ6

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1795 Весело

    До коментар [#3] от "reply":

    Нали "фактурите" са при Вас...
    Смирено ви молим да ни информирате...

  15. 15 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    Нищо особено освен това , че са сложени предпазни огради между коловозите и перона. Такива трябваше да сложат и на другите метростанции. Уж строим ново модерно метро , а това , което беше построено до сега далеч не отговаря на световните образци на съвременни метрополитени.
    —цитат от коментар 10 на tacheaux


    Ти построЙл ли си поне селски нужник, за да твърдиш, че строежът на метро е нищо особено?

  16. 16 Профил на DiTo
    DiTo
    Рейтинг: 524 Весело

    Миях! Отвратително съчетание на цветове. Зелено и кафяво... че даже и надписи в синьо.

  17. 17 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 737 Неутрално

    С това кафяво и зелено малко на тоалетна прилича ....

    over the under
  18. 18 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1777 Весело

    ......БРАВО на КМЕТИЧКАТА.......!!!!!......Чакаме си с НЕТЪРПЕНИЕ и НОВИТЕ ПАРКОВЕ , КОИТО е ОБЕЩАЛА.......!!!!????!!!!!.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  19. 19 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Красиво и функционално.

  20. 20 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3682 Весело

    До коментар [#3] от "reply":

    Гешев-Радост ще търси))

  21. 21 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1659 Любопитно

    До коментар [#2] от "Костадин Иванов":

    Да не излезе, че Р.Кън. и К.Нин. пишат глупости във фейса?

  22. 22 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1359 Неутрално

    Тия орли много приличат на орлите на Третия Райх. https://images.app.goo.gl/C4cT5sdCm6Tg7haQ6
    —цитат от коментар 13 на Хриси


    ти май през Орлов мост не си минавала... е там има едни четири колони със същите орли, маааааалко по стари от 3-тиО райх

    Pure Chewing Satisfaction
  23. 23 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 288 Неутрално

    ейй това на някои българи не може да бъде угодено...
    По темата - браво и честито на бъдещите ползватели. Изглежда новичко, красиво и приятно.

  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3916 Неутрално

    Нищо особено освен това , че са сложени предпазни огради между коловозите и перона. Такива трябваше да сложат и на другите метростанции. Уж строим ново модерно метро , а това , което беше построено до сега далеч не отговаря на световните образци на съвременни метрополитени.
    —цитат от коментар 10 на tacheaux


    Тези предпазни огради май предполагат спиране на точно определено място.
    Нещо, което не беше необходимо до сега.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#10] от "tacheaux":

    Е-е, ти ще поискаш и влакове Сименс! Радвай се, няма и година закъснение, а третия лъч (евентуално) ще е готов.

    Написах горното и се замислих. Ами ако протече, че то последните строежи в столицата се ремонтираха преди да бъдат завършени.

    Eddie lives... somewhere in time!
  26. 26 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3477 Весело

    Требеше да е в небесносиньо и слънчево жълто като цветовете на екипа на "Левски". По-старите екипи,ако си спомняте. Хем наблизо е националният стадион...

  27. 27 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    И КОЛКО ОТКРАДНАХА ОТ ТОЯ СТРОЕЖ МУТРИТЕ НИ
    —цитат от коментар 3 на reply


    Завистта ви изяжда отвътре, а сатаната Нинова ви знае мизерните душички и ви убива с брътвежите си.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  28. 28 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    "Стъклените предпазни панели с половин височина са по-евтини за инсталиране, отколкото тези, изцяло затварящи достъпа до релсите, които изискват по-големи метални рамки за опора. Някои оператори предпочитат този вариант, за да подобрят безопасността на пероните и същевременно да поддържат разходите ниски, а неклиматизираните перони - естествено вентилирани. Същевременно тези предпазни панели са по-малко ефективни в сравнение с панелите отгоре до долу или с пълна височина в предотвратяването на преднамереното скачане на хора на релсите."
    https://en.wikipedia.org/wiki/Platform_screen_doors

    С други думи, пак е по-добре от никакви предпазни панели с врати.

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  29. 29 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4265 Разстроено

    UNIITED EU UNION

    Следваше да се замислиш, dorоteus...

    Не пускай на пързалка
    "чугунени глави".

    Макар и да си верват,
    нали ще ги боли?

    До коментар [#11] от "doroteus":
    "Първият участък от новата, трета, линия на метрото (който включва и новата метростанция на Орлов мост) трябва да бъде пуснат тази пролет. " Ako не тази, следващата!
    —цитат от коментар 5 на 2.5

    Със сигурност ще е ТАЗИ! И най-сетне с чиста съвест пускам
    знаменателните стихове на Вапцаров :

    За мен е ясно, както че ще съмне –
    с главите си ще счупим ледовете.

    ...
    това е песен,
    да, това е песен!

  30. 30 Профил на miropenkov
    miropenkov
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Като софиянци нека бъдем доволни, че развиват транспорта, който ни улеснява изключително с придвижване без трафик, както и е екосъобразно. А нещо цветно в сивото ни ежедневие, какво ни пречи??

  31. 31 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Тая професионална лъжкиня поне да беше казала с колко закъснява пускането на тази линия в сравнение с първоначалните й лъжи.
    И колко от "усвоените" средства са влезли в джобовете на приятелчетата от изпълнителите, пък и в общинарските джобове.

  32. 32 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3054 Весело

    До коментар [#21] от "nema_labavo":

    "Да не излезе, че Р.Кън. и К.Нин. пишат глупости във фейса?"
    =============
    Естествено!

    Еретик
  33. 33 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    Контактната шина вече е отгоре, както при трамваите.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  34. 34 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    Че тази станция е на 100 метра от другата на университета. нов билет ли ще трябва при прекачване между двете?

  35. 35 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1737 Весело

    [quote#22:"serpico"][/quote]

    Представи си, всеки ден минавам през Орлов Мост, по няколко пъти дори. Това, дето са го изплескали в метрото, няма много общо с Орлов Мост, а прилича именно на Reichsadler.
    А като цяло, метростанцията прилича на грозен провинциален плувен басейн.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  36. 36 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3811 Неутрално

    До коментар [#15] от "4ort":
    "Ти построЙл ли си поне селски нужник, за да твърдиш, че строежът на метро е нищо особено?"

    Селски нужник не съм строил , но съм строил производствени халета , жилищни и промишлени сгради, както и инженерна инфраструктура.

  37. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4265 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Кои "тия"?
    Кои "орлите"?

    Юрданка показва на Фейсбука си подземен метрофилм в Европейска Република (не е Райх) България Един символичен орел, светло сив.

    Отгоре, на мост от времето на Третото Българско царство,
    два орела бдят като отделни културни паметника.
    Там.

    Трети германски райх дето съперничел на Третото българско царство е друг случай с Едничък орел.

    Четвърти азийски... с двуглаво пиле за герб,
    случай пети?

    Различен, така или инак ;)

    До коментар [#13] от "Хриси":

    Тия орли много приличат на орлите на Третия Райх. https://images.app.goo.gl/C4cT5sdCm6Tg7haQ6

  38. 38 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 3137 Неутрално

    Всички демократи - под земята (в метрото)!
    Щегувам се, метрото е едно от малкото безспорно хубави неща, които се правят в София.

  39. 39 Профил на Dobromir Dobrev
    Dobromir Dobrev
    Рейтинг: 157 Неутрално

    Интериорът / Дизайнът на всички метростанции е в стил късен руски соц от 80-те, а изпълнението е по български - през куп за грош.

  40. 40 Профил на gwa59354694
    gwa59354694
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Оформлението на станцията е свидетелство за абсолютна архитектурна аматьорщина. Тези които са сътворили този бежово кафяво - зелен бълвоч са хора с дебели връзки в "Метрополитен" ЕАД, тъй като това нещо не би било допуснато да се случи при един нормален конкурс. Това се случва когато хората се примиряват (и насърчават) посредствеността.

  41. 41 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 645 Любопитно
  42. 42 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Само 6 месеца закъснения до тук. Вероятно ще отиде и повече, защото идват парламентарни избори и може преди тях да пуснат метрото.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  43. 43 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Изглежда впечатляващо.

  44. 44 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Нас***те се вече с това как изглежда. Вече трябваше да се возим от няколко месеца, смехурковци

  45. 45 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Нас***те се вече с това как изглежда. Вече трябваше да се возим от няколко месеца, смехурковци

  46. 46 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    До коментар [#34] от "karatista":

    На тебе може и да ти трябва, ще ти отнеме няколко години да намериш правилната връзка

  47. 47 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#46] от "uq":

    попрегледай тук там дали това не е проблем при проектирането на станцията и пак ще си говорим. да пресичаш две линии на метро в две отделни станции на 100 метра една от друга?

  48. 48 Профил на Filofob
    Filofob
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Мда, отново плочки. Отново шаренко, с крещящи цветове. Но не е болка де. Поне е весело. Най-стилните станции на метрото си останаха двете Сердики, Университета, Лъвов мост и НДК, особено ако бяха пропуснали паното. Дори Жулио-Кюри е някак оригинална, а не просто шарени плочки. Но явно фаянсовата тенденция отпочната с линията до летището продължава и сега.

  49. 49 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Пак някой фотограф се правил на видеограф, като видя такъв хаотичен монтаж и ме заболява главата.

  50. 50 Профил на milenmihailov
    milenmihailov
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Ми как изглежда - къса, 60 метра дължина на влака и перона. Най старите станции от Люлин до Сердика и НДК и ЕС са едноперонни с дължина 120 м. Новите фандъкови са по 100 м. Казвам го само защото следващия път, като ви стърчи задника от прозореца на влакчето да не се чудите защо.
    И едно време като са строили София,са правили конкурси, викали са архитекти от запад (или поне учили там), и градът е сравняван с Виена. А сега да сте чули за архитектурен курс за метрото?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK