Вместо да строи трети и четвърти мост, ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин. Това би било много по-правилна стъпка към подобряване връзките между Северна и Южна Европа. Да строиш мостове без качествени свръзващи пътища е доста голяма глупост!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
10 години Дунав мост 2 виси насред нищото, тировете газят през царевичака и катерят кози пътеки 4 часа за 200 км , ама трети мост щели да правят ? Все едно да почнеш да строи къща ама от покрива надолу
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Ken Kesey
Парите за крадене ли свършиха, или що? Пътят Враца - Монтана - Видин само се кърпи. Разширението е в бъдеще незнайно. Ма, щом трябва, нека направят. Трети, четвърти, пети. Няма лошо. Дано живне крайдунавския регион. Само че - не вярвам.
Борисов да види на какво прилича българската част на Дунав мост. Да не говорим, че този мост се нуждае спешно от разширяване, заради непрестанните задръствания от тирове.
Преди време писаха, че моста край Свищов щял да бъде само авомобилен. Това би било грешка. Мост строим веднъж на 50 години и затова като го правим по-добре да не правим половинчати работи - т.е. мостът би трябвало да бъде и железопътен (като другите 2 моста).
Силистра също е добра локация.
Ама да не стане накрая: искаме да станат 2 моста, а накрая няма нито един. Да се хванат и да направят единия от тях. А за другия просто да разработят проект за да е готов когато се намерят пари.
Липсата на нормално шосе ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ на дунав Мост ІІ - в Румъния и в България - напълно го обезсмисля като показуха без стойност (освен за успелите дза пооткраднат това-онова от проекта).
Не разбирам защо парите за мостовете са проблем. Ако не се лъжа, мостът край Видин с всичкото крадене излезе 250 милиона евро. А крадене имаше доста защото го почна Царо, а после Тройната Коалиция разписа значително увеличение на разходите.
Мостът край Свищов не би трябвало да излезе повече 300 милиона евро (слагам по-голяма сума щото все пак минаха години и цените на строителството се увеличиха).
Това не би трябвало да е сума дето е толкова трудно да бъде открита. Първо, за такива проекти Световната Банка и EBRD дават доста изгодни кредити. Но дори и без заем 300 милиона евро би трябвало без проблем да се съберат за 2-3 години колкото би траело строителството.
"Бойко Борисов връчи отличието на Министерството на външните работи "Златна лаврова клонка" на председателя на Мюнхенската конференция по сигурността посланик Волфганг Ишингер." По-добре да му беше връчил една бутилка сливова. А за моста няма проблем - от асфалт и мостове се краде най-много.
До коментар [#2] от "Храбър":"ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин"А защо умнокрасивците не я построят? Щото никога не са построили дори къщичка за пиленце и само умеят да плямпат и намират мана?
Единственото логично място за трети мост е Силистра, но както някой казаха като няма скоростен път от там до останалата част от клетата ни родина се обезсмисля. Да направят първо магистралите до Видин и Русе после да мислят за мостове. Или както баба вика, не слагай каруцата пред коня.
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мхм...Не знам защо Божков и Радев не се смеят.Бойкик и Раднанчо и Лозанчо -съшо..Зад Боросов е Тръмп.Зад Гешев-американския посланик.Зад Вас е Шори,де...Ама дали ще доживее да минат двата мндата на Т ръмп?!
До коментар [#11] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Това звучи добре, но като лозунг. Пътят Русе-Бяла трябва да е приоритет на приоритетите. Този път е циреят на пътната ни мрежа, а е пътят към първия мост — първия! Бойко иска трети и четвърти.
До коментар [#4] от "Firestarter":Липсата на нормално шосе ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ на дунав Мост ІІ - в Румъния и в България - напълно го обезсмисля като показуха без стойност (освен за успелите дза пооткраднат това-онова от проекта).
Нормане бадева се хабиш тук. Вторият мост има среден трафик от над 3000 МПС-та дневно. Това бяха данните отпреди няколко години - сега не съм ровил да търся. Има също и жп трафик.
Да, довеждащата инфраструктура не е добра. Най-вероятно трафикът щеше да е по-голям ако тя беше на ниво. Но и сега мостът се ползва доста над предварителните очаквания.
Правоверния гербав комунист съвсем му е изтървал края. Тръмп дали изобщо си спомня за посещението на мучащия еднокнижник и какво го е лъгал? А пък тва дето Херо била зад Гешев е вица на годината...Ма то като живееш във виртуален свят, конструиран по модел на Нидялко, така се получава...
Рано е за нов мост на Дунав след като няма изградена инфраструктура от двете държави. Да разширят по някакъв начин моста при Русе или там да се строи нов
Айде да не бързате толкова. Русе чака 70 години някой да построи нормален път между Русе и Бяла - 60 км., но Бог високо - София далеко. Съществуващата отсечка е тясна, с ниска видимост, и е годна за движение само с каруци. Бойко ще намери пак някой цървул да обжалва нещо и отново няма нищо да построи. А това е участъка в България, на който са дадени най-много жертви в последните 30 години, но никому ненужната отсечка София-Драгоман на Бойко му е най-важна. Тировете вървят целогодишно, а отсреща само на 60 км са съсредоточени хора колкото в половин България.
На Свищов Дунавът е доста разлят! На запад, повтарям, на ЗАПАД от Белене Дунавът е по-ТЕСЕН! Така мостът ще е по-къс, по-евтин и много по-близо до Плевен. Където може да се развие страхотна северна промишлена зона! П.П. за незапознатите да разясня, че площадката на АЕЦ Белене е за изток от фрада, т.е. между Белене и Свищов! Ако трябва да се избира между Никопол, Свищов и Белене, то правилният избор е Белене!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще!
Потомствен антикомунист!
До коментар [#21] от "gwl29638535":Може ли пример за ЕДНО нещо построено от умнокрасивци на власт. Едно.Само да подсетя че продадените на безценица и направо подарени държавни активи на ПРАВИЛНИТЕ умнокрасиви другари НЕ са нещо построено :)
България е готова да инвестира в трети мост на Дунав, Борисов настоява за бързина
Преди да хвърли и тев отново д дунавските води , Простия и простите му блюзолизци да вземат по един калев , и ако могат да смятат , да направят хесапа на втория мост . Лесно е , даже и да котилото . Зел Кольо - дал Кольо . Теглят една черта и се вижда и от слепците дори . . Кяр има - зян няма . или зян има - кяр няма . И чак тогава простия да бърза да харчи готови , ама ЧУЖДИ ПАРИ . Както е свикнал да прави винаги , когато има милиони за "усвояване ".
Вместо да строи трети и четвърти мост, ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин. Това би било много по-правилна стъпка към подобряване връзките между Северна и Южна Европа. Да строиш мостове без качествени свръзващи пътища е доста голяма глупост!
Абсолютно излишна би била такава магистрала - за 10% от парите и 1/3 от времето може да се направи скоростен път изведен извън селата и с изпреварващи ленти по наклоните. Шосето Русе-Шумен е идеален пример.
Бързо! Бързо! Че ако вземем да паднем от власт далаверката ще иде при някой друг. Само дето мост за 200-300 милиончета няма да напълни устата на Ламята за дълго.
Точно това ще стане - Калафат, Зимичеа, Турну Магуреле и Калараш са едни затънтени градчета в Румъния,до които никога няма да има магистрала или скоростен път и оттам ще те очаква каране с 50 през селата дето за навързани като броеница или със 60 залепен зад поредния камион, който няма къде да изпревариш от непрестанните завои.
Единственият мост, по който се осъществява ж.п. връзката ни с Румъния е при Русе. Но този мост е проектиран за движение на камиони с общо тегло до 20тона, а днес ТИР-овете, които редовно стоят с часове на опашки по моста и до 20км. от него са с тегло по 50 тона. Моста е в експлоатация от 20 юни 1954 г. и е в окаяно състояние, с големи дупки запушени с парчета ламарина, през които се вижда водата на реката и най-вероятно скоро ще трябва да се строи нов. Този мост се оказа най-печелившата инвестиция на България. Но Бойко щял да строи при Свищов. И по кой път ще дойдат до моста в Румъния ТИР-овете или по кой път ще стигнат до Банкя? Аман простотията на софиянци - всичко дето не минава през София не ги интересува. Вместо транзитния трафик да си върви по обичайния път от Русе през Стара планина до Турция и Гърция, ние ще го караме да минава през София и после ще ревем, че Тракия била претоварена. Ама от Пловдив към Бургас няма никакво движение 9 месеца в годината. Ами тогава Русе да излиза от България и да се присъедини към Румъния. Белким от Европа тогава дадът пари за изграждането на най-логичния пътен участък в България. Чудя се ВМРО не разбраха ли защо получиха толкова гласове от Русе. Нима си мислят, че с тези неизпълнени обещания някой ще гласува за тях. Да си стоят в София и хич да не се връщат в Русе. Аман от лъжливи боклуци. Бойко като не иска - кво още му правите мнозинство. След като не изпълнява нито една точка от коалиционното ви споразумение, го оставете с Воля и Атака.
Нямам срам - малката Витиня - участъка между Лютидол и Новачене си е козя пътека. Там редовно камионите се движат с 20-30 км и се създават колони, а свлачището отново е тръгнало и кръпката пропада. Разширението на пътя между Мездра и Ботевград започна само за снимките. Четири годишното катерене по стария път на Витиня можем ли също да го броим? Четири години усвояват пари и не могат да ремонтират тунел един км!
Доходите само от Дунав мост Русе са над 200 мил евро. Потока е основно към Букурещ ,и после на други места. За Силистра към момента е безсмислено. Има КПП в Силистра и Кайнарджа , а румънският мост е на около 80 километра. Не се свързва с нови магистрали или коридори .Малко по различно е с Никопол , там Румъния има своя логика и интерес. Засега България има в малка степен ,но ако исккаме тези територи да се населят .... това ще е добре! Бойко в типичният си стил ДАВА. По скоро взема всичко от периферията, а после го преразпределя чрез БЮДЖЕТА.
Трети мост с Румъния, сигурно за милиарди? От какъв зор? Че едни форми приближени до властта да гушнат още един мега проект?
А защо не вземе да инвестира в училища, вътрешна инфрастуктура, здравеопазване? бързи жп връзки като в развитите страни? Заради тези неща 2 милиона България избягаха, трети мост над Дунав нищо няма да промени, двата сегашни вършат достатъчно добра работа.
Трети мост с Румъния, сигурно за милиарди? От какъв зор? Че едни форми приближени до властта да гушнат още един мега проект?
А защо не вземе да инвестира в училища, вътрешна инфрастуктура, здравеопазване? бързи жп връзки като в развитите страни? Заради тези неща 2 милиона България избягаха, трети мост над Дунав нищо няма да промени, двата сегашни вършат достатъчно добра работа.
Магистралата Русе Маказа явно пак ще си остане ГЕРБав кьор фишек. О какъв зор магистрала Хемус ще минава до Стара планина. Защо не мина по тътя на Север от плевен, че да обслужи цялата ни Дунавска равнина. Терена е равнинен, нямаше да са необходими толкова виадукти и тунели - щеше да струва много по-евтино, да се построи много по бързо и ако я буяхме вързали с пътя за Букурещ щяхме да получим и пари от Европа. За да се свърже с Варна трябваше да се изградят едни стотина километра до Шумен. Да не говорим колко по-малко разходи щяхме да имаме за подръжка на трасе в Равнината от трасе до планината.Но явно мафията си иска път за себе си, независимо дали ще се плаща от бюджета.
Трябва да направят третия мост при Силистра - Калъраш, скоростен път Силистра - Добрич - Варна и да го свържат с автомагистрала Черно море, която трябва да се довърши и да направят магистрала Бургас - Малко Търново!
И пак дрън дрън нищо няма да строят лъжат за шоу нищо смислено не могат да построят една пропаднала магистрала в равнината и това е за 10 год. а и спортна зала за 2мил. в с.Годеч.
Да напомня на хората от Видин, че парите от Европа за моста при Видин, ги спазари още Иван Костов, както и съгласието на Румъния, която изобщо не искаше този мост. Костов направи една сценка, изви им ръцете и получи тези пари. Но заради негово нищожество Симеон и боклука Станишев щяхме да ги загубим.
Доходите само от Дунав мост Русе са над 200 мил евро. Потока е основно към Букурещ ,и после на други места. За Силистра към момента е безсмислено. Има КПП в Силистра и Кайнарджа , а румънският мост е на около 80 километра. Не се свързва с нови магистрали или коридори .Малко по различно е с Никопол , там Румъния има своя логика и интерес. Засега България има в малка степен ,но ако исккаме тези територи да се населят .... това ще е добре
Никопол е добре, но там от поне 40 години и ние, и румънците се чудим дали да се прави ВЕЦ или не. А няма как да има мост и ВЕЦ на едно място. Т.е. може, но трябва да се планира като цялостен проект - примерно по дигата на ВЕЦ-а да минава път, който да свързва двата бряга на реката - както е при Железни Врата между Румъния и Сърбия.
А край Свищов ВЕЦ никога не е замислян, та там мостът може да се планира без кой знае какви чуденки.
Магистралата Русе Маказа явно пак ще си остане ГЕРБав кьор фишек. О какъв зор магистрала Хемус ще минава до Стара планина. Защо не мина по тътя на Север от плевен, че да обслужи цялата ни Дунавска равнина. Терена е равнинен, нямаше да са необходими толкова виадукти и тунели - щеше да струва много по-евтино, да се построи много по бързо и ако я буяхме вързали с пътя за Букурещ щяхме да получим и пари от Европа. За да се свърже с Варна трябваше да се изградят едни стотина километра до Шумен. Да не говорим колко по-малко разходи щяхме да имаме за подръжка на трасе в Равнината от трасе до планината.Но явно мафията си иска път за себе си, независимо дали ще се плаща от бюджета.
Не мога да разбера защо просто не разширят Е83 до магистрала? Просто добавят две платна и разделителна ивица по средата. Така магистралата ще излезе на половин цена. И ще мине през равнинен терен. Няма виадукти, тунели, изкуствено ограничаване на скоростта заради завои и пр. глупости.
Абсолютно съм съгласен. При Свещов има прагове, които всяко лято спират корабоплаването. Затова тази стена би вкигнала нивото и чрез шлюз би оправила корабоплаването.Освен това би ни дала евтина и зелена електроенергия от река Дунав. Нов АЕЦ изобщо не ни е нужен, защото той като се включи в млежата работи 6-7 месеца без да се изключва и независимо от консумацията произвежда по едно и също количество ток денем и нощем - затова й викат базова на тази енергия. Заради тези мощности на АЕЦ ни трябват гъвкави централи, които да покриват пиковите моменти на потребление и аварийните спадове на енергия. Защото колкото и да ви лъжат с тези ПАВЕЦ-и, ние не съхраняваме илишната ни енергия произведена от АЕЦ, а я унищожаваме в никому ненужно качване на вода и производство на ел.енергия с много ниско к.п.д.. А иначе АЕЦ Козлодуй вдига температурата на водата на р. Дунав с 2-4 градуса, вместо да даваше топлината от охлаждането си на град като София.
Единственото логично обяснение приятелю е, че не минава през София и нве е нужен този път на ТИМ. Друга нормална логика няма. Знаеш ли какъв е трафика през Драгоман? Значи за да мине транзитен трафик от там трябва да излезеш от ЕС, да пътуваш в страна извън ЕС и после отново да влезеш в ЕС. И защо да си правиш една камара излишни документи и проверки след като от Европа през Румъния и България - вси пътуваш в ЕС без никакви формалности и злишни проверки. Но Бойковците искат да ходят на кръчми в Сърбия и това им е жизнено важно. Пък другите кой ги пита. Теа парите били на Бойко.
Плюса ти го сложих аз, но погрешка. Край Свищов и сега се драгира, но ефекта е много малък. Праговете се появяват всяко лято и траят по няколко месеца. Там просто си плаче за шлюзове и прлеграждане на река Дунав. Не зная само румънския участък до колко е способен да поддържа висока водата на реката.
Доходите само от Дунав мост Русе са над 200 мил евро. Потока е основно към Букурещ ,и после на други места. За Силистра към момента е безсмислено. Има КПП в Силистра и Кайнарджа , а румънският мост е на около 80 километра. Не се свързва с нови магистрали или коридори .
Абе почти 100 километра са до румънския мост, ама разбирам какво имаш предвид.
Да, Силистра е по-слаб кандидат от Свищов, но и там мост би бил смислен.
Не толкова заради транзитния трафик колкото заради уикендния и сезонния трафик от Румъния. Румънците са най-голямата група туристи в Северо-Източна България. Най-много идват през лятото, но трафик има и през останалата част от годината - покрай празници и уикенди. А през Силистра е най-прекия път между Букурещ и Северното ни Черномория. Та мост там определено би увеличил туристическия трафик към Североизточна България. Е, и някаква част от транзитния трафик би поел. Така, че не е лоша идея.
Но мост на запад от Русе е, като цяло, по-силен кандидат.
До коментар [#2] от "Храбър":"ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин"А защо умнокрасивците не я построят? Щото никога не са построили дори къщичка за пиленце и само умеят да плямпат и намират мана?
Нали сте на власт бе глупако! Радвате се на тъпите клетви на пожарникаря, ама ум и разум нямате да схванете, че са само приказки.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#63] от "Николов":Плюса ти го сложих аз, но погрешка. Край Свищов и сега се драгира, но ефекта е много малък. Праговете се появяват всяко лято и траят по няколко месеца. Там просто си плаче за шлюзове и прлеграждане на река Дунав. Не зная само румънския участък до колко е способен да поддържа висока водата на реката.
Борисов се криеше като мишка в трици, докато беше проблема с Перник. Като поотммина малко нанагорното, пак започна да плещи се бие у гърдите....Ама то проблемът с водата още не е отминал. Ей го сега тунелът при Витиня (май беше) щял да струва нам колко си по-скъпо. А защо и като как така става, че все нещо са го сметнали не както трябва?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Да напомня на хората от Видин, че парите от Европа за моста при Видин, ги спазари още Иван Костов, както и съгласието на Румъния, която изобщо не искаше този мост. Костов направи една сценка, изви им ръцете и получи тези пари. Но заради негово нищожество Симеон и боклука Станишев щяхме да ги загубим.
Понеже някой човечец ми е сложил минуси, значи не знае, че Иван Костов е договорил моста при Видин и му е осигурил финансиране от ЕС като срещу тези пари и натиск България остана в Пакта за стабилност, ето четете за да не сте смешни:
Погледни малко МАПС , и виж румънските коридори !! За силистра е безмислено за Румъния и България. Втори мост на Русе е наложителен , а трети в Никопол не е лоша опция.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ВЕЦ е абсурд засега. Ще залее много терени (което не е зле) . По важното е ЕКОСИСТЕМИТЕ на река Дунав. Трябва да има ясни решения за проходимостта на всички видове водни екосистеми. Ако сеправи стена , интереса на България изисква,тя да се изтегли към Силистра - за проходимост на целият Дунав до Железни врати.
До коментар [#60] от "Николов":Единственото логично обяснение приятелю е, че не минава през София и нве е нужен този път на ТИМ. Друга нормална логика няма. Знаеш ли какъв е трафика през Драгоман? Значи за да мине транзитен трафик от там трябва да излезеш от ЕС, да пътуваш в страна извън ЕС и после отново да влезеш в ЕС. И защо да си правиш една камара излишни документи и проверки след като от Европа през Румъния и България - вси пътуваш в ЕС без никакви формалности и злишни проверки. Но Бойковците искат да ходят на кръчми в Сърбия и това им е жизнено важно. Пък другите кой ги пита. Теа парите били на Бойко.
По принцип съм съгласен - Русе - Бяла се неглижира и това е просто престъпно. Трафикът е по-голям отколкото по АМ Струма, ама нали софиянци няма да го ползват затова кучетата го яли. А всеки месец там загиват хора. Това е участъкът с най-много жертви на километър в цялата страна.
Ама не си прав, че тази отсечка би облегчила връзката ни с ЕС. Връзката на Северо-Източна България - да. Но не и на останалата част от страната. Това трасе би облегчило транзитния трафик - което, разбира се, е много смислено и трябва да се направи.
Но ако говорим за пряка връзка на БГ с ЕС то това би било трасето София - Видин. Тя би обслужила цялата страна - вкл. и източна България.
Друго немога да разбра. Защо се скапва дунавският транспорт и инфраструктура при преминавате с модерни ферибот ни системи. Има и друго решение ,което са възможни - Тунел под река Дунав
До коментар [#57] от "Николов":ВЕЦ е абсурд засега. Ще залее много терени (което не е зле) . По важното е ЕКОСИСТЕМИТЕ на река Дунав. Трябва да има ясни решения за проходимостта на всички видове водни екосистеми. Ако сеправи стена , интереса на България изисква,тя да се изтегли към Силистра - за проходимост на целият Дунав до Железни врати.
Колега, Железни Врати вече е прекъснала екосистемите. От двете страни на Железни Врати има дори различни видове речна риба. Така, че не виждам дига край Никопол какво повече би направила. Или колко по-голяма ще е разликата ако дигата е край Силистра.
Но не съм еколог - горното са само разсъждения на лаик.
Че нали Русе-Велико Търново се жали от някаква умнокрасавка от Хотница:) За Кресна у Русе-Бяла вината е в зелените талибани. На тях им се пишат мъртвите бог да ги прости.
Да се постри мост е добре. Даже и да се краде построеното ще остане. А на БУДАлите ще подскажа Дунав мост 2 бе договорен и осигурен финансово от Костов.Не си присвоявайте чужди заслуги.
Накрая ще разбереш, че всички жалещи са от бойковите слуги. Независимо от изнасяните аргументи. Просто трябваше някакво основание да не се строи пътя Русе - Бяла и то беше намерено. Днес вече всички обжалвания са спечелени от АПИ, но нищо не се прави, защото пари за този път няма. И това е по желание на Борисов, а не заради непреодолими обжалвания.
А пък мъртвите на пътя Русе - Бяла, си ги пишем на Борисов, защото само тогава България разполагаше с пари които Европа даде. Преди това беше само малкия ни държавен бюджет и заеми.
До коментар [#89] от "RUSE":В момента Русе Бяла и кръговото на Дунав мост с подходите и чакащите колони е най затлаченото место в цяла ЕВропа ,убитите са много ,наскоро имаше такъв инцидент в посока Русе Силистра ,заради завиващи на забранен знак обратно тирове се избиха младежи от района , нещата са ужасни ,а румънците увеличават не само лекия си трафик ,а и тежкия всяка година поне с по 30% , тази година ще е още по тежко от миналите ,спешно Русе Бяла и нов мост или най малко нови подходи към моста в Русе ,не ща да мисля какво се случва ,ако отново зейне дупка на моста и спре трафика , спира половин Европа .
До коментар [#13] от "antonio_vivaldi":Мхм...Не знам защо Божков и Радев не се смеят.Бойкик и Раднанчо и Лозанчо -съшо..Зад Боросов е Тръмп.Зад Гешев-американския посланик.Зад Вас е Шори,де...Ама дали ще доживее да минат двата мндата на Т ръмп?!
Хе-хе! Значи Тръмп стоял зад борисов а? А Тръмп помни ли кой е Борисов?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
С глупавата си и фалшива любвеобвилност към жените, тъпашките си шегички, с неадекватните си стойки, когато го снимат, с параноичния си страх от това да не го оплюят публично, с ритнитопковския манталитет личността Б. Борисов ми става все по-антипатичен и достоен за презрение!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Мостът трябва да бъде по близо до Западната част на страната ни - и трябва да бъде връзката ни с Европа! А този, до Силистра, ще бъде връзка към Мужикистан! Винаги съм се учудвал и дразнил, когато наричат Северозападна България ,,затънтен край"!.. Там не е краят - там е началото - Видин е най близката българска точка до всички западни столици! И точно за това е бил неглижиран от почти всички правителства!
До коментар [#12] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Да допълня: А какво казват нашите комшии северно от Дунава,по въпроса???Изглежда сегашното статукво ги устройва. Големия товаропоток Констанца-Западна Европа си върви....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноИма нужда определено. Крайно време и да махнем граничния контрол между България и Румъния. Искаме в Шенген, но не правим мини Шенген с Румъния! Защо?
Храбър
Рейтинг: 1420 НеутралноВместо да строи трети и четвърти мост, ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин. Това би било много по-правилна стъпка към подобряване връзките между Северна и Южна Европа.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Да строиш мостове без качествени свръзващи пътища е доста голяма глупост!
Fiji
Рейтинг: 416 НеутралноЧудесно е, ако всички пътища водят до моста, да има мост. Но ако няма как да се стигне до този мост, става като мост в пустиня.
Al Tikvone
Рейтинг: 289 Весело10 години Дунав мост 2 виси насред нищото, тировете газят през царевичака и катерят кози пътеки 4 часа за 200 км , ама трети мост щели да правят ?
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken KeseyВсе едно да почнеш да строи къща ама от покрива надолу
DDR
Рейтинг: 1713 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Firestarter":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Къде видя този царевичак и тези кози пътеки?! Имайте малко срама!
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#2] от "Храбър":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"ГЕРБ да построят магистрала между София и Видин"
А защо умнокрасивците не я построят? Щото никога не са построили дори къщичка за пиленце и само умеят да плямпат и намират мана?
atropin
Рейтинг: 619 НеутралноВтори мост на Русе и магистрала Русе - В. Търново. На Силистра и Никопол няма смисъл.
wre501051215
Рейтинг: 3057 НеутралноДо коментар [#2] от "Храбър":
А,защо блокирате "Струма"
Веселин Дечев
Рейтинг: 1514 ЛюбопитноА защо не мост на всеки 50 километра?
В Русия съм! В Русия съм!Vlado Nikolov
Рейтинг: 251 НеутралноПарите за крадене ли свършиха, или що? Пътят Враца - Монтана - Видин само се кърпи. Разширението е в бъдеще незнайно. Ма, щом трябва, нека направят. Трети, четвърти, пети. Няма лошо. Дано живне крайдунавския регион. Само че - не вярвам.
Resurrection
Рейтинг: 1964 НеутралноКолкото по-отворена и достъпна е България към (и от!) другите държави, толкова повече шансове за икономически растеж има!
Resurrection
Рейтинг: 1964 НеутралноВсеки проект трябва да се прецени! Колко и какво ще носи?
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1052 Неутрално"Аргументира твърдението си с поета мъжка дума от страна на американския президент."
Смях в залата...
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1052 НеутралноБорисов да види на какво прилича българската част на Дунав мост. Да не говорим, че този мост се нуждае спешно от разширяване, заради непрестанните задръствания от тирове.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноПреди време писаха, че моста край Свищов щял да бъде само авомобилен. Това би било грешка. Мост строим веднъж на 50 години и затова като го правим по-добре да не правим половинчати работи - т.е. мостът би трябвало да бъде и железопътен (като другите 2 моста).
Силистра също е добра локация.
Ама да не стане накрая: искаме да станат 2 моста, а накрая няма нито един. Да се хванат и да направят единия от тях. А за другия просто да разработят проект за да е готов когато се намерят пари.
Norman Granz
Рейтинг: 4038 НеутралноДо коментар [#4] от "Firestarter":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Липсата на нормално шосе ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ на дунав Мост ІІ - в Румъния и в България - напълно го обезсмисля като показуха без стойност (освен за успелите дза пооткраднат това-онова от проекта).
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноНе разбирам защо парите за мостовете са проблем. Ако не се лъжа, мостът край Видин с всичкото крадене излезе 250 милиона евро. А крадене имаше доста защото го почна Царо, а после Тройната Коалиция разписа значително увеличение на разходите.
Мостът край Свищов не би трябвало да излезе повече 300 милиона евро (слагам по-голяма сума щото все пак минаха години и цените на строителството се увеличиха).
Това не би трябвало да е сума дето е толкова трудно да бъде открита. Първо, за такива проекти Световната Банка и EBRD дават доста изгодни кредити. Но дори и без заем 300 милиона евро би трябвало без проблем да се съберат за 2-3 години колкото би траело строителството.
ppopov_67
Рейтинг: 627 Неутрално"Бойко Борисов връчи отличието на Министерството на външните работи "Златна лаврова клонка" на председателя на Мюнхенската конференция по сигурността посланик Волфганг Ишингер."
По-добре да му беше връчил една бутилка сливова.
А за моста няма проблем - от асфалт и мостове се краде най-много.
bzd45626642
Рейтинг: 8 НеутралноЩото Ганювците осирате всичко.
Deadpudding
Рейтинг: 435 НеутралноЕдинственото логично място за трети мост е Силистра, но както някой казаха като няма скоростен път от там до останалата част от клетата ни родина се обезсмисля. Да направят първо магистралите до Видин и Русе после да мислят за мостове. Или както баба вика, не слагай каруцата пред коня.
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
wre501051215
Рейтинг: 3057 НеутралноДо коментар [#13] от "antonio_vivaldi":
Мхм...Не знам защо Божков и Радев не се смеят.Бойкик и Раднанчо и Лозанчо -съшо..Зад Боросов е Тръмп.Зад Гешев-американския посланик.Зад Вас е Шори,де...Ама дали ще доживее да минат двата мндата на Т ръмп?!
Fiji
Рейтинг: 416 НеутралноДо коментар [#11] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Това звучи добре, но като лозунг. Пътят Русе-Бяла трябва да е приоритет на приоритетите. Този път е циреят на пътната ни мрежа, а е пътят към първия мост — първия! Бойко иска трети и четвърти.
klimentm
Рейтинг: 4608 ВеселоХайде догодина трети мост а ще го кръстим Бибитко бридж!
klimentmНиколов
Рейтинг: 867 НеутралноНормане бадева се хабиш тук. Вторият мост има среден трафик от над 3000 МПС-та дневно. Това бяха данните отпреди няколко години - сега не съм ровил да търся. Има също и жп трафик.
Да, довеждащата инфраструктура не е добра. Най-вероятно трафикът щеше да е по-голям ако тя беше на ниво. Но и сега мостът се ползва доста над предварителните очаквания.
wre501051215
Рейтинг: 3057 НеутралноДо коментар [#21] от "gwl29638535":
Кои нормални хора?!Бойкикев кога е свършил нещо?!Ами Раданчо?!Те освен да са деца и унуци в родата си,друго били ли са?!
klimentm
Рейтинг: 4608 ВеселоДо коментар [#22] от "yanne":
klimentm"Зад Боросов е Тръмп.Зад Гешев-американския посланик."
ха ха разсмя ме много силно!
Кошмарът на гербавиадата
Рейтинг: 8 НеутралноПравоверния гербав комунист съвсем му е изтървал края. Тръмп дали изобщо си спомня за посещението на мучащия еднокнижник и какво го е лъгал? А пък тва дето Херо била зад Гешев е вица на годината...Ма то като живееш във виртуален свят, конструиран по модел на Нидялко, така се получава...
klimentm
Рейтинг: 4608 ВеселоДо коментар [#26] от "yanne":
klimentmА зад Цветанов кой е? Арменския поп?!
klimentm
Рейтинг: 4608 ВеселоДо коментар [#28] от "gwl29638535":
klimentmСпомня си за един който се въртеше зад гърба му за да го хванат камерите в кадър!
pet fire
Рейтинг: 3569 НеутралноРано е за нов мост на Дунав след като няма изградена инфраструктура от двете държави. Да разширят по някакъв начин моста при Русе или там да се строи нов
wre501051215
Рейтинг: 3057 НеутралноДо коментар [#24] от "klimentm":
Мдаа,а на мего.ще построим кула-Бойкик Тауър.Става ли?!
Кошмарът на гербавиадата
Рейтинг: 8 НеутралноА Бокича какво е "свършил", по твоите критерии, коити явно са свързани с физическия труд? А да, плевеше магнолиите, облечен в селски анцуг.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#4] от "Firestarter":
не съм избягалАйде да не бързате толкова. Русе чака 70 години някой да построи нормален път между Русе и Бяла - 60 км., но Бог високо - София далеко. Съществуващата отсечка е тясна, с ниска видимост, и е годна за движение само с каруци. Бойко ще намери пак някой цървул да обжалва нещо и отново няма нищо да построи. А това е участъка в България, на който са дадени най-много жертви в последните 30 години, но никому ненужната отсечка София-Драгоман на Бойко му е най-важна. Тировете вървят целогодишно, а отсреща само на 60 км са съсредоточени хора колкото в половин България.
Just Бахур
Рейтинг: 467 НеутралноНа Свищов Дунавът е доста разлят!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!На запад, повтарям, на ЗАПАД от Белене Дунавът е по-ТЕСЕН! Така мостът ще е по-къс, по-евтин и много по-близо до Плевен. Където може да се развие страхотна северна промишлена зона!
П.П. за незапознатите да разясня, че площадката на АЕЦ Белене е за изток от фрада, т.е. между Белене и Свищов!
Ако трябва да се избира между Никопол, Свищов и Белене, то правилният избор е Белене!
galiwer1880
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#1] от "Stargate":
Че това е допълнителна работа за чиновниците от двете страни на Дунава. Защо да се преуморяват, а и какво ги интересува ,те не пътуват до Румъния .
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#21] от "gwl29638535":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayМоже ли пример за ЕДНО нещо построено от умнокрасивци на власт. Едно.
Само да подсетя че продадените на безценица и направо подарени държавни активи на ПРАВИЛНИТЕ умнокрасиви другари НЕ са нещо построено :)
bobyb
Рейтинг: 566 НеутралноКога са били умнокрасивците на власт и кои са те?
papуre
Рейтинг: 684 НеутралноБългария е готова да инвестира в трети мост на Дунав, Борисов настоява за бързина
Преди да хвърли и тев отново д дунавските води , Простия и простите му блюзолизци да вземат по един калев , и ако могат да смятат , да направят хесапа на втория мост . Лесно е , даже и да котилото . Зел Кольо - дал Кольо . Теглят една черта и се вижда и от слепците дори . . Кяр има - зян няма . или зян има - кяр няма . И чак тогава простия да бърза да харчи готови , ама ЧУЖДИ ПАРИ . Както е свикнал да прави винаги , когато има милиони за "усвояване ".
jazzdevil
Рейтинг: 2102 НеутралноАбсолютно излишна би била такава магистрала - за 10% от парите и 1/3 от времето може да се направи скоростен път изведен извън селата и с изпреварващи ленти по наклоните. Шосето Русе-Шумен е идеален пример.
Таралеж
Рейтинг: 2653 НеутралноБързо! Бързо! Че ако вземем да паднем от власт далаверката ще иде при някой друг. Само дето мост за 200-300 милиончета няма да напълни устата на Ламята за дълго.
jazzdevil
Рейтинг: 2102 НеутралноТочно това ще стане - Калафат, Зимичеа, Турну Магуреле и Калараш са едни затънтени градчета в Румъния,до които никога няма да има магистрала или скоростен път и оттам ще те очаква каране с 50 през селата дето за навързани като броеница или със 60 залепен зад поредния камион, който няма къде да изпревариш от непрестанните завои.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноЕдинственият мост, по който се осъществява ж.п. връзката ни с Румъния е при Русе. Но този мост е проектиран за движение на камиони с общо тегло до 20тона, а днес ТИР-овете, които редовно стоят с часове на опашки по моста и до 20км. от него са с тегло по 50 тона. Моста е в експлоатация от 20 юни 1954 г. и е в окаяно състояние, с големи дупки запушени с парчета ламарина, през които се вижда водата на реката и най-вероятно скоро ще трябва да се строи нов. Този мост се оказа най-печелившата инвестиция на България. Но Бойко щял да строи при Свищов. И по кой път ще дойдат до моста в Румъния ТИР-овете или по кой път ще стигнат до Банкя? Аман простотията на софиянци - всичко дето не минава през София не ги интересува. Вместо транзитния трафик да си върви по обичайния път от Русе през Стара планина до Турция и Гърция, ние ще го караме да минава през София и после ще ревем, че Тракия била претоварена. Ама от Пловдив към Бургас няма никакво движение 9 месеца в годината. Ами тогава Русе да излиза от България и да се присъедини към Румъния. Белким от Европа тогава дадът пари за изграждането на най-логичния пътен участък в България. Чудя се ВМРО не разбраха ли защо получиха толкова гласове от Русе. Нима си мислят, че с тези неизпълнени обещания някой ще гласува за тях. Да си стоят в София и хич да не се връщат в Русе. Аман от лъжливи боклуци. Бойко като не иска - кво още му правите мнозинство. След като не изпълнява нито една точка от коалиционното ви споразумение, го оставете с Воля и Атака.
не съм избягалlinard
Рейтинг: 438 НеутралноДо коментар [#38] от "bobyb":
Говори за юпитата на царя явно
Maslara
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#5] от "DDR":
Нямам срам - малката Витиня - участъка между Лютидол и Новачене си е козя пътека. Там редовно камионите се движат с 20-30 км и се създават колони, а свлачището отново е тръгнало и кръпката пропада. Разширението на пътя между Мездра и Ботевград започна само за снимките.
Четири годишното катерене по стария път на Витиня можем ли също да го броим? Четири години усвояват пари и не могат да ремонтират тунел един км!
dejmos
Рейтинг: 1851 НеутралноДоходите само от Дунав мост Русе са над 200 мил евро. Потока е основно към Букурещ ,и после на други места. За Силистра към момента е безсмислено. Има КПП в Силистра и Кайнарджа , а румънският мост е на около 80 километра. Не се свързва с нови магистрали или коридори .Малко по различно е с Никопол , там Румъния има своя логика и интерес. Засега България има в малка степен ,но ако исккаме тези територи да се населят .... това ще е добре! Бойко в типичният си стил ДАВА. По скоро взема всичко от периферията, а после го преразпределя чрез БЮДЖЕТА.
shisharko
Рейтинг: 233 НеутралноТрети мост с Румъния, сигурно за милиарди? От какъв зор? Че едни форми приближени до властта да гушнат още един мега проект?
А защо не вземе да инвестира в училища, вътрешна инфрастуктура, здравеопазване? бързи жп връзки като в развитите страни? Заради тези неща 2 милиона България избягаха, трети мост над Дунав нищо няма да промени, двата сегашни вършат достатъчно добра работа.
shisharko
Рейтинг: 233 НеутралноТрети мост с Румъния, сигурно за милиарди? От какъв зор? Че едни форми приближени до властта да гушнат още един мега проект?
А защо не вземе да инвестира в училища, вътрешна инфрастуктура, здравеопазване? бързи жп връзки като в развитите страни? Заради тези неща 2 милиона България избягаха, трети мост над Дунав нищо няма да промени, двата сегашни вършат достатъчно добра работа.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноМагистралата Русе Маказа явно пак ще си остане ГЕРБав кьор фишек. О какъв зор магистрала Хемус ще минава до Стара планина. Защо не мина по тътя на Север от плевен, че да обслужи цялата ни Дунавска равнина. Терена е равнинен, нямаше да са необходими толкова виадукти и тунели - щеше да струва много по-евтино, да се построи много по бързо и ако я буяхме вързали с пътя за Букурещ щяхме да получим и пари от Европа. За да се свърже с Варна трябваше да се изградят едни стотина километра до Шумен. Да не говорим колко по-малко разходи щяхме да имаме за подръжка на трасе в Равнината от трасе до планината.Но явно мафията си иска път за себе си, независимо дали ще се плаща от бюджета.
не съм избягалRUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#48] от "shisharko":
не съм избягалКакви училища - ами че децата изчезнаха.
Кортик
Рейтинг: 2962 НеутралноПри соца дълго време се дъвчеше бъдеща стена Никопол - Турно Мъгуреле, Сега е момента да се построи язовир и път по стената му.
Червена линия, червен картонSyzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#38] от "bobyb":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayКогато разказваха че Нефтохим мое да бачка само с руска суровина, ония дето са ходили в Кременчуг :)
silverman
Рейтинг: 758 НеутралноТрябва да направят третия мост при Силистра - Калъраш, скоростен път Силистра - Добрич - Варна и да го свържат с автомагистрала Черно море, която трябва да се довърши и да направят магистрала Бургас - Малко Търново!
qtl36551020
Рейтинг: 726 НеутралноИ пак дрън дрън нищо няма да строят лъжат за шоу нищо смислено не могат да построят една пропаднала магистрала в равнината и това е за 10 год. а и спортна зала за 2мил. в с.Годеч.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДа напомня на хората от Видин, че парите от Европа за моста при Видин, ги спазари още Иван Костов, както и съгласието на Румъния, която изобщо не искаше този мост. Костов направи една сценка, изви им ръцете и получи тези пари. Но заради негово нищожество Симеон и боклука Станишев щяхме да ги загубим.
не съм избягалWC1
Рейтинг: 515 Неутралноако граничните полицаи и митничарите работят както до сега, и пет моста ще са малко
ATXНиколов
Рейтинг: 867 НеутралноНикопол е добре, но там от поне 40 години и ние, и румънците се чудим дали да се прави ВЕЦ или не. А няма как да има мост и ВЕЦ на едно място. Т.е. може, но трябва да се планира като цялостен проект - примерно по дигата на ВЕЦ-а да минава път, който да свързва двата бряга на реката - както е при Железни Врата между Румъния и Сърбия.
А край Свищов ВЕЦ никога не е замислян, та там мостът може да се планира без кой знае какви чуденки.
Virgin
Рейтинг: 13 НеутралноЗа ТИР-те пътят между Враца и Видин си е точно кози пътеки - тесен, с много завои и стръмни участъци.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#6] от "Saint of Me":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККогато си толкова тъп, че нямаш идея как е устроена държавата..
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноВ 10-ката!
Не мога да разбера защо просто не разширят Е83 до магистрала? Просто добавят две платна и разделителна ивица по средата. Така магистралата ще излезе на половин цена. И ще мине през равнинен терен. Няма виадукти, тунели, изкуствено ограничаване на скоростта заради завои и пр. глупости.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#51] от "Корки":
не съм избягалАбсолютно съм съгласен. При Свещов има прагове, които всяко лято спират корабоплаването. Затова тази стена би вкигнала нивото и чрез шлюз би оправила корабоплаването.Освен това би ни дала евтина и зелена електроенергия от река Дунав. Нов АЕЦ изобщо не ни е нужен, защото той като се включи в млежата работи 6-7 месеца без да се изключва и независимо от консумацията произвежда по едно и също количество ток денем и нощем - затова й викат базова на тази енергия. Заради тези мощности на АЕЦ ни трябват гъвкави централи, които да покриват пиковите моменти на потребление и аварийните спадове на енергия. Защото колкото и да ви лъжат с тези ПАВЕЦ-и, ние не съхраняваме илишната ни енергия произведена от АЕЦ, а я унищожаваме в никому ненужно качване на вода и производство на ел.енергия с много ниско к.п.д.. А иначе АЕЦ Козлодуй вдига температурата на водата на р. Дунав с 2-4 градуса, вместо да даваше топлината от охлаждането си на град като София.
Norman Granz
Рейтинг: 4038 НеутралноДо коментар [#22] от "yanne":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Зад Боросов е Тръмп.Зад Гешев-американския посланик."
Мислех си, че няма по-нагли, прости и лъжливи тролове от червените, но съм се лъгал...
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноДо коментар [#61] от "RUSE":
Край Свищов може да се драгира.
То, всъщност, на много места има нужда от драгиране. Такова от десетилетия не е правено.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#60] от "Николов":
не съм избягалЕдинственото логично обяснение приятелю е, че не минава през София и нве е нужен този път на ТИМ. Друга нормална логика няма. Знаеш ли какъв е трафика през Драгоман? Значи за да мине транзитен трафик от там трябва да излезеш от ЕС, да пътуваш в страна извън ЕС и после отново да влезеш в ЕС. И защо да си правиш една камара излишни документи и проверки след като от Европа през Румъния и България - вси пътуваш в ЕС без никакви формалности и злишни проверки. Но Бойковците искат да ходят на кръчми в Сърбия и това им е жизнено важно. Пък другите кой ги пита. Теа парите били на Бойко.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#59] от "Darth Plagueis":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway...кесиш под кончовата опашка :)
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#63] от "Николов":
не съм избягалПлюса ти го сложих аз, но погрешка. Край Свищов и сега се драгира, но ефекта е много малък. Праговете се появяват всяко лято и траят по няколко месеца. Там просто си плаче за шлюзове и прлеграждане на река Дунав. Не зная само румънския участък до колко е способен да поддържа висока водата на реката.
Petleshev
Рейтинг: 2236 НеутралноДо коментар [#1] от "Stargate":
Бивш tww09306483.Ти какво очакваш от милиционери? На тях им дай граници и проверки, за да не дойде врага от Запад! ;)
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноАбе почти 100 километра са до румънския мост, ама разбирам какво имаш предвид.
Да, Силистра е по-слаб кандидат от Свищов, но и там мост би бил смислен.
Не толкова заради транзитния трафик колкото заради уикендния и сезонния трафик от Румъния. Румънците са най-голямата група туристи в Северо-Източна България. Най-много идват през лятото, но трафик има и през останалата част от годината - покрай празници и уикенди. А през Силистра е най-прекия път между Букурещ и Северното ни Черномория. Та мост там определено би увеличил туристическия трафик към Североизточна България. Е, и някаква част от транзитния трафик би поел. Така, че не е лоша идея.
Но мост на запад от Русе е, като цяло, по-силен кандидат.
Храбър
Рейтинг: 1420 ГневноНали сте на власт бе глупако!
Радвате се на тъпите клетви на пожарникаря, ама ум и разум нямате да схванете, че са само приказки. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#69] от "Храбър":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayНа каква 'власт' съм аз?
Ако може конкретно без умнокрасиви глупости
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#65] от "Saint of Me":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК.... или имаш кметове само в гетата на София..
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноДоколкото знам , винаги дискусията е била за ВЕЦ (и, респективно, шлюзове) край Никопол. Защо там (а не край Свищов) - не знам.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#70] от "Darth Plagueis":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayИли пък 'кметовете ти' са избрани от БСП и си подкрепил Маяма преди да КОЛЕНИЧИШ пред Радев :)
Храбър
Рейтинг: 1420 ГневноБорисов се криеше като мишка в трици, докато беше проблема с Перник.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Като поотммина малко нанагорното, пак започна да плещи се бие у гърдите....Ама то проблемът с водата още не е отминал.
Ей го сега тунелът при Витиня (май беше) щял да струва нам колко си по-скъпо.
А защо и като как така става, че все нещо са го сметнали не както трябва?
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноПонеже някой човечец ми е сложил минуси, значи не знае, че Иван Костов е договорил моста при Видин и му е осигурил финансиране от ЕС като срещу тези пари и натиск България остана в Пакта за стабилност, ето четете за да не сте смешни:
http://web.archive.org/web/20090207082126/http ://infocenter.bnt.bg:80/content/view/full/1223 - Хронология на преговорите за втори мост над река Дунав.
не съм избягал
dejmos
Рейтинг: 1851 НеутралноДо коментар [#53] от "silverman":
Погледни малко МАПС , и виж румънските коридори !! За силистра е безмислено за Румъния и България. Втори мост на Русе е наложителен , а трети в Никопол не е лоша опция.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1428 НеутралноДо коментар [#73] от "Saint of Me":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКО, да, със сигурност. 😁😁😁
Радев, който Баце каза, че го е избрал, и Майчето, която гербавите избраха за омбудсман?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dejmos
Рейтинг: 1851 НеутралноДо коментар [#57] от "Николов":
ВЕЦ е абсурд засега. Ще залее много терени (което не е зле) . По важното е ЕКОСИСТЕМИТЕ на река Дунав. Трябва да има ясни решения за проходимостта на всички видове водни екосистеми. Ако сеправи стена , интереса на България изисква,тя да се изтегли към Силистра - за проходимост на целият Дунав до Железни врати.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноПо принцип съм съгласен - Русе - Бяла се неглижира и това е просто престъпно. Трафикът е по-голям отколкото по АМ Струма, ама нали софиянци няма да го ползват затова кучетата го яли. А всеки месец там загиват хора. Това е участъкът с най-много жертви на километър в цялата страна.
Ама не си прав, че тази отсечка би облегчила връзката ни с ЕС. Връзката на Северо-Източна България - да. Но не и на останалата част от страната. Това трасе би облегчило транзитния трафик - което, разбира се, е много смислено и трябва да се направи.
Но ако говорим за пряка връзка на БГ с ЕС то това би било трасето София - Видин. Тя би обслужила цялата страна - вкл. и източна България.
dejmos
Рейтинг: 1851 НеутралноДруго немога да разбра. Защо се скапва дунавският транспорт и инфраструктура при преминавате с модерни ферибот ни системи. Има и друго решение ,което са възможни - Тунел под река Дунав
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3077 НеутралноВсеки нов мост е хубаво нещо.
Да строят.
Николов
Рейтинг: 867 НеутралноКолега, Железни Врати вече е прекъснала екосистемите. От двете страни на Железни Врати има дори различни видове речна риба. Така, че не виждам дига край Никопол какво повече би направила. Или колко по-голяма ще е разликата ако дигата е край Силистра.
Но не съм еколог - горното са само разсъждения на лаик.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3077 НеутралноДо коментар [#80] от "Николов":
Че нали Русе-Велико Търново се жали от някаква умнокрасавка от Хотница:)
За Кресна у Русе-Бяла вината е в зелените талибани. На тях им се пишат мъртвите бог да ги прости.
Бланш
Рейтинг: 64 НеутралноНа всичките магистрали само мост трябваше(поради неприложимост на врата).
K2
Рейтинг: 2385 НеутралноДа се постри мост е добре. Даже и да се краде построеното ще остане.
SHADOWS of SOFIAА на БУДАлите ще подскажа Дунав мост 2 бе договорен и осигурен финансово от Костов.Не си присвоявайте чужди заслуги.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#77] от "Darth Plagueis":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayБСП си избра райнни кметове от умнокрасивата листа и умнокрасвците КОЛЕНИЧИХА пред Радев, това са факти, не нескопосани умнокрасиви лъготеници :)
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#84] от "Да вярваме на истината":
не съм избягалНакрая ще разбереш, че всички жалещи са от бойковите слуги. Независимо от изнасяните аргументи. Просто трябваше някакво основание да не се строи пътя Русе - Бяла и то беше намерено. Днес вече всички обжалвания са спечелени от АПИ, но нищо не се прави, защото пари за този път няма. И това е по желание на Борисов, а не заради непреодолими обжалвания.
RUSE
Рейтинг: 571 НеутралноА пък мъртвите на пътя Русе - Бяла, си ги пишем на Борисов, защото само тогава България разполагаше с пари които Европа даде. Преди това беше само малкия ни държавен бюджет и заеми.
не съм избягалДа вярваме на истината
Рейтинг: 3077 РазстроеноДо коментар [#88] от "RUSE":
Тука си прав.
Няма май пари предвидени за тази година..
За съжаление. Аз се надявам обаче да започнат по най-бързия начин.
Nikoi
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#89] от "RUSE":В момента Русе Бяла и кръговото на Дунав мост с подходите и чакащите колони е най затлаченото место в цяла ЕВропа ,убитите са много ,наскоро имаше такъв инцидент в посока Русе Силистра ,заради завиващи на забранен знак обратно тирове се избиха младежи от района , нещата са ужасни ,а румънците увеличават не само лекия си трафик ,а и тежкия всяка година поне с по 30% , тази година ще е още по тежко от миналите ,спешно Русе Бяла и нов мост или най малко нови подходи към моста в Русе ,не ща да мисля какво се случва ,ако отново зейне дупка на моста и спре трафика , спира половин Европа .
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3077 РазстроеноДо коментар [#89] от "RUSE":
Боже. Ние имаме изобилие бот пари и без Европа.
bobyb
Рейтинг: 566 НеутралноФакт, Костов даде нефтохима на руснаците, а сенсей Боко подсигури пълния монопол на лукойл въпреки отворените граници на ЕС.
Храбър
Рейтинг: 1420 ВеселоХе-хе!
Значи Тръмп стоял зад борисов а?
А Тръмп помни ли кой е Борисов? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
karatista
Рейтинг: 3038 НеутралноСтига е въртял мистрията Баце, да я връчва на някой прожект меринджей, който му е това работата и заминава да оправя PISA-та, че там е катастрофа
mr. Gorbachev, tear down this wall!Храбър
Рейтинг: 1420 НеутралноС глупавата си и фалшива любвеобвилност към жените, тъпашките си шегички, с неадекватните си стойки, когато го снимат, с параноичния си страх от това да не го оплюят публично, с ритнитопковския манталитет личността Б. Борисов ми става все по-антипатичен и достоен за презрение!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"bylgarofil
Рейтинг: 233 НеутралноМостът трябва да бъде по близо до Западната част на страната ни - и трябва да бъде връзката ни с Европа! А този, до Силистра, ще бъде връзка към Мужикистан! Винаги съм се учудвал и дразнил, когато наричат Северозападна България ,,затънтен край"!.. Там не е краят - там е началото - Видин е най близката българска точка до всички западни столици! И точно за това е бил неглижиран от почти всички правителства!
miho45
Рейтинг: 644 НеутралноДо коментар [#12] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Да допълня: А какво казват нашите комшии северно от Дунава,по въпроса???Изглежда сегашното статукво ги устройва. Големия товаропоток Констанца-Западна Европа си върви....
Иван K
Рейтинг: 2484 ВеселоИдеята за нов мост е добра идея.
подписТрудно щеше да бъде ако нямаше река и трябваше да търсим финансиране да си прекараме река.
dejmos
Рейтинг: 1851 НеутралноДо коментар [#78] от "Norman Granz":
Има ли НАЧАЛО в БЪЛГАРИЯ без Иван Костов :) И слънцето ,и водата ,и...