Коронавирусът в София: какво (не) се знае досега

Коронавирусът в София: какво (не) се знае досега

© Юлия Лазарова



Двата най-нови потвърдени случаи на коронавирус в България са на възрастни жена и мъж, съпрузи. Те са настанени в изолирана сграда към болницата за спешна помощ "Пирогов" в София, а в рамките на деня се очакват резултатите на осем души, техни близки. "Дневник" обобщава известната информация за първия случай на болни в столицата.


Пътят до "Пирогов" - неизвестен


Мъжът е на 74 години, приет е в отделението по белодробни болести в неделя (8 март). Той е отишъл сам, твърди председателят на кризисния щаб за борба с коронавируса ген. май. Венцислав Мутафчийски. Състоянието му се влошава. Изследване обаче му е направено едва вчера. Мутафчийски обясни това с хроничното му белодробно заболяване. Той е пациент на различни болници поне два пъти годишно.


Информацията за двамата заразени в София съобщи премиерът Бойко Борисов едва вчера около 20 ч. От Спешна помощ обясниха за "Дневник", че малко след публичното му изявление са започнали да получават информация за близките, с които двамата възрастни са имали контакт. Постепенно екипите са закарали осем души в белодробната болница "Света София" в столицата. Те не са имали симптоми на коронавирус.




Медицински сестри, които работят в Белодробната болница днес се оплакаха, че нямат достатъчно защитни облекла. Вчера за цялото лечебно заведение са пристигнали шест, днес очакват още 10. В отговор ген.-майор Венцислав Мутафчийски коментира: "Нали не очаквате с ТИР да доставим?! Тези неща се доставят в динамика. Пред "Нова телевизия" служител на болницата разказа, че на близките на заразените не са направени предварително тестове за коронавирус.


Версията "Илиянци"


Днес следобед е починала 66-годишната жена, заразена с коронавирус. За нея е известно, че е имала и други заболявания. Приета е вчера в "Пирогов", като е дошла сама и е колабирала пред входа на болницата. Лекарите все още не знаят дали е потърсила помощ заради състоянието си, или е отивала на посещение в болницата. Пред Би Ти Ви главният държавен здравен инспектор Ангел Кунчев обясни, че след нея са взети проби за новия коронавирус и от мъжа й.


Според властите няма данни двамата заразени в София да са пътували в чужбина. Снощи, обявявайки за случаите, премиерът Борисов заяви, че двамата са работили на "Илиянци". Базарът, където се продават стоки на едро и дребно, е известен като едно от местата в София с най-активна търговия. Там има търговци от различни националности, включително и от Китай.


По-късно снощи Венцислав Мутафчийски уточни, че по непотвърдена информация на "Илиянци" са работили не съпрузите, а техният син, но не може да се твърди все още, че той е пренесъл инфекцията. В крайна сметка в сряда следобед Мутафчийски изрично уточни, че синът работи на гара "Илиянци", а не на базара.


Как работят болниците в София


Според информация от здравното министерство 89 души (персонал, други пациенти) са имали контакт с двамата заразени възрастни. "Пирогов" продължава да работи, но клиниката по вътрешни болести е под карантина. Кардиологичното отделение сменя мястото си, но в рамките на сградата. Неврологията пък работи с намален капацитет и е преместена в неврохирургията.


Председателят на кризисния щаб за коронавируса ген.-майор Венцислав Мутафчийски обяви, че "49 лежащо болни, свързани по някакъв начин с установените случаи, са изолирани във вътрешната клиника на "Пирогов", която е в отделна сграда и е изолирана от основната сграда на болницата. 30 души от персонала остават да работят в тази клиника. Те се наблюдават и се тестуват за коронавирус."


В рамките на 72 часа Втора градска болница в София може да се преобразува в инфекциозна, съобщиха властите. Това може да стане по искане на националния щаб. Основната болница в столицата, която приема пациенти със съмнения за коронавирус остава Военномедицинска академия.


Как действа Спешна помощ


Засега при случаи на съмнение за коронавирус от Спешна помощ разпределят пациентите така: тези над 18-години се откарват във Военномедицинска академия (ВМА), непълнолетните - в Инфекциозната болница. Тези, които нямат симптоми, отиват в белодробната болница "Света София".


Другите лечебни заведения в София, които приемат пациенти за диагностициране и лечение на коронавирус, са "Александровска" и "Пирогов".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nig01610808
    nig01610808
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Един вид става ясно, че със сигурност в столицата има още заразени лица, защото въпросната двойка не го е хванала "от въздуха". Дано успеят бързо да ги локализират и диагностицират и дано възрастните хора се оправят!

  2. 2 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#1] от "nig01610808":

    Интересно дали синът на това възрастно семейство е болен от вируса. Ако не е ... ще остане загадка как те са се заразили. Още повече, че прочетох някъде (не знам колко е вярно), че те са от Ломско и са дошли в София на гости на сина си.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  3. 3 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Прави ми остро впечатление честото използване на пожелателното наречие "дано" във връзка с всичко което се прави и случва около ковид панемията у нас. 6то теи?

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5591 Неутрално

    До коментар [#1] от "nig01610808":

    +++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5591 Неутрално

    До коментар [#2] от "Иво":

    Може да са се заразили и по време на пътуването. Божа работа.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на ouk01308652
    ouk01308652
    Рейтинг: 239 Неутрално

    А жената с градския транспорт ли е дошла до Пирогов.

  7. 7 Профил на Nasakoto_Yakata
    Nasakoto_Yakata
    Рейтинг: 367 Неутрално

    КАРАНТИНА веднага и навсякъде. Друго решение засега няма! Без паника, но с дисциплина. Полицията и армията, заедно със здравната система да поемат контрол и всеки да си седне на гъза за две седмци. Само това ще забави разпространението. Няма да го спре.
    https://www.youtube.com/watch?v=vUQipkVf-5A

    Внимание: По време на COVID-19 eпидемията, политиците и медиите са най-голямата опасност за Вашето здраве!
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3780 Неутрално

    "Медицински сестри, които работят там, се оплакаха, че нямат достатъчно защитни облекла. Вчера за цялата болница са пристигнали шест, днес очакват още 10. Пред "Нова телевизия" служител на белодробната болница разказа, че на близките на заразените не са направени предварително тестове за коронавирус. В отговор ген.-майор Венцислав Мутафчийски коментира: "Нали не очаквате с ТИР да доставим?! Тези неща се доставят в динамика."

    Това ми припомня навремето проблема с иглите и спринцовките за еднократна употреба при Тато по времето на СПИН. В България сякаш почти нищо не се е променило...
    И какво означава на близки на заразени да се направят тестове ПРЕДВАРИТЕЛНО особено ако няма информация да са пътували в чужбина?

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Един вид става ясно, че със сигурност в столицата има още заразени лица, защото въпросната двойка не го е хванала "от въздуха". Дано успеят бързо да ги локализират и диагностицират и дано възрастните хора се оправят!
    —цитат от коментар 1 на nig01610808


    Всъщност точно от въздуха са го хванали, въпроса е кой(кои) са го изпуснали заразен въпросния въздух.

  10. 10 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#7] от "Nasakoto_Yakata":

    Каква карантина, какви мерки, след като не можеш да изолираш всички, които са били в контакт с възрастните хора?!Ти като вървиш по улицата с колко човека се разминаваш?Може ли някой да ги установи и открие?!
    Вирусът е поне в десетки хора още, ако не и хиляди - просто не са тествани, като повечето няма и да разберат, че са били заразени.Ще покашлят, покихат и до 4-5 дни ще им мине.Те ще ходят на работа, ще срещат стотици човека, ще се разпространи...Та то дори вече е станало!
    Да, ще има и заболели с летален изход, но няма как да спреш нещо, което е миниатюрно,невидимо и се разпространява бързо.Цяла Европа е обхваната от него, а това, че знаем за 4-ма със сигурност у нас, не прави заразените само толкова.

  11. 11 Профил на highspirited
    highspirited
    Рейтинг: 421 Неутрално

    КАРАНТИНА веднага и навсякъде. Друго решение засега няма! Без паника, но с дисциплина. Полицията и армията, заедно със здравната система да поемат контрол и всеки да си седне на гъза за две седмци. Само това ще забави разпространението. Няма да го спре.https://www.youtube.com/watch?v=vUQipkVf-5A
    —цитат от коментар 7 на Nasakoto_Yakata


    Съгласна съм, за карантината. Трябва да има и задължение всеки да носи предпазна маска и ръкавици. Но маските липсват /дори срещу много пари няма от къде да си купиш/ Така дори да си болен и искаш да предпазиш другите, няма как ... А спекулантите, са се развихрили. Например store.bg, ми продадоха хартия, вместо маски за 5о лв

  12. 12 Профил на zaki
    zaki
    Рейтинг: 693 Неутрално

    До коментар [#7] от "Nasakoto_Yakata":

    Полицията и армията, заедно със здравната система да поемат контрол и всеки да си седне на гъза за две седмци.
    —цитат от коментар 7 на Nasakoto_Yakata

    Какви две седмици бе човече? Боцко вика, че пикът ще е през септември. До тогава ли ще бъдем с глава в задника?

  13. 13 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#10] от "Капабланка":

    Е има как. Спира се преди да дойде, а не след това.
    Ама вече няма значение де.
    Вместо да се поучим от Италия, ще се поучим от Израел, когато не ни отърва Израел ще вземем за пример Камбоджа. Важно е само да мине държавата най-тънко и мързеливо.

  14. 14 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#7] от "Nasakoto_Yakata":
    —цитат от коментар 12 на zaki


    Боцо какво вика е без значение. По-добре да изолираш здрави хора за 2 седмици отколкото болни за 2 месеца.
    Ама вече няма значение. Мина момента.

  15. 15 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    затваряй цяла София ония ходил на Илиянци после другият ходил на женският пазар после бабата ходила на сбирка на хора на бабите от надежда и т.н и т.н :I

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  16. 16 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2919 Неутрално

    А бе, няма ли да свършат тия тестове? Щото ако продължавате с тестването няма как да не откриете още корони!

  17. 17 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    А бе, няма ли да свършат тия тестове? Щото ако продължавате с тестването няма как да не откриете още корони!
    —цитат от коментар 16 на Таралеж


    Не е въпроса да не се тества, а да се тества първо с бързи тестове и само положителните с ПСР.

  18. 18 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Да, прав си. Засега можем само да предполагаме....

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  19. 19 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#10] от "Капабланка":

    Точно така, много добре си описал това което се случва в момента....

    +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#1] от "nig01610808":

    Не само в столицата, но и в други градове и почти може би навсякъде.

    Като цяло почват по 1-2 случая. Всички казват "Спокойно, няма проблеми". След седмица се вдигат на 10-15, пак всички казват "Спокойно, няма проблеми". След още седмица или две си като Италия (Ломбардия). :)

    Болниците са пълни и всичко е под карантина.

    Скоро в Германия, Франция, УК. А след това и на Изток.

  21. 21 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#10] от "Капабланка":

    Вчера (а и днес) го пусках в някои теми и сега се повтарям.

    https://twitter.com/MarkJHandley/status/1237119688578138112

    Значи Япония има 2 пъти повече население от Италия, населението на Япония е по-възрастно от на Италия. Горе долу са еднакви като територия. Т.е. японците са 2 пъти гъсто населени от италианците.

    В Япония откриха вируса 2 седмици по-рано отколкото в Италия.

    В Италия има над 10000 заразени и над 600 починали. В Япония има само 500+ заразени и има няма 20+ починали.

    Това се дължи на факта, че едните приеха нещата сериозно. Спряха почти всичко, спортни мероприятия, училища, заведения, всичко. Улиците на Япония са пусти. Хората носят маски в градския транспорт и ходят само на работа. Тези дето могат да работят от дома си - работят от дома си. Никакви барове, събирания, кафенца. Излизаш само по най-наложителна работа. Никакви туристи не останаха в Япония, японците не ходят и те по туризъм. Пусти улици като в Ухан без да има заповед от правителството.

    Другите си повтаряха - "Няма нужда от паника", ходеха си пиеха кафето, прегръщаха се, целуваха се, почти от нищо не се отказаха и си мислеха, че с едно миене на ръце всичко ще е наред.

    За съжаление, Европа върви по стъпките на Италия. Западна е по-напред. Източна е малко по-назад.

    Единствено може да се надяваме, че Слънцето ще напече и ще намали разпространението на вируса, щото със само дисциплина няма да стане.

    Има "успешен" модел на азиатските страни съседи на Китай, само че не вярвам че ще може да се приложи в Европа, щото в голяма степен зависи от населението да си наложи само-дисциплина и от политиците да го наложат.

  22. 22 Профил на Момо
    Момо
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#21] от "realguru":

    Има и други фактори и това са различните раси. Всяка раса е изграждала собствени ензими, антитела и следователно резистентност в продължение на хиляди години в зависимост от географското си разпределение. Нормално е също да реагира по различен начин на определен тип зарази.

  23. 23 Профил на buggie
    buggie
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Информация от познати: Вие сами решавате дали да вярвате, защото звучи като източник ЕЖК (Една Жена на пазара Каза):

    Голяма част от китайците търгуващи на Илиянци се прибират да празнуват Китайската Нова Година (25-ти Януари 2020) по родните си места в Китай. Една част от тях са от Ухан и пътуват и до там. В края на миналия месец те се прибират и подновяват търговията си на стоков базар Илиянци. Един от китайците дава интервюта пред журналисти че всичко е наред и обяснява какви мерки са предприети в Китай, и защо няма причини за тревоги. Същия човек получава обаждане от здравните власти, че ако продължава да дава интервюта, ще му наложат карантина. След което той спира да дава интервюта, понеже бизнеса му е по-важен. Няколко дни по-късно състоянието му се влошава със симптоми на грипоподобно заболяване.

    Та това е, което знам за Версията "Илиянци"
    Вие решавате дали да вярвате или не, защото нямам достоверни източници, и не мога да проверя информацията с трета страна.

  24. 24 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#16] от "Таралеж":


    До коментар [#17] от "Oleg Shishmanov":

    Има и фалшиво отрицателни проби обаче.

  25. 25 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#22] от "Момо":

    Да го кажем така в Азия Китай изяде дървото. Съседите на Китай (същата раса в по-голямата си част) се справят доста по-добре от Китай и от Италия (Европа).

    Не говоря само за Япония, подобно е положението в Южна Корея, Хонг Конг, Сингапур. Там ги разбират нещата, сърбали са попарата на китайците с предишни заразявания и вземат много сериозни мерки, включая много сериозна самодисциплина.

    Ние тука в Европа залагаме на комфорта и парите и най-вероятно ще си научим урока по трудния начин.

    Щото положението в Италия ще почне да се повтаря лека полека и в други страни в Европа. И скоро (има няма 10 дни) може да забравиш за отворени граници. Ще има блокади навсякъде. Щото Меркел го каза - всички ще го преболедуваме, ама трябва да го преболедуваме по график, за да няма претоварване на здравните системи както в Ломбардия - нямат достатъчно легла, нямат достатъчно апарати, етц.

  26. 26 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#25] от "realguru":

    не е това проблема
    Проблема е че не се придобива имунитет - това че си го преболедувал не означава че няма да се разболееш отново
    То и затова няма ваксина за тези вируси от 1965 се мъчат да направят пък сега за два месеца са готови уж

  27. 27 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Колкото и да се пънкяме, ще става по-зле. Живеем в 21-ви век, транспорта и комуникацийте, работата ни, общуването - все неща чрез които вируса се разпостранява бързо. Но без паника, слушайте докторите и правете каквото казват. Потърсете веднага помощ при най-малко съмнение и се самоизолирайте в случея.

  28. 28 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2767 Неутрално

    Опитът на Сингапур е най-обнадеждаващ, но е свързан със сериозна работа на разследващи органи.
    https://offnews.bg/zdrave/kak-se-ukrotiava-koronavirus-opitat-na-singapur-723357.html

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  29. 29 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#25] от "realguru":не е това проблемаПроблема е че не се придобива имунитет - това че си го преболедувал не означава че няма да се разболееш отновоТо и затова няма ваксина за тези вируси от 1965 се мъчат да направят пък сега за два месеца са готови уж
    —цитат от коментар 26 на 1001


    Напротив придобива се имунитет. Само дето вируса не седи и да чака ами се изменя бързо и имунитета ти бързо се оказва за старата версия. Та същото и с ваксините, ама още по-зле...

  30. 30 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1137 Гневно

    "Нали не очаквате с ТИР да доставим?! Тези неща се доставят в динамика. "
    Егати наглия и абсолютно неадекватен човечец!!!
    Ако трябва и с тир и с въртолет ще доставите!
    Нали това е белодробна болница, нали коронавируса засяга белте дробове, къде има апаратура да се лекуват тежките случаи?
    Те до сега спаха и си бъркаха в носа вместо да заредят каквото трябва и да сме готови, сега ще им държи такъв тон при положение, че те работят без предпазни облекла!!!

  31. 31 Профил на ouk01308652
    ouk01308652
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Към 23
    Не е вярно това. Всички китайци които си бяха до китай имаха забрана да стъпват на илиянци две седмици от печата на влизане в страната. Никой не можеше да си отвори обекта и да работи преди за минат две седмици.

  32. 32 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#30] от "linard":

    От къде да ги заредят като всичко се прави в Китай, а Китай е ограничил износа на въпросната техника.

    Едни прости маски за лице - 90% от тях се правят в Китай. От 2 месеца Китай им забранява износа. Квото има се изчерпа отдавна от складовете и аптечната мрежа. И това не се отнася за България. В цяла Европа е така.

    Китай преди 2-3 дни разхлаби положението малко и пусна малко помощ от маски и апарати за обдишване на Италия.

  33. 33 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Мога да кажа аз какво чух днес от познат, жител на квартал Илиянци, като разбира се, не гарантирам за достоверност. Дъщерята на двамата съпрузи била починала преди два месеца в болницата в Лом, малко след като се била завърнала от Испания.
    Пак казвам (като Божинката), нищо чудно да е някаква измислица, на мен лично не ми звучи правдоподобно.

  34. 34 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4076 Любопитно

    До коментар [#28] от "Корки":

    Статията е интересна, но аз искам да добавя, че Сингапур имат отлично здравеопазване. Модерно и ефективно. Може би при тях почти няма загинали заразени с КОВИД-19.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  35. 35 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 754 Неутрално

    "Засега не е известно как заразеният мъж е стигнал до "Пирогов", дали преди това е минавал през други болници, дали сам е потърсил помощ."

    Е откъде да се знае, все пак във века на информационните технологии всичко се записва в тефтери...

  36. 36 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#28] от "Корки":Статията е интересна, но аз искам да добавя, че Сингапур имат отлично здравеопазване. Модерно и ефективно. Може би при тях почти няма загинали заразени с КОВИД-19.
    —цитат от коментар 34 на Иво


    В случая здравеопазването не играе никаква роля. Ломбардия също има много добро здравеопазване и много добри болници.

    Важни са превенцията и самодисциплината да не се струпват много хора на едно място. Никакъв туризъм, никакво излишно движение. Всички с маски (които ги няма, щото се произвеждат в Китай). И други такива стъпки, които приемат азиатските държави съседи на Китай.

    Както се разбра лечение няма. Поддържат ти организма докато се пребори сам.

  37. 37 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3405 Неутрално

    Не се знае, дали вирусът е влязъл в метрото. Макар да се предполага.

  38. 38 Профил на Ivan Prodanov
    Ivan Prodanov
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Историята на болестта гъша хуйня или медиини истерии на медицинска почва
    Историята на болестта гъша хуйня или медиини истерии на медицинска почва | гъша хуйняПациентът в Зимбабве: Докторе, падат ми ушите.

    Лекарят в Зимбабве: Абе това е някаква хуйня! А какво сте правили?

    Пациентът: Е..х гъски.

    Докторът: Значи имате гъша хуйня!

    Пациентът: Благодаря, докторе! (умира)

    Докторът (записва в протокола): Пациентът умря от гъша хуйня.

    Пресслужбата на Министерството на здравеопазването на Зимбабве: За изминалата седмица в Зимбабве умряха 2500 души от глад, 5400 от отравяне с изгнили банани и един човек от гъша хуйня.

    Журналист (записва си): Гъшата хуйня попада в списъка на трите главни причини за смъртност в Зимбабве.

    Новинарска агенция: В Зимбабве зачестиха случаите на заболяване от неизлечима гъша хуйня.

    ТВ канал: Неизвестно досега заболяване на име "гъша хуйня" покосява населението на Зимбабве.

    Министерството на здравеопазването на Зимбабве призовава населението да не изпада в паника.

    Научно светило А: Да, гъшата хуйня не е известна на науката - и в това е основната й заплаха.

    Авиокомпания Congo Air: Прекратяваме всички полети до Зимбабве до приключването на епидемията от гъша хуйня.

    Научно светило Б: Властите крият реалните мащаби на катастрофата! Всъщност гъшата хуйня вече е проникнала в Европа - в Амстердам е бил видян кихащ негър с гъска под мишница.

    Пресата (публикува снимки на гъски): Врякащите убийци са около нас!

    Политик: За справяне с обхваналата света епидемия на гъша хуйня е абсолютно необходимо да бъдат изтребени всички гъски.

    Полицията (козирува): Тъй вярно, ще бъде изпълнено.

    Собствениците на ферми за гъски: Вие кво, да не сте обезумели? (Красиво се бият с полицията под щракането на светкавиците на пресата)

    Пресата: Заговор на собствениците на ферми за гъски застрашава националната сигурност!

    Министърът на здравеопазването на Монголия: За спасение на страната от епидемията на гъша хуйня, която вече е достигнала до нашите граници, е абсолютно необходимо да отделим сто милиона долара за оборудване
    на лаборатории за борба с гъшата хуйня.

    Премиер-министърът на Монголия: Вие сте обезумели!

    Президентът на Монголия: Премиер-министърът е твърде затънал в финансови машинации, договори с Китай за доставка на хляб и нагло игнорира реалната заплаха за населението на свободолюбива Монголия!

    Бившият премиер-министър на Монголия: Нашата партия спешно иска населението да бъде спасено от вируса на гъшата хуйня. В краен случай може и само населението на източна Монголия.

    Кандидат за президент на Монголия: Единственият начин да бъде спасена страната е да се прекратят отношенията с загниващия Запад, откъдето тръгна гъшата хуйня, а вместо това трябва да засилим
    сътрудничеството си с Китай и да се включим в състава му като автономна област. Китай ще ни спаси!

    Избирателите на Монголия: Вие сте обезумели!

    Иван Костов е за съд!
  39. 39 Профил на kivanov5
    kivanov5
    Рейтинг: 13 Любопитно

    Не си мислете че имаме шанс да предотвартим нещо - от 6-7 установени има вече един починал. Разпространението е изпреварило нашата реакция отдавна. Следващите две три седмици ще са интересни за България и ще се добие представа за истинският мащаб на разпространение. Предполагам тогава властите ще кажат - Еми кво да направим вижте в Италия как е. Ма кво толкова бе нали било някакъв си грип - Славито каза да се не плашим "Нема Такъв Вирус" щяло да бъде новото име на партията.

  40. 40 Профил на Perata
    Perata
    Рейтинг: 80 Неутрално

    Днес говорих с приятел от София и каза, че хората масово купуват храна... Не беше нещо което да не се знае , като се появи в софия тоя вирус.. ама паднах също от смях, като казаха, че имат готовност да купят още апарати за дишане! Направете си сметка те още нищо не правят...

  41. 41 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#29] от "Oleg Shishmanov":

    ми не е вярно
    Ако имаш имунитет не се разболяваш повече както е при някои други вируси.
    Този е от типа който развие развие имунитет другите да се спасяват и вероятно е необходимо да се заобиколи като едрата шарка - Инумизация срещу кравешка шарка създава имунитет срещу едрата шарка - световен пример

  42. 42 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    само трябва да се намери човек, който да направи връзката проболедувалите това не боледуват от Корона вирус

  43. 43 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    Боклуци са това. Бият се в гърдите военна болница, правителствена, асжибадем...като дойде дебелия край....Абе я бегай в Пирогов..

  44. 44 Профил на Marian Monev
    Marian Monev
    Рейтинг: 76 Неутрално

    До коментар [#30] от "linard":


    До коментар [#37] от "Judjuk":

    Беше, но слезе на Западен парк.После не съм го виждал.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK