Среща в ефир: правителството увери президента, че прави възможното срещу коронавируса

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (103)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на M
    M
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ако трябва да избирам дали да живея по този нов начин или да не живея изобщо, не съм сигурна, че ще избера първото. Нека да се постараят да го минимизират като време и последствия и да не се вживяват много-много, защото вместо да изпишем веждите, накрая ще избодем очите.

  2. 2 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Гледах го,атмосферата беше работна,без превземки,изхвърляния и упреци!Този път се държаха нормално!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
  3. 3 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Ако трябва да избирам дали да живея по този нов начин или да не живея изобщо, не съм сигурна, че ще избера първото. Нека да се постараят да го минимизират като време и последствия и да не се вживяват много-много, защото вместо да изпишем веждите, накрая ще избодем очите.
    —цитат от коментар 1 на M


    Избора е твой драга,кой ти се бърка?

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
  4. 4 Профил на juk
    juk
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Не разбирам защо правителството трябва да информира президента, è и на крака да му ходят?
    Той къф е, някъф Господ ли? Нещо зависи ли от него? Не може ли сам да се информира, като нас?

  5. 5 Профил на ury01642649
    ury01642649
    Рейтинг: Неутрално

    Прави възможното? Проспаха 3 месеца в обяснения, че това било по-безобидно от грип тип Б и не взеха никакви мерки, докато не избухнаха огнища в страната. Тотален хаос, некадърност и безотговорност. Свърши ли пандемията - оставки и съд, тоя път не бива да им се размине!

  6. 6 Профил на dokoga...
    dokoga...
    Рейтинг: 264 Весело

    Правителството уверява, президентът не вярва. Защо ли?

    Спечелихме битка, но не и войната!
  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    ""Има какво да се подобрява, но съзнанието е налице" - средата, която ТЕ създават е важна и засега го правят спокойно, особено ген. Мутафчийски, остава всички НИЕ да повярваме, да простим грешките им, да се доверим и да спазваме всичко, което е за всички. Винаги, всеки трети, българин ГО прави по-различен начин, та сега е момента да покажем, че може да е правилният.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    Прави възможното? Проспаха 3 месеца в обяснения, че това било по-безобидно от грип тип Б и не взеха никакви мерки, докато не избухнаха огнища в страната. Тотален хаос, некадърност и безотговорност. Свърши ли пандемията - оставки и съд, тоя път не бива да им се размине!
    —цитат от коментар 5 на ury01642649


    Що не вземеш ти да управляваш?
    Явно си много светнат, как се прави.

  9. 9 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да се обадят на Гешев и да му кажат да спре да се прави на шериф и да си гледа неговите дела, КТБ например.

  10. 10 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    Радев излезе от мазето на президентството дето се беше скрил и почна да имитира активност. Късно е другарю! Посрами се яко, да не казвам точната дума!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  11. 11 Профил на M
    M
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#3] от "АмброзСП"

    Хубав отговор ;-) благодаря! Все пак английската стратегия ме кефи повече. Исках да кажа, да не прекаляват с нашето търпение и нерви, защото може да ги засегне лично скоро :-)

  12. 12 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Весело

    Няма такова безочие...
    Вето Грипенов десетина дни беше се изпокрил след 3-март, когато от връх Шипка държа реч, че всичко било лъжа и искали да му попречат да си празнува.
    След това като казаха, че точно в Гарбово има регистрирани случаи, се покри.

    Вето Грипенов, преди 2 месеца си свали доверието от правителството, а сега се прави как той работил за справяне на проблема заедно с тях.

    Разбра, че му се отлага визитата в Москва и сега ще ни засипе с глупостите си , но и Борисов е виновен, защото ходи да му помага да си прави ПР

  13. 13 Профил на Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И какво като са му казали на Радев? Да не би той да държи кесията с парите?

    Прави възможното? Проспаха 3 месеца в обяснения, че това било по-безобидно от грип тип Б и не взеха никакви мерки, докато не избухнаха огнища в страната. Тотален хаос, некадърност и безотговорност. Свърши ли пандемията - оставки и съд, тоя път не бива да им се размине!
    —цитат от коментар 5 на ury01642649


    Ами до тук, съдейки по числата е по безобиден. Ако изключим масовата истерия и паника, която медиите раздухаха..

  14. 14 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Как изобщо се стигна до това, в разгара на пандемия, да нямаме достатъчно предпазни маски и облекла и да се молим на Виетнам и Индия, както и по спешност на пожар, да правим нови?Това можеше да стане преди повече от месец и в момента изобщо да не се дискутира тая тема.

    От цялата страна лекари сигнализират, че няма подготовка за действие, нарушават се базисни правила, а Мутафчийски твърди, че "преувеличават" Кой лъже?

    Защо вместо да обяснява какво правят във Франция да видим колко души на 1 млн. население се тестват средно на ден във Франция, Италия, Германия и колко в Бългрия? А не да върти тънки пропагандни трикове.

    Що нямаме молекулятни биолози - кой ги изгони от България с некадърното си управление и сега работят в лаборатории из цял свят, но не и тук?

    Болничните заведения в много държави имат изнесени структури извън основните сгради, които правят масово тестове. Излишен риск е да се вкарват потенциални болни вътре в помещенията, ако няма добра изолация. Къде тук това се прави?

  15. 15 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Спасението на давещите е в ръцете на самите давещи се ! Краят на срещата показа всичко.....

  16. 16 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    Нямаше ли някоя "шегичка" за "политическият вирус" от Шипка....?!?!?!?!?!?!

  17. 17 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    А "МЪДРЕЦЪТ " от ШИПКА съгласи ли се или имаше да даде "ценни напътствия и съвети "???

  18. 18 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#10] от "lz2":

    За президента не знам, ама гледам че жалките гербави тролове ви вадят поетапно от "склада" и ви активират, все едно се задават пак "нагласени" избори или пак ще "избират" Другара ГешеФФФ.

    Механиката на масовката една и съща.

  19. 19 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    Страшни алабалистики на тая среща. И от едните и от другите и понеже някой ще писне, че било страшно изгледайте една пресконференция на губернатора на Калифорния - 360 градуса обяснения, цифри, факти - кристално ясно.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  20. 20 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Нормална работна среща, отчитаща постигнатото и препоръки за следваща дейност. Съдаде впечатление за умерен оптимизъм, имайки предвид и прякото излъчване по медиите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  21. 21 Профил на Велков
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#13] от "Иво Станчев":

    Такива "диванни математици" трябва да ги пращат на еднопосочна командировка до Северна Италия за обмяна на опит. Без предпазни средства.

  23. 23 Профил на ury01642649
    ury01642649
    Рейтинг: Неутрално

    Ами до тук, съдейки по числата е по безобиден
    —цитат от коментар 13 на Иво Станчев


    Ами по тая логика и ако скочиш от самолет, в първите неколко стотин метра падането ще е по-безобидно, отколкото падане от велосипед предишния ден.
    Аз поне не съм чул некъде да строят полеви болници заради обикновен сезонен грип, да пренасочват лекари от всички региони към най-големите огнища, да решават кой да живее и кой да умре поради липса на апарати и легла в интензивните отделения и т.н.

  24. 24 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    До коментар [#4] от "juk35625824":

    Ако не знаеш, Радев е държавен глава, пръв в йерархията според конституцията и олицетворение на държавата.

    Без съмнение сбирката и прякото предаване бяха отлична инициатива на президента. Изненадан бях от демонстрираната оперативност на срещата.

  25. 25 Профил на ury01642649
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#19] от "karatista":

    И смъртни случай колкото ти душа иска...

  27. 27 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#26] от "Велков":

    оф, пак ли бием черните... аре не ви ли писна на фермерите все една и съща хватка? виж пак кво съм написал

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  28. 28 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    „Що нямаме молекулятни биолози..."
    До [#14] от "idiotstavrev":
    Защото има рабтни места само за овчари. Студентите по-микробиология вместо стаж по специалността, наливат кафета и правят дограми.
    След това отиват в Еврпа, САЩ, Австралия...

  29. 29 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#27] от "karatista":

    Не ме интересува нито САЩ, нито Русия...
    А не ни завирай пропаганда...

  30. 30 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#12] от "001":

    Аха, само да дойдат Ф-16-те, за които се изхвърлихме с над 2 мрлд., след 3 години ще размажем корона-вируса с лазерните бомби. Още малко остава. А до тогава бюджетът влиза в дефицит при рехавата ни икономика и глобална рецесия. Не че можеше да се предвиди тоя сценарий, но за това си има поговорка:

    "На гол тумбак-чифте пищови", а в нашия случай, даже ги няма и пищовите.

  31. 31 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    „Що нямаме молекулятни биолози..."До [#14] от "idiotstavrev":Защото има рабтни места само за овчари. Студентите по-микробиология вместо стаж по специалността, наливат кафета и правят дограми.След това отиват в Еврпа, САЩ, Австралия...
    —цитат от коментар 28 на Ще върнем България в Европа


    да, той производителя на теста не знаел че нямало много специалисти и нарочно го е направил такъв

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  32. 32 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#29] от "Велков":

    ходи гледай, ще научиш нещо важно и полезно. не знам обаче кога ше пуснат субтитрите.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  33. 33 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Да видим откъде ще се появят новите Иля Мечников и Валдемар Хавкин...

  34. 34 Профил на knighttemplar
    knighttemplar
    Рейтинг: 418 Гневно

    От какъв зор правителството трябва да уверява президента? Правителството трябва просто да уведоми президента. Президентството е смешна институция, особено ролята на вицепезидента.

  35. 35 Профил на Aby
    Aby
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#4] от "juk35625824":

    Президентът е главнокомандващ на въоръжените сили на България! Ако се въведе военно положения, разбра ли кой ще управлява?!? Та надявам се да си достатъчно умен и интелигентен, сам да си отговориш на въпроса защо всички са при президента днес!

  36. 36 Профил на Aby
    Aby
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#34] от "knighttemplar":

    Отговярям то с моя коментар под №35:
    Президентът е главнокомандващ на въоръжените сили на България! Ако се въведе военно положения, разбра ли кой ще управлява?!? Та надявам се да си достатъчно умен и интелигентен, сам да си отговориш на въпроса защо всички са при президента днес!

    Разбра ли?!?

  37. 37 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#32] от "karatista":

    Най-тъжно в извънредно положение е да си комплексиран... пръв падаш в боя... а и Гешев издирва такива като тебе

  38. 38 Профил на elizabetharper
    elizabetharper
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не е ли забранено повече от двама възрастни да се събират на открито/закрито? На снимката колко са?!!! Без маски!!!Дават пример на народа!

  39. 39 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Вероятно вече и в Смолян имаме заразен с коронавирус. Незнам какво прави правителството но КАК И ЗАЩО СА ДОПУСНАЛИ ИДВАЩ ОТ UK ДА НЕ СПАЗИ КАРАНТИНАТА?
    Чакаме сега Мутафчийски на брифинга да се произнесе по въпроса

  40. 40 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2792 Весело

    Румен Радев пропусна най-важното, да предложи отменянето на санкциите срещу Русия.

    подпис
  41. 41 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    До коментар [#40] от "Иван K":

    Темата тук не е за Русия!!!

  42. 42 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#14] от "idiotstavrev":
    Хайде стига с това мрънкане и подценяване! В Европа няма страна която беше и е подготвена за това бедствие. Мерките взети във ФРГ и Австрия са много по- закъснели от нашите. В събота летище София Т2 - контрол, дезинфекция всички служители с маски и ръкавици. Два часа по-късно във Виена никакви мерки, само гран. полицаи с маски. Неделя- лет. Мунхен същото положение както Виена. Всички магазини и заведения работят, служителите без никакви защитни средства. В Австрия липсват маски от няколко седмици също и за мед. персонал. Липсват дезенфикционни материали. В болниците където имаше дезинфектанти почти навсякъде се наложи да ги скрият, тъй като се крадяха. Тестове се правят на лица които имат всички симптоми. Ако се обадиш на тел. 1450 ще е късмет до 40мин чакане да се свържеш с оператор. Вчера привечер има обаждане за човек със симптоми чак днес преди обед дойдоха и му взеха проба за изследване. Резултатът след 24 до 36 часа. Моето мнение е, че не сме толкова зле както си мислите. Дори сме по-организирани, дисциплинирани и работим по-добре в тази ситуация. Особенно в частният сектор.

  43. 43 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2792 Весело

    До коментар [#6] от "PisnaMi":
    "Правителството уверява, президентът не вярва. Защо ли?"

    Президантът не повярва за заразата и на трети март. Не му е за първи пут.

    подпис
  44. 44 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    До коментар [#42] от "Гарван":


    Нека това не ни успокоява!

  45. 45 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2792 Неутрално

    До коментар [#41] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
    "Темата тук не е за Русия!!!"

    Така е. Темата е президентът, но ми е трудно да го отделя от тематиката за Русия.

    подпис
  46. 46 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    На властта, както и на щаба, давам следната своя Препоръка с една притча...

    Някакъв френски генерал* с армията бил в Тунис ли, в Алжир ли, и много слънце, много жега, голям пек...
    Попитал той знаещи и можещите - като засадят палми, след колко време те ще започнат да хвърлят сянка, че човек малко да живне…

    Отгворили му - след 30-40-50 години...
    Генералът ги юрнал: Какво чакате! Започвайте ВЕДНАГА!

    ------
    Изтеглям и Извода: всичко, което се предприема днес и утре, трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е съобразено и с този АБСОЛЮТЕН ФАКТ, че ще има живот и СЛЕД короната и нейната криза!

    Ще посоча и друго условие - да мерят 7-8-9-10 и повече пъти...

    ----
    заб.* - има си име този генерал, но в момента не си го спомням!

  47. 47 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    До коментар [#45] от "Иван K":

    Може би много хора мислят като теб, но нека не разводняваме темата. Имаме болен и в Смолян от коронавирус. Предполагам че чухте?

  48. 48 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Румен Радев пропусна най-важното, да предложи отменянето на санкциите срещу Русия.
    —цитат от коментар 40 на Иван K

    Ти пък...
    Как ще се отменят санкциите срещу Русия във време, когато всички страни, по системата всеки срещу всеки, перат санкции на всички останали...
    Я малко по-сериозно!

  49. 49 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    повръща ми се.Въпреки всички мерки комунистите пак са недоволни.

  50. 50 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Среща в ефир: правителството увери президента, че прави възможното срещу коронавируса

    Възможно е широко понятие . Дали възможното е НЕОБХОДИМОТО ? Дали е достатъчно или трябва да се търсят НОВИ възможности . Възможното за момента може да се окаже дори и вредно в последващ момент Самото правителство при всяка среща с микрофон и камера заявява първо , че обстановката е динамична и търпи бързо развитие .Което означава , че правителството трябва да действа по- динамично от кризата , за да не крета след нея и накрая да се окаже , че тя си е заминала вън и независимо от усилията на Щаба . Между другото , защо в сводките от същия щаб за развитието на кризата в света липсват единствено данни за резултатите в РУСИЯ ?

  51. 51 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#44] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":

    Това не може и не трябва да ни успокоява. Имаме много пропуски и непрекъснато да се работи, като се ползва чуждият ( китайски) опит. Просто аман от комплексирани Ганьовци със стереотипи.

  52. 52 Профил на Tulup_123
    Tulup_123
    Рейтинг: 264 Гневно

    Всички политици + Радостта ревнуват, че не ги дават по телевизора колкото доктора-генерал и всячески си измислят срещи, пресконференции и подобни глупости, за да си чешат езиците. Разбира се, така само пречат на специалистите да си вършат работата.

  53. 53 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2860 Неутрално

    Не разбирам защо правителството трябва да информира президента, è и на крака да му ходят?Той къф е, някъф Господ ли? Нещо зависи ли от него? Не може ли сам да се информира, като нас?
    —цитат от коментар 4 на juk35625824


    Президента ги покани!!!!!
    НО!!! Толкова помия хвърля по правителството, доверие сваля от правителството, гавра си правеше с вируса на Шипка.... и сега се натиска покрай тях да го дадат по ТВ!!!

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  54. 54 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    В отговор премиерът, ресорните министри и шефът на националния щаб за борба с COVID-19 докладваха пространно какви мерки са взети, отрекоха да има проблем с недостиг на предпазни средства или тестове за болестта и увериха, че се действа максимално бързо, за да се решат всички възникнали от кризата проблеми.

    Това е коронния номер на правителството и Простия . Изглежда те четат само сводките , които предават за публикуване в присъдружните им медии . И не слушат сутрешните обедните и вечерните новини , в които лекари , сестри и пациенти говорят за тоталното разминаване ва розовите правителствени дитирамби и реалната действителност . Която кара цели лекарски колективи да подават оставки заради застрашения си живот , поради неуредиците в кризисната обстановка . И това , което правителството ВЕЧЕ е започнало , ще бъде след приключване на кризата ТОТАЛНА хвалебствена вакханалия за отличните постижения на правителството в победната борба . Особено ако ни се размине висок връх в заразяването на хората .

  55. 55 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#42] от "Гарван":
    Съгласен съм!
    Каквото се прави от нашите - засега дава ясни ПОЛОЖИТЕЛНИ резултати.
    На този етап показателите на повечето от т.нар. развити западни са по-лоши от нашите.
    Което не бива да ни удоволетворява, а да продължим в същия дух.

    Ако имаме възможност и да подпомогнем безкористно с каквото можем (практически съвети, споделяне на опит, методически указания, съчувствие и пр.) най-бедстващите страни в ЕС, които са наши съюзници, т.к. очевидно в момента Европа е най-засегната, а другите континенти се справят сякаш по-добре.

    Не бива, разбира се, да се ограничаваме само в рамките на ЕС, затова задължително следва да направим същото и с държавите, които не членуват в ЕС, но са в рамките на континента, защото животът ще продължи и след короната, и ние ще имаме само полза от една здрава и свободна от корона Европа.

  56. 56 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#4] от "juk35625824":

    Абсолютно вярно ! На всичкото отгоре видно е от снимките, че има "струпване на хора" и дистанцията между тях е различна /ПО-МАЛКА/ от ПРЕПОРЪЧАНАТА!
    От Шипка до днес ПРЕЗИДЕНТЪТ НАРУШАВА ПРАВИЛАТА !
    Същото мероприятие /при малко акъл под фуражката/ можеше да се проведе и по видео-конферентна връзка!

  57. 57 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    До коментар [#50] от "papуre":

    Според мене България се справя добре.
    За последните 17 дни в България да се завръщали между 40 000 и 60 000 българи.
    90 % от носителите на вируса са от чужбина.
    Хубавото е, че българите се завърнаха.

  58. 58 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2812 Неутрално

    Как може да съветваш, ръководиш, помагаш срещу вируса когато за една снимка сте седнали на 50 сантиметра един от друг? Как да ви вярват хората? 2 метра другари, ДВА!

  59. 59 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 680 Неутрално

    "Докладваха". Ало, пишещата. Не са докладвали, понеже не им е началник. Те не са му подчинени. Президента е пряк виновник за стотици заразени, с безотговорното си поведение и думи на Шипка. Президентът няма никакви знания за кризи, не разбира нищо от икономика и право. Президентът се опитва да се самоизлъчи за координатор и началник в борбата, в която се включи последен.

  60. 60 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 559 Неутрално

    До коментар [#55] от "Аскет": Точно, само всички хора заедно ще успеем. С каквото можем трябва да помагаме и на другите държави. Както каза Баце произвеждаме много спирт, а има страни ( Хърватска)които не могат, а нямат. Трябва да им помогнем! Аз споделям мнението на Вирусологът академик Ангел Гълъбов, че трябва да помолим и поканим китайски специалисти за помощ. https://darikradio.bg/akademik-angel-galabov-v-sedmicata.html #parent=search

  61. 61 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Борисов говори кратко на финала, като повтори основните си приоритети - здравето на българите, но и жизнеността на икономиката, и акцентира на това, че няма гаранции за скорошен край на кризата.

    Простия първо трябва да се научи да говори авторитетно и пропесионално . Няма приоритетИ. Шма единствен приоритеТ . Което означава , всеки средно интелигентен човек знае какво означава . И когато разглежда на един кантар здраве и икономика , трябва да определи кое от двете е приоритет . Иначе се очертава хаос - всичко е приоритет , всичко е на ПЪРВО място .

  62. 62 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Следва да обърна внимание на един ПОЛОЖИТЕЛЕН факт, който е пренебрегван неоснователно!

    Според мен днес, т.е. по време на короната, при нас имаме съчетание на ПОЛОЖИТЕЛНИ фактори.

    Както и да го въртим, Румен Радев, Бойко Борисов, както и Мутафчийски, част от живота си са прекарали "под пагон", което означава КАТО МИНИМУМ една по-голяма решителност и отговорност при приемане и изпълнение на решенията.

    Сигурен съм, че в повечето страни из Европа по върховите места са хора, които не само не са били никога под пагон, но и не са помирисвали казарма - т.е. цял живот цивилни, което е един сериозен минус за техните държави при ситуация като днешната.

    ------
    Няма да бъда разбран, то е ясно, но съм длъжен да го кажа!

  63. 63 Профил на bacillus
    bacillus
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Абсолютно недопустимо! Беше дадена думата на министъра за здравеопазването, на вътрешните работи, на Годжи, на Борисов... а на Каскета не.
    Довечера веднага 5 мин екранно време да му дадете на Каскет, че матра'ла ще вземе да го забрави ако за един ден не стане и легне с него.

  64. 64 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2057 Неутрално

    До коментар [#60] от "Гарван":
    Аз не искам китайски специалисти. Нашите се справят прекрасно. Индустрията се справя прекрасно, ХВП се справя прекрасно. Земеделските стопани се справят прекрасно. Общините дезинфекцират наред.
    Сега остава обществото да си помогнем.

  65. 65 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#41] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":

    Няма как да не е и за Русия . Както целият свят е обхванат от кризата ,така и Русия е на същото дередже . но никой от Щаба и правителството при всичките си мижави брифинги и съвещания , с нито една дума не са обявили какво е състоянието на заразени , умрели или оздравели в Русия . Това е напълно преднамерено изолиране и няма как да бъде обяснено по друг начин , освен като някаква обща СЪГЛАСУВАНА ПОЗИЦИЯ. На кого - - очевадно е .

  66. 66 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    До коментар [#65] от "papуre":

    Ясно е че се води п някаква политика ЗА САЩ и ПРОТИВ РУСИЯ.
    Но все пак нека да наблегнем върху обстановката в България.

  67. 67 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Едно си говорят горе- друго се случва в действителност. И ние ставаме всеки ден свидетели на НЕСПАЗВАНЕ НА КАРАНТИНАТА за влизащи от чужбина граждани.
    МВР не си вършат работата!

  68. 68 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Разстроено

    Сега тоя заразения в Смолян ще ни изпотръшка. Стой и гледай. Че като се серя за оборудването на смолянската болница и припадам преди короната да ме е хванала...

  69. 69 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    До коментар [#68] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":

    ,,Сетя” извинявам се пиша от клавиатура със ситни букви.

  70. 70 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#62] от "Аскет":

    Напротив, абсолютно прав си... отдавна казвам, че с тримата генерали ще се справим...

  71. 71 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#64] от "Да вярваме на истината":

    Според мене имат шанс да се справят държави, които са в състояние САМИ да се ИЗХРАНВАТ и ОБЛИЧАТ. С очудване разбрах в "Референдум" от вицепремиера Дончев, че сме една от малкото държави в Европа с ТЕКСТИЛНА промишленост. Харалан Александров твърдеше /по повод на тероризма/, че "колкото по-цивилизована е една държава, толкова е по-беззащитна". Ние сме КОРАВА нация.
    БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ СПРАВИ!

  72. 72 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Радев излезе от мазето на президентството дето се беше скрил и почна да имитира активност. Късно е другарю! Посрами се яко, да не казвам точната дума!
    —цитат от коментар 10 на lz2


    ++++++++++++++

  73. 73 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    До коментар [#14] от "idiotstavrev":Що нямаме молекулятни биолози - кой ги изгони от България с некадърното си управление и сега работят в лаборатории из цял свят, но не и тук?

    Ами молекулярни биолози са изучавали коронавируса още преди петдесетина години в учебниците по Ветеринарна медицина . като вирусна инфекция по свинета , но коато е поразявала и човек Всеки може да си направи извода . Освен ако не е предубеден нихилист .

  74. 74 Профил на miltaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на miltaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 559 Любопитно

    До коментар [#64] от "Да вярваме на истината":
    И що не искаш китайски специалисти? Нима имаме хора с опит в борбата с този вирус? Кризата тепърва започва, а ние нямаме и не произвеждаме необходимите аспиратори. Да не стигаме като италианците, лекарят да избира на кой от трима заболели да сложи аспиратор и да му спаси живота. Китайските лекари в Италия пристигнаха със самолет пълен с апаратура и продължават да доставят.

  77. 77 Профил на gr52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#71] от "ND":

    По измислено нещо от "социалния антрополог" Харлан в цяла България трудно може да се намери. Ами той се писа "социален антрополог" години преди да научи, какво точно означава "социална антропология"! Не вярвай на такива експерти. Преди да си се усетил, ще успеят да те направят "тъп за наука".

  79. 79 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#70] от "Велков":

    Абе... Третият е излишен, пък и той не е генерал, а летец някакъв... Не е ли набивал крак по плаца, не ми го хвали.

  80. 80 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Сега тоя заразения в Смолян ще ни изпотръшка. Стой и гледай. Че като се серя за оборудването на смолянската болница и припадам преди короната да ме е хванала...
    —цитат от коментар 68 на Аз съм българче обичам наште планини зелени


    Но по принцип не си нещо малко припадничава, нали?

  81. 81 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#41] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени": Няма как да не е и за Русия . Както целият свят е обхванат от кризата ,така и Русия е на същото дередже . но никой от Щаба и правителството при всичките си мижави брифинги и съвещания , с нито една дума не са обявили какво е състоянието на заразени , умрели или оздравели в Русия . Това е напълно преднамерено изолиране и няма как да бъде обяснено по друг начин , освен като някаква обща СЪГЛАСУВАНА ПОЗИЦИЯ. На кого - - очевадно е .
    —цитат от коментар 65 на papуre


    Много си прав: https://www.youtube.com/watch?v=nZ4LFWq6ELw

  82. 82 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    "Докладваха". Ало, пишещата. Не са докладвали, понеже не им е началник. Те не са му подчинени. Президента е пряк виновник за стотици заразени, с безотговорното си поведение и думи на Шипка. Президентът няма никакви знания за кризи, не разбира нищо от икономика и право. Президентът се опитва да се самоизлъчи за координатор и началник в борбата, в която се включи последен.
    —цитат от коментар 59 на grayeagle


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  83. 83 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#79] от "gr52":

    Щом търновските села сте решили, тъй да е...

  84. 84 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Дончев каза, че до дни и трета българска компания ще се включи в изработването на защитно облекло за многократна употреба и маски, така че в рамките на две седмици могат да бъдат произведени поне 50 хил. костюма и маски, след което дори да започне износ.

    Интересно . Какво ли разбира Томето под понятието компания . може би група хора , събрали се за ешмедеме привечер . Защото първата шивашка работилница , която започна да шие маски , беше от около десетина жени . Които , според собственика , се надявали да шият по около хиляда маски на ден . Та си мисля , дали Мерцедес , примерно е компания , или работилница .

  85. 85 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#79] от "gr52":


    До коментар [#70] от "Велков":Абе... Третият е излишен, пък и той не е генерал, а летец някакъв... Не е ли набивал крак по плаца, не ми го хвали.
    —цитат от коментар 79 на gr52


    Иначе погледнато само Баце не е баш генерал, набивал крак на плаца, ама аз понеже те уважавам го сложих в групата....
    А ти ме риташ по кокалчето - не е честно...

  86. 86 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Нещо се е случило с бюджета! От 1,5 млрд лв излишък (на 29 февруари), след 18 дни вече е в минус на 3, 5 млрд лв.! Въпреки, че е известно само за едни 500 млн вкарани в ББРБ. Надали "извънредното положение" е само заради коронавируса

    https://www.mediapool.bg/byudzhetat-ot-15-mlrd-lv-izlishak-do-35-mlrd-defitsit-za-18-dni-news304829.html

  87. 87 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#53] от "chichka":

    Има една категория комплексари, които като видят камера, хукват към нея и застават пред този, когото снимат; ако някой е интересен на другите, почват да се хвалят, че са първи приятели с него, даже и той да не може да ги търпи, а когато видят, че някъде се върши важна и уважавана работа, от която нищо не разбират, почват да се въртят наоколо, да крещят критики, да дават команди, без някой да ги е упълномощавал за това и т. н. Та дано зяпачите от тълпата да си помислят, че те действително играят някаква роля в ставащото.

    И колкото и странно да е, винаги се намират достатъчно ГОЛЕМИ ИДИОТИ, които да им се вържат на дребните селски тарикатлъци.
    и

  88. 88 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#86] от "historama":

    Само ти ли не си разбрал? Влади Горанов и Бойко Борисов са си разделили четири и половина милиарда лева и са ги изнесли след работно време през задния вход. Горанов - за да си плати наема на кръстника, а Борисов - за да купи къща в Барселона и на другата си любовница.

  89. 89 Профил на gr52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    повръща ми се.Въпреки всички мерки комунистите пак са недоволни.
    —цитат от коментар 49 на dolna4erti4ka


    Ами една от тях обясни защо. Такава голяма криза било, и пари се давали, ама тя от тия пари нищо нямало ДА НАМАЖЕ. Това им е психиката. Ако изтъкват други мотиви - освен този, за недоволството си, трябва да знаеш, че лъжат.

  91. 91 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#85] от "Велков":

    Не си ме разбрал добре. И не е за първи път. Аз ти подавам топката, ти ревеш, че искам да те ударя с нея. Хващаш и връщаш. Мене не ме мисли - ако пък аз не успея да я хвана, сам ще съм си виновен.

  92. 92 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6876 Неутрално

    Всичко правили, както трябва, а след толкова месеци няма маски, няма защитни облекла, няма апарати за обдишваме. Търсят спонсори, търсят помощи. То не е достатъчно да обявиш извънредно положение.

  93. 93 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#79] от "gr52":Щом търновските села сте решили, тъй да е...
    —цитат от коментар 83 на Велков


    Е, не е до търновските села. Мой много близък роднина, който беше командвал малко по време на Втората световна война - май някъде до Унгария ги бяха разхождали, не съм сигурен, твърдеше, че пехотата си остава ядро на всяка армия; останалите родове войски били производни, и че по негово време имало понятие като "общовойскови генерал", което само по отношение на генерали от пехотата се използвало. Заради по-доброто познаване на стратегията и тактиката.
    ……………….
    Ама то е било отдавна, де. Пък и роднината до полковник не беше успял да стигне. Влязъл като редник и излязъл като капитан. Само дотолкова. Така че чакам тежката ти дума за родовете войска.

  94. 94 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Всичко правили, както трябва, а след толкова месеци няма маски, няма защитни облекла, няма апарати за обдишваме. Търсят спонсори, търсят помощи. То не е достатъчно да обявиш извънредно положение.
    —цитат от коментар 92 на Роси


    Колко точно месеци бе, Росе?

  95. 95 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#93] от "gr52":

    Тежестта се промени...
    Авиацията дръпна напред, вече можеш само с нея да сложиш държава на колене...помниш как беше с Югославия...
    Иначе, не си завладял една територия, ако на нея не е стъпил и останал там войнишки крак... за другите родове и специални войски темата е много обширна и не е момента...

  96. 96 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#94] от "gr52":
    До коментар [#95] от "Велков":

    Съжалявам, че ще наруша "армейски" ви размисли но в момента слушам Марио Гаврилов и искам да си допълня "коментар [#71] ".
    В момента магазините ни "пращят" от стока.
    Оказва се, че имаме много добра дигитална инфраструктура и успешно ще се стравиме и с "дигиталаната трансформация" - над 20% работят от в къщи, децата ни учат "он лайн".
    Във Великобритания въвеждат лимит при пазаруването в хранителни магазини, други държави въвеждат лимит за Интернет.
    Казах ви, че до момента се СПРАВЯМЕ ДОБРЕ!

  97. 97 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    До коментар [#9] от "Slick":

    Гешев на първо място да открие кой изкупи маските от аптеките преди два месеца и сега ги продава на десеторни цени у нас и в чужбина. Но няма да го направи ,защото не се рита срещу господаря.

  98. 98 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    До коментар [#63] от "bacillus ":

    И да вземе да облече една униформа като руските прокурори, а като фон да звучат любимите му "Любе".

  99. 99 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Дневник, нещо за цените на петрола ,които продължават да се сриват ?
    От няколко дена -нищо по темата.

  100. 100 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#95] от "Велков":

    Ами... Благодаря ти, приятелю, и наистина ми се иска да продължиш. Когато е по темата, разбира се. Интересно ми е. На мен целия ми опит, както вероятно си разбрал, се свежда до двете години наборна служба. Жив, здрав и ако ти се е разминал птичия грип и не ти е умряла патката, да знаеш, че коронавирус не ти се полага!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK