ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът и активността са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник"

Коронавирусът в България: Извънредното положение ще се удължи, жертвите са 10 (хронология)

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (238)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Време на ГЛОБИТЕ.
    ГЕРБ: Ще глобяваме.
    Министър на здравеопазване - Да се глобява всеки който......
    Председател на медицинската комисия: Всеки който....., да се глобява....!
    Министър Младен Маринов: КАТ ще глобява, полицаи ще глобяват....

    Ще запомним управлението на ГЕРБ с глобите. Нова форма на пряк данък.

  2. 2 Профил на тракиец
    тракиец
    Рейтинг: 272 Неутрално

    След като Община Пловдив направи всичко възможно да оссере градския транспорт до невъзможни величини, да ликвидира екологично чистите тролеи и да ги замени с дизелови автобуси втора ръка, да ликвидира фирма общински транспорт и да подари на разни мазни частници линиите, да субсидира по неясен начин същите тези частници и сега да се прави на загрижена ??? И всичко това в управлението на ГЕРБ! Браво бе ,печелите наградата за безочие, ние не се съмняваме,че това е поредната фалшива загриженост.
    П.С. Ей една градска мотриса можеха да пуснат да свързва двата края на Пловдив, по практично и икономично щеше да е ... Абе , разочарованието е пълно...

    O sancta simplicita!
  3. 3 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Ей така се бори вирус ...С глоби ...
    КОга ще се сетят господата да глобят и Коронавируса ....Я му лепнете няколко милиарда глоба на тоя хайванин .........
    Пореден случай на заразен прибрал се от чужбина наш гражданин ....
    И в Силистра случайте 2та са на такива ...Англичанин и българка прибрали се от Англия....
    тука се пита в въпроса ....Защо държавата не взе (вземе) по сериозни мерки срещу тия хора ??
    Със сигурност сега тия дни ще излязат още такива .......

  4. 4 Профил на тракиец
    тракиец
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Дневник, разбирам ,че темата е в развитие и сменяте заглавията , но се губи смисълът на някои коментари, предното заглавие беше за Община Пловдив и градския транспорт , сега е за Русе , какъв смисъл да има коментар за Пловдив под статия за Русе ? Поне оставяйте към часа на публикацията и старото заглавие !

    O sancta simplicita!
  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    Време на ГЛОБИТЕ.ГЕРБ: Ще глобяваме.Министър на здравеопазване - Да се глобява всеки който......Председател на медицинската комисия: Всеки който....., да се глобява....!Министър Младен Маринов: КАТ ще глобява, полицаи ще глобяват....Ще запомним управлението на ГЕРБ с глобите. Нова форма на пряк данък.
    —цитат от коментар 1 на historama


    Няма нужда да помните. Още дълго ще сте под управлението на ГЕРБ! А тези, които не искат да ги глобяват, да спазват правилата. Много е просто!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 578 Гневно

    В Кюстендил е пълна трагедия. До преди ден: първият официално диагностициран болен почина. Сега при 4 нови диагнози с корона вирус, нов интубиран. Някой задава ли си въпроса защо от 9 /девет/ месеца в Областен и Общински център няма Инфекциозно отделение. Като го закриваха местните политически феодали и велможи се кълняха, че няма да има пробле, като няма инфекциозно отделение. И какво се случи 9 месеца по-късно?

  7. 7 Профил на biolakotka
    biolakotka
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Е ами при 300-350 проби дневно заразените са по 20-30 бройки..... умишлено го правят

  8. 8 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Малоумния брояч дразни, но не толкова колкото калинките от ГЕРБ

  9. 9 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2161 Неутрално

    В момента нашата здравна система обслужва случаи 99% свързани със завърнали се гастарбайтери дето ни хулеха здравната система. Да си плащат.

  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    И Русе е в кюпа!
    Ямбол все още се държи!
    Браво Ямбол! Герой Ямбол!

    Judjuk
  11. 11 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#5] от "lz2":

    Ако вирусите и бактериите се бореха с глобии....Досега Западните държави отдавна да са се сетили .....
    Проблема тука не е правилата ...А малоумните такива ....Нямат и идея какво да правят ....Но за да го замаскират ....Плашат за щяло и нещяло с глоби ....Което е пълна глупост....
    То че има такива дето се правят на голяма работа и не спазват нищо има ги ...
    НО да не слагаме 90% от обществото при другите 10 % мм ?
    За ония дето мислят правилата решението е глоби ....Но до тях се стига заради малоумните решения дето прокарват .... За тая работа се иска акълец....

  12. 12 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Е ами при 300-350 проби дневно заразените са по 20-30 бройки..... умишлено го правят
    —цитат от коментар 7 на biolakotka


    Сутринта Мутафчийски съобщи доста данни за броя тествани на 1 милион и България не е от страните с най-малко тествани, а е в средата.

    За сравнение и големите приказки как Вучич посреща китайския самолет с лекари , тестове и лекарства и целува китайското знаме.
    В Сърбия която е колкото нас като население, има 3 пъти повече починали и 2 пъти повече заразени, при 2 пъти по-малко тествани от в България

  13. 13 Профил на Avalon Blackmore
    Avalon Blackmore
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Случай в Руси ли? Въри дъ върим, лице?

    олекна ми на душата, возвисих ся!
  14. 14 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 485 Неутрално

    На някой да му направи впечатление дискусията за БЦЖ ваксината? Май май... има цака този вирус.

  15. 15 Профил на Барба Ганьос бе техния господар
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    До коментар [#11] от "vesko19":

    Ей такива всезнайковци най обичам,дето разбират повече от вирусолози и епидемиолози,от доценти и професори.Светът гори ,навсякъде се взимат подобни мерки,ама нашите умници все недоволни.Сега глобите им вадят очите,ми не правите нарушения,не ви глобяват.

  17. 17 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    08:04
    Общият брой заболели е 412
    Нови 33 положителни проби за коронавирус (от направени общо 373) има за изминалото денонощие.
    —цитат от коментар 0 на Голямата лъжа

    Има ли някой който още да вярва на този лъжец?

    Германия при население 84 милиона прав 500,000 теста СЕДМИЧНО! Това са 5,052 теста седмично на милион. Което за нашите 7 милиона означава, ме трябва да правим по 35,000 седмично за да сме на тяхното ниво на тестване. Което впрочем е довело до много ниското ниво на смъртност 1.09% докато за Италия е 11.75%.(

    За да стигнем немското ниво на превенция ние трябва да правим по 5000 теста дневно а не жалките 373. А това е 13 пъти повече, и много вероятно тогава откритите заразени нямаше да са сегашните лъжливи 412 а 4-5,000. Абсолютно съзнателно Мутафчийски не прави достатъчно тестове за да крие броят на заразените.

    Една Швеция близка до нас със своите 10 млн население отчита, че направените досега 36,000 теста са съвсем недостатъчни и планира рязкото им увеличаване. Но това са 3600 теста за 1млн население, а досега ние имаме общо около 7500-8,000 теста, т.е не повече от 1100 теста на милион. Което означава 3.5 пъти по-малко тестове от техните. И обърнете внимание, Швеция започва разширеното тестване с медицинските служители, няма да се оставят да останат без лекари в най-критичният момент като Италия и Испания. Докато за нашити приоритет са пазвантите които ги пазят и затова първите 1000 бързи теста ги определиха за тях. И като резултат вече имаме 20 заболели медицински работници, 5% от общият брой заразени.

    Впрочем, какво стана с тези 1000 бързи теста за полицаите? Трябваше да ги направят в понеделник, защо толкова упорито КРИЯТ резултатите?

    https://dariknews.bg/novini/sviat/germaniia-uvelichi-testvaniiata-si-za-koronavirusa-do-500-000-probi-sedmichno-2218818
    Германия увеличи тестванията за коронавирус на 500 000 седмично

    https://www.24chasa.bg/novini/article/8386618
    Швеция започва национална програма за тестване за COVID-19

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  18. 18 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Русенският случай: заразеният се е карантинирал в апартамент под наем, човекът не е местен. Пътувал е със самолет до Варна около 15 март.

  19. 19 Профил на Avalon Blackmore
    Avalon Blackmore
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    Нерде Ямбол, нерде Стамбол.

    олекна ми на душата, возвисих ся!
  20. 20 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#17] от "Fred":

    Япония не тества и е с пъти по-добре от Германия и другите цитирани от теб. Но спазват няколко прости правила:

    1. Всички с маски още от първия ден.
    2. Миене/дезинфекция на ръце и всичко останало.
    3. Социална дистанция.
    4. Спрени училища, спортни събития и др. събития където има струпване на хора.
    5. Който може работи от тях, другите с маски на работа.

    И това е. Баровете работят, ама са празни. Някои са затворили. Един лек клъстер се получи в един нощен клуб в Токио, където са си свалили маските да видят с кой ще си легнат след купона.

    И тестове само на сериозните случаи.

    https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Japan

    Просто като фасул, докато Запада дебатира, онея си носят маските и имат с 100 пъти по-малко заразени и починали.

  21. 21 Профил на Барба Ганьос бе техния господар
    Барба Ганьос бе техния господар
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#11] от "vesko19":Ей такива всезнайковци най обичам,дето разбират повече от вирусолози и епидемиолози,от доценти и професори.Светът гори ,навсякъде се взимат подобни мерки,ама нашите умници все недоволни.Сега глобите им вадят очите,ми не правите нарушения,не ви глобяват.
    —цитат от коментар 16 на uvtest


    Ами ако не си забелязал, Айнщайн, вирусолозите, епидемиолозите, доцентите и професорите също имат разнородни мнения.

    В момента ми е ясно, че всяка позиция, която заемате, е подчинена на неистовото клакиране към любимото ви правителство, и сте слепи за каквито и да е алтернативни аргументи. Само че, имайте предвид, че изолацията ще върши работа до време. И е лесна за имплементиране. Мъчната работа ще е алтернативната стратегия как да превъзмогнем икономическите и психологически щети, а и здравословни, ако самата изолация не сработи така, както се надяваме всички.

  22. 22 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До края на деня се очакват резултатите от взетите вчера проби в Банско. Те бяха събрани след акция на Регионалната здравна инспекция, след като установихме, че има около 50 човека, които са проявили симптоми, но си седят вкъщи, а лекарите отричаха да имат пациенти с такива заболявания, каза ген. Мутафчийски.
    —цитат от коментар 0 на Крият заразените

    Аха, нещо което го подозирах. Масово системата не отчита заразените. Не само малкото тестове но и самата система, просто не ги диагностицират като заболели от короната. Пишат грип, настинка или нещо друго.

    Не случайно китайците въведоха компютърна томография за всички умрели и тогава се оказа, че мнозина от записаните като умрели от обикновена пневмония всъщност са били заразени с коронавирус.

    Така и си го представях, обаждам се на личната по телефона, пита ме какво ми е, казвам и тя казва "Лека настинка, стой ки в къщи и пий чайчета". Ако имам късмет ще го изкарам в къщи дори без да разбера че е короната, чак при усложнения евентуално в болницата.
    Само че дотогава сея заразата около себе си.

    Да не е луда да дойде да ме преглежда или приема в кабинета, без професионалните предпазни средства това си е директно заразяване. Отделно, че при контакт със заразен самата тя трябва да легне 14 дена в карантина.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  23. 23 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Сутринта Мутафчийски съобщи доста данни за броя тествани на 1 милион и България не е от страните с най-малко тествани, а е в средата.
    —цитат от коментар 12 на 001

    Да, чак сега го прочетох. Моята оценка беше 1100 на милион по косвени данни, неговото е 1276, значи приблизително съм познал.

    Но това че сме в средата съвсем не е успокоение. Трябва да гледаме добрите а не изоставащите. Една Швеция с 3600 на милион ги отчита като крайно недостатъчни и планира рязкото им увеличаване. Трябва да гоним Германия с нейните 5000 теста на милион СЕДМИЧНО . И понеже много и дълго време не е правено дори повече за да настигнем тяхната плътност.

    И най-важното, не да ги чакат на крака когато вече е късно а масово ТЪРСЕНЕ. Това е формулата за да не повторим италианският сценарий.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  24. 24 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    В Сърбия която е колкото нас като население, има 3 пъти повече починали и 2 пъти повече заразени, при 2 пъти по-малко тествани от в България
    —цитат от коментар 12 на 001

    Ами то броят на починалите е пропорционален на малоумието на управляващите. Вучич е този който измисли вечерният час, забраната за парковете и нашите веднага го повториха.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  25. 25 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#23] от "Fred":

    А прочете ли или гледа ли , че каза , че на ВМА са им дарили от бързите тестове още в началото и са ги ползвали без никакъв резултат.
    Напротив, подвеждали са ги ужасно.
    Тествали са първо 50 воени и е нямало положителен според бързите тестове, а след като тествали с пср са открили такъв.
    Тествали са с бързите тесвото 10 сигурни болни , които от седмица лежат в болницата им.
    Но според бързите тествое 6 от тях били здрави. Пълна лъжа

    Единственото важно е
    Брой интобирани. Тоест тежки, нуждаещи се от кислородни апарати и броя на починалите.
    Това е основното което е важно.
    При нас има 14 тежки случая в момента в болниците и 8 починали.
    В Сърбия 60 тежки случая и 23 починали
    В Гърция 72 тежки случая и 49 починали
    В Румъния са повечко , но и като население са доста повече от нас. Там имат 82 починали при близо 3 пъти по-голямо население.
    Това са основните неща които показват как се движим, а не фалшивите тестове или броя отчетени заразени.

  26. 26 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    До коментар [#15] от "Барба Ганьос бе техния господар":

    А какво значение има в каква болница се изследват депутатите?
    Баси и малоумния въпрос. На такъв въпрос, такъв отговор.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  27. 27 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":Нерде Ямбол, нерде Стамбол.
    —цитат от коментар 19 на xAlan Blackmore


    Ямбол е наш! Ти явно никога не си го виждал. И у тебе няма един грам патриотизъм.

    Judjuk
  28. 28 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#23] от "Fred":

    Тестовете без мерки не работят.

    Ще тестваш някой и какво ще го поставиш под карантина. Но още 10 ще изтървеш.

    Германците правеха това в началото, после си разбраха грешката и наложила мерки и те. Спряха учениците, спряха спортните събития, затвориха барове, ресторанти, наложиха социална дистанция и да не се струпват хора на едно място.

    Японците наложиха горните мерки от ден 1 и не тестват. И са с пъти по-добре от германците.

  29. 29 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Ами ако не си забелязал, Айнщайн, вирусолозите, епидемиолозите, доцентите и професорите също имат разнородни мнения.
    —цитат от коментар 21 на Барба Ганьос бе техния господар


    При наличието на работещи модели в Азия, защо трябва да се спори? :)

    Да се налага някой модел от Азия и после да се спори за допълнителни мерки.

    Писах за Японския модел, като най-евтин и лесен за изпълнение. Южна Корея тества, но и тя има същите мерки като Япония. Сингапур, Хонг Конг - също имат подобни модели, които доказано работят.

    И всичките горните казват - че маските са най-сигурното нещо заедно с миенето на ръце и социалната дистанция. Останалото вече са нюанси. А тука още спорят за файдата от маските. Това просто не е сериозно.

  30. 30 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    Само че дотогава сея заразата около себе си.
    —цитат от коментар 22 на Fred


    Затова се самоизолираш и никакви социални контакти.
    И затова се носят маски, не за да се пазиш, а за да не заразяваш околните.

    Абе хора, толкова ли ви е трудно да седите 1 месец в къщи и да излизате само в най-належащи случаи?
    Ясно ми е, че не всеки може, но поне тези, които могат, да го направят.
    Стоите си у вас, четете книги, гледате филми, говорите си с жената/мъжа (току виж откриете, че е прекрасен човек), играете си с децата, говорите си с тях...
    Ако се налага да ходите на работа - ами спрете да контактувате за щяло и нещяло с колегите си, ограничете и там контактите си до минимум. По възможност не ползвайте градски транспорт, пътувайте в колата сам.
    Правете тези неща доколкото ви е възможно.

    Че държавата ни не е съвършена знаем всички. В нормално време правят неадекватни неща, вие искате в извънредно да дестват адекватно. Правят каквото могат и те (политиците), учат се в движение. Никой от нас не е бил досега в подобна ситуация, не изисквайте да правят всичко от първия път перфектно. Всички правим грешки.
    Пазете се, пазете околните, и това ще мине!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  31. 31 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    [quote#27:"Judjuk"][/quote]

    Суджук, ти да не си от Кукерград?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  32. 32 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    И въпреки , че основно се говори за Италия и Испания в много други европейски страни нещата са притеснителни.
    Пример за това са богати не големи страни с големи възможности като Белгия и Швейцария примерно. Също така Нидерландия

    В Богата страна като Швейцария с най модерни болници имат засега 50 починали на милион, а в Белгия и Нидерландия по 61 починали на милион.
    В бедна България в момента сме под 2 починали на милион.

  33. 33 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Просто като фасул, докато Запада дебатира, онея си носят маските и имат с 100 пъти по-малко заразени и починали.
    —цитат от коментар 20 на realguru

    Изби рибата, слагаш парчето плат и готово! И само това решавало проблема. Да се чуди човек защо им са тези тежките скафандри на лекарите като парчето плат е достатъчно.

    Тези изолациите които ги описваш навсякъде ги прилагат, в Италия дори много по-жестоко. И мрат като мухи.

    Маските ги слагат навсякъде в Азия но не са се отказали и от тестовете. Ето ти примера на на Южна Корея която вече е овладяла епидемията и броят на болните /Active Cases/ намалява. Докато в Япония той си расте нагоре по експонентата.

    https://www.npr.org/sections/goatsandsoda/2020/03/13/815441078/south-koreas-drive-through-testing-for-coronavirus-is-fast-and-free?
    South Korea's Drive-Through Testing For Coronavirus Is Fast — And Free

    И сравнението Южна Корея-Япония:
    https://corona.help/country/south-korea

    А препоръката тестове само за тежките случаи означава наредени ковчези като в Италия, те там така чакат да им дойдат на крака. Докато дойде в болницата или се лекува в къщи той ще е заразил десетки. Защото животът не може да се спре, трябва да отидеш до магазина, аптеката, в рейса се качваш да отидеш на работа. И заразяваш наред, маските помагат само частично, не са пъна защита. Пълната защита са онези със скафандрите. .

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  34. 34 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    10:06
    ...
    Недопустимо е да се внушава съществуване на разнобой между Националния оперативен щаб и правителството, или да се правят изводи за противоречия вътре в кабинета", се казва в позицията.
    --------------------------
    Атлантическият съвет и той се изходил по темата. Недопустиво било да се показват разногласия и внушават съмнения. Точно както едно време при социализма "Партията е права дори когато греши!"

    Обратното, едното от малкото разумни неща които са направили досега е че отмениха една безумна наредба. Безумна не поради самата нея, носенето на маски е полезно, все нещо помагат.

    А безумна поради силовото налагане носенето на нещо което въобще го няма по магазините. И поради безумните глоби абсолютно несъобразени с нашите реалности и дори прилаганото по други страни. Размахването на бухалки като мутри като основен метод вместо рационални действия.

    Ето това трябваше да критикува Атлантическият съвет, а не да ни призовава да сме единни зад една дивотия.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  35. 35 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Впрочем срещу тази наредба вече е била подадена жалба в Административният съд. Като налагането на задължения за които няма условия за прилагането им. И гарантирано щеше да падне,

    Така че правителството фактически си спести позора. И там вътре да си обмислят по-добре нещата преди да издават нарезби. Така ще си спестят излаганията които и без това вече са много.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  36. 36 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#35] от "Fred":

    Щеше да падне след един месец.
    А а се очаква вълна след около 2-3 седмици.
    Ако не бяха въвели мерките досега, да сме доста повечко.
    Ако не бяха затворили Банско преди месец, сега там щеше да има стотици случаи, защото се очакваха над 2 хиляди англичани да дойдат на ски.

  37. 37 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    В действителност довечера ще се види как са нещата в Банско след половин месец карантина.
    Чакат се 50 теста от там на хора със симптоми.

  38. 38 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Ето подходяща може би сграда за временна болница или принудителна карантина.
    Празен мол, с паркинги, вентилация и климатизация, едроплощни и малки зали, ресторанти с кухни и т.н. Липсва обзавеждане, но сградата е нова и на 200м от Дунав Мост 1.
    https://www.google.bg/maps/ @43.8745279,26.0171935,247m/data=!3m1!1e3?hl=bg

  39. 39 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#38] от "acarid":
    https://www.google.bg/maps/ @43.8744036,26.0160281,3a,75y,79.05h,97.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4Ri--RT4AqHdG3Ri-J1Sag!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg

  40. 40 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Ако не бяха затворили Банско преди месец, сега там щеше да има стотици случаи, защото се очакваха над 2 хиляди англичани да дойдат на ски.
    —цитат от коментар 36 на 001

    Недей да даваш точно Банско като пример за добре свършена работа.
    Точно обратното.
    Това е пример за идиотщина.
    Епидемията напредваше, всички публични събирания бяха забранени, децата не учеха, щабът непрекъснато дрънкаше как трябва да се спазва дистанция...
    Оказа се, че по същото време в Банско туристи се тъпчат в кабинките на лифта.
    Изчакаха да се появи болен, и чак тогава се сетиха, правейки обичайният за ГЕРБ завой на 180 градуса - от пълна слободия до блокада на града.

  41. 41 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#40] от "Yotce":

    До преди една седмица в щатите всичко си живееше на макс.
    А днес имат над 200 хиляди регистрирани случая и няколко хиляди починали.

    Банско ако имаше епидемия там , щеше за две седмици в който е под карантина да напълни болницата в Благоевград с поне 50 човека.
    А от 15 март до днес влошените хора от там са малко.
    Ако бяха затворили Банско без да има случей там, щеше да има плач до небесата , много по голям от този с маските, защото за няколко седмици там работещите правят милиони с които живеят до следващия зимен сезон.
    Почти всеки жител от цялата област е зает през зимния сезон.

    Банско го затвориха, след като от Израел им съобщиха, че завърнали се от там туристи са с вируса.

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7178 Неутрално

    До коментар [#17] от "Fred":

    Капацитета на нашите лаборатории 1000 теста на денонощие, те правят мах 400.
    Сега ще тестват всички депутати и секретарки в парламента. А защо? Нали се тестват само тези , които имат клинична картина.

  43. 43 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Сега погледнах статистиката за уж най-демократичната и влиятелна страна в света. Смятаща се за световен шериф, налагащи санкции на всеки и всички по света.

    На първи март имат 1 официално починал от вируса
    на 31 март имат над 4 хиляди починали.

    Тук говорим за страната която уж е съсредоточила най много специалисти и учени с огромни възможности.
    Нещо да кажете по въпроса
    Или пък да коментираме как Вова се здрависва преди няколко дни с шефа на московска болница малко преди да си сложи скафандъра. Е , а там се смяташе , че са отличници в мерките му за безопасност.

  44. 44 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    [quote#27:"Judjuk"]
    —цитат от коментар 31 на Athanatos
    Суджук, ти да не си от Кукерград?[/quote]

    Не съм суджук, дръж се прилично! Не се казва Кукерград а Кукерландия. И тя не е в Ямбол, а по на юг. И не съм от Ямбол, ма карай!

    Judjuk
  45. 45 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    [quote#44:"Judjuk"][/quote]

    На миналогодишния фестивал Кукерландия (таз годишния го отмениха заради вируса), над входа на градския парк имаше транспарант "Добре душли в Кукерград".
    А и не учи един кукер как се казва града му :) хахаха!
    Бях се притеснил, че имам градски като тебе, ама слава богу, нямам :)

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  46. 46 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Те и КАТ са абдикирали гледам от задълженията си. Такова паркиране като сега в София просто никога не е имало.

  47. 47 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 549 Неутрално

    И въпреки , че основно се говори за Италия и Испания в много други европейски страни нещата са притеснителни.Пример за това са богати не големи страни с големи възможности като Белгия и Швейцария примерно. Също така НидерландияВ Богата страна като Швейцария с най модерни болници имат засега 50 починали на милион, а в Белгия и Нидерландия по 61 починали на милион.В бедна България в момента сме под 2 починали на милион.
    —цитат от коментар 32 на 001



    До коментар [#32] от "001":

    Едно от възможните обяснения - добрата стара БЦЖ ваксина, която, на всичкото отгоре, беше задължителна през омразния соц ...

  48. 48 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Типично по нашенски - маска да има ... от тензух ... от носна кърпичка ... от износена тениска ... Абе, да има там някакъв парцал пред устата. ...

  49. 49 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 298 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    Явно нико не иска да се завръща в Ямбол :)
    Шегувам се, разбира се. Дано се опазят.

  50. 50 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Бе аз да пукна, ще ми излезе по-еФФФтино, отколкото да плащам глоби по 5 хилки за щяло и нещяло. И да се побъркам от притеснение у дома, че ще ми конфискуват и жилището за неплатени глоби.
    А някоя тик-тик да се е сетила да РАЗДАВА маски и ръкавици? Поне на входовете в големите магазини? Няма такова нещо. Значи не е заради здравето на хората, а за нещо друго, което се крие от простолюдието. Какво е то?

  51. 51 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Неутрално

    Започващите проверки по магазини, за продавани от тях предпазни маски, очила за индивидуална защита и ръкавици, са с една единствена цел, дали отговарят на обхвата на Регламент 2016/425 на ЕП и на Съвета от 2016 г., относно "Лични предпазни средства" (ЛПС), както и на Наредбата за съществени изисквания и оценяване съответствието на ЛПС. Ще се проверяват - нанесена маркировка за съответствие СЕ; задължителни пиктограми и маркировки според изискванията на конкретния вид ЛПС, които трябва да са трайно нанесени върху самия продукт, и т.н., и т.н.
    А разни неграмотни индивиди, като някакви "Гарван"-и и др., задаваха въпроси, защо маските трябвало да отговарят на "някакви" си изисквания, на какво нормативно основание и т. н. подобни глупости.
    Много неграмотен народ, много, обясняваш му като човек, но не става..

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  52. 52 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Как сте днес, корони мои:) ушашкте ли се още? Горката корона, да се задържи малко повее, че малко се поизчистихме:) В София никога не е бил толкова ччист въздуха!

  53. 53 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Типично по нашенски - маска да има ... от тензух ... от носна кърпичка ... от износена тениска ... Абе, да има там някакъв парцал пред устата. ...
    —цитат от коментар 48 на Булаир


    СЗО - Световната здравна организация съобщава, че маските не могат да предпазят здрав човек. Затова не препоръчва задължителното им носене навсякъде и от всички.
    За болните е достатъчен и "парцал", за да спре пи кихане отделяните капки при кихане. Анадънмо?

  54. 54 Профил на bace_kole
    bace_kole
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#52] от "rincewind":

    А много скоро задните ти части ще хванат паяжина и ще си вариш чорба от прилепи.....ако има ток

  55. 55 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Предлагам да почнат да се глобяват всички, които имат панически страх. Така поне ще се разсеят от проблема с вируса и ще се чудят откъде да намерят парите. Пък може и акъла им да се появи отнякъде :D

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  56. 56 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1632 Неутрално

    Цитат:
    Коронавирусът в България: Панически страх изпитват 24% от българите, показва проучване...…………….. Сондажът показва, че 24% от анкетираните изпитват панически страх, заради заразата, а 60 на сто се тревожат.
    ------

    Според мен дописката не е достатъчна, за да се обхване цялостната картина на Общия ни дом - тоз ЕС...

    Следва да се приведат и изследвания от белите, десни, развити и демократични страни, в които 142% от населението не изпитва панически страх, а 237% от населението не се тревожи.

    Което ще е в унисон с повика на деня, че САМО в България всичко е лошо, САМО българите са изпаднали в паника и се страхуват, докато в белите, десни, развити и демократични страни хората си живеят без паника и страх, свиркат си и не ги е еня за нищо.

  57. 57 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 303 Любопитно

    До коментар [#52] от "rincewind":

    И защо е чист въздуха, да не би да е заради колите, защото казаха, че зоните в центъра са препълнени с коли и заплашват , че ако няма ред пак щели да връщат платеното паркиране.
    Чист е въздуха, защото пътниците в градския транспорт в София били спаднали 6 пъти ли.

    А сетих се, чист е защото духа вятър и вали сняг.
    Чист е защото за последния месец почти няма ден с безветрие.
    Никой не се сещам да е забранявал придвижването с коли, по скоро са забранени разхождащите се по паркове.

  58. 58 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#2] от "тракиец":

    На Пловдив много ще му отива един модерен градски трамвай (който не се пресича с автомобилите, а върви по виадукти и съществуващи жп линии + един тунел под центъра). Такава е практиката в Европа за такъв размер град.

    Мисля, че след метрото в София, Пловдив хем ви е ред, хем ви се пада.
    Дано случите на лоби за финансирането.
    Не ви отиват тези грозни, нередовни автобуси от местната мафия.

  59. 59 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3544 Неутрално

    До коментар [#52] от "rincewind":

    "Как сте днес, корони мои:) ушашкте ли се още? Горката корона, да се задържи малко повее, че малко се поизчистихме:) В София никога не е бил толкова ччист въздуха!"

    Въздухът е ìст почти навсякъде у нас, просто защото нито има големи замърсители - предприятия, бълващи на пълни обороти, нито има сериозен трафик с наложените ограниìтелни мерки. Коронавируса има и своите добри страни, е , поне ефекта от мерките, взети срещу него. е такъв !

  60. 60 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    В момента нашата здравна система обслужва случаи 99% свързани със завърнали се гастарбайтери дето ни хулеха здравната система. Да си плащат.
    —цитат от коментар 9 на Да вярваме на истината


    Така е. Хубава или лоша, това е нашата система. Не им говорят на чужд език през скафандер. Мисля, че ще го оценят и българските фирми ще имат малко повече работна ръка след кризата.

    Засега се справяме повече от прилично на повечето места (изключвам например Кюстендил, хората се оплакват по-горе).

  61. 61 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 220 Неутрално

    До коментар [#1] от "historama":

    Абе ти ако спазваш правилата, няма да те глобят. Но нали мразим сега ГЕРБ.... И аз ненавиждам тази партия, но не ме е страх от глоба - нося си маската, разхождам кучето на 250 м от блока и така.

  62. 62 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#12] от "001":

    Нямаме нужда от пропаганда, а от действия. Да целува китайско знаме, на който му е важна пропагандата, в тези условия (или в случая на Вучич, който е теглил китайски кредити за магистрали).

  63. 63 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Мисля, че Мутафчийски и ко. се справят много прилично, сравнени с повечето страни, за които имам по-подробна информация и най-важното рядко лъжат откровено (отдавна признаха, че има нерегистрирани заразени, което в много страни беше табу месец и повече; отдавна признаха, че тестовете не са 100% чувствителни).

    Да задържат нивото. Това е единствения шанс за няколко месеца да сме като "Япония на Балканите" : ) Швейцария не е добра цел в случая.

  64. 64 Профил на Alexadner Adjan
    Alexadner Adjan
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Аз затова пуша много(не) трева и пия Есциталопрам и спя. Готвя нали и пикам

  65. 65 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#20] от "realguru":

    Мисля, че цялата сага с маските е понеже маски няма(ше) толкова много и не ги произвеждат в много страни. Би било ужасно да кажат от СЗО и някое правителство, че е задължително, когато на пазара почти никъде ги няма. Хората ще се почувстват обречени и ще свалят, който е на власт. България е изключение, при нас са доста по-лесни за откриване и повечето хора имат. Носете ги. По-добре повече мерки, отколкото по-малко.

    Шумът за или против идва от страни, където просто маски няма за всички, а СЗО до 2017 беше светило, но днес е напълно компроментирана организация, прогнила от корупция. Не вярвам на никакви техни съвети, докато не сменят д-р Тедрос.

  66. 66 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Заразените и жертвите ще растат и само малоумници може да си представят, че 'мерките давали реултат'.
    Някои мерки на шайката все пак са адекватни(кампанията за социално дитанциране и опита да се разделят рисковите потоци хора), но повечето са за да си измият ръцете пред ИСТЕРЯСАЛАТА тълпа.
    Също така, след месец и половина ще затихне всичко, ще дадем около 1-2000 жертви(дано да са в пъти по-малко!), но няма да е заради КПП-тата и другите герберстки малоумия. Просто епидемиите си имат логика, която не може да беде У'смислена от каскети, милиционери и обикновенни профани.
    ----
    Какво може да се очаква от управление, което предизиква в мирно време водна криза в 80хиляден град или всеки сняг и дъжд е потоп?!

  67. 67 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#53] от "alexsilver":

    Стига с тази Световна здравна организация. Тя през годините ни е спасявала от САРС, Ебола, Зика, но от 2017, от както нейн директор е д-р Тедрос и под негово вещо ръководство (той е избран с подкрепата на Китай) този проблем не остана в Китай. За първи път, от както има СЗО, не успяха да изолират епидемия в страната първоизточник. Чудно.

    Вижте коментарите под всеки техен пост в Туитър. Всички са им бясни (без Китай). Не ги цитирайте, докато не се изчистят. В момента са най-вече пресаташе (ПР), здравето на света им е второстепенно. "Съветите" им за маските също трябва да влязат в документалните филми за ролята им, "след войната".

    Не виждам как може да е по-лошо да вземем повече мерки. Та ако маските не действаха, сигурно отдавна нямаше да се произвеждат. Единствения проблем е, че няма за всички по света и докато ги произведат излязоха с безумната теза, че имат смисъл само за болните.

  68. 68 Профил на neadekvaten
    neadekvaten
    Рейтинг: 228 Неутрално

    ... Абе хора, толкова ли ви е трудно да седите 1 месец в къщи и да излизате само в най-належащи случаи? ....
    —цитат от коментар 30 на Athanatos


    Целият ти коментар е много разумен, сложих ти "+", но (лично мнение):
    - Блокадите на градовете са ИЗВРАЩЕНИЕ. Не може да държиш милиони хора буквално в затвор. Хората имат близки в провинцията, къщи на село, и т.н. Идва пролет, всичко живо иска да излезе от града, да подиша въздух, да си проветри главата, и пр. Идва Великден след 2 седмици и нещо. И какво, няма да пуснат хората да идат в провинцията ли? Ами то че то ще се стигне до бунтове.
    Тези хора не са самоубийци. Както спазват препоръчителните мерки в града (социална изолация и дистанциране, редовно миене на ръцете, дори и носене на маски, и пр., и пр.), така ще ги спазват и на село, Не вярвам да има малоумници, които, като идат на село, ще почнат да се държат както преди, все едно нищо не се е случило.
    Дори и да имат някакъв ефект (съмнително!) тези блокади, един месец е предостатъчен като срок.
    Да не забравяме, че полицаите по КПП-тата, които пипат хиляди декларации на ден, могат да станат източник на зараза.
    - Забраната за разходки в парковете. След като е доказано, че чистият въздух и слънцето убиват вирусите, защо забраняват едно от малкото здравословни неща?
    За да психясаме по-бързо ли?
    Отново: хората са разумни и сами ще спазват дистанция. Добре, нека има полицаи по парковете, които да следят да няма струпване на хора, и всички да са на 2-3 метра разстояние един от друг. Това мога да го приема, но човек да не може да мине по алеите, е прекалено.
    Тия дивотии (поне гореизброените две, които граничат със садизъм) просто не могат да продължават вечно.
    Всички други мерки трябва да продължат да се спазват до пълното приключване на епидемията.
    В коментар номер 20 са изброени основните.
    Бих добавил и по-вторстепенните мерки: пране само с гореща вода (над 60 градуса) (в този порядък, ако някой баровец има индивидуална сауна, и тя би могла да е от полза), ядене на повече чесън, лук, джинджифил (!), пийване на ракия (въпросът е в дозата - 20 или 200 грама на ден), червено вино, взимане на повече витамин С, цинк, селен, и др.
    Колкото повече издевателстват над нас с всевъзможни рестрикции, глоби и пр., толкова по-бързо ще се изчерпи търпението на хората.
    Айде със здраве! И бъдете некоронясани!

  69. 69 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#66] от "ali_ibn_isa":

    Съгласен съм с всичко, което казвате, но се опитват. Да не ги сабутираме. Не е като някой друг в някоя друга страна в Европа да се е спрявил отлично.

    Наистина предизвикаха криза в Перник в мирно време и наистина за 10 години имат втрещяващо малко успехи, но тези проблеми ще ги разискваме пак, когато бурята утихне. В момента е много глупаво да не им дадем шанс. Те много добре разбират, че ако се провалят с Ковид, след него, ще приключат и те. Мисля, че са наясно.

  70. 70 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Панически страх изпитват 24% от българите, показва проучване

    Значи "грижите за хората" са недостатъчни.
    Разбирайте го както искате.

  71. 71 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#43] от "001":

    Едно хубво нещо на този вирус е, че е бич най-вече за най-големите страни. Колкото по-малка е една страна, толкова повече шанс има срещу него. При големите е мисията невъзможна.

  72. 72 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 438 Весело

    До коментар [#66] от "ali_ibn_isa":Съгласен съм с всичко, което казвате, но се опитват. Да не ги сабутираме. Не е като някой друг в някоя друга страна в Европа да се е спрявил отлично.Наистина предизвикаха криза в Перник в мирно време и наистина за 10 години имат втрещяващо малко успехи, но тези проблеми ще ги разискваме пак, когато бурята утихне. В момента е много глупаво да не им дадем шанс. Те много добре разбират, че ако се провалят с Ковид, след него, ще приключат и те. Мисля, че са наясно.
    —цитат от коментар 69 на observador


    Те НЯМА да се провалят, щото( многократно бе разисквано тук) стратегията им е win-win :)
    Обяснявам: няма никакво значени, как работи реално епидемията, а има значение как се набиват релации и корелации в масовото съзнание. Всеки успех ще се припсва на некви мерки, а всякакви тревожни новини ще се обясняват с неслучването на некви абсурдни изисксвания. Също така, непрекъснато тече процес на насъскване на разни групи хора: тукашни към работещи в чужбина, маски - без маски, цигани - арийци, възрастните непослушни пенсионери срещу младеещи истерясали профани, бгмами и т.н.
    И разбира се управляващата шайка е винаги в бяло :)
    Айде стига! :)

  73. 73 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Стига с тази Световна здравна организация. Тя през годините ни е спасявала от САРС, Ебола, Зика, но от 2017, от както нейн директор е д-р Тедрос и под негово вещо ръководство (той е избран с подкрепата на Китай) този проблем не остана в Китай. За първи път, от както има СЗО, не успяха да изолират епидемия в страната първоизточник. Чудно.
    —цитат от коментар 67 на observador

    Няма да опонирам коя е страната-първоизточник. Но прави впечатление, че ВСИЧКИ управляващи прегърнаха с мерак идеята за санкционни мерки срещу собственото си население. Аре да почнем от "Московията", щото тя по-недемократична от Саудитска Арабия. И там глобите като нашите. И там ограничения, въвеждане на QR код за всеки, на стъпка до чипосване, за което говореше Бил Гейтс. Нещо за "жълтите жилетки" да чувате във Франция? А в Хонг Конг? Тишина навсякъде. И нагнетяване на страх с ежедневни бюлетини за смърт. Но какво се оказа в Италия при по-трезв поглед? Вече се смята, че около 12% от починалите са преки жертви на короната. И това е добра новина, но защо всички останали злобно мълчат? Чудна работа...

  74. 74 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 312 Неутрално

    Само 24%? Обзалагам се, че повече изпитват панически страх от джендъри и истанбулската конвенция.

  75. 75 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Също така, след месец и половина ще затихне всичко, ще дадем около 1-2000 жертви(дано да са в пъти по-малко!), но няма да е заради КПП-тата и другите герберстки малоумия.
    —цитат от коментар 66 на ali_ibn_isa

    Няма да са толкова много. Ако не сумираме в кюпа всички умрели, пък макар и с положителен тест, може и да излязат толкова. Но ако "умно" успеем да блокираме болниците, като нацвъкаме във всяка инфекциозно отделение, без дори да има лекари и сестри за това, смъртните случаи ще скочат, заради отказано лечение. Това беше основната грешка в Италия.

  76. 76 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#32] от "001":

    Е те холандците имат спестявания за апокалипсиса, тях не ги мисля. Те вече казаха, че проблеми нямат и това, че другите не са се подготвили така добре, не е техен проблем.

    Съчувствам само на тези холандци, които не застават за тази позиция.

  77. 77 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#73] от "alexsilver":

    Ако беше режисирано, много от страните, които цитирате щяха да въведат тези мерки още в началото. Глупавите и бавни първоначални реакции показват, че не знаеха какво идва. Стана по случайност. Да, възползват се кой както може - Орбан ще живее в мечтите си няколко месеца, няма жълти жилетки във Франция и т.н. Но това не е режисура, просто стечение на обстоятелствата. Не виждам опасност от диктатура тук, всички страни са се затворили и са наложили забрана, не само България.

    Първоизточник има и той е добре известен. СЗО беше съучастник в омаловажаването на проблема и изгубихме време за реакция.

    12-те %, които цитирате за Италия от кой източник са? Следя италианската преса и соц. медии и подобно нещо не съм чул. Да не ви го казаха илюминтите на сън?

    Стига с тези конспирации - всичко е пределно прозрачно. Камари човешка глупост.

  78. 78 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Няма да са толкова много. Ако не сумираме в кюпа всички умрели, пък макар и с положителен тест, може и да излязат толкова. Но ако "умно" успеем да блокираме болниците, като нацвъкаме във всяка инфекциозно отделение, без дори да има лекари и сестри за това, смъртните случаи ще скочат, заради отказано лечение. Това беше основната грешка в Италия.
    —цитат от коментар 75 на alexsilver


    Писах условна цифра. Всекви по-конкретни прогнози са врачуване, щото факторите са твърде много. Изброяваш два-три, а то има още 20-30, примерно.
    Иначе, за това което написах съм взел сегашният най-песимистичен сценарий в Италия, а именно смъртност 200ч/1млн. Тепърва ще видим, дали няма да има др. печални рекордьори. При все това ми се ще да вярвам, че ще сме далеч от тези нива, но най-малко заради управляващите неадекватници.
    България е провинциална държава и тук е нормално нещата да се случват със закъснение. Както добрите, така и лошите.

  79. 79 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Браво! 24% е необразовано хора население!

    United in diversity
  80. 80 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#72] от "ali_ibn_isa":

    Прав сте. Не бива да се насъскваме срещу никоя си група. Това е страшно глупаво. Но в такова време да проявяваме анархизъм също не е на място. Като приключи пак ще протестираме срещу всичко, което имаме да оправяме, а то е много. Не съм гласувал за никоя партия в управлението, но кризата ги завари тях и нашите сънародници са ги избрали.

    В момента е важно да сме единни като нация и да не саботираме. Това не означава, че няма място за критика като вашата към инфекциозните отделения. Пишете на който трябва, ако в Италия наистина това е било проблем. Като свърши кризата, ако искаме ще ги свалим от власт, ще ги линчуваме, ще протестираме.

    Кандидатирайте се Вие с добра платформа на следващите избори и много българи ще ви последват, та ако дойде друга криза, да имаме някой като вас там, на място. Сега думите ви са анархизъм. Какво предлагате?

  81. 81 Профил на moti
    moti
    Рейтинг: 504 Неутрално

    а голям процент от българите си се разкарват напред назад, без да съзнават реално каква е ситуацията, за съжаление. не съм за паническия страх, но не съм и за пълната безотговорност.

  82. 82 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 479 Неутрално

    като се опитаме да отворим covid.bg
    Ето какво получаваме!

    Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.
    Server unable to read htaccess file, denying access to be safe

    Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

  83. 83 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 593 Неутрално

    Баж па "панически страх" .... 24% от българите....... ???Виж "управляващите".. яко ги тресе.....на всички нива....

  84. 84 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Повече трябва да се страхуват, защото и младите не са недосегаеми, защото вече има доста случаи на починали малки деца и младежи без допълнителни заболявания.

  85. 85 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 8 Разстроено

    първи болен депутат.


    Аидееее ..... да е на хаерлия !!!!!!!!!!!!!!!

  86. 86 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Абе, защо никой не пита КОГА се обявява епидемия ??? При обикновения грип, при колко заразени на 100 000 затварят училищата ??? И сега, с "короната", какви са цифрите ???

  87. 87 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 721 Неутрално

    [quote#29:"realguru"][/quote]

    Японският модел е лесен за изпълнение когато се прилага на японци. На такива дето в гена им е забито да не се целуват с всеки срещнат, а да се покланят от 2 метра, като им каже шогунът/императорът/правителството да не излизат да го спазват и още много такива.
    Не случайно цял свят им завиждаше за икономическия възход, но никой извън Азия не успя даже и да се доближи до него.

  88. 88 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 312 Неутрално

    До коментар [#84] от "Voiko":

    Викаш доста починали младежи и малки деца без допълнителни заболявания? Случайно да имаш някакъв линк към тази информация?

  89. 89 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Има теория,че колкото по вече минава времето,толкова по вече силата на вирусът отслабва и заразените по късно прекарват по леко болестта.Моля,ако има някой запознат по въпроса да сподели.

  90. 90 Профил на Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#17:"Fred"][/quote]

    +++++++++++++++++

  91. 91 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 599 Гневно

    МОЛЯ? 13 май? Тия откачиха ли? Държавата ще фалира!

  92. 92 Профил на Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Повече трябва да се страхуват, защото и младите не са недосегаеми, защото вече има доста случаи на починали малки деца и младежи без допълнителни заболявания.
    —цитат от коментар 84 на Voiko


    Говорих наскоро с познат, който навремто е бил в разузнавателните служби. Каза ми, че съсвем скоро ще се случт 3 неща;

    1. Ще започне отаначло тихо да се шушука а после гръмко да се търси ВИНОВНИКЪТ за тази пандемия. Китай е вече на прицел като е гласен за главен виновник. (Малоумнци във фоума под други статии, вече призовават за мятането на атомни бомби върху Китай).
    2. За да се наплаши още повече населението, ще започнат да се изкарват данни за нови смъртни все по трагични случаи - бебета, деца и т.н.
    3. Когато целта бъде достигната - никому неизвеснта фирма ще обяви, че е разработила ваксина срещу тоя вирус.

    И така!

  93. 93 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#89] от "uvtest":

    ДОСТА ПРИЛИЧЕН БРОЙ ОТ ХОРА ГО МИНАВАТ ТО ВИРУС БЕЗ ДА ГО РАЗБЕРАТ ВДНЪЖ КАТО ГО МИНАТ ПОСЛЕ МНОГО ТРУДНО ГО ПРИХВАЩАТ ОТНОВО ТОЧНО ТЕ СЪЗДАВАТ КРЪГ ЩИТ КОЙТО ВИРУСА МУ Е ТРУДНО ДА ГО ПРЕСКОЧИ ТОВА МУ Е ОТСЛАБВАНЕТО , МИСЛЯ ЧЕ НЪВЪЗМОЖНО ЧРЕЗ КАРАНТИННИ МЕРКИ ДА ГО СПРЕШ ВИРУСА , ОБИРА ПО ПОДАТЛИВИТЕ ХОРАТА С ПО СЛАЛБ ИМУНИТЕТ СТИГА ДО ЩИТА И СЕ СПИРА

  94. 94 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    До коментар [#89] от "uvtest":

    тия да не са баба Ванга...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  95. 95 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    До коментар [#86] от "Булаир":

    преди да стане епидемия у нас стана пандемия. но понеже ние ядем киело мляко и пием ракия, тука нямаше как да стане епидемия нали...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  96. 96 Профил на proudbulgarian
    proudbulgarian
    Рейтинг: 250 Гневно

    До коментар [#9] от "Да вярваме на истината":
    Така си е, да си стоят там, нали майката Родина беше мащеха, тръгнаха като аслани, сега се връщат като ....
    Ние се борим тук ден и нощ, те, като видяха, че никой не ги бръсне за слива там, залюбиха Отечеството! 200000 мангусти какъв принос имат в здравната система, аз, да не дърпам дявола за опашката, се осигурявам 30 и кусур години и не съм ползвал и един лев досега, а тия индийци, сега, освен че са абсолютен инкубатор на заразата, ще папкат от малкия ресурс в системата! Отделно други милион лентяи не внасят нищо, щото 18 лв. месечно е много голяма прецаквация за Андрешко, дето пуши дневно по 6 лв. папироски и пие вечер ракия за 10!

  97. 97 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 715 Неутрално

    За останалите странни данните са: Белгия - 1594, Словакия - 1382, Гърция 1482, Унгария - 1361, Македония - 1505, Полша - 1214, Събрия 443, Румъния - 1191, Турция - 926, Украйна - 54, Франция - 1508, Словения - 9 910, Естония - 8471, Чехия - 4583.

    Пълна каша. Тези числа нямат нищо общо с реалността. Дневник, следете или https://www.worldometers.info/coronavirus/ , или https://coronavirus.jhu.edu/map.html.

  98. 98 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 438 Неутрално




    Има теория,че колкото по вече минава времето,толкова по вече силата на вирусът отслабва и заразените по късно прекарват по леко болестта.Моля,ако има някой запознат по въпроса да сподели.
    —цитат от коментар 89 на uvtest


    Съвсем популярно и без да съм спец: вирусите паразитират и колкото по-малко агресивни са толкова по-лесно ги приема имунната с-ма. Следователно оцеляват по-малко агресивните мутации. Беше даден пример с херпес вируса и това че съпътства човечеството от около 6 млн. години. По-остро се държат точно новопрескочили, както в този случай.

  99. 99 Профил на pepo2012
    pepo2012
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Пълна щуротия ще е удължаване на карантината.Хората ще психясат и ще се поболеят истински от този затвор.

  100. 100 Профил на pepo2012
    pepo2012
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Пълна щуротия ще е удължаване на карантината.Хората ще психясат и ще се поболеят истински от този затвор.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK