"През 2007 г. Столичната община провежда процедура за приватизацията му заедно с другите въжени линии на Витоша - Симеоновския, Драгалевския, ски влековете на "Алеко", на "Конярника" Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева.
Другият участник в търга е "Юлен" АД, също собственост на офшорна фирма, но от Кипър. В ръководството и на двата участника в търга присъства юристът Петър Петров. Така той се явява едновременно и победител и губещ в процедурата."
Някой може ли да ме осветли каква е разликата между двамата участника в търга, освен че едната офщорка е в Кипър, а другата - на Вирджинските острови ?
от всички лифтове на витоша този е единственият безсмислен, който и да се оправи ще вози предимно въздух... на копитото е мизерия, няма какво да се прави там, далеч е от популярните места в планината.
от всички лифтове на витоша този е единственият безсмислен, който и да се оправи ще вози предимно въздух... на копитото е мизерия, няма какво да се прави там, далеч е от популярните места в планината.
Въздух друг път, на такива опашки сме чакали, за да се качим навремето. А на Копитото има какво да се прави - да се наслаждаваш на планина и чист въздух.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
"Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което е собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева" Стига с тези Вирджински и Кайманови острови, кажете кой български дебил е купил лифтовете на безценица и не спазва договора да ги възстанови . Казват, че е Цеко Минев, но мисирките не смеят да си отворят устите.Който не спазва приватизационните договори, да му се отнеме сосбтвеността, тя и без това не е негова, защото парите са му дадени с прословутите куфари
Ще се забрани достъпа до планината на частни автомобили , и човек ще може да се разхожда или да кара колело по пътя , без да се притеснява че някой джигит с БМВ ще го отнесе !
ИванМечков ген.о.р.,да не би да не може да се качва пеша? Казвам това защото не вярвам да е "безплатен" въпроса му,а и тойе такъв наплашен заек че... Всъщност лифтовете на Витоша са на ЦекоМинев. И това че вече няколко години клати столичани,а не получава наказание говори колко близо е до властта. И почти всички сме виждали приватизационни договори и си има точки за нарушававане на договора.И следприватизационен контрол не може да събори сделката-вервайте ми.А ЦекоМинев да види какво се случи с Черепа.
"През 2007 г. Столичната община провежда процедура за приватизацията му заедно с другите въжени линии на Витоша - Симеоновския, Драгалевския, ски влековете на "Алеко", на "Конярника" Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева.Другият участник в търга е "Юлен" АД, също собственост на офшорна фирма, но от Кипър. В ръководството и на двата участника в търга присъства юристът Петър Петров. Така той се явява едновременно и победител и губещ в процедурата." Някой може ли да ме осветли каква е разликата между двамата участника в търга, освен че едната офщорка е в Кипър, а другата - на Вирджинските острови ?
Докато не се забранят да участват в обществени поръчки фирми, чиито са собственост на офшорки няма да имаме решение на проблема.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
от всички лифтове на витоша този е единственият безсмислен, който и да се оправи ще вози предимно въздух... на копитото е мизерия, няма какво да се прави там, далеч е от популярните места в планината.
От Копитото до Момина скала, после хижа Средец, после към хижа Камен дел.....и т.н.. Маршрутът е приятен в горещите летни дни, а през зимата е приказка! Има и други възможности-към Боянския водопад, или след хижа Средец към Хижа Тинтява и Камен дел... Качи се, разходи се, хубаво е 🌼🍀🌲
"Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което е собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева"Стига с тези Вирджински и Кайманови острови, кажете кой български дебил е купил лифтовете на безценица и не спазва договора да ги възстанови . Казват, че е Цеко Минев, но мисирките не смеят да си отворят устите.Който не спазва приватизационните договори, да му се отнеме сосбтвеността, тя и без това не е негова, защото парите са му дадени с прословутите куфари
Мисля, че не е Цеко, а чичковците които се крият зад офшорките. Цеко и той ми иде на бушон, ама по-главен и още не е горял. Иначе, за това кой стои зад всичките безобразия може да си направиш изводите от това кой стои зад другите ски зони, кой им налива пари във федерацията, кой управлява в София и повече от десет года си прави оглушки за престъпната концесия, кой покровитекства престъпленията и обсебването в Банско, кой би могъл да продължи да работи и след карантината от 13-ти март и т.н.
хубавото на княжевския лифт е, че е туристически, а не скиорски... няма достъп с кола, няма гигантски паркинги с нагляри и пушеци долу и иска известно усилие да стигнеш до него... с петицата до княжево и после нагоре си е едно добро упражнение... и наистина едно време опашката понякога стигаше чак до бор-шишарка... любимото ми беше, баща ми като я види толкоз дълга да каже, бе къде ще чакаме толкоз дълго, я дай направо да сядаме на кебапчетата... оттогаз съм научен, видя ли кръчма да не я пропускам...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
Ти така си мислиш! Представи си, някои хора ходят на Витоша за туризъм и почивка, а не само за да карат ски, да се напият или да заровят нещо. От лифта има чудесен полегат маршрут към Зл.Мостове и поляните зад тях. Отива се и до най-популярните туристически хижи. За по-запалените планинари има преход Копитото-Камендел-Алеко и с другия лифт надолу. За съжаление, при вятър кабинките почваха много да се клатят и имаше няколко инцидента, заради които лифтът беше спиран няколко пъти през годините. Когато работеше обаче, имаше голям интерес към него.
До коментар [#6] от "The Shadow":Не виждаш ли, че е трол на цеко? Чакали сме с часове и то зимно време.Тоя вероятно не е роден в София и няма никаква реална представа за лифта.
В последните години преди да го спрат вървеше празен - няколко пъти се качвах с него (извън зимния сезон), все в съботни и неделни дни и бяхме сами с жената (тогава гадже). Като бях малък с баща ми сме се качвали, тогава верно имаше опашки, ама бяха други времена (70-сетте години). То по това време на 66 не можеше да се качиш - имаше 2 автобуса на час и 500-600 човека на спирката в битка за качване, на автогарата на Овча купел беше същото за Зл.Мостове, а Симеоновски лифт нямаше. В момента ако не се направи продължение до Ветровала (или Конярника/Кумата/Боерица ), както и голям паркинг при начална станция ще излезе на загуба още преди да е паднала на земята отрязаната лента за пускането му. Ама ако е да се отчита дейност от Фандъкова и герб може и да закопаят едни милиони там под телевизионната кула. Ентусиастите които обикалят по хижите цитирани по горе са много малко, повечето хора ще искат да ги стовари близо до поляна за пикник, кръчма или писта и след първоначалната еуфория ще има пълен срив. Пък и за голяма част от младите и ентусиастите е по добре ако лифта ходи по нагоре - ще могат реално да се правят излети до Черни връх и обратно (в момента с кола до Кумата, пеш до върха и обратно) или към Алеко и с връщане през Симеоново или Драгалевци. Сега тези маршрути почти не се ходят, от копитото са много дълги и трудни за нетрениран човек а тренираните хич не им пука ама пък са малко...
Тоя лифт е любим на столичани, не толкова младите го помнят с носталгия, а младите изобщо не го помнят, но са чували за него. Дано бъде възстановен, ще е добра новина за всички. Но би било добре като го възстановяват, да имат предвид, че е нужно и да бъде модернизиран, а не да е 1 към 1 с това, което е бил. Щото все пак сме 2020 г., комунизмът си отиде преди 30 години, твърдим, че и преходът също. Така че нека бъдем в крак с времето, в което живеем.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Това е най важното! Когато има истинска опозиция, започва размърдването: На 3 февруари общинските съветници от "Демократична България" внесоха в Столичния общински съвет пакет от мерки за улесняване на достъпа на софиянци до Витоша. Една от тях е кметът Фандъкова да предприеме действия, за да осигури възстановяването на Княжевския кабинков лифт и на седалковия Драгалевски лифт. Фандъкова може да изиска от собственика на двата лифта - "Витоша ски", да ги поправи, каквото право й дава ЗУТ. Ако "Витоша ски" откаже, кметът може да включи двата лифта в Програмата на Столичната община за придобиване на общинска собственост. Тази възможност - общината да изкупи обратно на лифтовете, вероятно активира собственика им и той няколко дни по-късно през февруари обяви, че иска да го възстанови. Фирмата "Витоша ски" внесе искане в общинското направление "Архитектура и градоустройство" за изготвяне на специализиран устройствен план с тази цел.
Да!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#23] от "vasill":Абсурдно е да се приписват каквито и да е заслуги на "Демократична България", те не са никаква опозиция, а просто разказвачи на празни приказки....
До сега празни обещания се чуват само от герберите, които щом са на власт би трябвало двеста пъти да са възстановили тези лифтове.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Този лифт е машина за пари, както и хотела горе Копитото, и само наследнци на бившите комунисти могат да го оставят в това състояние, след като са го купили с неизработени пари!
Ако от ГЕРБ ми даваха по 5 лева за всяка новина за обновяване на лифтовете на Витоша, сега можеше да даря десетки левове на болниците. Но нито ще даря, нито лифтовете ги има...
Княжески... на собственик жив... или паднал в борбата. СССР бореше монархическите останки. А сега (сбъркани секрекметарки) реставрират.
Явна закана за пробив в отбраната на извънредно положение против любители на Витоша! Ако заканата за пробив в отбраната... хиляди пълнолетни граждани, гражданки и подрастващи гражданчанета ще се юрнат да ползват Княжевски лифт. Възрастни, млади, с деца... по 4 или 6... в кабинка.
Чакали сте 70те години. То тогава и на опашки за хляб сте чакали :) Като не са имали коли хората е имало опашки за евтиния лифт. Сега с лична кола всеки може да отиде навсякъде в планината и хората го правят - защо ще се качат на този лифт, който няма да ги качи до любимите им места в планината? Хората обичат алеко-черни връх, златни мостове, дендрариум. С колите отиват директно там, малцина ще изберат да платят за лифт до копитото и да ходят после дълго време пеша. За разлиа от повечето коментиращи аз не съм бил за последно горе преди 20 години и виждам къде са потоците.
Още повече че нов лифт ще е поне 10-15 млн лв и няма билетчето да левче после, нали се сещаш. Мин 15 за да не е на загуба.
Ако се удължи до златните и ветровала вече ще е друго.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Роси
Рейтинг: 6896 НеутралноПолитиците си отиват, обещанията остават.
samoedin
Рейтинг: 3693 Любопитно"През 2007 г. Столичната община провежда процедура за приватизацията му заедно с другите въжени линии на Витоша - Симеоновския, Драгалевския, ски влековете на "Алеко", на "Конярника" Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева.
Другият участник в търга е "Юлен" АД, също собственост на офшорна фирма, но от Кипър. В ръководството и на двата участника в търга присъства юристът Петър Петров. Така той се явява едновременно и победител и губещ в процедурата."
Някой може ли да ме осветли каква е разликата между двамата участника в търга, освен че едната офщорка е в Кипър, а другата - на Вирджинските острови ?
Just Бахур
Рейтинг: 430 НеутралноА кой ще ремонтира ремонта?
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Батков-вън
Рейтинг: 479 Неутралноот всички лифтове на витоша този е единственият безсмислен, който и да се оправи ще вози предимно въздух... на копитото е мизерия, няма какво да се прави там, далеч е от популярните места в планината.
Пипера е много лют
Рейтинг: 129 НеутралноЦаре сте на обещанията, Фъндъчке!
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUThe Shadow
Рейтинг: 1062 НеутралноВъздух друг път, на такива опашки сме чакали, за да се качим навремето.
А на Копитото има какво да се прави - да се наслаждаваш на планина и чист въздух. “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
proza
Рейтинг: 353 Неутрално"Началната цена е 8.2 милиона лева и търгът е спечелен от "Витоша ски" ЕАД, което е собственост на офшорна фирма от Вирджинските острови. Тя предлага цена 8.3 милиона лева"
Стига с тези Вирджински и Кайманови острови, кажете кой български дебил е купил лифтовете на безценица и не спазва договора да ги възстанови . Казват, че е Цеко Минев, но мисирките не смеят да си отворят устите.Който не спазва приватизационните договори, да му се отнеме сосбтвеността, тя и без това не е негова, защото парите са му дадени с прословутите куфари
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4073 НеутралноДо коментар [#6] от "The Shadow":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не виждаш ли, че е трол на цеко? Чакали сме с часове и то зимно време.
Тоя вероятно не е роден в София и няма никаква реална представа за лифта.
Dankol
Рейтинг: 416 НеутралноДо коментар [#4] от "Батков-вън":
Ще се забрани достъпа до планината на частни автомобили , и човек ще може да се разхожда или да кара колело по пътя , без да се притеснява че някой джигит с БМВ ще го отнесе !
Python
Рейтинг: 8 ГневноЦеко се подиграва публично и на общината и на хората.. А Фандъкова си търси да обещае нещо популярно и да симулира борба за него..
Тони Димитров
Рейтинг: 264 НеутралноИванМечков ген.о.р.,да не би да не може да се качва пеша? Казвам това защото не вярвам да е "безплатен" въпроса му,а и тойе такъв наплашен заек че... Всъщност лифтовете на Витоша са на ЦекоМинев. И това че вече няколко години клати столичани,а не получава наказание говори колко близо е до властта. И почти всички сме виждали приватизационни договори и си има точки за нарушававане на договора.И следприватизационен контрол не може да събори сделката-вервайте ми.А ЦекоМинев да види какво се случи с Черепа.
whitemare
Рейтинг: 833 НеутралноДокато не се забранят да участват в обществени поръчки фирми, чиито са собственост на офшорки няма да имаме решение на проблема. Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
antikvarno
Рейтинг: 607 НеутралноОт Копитото до Момина скала, после хижа Средец, после към хижа Камен дел.....и т.н..
Маршрутът е приятен в горещите летни дни, а през зимата е приказка!
Има и други възможности-към Боянския водопад, или след хижа Средец към Хижа Тинтява и Камен дел...
Качи се, разходи се, хубаво е 🌼🍀🌲
antikvarno
Рейтинг: 607 ГневноФандъкова да престане да пакости на града!
Като се разкара, тогава да го пуснат, за да няма ремонт на ремонта!
Грую
Рейтинг: 353 НеутралноДали е офшорка или не - разликата е минимална. Ще стане като с плажовете. Ако знаеш, че е на Цеко, какво - ще го напляскаш по дупето ли?
ali_ibn_isa
Рейтинг: 426 НеутралноМисля, че не е Цеко, а чичковците които се крият зад офшорките. Цеко и той ми иде на бушон, ама по-главен и още не е горял. Иначе, за това кой стои зад всичките безобразия може да си направиш изводите от това кой стои зад другите ски зони, кой им налива пари във федерацията, кой управлява в София и повече от десет года си прави оглушки за престъпната концесия, кой покровитекства престъпленията и обсебването в Банско, кой би могъл да продължи да работи и след карантината от 13-ти март и т.н.
blondofil
Рейтинг: 2408 Неутрално"Всъщност лифтовете на Витоша са на ЦекоМинев." Ядец. На прасенцата от фермата са.
tucker case
Рейтинг: 950 Веселохубавото на княжевския лифт е, че е туристически, а не скиорски... няма достъп с кола, няма гигантски паркинги с нагляри и пушеци долу и иска известно усилие да стигнеш до него...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...с петицата до княжево и после нагоре си е едно добро упражнение... и наистина едно време опашката понякога стигаше чак до бор-шишарка... любимото ми беше, баща ми като я види толкоз дълга да каже, бе къде ще чакаме толкоз дълго, я дай направо да сядаме на кебапчетата... оттогаз съм научен, видя ли кръчма да не я пропускам...
ivanpopov
Рейтинг: 270 НеутралноДо коментар [#4] от "Батков-вън":
Ти така си мислиш! Представи си, някои хора ходят на Витоша за туризъм и почивка, а не само за да карат ски, да се напият или да заровят нещо.
От лифта има чудесен полегат маршрут към Зл.Мостове и поляните зад тях. Отива се и до най-популярните туристически хижи. За по-запалените планинари има преход Копитото-Камендел-Алеко и с другия лифт надолу. За съжаление, при вятър кабинките почваха много да се клатят и имаше няколко инцидента, заради които лифтът беше спиран няколко пъти през годините. Когато работеше обаче, имаше голям интерес към него.
ee3Si
Рейтинг: 217 НеутралноВ последните години преди да го спрат вървеше празен - няколко пъти се качвах с него (извън зимния сезон), все в съботни и неделни дни и бяхме сами с жената (тогава гадже). Като бях малък с баща ми сме се качвали, тогава верно имаше опашки, ама бяха други времена (70-сетте години). То по това време на 66 не можеше да се качиш - имаше 2 автобуса на час и 500-600 човека на спирката в битка за качване, на автогарата на Овча купел беше същото за Зл.Мостове, а Симеоновски лифт нямаше.
В момента ако не се направи продължение до Ветровала (или Конярника/Кумата/Боерица ), както и голям паркинг при начална станция ще излезе на загуба още преди да е паднала на земята отрязаната лента за пускането му. Ама ако е да се отчита дейност от Фандъкова и герб може и да закопаят едни милиони там под телевизионната кула. Ентусиастите които обикалят по хижите цитирани по горе са много малко, повечето хора ще искат да ги стовари близо до поляна за пикник, кръчма или писта и след първоначалната еуфория ще има пълен срив. Пък и за голяма част от младите и ентусиастите е по добре ако лифта ходи по нагоре - ще могат реално да се правят излети до Черни връх и обратно (в момента с кола до Кумата, пеш до върха и обратно) или към Алеко и с връщане през Симеоново или Драгалевци. Сега тези маршрути почти не се ходят, от копитото са много дълги и трудни за нетрениран човек а тренираните хич не им пука ама пък са малко...
groznik90
Рейтинг: 618 НеутралноТоя лифт е любим на столичани, не толкова младите го помнят с носталгия, а младите изобщо не го помнят, но са чували за него. Дано бъде възстановен, ще е добра новина за всички. Но би било добре като го възстановяват, да имат предвид, че е нужно и да бъде модернизиран, а не да е 1 към 1 с това, което е бил. Щото все пак сме 2020 г., комунизмът си отиде преди 30 години, твърдим, че и преходът също. Така че нека бъдем в крак с времето, в което живеем.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vasill
Рейтинг: 460 НеутралноТова е най важното! Когато има истинска опозиция, започва размърдването:
На 3 февруари общинските съветници от "Демократична България" внесоха в Столичния общински съвет пакет от мерки за улесняване на достъпа на софиянци до Витоша. Една от тях е кметът Фандъкова да предприеме действия, за да осигури възстановяването на Княжевския кабинков лифт и на седалковия Драгалевски лифт.
Фандъкова може да изиска от собственика на двата лифта - "Витоша ски", да ги поправи, каквото право й дава ЗУТ. Ако "Витоша ски" откаже, кметът може да включи двата лифта в Програмата на Столичната община за придобиване на общинска собственост.
Тази възможност - общината да изкупи обратно на лифтовете, вероятно активира собственика им и той няколко дни по-късно през февруари обяви, че иска да го възстанови. Фирмата "Витоша ски" внесе искане в общинското направление "Архитектура и градоустройство" за изготвяне на специализиран устройствен план с тази цел.
осмоъ
Рейтинг: 419 Неутралнода заработи до ветровала ще е добре, също пускане на романския, драгалевския, а цеко вън
carebean
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#23] от "vasill":
Абсурдно е да се приписват каквито и да е заслуги на "Демократична България", те не са никаква опозиция, а просто разказвачи на празни приказки....
Храбър
Рейтинг: 1319 НеутралноДа! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1319 НеутралноДо сега празни обещания се чуват само от герберите, които щом са на власт би трябвало двеста пъти да са възстановили тези лифтове. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
neut
Рейтинг: 479 НеутралноПри законен собственик общината ще влага средства - пълна щуротия
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restВиктор Флоров
Рейтинг: 888 Неутрално[quote#12:"Darcas"][/quote]
Е де'юре не могат да ги забраянят ,но могат да ги пренебрегват при избора.
Но дали пък искат??
bretschneider
Рейтинг: 479 НеутралноТози лифт е машина за пари, както и хотела горе Копитото, и само наследнци на бившите комунисти могат да го оставят в това състояние, след като са го купили с неизработени пари!
bretschneider
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#20] от "ee3Si":
Не случайно има знаци забранено качването с коли събота и неделя. Но кой ти ги спазва. Ако няма полицаи, никой не ги зачита.
kcq33617839
Рейтинг: 0 НеутралноАбе гниди, ревете си. Хората си разделиха каквото трябвало.
maddrum
Рейтинг: 495 НеутралноАко от ГЕРБ ми даваха по 5 лева за всяка новина за обновяване на лифтовете на Витоша, сега можеше да даря десетки левове на болниците. Но нито ще даря, нито лифтовете ги има...
dnevnikar
Рейтинг: 4106 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Затуй важные совецкие памятники.
Княжески... на собственик жив... или паднал в борбата.
СССР бореше монархическите останки.
А сега (сбъркани секрекметарки) реставрират.
Явна закана за пробив в отбраната на извънредно положение
против любители на Витоша!
Ако заканата за пробив в отбраната...
хиляди пълнолетни граждани, гражданки и подрастващи гражданчанета ще се юрнат да ползват Княжевски лифт.
Възрастни, млади, с деца... по 4 или 6... в кабинка.
Това ли е целта??
До коментар [#1] от "Роси":
Политиците си отиват, обещанията остават.
"Фандъкова: Ще възстановим Княжевския лифт
със или без собственика му"
Minch
Рейтинг: 227 НеутралноДо коментар [#6] от "The Shadow":
човекът има предвид, че няма нито мол, нито някъв друг битак горе.
betona
Рейтинг: 389 Неутралноами а дано. оспехи занапреде .
Батков-вън
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#6] от "The Shadow":
Чакали сте 70те години. То тогава и на опашки за хляб сте чакали :) Като не са имали коли хората е имало опашки за евтиния лифт. Сега с лична кола всеки може да отиде навсякъде в планината и хората го правят - защо ще се качат на този лифт, който няма да ги качи до любимите им места в планината? Хората обичат алеко-черни връх, златни мостове, дендрариум. С колите отиват директно там, малцина ще изберат да платят за лифт до копитото и да ходят после дълго време пеша. За разлиа от повечето коментиращи аз не съм бил за последно горе преди 20 години и виждам къде са потоците.
Още повече че нов лифт ще е поне 10-15 млн лв и няма билетчето да левче после, нали се сещаш. Мин 15 за да не е на загуба.
Ако се удължи до златните и ветровала вече ще е друго.
murry
Рейтинг: 659 Неутрално"Витоша ски": Фактически собственик – Цеко Минев.
"Юлен": Формален собственик – някакъв социално слаб грък, фактически собственик – пак Цеко Минев.
tlr33621309
Рейтинг: 151 НеутралноАре ходи пеша бе ! ТВ Кулата и летящата чиния . ГаДост
Всичко, което може да се яде е обект на власттаdonizavar rex
Рейтинг: 8 РазстроеноКопитото добре. а другите кога. на АЛЕКО е абсолютна разсипия....