Борисов иска спиране на помощи за "лъжците", които пътуват между градовете

Борисов иска спиране на помощи за "лъжците", които пътуват между градовете

© Георги Кожухаров



Премиерът Бойко Борисов иска да се спират обезщетенията на регистрирани безработни, които излизат от градовете, като дават неверни декларации, че отиват на работа. Това се разбра от думите на Борисов пред журналисти по време на инспекция на строящата се магистрала "Хемус".


Премиерът посочи сутрешното изказване на главния секретар на МВР Ивайло Иванов, че са засечени такива декларации, дадени от хора, които при проверка се оказали записани в бюрата по труда. Добави, че е разпоредил на вътрешния министър Младен Маринов всеки документ, даден на КПП-тата в страната, да се проверява.


"Защото виждате колко хора се оказаха лъжци. Лъжат полицаите, че отиват на работа, и ходят да си взимат пари от бюрото за безработни, от нашите пари, вашите пари, на всички хора. Други въобще не се водят на работа. Декларация по декларация проверяваме и след това, като останеш без пари, защото това е правилното решение - щом си лъжец, няма да взимаш пари", заяви Борисов. От думите му не се разбра дали въвеждането на подобна мярка е обсъждано в правителството, нито на какво основание биха били спирани обезщетенията на тези нарушители.




Борисов добави, че в момента полиция и прокуратура са се заели с декларациите за напускане на областните центрове и предупреди: "После да не излизат пред вас и да казват "няма какво да ям". Няма какво да ядеш, защото лъжеш, недейте да обричате на гибел тези, които са дисциплинирани."


След Великден ще броим


"Бройте след Великден 5-6 дена, значи следващата събота-неделя ще броим дали сме били дисциплинирана нация, дали сме били отговорна нация, дали сме пазили близките си отговорни към близките си", каза Борисов. Той отново изрази опасенията си, че по празниците може да има "отпускане" и това да доведе до бум на заразените.

"Аз не искам да удължаваме извънредното положение, искам да го намалим. Но ако не спазваме препоръките на щаба и стане бум, то от само себе си ще дойде", каза Борисов. На въпрос дали се обмисля забрана за напускане на столицата по Великден той отговори уклончиво, че каквито са мерките за другите градове, такива са и за София.


Диагнозата е смъртоносна


"Ние сме като лекарите в момента - диагнозата е тежка, смъртоносна и режем и правим, което е доказаното най-добро в света. А то е: Стойте си вкъщи. Лекарство няма, ваксина няма", заяви премиерът. Той благодари на телевизиите, че в репортажите си показват "хилядите чували с трупове" в други страни. "Чували за трупове - дефицитна стока. Добре ли ви звучи", попита той.


На въпрос какво правят българските студенти в чужбина, които искат да идат до университетите си, той каза, че "няма да им позволим да отидат да погинат". Той риторично попита кои мерки да бъдат разхлабени и даде пример с пазарите, чието отваряне по думите му е довело до струпвания на хора и потенциални проблеми. Определи ситуацията с думите "война е". Същевременно обаче посочи, че църквите в България са останали отворени за разлика от много други страни и изрази надежда "Господ да чуе и помогне на българите".


Ще се възобновят някои прегледи


"От вторник ще почнем имунизациите на децата, женските консултации, плановите операции, където са възможни", заяви малко по-късно Борисов пред журналисти във Велико Търново. Такъв анонс направи преди дни и председателят на Националния оперативен щаб Венцислав Мутафчийски. Като част от мерките заради извънредното положение в момента ваксинациите, детските и женски консултации, плановите операции и трансплантациите са спрени. От щаба обаче коментираха, че поставянето на ваксините на малките деца не бива да се отлагат твърде дълго, а бременните жени имат нужда от специфични прегледи за проследяване на плода.


Днес Борисов посочи, че по-сериозно разхлабване на мерките ще зависи от развитието на ситуацията с коронавируса и броя на заболелите и смъртните случаи.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (117)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Е как да спреш нещо което го няма?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  2. 2 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те.

  3. 3 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 825 Любопитно

    Щом народът не харесва ред, дайте им сеир! Пазарната икономика работи винаги и във всяка криза. Махнете КППтата, отворете кръчмите! Обявете свободните места в болниците на търг - имаш пари, лекуват те. Лекарите ще бъдат доволни. Матрялът ще бъде във взторг!

    Евроатлантида
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Нима някой си мисли, че някой чете предаваните на ден милион декларации...
    Дано да има възмездие за молумниците, създали тази паника, предизвикваща икономическа пандемия, насилие, самоубийства, смърт на зарязани без лечение болни от други сериозни заболявания...

  6. 6 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    "Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те."

    Примерно Рассия.
    Там милицията проверява щателно сички дето пътуват в московското метро...

  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1418 Весело

    В Китай, на който се възхищават некои дрогаре за строгите мерки, населението също се третира като животни...

  8. 8 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3669 Любопитно

    " Декларация по декларация проверяваме и след това, като останеш без пари, защото това е правилното решение - щом си лъжец, няма да взимаш пари", заяви Борисов. От думите му не се разбра дали въвеждането на подобна мярка е обсъждано в правителството, нито на какво основание биха били спирани обезщетенията на тези нарушители."

    Съгласен съм напълно ! А престъпната схема с тия 75 милиона лева в полза на варненските мутри какво я правим ? Или те са наши хора, тях не ги " закачаме", а ?

  9. 9 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1355 Неутрално
  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те.
    —цитат от коментар 2 на Мъката на Моди


    Не знам какъв е народа, но добитъкът е в София, точно на жълтите павета, най -вече от страната на Дондуков 1 и бившия партиен дом

  11. 11 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1418 Любопитно

    Е как да спреш нещо което го няма?
    —цитат от коментар 1 на Свинчуга


    Има ли го в Ню Йорк, Париж, Истанбул, Белград и Масква.
    Или Мутафчийски си измисля...

  12. 12 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Този индивид трябва да бъде съден за геноцид.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    Как ще спре помощите на някой безработен или пенсиите на старците?!

  17. 17 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7523 Неутрално

    "Защото виждате колко хора се оказаха лъжци."

    Ние си знаем колко са, като почнем от правителството и останалите политици

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  18. 18 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2493 Весело

    "Защото виждате колко хора се оказаха лъжци..." - ааа, сакън, т`ва в държавата на българите не може да бъде! Честта, достойнството и всички ценности - стари, нови, още по-нови са първа грижа на всички. Да се запита ББ, защо щъкат между градовете разните безработни лъжци, явно не проверяват как вървят строежите?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  19. 19 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Ако има правно основание, тези лъжци трябва да бъдат наказани.

    Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те.
    —цитат от коментар 2 на Мъката на Моди

    Сега за първи път ли четеш, или се правиш на малоумен? Я виж какво е в Италия, Франция, Сърбия ш т.н.

  20. 20 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 938 Неутрално

    документът е гадна работа.Регистриран си в бюрото по труда и си взимаш обезщетение,но пък си работиш и на новото място нелегално.Сега изведнъж-те пък направили справка полицайчетата.Гадно.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    Комуниста Борисов да отговори на въпроса дали наистина неговите (и не само) министри,депутати,кметове и т.н.,за Великден ще се заврат вкъщи (колко къщи имат?) да празнуват?

  23. 23 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 789 Весело

    Много смешно е, осъденият за лъжи, да говори срещу лъжци.

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    Ако има правно основание, тези лъжци трябва да бъдат наказани.
    —цитат от коментар 19 на stedim


    В България практически болни няма

  25. 25 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#6] от "palav_nik":

    той човеко те пита не дека проверяват ората.а къде проверават добитъците кат тебе с маркираните уши

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Тпзи индивид госод ще го съди него и всички подиграващи се с народа си.

  28. 28 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    "Тикво, и защо да не пътуваме между градовете?"

    Ако сега си в Турция и зададеш този въпрос, одма ще ти резнат зелката...

  29. 29 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3493 Неутрално

    До коментар [#2] от "Мъката на Моди":

    Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те.
    =======================

    Разбира се има и познайте каква страна е това? Правилно -Путенланд.
    Ето един пример. Осем полицейски служители вмъкнаха пенсионирана жена в автобуса си със сила. Защото тя се отдалечи от дома си на повече от 100 метра и не им показа QR код! Ще отиде веднага в затвора или глоба! Не искате така ?!

    https://youtu.be/QV_sFp_VGB4

  30. 30 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Ах верно ли? КПП-тата от ден едно бяха безумие, което само който не е искал той не е минал.
    ЩАБА и Бойко защо оставихте циганския етнос да пламне. Защо полицията не следеше там дали си спазват карантината, а гонеше хора по парка?

  31. 31 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Оня горе отлага , но не забравя. Да чу мисли мутрата.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Много кух премиер имаме - не може да вдене, че в държавата само той се разхожда за кеф и реклама.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Значи ти не трябва да вземеш един лев до края на живота ти, лъжец такъв!

  37. 37 Профил на свети георги груп от последните дни на герп
    свети георги груп от последните дни на герп
    Рейтинг: 485 Весело

    топ идиот ни е премиера но ние си го обичаме

  38. 38 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 688 Весело

    ""Ние сме като лекарите в момента - диагнозата е тежка, смъртоносна и режем и правим, което е доказаното най-добро в света. А то е: Стойте си вкъщи. Лекарство няма, ваксина няма", заяви премиерът. Той благодари на телевизиите, че в репортажите си показват "хилядите чували с трупове" в други страни. "Чували за трупове - дефицитна стока. Добре ли ви звучи", попита той."

    😂🤣😂 Тоя няма ли кой да го прегледа???

  39. 39 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    До коментар [#28] от "palav_nik":


    До коментар [#26] от "Мъката на Моди":


    До коментар [#19] от "stedim":

    Наглостта на вас комунистите е патологична!!! На българина му беше останала единствената свобода поне да се придвижва,(до село,до морето и т.н.),но комуниста Борисов иска и тази свобода да му отнеме! Хората в Италия,Франция и другите,са свободни и богати,затова за тях едно ограничение за излизане от града не е чак толкова тежко.

  40. 40 Профил на Kingpin
    Kingpin
    Рейтинг: 735 Весело

    Смела мисирка в ефира на bTV нарече Борисов ШИБАНЯК

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  41. 41 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2741 Весело

    Браво Борисов....... Но първо ги "умолявай"....... Щото чух че всяка дума ти започвала с "умолявам" ....хахаха..... "полета на мисълта".......се връща с фурми.....хахаха и "всяка фиксация казвала чи няма"......ЕК tv........

  42. 42 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1418 Весело

    "Хората в Италия,Франция и другите,са свободни и богати,затова за тях едно ограничение за излизане от града не е чак толкова тежко."

    Снощи гледах репортаж от Италия как карабинерите гонеха на плажа еди нарушител. Глобата му беше 5 000 евро...

  43. 43 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2741 Неутрално

    Затворихме вика полетите с Англия.....щото ако те правиха като нас......и ареееее... пак "полета на мисълта"........ко му дойде у кафичката.... Затворили.....така хубаво ги затворихте, че като излезе и отчета за април хубаво да могат да ти заведат дела наследниците на починалите.....за престъпно бездействие....... Пълен абсурд.......
    https://seenews.com/news/sofia-airport-passenger-traffic-halves-yy-in-march-due-to-covid-19-693949

  44. 44 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2741 Неутрално

    ...... "много полети бяха отменени поради избухването на коронавирусната болест (COVID-19) "от авиокомпаниите ....... а вие спахте и се ослушвахте като лалугери, мисля...... и месечните доклади на концесионера ще го докажат........ И с Англия, що днес я кажи?????? Хахаха.....

  45. 45 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Смела мисирка в ефира на bTV нарече Борисов ШИБАНЯК
    —цитат от коментар 40 на unknown artist


    И защо трябва да я наричаш "мисирка" по повода? За да повтаряш като ... мисирка ... обидното наименование, което Борисов прокара, за да се унижават журналистите?

  46. 46 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#28] от "palav_nik":До коментар [#26] от "Мъката на Моди":До коментар [#19] от "stedim":Наглостта на вас комунистите е патологична!!! На българина му беше останала единствената свобода поне да се придвижва,(до село,до морето и т.н.),но комуниста Борисов иска и тази свобода да му отнеме! Хората в Италия,Франция и другите,са свободни и богати,затова за тях едно ограничение за излизане от града не е чак толкова тежко.
    —цитат от коментар 39 на deaf


    Бате, виждам някаква лична драма в цялата работа. Повярвай ми, и на мен много ми се ходеше в тва хубаво време на вилата да ям агнешко и да пия вино със старците, ама ще си седя в кутийката, щото реално не жертвам ЧАК толкоз. Пак ще има време да се наядем и напием, живот и здраве. Сега е важно да няма стълпотворения.

  47. 47 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    И глоби освен спиране :)

    Може и в кауша :)

  48. 48 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Борисов може да е простак, но е прав. "Тарикатите" трябва да се наказват. В момента има определени правила. Хората трябва да спрат да бъркат свободата със свободията. В сегашното положение трябват ред и дисциплина. Щом някои не считат за нужно да ги спазват - глоби и наказания до откат.

  49. 49 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1527 Разстроено

    За здравната система са важни само хората от областните центрове и за тях има създаден отделен режим.Извън тях,хората си ходят където искат,както искат,не пишат декларации,сядат по пейки,в паркове и детски площадки.Идиотски и безсмислени КПП-та,родени от милите спомени от "Възродителния процес"

    РАБОТАТА ТЕ ПРАВИ СВОБОДЕН, А ВЛАСТТА ТЕ ПРАВИ ДЕБИЛ.
  50. 50 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Баце, а ко прайми с около милион "Софиянци", дето ще се завърнат по родните места за Великден?

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  51. 51 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3129 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мъката на Моди":


    До коментар [#48] от "4okuto":

    Вие прочетохте ли един мой въпрос по-горе? Ще го повторя - вярвате ли,че министрите,депутатите и т.н. на Борисов ще си останат вкъщи,а няма да осерат от ядене и пиене на някое луксозно място у нас или по света?

  52. 52 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    "Ние сме като лекарите в момента - диагнозата е тежка, смъртоносна ..."

    Не знам кой лъже повече ? Министър-председателя или медицинските специалисти, който казват, че 80% го карат леко и без симптоми.

  53. 53 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мъката на Моди":До коментар [#48] от "4okuto":Вие прочетохте ли един мой въпрос по-горе? Ще го повторя - вярвате ли,че министрите,депутатите и т.н. на Борисов ще си останат вкъщи,а няма да осерат от ядене и пиене на някое луксозно място у нас или по света?
    —цитат от коментар 51 на deaf


    Да, вярвам. По принцип не им вярвам, но за това специално вярвам, че няма да инаглеят толкова.

  54. 54 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    "премиерът Бойко Борисов иска да се спират обезщетенията на регистрирани безработни, които излизат от градовете, като дават неверни декларации, че отиват на работа. "

    Само аз ли забелявам логическото противоречие"безработни" с" декларации, че отиват на работа"???

    Или, може би, премиерът иска да погази основно право на всеки- да си отиде у дома? Безработен да трябва да декларира защо се прибира в къщи?????

    Къде е съдия Лозан Панов да му обясни на тоя какво може и какво не може да иска/приказва? Разбирам че Председател на Върховния касационен съд е малко смешно да обяснява на "Премиер" неща, касаещи основни права и свободи, гарантирани дори в Извънредно положение, като:
    Чл. 31.
    (1) Всеки обвинен в престъпление следва да бъде предаден на съдебната власт в законно определения срок.
    (2) Никой не може да бъде принуждаван да се признае за виновен, нито да бъде осъден само въз основа на неговото самопризнание.
    Чл. 32.
    (1) Личният живот на гражданите е неприкосновен. Всеки има право на защита срещу незаконна намеса в личния и семейния му живот и срещу посегателство върху неговата чест, достойнство и добро име.

    обаче явно трябва да се прежали. Очевидно е, че всеки може да се прибере вкъщи и без да декларира защо го прави.

  55. 55 Профил на доктор Арнó Ебé
    доктор Арнó Ебé
    Рейтинг: 287 Неутрално

    Най-големио лъжец, бате Боеко, нарича хорицата лъжци.

    #AzVervamNaGodji

  56. 56 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#26] от "Мъката на Моди":

    Правителството щеше да внася ИК в НС за приемане.
    Но... БСП начело с Корни поведоха кампанията против. Бацето се уплаши от надигащата се вълна обществено негодувание и се отказа. Намериха и предтекст: противоречала на Конституцията.
    Дори и Радан в ЕП гласува въздържал се за ИК. Също и Станишев, който уж я подкрепяше.
    На практика се оказа, че дори и ДБ не я подкрепиха.
    https://www.segabg.com/node/108441

  57. 57 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Очевидно е, че всеки може да се прибере вкъщи и без да декларира защо го прави.
    —цитат от коментар 54 на lilithi


    Пояснявам:

    Закон за ИП декларации, освен данъчни, не вменява.
    Заповед № РД-01-153/25.03.2020 на МЗ повелява, че пътуване по т. 3, подточк в,г и д може да се удостоверява и само с л.к., съгласно т.4, подточка в. Лична карта така и така изискват, за да свери е ли е лицето лице по декларацията за командировка.
    Която, ако е фалшива, е без значение за излизането.

  58. 58 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#56] от "pamela":

    Хронологията ми е ясна. И? Какъв ти е "пойнта", освен да хвърлиш пак калчица по ДБ и "Ръдан"?

  59. 59 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#13] от "Хриси":

    Има - подпис на документ с невярно съдържание. Защо тогава са тези декларации?
    Първо трябва да се мисли, ако ти е трудно, не бързай с коментарите, може и да се сетиш.

  60. 60 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#50] от "Kamenarski":


    Първо да питат тях какво? Може и възрастните им родители, при които отиват.

  61. 61 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2157 Неутрално
  62. 62 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мъката на Моди":


    Защото нивото на репортерките е на ниво мисирки, мозъка имам предвид, не крякането.

  63. 63 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2071 Весело

    Като начало, можеш да накараш Конституционния съд да си промени идиотското становище, че най-обикновена конвенция за защита на жените от бой, е против Конституцията. Излез и кажи на хората, че няма нищо страшно ни в Истанбулската конвенция, ни в Стратегията, защото в противен случай се култивират олигофрени. Няма начин тая олигофрения да не се обърне срещу нас, Баце - разбери го.
    —цитат от коментар 26 на Мъката на Моди

    Да, но изпълнителната власт не може да се меси в работата на Конституционни съд.
    Или когато ти решиш, може?!

  64. 64 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#20] от "dolna4erti4ka":

    В повечето случаи е точно това. Реално хора са на работа. Но са регистрирани като безработни, за което са се разбрали с работодателите за да ги подпомогнат. Това е ефектът от "бързите" икономически мерки за подпомагане.

  65. 65 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#48] от "4okuto":

    Къде е редът и дисциплината в раздаването на милиони на определени хора в условията на криза? Като видя няколко човека в затвора за това, тогава можеш да твърдиш, че вождът ви държи на правовата държава.

  66. 66 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Да, но изпълнителната власт не може да се меси в работата на Конституционни съд.
    —цитат от коментар 63 на pamela


    В Булгаристан може. Не открито, разбира се. Но абсурдното решение да се обяви ИК за противоконституционна беше взето именно така - по поръчка на Борисов.

  67. 67 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Защото нивото на репортерките е на ниво мисирки, мозъка имам предвид, не крякането.
    —цитат от коментар 62 на taratanki


    Кого точно визираш? А репортерите включват ли се, или само репортерките. И изобщо, защо си въобразявате, че познавате нивото на репортерките? На базата на колко примера се базира мнението ти?

    Знам, че концепцията е много непонятна, но научете се да уважавате журналистите - за цялото общество ще е добре. Нивото на журналистите се определя най-вече от нивото на аудиторията.

  68. 68 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2071 Весело

    До коментар [#58] от "Мъката на Моди":

    Само констатирам факти. Къде видя хвърляне на кал?
    За ИК не може да се вини само правителството, ако човек проследи хронологията.

  69. 69 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2185 Неутрално
  70. 70 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мъката на Моди":Само констатирам факти. Къде видя хвърляне на кал? За ИК не може да се вини само правителството, ако човек проследи хронологията.
    —цитат от коментар 68 на pamela


    Да, не може да се вини САМО правителството. И какво пречи това на призива ми, че който е премиер трябва да се заеме с разпръскването на тази идиотщина?

  71. 71 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Интересно ми е дали и в други страни населението в момента бива третирано като добитък и кои са те.
    —цитат от коментар 2 на Мъката на Моди


    В братска Северна Корея, вероятно.

  72. 72 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мъката на Моди":Само констатирам факти. Къде видя хвърляне на кал? За ИК не може да се вини само правителството, ако човек проследи хронологията.
    —цитат от коментар 68 на pamela


    Обаче каква про-правителствена тролка си, не е истина просто. Аз призовавам премиерът да вземе мерки, тя, обаче, гледа сакън да не ги набедим, миличките герболя за отговорни. Осъзнаваш ли колко смърди поведението ти?

  73. 73 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Като начало, можеш да накараш Конституционния съд да си промени идиотското становище, че най-обикновена конвенция за защита на жените от бой, е против Конституцията. Излез и кажи на хората, че няма нищо страшно ни в Истанбулската конвенция, ни в Стратегията, защото в противен случай се култивират олигофрени.
    —цитат от коментар 26 на Мъката на Моди


    Извинете, но Вие запознат ли сте, че и сега имаме такъв закон? Даже е цял кодекс. И в него пише, че никой не може да бие никого. Ако го прави го грози наказание.
    Никаква конвенция нема да промени факта, че очевидно в страната законите не се спазват.
    Относно стратегията- вие, навярно, се шегувате. Или не сте обърнал внимание, че в разпоредбите и е залегнало, че детето на програмист и хореограф, живеещи под наем, може да бъде отнето. Ако си мислите, че стратегията важи за част от населението- дълбоко грешите.

    Култивирането на олигофрени изобщо няма да го коментира, понеже очевидно не сте запознат с олигофренията и начините и за "култивиране".

  74. 74 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1337 Гневно

    Мога да се кача в градския транспорт и да обикалям София, мотайки се между десетки хора, докато ми писне.
    Сигурно ще се возя и с такива, които са уж под карантина.
    Но не мога да се кача на колата, да отида на село и да се върна, при това без да се приближа на по-малко от 100 метра от друг човек.
    Тоест мога, но трябва да излъжа.
    Конграчулейшънс, г-н Борисов!

  75. 75 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1070 Неутрално

    И аз съм ЗА спирането на помощи!
    Значи безработен, който се е подписал, че отива на работа не е безработен.
    Когато го е написал и подписал, някой да го е принудил? Някой да го е принудил да пътува? Това си е непредизвикано признание. Още повече, че точно заради такива хитреци се затягат мерките...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  76. 76 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Към Бойко Честния, където веднъж не го видях с маска, освен на очите и сбирщината от мисирки и милиционери около него:
    "Единственият начин да се бориш с чумата е честността" Чумата, Алберт Камю 1947
    Рано или късно се плаща за лъжата.

  77. 77 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Или не сте обърнал внимание, че в разпоредбите и е залегнало, че детето на програмист и хореограф, живеещи под наем, може да бъде отнето.
    —цитат от коментар 73 на lilithi


    Не, не съм. Както и на никой човек без психически заболявания не му е направило впечатление.

    Извинете, но Вие запознат ли сте, че и сега имаме такъв закон? Даже е цял кодекс. И в него пише, че никой не може да бие никого. Ако го прави го грози наказание.
    —цитат от коментар 73 на lilithi

    Да. Има някакъв закон, но не е достатъчен. Експертите така казват. А вие сте...коя?

  78. 78 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Към Бойко Честния, където веднъж не го видях с маска, освен на очите и сбирщината от мисирки и милиционери около него
    —цитат от коментар 76 на SaveBG


    Айде и ти. Значи, Бойко измисля някаква простотия да унижава журналистите, или по-точно журналистките, и ти, уж критикуващия Борисов, решаваш да я повтаряш? Защо? Помисли малко. Така правиш само услуга на Борисов в смачкването хептен на медиите.

  79. 79 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    [quote#77:"Мъката на Моди"][/quote]


    Отлично! Отворете я тогава стратегията и потърсете следния пасаж:
    Мерки, насочени към всички възрастови групи
    1. Провеждане на цялостна реформа в сферата на социалните услуги с прилагането на нов Закон за социалните услуги

    След това в Закона за социалните услуги намерете понятията"постоянни доходи" и местожителство.
    Помислете.
    Ако стигнете до извода, че е възможно фрийлансър и неговата половинка, която също не може да докаже доходи, живеещи под наем, да изпитват притеснения- добре. Ако не достигнете- пак добре.

    Ако един закон не е достатъчен и поради тая причина не се спазва- имаме друг проблем. Огромен. Който с конвенция няма да се реши.
    Конституцията ни дава база за законодателни промени.
    Както и основни дефиниции.
    И ако някой си мисли, че в Конституционния съд не си разбират от работата, е в дълбока грешка. Този съд не само следи дали някой спазва основния закон, а и дали се въвеждат понятия, които биха могли да доведат до промени в установения правов ред, водещи до нарушение на същия този закон. И аз мисля, че се справят отлично със своята работа съдиите.

    Аз съм току-що съкратен, поради намален обем на работа, нискоквалифициран кадър. С много свободно време и собствено мнение по някои въпроси.

    С нещо друго като информация мога ли да Ви бъда полезна?

  80. 80 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    [quote#77:"Мъката на Моди"]
    —цитат от коментар 79 на lilithi
    Отлично! Отворете я тогава стратегията и потърсете следния пасаж:Мерки, насочени към всички възрастови групи1. Провеждане на цялостна реформа в сферата на социалните услуги с прилагането на нов Закон за социалните услугиСлед това в Закона за социалните услуги намерете понятията"постоянни доходи" и местожителство.Помислете. Ако стигнете до извода, че е възможно фрийлансър и неговата половинка, която също не може да докаже доходи, живеещи под наем, да изпитват притеснения- добре. Ако не достигнете- пак добре.Ако един закон не е достатъчен и поради тая причина не се спазва- имаме друг проблем. Огромен. Който с конвенция няма да се реши. Конституцията ни дава база за законодателни промени.Както и основни дефиниции. И ако някой си мисли, че в Конституционния съд не си разбират от работата, е в дълбока грешка. Този съд не само следи дали някой спазва основния закон, а и дали се въвеждат понятия, които биха могли да доведат до промени в установения правов ред, водещи до нарушение на същия този закон. И аз мисля, че се справят отлично със своята работа съдиите.Аз съм току-що съкратен, поради намален обем на работа, нискоквалифициран кадър. С много свободно време и собствено мнение по някои въпроси.С нещо друго като информация мога ли да Ви бъда полезна?[/quote]

    Сигурен съм, че с нищо не можете да сте ми полезна. Но на вас може да ви е полезен психолог или психиатър. Не знам кой би бил по-полезен да адресира параноята ви, че някой социален работник има намерение или интерес да тълкува закона така, както вас ви притеснява, че може да бъде тълкуван. Иначе, нямайте съмнение, че със всеки закон би могло да се злоупотреби, ако някой пожелае. Въпросът е защо се внушава на хората, че някой иска да отнема деца, на първо място. Законът не е написан с цел да се отнемат деца, а да се защитават деца, които имат нужда от това. Дда си мислиш, че някой социален работник зорлен ще тръгне да отнема деца само щото видял, че еди кой си е безработен, говори за нездрава психика, сериозно.

  81. 81 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    И ако някой си мисли, че в Конституционния съд не си разбират от работата, е в дълбока грешка.
    —цитат от коментар 79 на lilithi


    Е не кат идиотското им решение да бе прието с пълно мнозинство. Или момент да познаем: Филип Димитров и останалите съдии, които не видяха глупостите, които другите видяха, не си разбират от работата, а?

  82. 82 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Ако не достигнете- пак добре.Ако един закон не е достатъчен и поради тая причина не се спазва- имаме друг проблем. Огромен. Който с конвенция няма да се реши.
    —цитат от коментар 79 на lilithi


    Говорите откровени глупости. Проблемът с насилието над жени може да се реши единствено чрез законодателство и ограмотяване. Истанбулската конвенция е именно това - законодателна рамка, включваща в себе си и образователни подходи. Ако вие измислите някакъв чудотворен начин положението да се подобри по по-различен начин от това, моля споделете. Все нещо трябва да се направи, е идеята.

  83. 83 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Не знам кой би бил по-полезен да адресира параноята ви, че някой социален работник има намерение или интерес да тълкува закона така, както вас ви притеснява, че може да бъде тълкуван. Иначе, нямайте съмнение, че със всеки закон би могло да се злоупотреби, ако някой пожелае. Въпросът е защо се внушава на хората, че някой иска да отнема деца, на първо място. Законът не е написан с цел да се отнемат деца, а да се защитават деца, които имат нужда от това. Дда си мислиш, че някой социален работник зорлен ще тръгне да отнема деца
    —цитат от коментар 80 на Мъката на Моди


    Психиатър, най-вероятно. Те имат право да изписват медикаменти.
    Само дето има малък проблем- в ДВ брой: 36, от дата 14.4.2020 г. можем да прочетем, че кум НПО-та с профил, касаещ препоръката Ви, са регистрирани като "национално представителна организация". И докато не проуча всички подробности ще се въздържа да си запазя час. Разбираемо, нали?

    На хората нищо не се внушава. Ще бъде правна норма, нещо, което изключва възможност за внушение, а изисква подчинение.
    Не смятам, че "по преценка на социален работник" е равно на "след влязло в сила съдебно решение".
    Напълно съм наясно, че не цел на държавата да " взима децата". Тчно както не е цел на банките да " взимат апартаменти.

    Но смятам, че текстовете трябва да се прецизират, защото поднесени в тоя вид за изпълнение ще докарат повече проблеми отколкото позитиви.

    Вашето мнение е базирано само и единствено на това, че някой някъде ще прояви разум и добра воля.
    Аз пък смятам, че това, макар и очаквано, докато не бъде вменено като задължително, не трябва да бъде допускано.

    Всичко е въпрос на гледна точка и да, аз имам точно толкова право на такава, колкото и Вие.

  84. 84 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    В България практически болни няма
    —цитат от коментар 24 на historama


    но увредени с бръснати глави дал Господ

  85. 85 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    На хората нищо не се внушава.
    —цитат от коментар 83 на lilithi


    О, напротив. На хората САМО се внушава и затова имаме и хиляди знайни и незнайни тълкуватели на материя, която не им е хич работа.

    Вашето мнение е базирано само и единствено на това, че някой някъде ще прояви разум и добра воля.
    —цитат от коментар 83 на lilithi

    А пък вашето, на това, че някой ще прояви лоша воля. Аз вече казах, че всеки закон може да бъде експлоатиран за лоши цели - такава е същността на правото. Хеле пък тоя закон. Защото извеждане на деца от семейството трябва присъства в закона, нали така? Е няма как да се прецизира напълно, примерно: "за два боя и дърпане на ухо с ЕЙЙ такава сила се извежда, а ако е по-малка силата: не". Винаги ще има някакъв относителен елемент в този закон. Но презумпцията е, че НИКОЙ няма интерес да отнема деца, и това е абсолютната истина. Е, разбира се, винаги има статистическа възможност да имаме някаква вещица или вещер, които са си поставили за цел да го правят щото са психопати, но ... зарад тая теоретична вероятност не си заслужава да се създава масова истерия сред обществото.

    Сравнението ви с банките е нелепо. Там става дума за пряк финансов интерес. Когато не ти погасяват дълга, банката ИМА интерес да вземе апартамента си обратно. Бъркате логиката с това, че има по-голям интерес да и се плаща. Да, така е, но когато вече не се плаща, има интерес да си вземе апартамента за да го прави нещо, отколкото да не го вземе. Докато никой на никакъв етап няма интерес да отнема деца, които не са застрашени.

  86. 86 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    До коментар [#72] от "Мъката на Моди":

    Да бе, точно сега трябва да се занимават с ИК. Аз бях ЗА приемането с някои забележки и затова бях изумена как някои дадоха заден.

  87. 87 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#72] от "Мъката на Моди":Да бе, точно сега трябва да се занимават с ИК.
    —цитат от коментар 86 на pamela


    Не съм казал такова нещо. Ясно написах: "ако пак си премиер", което съвсем ясно показва бъдеще време, а според мен за всеки читател, който не желае да се заяжда, очевидно означава "след коронавируса". В самоцелното си желание да ме апострофирате, забравихте изобщо за кое точно ме апострофирате.

  88. 88 Профил на Shteryu Atanaso
    Shteryu Atanaso
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Борисов, спирайте помощите!

    Единствените потърпевши ще са някои олигарси и някои колекторски фирми !!!

    Бог създаде земята, за да бъдат хората добри. ... Бог създаде въздуха, за да мислят хората право. ... Беинса Дуно
  89. 89 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    премиерът може и да е виновен за много неща, но за това, че е премиер сме виновни ние.
    това към всички тука дето му се смеят

  90. 90 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Говорите откровени глупости. Проблемът с насилието над жени може да се реши единствено чрез законодателство и ограмотяване. Истанбулската конвенция е именно това - законодателна рамка, включваща в себе си и образователни подходи. Ако вие измислите някакъв чудотворен начин положението да се подобри по по-различен начин от това, моля споделете. Все нещо трябва да се направи, е идеята.
    —цитат от коментар 82 на Мъката на Моди


    Правна рамка за приемане на закони може да се на налага само на държави, в които такива закони не съществуват.
    Аз съм родена в държава, която още през средновековието е ползвала писани закони:
    "Тези на средновековната българска държава се взимат от сборници като Еклогата, Закона за съдене на людете и др.'
    История на Българската държава и право; https://www.bg-pravo.com/2014/10/istoriya-na-balgarskata-darzhava-i-pravo.html

    Ако някой си мисли, че може да издава нареждания на правова държава- дълбоко се е объркал. Ако си мисли, че правни норми трябва да се дублират, защото някой е използвал по-красиви думи- също.
    В държавата България вече има закон по темата!
    Образователни подходи разписани в закон? Добре.
    Към Конституцията, НПГ, ГПК, ЗЛС, ЗЗД и вс. останали можем да добавим "Закон как да образоваме момчетата така, че като порастнат да не бият своите жени". Нищо не ни пречи.

    Нищо не желая да измислям, аз лично съм достатъчно добре възпитана и не бия никой.
    Сигурна съм, че и с други хора е така.

    Не желая и нищо да прилагам, плащаме на почти 100 000 души да прилагат закона, коя съм аз, че да им изземвам функциите?

  91. 91 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 141 Неутрално

    Прост народ. Стойте си дома и си яжте опинците. Прав беше някакъв за 80%...

  92. 92 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Правна рамка за приемане на закони може да се на налага само на държави, в които такива закони не съществуват.
    —цитат от коментар 90 на lilithi


    Това е откровено невярно. С всеки пост сваляте нивото на аргументацията си.

  93. 93 Профил на owen
    owen
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мъката на Моди":

    зашо вкарвате тази невероятна глупсот в дискусяита тука? истерията по ИК се раздуха от всякваква паплач и простия народ я поде яростно - той жена и деца ще бие, но на джендъри няма да даде. но е напълно безсмислена тая битка, оставете я да умре и не я подхващяайте, има по-важни неща в милата родина. като му дойде времето, като им уврат главите, ще се ратифицира.

  94. 94 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    [quote#85:"Мъката на Моди"][/quote]

    Вижте, тук става дума за деца.

    Щом държавата иска да се разпорежда в тази сфера- да се постарае да създаде идеален закон. Максимално съвършен и максимално подсигурен срещу злоумишлени действия

    Не трябва да се оставя и сянка на съмнение за злоупотреби. Влияе на твърде много неща.

    Не ми казвайте, че идеален закон няма. Чувала съм го. Което не отменя опитите такъв да бъде създаден.

  95. 95 Профил на elizabetharper
    elizabetharper
    Рейтинг: 84 Неутрално

    800 са потвърдени на база колко изследвани?Колко са починалите само от коронавирус и колко от всичко друго коронавирус ? Колко от изследванията и на кого са платени от държавата/нас и колко са платени от самите заболели? За какво се харчат милионите от хазната и получените дарения ? Колко респиратора и маски има в болницата в Бяла, например? И още и още, въпроси които удобните медии и мисирки не задават !

  96. 96 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мъката на Моди":зашо вкарвате тази невероятна глупсот в дискусяита тука? истерията по ИК се раздуха от всякваква паплач и простия народ я поде яростно - той жена и деца ще бие, но на джендъри няма да даде. но е напълно безсмислена тая битка, оставете я да умре и не я подхващяайте, има по-важни неща в милата родина. като му дойде времето, като им уврат главите, ще се ратифицира.
    —цитат от коментар 93 на owen


    Ами вкарах я, защото за мен е емблематичен случай на масова глупост у народа. Каквато глупост може да ни коства много в ей такива времена като сегашните. Между другото, знаете ли какво ми прави впечатление от познтите ми във ФБ? Малцината, които бяха вокални врагове на ИК и Стратегията, сега смятат, че Короната е конспирация, и, вероятно не спазват и мерките както трябва. Та, мисля, има връзка.

  97. 97 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Не ми казвайте, че идеален закон няма. Чувала съм го. Което не отменя опитите такъв да бъде създаден.
    —цитат от коментар 94 на lilithi


    Ами неслучайно сте го чувала. Аз вече ви дадох конкретен пример как е НЕВЪЗМОЖНО да се дефинират с абсолютна точност критериите за извеждане на дете от семейството. Ако искате, пробвайте да го дефинирате вие, да видим какво ще се получи. Или ми намерете закон от друга държава, или от историята, който да дефинира такива условия с абсолютна точност.

  98. 98 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7535 Неутрално

    А той, като лъже, как да бъде наказан.

  99. 99 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    [quote#97:"Мъката на Моди"][/quote]

    Конституция
    Чл. 47.
    (1) Отглеждането и възпитанието на децата до пълнолетието им е право и задължение на техните родители и се подпомага от държавата.
    (5) Условията и редът за ограничаване или отнемане на родителските права се определят със закон.
    Чл. 117.
    (1) Съдебната власт защитава правата и законните интереси на гражданите, юридическите лица и държавата.
    ЗАКОН ЗА ЗАКРИЛА НА ДЕТЕТО
    Чл. 26. (1) (Изм. - ДВ, бр. 120 от 2002 г., в сила от 01.01.2003 г., доп. - ДВ, бр. 36 от 2003 г., доп. - ДВ, бр. 14 от 2009 г., изм. - ДВ, бр. 24 от 2019 г., в сила от 01.01.2020 г.) Настаняването на дете в семейство на роднини или близки, в приемно семейство или в социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа се извършва от съда. До произнасяне на съда дирекция "Социално подпомагане" по настоящия адрес на детето извършва временно настаняване по административен ред.
    Чл. 27. касае "Временно настаняване по административен ред"
    (2) (Нова - ДВ, бр. 38 от 2006 г., изм. - ДВ, бр. 14 от 2009 г.) В едномесечен срок от издаването на заповедта по ал. 1 дирекция "Социално подпомагане" прави искане до районния съд по настоящия адрес на:
    1. детето - при спешни мерки;
    Това може да се промени на 48 часа примерно, като решението на съда да е в рамките на седмица след това.

    Един месец ми се вижда много.

    Не е нещо, но е някакво начало. Надявам се че Ви е достатъчно.

    Отново подчертавам, че ако мислите, че бай Стамат ще спре да бия леля Гинка, понеже законът е станал по-строг, и вече ще трябва да лежи 5, а не 3 години- смятам, че дълбоко сте се объркал.

    Науките Психология, Психиатрия и Криминология обяснява защо.
    И когато науката Криминалистика доведе пред науката Право бай Стамат, за да получи той наказание, това по никакъв начин няма да попречи на бай Пешо да избие три зъба на стрина Пена, понеже е загорила манджата. Дори и за това бай Пешо по новия закон да трябва да лежи 10 години.

    Повярвайте ми.

  100. 100 Профил на Мъката на Моди
    Мъката на Моди
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Това може да се промени на 48 часа примерно, като решението на съда да е в рамките на седмица след това.Един месец ми се вижда много.Не е нещо, но е някакво начало. Надявам се че Ви е достатъчно
    —цитат от коментар 99 на lilithi


    Ни най-малко. Каква е целта на цитата? Какво ми демонстрирате с него - не разбирам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK