Кратки новини: Прокуратурата удължи разследването срещу Местан за катастрофата

Лютви Местан бе обвинен за тежката катастрофа, която предизвика на 14 април 2019 г. и при която загина 6-месечно бебе.

© Анелия Николова

Лютви Местан бе обвинен за тежката катастрофа, която предизвика на 14 април 2019 г. и при която загина 6-месечно бебе.



"Кратки новини" е рубрика на "Дневник", в която редакцията събира новините, за които няма да бъде написана статия, но е важно да бъдат отбелязани.


Прокуратурата удължи разследването срещу Местан за катастрофата


Разследването на катастрофата с участието на лидера на ДОСТ Лютви Местан е удължено с още два месеца. Тежката катастрофа, при която загина 6-месечно бебе, стана на 14 април 2019 г. Окръжният зам.-прокурор на Кърджали и говорител Димитрина Делчева съобщи, че разследването на инцидента е удължено с още два месеца - до 14 юни, пише "Сега". Причината за удължаването на срока е, че все още не е готово заключението от комплексната съдебно-автотехническа и съдебномедицинска експертиза. Срещу бащата на загиналото бебе също бе повдигнато обвинение за независимо съпричиняване на инцидента.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4958 Неутрално

    ЗАМАЗВАТ !!! Павел ще почерпи !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4034 Любопитно

    До второ пришествие ли?

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3625 Неутрално

    "че все още не е готово заключението от комплексната съдебно-автотехническа и съдебно-медицинска експертиза"?!


    Все още?! Голямо пазарене става, явно се искат сериозни кинти, а Местан преговаря за отстъпка...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4958 Неутрално

    До коментар [#3] от "hamiltonf":

    + Българския офицер пари НЕ дава !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    Хората самолетна катастрофа разследват около година.
    Желание няма.

  6. 6 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    В крайна сметка удареното БМВ с колко км/ч се е движило?
    Да не би да излезе, че Местан не е много виновен.

  7. 7 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Кво има да разследват.Местан е невинен.Нито е засякъл някой нито е нарушил правилата за движение.Межу градски път и бмв-то е карало с 120 и нагоре.Излиза от завоя с висока скорост и се удря в шкодата на местан.Това е вината на Местан - че е бил там.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  8. 8 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    Я, ма те и разследване ли водят?

  9. 9 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Грешката на засечения е, че си е променил посоката на движение и се е опитал за заобиколи Местан. Трябвало е да намали скоростта доколкото е възможно и да изпраска Местан челно с колата си. Вратите на БМВ-то щяха да омекотят удара на тежката предница. Бай Местан сега щеше да е в компанията на 40 девици, а бебето може би щеше да е живо и здраво.

  10. 10 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Много заплетен случай. Заплетоха го.
    Един камикадзе излиза от път без предимство и прави таран на движещ се по главен път ! Удар отстрани - какво му разследват ?

  11. 11 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5242 Весело

    Сигурно добре са "изтупали" чувала, но още 2 месеца може да пуща

  12. 12 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 536 Неутрално

    След внимателно анализиране на ситуацията и на базата на опита ми от пътищата в Испания - над 300 000 километра достигнах до следното заключение.

    Бмв-то се е движело с превишена скоросто - над 100 километра.Шофъора си признава.Преди това пътя на бмв-то е била една идеална права - създава предпоставки за развиването на доста висока скорост.Това са над 33 метра в секунда.Навлизайки в завоя,кото не е осигурен с необходимите знаци,той се изправя пред влизаща в главния път лека кола.На шкодата на местан са необходим 6-10 секунди за да направи следните движения - поглед наляво - няма никой.Поглед надясно - пак няма.За това време,бмв-то е изминало 200 метра.Тоест няма как да се види.Шкодата навлиза в пътя и бмв-то го удря.Друг е въпроса ако на мястото на шкодата на местан имаме тир или багер с ремарка - над 20 секунди за да се изнесе.Според мене виновните са трима - на първо място - КАТ . Да пътна полиция е трябвало да види този участък и да сложи ограничение от 50 километра на главния път за идващите от кърджали - намалена видимост и десен завой.На второ място - шофъора на бмв-то - прекалено висока скорост в завой и намалена видимост.На трето място - Местан.Дали е спрял на знака стоп или не е - все тая.Участъка е необезопасен.КАТ - пътна полиция са най главния виновник.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  13. 13 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2351 Неутрално

    кво са се разбързали, 15 години не са минали още.

  14. 14 Профил на nikolay.
    nikolay.
    Рейтинг: 374 Неутрално

    След внимателно анализиране на ситуацията и на базата на опита ми от пътищата в Испания - над 300 000 километра достигнах до следното заключение. Бмв-то се е движело с превишена скоросто - над 100 километра.Шофъора си признава.Преди това пътя на бмв-то е била една идеална права - създава предпоставки за развиването на доста висока скорост.Това са над 33 метра в секунда.Навлизайки в завоя,кото не е осигурен с необходимите знаци,той се изправя пред влизаща в главния път лека кола.На шкодата на местан са необходим 6-10 секунди за да направи следните движения - поглед наляво - няма никой.Поглед надясно - пак няма.За това време,бмв-то е изминало 200 метра.Тоест няма как да се види.Шкодата навлиза в пътя и бмв-то го удря.Друг е въпроса ако на мястото на шкодата на местан имаме тир или багер с ремарка - над 20 секунди за да се изнесе.Според мене виновните са трима - на първо място - КАТ . Да пътна полиция е трябвало да види този участък и да сложи ограничение от 50 километра на главния път за идващите от кърджали - намалена видимост и десен завой.На второ място - шофъора на бмв-то - прекалено висока скорост в завой и намалена видимост.На трето място - Местан.Дали е спрял на знака стоп или не е - все тая.Участъка е необезопасен.КАТ - пътна полиция са най главния виновник.
    —цитат от коментар 12 на Петър Петров


    Що не вземеш да не спираш на знак "Стоп" в Испания, да видиш кой ще е виноивен тогава. Ама ей така, покарай още 300 000 км без да спираш на Стоп-овете. Може да ти просветне след това.

  15. 15 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#14] от "nikolay.":

    Явно не си прочел целия коментар.И да е спрял и да не е спрял - все тая.Видимостта от главния път е малка и като сложим превишена скорост все тая.И ти там ли беше че да видиш че не е спрял.Или е имало очевидец който е видял.И да е спрял на знака и да не е -кръстовището е опасно заради намалената видимост на главния път - висока скорост и десен завой.После кръстовище.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  16. 16 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Следствието е прекратено - забравете!

  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7545 Неутрално

    Нашата прокуратура толкова може и така работи.

  18. 18 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4186 Весело

    Не бързайте много че бързата кучка слепи ги ражда!

    klimentm
  19. 19 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    В крайна сметка удареното БМВ с колко км/ч се е движило? Да не би да излезе, че Местан не е много виновен.
    —цитат от коментар 6 на jmf29537805


    Според тебе може да не се спира на знак СТОП, защото ако излезеш и те ударят, то виновни ще са те, защото са се движили с несъобразена скорост.

  20. 20 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#19] от "ПАСТОРА":

    Неспирането на знак стоп не е предпоставка за убийство.Високата скорост да.

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  21. 21 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Накрая Местан ще се отърве без присъда

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  22. 22 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Хммм ... така сме устроени ние хората, всеки от нас има лице и собствено АЗ зад което може дз застане. Но има хора най-вече в политическия или бизнез бранш , които за да защитят собственият си имиж или от страх от съдебно преследване, си плащат и манипулират всичко което е против тях и ги обвинява. Не от сантименталност пиша този коментар и не за това, че имам зъб на Лютви Местан, не го познавам този човек и за него знам от медиите.

    През месец Август 2019 г. на Околовръстен път до разклона за Чепинци претърпях ПТП. Изпреварвайки VW в зоната на непрекъсната осова линия, колата която изпреварвах зави наляво за да влезне в бензиностанцията на ECO и удря колата ми. Колаата е Renault (собственост на Rent A Car) и удара е в дясна ЗАДНА врата и калник, които се огъват (задна врата и част от заден калник) с 25-30 сантиметра навътре. От удара се завъртам на 360 градуса надясно и рефлекторно (шофирам от 50 г. без ни най-малко ПТП) с ляв волан се опитвам да изправя колата си при което с десен преден калник удрям спрялото на второстепен път BMW, на разклона от Чепинци.
    Полицаите пристигнаха, огледаха, направиха снимки с 15“ Лаптоп, съставиха протокол в който УСТАНОВИХА, че ПТП е по взаимна вина т.е. на мен, както и на водача на VW то! В протокола отразиха, че с предна десна част на колата си съм ударил завиващ наляво автомобил (чиято предна брония бе смачкана, но не и преден ляв калник ! ! !), след което съм минал пред него, завъртял съм се надясно и в опит да изправя с ляв волан колата съм, ударил BMW то с предната дясна стана на моята кола.
    Приемчиците в Rent A Car, млади момчета, на другия ден, когато отидох да взема друга кола, ме питаха, дали полицейският протокол е от „моята катастофа с техния автомобил“, за тях описаното в протокола сравнено с щетите на колата им ... бе абсурдно.
    За тези, които желаят справка по случая, който описвам примерно, КАТ, прокуратура и всички отговорни инстанции, имате регистрация ми в Дневник, както и снимки направени от мен на място, както и съответните полицайски протоколи и актове.
    Въобще не реагирах на некъдърноста, простотията и корупцията на служителите от КАТ. След толкова години зад волана, бях доволен единсвено и само от едно, че никой от нас петимата участници в това ПТП не беше пострадал, всички бяхме здрави и читави, разминахме се само с уплахата и стреса.

    Може би някой ще пита, какво общо има моя случай с този на небезизвестния Лютви Местан. Снимките побликувани навремето в деня на катастрофата когато бе ударен Опела от колата на Местан, са доста едентични с това което аз разказвам, но....
    Бих искал (ако мога) да попитам Местан ... (не)уважаеми, ти можеш ли да спиш и живееш спокойно?

    Извинявеам се за огромния коментар!
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
  23. 23 Профил на Георги Георгиев
    Георги Георгиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "робин от Крузо":
    Може, може, като е гьон сурат!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK