Емил Димитров: Вината за премълчаното замърсяване на Варненското езеро е на общината

Емил Димитров: Вината за премълчаното замърсяване на Варненското езеро е на общината

Виж видеото
Проф. Коста Костов: Надделя паниката отвън и "педалът беше натиснат повече"

Проф. Коста Костов: Надделя паниката отвън и "педалът беше натиснат повече"

Виж видеото
"Алтернативата" с Генка Шикерова (28.05.2020 г.)

"Алтернативата" с Генка Шикерова (28.05.2020 г.)

Виж видеото
Тихомир Безлов: Вероятно България е алтернативен маршрут за трафик на дрога

Тихомир Безлов: Вероятно България е алтернативен маршрут за трафик на дрога

Виж видеото
Димитър Пецов, активист: Свикнал съм да бъда следен, нападан и да подавам жалби

Димитър Пецов, активист: Свикнал съм да бъда следен, нападан и да подавам жалби

Виж видеото

Движението по столичния булевард "Патриарх Евтимий" ще претърпи сериfзни промени. Този петък проектът за промени беше представен от кмета Йорданка Фандъкова и Борис Бонев от "Спаси София". Няколко часа по-късно от "Спаси София" представиха и с кратка анимация какво точно предстои да се случи.


Повече по темата четете тук.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    Дали не изпреварих Бай Тотьо?

  2. 2 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    много са им пипнати видеата и картинките. и задобряват още

  3. 3 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1813 Весело

    Дали не изпреварих Бай Тотьо?
    —цитат от коментар 1 на 4ort




    КАК не те беше срам😀?!?

    Това твойто е "удар под колана-напрво в джоба му: Загуби си бонуса каскетчето в сянка😀!
    До коментар [#1] от "4ort":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4015 Неутрално

    До коментар [#1] от "4ort":

    Успя!
    Сега по темата:
    Каквото и да се направи в София, теснотията не може да бъде премахната. Това е цената на столичанството. Ходя на Витоша поне веднъж годишно, в София влизам веднъж на 3-4 години.

    Еретик
  5. 5 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 731 Любопитно

    При условие, че разчертаха много дългите места за перпендикулярно паркиране заради предстоящата велоалея, в момента се предвижда успоредно. Ще се загубят паркоместа за сметка на излишно широки ленти за движение на автомобилите.

    Може би идеята е, че при успоредно паркиране няма да се навлиза във велоалеята предполагам.

    Ама айде пак пиши-бриши...

    @)----,--'--
  6. 6 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    До коментар [#5] от "MyTwoCents":

    тя без това до 2 месеца ще се е изтъркала маркировката от самосебе си

  7. 7 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Мамицата ви мръсна селска велосипедистка!!!!
    Тоталната гавра с Патриарха продължава.
    И освен това "спаси София" да вземе да се прекръсти на " Направи София като родният ми град" По коректно е.

  8. 8 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Като се вземат решения,защо не публикуват преброяванията и изследванията, които са направили? Или "една жена ми каза....".
    Не, че съм против, но това трябва да се подкрепи с преброяване, моделиране и т.н.
    Как ще се отрази на паркирането, на автомобилния поток, на вредните газове, на загубеното време, на изразходваното гориво и т.н.
    Пример: Бус лента, добре - с колко ще се повиши скоростта на тролейте и ще се намали времето за движение на всички пътници, с колко ще се намали скоростта на автомобилния поток и какво време ще се загуби, с колко ще се повишат отработилите газове, как ще се отрази на безопасността на движението и т.н.
    Неграмотници.......

  9. 9 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    Да видим какво ще стане. И дано да продължи това с велоалеите, че бул. "Патриарх Евтимий" е от Петте кьошета до Графа, а нататък и в двете посоки няма велоалеи.

  10. 10 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    я да видим как ще махнат такситата
    на патриарха при аптека, че не ми е ясно как.
    тея от споси софия, вместо да лобират
    за нови буферни паркинги, са тръгнали и
    има кой да им се връзва по политически съображения
    да отнемт от пропускливостта на автотрафика
    за сметка на велотрафика. еми няма толкова вело трафик.
    недейте да имплантирате решения от други държави с
    традиции в колезденето и спазването на закона тук. става
    като франкенщайн. пак ви казвам-има много други начини за
    урегулиране на велодвижението. това вашето е като с жабата
    дето вдигнала и тя крак като подковават коня. велоалеите са най-важни като
    свързващи големите градски паркове у нас. в париж няма такива безумни
    ограничители. ето пример.
    https://www.google.bg/maps/ @48.8379894,2.3439455,3a,50.9y,299.54h,91.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUaX0z_supNzRbDuWhnqCxQ!2e0!7i16384!8i8192
    булевард port royal. две ленти. широки тротоари. няма такива неща.

  11. 11 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    До коментар [#10] от "mihail_p":

    В София велотрафик има, но велоалеи достатъчно няма. Алеята успоредна на бул. "Цар Борис lll" просто прилича повече на оживен столичен булевард, отколкото на велоалея.
    Не знам заради вируса ли е, но в момента все повече столичани купуват велосипеди. Някаква мода е явно. Няма лошо, но трябват и велоалеи. То сега по велоалеята (дето е наполовина и за пешеходци) има бягащи за здраве, возещи се на тротинетки, ролери, скейтове, отделно пешеходци. И като сложим и многото велосипедисти и тази алея става страшно задръстена.

  12. 12 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    До коментар [#11] от "anonim440":

    то тая алея е най-смислената в София.
    проблемът е друг. има велотрафик.
    но не се регулира добре. това са изкуствени мерки.
    по патриарха и по прага велосипедистите изобщо не ебават, което значи, че
    1.няма култура на велосипедното движение и
    2. мерките са неадекватни, защото няма добър резултат.

  13. 13 Профил на Разумен Октопод
    Разумен Октопод
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#10] от "mihail_p":

    "Тея от Спаси София" лобират за стотици добри неща! Много малко от тях стигат до даскалицата. Защо не държите нея отговорна, а тях?!

  14. 14 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1867 Неутрално

    До коментар [#10] от "mihail_p":"Тея от Спаси София" лобират за стотици добри неща! Много малко от тях стигат до даскалицата. Защо не държите нея отговорна, а тях?!
    —цитат от коментар 13 на Разумен Октопод


    защото не правят сериозни анализи, а четат документи
    от западни държави и ги хвърлят низуст. иначе аз фандъкова я
    държа отговорна за всичко. нещата със спаси софия с малко като
    с полезния идиот, ама наобратно. проблемът с регулацията на
    транспорта в градовете е най-сериозния в 21 век и решенията
    са на много нива. за сега не виждам решения за буферни паркинги
    в центъра, при положение, че навсякъде в големите западни градове
    има доста такива.

  15. 15 Профил на Разумен Октопод
    Разумен Октопод
    Рейтинг: 0 Неутрално
  16. 16 Профил на ocean
    ocean
    Рейтинг: 361 Разстроено

    Как ще се паркира назаден успоредно при 2 движещи се ленти при такова натоварени движение, ще стават егати задръстванията. Не одобрявам! Това не е малка уличка в квартала, а булевард драги господа!

  17. 17 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 478 Неутрално

    И ще падат велосипедисти от класическия номер с вратата..
    То много акъл не трябва да рисуваш цветни картинки. Или да визуализираш с краден софтуеър.
    Ама толкова им е компетентността на тия модерните "урбанисти" - спасители , дето верно само гледат, к'во правят некои на майната си в съвсем различен контекст. И резултата е например пословичния "Граф" , дето го натрапиха на местната популация от "хейтъри".
    Спасители?!? - ПФУ!!!
    Некой "спасител" да беше казал поне един плах гък, за окепазяването на тротоара и изобщо на визията на Патриарха с недоклатените колибки на метрото.

  18. 18 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Прилича малко на потьомкинска работа - един булевард от 1 км ще го направим тъй, а останалото ще си бъде, както винаги. Работа на парче.

  19. 19 Профил на lividum
    lividum
    Рейтинг: 260 Неутрално

    До коментар [#17] от "asenpp":

    "Графа" стана добре! Преди беше отвратително да се минава велосипед през огромните фуги между бетона. А сега ако направят и велоалеи по патриарха ще е още по-добре.

  20. 20 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Как ще се паркира назаден успоредно при 2 движещи се ленти при такова натоварени движение, ще стават егати задръстванията. Не одобрявам! Това не е малка уличка в квартала, а булевард драги господа!
    —цитат от коментар 16 на ocean


    И на мен ми се струва че трафикът по този булевард е твърде интензивен за да се включи и велоалея. "Евлоги Георгиев" е само на няколко преки, има алеи и трябва велотрафикът да се насочи там.

  21. 21 Профил на lividum
    lividum
    Рейтинг: 260 Неутрално

    До коментар [#20] от "canuck99":

    Значи ако съм на "Попа" и искам да стигна до "5-те кьошета" да мина по "Евлоги Георгиев" за да облекча трафика? А да мина по Околовъстното няма ли да е по-удобно?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK