Бутоните за пешеходци на светофарите в София отново работят

Спорно е дали "умният светофар" на кръстовището на ул. "Раковски" и бул. "Цар Освободител" дава предимство на пешеходците

© Велко Ангелов

Спорно е дали "умният светофар" на кръстовището на ул. "Раковски" и бул. "Цар Освободител" дава предимство на пешеходците



Бутоните за пешеходци на светофарите в София отново започват да работят, съобщиха от дирекция "Управление и анализ на трафика" на общината. Системата се включва поетапно, като вече работят бутоните на светофарите по бул. "Цариградско шосе" - при парк "Врана" и автосервиз "Пежо".


"Трафикът вече е интензивен, а чрез тях се намалява времето за изчакване на всички участници в движението", обясниха от общината за "Дневник". Светофарните уредби на 230 кръстовища в София са оборудвани с бутони за пешеходци, но те бяха изключени заради намаления трафик в града по време на извънредното положение.


На много места се смята, че т.нар. умни светофари отдавна не работят, но те са част от интелигентна система за управление на трафика. Тя сумира и обработва данни за потока коли от съседните кръстовища и на тази база преценява кога да включи зеления светофар за пешеходеца.




Има ли полза да се натисне бутонът


Когато пешеходец иска да пресече и натисне бутона, той подава заявка към системата. Светофарният контролер отчита, че по даденото направление има желаещ да пресече, и автоматично обработва наличната информация за кръстовището. В подходящия момент за безопасно пресичане се подава зелен сигнал за пешеходеца и се гарантира достатъчно време, за да се стигне до отсрещния тротоар.


Ако бутонът не е натиснат, пак регулярно се пуска зелен сигнал за пресичане, но той е с до 20 секунди по-кратък, обясняват от дирекция "Управление и анализ на трафика".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Толкова по-добре беше без анти-пешеходните светофари. Половината твърдения за това колко са полезни тези устройства са пълна лъжа.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  2. 2 Профил на оuzo
    оuzo
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Тези "умни" свтофари са безумие!!! Защо ги поставиха??? Чакаш като малоумник!!!

  3. 3 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    всъщност те и когато "работят" , реално пак никаква работа не вършат. Най много да не успееш да пресечеш заради тях ако стигнеш късно до бутона и си за зелено , но той не го включва

    Pure Chewing Satisfaction
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#2] от "оuzo":

    За да УСВОЯТ едни ГОЛЕМИ пари.
    Ще ни кажат ли НОЩ И СО защо НЕ работеха и защо сега работят !?!?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    ... и са напълно безполезни.

    Що трябва да е просто като може да е сложно?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  6. 6 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Сега трябва да носиш ръкавици, за да ги натиснеш. Браво, Стефке! Много си омна!

  7. 7 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1771 Разстроено

    В настоящия си вид и метод на действие, тези бутони са изключително малоумни. Доколкото забелязах, когато не трябваше да ги натискаме, реално пресичахме по-бързо.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  8. 8 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 800 Неутрално

    На бул. Шипченски проход светофара до Института по механика е някакъв сбъднат кошмар, който се превключва когато той си иска. Не стига това, но идиотът който е проектирал "обновеното" кръстовище е задал колите идващи от кв. Хр. Смирненски и правещи ляв завой, от двете ленти да влязат в една точно тук. И тъй като автонобилите са много и на никой не му се чака, се укорява като за последно. На два пъти през последните две години щяха да ме блъснат. И всичко това е, за да стигнеш до спирката на трамвая, разположена насред булеварда.

  9. 9 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2642 Неутрално

    Да бяха използвали карантията, за да им оправят сработването, да включва зелено на първия възможен момент, а не предварително да те кара да чакаш да се извърти един пълен цикъл и чак тогава да те пусне?

  10. 10 Профил на Barbarossa
    Barbarossa
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Пълна лъжа от Столична община. Улесняват се всички моторните участници в движението. Всъщност, само моторните. Абе, единствено автомобилите се улесняват. Тежко се прецакват пешеходците, защото чакат повече и пропускат един цикъл на светофара и преминават едва при следващия.

    Опашатата гадна лъжа, цитат едно към едно:
    "Трафикът вече е интензивен, а чрез тях се намалява времето за изчакване на всички участници в движението", обясниха от общината за "Дневник".

    В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.
  11. 11 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Пълна идиотия. На кръстовищата така и така трафикът в различните посоки трябва да изчаква. Ако закъснееш с натискането на бутона с 1 секунда, зеленото не се активира, и така стоиш като гламав на червено, въпреки че и трафикът е спрял. Копчетата имат смисъл единствено ако светофарът е само за пешеходци, а в София такива съм виждал само на 2-3 места - Борис, Сливница...

  12. 12 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7446 Неутрално

    "Ако бутонът не е натиснат, пак регулярно се пуска зелен сигнал за пресичане, но той е с 20 секунди по-кратък, обясняват от дирекция "Управление и анализ на трафика".

    Точно това не се изпълняваше навсякъде преди пандемията. За справка - светофарите пред "Кауфланд" на ул. "Скопие" 1

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  13. 13 Профил на Nelumbo
    Nelumbo
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    ,,Ако бутонът не е натиснат, пак регулярно се пуска зелен сигнал за пресичане, но той е с 20 секунди по-кратък, обясняват от дирекция "Управление и анализ на трафика".

    Това не е вярно!!!

    Пример: пак от бул. Шипченски проход и ул. Коста Лулчев. Свети само червено, докато не натиснеш и не се извърти пълен цикъл, както отбелязва коментар №9.

  14. 14 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#9] от "ivanpopov":

    Да ги направим два цикъла на много места, където има остров за трамваите.

    Бутафории за пешеходци.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  15. 15 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Ако бутонът не е натиснат, пак регулярно се пуска зелен сигнал за пресичане, но той е с до 20 секунди по-кратък, обясняват от дирекция "Управление и анализ на трафика".

    Това абсолютно не е вярно. Ако никой не натисне копчето, ще си стои червено вовеки. А ако се натисне със закъснение, се изчаква до следващия цикъл. Веднъж бяхме голяма тълпа на един такъв светофар на Черни връх. Хората най-близо до копчето не се сещаха да го натиснат и стояхме поне 2-3 цикъла на червено докато някой се набута да го натисне.

  16. 16 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 739 Неутрално

    ... В подходящия момент за безопасно пресичане се подава зелен сигнал за пешеходеца и се гарантира достатъчно време, за да се стигне до отсрещния тротоар...
    —цитат от коментар 0 на статия


    Това е абсолютна лъжа. Натискането на бутона при 90% от светофарите (не включвам някои от старите подобни устройства) просто води до това светофарът да подаде зелен сигнал когато и без това трябва да подаде зелен сигнал, като ако въпросният бутон не е натиснат, светофарът просто свети в червено и за пешеходци, и за автомобили.

    Тотално безумие.

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3705 Весело

    Ти да видиш!
    Ами УжасТТА от короната?

    Драги дрогари и ти моладрогарке Фандъкова - ма дайта да са разберем - ша си менкаме изобилно секретите или ша са дистанцираме заради ужастта от короната, за да не се мре яко?

  18. 18 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1043 Весело

    Толкова по-добре беше без анти-пешеходните светофари. Половината твърдения за това колко са полезни тези устройства са пълна лъжа.
    —цитат от коментар 1 на phuncky


    А другата половина пълна заблуда!
    Махнете тъпото управление...не само на светофарите!!

  19. 19 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1043 Весело

    [quote#16:"parcaleste"][/quote]

    Мога да цитирам пене 10 такива кръстовища, но няма да го направя,защото май всички са такива.
    Предположение;
    -не се махат за да се обслужват от наши фирми
    -ще се изследва трафика от...
    -ще се направи обзор на бутоните след година от...
    - и ще се направи допитване от..
    за да се подменят от...хахахаха
    Няма дим без... мерак!

  20. 20 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    В статията има леко и небрежно продуктово позициониране на EfBet

    Бог да благослови Америка за България!
  21. 21 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 179 Неутрално

    Ехх, какво ли щяхме да правим без тези "умни" светофари....

    Marinov
  22. 22 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1043 Весело

    Е'воала на Дневник за снимката .
    Бутон в зелена светлина, който да промени и разреши на искащият да стигне до ЕФБЕТ, да си заложи парите,след като вече е заложил живота си на другата ролетка...
    Наистина се е получило!!!

  23. 23 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2749 Неутрално

    Бутонът изпълнен в кутия като за 100 бутона, могат да го заменят с детектор на движение, или ИЧ датчик и няма да бъде привлекателен за разбиване с ритник.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  24. 24 Профил на Konstantin Bochkov
    Konstantin Bochkov
    Рейтинг: 458 Разстроено

    Ако бутонът не е натиснат, пак регулярно се пуска зелен сигнал за пресичане, но той е с до 20 секунди по-кратък, обясняват от дирекция "Управление и анализ на трафика".

    Това не е вярно, и аз потвърждавам. От общината може въобще да не знаят. Пускайте масово сигнали ,току виж са махнали бутоните или поне са поправили тази отвратителна за пешеходците неизправност... 😡

  25. 25 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3705 Весело

    В статията има леко и небрежно продуктово позициониране на EfBet
    —цитат от коментар 20 на Günther


    И забележете къде е това - у сред София, на Раковски и Царя.

    Само ми е интересно там кой им посещава дупката?
    Наоколо са Офицерският клуб, Природонаучният музей, Руската църква, театърът на армията, зала България, банки, посолство, Министерство на финансите ...
    Опс!
    ВлаТко?
    В Кристал е явно твърде ачик, та са гушат с Дебелян зад тъмните стъкла в дупката с охрана?

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    Да МАХНАТ БУТОНИТЕ> ДА ВЪРНАТ СЕКУНДОМЕРИТЕ И ДА ПЛАТЯТ ОТКРАДНАТОТО И ЩЕТИТЕ !!!
    ДАКАЖАТ КОЛКО МИЛИОНА УСВОИ СО ЗА ТЕЗИ СВЕТОФАРИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на Михаил Йорданов
    Михаил Йорданов
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Всичко, написано по-горе е абсолютно вярно. Т.нар. "умни" светофари са изцяло във вреда на пешеходците. Пресичането е по-бавно и по-опасно (поради необходимостта да се натискат бутони). Проблемът е в това, че властващите (не следва да ги наричаме управляващи) никога не са пресичали пеша, а от мощните им джипове новите светофари изглеждат красиви. И когато се появи предложение (вероятно финансово примамливо) от някоя фирма на наши хора да се монтират тези "умни" светофари срещу скромните няколко милиона от данъците на същите тези пешеходци, защо да не се съгласят? Може би пешеходците ще им потърсят сметка? Едва ли...

  28. 28 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 653 Гневно

    Напълно анти-пешаходни бутони! Мразя ги и съм писал жалби до СО! Надявах се да не ги върнат..

  29. 29 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Големия идиотизъм на фандъчката и сие гробари отново в действие. За да усвоят едни пари социопатите решиха да тормозят пешеходците. Колко трябва да си нагъл на кръстовище на което колите и без друго спират да сложиш копче за пешеходците? Че и да твърдиш, че имало и друга полза освен краденето.

  30. 30 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    И кое им е умното бе фандъчке? Или щото вие сте прозди та просто копче ви изглежда умно?

  31. 31 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    И защо? Да не би пандемията да е преминала?

  32. 32 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1449 Гневно

    мотото на Столична община:
    "С вашите данъци по вашите глави"

    не знам що за тъпунгери могат да направят такава многомилионна глупост, но "добре" са се постарали - просто по-тъпо нямаше как да е.

  33. 33 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Недейте дава предимство на пешеходната идиотия. Всеки ще натиска бутоните, ще иска предимство. А пешеходеца може да изчака - по трудно е на колата да спре и после да тръгне - голяма енергия се губи и после се харчи за тръгването. По законите на физиката - малкото тяло лесно спира и тръгва. Голямото тяло - много по-трудно и енергоемко/разходоемко/. Спазвайте природните закони. Не давайте път на простовати действия на някой общински началник, който така е наредил.

  34. 34 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 473 Гневно

    Примерите за малоумни светофари са безчет. На влизане в София откъм Владя, преди Княжево, сложиха 3 (три) светофара, пешеходни, на 500м. Там пресичат около 20 пешеходеца на денонощие. Между тези три светофара няма никаква координация. Трафикът на влизане в София в почивни дни вероятно надминава 100,000 автомобила. В резултат, за едни 20 пешеходеца, стават задръствания от около 45 мин, като колоната започва още след Драгичево в Перник.
    #хубавоние

  35. 35 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    "Трафикът вече е интензивен, а чрез тях се намалява времето за изчакване на всички участници в движението", обясниха от общината за "Дневник". - Това е нагла лъжа от страна на Общината и няма нищо вярно в това твърдение. С натискането на бутона просто се разрешава светването на зелен сигнал за пешеходците и изобщо не се удължава интервала му!
    Нагла схема за гепенето на 24 милиона лева е това.

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  36. 36 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Бутоните бяха изключени, за да не се предава заразата чрез тях, а не заради намаления трафик в града по време на извънредното положение.

  37. 37 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Да се премахне това безумие! Понякога дори пешеходците пресичат на червен светофар без да погледнат, след като са натиснали и логично очакват да им е зелено, а потеглящите по- назад шофьори виждат, че пешеходния светофар свети червено и завиват без да очакват пешеходци на пътя.

  38. 38 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    В поне 95 процента от случаите тези копчета пречат на пешеходците а за трафика на коли няма разлика защото дали ще ги пусне или не, не зависи от наличието на пешеходци ами от това какво свети за шофьорите от другите посоки на кръстовището.

  39. 39 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#8] от "Vassil Stoychev":

    И аз ще се включа за Шипченски проход, но за кръстовището с Николай Коперник!Преди да сложат тези копчета, някъде година-година и половина от тогава, се пресичаше нормално и без проблеми.Но, като ги сложиха, не светеше зелено за пешеходците, докато не натиснеш бутона и то след като не дойде и за автомобилите, накъдето си и ти да пресичаш.
    Наистина сега при извънредното положение, всичко беше както преди и нямаше проблеми и драми, защото с бутона се случва често някой да не го е натиснал навреме, но да пресича със зеленото за колите, а за него да е червено и може да се стигне и до инцидент, тъй като някои шофьори дори нарочно, тъй като знаят, че е така, дават газ, защото били в правото си те, а не човекът да минава.
    С тези бутони само направиха така, че на пешеходците да е още по-трудно да пресичат!

  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#39] от "Капабланка":

    Особено ако са трудноподвижни.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    Общината има голям сантимент към тази безумна система, вероятно силно финансово мотивиран.

    А в Общината не сте ли чували за безконтактни бутони? Ааааа, да, те са много скъпи!!! Няколко такива от Алиекспрес са колкото един механичен, закупен по ценоразписа на Дирекция "Обществени поръчки".

  42. 42 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Заради тези светофари куп хора пресичат на червено, включително деца, специално светофара на Коста Лулчев/Шипченски проход от страната на училището за танцово изкуство. Точно там непрекъснато профучават супер засилили разни боклуци, най-вече доставчици, отделен въпрос е докога ще се толерира засилването на жълт светофар, като някои засили закъсняват толкова, че вече свети зелено за пресичащите пред тях.

    -voxy
  43. 43 Профил на 4ove4encence
    4ove4encence
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Най ме дразнят шофьорите, които пускат клаксона на пешеходец пресичащ на червено, но бутонът не работи.

  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Гневно

    До коментар [#43] от "4ove4encence":

    При как данче е така. Пешеходците НЕ са приоритет !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    До коментар [#43] от "4ove4encence":При как данче е така. Пешеходците НЕ са приоритет !!!
    —цитат от коментар 44 на КМЕТ В СЯНКА


    Жалко, защото "пешеходците", а не "колите" са хората в уравнението.

  46. 46 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#45] от "razor":

    +++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  47. 47 Профил на opoziciq
    opoziciq
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Работят, да , това е супер нехигиенично, дори и без короната.

  48. 48 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 706 Гневно

    ... Тези бутони са еманация на ГЕРБ-авото управление на София - вместо да бъдат поставени САМО, където е необходимо ИЗВЪН кръстовищата, те ги нацвъкаха на всяко кръстовище ... където, с тях и без тях, режимът за пешеходци е един и същ ... Даже по-лошо ... ако не успееш да го натиснеш, пешеходният сфетофар не ти дава път, въпреки, че БИ трябвало, ако го нямаше ГЕРБ-авия бутон ... Абе Банкянска работа !

  49. 49 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 1347 Весело

    "Бутоните за пешеходци на светофарите в София отново започват да работят,"

    Ура!
    Добре дошъл 21 век!

    П.П. Спомням си в София бутони по светофарите от поне 30 години. Хубаво е, че вече и работят....

  50. 50 Профил на tedina
    tedina
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Затова ли на бул. "Стефан Тошев" до 36-то училище се налага да се пресича на червено? Натискаш бутона, засичаш си 10 мин. изчакване да светене зелено, като не се получи, просото чакаш пролука между колите. Добре, че в момента няма ученици.

  51. 51 Профил на yph43590585
    yph43590585
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Напълно съм съгласен с повечето коментари, че умните светофари повече пречат, отколкото помагат. Аз като пешеходец, бая пъти съм се чудил, защо когато спре колите, не светва пешеходния светофар зелено, а то цаката била, че трябвало преди това да натиснеш бутона, което ми се струва малоумно. Много пъти ми се е случвало и докато шофирам, примерно съм първа кола и ще правя десен завой, когато ми светне на мен зелено, по принцип светва и на пешеходците и трябва първо да ги пропусна, но пешеходния светофар продължава да свети червено и се гледаме с пешеходците и се чудим, аз ли да мина с колата или те да минат на червено?
    Последният пример е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ОПАСНА ПРЕДПОСТАВКА ЗА ПТП!

  52. 52 Профил на mto
    mto
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    До коментар [#42] от "voxy":

    Тези светофари успяват да разрушат и малкото създадени навици за безопасно движение у пешеходците, като и допълнително създават условия за нарушаване на ЗДП. Ако имахме работеща държава отдавна трябваше да бъде направено разследване кой и защо реши да ги постави. Обаче това, което имаме е ОПГ ГЕП... и резултатът е ясен - Видими РезИлтати.

    Вместо виц: "Високият морален стандарт в политиката, който зададе ГЕРБ!"
  53. 53 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Фандукопчетата никога не са спирали! Отдавна тая тъпотия трябваше да отиде в миналото.

  54. 54 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3890 Неутрално

    Светофарите с бутони са плацебо!
    Няма такова нещо, че се печелят 20 секунди за водачите, ако клетият пешеходец се прекара и забрави да натисне копчето. Специално съм засичал на няколко места, където чакането не си струва и просто пресичаме организирано на червено.
    Ако стане нещо, КАТаджиите и онзи щатен говорител на пострадалите при ПТПта ще се освобождават интензивно в ефир, опитвайки да обяснят необяснимото, сиреч че алчността и тъпотата нямат граници...

    I Want To Believe
  55. 55 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 109 Неутрално

    До коментар [#48] от "Булаир":

    "ГЕРБ-ав бутон"
    Това е идея, ще си разпечатам лепенки с тоз надпис : ) : ) : )

  56. 56 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1449 Неутрално

    трагичен (за съжалените) пример от бул.Цар Борис Трети

    младо момче загина заради малоумния копчест светофар, а след това сложиха повдигната пешеходна пътека и ограничение 30

    малоумници - хем човек загина заради корупционната схема, хем колите бавно се движат, хем куките блажат.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK