"Демократична България" обяви план срещу опасното движение в София

Задръстванията по бул. "Ген. Данаил Николаев" са неизбежни при тази организация на кръстовището при Сточна гара.

© Юлия Лазарова

Задръстванията по бул. "Ген. Данаил Николаев" са неизбежни при тази организация на кръстовището при Сточна гара.



Парадоксално, но новоремонтираните и новоизградените булеварди по-скоро допринасят за увеличаването на произшествията в София. Това се дължи на факта, че дори и новото пътно строителство следва стари възгледи за транспортното развитие на града. В момента през него преминава и транзитен трафик, защото тук се срещат четири магистрали - "Тракия", "Хемус", "Струма" и "Европа". В същото време не е завършен Околовръстният път и това е причина за допълнително натоварване на трафика.


Това са изводи в в Плана за пътна безопасност на София, изготвен от "Демократична България" и представен през седмицата. В него са заложени политиките, които ще развива през новия мандат групата на обединението в Столичния общински съвет.


В плана е анализирано още, че София е на първо място в Европа по брой коли на глава от населението и е сред първите по смъртност, причинена от пътнотранспортни произшествия. София и Виена са сходни по брой население, но тук има 680 автомобила на 1000 души, докато в австрийската столица те са почти два пъти по-малко - 370, сочат данните за 2016 г. в програмата "Визия за София". В последните три години в града се наблюдава сериозен ръст в броя на загиналите при пътнотранспортни произшествия (ПТП). През 2017 г. те са били 37, през 2018 г. - 51, а през 2019 г. вече са 75, според данните на Националния статистически институт и на Столичната дирекция на вътрешните работи (СДВР).




Тази тенденция е отчетена на фона на намаляващ общ брой на ПТП за същия период, което показва липса на добро планиране и обща неефективност на мерките за пътна безопасност, се отбелязва в Плана на "Демократична България".


За предотвратяване на катастрофите "Демократична България" предлагат проучвания в три направления.


Сточна гара е най-натовареното кръстовище


Проучване за опасни кръстовища - събирането на данни и изготвянето на анализи на най-натоварените и най-опасните от тях ще даде веднага моментната картина, което ще позволи да бъдат предприети конкретни мерки за намаляване на риска от ПТП. Най-натовареното кръстовище в София е кръговото на Сточна гара - с над 300 000 преминаващи превозни средства за денонощие по данни от 2016 г.


Пробивът на бул. "Ген. Данаил Николаев", който се планира от десетилетие, но не се реализира, ще облекчи значително трафика в тази точка на града, се отбелязва в плана. Столичната община отдавна само заявява намерения да реализира пробива, но все го отлага. Идеята е трафикът по бул. "Ген. Данаил Николаев" да не се влива в кръговото на Сточна гара и после да натовари допълнително бул. "Сливница", а да минава транзитно през кръстовището и да излиза на бул. "Мария Луиза" при Централната автогара.


Пресичането на кръговото кръстовище при Сточна гара е изпитание и за пешеходците, и за водачите.

© Юлия Лазарова

Пресичането на кръговото кръстовище при Сточна гара е изпитание и за пешеходците, и за водачите.


В Плана се посочва, че изграждането на Околовръстния път в частта от бул."Братя Бъкстон" до жк "Люлин" ще е факторът, който реално ще изнесе част от трафика от центъра на града към периферията. В момента фокусът е върху строителството в участъка между жк "Младост" и бул. "Цариградско шосе".


Други важни инфраструктурни проекти, които непременно трябва да се довършат са бул. "Тодор Каблешков", връзка на бул. "Брюксел" с Околовръстния път, както и пробива на бул. "Пенчо Славейков" от УМБАЛСМ "Пиригов" до ул. "Инж.Иван Иванов".


Да се възстанови споделеното пътуване по примера на Букурещ


Една от заявените цели в Плана е да се върнат различните форми на споделено пътуване в София. Примерът с услугите тип Uber доказа, че така успешно се намалява ползването на лични автомобили. Спирането на Uber беше класически пример за лобизъм, след като неговия руски конкурент Maxim бе оставен да работи, посочват от "Демократична България".


При правилно законодателство компаниите за споделено пътуване могат да се превърнат в големи данъкоплатци и тези приходи да се инвестират в пътна безопасност, както е в Букурещ.


Проучване на пътникопотоците в градския транспорт - Центърът за градска мобилност (ЦГМ) трябва да направи актуално проучване за използването на градския транспорт в столицата. На базата и на данни от продажбите на билети и карти, ще бъде очертана актуалната картина за нуждите на гражданите, както и кои линии са претоварени и трябва да се увеличат колите по тях, Целта е да се установят конкретните причини, намаляващи конкурентоспособността на градския транспорт спрямо личните автомобили.


И тук тенденцията е обратна на заявените намерения на Столичната община. През 2011 г. градският транспорт е бил ползван от 44% от софиянци. През 2017 г. те са намалели до 37%, въпреки развитието на метрото и обновяването на автобусите, трамваите и тролеите, сочат изследванията на "Визия за София".


От всички видове наземен транспорт само трамваи още няма на Сточна гара.

© Юлия Лазарова

От всички видове наземен транспорт само трамваи още няма на Сточна гара.


Проучване на автомобилния трафик ще покаже кои булеварди и улици са натоварени повече от допустимото и къде трябва да се инвестира с предимство в капиталовата програма на общината, за да бъдат осигурени алтернативни маршрути. За целта ще бъдат използвани и данните от датчиците, вградени в пътните платна. Стъпването върху Big Data данните при планирането и приоритизирането на големите инфраструктурни проекти трябва да има водеща роля при разходването на бюджета на София.


Видеонаблюдение на движението в целия град


Групата на "Демократична България" заявява, че ще работи за монтирането на нови видеокамери през 500 м, като целта е да се покрие цялото улично движение. Заснемането на нарушителите ще позволява да бъдат преследвани и глобявани без изключения и в кратък срок.


За покриването на целия град със скоростно видеонаблюдение ще са нужни 20 милиона лева, но те ще бъдат възстановени само за няколко месеца от наложените глоби на нарушителите.


Бъдещето е на велосипедите и ходенето пеша


За да се намали радикално пътния травматизъм в София трябва велосипедният и пешеходният транспорт да са приоритет, а разрешената в кварталите скорост да се намали до 30 км/ч., посочват от "Демократична България".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (144)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Solomon Goibali
    Solomon Goibali
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много съм щастлифт от плановете на ДеБъ!Скоро България ще цъфти под мъдрото ръководство на ДеБъ,времето е наше!

    Мислех си, че имам орган полов,но ме убедиха,че съм третополов.
  2. 2 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1712 Неутрално

    Така се прави! Десните са силни с това, че предлагат решения на проблемите.
    За разлика от леви и популисти, които умеят само да критикуват и да преразпрделят обществен продукт.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3785 Любопитно

    Повечето мерки на ДБ за намаляване на задръстванията в Столицата и безопасността на движението са съвсем адекватни и разумни ! Мисля, че ще облекчат натоварения трафик ако се приложат с мисъл !

  4. 4 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Няма такива смешници.
    Ами то завършването на околовръстното е приоритет още от техните кметове Янчулев и Софиянски.

    В момента ДъБъ и БСП са в коалиция в общинския съвет, нека поне някоя от тях да спечели избори и тогава да се прави , че нещо зависи от нея

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Кои бяха тия ДеБъ и що има по 10 статии за тях всеки ден в Дневник?
    Много ще рева, ако следващите парламентарни избори ДеБъ влезнат в парламента и се коалириат с ГЕРБ за втори път.
    Дали тогава ще разберат тук, че биват използвани от един олигарх и шепа кариеристчета ? Тогава ще има други тези. Сигурно,че пак за предизборни трикове и поемане на политическа отговорност.

  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Любопитно

    "Десните са силни с това, че предлагат решения на проблемите."

    ДъБъ, които масово гласуваха на балотажа за Мая Общата.
    Те ли са десните...

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    Вече е късно. ГЕРБ тотално скапаха София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#7] от "palav_nik":

    Не бе старши. Тоя дето седеше от дясно на бай ТодАр докато му разтриваше ушенцата !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2469 Неутрално

    ще бъде очертана актуалната картина за нуждите на гражданите
    ______________
    Е то е ясно ,че където герберугите направят транспорта през половин-един час човеко потока се изнася към алтернативни маршрути.

    Дивашкото строителство край големите булеварди си показва резултата - няма паркоместа , висене по задръствания, тапа във всички посоки а майките с джиповете още не са излезли да карат децата - септември ще е ад, за да си прикрият бакиите може да продължи извънредното положение!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    "Най-натовареното кръстовище в София е кръговото на Сточна гара - с над 300 000 преминаващи превозни средства за денонощие по данни от 2016 г"

    След 5-6 месеца като почнат да ви говорят пак за чистотата на въздуха и удобно да ви сочат трафика като основен замърсител може да се запитате как така най-мръсното не е на Сточна гара ами все в Овча Купел и Красна поляна.

  13. 13 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Опасното движение е в резултат на опасното презастрояване на София безпорна заслуга за което има банкянския визионер. Преди 2009 година в София все още се караше спокойно!

  14. 14 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Начи с 2 думи “планът” им е да се продължи започналото строителство и да се наслагат повече камери по улиците. ... плюс добронамерено пожелание за повече и бавни велосипеди. Умниците ми те!

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#10] от "palav_nik":

    Днес разрешаваш ли да пиша !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    Значи, един град като надмине 1 млн. жители започват транспортните проблеми. Има два вида подход, единият е американсият, другият е нека да го наречем европейският. Американският е да се строят градски магистрали и широки булеварди. Обаче трябва и средата да го позволява. Защото освен движението паркирането съще е проблем. Там повечето хора не живеят , като тук в жилищни блокове, а в къщи, което решава проблема с паркирането у дома. Чрез големи паркинги в ситито, се решава проблема с паркирането в центъра. Но градовете са задръстени и смогът е на ниво, справка Лос Ангелис. Не мисля , че е приложим за СОфия, няма къде да се разширят булевардите и улиците, паркирането е огромен проблем в квартали с 7-8 етажни блокове.
    Европейския подход е, като отличен пример е Амстердам, много ападноевропейски градове, най-вече в скандинавието, следват техния пример. Много силно развит градски транспорт, (метро и градкса железница) за по-големите разстояния и автобусен за по-малките. Силно, ама много силно развита велосипедна мрежа. Дори и за сметка на изкуственото затрудняване на автомобилния транспорт (примерно пътни платна стават велоалеи) , с цел да се принудят граждданите да свикнат с новия начин на придвиждане. Щом градове, като Копенхаген и Осло, могат да слязат от колите и да яхнат велосипеди, а такава е и тенденцията в Германия, не виждам причина в София да не може.

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#13] от "telqk":

    Именно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    През 2011 г. градският транспорт е бил ползван от 44% от софиянци. През 2017 г. те са намалели до 37%, въпреки развитието на метрото и обновяването на автобусите, трамваите и тролеите, сочат изследванията на "Визия за София".

    Тия така и не разбраха, че ако ще и Майбах автобуси да купят някой няма да се юрне да пътува с ГТ докато се налага да ги чака по 20минути на спирката - ама какво ли се учудвам - кой знае колко от тия дето са писали проекта пътуват с ГТ и се прекачват 1-2 от вкъщи до работа...

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#16] от "Doge":

    Не всеки може да кара колело. Особено старите и немощните.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#18] от "palav_nik":

    Ти къде си роден ? Очеизвадно не е в София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на espresso
    espresso
    Рейтинг: 303 Неутрално

    За да има по-малък трафик, трябва да има по-добър и по-евтин обществен транспорт, дори с цената на сериозни субсидии. Няма как публичният транспорт да стане по-добър, когато метрото води до молове, а не до гъстонаселени квартали, просто няма как.

    Дотам стига стратегическото мислене на суджуците - до мола.

    ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#19] от "Jazzdevil":

    В транспорта е мръсно и опасно от зарази. Пълно с роми и смърдящи клошари. НЕ МЕРСИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#16] от "Doge":

    Ето едно хубаво кратко филмче. https://www.youtube.com/watch?v=DKbRL6Opifg

  25. 25 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    За да се намали радикално пътния травматизъм в София трябва велосипедният и пешеходният транспорт да са приоритет, а разрешената в кварталите скорост да се намали до 30 км/ч., посочват от "Демократична България".

    Еми тя и в момента е толкоз - болшинството от кварталните улици са в такова състояние че там повече от 30 не можеш да вдигнеш.

  26. 26 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#18] от "palav_nik":

    Пропускате банкянския цървул.

  27. 27 Профил на Λllαν Βalckmore
    Λllαν Βalckmore
    Рейтинг: 301 Любопитно

    До коментар [#2] от "haq30626233":

    Предлагам финално решение на проблема, наречен "прогресивно човечество". Пробвай да ме позиционираш по спектъра...

    All games must end... https://m.youtube.com/watch?v=Wa0Nmruih_A
  28. 28 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#21] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ами за тях има градски транспорт. Също така е добре да се отбележи, че по велоалеите могат да се джижат скутерчета до 50 куб. см. И не е невъзможно да караш кола, просто не е удобно. Улиците са тесни, разрешената скорост е ниска и няма къде да паркираш (ако намериш е много скъпо).

  29. 29 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Весело

    "Ти къде си роден ? Очеизвадно не е в София."

    Къде съм роден не е важно.
    Пътувам с влака 20 минути до Централна гара и след това за 10 минути с метрото съм на работното си място. Некви други тъпи въпроси...

  30. 30 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 478 Весело

    До коментар [#29] от "palav_nik":

    Придържай се към темата, а именно брилянтните предложения на Дебъ. По твое мнение мислиш ли, че ще успеят да прехвърлят 3 процентовата бариера догодина?

  31. 31 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#29] от "palav_nik":

    Волуяк.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  32. 32 Профил на Yavor Raychev
    Yavor Raychev
    Рейтинг: 320 Неутрално

    С кола на работа - 11 минути в час пик.
    С ГТ на работа - 50 минути

    Имам дрес код костюм. След една разходка с ГТ, особено лятото в 35 градуса без климатик, приличам на парцал.

  33. 33 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3635 Неутрално

    До коментар [#20] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не всеки може да кара колело. Особено старите и немощните.
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    И какво правиш? Пеш?;)

  34. 34 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4223 Неутрално

    Искам като влизам в София да стигам до летището за три, макс четири минути, и да не ми се пречкат разни таралясници.
    Браво, на "ДБ"!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  35. 35 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Във Виена имало 2 пъти по-малко коли на 1000 човека!?
    И защо по-точно да ме интересува това?

    Обявили план срещу движението в София.
    Ще изхвърлят бебето с легена.
    Айде нЕма нужда, от таквизи планове!

    Те и преди някой месец - година се пъчеха да обясняват, че в Западна Европа имало много по-малко болници, следователно било лошо да имаме.
    Уникална логика!
    Глупаци!

  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3075 Весело

    До коментар [#32] от "Yavor Raychev":

    За вашия случай ще бъде обявен план

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 932 Неутрално

    След 5-6 месеца като почнат да ви говорят пак за чистотата на въздуха и удобно да ви сочат трафика като основен замърсител...
    —цитат от коментар 12 на Jazzdevil


    А! Някой може ли да ми каже какво се случи с учестяването на миенето на улиците? Щото ми се чини, че от началото на годината досега присъствах на два случая машини да мият улици из квартала, и не съм сигурен дали единият път машината не беше викната на частно, да измие около новопостроена и щастливо отворила врати сграда.

    В същото време масово пред бордюрите има наслоен пясък, който си стои и си се трупа година след година.

  38. 38 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3635 Весело

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Днес разрешаваш ли да пиша !?!?!?
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Днес КМЕТ работи с документи:)))

  39. 39 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1712 Неутрално

    До коментар [#2] от "haq30626233":

    Само една добавка. Ако ДСБ продължат да подкрепят личности като г-жа Манолова и г-н Радев, ОТ ДЯСНОТО ИМ НЕ ОСТАВА НИЩО!

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#33] от "putinxujlo":

    Да. А ти ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1712 Неутрално

    До коментар [#27] от "Λllαν Νeemore":

    Явно съм доста глупав и на разбирам въпроса Ви.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#34] от "hamiltonf":

    Ако си по-умен си купи самолет или поне хеликоптер.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    Комбинацията ДБ с БСП ми е отвратителна.

  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#35] от "Тангра":

    Във Виена ГТ цепи секундата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Весело

    До коментар [#29] от "palav_nik":Придържай се към темата, а именно брилянтните предложения на Дебъ. По твое мнение мислиш ли, че ще успеят да прехвърлят 3 процентовата бариера догодина?
    —цитат от коментар 30 на Александър


    Силиците на Дъбъ стигат между ул. "Оборище" и Орлов мост.
    Това не знам колко десети от процента са...

  46. 46 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Е то е лесно така отстрани да стоиш и да си недоволен. Тези не помнят какво беше "Околовръстното" преди да се направят няколко кръстовища и пътят от кв. "Младост" до бул. "Цар. Борис lll". То не може всичко наведнъж. Ако някой каже, че София не се оправя откъм пътища, не знам тогава какво да се каже за останалата част от България.

  47. 47 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 431 Неутрално

    А какво се прави с безразборното презастрояване? Кварталите на София заприличаха на пакистанско гето!

    Улици в кварталите за новософиянци кога ??

    Миене на улиците кога? Фъндъката обеща по 1 път на месец, циганския вот я докара на власт, до момента на моя булевард са мили улицата точно НУЛА пъти!!

    Многоетажни паркинги кога ?? Умрялите от глад сърби строят поне по 1 всяка година в Белград, ние тука с евросоциал от стотици милиони- нула !!

  48. 48 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Автентичните десни разбират от всички сфери на управление в държавата . Може би затова не обичат таксиметровите шофьори , защото и те разбират от всичко !

  49. 49 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#47] от "praseta_mezeta":

    То по веднъж на месец се мият. Но според мен е недостатъчно.

  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#46] от "anonim440":

    Зле и още по-зле !!! Това казваме.
    И МНОГО КРАДЕНЕ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#37] от "parcaleste":

    И тук, в нашия квартал циганите два пъти минаха да мият. Естествено самото миене е пълна пародия, по-скоро може да се нарече мокрене на улицата и нахвърляне на пясъка по тротоара, ама за толкова им стигат силите.

  52. 52 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Весело

    "Многоетажни паркинги кога ??"

    В Монако е пълно с тях.
    На всяка улица има по няколко.
    Само, че трябва да плащаш по няколко евро на час...

  53. 53 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 916 Неутрално

    Нека да се пробват да оправят София, ако не им се получи, нямат шанс да оправят България. Да започнат като чираци, после калфи и майстори.
    Днес се разходих до Нидерландия, 100 по магистралата, спокойствие и дисциплина, на връщане сто немски идиота, да се чудиш как да бягаш в другата лента.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  54. 54 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    ДБ да си изяснят някои неща за положението в България и да се запитат кой ще гласува за тях, ако те са за кандидат на БКП.
    И като фейсове не ми харесват, и като поведение, говорене. На какво се надяват? Като кажат само "десни сме" и всички да гласуват за тях?

  55. 55 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4223 Весело

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти на мен не ми обяснявай... Купи си ти...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  56. 56 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#52] от "palav_nik":

    Само че за резидентите е безплатно. Чети бе старши ! ЧЕТИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  57. 57 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Е те ако са зле, то тогава тези преди тях какви са?
    Че нещо не се сещам комунист да е управлявал София след 1989 г.
    Вие комунистите винаги сте против, защото не управлява ваш кмет. Но то и затова София е на светлинни години в България, защото тук червен крак не може да стъпи.

  58. 58 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Само, че трябва да плащаш по няколко евро на час...
    —цитат от коментар 52 на palav_nik


    И в момента плащам по 180 кинта на месец за гараж в "елитния" столичен квартал Лозенец.Проблем не виждам - имаш кола, плащаш за спорния лукс да я търкаляш в града.

    Бих плащал и на общината в центъра левчета за паркинг като хората, а не да се въртя като пумпал за свободно място в синя зона , когато ми се налага да ходя там с кола по работа....

  59. 59 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Улиците се мият, не е като преди, но трябва по-често.

  60. 60 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Автентичната десница защо не си направят един експеримент и да върнат за предстоящите избори Иван Костов , Петър Стоянов и другите стари седесари !? Сигурен съм че ще съберат поне едни 10-15%, за разлика от трите процента на сегашното си ръководство , което само гледа да изкара някой лев с лобизъм за АирБнБ , Юбър , Спарк , тротинетки и т.н. !

  61. 61 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Весело

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":Е те ако са зле, то тогава тези преди тях какви са?Че нещо не се сещам комунист да е управлявал София след 1989 г.Вие комунистите винаги сте против, защото не управлява ваш кмет. Но то и затова София е на светлинни години в България, защото тук червен крак не може да стъпи.
    —цитат от коментар 57 на anonim440


    Не го настъпвай др. Кмет по мазола.
    Още не може да обясни защо за 45 години комунистическа власт в София не беше построен нито един километър от метрото...

  62. 62 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 279 Неутрално

    В Прага трамвай , автобуси от градският транспорт се движат с 60км. , или средна скорост 15км.,а не пълзат както в София, при това пешеходците имат абсолютно предимство на пешеходна пътека, даже колите спират много често преди да си стъпил на нея ,така ,че тук въпроса е на възпитание и уважение и по това се познава културата на хората.

  63. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#55] от "hamiltonf":

    Имах !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  64. 64 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#57] от "anonim440":

    ВИЕ сте комунистите чугунени !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#59] от "anonim440":

    Ето как се издаде, че и ти си пришълец в София !!! Къде си роден ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на Модераторът е безполезник
    Модераторът е безполезник
    Рейтинг: 11 Неутрално

    ДБ да си изяснят някои неща за положението в България и да се запитат кой ще гласува за тях, ако те са за кандидат на БКП.И като фейсове не ми харесват, и като поведение, говорене. На какво се надяват?
    —цитат от коментар 54 на anonim440


    Със сигурност на по-умни от теб хора.

  68. 68 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Улиците се мият, не е като преди, но трябва по-често.
    —цитат от коментар 59 на anonim440


    Съгласен съм,че трябва по-често.

    За миенето-на късмет за квартала/фирмата която го поддържа.

    При нас булеварта- 4 пъти миналата година, нула тази. Уличките двете до блока - 1 път миналата година предизборно септември месец, нула пъти тази година...

  69. 69 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1370 Весело

    "Бих плащал и на общината в центъра левчета за паркинг като хората, а не да се въртя като пумпал за свободно място в синя зона , когато ми се налага да ходя там с кола по работа...."

    Ъхъм и после пищите защо в София въздухът бил мръсен...

  70. 70 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#61] от "palav_nik":

    Беше построено в някои части(подготвителни) и бяха купени влаковете. Стояха в депото, също построено. Искаш ли да питаш Братоев ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#64] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Е ти си червен, ама се правиш на демократ.
    Аз съм си антикомунист.

  73. 73 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Весело

    До коментар [#69] от "palav_nik":

    Защото и ти зи на твърдо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#66] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Само ти си роден в София... То това колко пъти ще го обсъждаме? Да речем, че не съм роден в София и какво? Какво се променя?
    София не ми харесва и при всеки възможен случай да съм вън от нея се махам. Един ден да съм вън от този град и си почивам.

  76. 76 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#74] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Никога не съм гласувал за Герб.

  77. 77 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1349 Неутрално

    Бе, тъпаци, не всички коли със софийска регистрация се карат в София, така че колите в софия може и да са толкова, ама само на книга.

  78. 78 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 431 Весело

    Ъхъм и после пищите защо в София въздухът бил мръсен...
    —цитат от коментар 69 на palav_nik



    Въздуха ти и твоите братя го правите тегав зимата, като бухате дрехи и гуми в печките за дърва ;)

  79. 79 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Нека да се пробват да оправят София, ако не им се получи, нямат шанс да оправят България...
    —цитат от коментар 53 на proventuss

    Вече десет години се пробваха - резултатите са видни за всички. #hubavoе

  80. 80 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#61] от "palav_nik":

    А как? Разкопаха цяла София. Детството ми мина по едни разкопани улици. И така си седеше разкопана София. Има и нещо друго, след много години, когато вече метрото беше пуснато говорих с един, който работеше по изграждане на новите станции, и той ми каза, че като бил млад, по комунистическо пак е работил при копаенето и е чул как шефовете комунисти са казали, че София никога няма да има метро, защото от партията (БКП) са казали, че няма финансиране (пари) и няма и да има. И понеже те тогава смятаха, че комунизма е вечен, то никога нямало да се построи метро в София.

  81. 81 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#75] от "anonim440":

    Защото не познаваш града и пишеш НЕИСТИНИ.
    Широкия център на София се миеше ВСЯКА НОЩ !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  82. 82 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#81] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Къде се е миел? В сънищата ти?

  83. 83 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#76] от "anonim440":

    А за кой си гласувал? Като гледам как се мяташ баш ти повЕрвах !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  84. 84 Профил на Λllαν Βalckmore
    Λllαν Βalckmore
    Рейтинг: 301 Любопитно

    До коментар [#35] от "Тангра":

    В Бутан няма нито една кола. В столицата на Бутан-Пропан, се предполага, че няма и хора, които биха могли да ги управляват.

    All games must end... https://m.youtube.com/watch?v=Wa0Nmruih_A
  85. 85 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Автентичната десница защо не си направят един експеримент и да върнат за предстоящите избори Иван Костов , Петър Стоянов и другите стари седесари !? Сигурен съм че ще съберат поне едни 10-15%, за разлика от трите процента на сегашното си ръководство , което само гледа да изкара някой лев с лобизъм за АирБнБ , Юбър , Спарк , тротинетки и т.н. !
    —цитат от коментар 60 на Dankol


    Хубав въпрос. Мисля, че Костов не би преживял отново падението от 2013. А и т. самонареклата се "десница" е наясно, че в този си лилаво-розово-зелен вариант ще гледа Парламента през крив макарон.
    Планове тръгнали да обявяват. Чрез ЧИЕ парламентарно/общинско представителство ще ги реализирате ве ирационалници такива?!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  86. 86 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#82] от "anonim440":

    Питай който искаш по на години и роден тук.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  87. 87 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#70] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Те влаковете затова са някакви архивни, част от тях. Това, че било построено, интересно коя линия?

  88. 88 Профил на dzenlandia
    dzenlandia
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Много по-радикален план е нужен за справяне с проблема с трафика. Придвижването с автомобил в рамките на градовете трябва да е бавно, гадно и най-важното - изключително СКЪПО. Това е единственият начин да се накарат Бай Ганьовците да слязат от 20 годишните си кошници, които и без това се разпадат по улиците.

    Разбира се в същото време трябва да има ударно развитие на градския транспорт и вело мрежата. Не съм видял досега адекватен план за развитие на транспорта в София. Може би най-много се доближават от Спаси София, но пак не е осататъчно. Градовете трябва да са за хората, не за колите. Когато узреем да възприемем подобна идея, тогава ще можем да живеем и в нормална градска среда. Дотогава ще си говорим празни приказки като тези в статията по-горе.

  89. 89 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#86] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Какво разбираш под "широк център"? Кои точно улици и булеварди?

  90. 90 Профил на Модераторът е безполезник
    Модераторът е безполезник
    Рейтинг: 11 Неутрално

    А и т. самонареклата се "десница" е наясно, че в този си лилаво-розово-зелен вариант ще гледа Парламента през крив макарон.
    —цитат от коментар 85 на Реми


    Като европейския парламент, или през по-крив?

  91. 91 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#87] от "anonim440":

    Казал съм кое е било построено. ЪТи не можеш ли да четеш. Бяха изпълнени ВСИЧКИ отчуждавания от Люлин до Сердика и РАЗЩИСТЕНИ терените.
    Беше извършено цялото планиране и проектиране. Беше изместена подземната инфраструктура по трасето.
    Имаше и много изкопни работи и завършено укрепване на изкопите и подложни бетони.
    Сега проясни ли ви се мамини сладки.
    Първата линия я откри Софиянски БЕЗ НИТО ЕДНА стотинка еврофинансиране.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  92. 92 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#88] от "dzenlandia":

    Те къде по Света са го решили този проблем, та тук да го решат? В Атина е ужас, за Истанбул да не говорим... София след 2007 г. (след като се пуснаха безмитни евтини автомобили втора употреба от ЕС и всеки си взе по два) е ужас.
    А за чистотата на въздуха трябва сигурно да им пуснат на циганите безплатно парно, но и тогава не се знае, защото те могат пак да искат да си горят отпадъци в печките.

  93. 93 Профил на opoziciq
    opoziciq
    Рейтинг: 315 Неутрално

    В Булгаристан, никакви планове не сработват.

  94. 94 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Неутрално

    До коментар [#89] от "anonim440":

    Нали познаваш София . Отговори си. Знанието не е безплатно. Особено за герберсти !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  95. 95 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#91] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ами на тунелите комунистите бяха ги зазидали с бетонни плочи.
    Ако останеше на БКП щеше просто да има една разкопана столица и толкова.
    както е сега положението в Солун (макар там да направиха за много кратко време почти цялото метро наведнъж, но свършиха парите и сега си седи така).
    А комунистите даже и при копаенето бяха калпави.

  96. 96 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 691 Весело

    До коментар [#29] от "palav_nik":Придържай се към темата, а именно брилянтните предложения на Дебъ. По твое мнение мислиш ли, че ще успеят да прехвърлят 3 процентовата бариера догодина?
    —цитат от коментар 30 на Александър


    Само ако се влеят в "армията " на Боец, под зелените чорапи на едно решетниково творение.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  97. 97 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#94] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Че то това да не е гатанка? Ти нали даваш някаква теза, защити я.

  98. 98 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#88] от "dzenlandia":

    В София, всеки кмет, който се опита да направи това, което предлагаш, няма да изкара мандата си, а ако случайно го изкара няма да получи нов.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5578 Гневно

    До коментар [#95] от "anonim440":

    Спирката при НДК кога е построена знаеш ли ? Заедно сцялото трасе??
    Тунелът от стадиона до кулата знаеш ли кога и за какво беше построен?
    ЛЪЖЕЦ СИ ТИ герберастче !!!
    Както и оня провоктор дето усети тоягата и избяга към Волуяк !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK