Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".

Херо Мустафа за медиите: Казвайте истината, давайте пример

Херо Мустафа за медиите: Казвайте истината, давайте пример

Виж видеото
10-те най-добри снимки на "Дневник" за ноември

10-те най-добри снимки на "Дневник" за ноември

Виж видеото
"Време е всички да си свършим работата": Първият ден на новите депутати

"Време е всички да си свършим работата": Първият ден на новите депутати

Виж видеото
Първото заседание на 47-ия парламент: Изборът на председател и зам.-председатели

Първото заседание на 47-ия парламент: Изборът на председател и зам.-председатели

Виж видеото
Първото заседание на 47-ия парламент: Клетвата, речта на президента и политическите декларации

Първото заседание на 47-ия парламент: Клетвата, речта на президента и политическите декларации

Виж видеото

За всеки от първите три месеца след пускането на тол системата Агенция "Пътна инфраструктура" е събирала средно по около 9 млн. лева. Това според члена на управителния съвет на АПИ Олег Асенов е един добър резултат на фона на кризата, предизвикана от разпространението на коронавируса.


Думите му идват след изказване на регионалния министър Петя Аврамова, че е направен анализ на обхвата на системата и ще бъде предложена промяна в него, като се включат още пътни отсечки, тъй като в момента има области, в които няма пътни участъци в обхвата на тола. Тя обясни миналата седмица, че договореният с превозвачите тримесечен период за анализ на приходите от тол такси няма как да бъде актуален заради кризата, което е довело до по-малки приходи.


Пред Би Ти Ви Олег Асенов подчерта, че първоначално е била заложена печалба 1-1.5 млн. лева дневно, което прави поне 30 млн. месечно. Въпреки голямата разлика той не вижда повод за притеснение, защото по време на кризата се е увеличил значително броят на превозните средства, които са оборудвани с бордови устройства за електронно таксуване. Те са достигнали 56 хил.


"Много фирми обявиха, че са претърпели 30% загуби. Автобусният бранш понесе още повече загуби", каза още той.

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    А колко харчат на месец защо не казва ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3022 Весело

    С големи мъки, ама поне тръгна системата след 10 години чакане. Отдавна трябваше да са я направили, да видим сега какво ще правят с приходите от нея, това е важното. Пътищата ни продължават да са в тъжно състояние, имат нужди от милиарди инвестиции.

  3. 3 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Може да се ползва за контрол на автомобили без гражданска застраховка и други джигити. Това ще помогне за намаляване на катастрофите и смъртността на пътя.

  4. 4 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Шикалкяват както винаги - първо говорят за приходи 9 милки, после 1.5 милки печалба дневно което правило 30 милки. Това оборот ли е или печалба защото ако е оборот няма да си избият разходите. На края ще се окаже че както до сега основните приходи са от винетки на леки автомобили до 3.5 тона!

  5. 5 Профил на Lilith
    Lilith
    Рейтинг: 637 Весело

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ми щото като се прибави и цената за изграждането ( мернах, че е 180 мил.) и с тия приходи това нещо ще се изплаща повече години от предвиденото. А трябва да звучат оптимистично нещата... :)))

    П.П. Тук се твърди:

    "Световната Банка каза една истина. И тя е, че такъв тип смесена система като нашата ще има разход от 20% от общия приход."
    https://duma.bg/petar-mutafchiev--grazhdanite-shte-platyat-tsenata-na-tol-sistemata-n207352

    Не бих се учудила...

  6. 6 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 727 Неутрално

    И как така сте доволни бе крадци? Нали в тази система работят около 1500 човека голяма част от които имат както извънреден, че и нощен труд. За тях отиват над 2500 лв. само за заплати на месец! Ами консумативи, горива за огромното количество автомобили, външни услуги, режийни... Те сигурно месечните ви разходи надхвърлят 6-7 000 000 лева. Аз си спомням, че очакванията и обещанията ви бяха печалба от над 1 милиард годишно. Много пътища като най-натовареният целогодишно пътен участък в България - Русе-Бяла, им беше обещано да ги построят с тези пари. Това да не са приходи, които трябвя да пакрият собствените ви разходи. Когато изграждахте системата харчихте като за световно, сега като я експлоатирате пак яко сте се захванали да пилеете пари. Намалихте таксите и изключихте от плащания най-различни превозвачи близки до ГЕРБ и ДПС и различни участъци от пътищата. Днес сте доволни, че приходите ви покривали разходите!, Спрете се бе крадци!

  7. 7 Профил на luu38648731
    luu38648731
    Рейтинг: 8 Неутрално
  8. 8 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3762 Весело

    " Пред Би Ти Ви той подчерта, че първоначално е била заложена печалба 1-1.5 млн. лева дневно, което прави поне 30 млн. месечно. Въпреки голямата разлика той не вижда повод за притеснение, защото по време на кризата се е увеличил значително броят на превозните средства, които са оборудвани с бордови устройства за електронно таксуване. Те са достигнали 56 хил."

    Как нямаме наистина ефективна и действена прокуратура там, където мащабите на корупцията са за милиони.....

  9. 9 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    Автобусните превозвачи! живи да ги оплачеш! Кога ще спрем да ги субсидираме!???

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  10. 10 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 961 Неутрално

    Не чух приходите да са инвестирани в ремонти.
    Явно са приготвени за крадене.

  11. 11 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 508 Неутрално

    ЦЕЛАТА РАБОТА Е ДА ВИ РЕКЕТИРАТ БИЛО ТО ЗА ПАРКИНГ БИЛО ТО ЗА ДА ПРЕМИНЕШ ПО НЕКОЙ ПЪТ А КРАЙНИЯТ ЕФЕКТ Е ЗАЗИДАНИ МАЛОИМОТНИ ПО КЪЩИТЕ ИМ

  12. 12 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1012 Разстроено

    Резултатите са пълен провал и това се вижда дори от самолет, само тия от агенцията нищо не виждат. Камионите, които са основните разрушители на пътищата, пак минават метър, щото са овързани всички като свински черва помежду им, барабар с ДПС и ГЕРБ. И пак ше го духаме всички ние, редовите шофьори на леки коли с винетките, които ще бичим още дълги години по разбити пътища...

  13. 13 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5068 Неутрално

    Нещо сметките не се връзват, бяха заложени постъпления от ТОЛ системата поне 1 млд годишно.

  14. 14 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Значи всички превозвачи, включително и чуждите камиони са внесли 9 млн. на месец. Рейсове, камиони тирове и т.н Бяха големи приказки как ще фалират, как всичко ще поскъпне, ако приемем че са около 100 000 поне таксуванште превозни средсва, това е 90 лв или 3 лв на ден увеличение на разхода им средно. Пълен смях.....
    Сега вижте офертите за ремонт на няколко виадукта или колко пари трябват за ремонта на ужасния участък от магистрала Тракия към морето и ще разберете защо нямаме пътища.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK