Определени са алтернативните маршрути след затварянето на Околовръстното при Горубляне

Определени са алтернативните маршрути след затварянето на Околовръстното при Горубляне

© Агенция



След затварянето на Околовръстния път на София в отсечката от жк "Младост" до Горубляне в неделя транзитно преминаващите превозни средства ще бъдат насочвани от автомагистралите "Хемус", "Тракия" и "Струма" по Северната скоростна тангента. Локалният трафик ще използва столичните булеварди "Александър Малинов" и "Цариградско шосе", както и ул. "Самоковско шосе" и ул. "Инж. Георги Белов", които свързват "Младост" и "Горубляне".


Участъкът ще бъде затворен на 14 юни и по план следва да бъде реконструиран до 10 септември, когато движението отново ще бъде пуснато. Шосето ще бъде разширено от съществуващия в момента двулентов път до шестлентов - по две основни и едно локално платна в посока и тротоари. Габаритът на пътя ще е 46 метра и ще позволява скоростта на движение да е 80 км/ч.


По време на работите ще бъде съборен и изграден наново надлезът при 40-и км на Околовръстния път.




Определени са алтернативните маршрути след затварянето на Околовръстното при Горубляне

© Агенция


Съоръжението е построено преди повече от 40 години. Оттогава не е основно ремонтирано, изчерпало е своята годност и е опасно, коментира днес председателят на Агенция "Пътна инфраструктура" Георги Терзийски при инспекция на мястото.


По договор 6-километровият участък от Околовръстния път между жк "Младост" и връзката с автомагистрала "Тракия" трябва да е готов до края на 2021 г., но според Терзийски това може да стане и по-рано. Инвестицията е за 142.7 млн. лв. с ДДС и е от републиканския бюджет.


Определени са алтернативните маршрути след затварянето на Околовръстното при Горубляне

© Агенция

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Мълчаливо мнозинство
    Мълчаливо мнозинство
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Тая новина май е положителна. Нема ни жив, ни умрел трол да се изкаже.

    Аре бе, поне специалиста пътен инженер специалиста Кмет в сянка поне нема ли да изпразни пищола.

  2. 2 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Дали някой ще ми каже къде е този 40-ти километър?
    Все си мисля, че журналистие трябва да поднасят информацията като за не специалисти.
    Е, така е по-лесно. Чули 40-ти, написали 40-ти.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  3. 3 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#1] от "Мълчаливо мнозинство":

    Позитивното е, че най- сетне тази част от Околовръстното ще се оправи.
    Но има и нетолкова позитивни - като почнете от цената и стигнете до това колко години трябваха, за да започне строеж.

  4. 4 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    До коментар [#3] от "ial":
    "Но има и нетолкова позитивни - като почнете от цената и стигнете до това колко години трябваха, за да започне строеж."

    По-важно беше да пръснат няколко десетки милиона за ненужния ремонт на ул Граф Игнатиев, за ремонт и обновяванена Западния парк , което не беше толкова наложително , както и за ремонти на градски градинки , които също можеха да се отложат.

  5. 5 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2399 Неутрално

    Жалко е , ако мостовите съоръжения строени през социализма имат годност 40 години. Мъстът на Марица при Свиленград е строен преди 400 години по Османско време и е още в експлоатация.

  6. 6 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Добре де, за 140 милиона 1,5 км временен път през полето не можеше ли да направят? Там положението ще е много тежко - алтернативните маршрути са много далеч, а и са претоварени.

    Не ме търсете преди обяд
  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    До десети септември ще издържим. Сега това там е междуселски път.

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    за ремонт и обновяванена Западния парк
    —цитат от коментар 4 на tacheaux


    Там нищо не е направено. Преди около месец за пръв път бях там. Алеите са разкопани и всичко е зарязано.

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1105 Любопитно

    Жалко е , ако мостовите съоръжения строени през социализма имат годност 40 години. Мъстът на Марица при Свиленград е строен преди 400 години по Османско време и е още в експлоатация.
    —цитат от коментар 5 на tacheaux


    В село Невестино Кюстендилско, на река Струма има построен каменен мост през 1470 година,на 550 години, !!!
    Също уникално съоръжение!
    Минавам по него много често, 2-3 пъти на ден:) и му се възхищавам - преживял е няколко катастрофални земетресения и много повече наводнения, а през ХХ век и сега и много простотия - тежки камиони и автобуси!
    Майстора, който е избрал мястото и го е построил е бил много кадърен човек!

    Машини прости, народ неук.
  10. 10 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Много добре си спомням когато построиха и пуснаха околовръстното. Запомнил съм че беше 62 километра дълго.
    Проблемът е, че е построено без всякаква перспектива за нарастване на трафика. През 1972 г. с първата си кола го обиколих за около час и не си спомням да е имало някакъв светофар. Сега всеки знае как е.
    А иначе, основна грешка на тогавашното планиране беше и си остава, че постепенно се ЕЛИМИНИРА ОКОЛОВРЪСТНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА ЛИНИЯ. А трасето й спокойно можеше да се използва за околовръстна електричка, свързваща всички новоизникнали квартали на Столицата..
    Също така не беше реализирана идеята за електричка, свързваща селата покрай Витоша - Драгалевци, Симеоново и Бистрица.
    За това пък сега си имаме метро и ПРЕКАРВАМЕ ЦЕЛИЯ ЧОВЕКОПОТОК през центъра.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK