Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж

скрийншот

© BTVnews

скрийншот



Инвеститорът в проекта "Алепу вилидж" обясни извършваното там строителство с нуждата от укрепване на терена, който срива общинския път от години, наслагва почва, която се превръща в кал на плажа долу и подкопава пречиствателната станция в съседство, собственост на същата фирма към друг неин хотел.


Пред Би Ти Ви представители на "ГБС Турс" обясниха цялата история на проекта, обявиха, че от самото начало имат разрешение за строеж на курортно селище, а не просто на укрепително съоръжение, а заповедта на РДНСК в Бургас за спиране на строителството се отнася до курортната част, а не до укрепителното съоръжение.


Надграждане на красотата на природата


Радослав Котларов, изп. директор на "ГБС Турс", заявява в репортаж на Би Ти Ви през 2015 г. от мястото на свлачището, че няма планове за строителство на мястото. Тази сутрин обяви, че тогава не е имало, но година по-късно свлачището се е активирало, срутвало е пътя и е заплашвало пречиствателната станция на съседното курортно селище. Така обясни и създаването на проекта по укрепване на брега върху чуждия частен терен в комбинация с курортен комплекс, за което се получава и разрешение през 2018 г.




Той отхвърли твърдения пред Би Ти Ви на Спас Узунов от Българската асоциация биоразнообразие, според когото в България по документи всичко може да се докаже, че свлачището е умишлено активирано, като в горната му част са правени сондажи през последните години, в които се наливало вода.


За да се активира нещо умишлено, трябва да има мотив, обяви Котларов, като посочи, че за този имот има разрешение за строеж още от 2007 г. "Там със и без това свлачище е можело да се строи", коментира той и обяви, че ако са искали и без свлачище са можел да строят, а то им е струвало "огромни средства", 2 г. инженерен труд и още толкова в работа по документацията.


Обясни, че проектът е "втора линия на плажа", защото пред него е самият плаж, следва общински имот, имайки предвид пътя и едва след това строежът. Обяви, че свлачището от години създава проблеми както на плажа, чиито концесионер са те от 8 г., така и на пътя, който буквално е падал.


Обяви, че ако се разреши продължаването на строежа, ще се получи "надграждане над красотата на природата на това място".


Този проект ще влезе в няколко учебника. В учебника по комуникация като пример за лоша комуникация, но в учебника за инженеринг ще влезе като добър.


Радослав Котларов,

изп. директор на "ГБС Турс"


Укрепване с клетки


Пред телевизията бяха показани визуализации на укрепителното съоръжение и на евентуалния курортен комплекс, строителството на който в момента се оспорва от прокуратурата.


На Алепу има монолитна стоманобетонна конструкция, нейната функция е на противосвлачищно съоръжение, обясни Камен Славнин, проектант по част от конструкцията. "Разрешаването на каквато и да е сграда на този терен е свързано със задължително укрепване на свлачището", посочи той.


Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж

© BTVnews


Обясни, че е имало различни варианти за укрепителното съоръжение, но е изпълнен икономически най-ефективният. Извършеното геоложко проучване на мястото пък е показало кои пластове трябва да останат и кои да се отнемат и къде да се извърши фундирането.


На въпрос защо прилича на хотел с наличните помещения, приличащи на стаи, стълбища и асансьорни шахти, отговори, че приличащите на кутийки пространства имат функция да укрепят допълнително стената отзад. А стълбищата и шахтите имат отношение към проекта за сграда отгоре. От показваните визуализации и обяснението му се разбра, че са предвидени два етажа над нивото на пътя.


Как на плажа в Алепу се появи "подпорна стена, която си търси камериерки" - тук.
25 въпроса за проекта, които си зададоха от архитектурното дружество - отговорите четете тук
Природозащитници протестираха в Бургас срещу строежа - тук

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1305 Неутрално

    А българите гласуват с колите си за Гърция, Турция, Хърватия... Лейте още бетон, наглеци. А отпадните води от бетончето - в морето.

  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4143 Неутрално

    На измамените - честито.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 2505 Неутрално

    Какъво хубаво хотелче ще стане,А?
    Много тъпан,файда йок.!!!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    Както се казва - 2 в 1, направо да си оближеш пръстите. Иначе на опашката и в Керамоти.

  5. 5 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 448 Неутрално

    ГБС - престъпници...със сигурност е имало подкупи...
    Как не ви трепна сърцето, като видяхте мястото и решихте да строите? Ама от престъпници, толкова...

    Решението е национализация на всичко от Алепу до Ропотамо, събаряне на свинската скотщина Свети Тома и приобщаване на национализираното към резерватите Алепу и Ропотамо.

  6. 6 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1011 Гневно

    Накрая ще се окаже че "подпорната стена" има и изкуствен остров в морето, с пристанище за яхти! Нагла, мазна и смърдяща корупция! Такава подигравка със закона и народа не е била и по време на мутрите и рекетьорите от 90те години на прехода!

    Евроатлантида
  7. 7 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 507 Гневно

    Кой и защо е издал това разрешение за строеж? Няма ли да си търпи последствията? Нещо назидание?

  8. 8 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Керванът си лае, каскетите си вървят...

  9. 9 Профил на The Rock
    The Rock
    Рейтинг: 895 Неутрално

    И в учебник по наглост и корупция също!

  10. 10 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7521 Неутрално

    Празни хотели по морето, колкото искаш. Този ще е поредният.

  11. 11 Профил на The Rock
    The Rock
    Рейтинг: 895 Неутрално

    А най-смешното е че след 10 000 години на същото място няма да има нищо.

  12. 12 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Къде е това Алепу. Аз лично не бих отишъл на това място,още по-малко в този хотел.

  13. 13 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3399 Неутрално

    Дайте да видим, кой и на кого е издал разрешението.
    Защото без такова, този имот едва ли би събрал такъв инвестиционен интерес.
    Демк, хайде журналистите да се поразмърдат и да проследят парите...

    I Want To Believe
  14. 14 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    аз отивам в Гърция.
    да си строят лайната
    и да се обясняват, като мафиоти
    как нямали сестра.
    глупости.
    лъжат като комунист на разпит.
    кота корниз откъм морето не е 10 метра, а е 20 метра,
    така че е незаконно отвсякъде това строителство.
    още 2019 курортната част е спряна,
    защото е незаконна, а без нея и укрепителното съоражение
    е незаконно. а това за свлачището е ясно, че или лъжат с геоложкия доклад
    или нарочно са подкопавали терена.
    мафиотски боклуци са тея от гбс.

  15. 15 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 532 Гневно

    "Там със и без това свлачище е можело да се строи"
    С други думи - ДГД

  16. 16 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2427 Неутрално

    Дали ще има хотел решават властите и строителите. Дали хотелът ще има гости е основният въпрос. Ако хотелът има гости - значи проектът е сполучлив. А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Гневно

    Просто няма такава прасещина и наглост!!!
    Отврат!!!

  18. 18 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    На мен пък ми хареса идеята на архитекта. Много други места бяха 'нацвъкани' далеч по грозно, но на това място и релеф - архитекта(който и да е той) найстина се е постарал, но щом е проблем и искат да го махат... тяхна си работа.

  19. 19 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Не са излъгали! Както този има още 24 обекта с открити строителни книжа!!! А шосето и пясъчния плаж до в с Дюни , барабар със 100 метра навътре в блатото Алепу са вече с кадастрални скици и също ще се застрояват!!! Това на което викат пречиствателна станция е само един колектор и перфорирани тръбе под земята като септична яма стигат до блатото Алепу! Затова казват подземна пречиствателна станция. Именно от техните тръби и лайняната вода на Св Тома подгизна брега и се смъкна това свлачище!!! От водите на СВ Тома! Сега всичко ще се излива в тръстиките на Алепу!
    Забравете за шофьорския плаж и дъните!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  20. 19 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 665 Неутрално

    "Обясни, че проектът е "втора линия на плажа", защото пред него е самият плаж, следва общински имот, имайки предвид пътя и едва след това строежът."

    Това не мога да го разбера.
    Изказ "а ла Цветанов".

  21. 21 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    Кво се правят на интересни ..... Нов закон влиза в сила, ама старите ПУБ-ове оставали... видиш ли?

  22. 22 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Това не е истина. Просто можеше да излезе някой от ГБС по телевизията и да ни покаже среден пръст...

    Евроатлантида
  23. 23 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Човека си го каза ясно, имаме още два терена, единият новозакупен. Кога ще строят, зависи от пазара...
    Не е луд тоз който изяде зелника!

  24. 24 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 609 Неутрално

    "Там със и без това свлачище е можело да се строи"С други думи - ДГД
    —цитат от коментар 15 на star bastun


    Сега видях в Уикипедия къде е Алепу.
    Алепу̀ (или Лисиче блато) е блато-лагуна, разположено в южната част на Българското черноморско крайбрежие, на 6,5 километра южно от град Созопол. Алепу (αλεπού) на гръцки език означава лисица и оттук идва и паралелното преводно име на блатото – Лисиче блато.

    От 1986 година блатото е защитена територия от категорията природни забележителности, част от рамсарското място Ропотамо.и пясъчни дюни „Алепу“



    Хем блато ,хем пясъчни дюни. Каквото и да е строителство там е обречено.Дано не погребат много туристи в тези хотели някога.

  25. 25 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Кой е бил главен архитект на община Созопол през 2007-ма?
    Апапите на Цацаров да го проверят.
    И не само него.

  26. 26 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Затовша нормалните хора бягат от бетоно-мутро-лайноморието в Гърция.

  27. 27 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Имали са разрешение за 2 етажа. Сега на всяка тераса правят по 2 и постигат общо 7 етажа. Случаят е очеваден, но явно са замесени "големи хора" и за това номерът им минава. Ще спрат зя някой месец или макс година и после ще си построят каквото са замислили. В Мутроландия така стават нещата.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  28. 28 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Нема им стъпим на инвеститорите на подпорните стени, Гърция е на 3 часа път.

  29. 29 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Нема им стъпим на инвеститорите на подпорните стени, Гърция е на 3 часа път.
    —цитат от коментар 28 на herbaltea


    мутрите ще ти сложат изходни визи и граничари с автомати, за да можеш да им почиваш на подпорните стени.

    Евроатлантида
  30. 30 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3205 Неутрално

    До коментар [#10] от "Роси":

    Чак празен няма да е... Ще се пълни през юли и август. Ще искат по 200-300 евро на вечер за стая. Няма да е от евтините хотели. Ще си заградят и плажа отпред. Тия не са случайни. Явно имат много пари за наливане. На нашите мутри, това им е тавана и представата за инвестиция. Хотел до морето или паркинг. Парите за това нещо, няма как да се избият с два месеца сезон. Но явно, това не ги интересува инвеститорите.

    Бивш tww09306483.
  31. 31 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    Наглостта край няма;!!! .....или както казва един "гербер велик" по подобен казус ===="Нямаме право да отхвърляме частни инвестиционни намерения"====....... А както обикновенно "десните" общински съветници били "заблудени" и се "извинявали" ...... https://bit.ly/2VAVrQf

  32. 32 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1329 Неутрално

    Кой и защо е издал това разрешение за строеж? Няма ли да си търпи последствията? Нещо назидание?
    —цитат от коментар 7 на T.M.


    В такива случаи "последствията" не се търпят, а се харчат...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  33. 33 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 44 Неутрално

    До коментар [#19] от "chichka":

    Точно от л..та на Томата предизвикаха т.нар. свлачище, ако въобще има такова. Майка им......

    caterpillar
  34. 34 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
    —цитат от коментар 16 на Сатана Ликующий


    Така, като гледам наклона, няма начин да има свлачище, още по-малко пък да затрупа плажа. Ама вече е бЕгало. Аз продължавам да питам къде извозиха земната маса, но вероятно по документи всичко е ок.

  35. 35 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Дали ще има хотел решават властите и строителите. Дали хотелът ще има гости е основният въпрос. Ако хотелът има гости - значи проектът е сполучлив. А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
    —цитат от коментар 16 на Сатана Ликующий


    я не приказавй глупости.
    не си наясно изобщо.
    нито със свлачищни процеси, нито
    със земетръсни процеси.
    свлачище не се образува от днес за утре.
    не е било свлачище, когато са правили пътя.
    така че господин калитко, това е измама.
    а когато има опасност някъде от природата,
    си има табелки-внимание еди какво си.
    доста си плиткоумен в желанието си да им се праиш
    на адвокат.

  36. 36 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1680 Неутрално

    Празни хотели по морето, колкото искаш. Този ще е поредният.
    —цитат от коментар 10 на Роси

    Празен, празен, ама директно на плажа и в защитена територия! Моо яко! КОЙ и къде го може това, а?
    Булгар Каскет Тулуп, машала!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  37. 37 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Няма ли да обявим война на Русия. Тъкмо да си изпробва ядрения арсенал и проблема с хотелите и техните собственици и с чиновниците и политиците ще бъде решен и с мизериите ще се приключи, завинаги.

    мурзилка
  38. 38 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 270 Неутрално

    а имало ли е държавно финансиране за ;борба ; със свлачищата ? защото се получава много удобно , да си построиш частен хотел за няколко милиона но да е платен от данъците

  39. 39 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    И някакси убягва от темата как 5 години умишлено се пресушава блатото от задната страна, където е "новият" път.... 1/3 поне го няма...

  40. 40 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4103 Неутрално

    Баси наглите ора!

    Скоростен индекс "Y"
  41. 41 Профил на dxd03646649
    dxd03646649
    Рейтинг: 13 Неутрално

    В моменна съм в Гърция, на Халкидики. Оказва се тук подпорните хотели са масова практика.

    Които не верва нека да сърчне за изображения Sani Beach. Halkididki. Подпорния хотел на Алепу го има 1 към 1. Даже прилича като да са от един типов проект.

    В момента съм на плаж Родия. Доста забутано място до което се стига по 4 км черен път. 1 чадър с два шезлонга е 16 лв. фрапето е 10 лв. Пица 24 лв. Коктейл 20 лв И е забранено да си носиш храна и дори вода на плажа.

    Пиша го само за информация. Ние не се ограничаваме. Двама човека си харчим по 120 лв на ден само на плажа. Без да се изхвърляме.

  42. 42 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3028 Весело

    До коментар [#15] от "star bastun":

    Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж

    Съвсем като обясненията на жената, дето счупила гърнето на съседката си:
    Ами то това гърне си беше счупено като го взех!
    Пък аз ти го върнах здраво!
    А бе въобще кога съм вземала аз гърне от тебе?

    Накрая ще стане хотелът си е бил там от времето на древните траки и гърци, дали името на залива! Щото версията, че там нямало хотел, ами къщичка за птици, вече я чухме!

  43. 43 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3028 Весело

    До коментар [#7] от "T.M.":

    Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж
    Да - ще има строго мъмрене с телесно наказание - потупване по рамото!

  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    До коментар [#5] от "borkar":

    "ГБС - престъпници...със сигурност е имало подкупи..."

    Не е луд този, който яде зелника!

    Къде е Божият инструмент?

  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    До коментар [#12] от "log_on":

    "Къде е това Алепу."

    Google it!

  46. 46 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Къде е това Алепу. Аз лично не бих отишъл на това място,още по-малко в този хотел.
    —цитат от коментар 12 на log_on


    Алепу е едно прекрасно местенце. Името идва от блатото което е в дясно от стария път за Приморско, Китен, Царево.... Пътя минава между блатото и плажа. Защо обаче Алепу се запази досега. Блатото е защитена територия, но за нашите бабайти това нямаше да е пречка. Само че това си е истинско блато и там трудно се строи, а и имаше толкова много места за застрояване. Сега обаче в когато тия места намаляха, като къртици почнаха и под земята да търсят място за хотели. Плажа там е уникален защото е много дълъг има прекрасни дюни и винаги може да намериш местенце като между теб и околните да има минимум 50 метра отстояние. Колата ти е пред очите. Няма мутри да ти събират такса за паркиране. Може спокойно да паркираш ТИР или Автобус ( затова още го наричат-шофьорския плаж). Има само едно неудобство - морето там не е за всеки - скалисто е и както си вървиш с вода до колене изведнъж може да хлътнеш целия под водата. Заливчето предразполага и към мъртво вълнение. Предполагам че сега офанзивата ще се насочи срещу блатото. Ще го обявят за пресушено под някаква форма и ще се мъчат да го извадят от списъка на природните резервати. А какви хотелчета стават там - още от сега тия наоколо трескаво се облизват.

  47. 47 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4605 Гневно

    Това не е истина. Просто можеше да излезе някой от ГБС по телевизията и да ни покаже среден пръст...
    —цитат от коментар 22 на sa6


    Средният пръст ни го показват управляващите! И то всеки ден!

  48. 48 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2898 Весело

    Страхотен хотел ще стане. От към пътя ще изглежда двуетажен , а от към морето на 6 етажа. Вероятно приемната ще е от към пътя. Влизаш в уж малко хотелче , а един асансьор те откарва три четири етажи надолу. От хотела направо се отива в лазурния бряг. Шумът на морските вълни ще действа приспивателно в хотелските стаи.
    Още в строеж му направиха рекламата. Когато го завършат съм навит да почивам там.

  49. 49 Профил на dxd03646649
    dxd03646649
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Основната причена да избирам Гърция не е нито бетона по черноморието, нито скъпия шезлонг.

    Основната причина е храната. Докато не престанат по Черноморието да готвят мазнотии, и с нискокачествени, застояли продукти, просто нямат никакъв шанс.

    С ястие в ресторант, което е по зле сготвено отколкото ако си го сготвя сам, нема как да ме привлечат. Не искам пици по 6 лв. Искам да не почва да ме боли корема на втория ден по БГ черноморието.

  50. 50 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Е, ще се постарая да не ходя в обекти на ГБС или да им давам пари по какъвто и да е повод.

    А да и още нещо - Рейзи кога ще влезе в затвора???

  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    Баси наглите ора!
    —цитат от коментар 40 на hamiltonf


    Сезирай твоя другар Гешев!

  52. 52 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Да публикуват снимка на пречиствателната станция. Пречистване чрез изхвърляне в морето. Уникално? Лайняно море около комплекса, с бъдеще още по-лайняно.

  53. 53 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 1021 Весело

    Хммм ... Общината и РДНСК в Бургас, прокуратура, както и проектантите архитект Ангел Захариев и конструктор Камен Славнин декларират, че са проектирали и се изпълнява подпорна стена, така както е издадено строителното разрашение. Професионалното обяснение на организации и проектанти е, че приличащите на стълбища, асансьорни шахти и кутийки пространства имат функция да укрепят допълнително стената отзад (уникално, супер модерно и иновативно проектантско решение).
    Представители на Инвеститора "ГБС Турс" обясниха цялата история на проекта, обявиха, че от самото начало имат разрешение за строеж на курортно селище, а не просто на укрепително съоръжение!
    Значение на израза... българскоаналогическа методология.
    Българскоаналогично, пример: скандалните снимки и записи, на този на когото не могат да се направят подобни снимки и записи се обяснява по следния научно изследователски подход. Компромантните снимки са просто оптична (визуална) илюзия или т.е. вие виждате нещо което което реално никога не е съществувало, а това, което сте чули, не е това, което си мислите... защото това е една слухова илюзия, пример: чувате въображаема музика: долавяте думи от тел. разговор, които не съществуват или означават съвсем друго.
    Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицинатаСъстоянието, като се наричат още визуални (контекст, тактиални)и звукови халюцинации.
    Поздрави от Isla Más a Tierra.

    robin ot Crusoe
  54. 54 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 1021 Весело

    Хммм ... моля за извинение!
    Последното изречение ....
    Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицината, като се наричат още визуални (в контекст, тактиални) и звукови халюцинации.
    Поздрави от Isla Más a Tierra.

    robin ot Crusoe
  55. 55 Профил на dxd03646649
    dxd03646649
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Чудно, сутринта някъде четох, че.прокурори, полиция и фадроми изравят заровените от Бобокови оловни отпадъци. Защо в зеления дневник няма нито ред по въпроса. А за въпросния. хотел по 6 статии на ден.

  56. 56 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4605 Любопитно

    До коментар [#55] от "dxd03646649":

    "Чудно, сутринта някъде четох, че.прокурори, полиция и фадроми изравят заровените от Бобокови оловни отпадъци."

    Управляващите фадромите с каскети ли са? 😂🤣

  57. 57 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2342 Неутрално

    Ама разбира се че е имал. То на 100м от впдата дори да паркираш кола е забранено, ама баш за тях забрани не важат. Кога ли някой разрешител ще се озове в клетка, с осигурена държавна издържка!? Макар че, ако питаме Н.В.Избиратело, точно НИКОГА. Той си харесва бетонните плажове и оградите, препречващи достъпа.

  58. 58 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Начи сичко е законно... Само дето такваз подпорка ни съм скивал в нито една държава.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 679 Разстроено

    Калашничето ми от казармата... още по-добре ротната ПК...

  61. 61 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Докато не се докаже криминалния елемент - т.е. чрез корупция инвеститорът е придобил разрешение за строеж - данъкоплатците все го д*хаме. И да го бутнат, инвеститорът ще осъди държавата и ще си вземе каквото е набил досега. А корупцията гешефтурата НИКОГА няма да я разследва, щото едната ръка не удря другата...

  62. 62 Профил на Lord Elrond
    Lord Elrond
    Рейтинг: 544 Неутрално

    На снимката се вижда бетон и пясък. А този хотел какво представлява?

    Не това не е хотел, това е сбор от бетон, тухли, стъкло, което подпират свлачището.

    Всъщност исто философски, всеки хотел не е хотел, а сбор от материя, подредена да изглежда като хотел.

    Нелепото е, че лъжат в очите.

  63. 63 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2342 Неутрално

    Тухли, вар, цимент:

    Градил Илия килия, /2
    градил Илия килия, ох, аман, аман,
    на плажа, на Алепу.

  64. 64 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 933 Неутрално

    Първо, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето.Вижда се с просто окои от 3 д-то.
    Закона ако някой го чете твърди, че 100 метра от брега ...дори не от водата е сервитутна АБСОЛЮТНА държавна собственност.Т.е. Ако някой дойде и построй на тези хора в личния им двор укрепително съоръжение на съседа в свлачището ,те как ще се зарадват??-Ще почерпят ли с 'блага 'ракия ,питка,медец???
    Много ми е любопитно!
    Всъщност нека го построят и всеки от държавата -която е наша, на суверена ,да има право да му се "изреди" безплатно за седмица, в рамките на 20 години.Все пак се стъва на наша -държавна земя.Тази ДЪРЖАВА събира от нас данъци и такси и какви ли не пари нека сега ни отреди съсобственност в тази част от комплекса 100 метра от брега на морето.Теглим ролетка и докъдето ...до там.
    А за качеството на архитектурата с тези облички курнизи на прозорците ,не ми се отваря дума.Много ВЕЛИКИ архитекти се навъдиха в територията...самочувствие като на фараонски подгласници ,както е било в Египет и както им внушаваха в УАСГ ама ..моженето, характара да отстоиш качество и да дадеш собствена-световна идея,май ,май..няма.

  65. 65 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Алепу е едно прекрасно местенце.
    —цитат от коментар 46 на dorn


    Беше прекрасно местенце. Минало свършено!

    мурзилка
  66. 66 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#24] от "log_on":

    Пич, не чети Уикито.....то не важи за тази територия. Всичко е в кадастрални парцели! За няколко години от СВ Тома до в.с.Дюни ще е бетонна стена като Слънчака. Строи се с руски капитали за руския пазар.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  67. 67 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#64] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":

    "Първо, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето."
    Не , долната тераса ще е на 12 м от прибоя на това място!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  68. 68 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#48] от "tacheaux":

    Грешиш няма да е хотел, а апартаменти на руснаци!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  69. 69 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#30] от "Petleshev":

    Не могат да се избият, но може да се изперат едни други мръсни пари - от наркотици и проституция.

  70. 70 Профил на incognito
    incognito
    Рейтинг: 617 Неутрално

    И освен че бетонираха природата, сега ние плащаме заплатите на подчинените им с 80/20.

  71. 71 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Щом са си наумили да наливат бетон, ще го направят. Българинът няма спиране. Като бетонират Черно море, ще си намерят друго място за бетониране. Дали ще имат туристи за хотелите, явно не е толкова важно. Както някой каза по-горе, след 10 000 години едва ли ще има и следа от обектите.

    master
  72. 72 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#29] от "sa6":

    Да ги слагат по-бързо за да се разсеят вярванията най-накрая как ГРОБ ни пазят от комунистите.

  73. 73 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3038 Весело

    https://www.youtube.com/watch?v=HnQxC3W4IxU

    Чакайте да дойдат туристи.....😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Brevity is the soul of wit
  74. 74 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1596 Весело

    Обикновенно чета повечето/всичките коментари, този път е изключение. Та се извинявам ако "копирам" някого.

    1. ЕВАЛА на автора на скицата, и на Дневник че я поместиха. Сега ВСЕКИ е чат за к'о ста'а дума.

    2. 'Сичко ясно и разбрано от сатията, специално това "...в България по документи може 'сичко...".

    Не разбрах друго: КЪДЕ е общинския път, който правел това "подпорно съоръжение" строеж на втора линия? Онази ивица между шезлонгите на хотела и плажа. 'Дето не завършва в нищо, демек не е път като път. И защо се третира като "път" а не част от плажа?!? Да е баир с камъняци случайно?

    Море сопата, СОПАТА!!!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  75. 75 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3775 Неутрално

    Не се бяха стиковали професионално , защото бяха като в баснята за орела , рака и щуката......Първо , нелепо прозвуча , че съществуващият път щял да пропадне и това наложили укрепването му......второ , основанието било геоложкия доклад......ами , за да се направи път над възможно свлачище , също има геоложки доклад за видовете почви и носимоспособността им....явно , докладът е изключвал свличане на пътя.....но , на
    показаната снимка се вижда разцепване на банкета след появата на " СВЛАЧИЩЕТО "...това допуска предварителна намеса за предизвикване на такъв процес.....след тази " обработка " следват щенията на инвеститора , архитектурата и .....конструкцията , коята е замислена и направена спрямо поръчката на инвеститора.....Елементарно е. По -добре е да не ги показват по ......

  76. 76 Профил на vivanova50
    vivanova50
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#19] от "jmf29537805":

    Пътят не е между плажа и строежа, а строежът е между плажа и пътя

  77. 77 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1596 Весело

    а....кота корниз откъм морето не е 10 метра, а е 20 метра,така че е незаконно отвсякъде това строителство....
    —цитат от коментар 14 на mihail_p


    Май грешиш, от морето до земята зад сградата има 5 етажа, по 3 м' бруто-това са 15 м. Ако от земята зад хотела е позволено кота 10 м, от морето са вече 25 м.

    П.С. Инженер съм от 1973. ОЩЕ НЕ СФАЩАМ ЛОГИКАТА НА БУЛГАРИСТАНСКАТА "КОТА КОРНИЗ"?

    София е пълна със сгради с покриви стръмни като швейцарски хижи, в които от корниза до билото има 3 етажа (веднъж преброих и 4, около бул. България до Хиподрома)


    До коментар [#14] от "mihail_p":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  78. 78 Профил на Raging
    Raging
    Рейтинг: 528 Весело

    Ама кой ще стъпи в тоя хотел втора линия? Пътя пред него ли е, зад него ли е? Архитект ли си? Инженер ли си?

  79. 79 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2180 Неутрално

    и това го показват месеци след като гръмна всичко. кой знае колко са го редактирали от първоначалния план...

  80. 80 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1607 Неутрално

    Птиците се бяха настроили за плаж в България. Лично премиерът им обеща. Но ... Дали и те няма да се насочат към Гърция? На тях май не им искат формуляр и не е необходимо да летят до Кулата-Промахон.

  81. 81 Профил на mr_vach
    mr_vach
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Из въпросите и отговорите на фирмата:

    19. Попада ли проектът в защитена местност? Да, попада в защитена зона BG0001001 „Ропотамо” за опазване на природните местообитания и на дивата флора и фауна и защитена зона BG0002041 „Комплекс Ропотамо” за опазване на дивите птици.
    20. Може ли да се строи в защитена местност? Да, може, стига да се следват предписанията за конкретната защитена местност.

    Извод: в България всичко може. Няма защитено, няма Натура-2000, няма национални паркове, няма "плажовете са публична собственост"- всичко може! Може лайняният олигарх Доган да си загради цял плаж и да сложи бариера, може някаква мутра да плати и да заравнят дюна с багер, може друга мутра да "укрепи" свлачище с хотел, може и още и още и още...

    На "архитектите" и на мутрата-тарикат им пожелавам парите от "проекта" да ги дадат за лекарства на близките си. Единственото, за което ме е яд, е че в Черно море няма цунамита

    Това в България вече не е корупция и кражби- това е самоубийствен канибализъм.
    Обиколил съм цяла Сицилия- дори и Сицилианската мафия не си е позволила да строи хотели на по 20 метра от водата, да строи "подпорни" хотели и да обсебва цели плажове за "своите хора".

    Тия няма да спрат докато не се пръснат от лакомия и не съсипят всичко, щото като застроят и последния плаж и го заградят и сложат по 30 лв чадър и последният балък ще се усети и ще спре да ходи на Бетономорието и тогава ще започнат да се изяждат помежду си и ще започнат да реват да им намаляват ДДС, данъци и да им опрощават пари

    Някой беше казал "добре че България не е на три морета, защото щяхме да ги унищожим и трите" и е прав...

    Порусначен народ- слаба държава
  82. 82 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Гледам безработните комуняги на Нинова и Манолова да налазили статията. Ми работете ,образовайте се ,развивайте бизнес и ше влезете в новините като инвеститори. А не некви комунисти и зелени да ми се жалват от неква стена ,построена с кървав труд и бизнес . Ревеъебли комуняги ,ревете. Не можете да спрете прогреса.

  83. 83 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Работи ,образовсй се ,развивай бизнес ,строй стени и не се жалвай ,комуняга. Тая стена не е строена от комунисти ,а от работещи ,интелигентни и образовани ,предприемчиви хора . Аман от комуняги ,дето спират прогреса. Ми вие утре и космодрума на Мъск ше искате да затворите , комуняги.

  84. 84 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Те комунистите и от Цукерберг се жалват. Ми образовай се ,работи ,развивай бизнес и тогаз плямпсй ,комуне.

  85. 85 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1494 Неутрално

    Комунистите не искат да се развива туризъм у нас. Искат да седим на ниво комунизъм от педесетте с град Сталин , без подпорни стени и сичко да се срине и фалира .

  86. 86 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 167 Весело

    Абе на кой му дреме? Летуваме в Гърция и Албания. Там на лайноморието да правят каквото искат. Бал съм ги.

    Поздрави





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK