Какъво хубаво хотелче ще стане,А? Много тъпан,файда йок.!!!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
ГБС - престъпници...със сигурност е имало подкупи... Как не ви трепна сърцето, като видяхте мястото и решихте да строите? Ама от престъпници, толкова...
Решението е национализация на всичко от Алепу до Ропотамо, събаряне на свинската скотщина Свети Тома и приобщаване на национализираното към резерватите Алепу и Ропотамо.
Накрая ще се окаже че "подпорната стена" има и изкуствен остров в морето, с пристанище за яхти! Нагла, мазна и смърдяща корупция! Такава подигравка със закона и народа не е била и по време на мутрите и рекетьорите от 90те години на прехода!
Дайте да видим, кой и на кого е издал разрешението. Защото без такова, този имот едва ли би събрал такъв инвестиционен интерес. Демк, хайде журналистите да се поразмърдат и да проследят парите...
аз отивам в Гърция. да си строят лайната и да се обясняват, като мафиоти как нямали сестра. глупости. лъжат като комунист на разпит. кота корниз откъм морето не е 10 метра, а е 20 метра, така че е незаконно отвсякъде това строителство. още 2019 курортната част е спряна, защото е незаконна, а без нея и укрепителното съоражение е незаконно. а това за свлачището е ясно, че или лъжат с геоложкия доклад или нарочно са подкопавали терена. мафиотски боклуци са тея от гбс.
Дали ще има хотел решават властите и строителите. Дали хотелът ще има гости е основният въпрос. Ако хотелът има гости - значи проектът е сполучлив. А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
На мен пък ми хареса идеята на архитекта. Много други места бяха 'нацвъкани' далеч по грозно, но на това място и релеф - архитекта(който и да е той) найстина се е постарал, но щом е проблем и искат да го махат... тяхна си работа.
Не са излъгали! Както този има още 24 обекта с открити строителни книжа!!! А шосето и пясъчния плаж до в с Дюни , барабар със 100 метра навътре в блатото Алепу са вече с кадастрални скици и също ще се застрояват!!! Това на което викат пречиствателна станция е само един колектор и перфорирани тръбе под земята като септична яма стигат до блатото Алепу! Затова казват подземна пречиствателна станция. Именно от техните тръби и лайняната вода на Св Тома подгизна брега и се смъкна това свлачище!!! От водите на СВ Тома! Сега всичко ще се излива в тръстиките на Алепу! Забравете за шофьорския плаж и дъните!
Сега видях в Уикипедия къде е Алепу. Алепу̀ (или Лисиче блато) е блато-лагуна, разположено в южната част на Българското черноморско крайбрежие, на 6,5 километра южно от град Созопол. Алепу (αλεπού) на гръцки език означава лисица и оттук идва и паралелното преводно име на блатото – Лисиче блато.
От 1986 година блатото е защитена територия от категорията природни забележителности, част от рамсарското място Ропотамо.и пясъчни дюни „Алепу“
Хем блато ,хем пясъчни дюни. Каквото и да е строителство там е обречено.Дано не погребат много туристи в тези хотели някога.
Имали са разрешение за 2 етажа. Сега на всяка тераса правят по 2 и постигат общо 7 етажа. Случаят е очеваден, но явно са замесени "големи хора" и за това номерът им минава. Ще спрат зя някой месец или макс година и после ще си построят каквото са замислили. В Мутроландия така стават нещата.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Нема им стъпим на инвеститорите на подпорните стени, Гърция е на 3 часа път.
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили.
dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51
Чак празен няма да е... Ще се пълни през юли и август. Ще искат по 200-300 евро на вечер за стая. Няма да е от евтините хотели. Ще си заградят и плажа отпред. Тия не са случайни. Явно имат много пари за наливане. На нашите мутри, това им е тавана и представата за инвестиция. Хотел до морето или паркинг. Парите за това нещо, няма как да се избият с два месеца сезон. Но явно, това не ги интересува инвеститорите.
Наглостта край няма;!!! .....или както казва един "гербер велик" по подобен казус ===="Нямаме право да отхвърляме частни инвестиционни намерения"====....... А както обикновенно "десните" общински съветници били "заблудени" и се "извинявали" ...... https://bit.ly/2VAVrQf
А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
Така, като гледам наклона, няма начин да има свлачище, още по-малко пък да затрупа плажа. Ама вече е бЕгало. Аз продължавам да питам къде извозиха земната маса, но вероятно по документи всичко е ок.
Дали ще има хотел решават властите и строителите. Дали хотелът ще има гости е основният въпрос. Ако хотелът има гости - значи проектът е сполучлив. А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
я не приказавй глупости. не си наясно изобщо. нито със свлачищни процеси, нито със земетръсни процеси. свлачище не се образува от днес за утре. не е било свлачище, когато са правили пътя. така че господин калитко, това е измама. а когато има опасност някъде от природата, си има табелки-внимание еди какво си. доста си плиткоумен в желанието си да им се праиш на адвокат.
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
https://youtu.be/rXi3kBXMWo8
https://youtu.be/9po73BlvBnk
Няма ли да обявим война на Русия. Тъкмо да си изпробва ядрения арсенал и проблема с хотелите и техните собственици и с чиновниците и политиците ще бъде решен и с мизериите ще се приключи, завинаги.
а имало ли е държавно финансиране за ;борба ; със свлачищата ? защото се получава много удобно , да си построиш частен хотел за няколко милиона но да е платен от данъците
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
В моменна съм в Гърция, на Халкидики. Оказва се тук подпорните хотели са масова практика.
Които не верва нека да сърчне за изображения Sani Beach. Halkididki. Подпорния хотел на Алепу го има 1 към 1. Даже прилича като да са от един типов проект.
В момента съм на плаж Родия. Доста забутано място до което се стига по 4 км черен път. 1 чадър с два шезлонга е 16 лв. фрапето е 10 лв. Пица 24 лв. Коктейл 20 лв И е забранено да си носиш храна и дори вода на плажа.
Пиша го само за информация. Ние не се ограничаваме. Двама човека си харчим по 120 лв на ден само на плажа. Без да се изхвърляме.
Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж
Съвсем като обясненията на жената, дето счупила гърнето на съседката си: Ами то това гърне си беше счупено като го взех! Пък аз ти го върнах здраво! А бе въобще кога съм вземала аз гърне от тебе?
Накрая ще стане хотелът си е бил там от времето на древните траки и гърци, дали името на залива! Щото версията, че там нямало хотел, ами къщичка за птици, вече я чухме!
Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж Да - ще има строго мъмрене с телесно наказание - потупване по рамото!
Алепу е едно прекрасно местенце. Името идва от блатото което е в дясно от стария път за Приморско, Китен, Царево.... Пътя минава между блатото и плажа. Защо обаче Алепу се запази досега. Блатото е защитена територия, но за нашите бабайти това нямаше да е пречка. Само че това си е истинско блато и там трудно се строи, а и имаше толкова много места за застрояване. Сега обаче в когато тия места намаляха, като къртици почнаха и под земята да търсят място за хотели. Плажа там е уникален защото е много дълъг има прекрасни дюни и винаги може да намериш местенце като между теб и околните да има минимум 50 метра отстояние. Колата ти е пред очите. Няма мутри да ти събират такса за паркиране. Може спокойно да паркираш ТИР или Автобус ( затова още го наричат-шофьорския плаж). Има само едно неудобство - морето там не е за всеки - скалисто е и както си вървиш с вода до колене изведнъж може да хлътнеш целия под водата. Заливчето предразполага и към мъртво вълнение. Предполагам че сега офанзивата ще се насочи срещу блатото. Ще го обявят за пресушено под някаква форма и ще се мъчат да го извадят от списъка на природните резервати. А какви хотелчета стават там - още от сега тия наоколо трескаво се облизват.
Страхотен хотел ще стане. От към пътя ще изглежда двуетажен , а от към морето на 6 етажа. Вероятно приемната ще е от към пътя. Влизаш в уж малко хотелче , а един асансьор те откарва три четири етажи надолу. От хотела направо се отива в лазурния бряг. Шумът на морските вълни ще действа приспивателно в хотелските стаи. Още в строеж му направиха рекламата. Когато го завършат съм навит да почивам там.
Основната причена да избирам Гърция не е нито бетона по черноморието, нито скъпия шезлонг.
Основната причина е храната. Докато не престанат по Черноморието да готвят мазнотии, и с нискокачествени, застояли продукти, просто нямат никакъв шанс.
С ястие в ресторант, което е по зле сготвено отколкото ако си го сготвя сам, нема как да ме привлечат. Не искам пици по 6 лв. Искам да не почва да ме боли корема на втория ден по БГ черноморието.
Да публикуват снимка на пречиствателната станция. Пречистване чрез изхвърляне в морето. Уникално? Лайняно море около комплекса, с бъдеще още по-лайняно.
Хммм ... Общината и РДНСК в Бургас, прокуратура, както и проектантите архитект Ангел Захариев и конструктор Камен Славнин декларират, че са проектирали и се изпълнява подпорна стена, така както е издадено строителното разрашение. Професионалното обяснение на организации и проектанти е, че приличащите на стълбища, асансьорни шахти и кутийки пространства имат функция да укрепят допълнително стената отзад (уникално, супер модерно и иновативно проектантско решение). Представители на Инвеститора "ГБС Турс" обясниха цялата история на проекта, обявиха, че от самото начало имат разрешение за строеж на курортно селище, а не просто на укрепително съоръжение! Значение на израза... българскоаналогическа методология. Българскоаналогично, пример: скандалните снимки и записи, на този на когото не могат да се направят подобни снимки и записи се обяснява по следния научно изследователски подход. Компромантните снимки са просто оптична (визуална) илюзия или т.е. вие виждате нещо което което реално никога не е съществувало, а това, което сте чули, не е това, което си мислите... защото това е една слухова илюзия, пример: чувате въображаема музика: долавяте думи от тел. разговор, които не съществуват или означават съвсем друго. Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицинатаСъстоянието, като се наричат още визуални (контекст, тактиални)и звукови халюцинации. Поздрави от Isla Más a Tierra.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
Хммм ... моля за извинение! Последното изречение .... Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицината, като се наричат още визуални (в контекст, тактиални) и звукови халюцинации. Поздрави от Isla Más a Tierra.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
Чудно, сутринта някъде четох, че.прокурори, полиция и фадроми изравят заровените от Бобокови оловни отпадъци. Защо в зеления дневник няма нито ред по въпроса. А за въпросния. хотел по 6 статии на ден.
Ама разбира се че е имал. То на 100м от впдата дори да паркираш кола е забранено, ама баш за тях забрани не важат. Кога ли някой разрешител ще се озове в клетка, с осигурена държавна издържка!? Макар че, ако питаме Н.В.Избиратело, точно НИКОГА. Той си харесва бетонните плажове и оградите, препречващи достъпа.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Докато не се докаже криминалния елемент - т.е. чрез корупция инвеститорът е придобил разрешение за строеж - данъкоплатците все го д*хаме. И да го бутнат, инвеститорът ще осъди държавата и ще си вземе каквото е набил досега. А корупцията гешефтурата НИКОГА няма да я разследва, щото едната ръка не удря другата...
Първо, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето.Вижда се с просто окои от 3 д-то. Закона ако някой го чете твърди, че 100 метра от брега ...дори не от водата е сервитутна АБСОЛЮТНА държавна собственност.Т.е. Ако някой дойде и построй на тези хора в личния им двор укрепително съоръжение на съседа в свлачището ,те как ще се зарадват??-Ще почерпят ли с 'блага 'ракия ,питка,медец??? Много ми е любопитно! Всъщност нека го построят и всеки от държавата -която е наша, на суверена ,да има право да му се "изреди" безплатно за седмица, в рамките на 20 години.Все пак се стъва на наша -държавна земя.Тази ДЪРЖАВА събира от нас данъци и такси и какви ли не пари нека сега ни отреди съсобственност в тази част от комплекса 100 метра от брега на морето.Теглим ролетка и докъдето ...до там. А за качеството на архитектурата с тези облички курнизи на прозорците ,не ми се отваря дума.Много ВЕЛИКИ архитекти се навъдиха в територията...самочувствие като на фараонски подгласници ,както е било в Египет и както им внушаваха в УАСГ ама ..моженето, характара да отстоиш качество и да дадеш собствена-световна идея,май ,май..няма.
Пич, не чети Уикито.....то не важи за тази територия. Всичко е в кадастрални парцели! За няколко години от СВ Тома до в.с.Дюни ще е бетонна стена като Слънчака. Строи се с руски капитали за руския пазар.
До коментар [#64] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":
"Първо, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето." Не , долната тераса ще е на 12 м от прибоя на това място!!!
Щом са си наумили да наливат бетон, ще го направят. Българинът няма спиране. Като бетонират Черно море, ще си намерят друго място за бетониране. Дали ще имат туристи за хотелите, явно не е толкова важно. Както някой каза по-горе, след 10 000 години едва ли ще има и следа от обектите.
Да ги слагат по-бързо за да се разсеят вярванията най-накрая как ГРОБ ни пазят от комунистите.
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили.
dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225
https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51
Обикновенно чета повечето/всичките коментари, този път е изключение. Та се извинявам ако "копирам" някого.
1. ЕВАЛА на автора на скицата, и на Дневник че я поместиха. Сега ВСЕКИ е чат за к'о ста'а дума.
2. 'Сичко ясно и разбрано от сатията, специално това "...в България по документи може 'сичко...".
Не разбрах друго: КЪДЕ е общинския път, който правел това "подпорно съоръжение" строеж на втора линия? Онази ивица между шезлонгите на хотела и плажа. 'Дето не завършва в нищо, демек не е път като път. И защо се третира като "път" а не част от плажа?!? Да е баир с камъняци случайно?
Море сопата, СОПАТА!!!
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Не се бяха стиковали професионално , защото бяха като в баснята за орела , рака и щуката......Първо , нелепо прозвуча , че съществуващият път щял да пропадне и това наложили укрепването му......второ , основанието било геоложкия доклад......ами , за да се направи път над възможно свлачище , също има геоложки доклад за видовете почви и носимоспособността им....явно , докладът е изключвал свличане на пътя.....но , на показаната снимка се вижда разцепване на банкета след появата на " СВЛАЧИЩЕТО "...това допуска предварителна намеса за предизвикване на такъв процес.....след тази " обработка " следват щенията на инвеститора , архитектурата и .....конструкцията , коята е замислена и направена спрямо поръчката на инвеститора.....Елементарно е. По -добре е да не ги показват по ......
Май грешиш, от морето до земята зад сградата има 5 етажа, по 3 м' бруто-това са 15 м. Ако от земята зад хотела е позволено кота 10 м, от морето са вече 25 м.
П.С. Инженер съм от 1973. ОЩЕ НЕ СФАЩАМ ЛОГИКАТА НА БУЛГАРИСТАНСКАТА "КОТА КОРНИЗ"?
София е пълна със сгради с покриви стръмни като швейцарски хижи, в които от корниза до билото има 3 етажа (веднъж преброих и 4, около бул. България до Хиподрома)
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Птиците се бяха настроили за плаж в България. Лично премиерът им обеща. Но ... Дали и те няма да се насочат към Гърция? На тях май не им искат формуляр и не е необходимо да летят до Кулата-Промахон.
19. Попада ли проектът в защитена местност? Да, попада в защитена зона BG0001001 „Ропотамо” за опазване на природните местообитания и на дивата флора и фауна и защитена зона BG0002041 „Комплекс Ропотамо” за опазване на дивите птици. 20. Може ли да се строи в защитена местност? Да, може, стига да се следват предписанията за конкретната защитена местност.
Извод: в България всичко може. Няма защитено, няма Натура-2000, няма национални паркове, няма "плажовете са публична собственост"- всичко може! Може лайняният олигарх Доган да си загради цял плаж и да сложи бариера, може някаква мутра да плати и да заравнят дюна с багер, може друга мутра да "укрепи" свлачище с хотел, може и още и още и още...
На "архитектите" и на мутрата-тарикат им пожелавам парите от "проекта" да ги дадат за лекарства на близките си. Единственото, за което ме е яд, е че в Черно море няма цунамита
Това в България вече не е корупция и кражби- това е самоубийствен канибализъм. Обиколил съм цяла Сицилия- дори и Сицилианската мафия не си е позволила да строи хотели на по 20 метра от водата, да строи "подпорни" хотели и да обсебва цели плажове за "своите хора".
Тия няма да спрат докато не се пръснат от лакомия и не съсипят всичко, щото като застроят и последния плаж и го заградят и сложат по 30 лв чадър и последният балък ще се усети и ще спре да ходи на Бетономорието и тогава ще започнат да се изяждат помежду си и ще започнат да реват да им намаляват ДДС, данъци и да им опрощават пари
Някой беше казал "добре че България не е на три морета, защото щяхме да ги унищожим и трите" и е прав...
Гледам безработните комуняги на Нинова и Манолова да налазили статията. Ми работете ,образовайте се ,развивайте бизнес и ше влезете в новините като инвеститори. А не некви комунисти и зелени да ми се жалват от неква стена ,построена с кървав труд и бизнес . Ревеъебли комуняги ,ревете. Не можете да спрете прогреса.
Работи ,образовсй се ,развивай бизнес ,строй стени и не се жалвай ,комуняга. Тая стена не е строена от комунисти ,а от работещи ,интелигентни и образовани ,предприемчиви хора . Аман от комуняги ,дето спират прогреса. Ми вие утре и космодрума на Мъск ше искате да затворите , комуняги.
Комунистите не искат да се развива туризъм у нас. Искат да седим на ниво комунизъм от педесетте с град Сталин , без подпорни стени и сичко да се срине и фалира .
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
rumen_s
Рейтинг: 2288 НеутралноА българите гласуват с колите си за Гърция, Турция, Хърватия... Лейте още бетон, наглеци. А отпадните води от бетончето - в морето.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Norman Granz
Рейтинг: 5166 НеутралноНа измамените - честито.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.АмброзСП
Рейтинг: 956 НеутралноКакъво хубаво хотелче ще стане,А?
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯМного тъпан,файда йок.!!!
442
Рейтинг: 1486 НеутралноКакто се казва - 2 в 1, направо да си оближеш пръстите. Иначе на опашката и в Керамоти.
borkar
Рейтинг: 284 НеутралноГБС - престъпници...със сигурност е имало подкупи...
Как не ви трепна сърцето, като видяхте мястото и решихте да строите? Ама от престъпници, толкова...
Решението е национализация на всичко от Алепу до Ропотамо, събаряне на свинската скотщина Свети Тома и приобщаване на национализираното към резерватите Алепу и Ропотамо.
sa6
Рейтинг: 1678 ГневноНакрая ще се окаже че "подпорната стена" има и изкуствен остров в морето, с пристанище за яхти! Нагла, мазна и смърдяща корупция! Такава подигравка със закона и народа не е била и по време на мутрите и рекетьорите от 90те години на прехода!
ЕвроатлантидаTM
Рейтинг: 465 ГневноКой и защо е издал това разрешение за строеж? Няма ли да си търпи последствията? Нещо назидание?
еспресо
Рейтинг: 2434 НеутралноКерванът си лае, каскетите си вървят...
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022The Rock
Рейтинг: 8 НеутралноИ в учебник по наглост и корупция също!
Роси
Рейтинг: 7941 НеутралноПразни хотели по морето, колкото искаш. Този ще е поредният.
The Rock
Рейтинг: 8 НеутралноА най-смешното е че след 10 000 години на същото място няма да има нищо.
log_on
Рейтинг: 2977 НеутралноКъде е това Алепу. Аз лично не бих отишъл на това място,още по-малко в този хотел.
2.5
Рейтинг: 1241 НеутралноДайте да видим, кой и на кого е издал разрешението.
I Want To BelieveЗащото без такова, този имот едва ли би събрал такъв инвестиционен интерес.
Демк, хайде журналистите да се поразмърдат и да проследят парите...
mihail_p
Рейтинг: 1642 Неутралноаз отивам в Гърция.
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkда си строят лайната
и да се обясняват, като мафиоти
как нямали сестра.
глупости.
лъжат като комунист на разпит.
кота корниз откъм морето не е 10 метра, а е 20 метра,
така че е незаконно отвсякъде това строителство.
още 2019 курортната част е спряна,
защото е незаконна, а без нея и укрепителното съоражение
е незаконно. а това за свлачището е ясно, че или лъжат с геоложкия доклад
или нарочно са подкопавали терена.
мафиотски боклуци са тея от гбс.
star bastun
Рейтинг: 1686 Гневно"Там със и без това свлачище е можело да се строи"
С други думи - ДГД
Сатана Ликующий
Рейтинг: 827 НеутралноДали ще има хотел решават властите и строителите. Дали хотелът ще има гости е основният въпрос. Ако хотелът има гости - значи проектът е сполучлив. А да има див плаж, който при внезапно земетресение може да бъде затрупан поне на една трета от евентуалното свлачище - нека протестерите си помислят по този въпрос
Само простите хора си мислят, че има прости неща!selqnin
Рейтинг: 3018 ГневноПросто няма такава прасещина и наглост!!!
Отврат!!!
deutschland
Рейтинг: 616 НеутралноНа мен пък ми хареса идеята на архитекта. Много други места бяха 'нацвъкани' далеч по грозно, но на това място и релеф - архитекта(който и да е той) найстина се е постарал, но щом е проблем и искат да го махат... тяхна си работа.
chichka
Рейтинг: 3396 НеутралноНе са излъгали! Както този има още 24 обекта с открити строителни книжа!!! А шосето и пясъчния плаж до в с Дюни , барабар със 100 метра навътре в блатото Алепу са вече с кадастрални скици и също ще се застрояват!!! Това на което викат пречиствателна станция е само един колектор и перфорирани тръбе под земята като септична яма стигат до блатото Алепу! Затова казват подземна пречиствателна станция. Именно от техните тръби и лайняната вода на Св Тома подгизна брега и се смъкна това свлачище!!! От водите на СВ Тома! Сега всичко ще се излива в тръстиките на Алепу!
Русия е проказата на планетата Земя.Забравете за шофьорския плаж и дъните!
jmf29537805
Рейтинг: 320 Неутрално"Обясни, че проектът е "втора линия на плажа", защото пред него е самият плаж, следва общински имот, имайки предвид пътя и едва след това строежът."
Това не мога да го разбера.
Изказ "а ла Цветанов".
MPetr
Рейтинг: 846 НеутралноКво се правят на интересни ..... Нов закон влиза в сила, ама старите ПУБ-ове оставали... видиш ли?
sa6
Рейтинг: 1678 НеутралноТова не е истина. Просто можеше да излезе някой от ГБС по телевизията и да ни покаже среден пръст...
Евроатлантидаacarid
Рейтинг: 643 НеутралноЧовека си го каза ясно, имаме още два терена, единият новозакупен. Кога ще строят, зависи от пазара...
Не е луд тоз който изяде зелника!
log_on
Рейтинг: 2977 НеутралноСега видях в Уикипедия къде е Алепу.
Алепу̀ (или Лисиче блато) е блато-лагуна, разположено в южната част на Българското черноморско крайбрежие, на 6,5 километра южно от град Созопол. Алепу (αλεπού) на гръцки език означава лисица и оттук идва и паралелното преводно име на блатото – Лисиче блато.
От 1986 година блатото е защитена територия от категорията природни забележителности, част от рамсарското място Ропотамо.и пясъчни дюни „Алепу“
Хем блато ,хем пясъчни дюни. Каквото и да е строителство там е обречено.Дано не погребат много туристи в тези хотели някога.
jmf29537805
Рейтинг: 320 НеутралноКой е бил главен архитект на община Созопол през 2007-ма?
Апапите на Цацаров да го проверят.
И не само него.
olimpipanov
Рейтинг: 906 НеутралноЗатовша нормалните хора бягат от бетоно-мутро-лайноморието в Гърция.
Viva la Evolution
Рейтинг: 802 НеутралноИмали са разрешение за 2 етажа. Сега на всяка тераса правят по 2 и постигат общо 7 етажа. Случаят е очеваден, но явно са замесени "големи хора" и за това номерът им минава. Ще спрат зя някой месец или макс година и после ще си построят каквото са замислили. В Мутроландия така стават нещата.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "herbaltea
Рейтинг: 1385 НеутралноНема им стъпим на инвеститорите на подпорните стени, Гърция е на 3 часа път.
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили. dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51sa6
Рейтинг: 1678 Неутралномутрите ще ти сложат изходни визи и граничари с автомати, за да можеш да им почиваш на подпорните стени. Евроатлантида
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#10] от "Роси":
Бивш tww09306483.Чак празен няма да е... Ще се пълни през юли и август. Ще искат по 200-300 евро на вечер за стая. Няма да е от евтините хотели. Ще си заградят и плажа отпред. Тия не са случайни. Явно имат много пари за наливане. На нашите мутри, това им е тавана и представата за инвестиция. Хотел до морето или паркинг. Парите за това нещо, няма как да се избият с два месеца сезон. Но явно, това не ги интересува инвеститорите.
MPetr
Рейтинг: 846 НеутралноНаглостта край няма;!!! .....или както казва един "гербер велик" по подобен казус ===="Нямаме право да отхвърляме частни инвестиционни намерения"====....... А както обикновенно "десните" общински съветници били "заблудени" и се "извинявали" ...... https://bit.ly/2VAVrQf
Kamenarski
Рейтинг: 229 НеутралноВ такива случаи "последствията" не се търпят, а се харчат... НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
caterpillar
Рейтинг: 81 НеутралноДо коментар [#19] от "chichka":
caterpillarТочно от л..та на Томата предизвикаха т.нар. свлачище, ако въобще има такова. Майка им......
Лео
Рейтинг: 1201 НеутралноТака, като гледам наклона, няма начин да има свлачище, още по-малко пък да затрупа плажа. Ама вече е бЕгало. Аз продължавам да питам къде извозиха земната маса, но вероятно по документи всичко е ок.
mihail_p
Рейтинг: 1642 Неутралноя не приказавй глупости.
не си наясно изобщо.
нито със свлачищни процеси, нито
със земетръсни процеси.
свлачище не се образува от днес за утре.
не е било свлачище, когато са правили пътя.
така че господин калитко, това е измама.
а когато има опасност някъде от природата,
си има табелки-внимание еди какво си.
доста си плиткоумен в желанието си да им се праиш
на адвокат. https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
virtual brain
Рейтинг: 1004 НеутралноПразен, празен, ама директно на плажа и в защитена територия! Моо яко! КОЙ и къде го може това, а?
Булгар Каскет Тулуп, машала! БЕЗполезен идиот
Маршалов
Рейтинг: 506 НеутралноНяма ли да обявим война на Русия. Тъкмо да си изпробва ядрения арсенал и проблема с хотелите и техните собственици и с чиновниците и политиците ще бъде решен и с мизериите ще се приключи, завинаги.
мурзилкаrossen4i4o
Рейтинг: 229 Неутралноа имало ли е държавно финансиране за ;борба ; със свлачищата ? защото се получава много удобно , да си построиш частен хотел за няколко милиона но да е платен от данъците
MPetr
Рейтинг: 846 НеутралноИ някакси убягва от темата как 5 години умишлено се пресушава блатото от задната страна, където е "новият" път.... 1/3 поне го няма...
hamiltonf
Рейтинг: 4626 НеутралноБаси наглите ора!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.dxd03646649
Рейтинг: 8 НеутралноВ моменна съм в Гърция, на Халкидики. Оказва се тук подпорните хотели са масова практика.
Които не верва нека да сърчне за изображения Sani Beach. Halkididki. Подпорния хотел на Алепу го има 1 към 1. Даже прилича като да са от един типов проект.
В момента съм на плаж Родия. Доста забутано място до което се стига по 4 км черен път. 1 чадър с два шезлонга е 16 лв. фрапето е 10 лв. Пица 24 лв. Коктейл 20 лв И е забранено да си носиш храна и дори вода на плажа.
Пиша го само за информация. Ние не се ограничаваме. Двама човека си харчим по 120 лв на ден само на плажа. Без да се изхвърляме.
Patsis
Рейтинг: 968 ВеселоДо коментар [#15] от "star bastun":
Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж
Съвсем като обясненията на жената, дето счупила гърнето на съседката си:
Ами то това гърне си беше счупено като го взех!
Пък аз ти го върнах здраво!
А бе въобще кога съм вземала аз гърне от тебе?
Накрая ще стане хотелът си е бил там от времето на древните траки и гърци, дали името на залива! Щото версията, че там нямало хотел, ами къщичка за птици, вече я чухме!
Patsis
Рейтинг: 968 ВеселоДо коментар [#7] от "T.M.":
Инвеститорът на Алепу обяви, че и без свлачище теренът е имал разрешение за строеж
Да - ще има строго мъмрене с телесно наказание - потупване по рамото!
vassilun
Рейтинг: 5163 НеутралноДо коментар [#5] от "borkar":
"ГБС - престъпници...със сигурност е имало подкупи..."
Не е луд този, който яде зелника!
Къде е Божият инструмент?
vassilun
Рейтинг: 5163 НеутралноДо коментар [#12] от "log_on":
"Къде е това Алепу."
Google it!
dorn
Рейтинг: 1883 НеутралноАлепу е едно прекрасно местенце. Името идва от блатото което е в дясно от стария път за Приморско, Китен, Царево.... Пътя минава между блатото и плажа. Защо обаче Алепу се запази досега. Блатото е защитена територия, но за нашите бабайти това нямаше да е пречка. Само че това си е истинско блато и там трудно се строи, а и имаше толкова много места за застрояване. Сега обаче в когато тия места намаляха, като къртици почнаха и под земята да търсят място за хотели. Плажа там е уникален защото е много дълъг има прекрасни дюни и винаги може да намериш местенце като между теб и околните да има минимум 50 метра отстояние. Колата ти е пред очите. Няма мутри да ти събират такса за паркиране. Може спокойно да паркираш ТИР или Автобус ( затова още го наричат-шофьорския плаж). Има само едно неудобство - морето там не е за всеки - скалисто е и както си вървиш с вода до колене изведнъж може да хлътнеш целия под водата. Заливчето предразполага и към мъртво вълнение. Предполагам че сега офанзивата ще се насочи срещу блатото. Ще го обявят за пресушено под някаква форма и ще се мъчат да го извадят от списъка на природните резервати. А какви хотелчета стават там - още от сега тия наоколо трескаво се облизват.
vassilun
Рейтинг: 5163 ГневноСредният пръст ни го показват управляващите! И то всеки ден!
tacheaux
Рейтинг: 4576 ВеселоСтрахотен хотел ще стане. От към пътя ще изглежда двуетажен , а от към морето на 6 етажа. Вероятно приемната ще е от към пътя. Влизаш в уж малко хотелче , а един асансьор те откарва три четири етажи надолу. От хотела направо се отива в лазурния бряг. Шумът на морските вълни ще действа приспивателно в хотелските стаи.
Още в строеж му направиха рекламата. Когато го завършат съм навит да почивам там.
dxd03646649
Рейтинг: 8 НеутралноОсновната причена да избирам Гърция не е нито бетона по черноморието, нито скъпия шезлонг.
Основната причина е храната. Докато не престанат по Черноморието да готвят мазнотии, и с нискокачествени, застояли продукти, просто нямат никакъв шанс.
С ястие в ресторант, което е по зле сготвено отколкото ако си го сготвя сам, нема как да ме привлечат. Не искам пици по 6 лв. Искам да не почва да ме боли корема на втория ден по БГ черноморието.
johnniewalker
Рейтинг: 744 НеутралноЕ, ще се постарая да не ходя в обекти на ГБС или да им давам пари по какъвто и да е повод.
А да и още нещо - Рейзи кога ще влезе в затвора???
vassilun
Рейтинг: 5163 НеутралноСезирай твоя другар Гешев!
Roumen Stoilov
Рейтинг: 409 НеутралноДа публикуват снимка на пречиствателната станция. Пречистване чрез изхвърляне в морето. Уникално? Лайняно море около комплекса, с бъдеще още по-лайняно.
робин от Крузо
Рейтинг: 338 ВеселоХммм ... Общината и РДНСК в Бургас, прокуратура, както и проектантите архитект Ангел Захариев и конструктор Камен Славнин декларират, че са проектирали и се изпълнява подпорна стена, така както е издадено строителното разрашение. Професионалното обяснение на организации и проектанти е, че приличащите на стълбища, асансьорни шахти и кутийки пространства имат функция да укрепят допълнително стената отзад (уникално, супер модерно и иновативно проектантско решение).
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Представители на Инвеститора "ГБС Турс" обясниха цялата история на проекта, обявиха, че от самото начало имат разрешение за строеж на курортно селище, а не просто на укрепително съоръжение!
Значение на израза... българскоаналогическа методология.
Българскоаналогично, пример: скандалните снимки и записи, на този на когото не могат да се направят подобни снимки и записи се обяснява по следния научно изследователски подход. Компромантните снимки са просто оптична (визуална) илюзия или т.е. вие виждате нещо което което реално никога не е съществувало, а това, което сте чули, не е това, което си мислите... защото това е една слухова илюзия, пример: чувате въображаема музика: долавяте думи от тел. разговор, които не съществуват или означават съвсем друго.
Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицинатаСъстоянието, като се наричат още визуални (контекст, тактиални)и звукови халюцинации.
Поздрави от Isla Más a Tierra.
робин от Крузо
Рейтинг: 338 ВеселоХммм ... моля за извинение!
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Последното изречение ....
Обобщение: Подобни състояния се обясняват от науката и медицината, като се наричат още визуални (в контекст, тактиални) и звукови халюцинации.
Поздрави от Isla Más a Tierra.
dxd03646649
Рейтинг: 8 НеутралноЧудно, сутринта някъде четох, че.прокурори, полиция и фадроми изравят заровените от Бобокови оловни отпадъци. Защо в зеления дневник няма нито ред по въпроса. А за въпросния. хотел по 6 статии на ден.
vassilun
Рейтинг: 5163 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "dxd03646649":
"Чудно, сутринта някъде четох, че.прокурори, полиция и фадроми изравят заровените от Бобокови оловни отпадъци."
Управляващите фадромите с каскети ли са? 😂🤣
ivanpopov
Рейтинг: 310 НеутралноАма разбира се че е имал. То на 100м от впдата дори да паркираш кола е забранено, ама баш за тях забрани не важат. Кога ли някой разрешител ще се озове в клетка, с осигурена държавна издържка!? Макар че, ако питаме Н.В.Избиратело, точно НИКОГА. Той си харесва бетонните плажове и оградите, препречващи достъпа.
anonimnii
Рейтинг: 561 НеутралноНачи сичко е законно... Само дето такваз подпорка ни съм скивал в нито една държава.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
parcaleste
Рейтинг: 1330 РазстроеноКалашничето ми от казармата... още по-добре ротната ПК...
kapitan_laino
Рейтинг: 909 НеутралноДокато не се докаже криминалния елемент - т.е. чрез корупция инвеститорът е придобил разрешение за строеж - данъкоплатците все го д*хаме. И да го бутнат, инвеститорът ще осъди държавата и ще си вземе каквото е набил досега. А корупцията гешефтурата НИКОГА няма да я разследва, щото едната ръка не удря другата...
Lord Elrond
Рейтинг: 240 НеутралноНа снимката се вижда бетон и пясък. А този хотел какво представлява?
Не това не е хотел, това е сбор от бетон, тухли, стъкло, което подпират свлачището.
Всъщност исто философски, всеки хотел не е хотел, а сбор от материя, подредена да изглежда като хотел.
Нелепото е, че лъжат в очите.
ivanpopov
Рейтинг: 310 НеутралноТухли, вар, цимент:
Градил Илия килия, /2
градил Илия килия, ох, аман, аман,
на плажа, на Алепу.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1378 НеутралноПърво, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето.Вижда се с просто окои от 3 д-то.
Закона ако някой го чете твърди, че 100 метра от брега ...дори не от водата е сервитутна АБСОЛЮТНА държавна собственност.Т.е. Ако някой дойде и построй на тези хора в личния им двор укрепително съоръжение на съседа в свлачището ,те как ще се зарадват??-Ще почерпят ли с 'блага 'ракия ,питка,медец???
Много ми е любопитно!
Всъщност нека го построят и всеки от държавата -която е наша, на суверена ,да има право да му се "изреди" безплатно за седмица, в рамките на 20 години.Все пак се стъва на наша -държавна земя.Тази ДЪРЖАВА събира от нас данъци и такси и какви ли не пари нека сега ни отреди съсобственност в тази част от комплекса 100 метра от брега на морето.Теглим ролетка и докъдето ...до там.
А за качеството на архитектурата с тези облички курнизи на прозорците ,не ми се отваря дума.Много ВЕЛИКИ архитекти се навъдиха в територията...самочувствие като на фараонски подгласници ,както е било в Египет и както им внушаваха в УАСГ ама ..моженето, характара да отстоиш качество и да дадеш собствена-световна идея,май ,май..няма.
Маршалов
Рейтинг: 506 НеутралноБеше прекрасно местенце. Минало свършено!
мурзилка
chichka
Рейтинг: 3396 НеутралноДо коментар [#24] от "log_on":
Русия е проказата на планетата Земя.Пич, не чети Уикито.....то не важи за тази територия. Всичко е в кадастрални парцели! За няколко години от СВ Тома до в.с.Дюни ще е бетонна стена като Слънчака. Строи се с руски капитали за руския пазар.
chichka
Рейтинг: 3396 НеутралноДо коментар [#64] от "!D !калпав е новия вид Дневник!":
Русия е проказата на планетата Земя."Първо, ясно е като бял ден,че са се опитали да докарат "БЛОКОВЕТЕ" до 20 метра от морето."
Не , долната тераса ще е на 12 м от прибоя на това място!!!
chichka
Рейтинг: 3396 НеутралноДо коментар [#48] от "tacheaux":
Русия е проказата на планетата Земя.Грешиш няма да е хотел, а апартаменти на руснаци!
olimpipanov
Рейтинг: 906 НеутралноДо коментар [#30] от "Petleshev":
Не могат да се избият, но може да се изперат едни други мръсни пари - от наркотици и проституция.
incognito
Рейтинг: 616 НеутралноИ освен че бетонираха природата, сега ние плащаме заплатите на подчинените им с 80/20.
gigabyte
Рейтинг: 395 НеутралноЩом са си наумили да наливат бетон, ще го направят. Българинът няма спиране. Като бетонират Черно море, ще си намерят друго място за бетониране. Дали ще имат туристи за хотелите, явно не е толкова важно. Както някой каза по-горе, след 10 000 години едва ли ще има и следа от обектите.
masterherbaltea
Рейтинг: 1385 НеутралноДо коментар [#29] от "sa6":
Зная доста, не всичко казвам - вадя каквото преценя. :-) не ме поканиха на договорките САЩ-Русия и се мъча да отгатна по коствени признаци какво са договорили. dark'star, 02.12.22, https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/12/02/4423244_putin_e_otkrit_za_dialog_spored_kremul_no_i_toi_ima/comments#comment-225 https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2023/04/28/4477090_ima_zaginali_pri_nova_vulna_ruski_raketi_sreshtu/comments#comment-51Да ги слагат по-бързо за да се разсеят вярванията най-накрая как ГРОБ ни пазят от комунистите.
Padrino
Рейтинг: 563 Веселоhttps://www.youtube.com/watch?v=HnQxC3W4IxU
Чакайте да дойдат туристи.....😂😂😂😂😂😂😂😂😂
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3247 ВеселоОбикновенно чета повечето/всичките коментари, този път е изключение. Та се извинявам ако "копирам" някого.
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi1. ЕВАЛА на автора на скицата, и на Дневник че я поместиха. Сега ВСЕКИ е чат за к'о ста'а дума.
2. 'Сичко ясно и разбрано от сатията, специално това "...в България по документи може 'сичко...".
Не разбрах друго: КЪДЕ е общинския път, който правел това "подпорно съоръжение" строеж на втора линия? Онази ивица между шезлонгите на хотела и плажа. 'Дето не завършва в нищо, демек не е път като път. И защо се третира като "път" а не част от плажа?!? Да е баир с камъняци случайно?
Море сопата, СОПАТА!!!
Николай Бучков
Рейтинг: 382 НеутралноНе се бяха стиковали професионално , защото бяха като в баснята за орела , рака и щуката......Първо , нелепо прозвуча , че съществуващият път щял да пропадне и това наложили укрепването му......второ , основанието било геоложкия доклад......ами , за да се направи път над възможно свлачище , също има геоложки доклад за видовете почви и носимоспособността им....явно , докладът е изключвал свличане на пътя.....но , на
показаната снимка се вижда разцепване на банкета след появата на " СВЛАЧИЩЕТО "...това допуска предварителна намеса за предизвикване на такъв процес.....след тази " обработка " следват щенията на инвеститора , архитектурата и .....конструкцията , коята е замислена и направена спрямо поръчката на инвеститора.....Елементарно е. По -добре е да не ги показват по ......
vivanova50
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#19] от "jmf29537805":
Пътят не е между плажа и строежа, а строежът е между плажа и пътя
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 3247 ВеселоМай грешиш, от морето до земята зад сградата има 5 етажа, по 3 м' бруто-това са 15 м. Ако от земята зад хотела е позволено кота 10 м, от морето са вече 25 м.
П.С. Инженер съм от 1973. ОЩЕ НЕ СФАЩАМ ЛОГИКАТА НА БУЛГАРИСТАНСКАТА "КОТА КОРНИЗ"?
София е пълна със сгради с покриви стръмни като швейцарски хижи, в които от корниза до билото има 3 етажа (веднъж преброих и 4, около бул. България до Хиподрома)
До коментар [#14] от "mihail_p":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Raging
Рейтинг: 561 ВеселоАма кой ще стъпи в тоя хотел втора линия? Пътя пред него ли е, зад него ли е? Архитект ли си? Инженер ли си?
karatista
Рейтинг: 3811 Неутралнои това го показват месеци след като гръмна всичко. кой знае колко са го редактирали от първоначалния план...
mr. Gorbachev, tear down this wall!zhivko6461
Рейтинг: 860 НеутралноПтиците се бяха настроили за плаж в България. Лично премиерът им обеща. Но ... Дали и те няма да се насочат към Гърция? На тях май не им искат формуляр и не е необходимо да летят до Кулата-Промахон.
mr_vach
Рейтинг: 450 НеутралноИз въпросите и отговорите на фирмата:
Порусначен народ- слаба държава19. Попада ли проектът в защитена местност? Да, попада в защитена зона BG0001001 „Ропотамо” за опазване на природните местообитания и на дивата флора и фауна и защитена зона BG0002041 „Комплекс Ропотамо” за опазване на дивите птици.
20. Може ли да се строи в защитена местност? Да, може, стига да се следват предписанията за конкретната защитена местност.
Извод: в България всичко може. Няма защитено, няма Натура-2000, няма национални паркове, няма "плажовете са публична собственост"- всичко може! Може лайняният олигарх Доган да си загради цял плаж и да сложи бариера, може някаква мутра да плати и да заравнят дюна с багер, може друга мутра да "укрепи" свлачище с хотел, може и още и още и още...
На "архитектите" и на мутрата-тарикат им пожелавам парите от "проекта" да ги дадат за лекарства на близките си. Единственото, за което ме е яд, е че в Черно море няма цунамита
Това в България вече не е корупция и кражби- това е самоубийствен канибализъм.
Обиколил съм цяла Сицилия- дори и Сицилианската мафия не си е позволила да строи хотели на по 20 метра от водата, да строи "подпорни" хотели и да обсебва цели плажове за "своите хора".
Тия няма да спрат докато не се пръснат от лакомия и не съсипят всичко, щото като застроят и последния плаж и го заградят и сложат по 30 лв чадър и последният балък ще се усети и ще спре да ходи на Бетономорието и тогава ще започнат да се изяждат помежду си и ще започнат да реват да им намаляват ДДС, данъци и да им опрощават пари
Някой беше казал "добре че България не е на три морета, защото щяхме да ги унищожим и трите" и е прав...
pavur
Рейтинг: 2331 НеутралноГледам безработните комуняги на Нинова и Манолова да налазили статията. Ми работете ,образовайте се ,развивайте бизнес и ше влезете в новините като инвеститори. А не некви комунисти и зелени да ми се жалват от неква стена ,построена с кървав труд и бизнес . Ревеъебли комуняги ,ревете. Не можете да спрете прогреса.
pavur
Рейтинг: 2331 НеутралноРаботи ,образовсй се ,развивай бизнес ,строй стени и не се жалвай ,комуняга. Тая стена не е строена от комунисти ,а от работещи ,интелигентни и образовани ,предприемчиви хора . Аман от комуняги ,дето спират прогреса. Ми вие утре и космодрума на Мъск ше искате да затворите , комуняги.
pavur
Рейтинг: 2331 НеутралноТе комунистите и от Цукерберг се жалват. Ми образовай се ,работи ,развивай бизнес и тогаз плямпсй ,комуне.
pavur
Рейтинг: 2331 НеутралноКомунистите не искат да се развива туризъм у нас. Искат да седим на ниво комунизъм от педесетте с град Сталин , без подпорни стени и сичко да се срине и фалира .
kcq33617839
Рейтинг: 0 ВеселоАбе на кой му дреме? Летуваме в Гърция и Албания. Там на лайноморието да правят каквото искат. Бал съм ги.
Поздрави