Абе кой от де свари все такова парите на държавата ,пардон ,на данъкоплатеца ,така ,че дали банката ще ги открадне или държавата ,или друг ,вече няма значение .
Това не е “инвестиция”, а източване на държавни (наши) пари в частни джобове на приближени до властта лица.Класическа олигаргична схема.Но за невежите поддръжници на безкнижния, олигарх е не Цеко Минев или Младен Мутафчийски, а Прокопиев.Поне да бяха отворили тълковния речник... 🙄
Ако тая мантра беше вярна, щеше ли да има нужда да се повтаря?
Който потъва, трябва да се остави да фалира. Това е капитализмът. Не може при всяка криза да тичаш държавата да те спасява, а междувременно да й викаш, че е лош стопанин.
Ако е прекалено важен за страната бизнесът и не може да се оправя сам - просто го национализираш, вместо да го дотираш. На по-лоши стопанин няма да случи.
Работата е там, че и в Америка това не се прави, понеже капитализмът е само за населението - за корпорациите има социализъм и на тях никога не им е малко преточването на пари от държавната хазна.
Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства.
Волтер, 1765
В неделя Иво Прокопиев и още петима души бяха изцяло оправдани по всички повдигнати им от прокуратурата обвинения във връзка с продажбата на миноритарния дял на държавата в ЕВН. В студиото на "Алтернативата" той коментира, че в крайна сметка се е видяло колко кухи са били обвиненията на прокуратурата и че при сключването на сделката са спазени всички правила и закони и няма увреден интерес. "Не може дълги години да си обвиняем и запориран без да има абсолютно никаква смислена причина за това", подчерта той"
Цялата статия е за да се пусне това, което пък не е по темата на статията
Реално държавата не наля пари в ПИБ за да изпълни условията на ЕЦБ. ПИБ щеше да набере капитал, ако беше свалил цената на борсата, но това можеше да превърне Цеко Минев и ортака му в миноритари и възможност за повече контрол върху дейността на банката като публично дружество, доколкото ги има в България.
Барба Ганьос и Малкия Шиши - Бездомника В.Г. наляха парите "по спешност", за да може Бай Цеко да остане мажоритар. И също така са накари чеха да вкара едни пари там, защото не може само държавата еднолично да запише целия капитал. Какво ще получи чеха, за тази губеща инвестиция в акции на ПИБ, в замяна от Шайката ще стане ясно.
Да се допусне контрол на ПИБ "отвън" не е добра идея. Част от парите на Пеевски са там и Шайката не харесва това.
Кажи ми 1 бизнес или услуга която се управлява добре от държавата? БДЖ? Пощи? Топлофикация? Водата? Ти си болен. Цял Видин остана без вода заради некадърноста на държавната фирма, БДЖ фалира 50 пъти за последни 5 години, а той вика че държавата не била лош стопанин. Има една поговорка че ако държавата отговаряше за пустинята сахара, до 10 години няма да остане пустиня.
Принципно, държавата няма как да е лош или добър стопанин - това е функция от хората, които управляват държавата и институциите в нея. Дори и в България има примери за добре работещи държавни търговски дружества, въпреки гербавата чума, скапала цялата държавна администрация и местната власт.
До колкото герберите си присвоиха държавата си абсолютно прав.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Ааа... федералният резерв , като налива пари у Мерил линч примерно, няма таквиз мъдри критики. Що така интересно, все пак там става въпрос за невъобразими милиарди !?
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Само за сведение - това е редовна практика на немската държава, да инвестира в големите частни банки и не само в тях...
—цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град
Дали можеш да ми кажеш (само за сведение) кога в Германия си видял опашки от бивши вносители в банката, желаещи да си изтеглят парите колкото се може по-скоро!?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#25] от "Барба Ганьос прУфесУр доФтор на нЕУките":
“Никой, никъде не е казвал, че условие за влизане в ЕЗ е държавата да изкупи на двойна над пазарната цена, едни неликвидни акции, от които никога няма да си върне парите ББР.”
Нека не си правим илюзии - ако България някак додрапа в Еврозоната, именно ББР и ПИБ моментално ще бъдат закрити.
По настояване именно на ЕЦБ.
Но понеже ния няма как да додрапаме до Еврозоната с тези два скачени сифона за източване на бюджета, нас просто ни лъжат, че някой си искал да ни вкарва рам.
В пълна заблуда си, направо се учудвам. ЕС иска да завземе максимално пазара в България. Нашите големи компании им пречат и ще ги унищожат всичките. ПИБ е втора или трета по пазарен дял Банка, по едно време беше и втора. А правителството е машата, която разчиства пазара за френски, немски и италиански компании, срещу еврофондове за които никой не се интересува как се харчат, може и библиотеки в селата да направим, стига съответните фирми да печелят. Това е сделката. Унищожиха почти всички големи компании, нищо чудно сега тотото да фалира и да подарят пазара на някоя чужда компания. Тогава няма да го има Божков, да спонсорира Левски и да прави Музей в центъра на София, чужденците са тук само за печалби.
Баце обслужва интересите на олигархията с нашите средства. А едно време само им отваряше вратите на лимузините. Какъв връх, какви висини постигна само... Иначе, още малко и без малко да влезнеме в чакалнята. Трай коньо за зелена трева...
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА!
ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
“Баце обслужва интересите на олигархията с нашите средства.”
Точно това трябва да се обясни търпеливо и с прости думи на редовия гласоподавател: че властта отчита кух икономически растеж за сметка на претакане на огромни суми от бюджета и от евросубсидии в джобовете на олигархията, докато той - редовият гласоподавател - е вечно прецакан.
Никога, в нито един период на Тодор Живковия соц не се е крадяло така. Тогавашните номенклатурчици с техните 80 квадрата “тухла” в Изток или Ленин (Яворов) бяха жалки голтаци в сравнение с Цеко Миневци, Братя Гелови и Мамин Шишко.
Ако държавата не беше инвестирала, щеше да почне рев как може една банка да ни спира за Еврото. И как държавата е трябвало да направи нещо. Но както точно нещо - никой не казва. :)
Това не е игра "на чеха", а на Кремъл.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гоуем спец се извъди тоя другар! Това не е чиста инвестиция а изпълнение на едно от условията за влизане в чакалнята на еврозоната! Това, че не ви изнася да минем към еврото не значи, че държавата прави някаква грешка!
Др.Иво да вземе отношение,че да мога и аз да взема отношение!!!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
Изкусно играе кремъл, след ефките, реални стъпки за влизане в ЕЗ. Междувременно ЗА РАЗЛИКА от Германия (на прага на рецесия), България отбеляза 3 процента ръст на икономиката за миналата година и се справя ПО-ДОБРЕ с ковида тази.
Да продължават да играят така
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Хайде да речем, че аз съм редовият гласоподавател, ти си ми обяснил положението с прости думи, а аз съм те разбрал и повярвал. С какво може да помогне това, като в парламента няма нито един депутат в реална опозиция?
Последните избори се състояха само за да отстранят малцината десни депутати, изискващи законност. Сега вече няма кой да им търси сметка на управляващите за каквото и да било. Не само няма алтернатива, но има и опашка от нови псевдоалтернативи като партията на Слави, които да оберат колебаещите се.
Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства.
Волтер, 1765
Ами на мен в ушите ми звъни : -ГЕРБ е дясна партия! -ГЕРБ е дясна партия! -ГЕРБ е дясна партия! -БСП е лява партия? -БСП е лява партия? - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Не, не вярвам. Дори и да има контакти. Аз мился, че по-скоро ще му дадат да си направи талончета за търкане. Сега в конституционния съд ще падне забраната за частни лица и той ще си направи лотария, като се точита където трябва.
Бойко , Цеко и Мутафчиев са ми ясни . Ама защо има клиенти които ползват тази банка !? Колко пъти я спасяват с държавни пари ? Колко скандала имаше с нея , с нейните офшорни компании и с Георгиус ?
Тази мантра умря когато държавните болници ръководени от лош стопанин лекуваха болни с ковид, а частните банки с добрите стопани се скатаха и продължиха да трупат печалби.
Питам се дали е работа на държавата да осигури условия да влезем в еврозоната? И дали трябва да се откажем от това само защото вечните хейтъри пак ще хейтът за решението на правителството..
навсякъде спасяват банки, къде по-елегантно, къде не чак толкова. въпросът е дали новите правила след влизането в ерм ще спрат поне не елегантните спасявания
Сега ще му заведат ново дело на Прокопиев, за изказване срещу властта.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
В неделя Иво Прокопиев и още петима души бяха изцяло оправдани по всички повдигнати им от прокуратурата обвинения във връзка с продажбата на миноритарния дял на държавата в ЕВН. В студиото на "Алтернативата" той коментира, че в крайна сметка се е видяло колко кухи са били обвиненията на прокуратурата и че при сключването на сделката са спазени всички правила и закони и няма увреден интерес. "Не може дълги години да си обвиняем и запориран без да има абсолютно никаква смислена причина за това", подчерта той"Цялата статия е за да се пусне това, което пък не е по темата на статията
То дето не е по темата, ами и не е вярно. Как може да си "изцяло оправдан", като делото е минало само на първа инстанция? Оправдан си на първа инстанция, "изцяло" ще е, като те оправдаят на третата…
Това се отнася за спасяване на банки. Тука положението е леко различно. ПИБ нямат нужда от спасяване. Т.е. предположението на Прокопиев е логично за закъсали банки. ПИБ не са закъсала банка (все още, но нищо не се знае). ;)
Имаме банка, която отговаря на националните регулации и няма причина да и бъде отнет лиценза.
Имаме стрес тестове, които откриват, че при не знам си какъв сценарии банката може да фалира, затова е добре да има там едни 200 мил отгоре капитал.
Тези стрес тестове не фигурират никъде законово - нито у нас, нито в ЕС.
Те са там някакъв начин за оценка от ЕЦБ и ако искаме да влезем е чакалнята е добре и тази точка да е изпълнена.
Само че банката е частна и собствениците може да не им пука за влизането в ЕЗ. И изобщо не са длъжни да правят нищо. Т.е. трябва там регулатора (БНБ) да измисли нещо за да ги накара да покрият изискванията на този стрес тест - било чрез закон, било чрез нещо друго. Най-вероятно чрез вдигане на капитала. Само че не може да напише закона специално за ПИБ. Евентуално закона ще засегне и други банки. И ще почне рев как други банки трябва да правят подобни галимации само заради една банка, нищо че те отговарят на законите и на стрес тестовете. :)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
+++ Най-накрая някой да го каже! Да не говорим, че сега икономиката е и много по-голяма, отколкото по соца, т.е има много повече какво да се краде.. За съжаление може и да свършим и много по-зле отколкото и през 89-а..
До коментар [#32] от "Norman Granz":+++ Най-накрая някой да го каже! Да не говорим, че сега икономиката е и много по-голяма, отколкото по соца, т.е има много повече какво да се краде.. За съжаление може и да свършим и много по-зле отколкото и през 89-а..
Кое бе, рожбе? Ти чакаш бившите партийни секретари да ти кажат каква е икономиката на България? Ми то си има Евростат, а това, че на умнокрасивите комунистически крадци им се привиждат мандри и чевермета из Балкана с крадени ягнета - туй е ефект от глада. Пущи си "Треска за злато" на Чаплин, да видиш как оня изгладнелия го вижда като охранен петел и го погва из колибата. Тъй са и пребоядисаните червени партизани от ДСБ. Гледайте ги тия класики, не мой само с тезисите на 13-ия конгрес цял живот...
Интересно е все пак: не си изпаднал чак до там да лъготиш, че да кажеш "съпротива срещу влизането в ЕЗ". Не разбирам? Опитваш се да вложиш все пак някаква фактология в тролбата ли? Ма ти отдавна лъжеш като разпрано, дребно човече. Само ще ти гледаме сеира кога ще минеш на следващата фаза, което при лъжец като теб, продал жалката си душичка, е неминуемо.
Само за сведение - това е редовна практика на немската държава, да инвестира в големите частни банки и не само в тях.
—цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град
Не на цени 2 пътни над пазарните и не така, че мажоритарните собственици, докарали съветваната организация да търси държавна помощ, да запазят пълен контрол върху компанията !
Разбирате ли, приятели, за какви долни човечета става дума. Боклукът на обществото, несъмнено. Нагли и нахални участници в престъпна група за рекет, тормоз и гьобелсова пропаганда.
До коментар [#2] от "Един вампир броди из Европа":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Всичките другари са "от сой"- все доказани кадри!Крайно време е някой да сезира ЕС за тази откровена държавна помощ!
До коментар [#67] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":"продал жалката си душичка"Къде да одя да ми четат хонорара?Дай некъв купон за примоция да фана бонус
Без хонорар си, спокойно, всички знаем. Просто да къртиш комплексчета. Не знам кое е по-лошото: може би по-добре за пари да го правеше, че по имаше шанс да ти дойте акъла в главата. А сега ще си останеш долен и гнусен за цял живот. Съдба.
Е, този месец ще се разбере дали влизаме в чакалнята на еврозоната.
Ако влезем, налените в ПИБ пари имат смисъл - все някой щеше да ги открадне, я колектори, я Вълка, а така поне данъкоплатците получават нещо.
Ако не влезем, някой все пак трябва да носи отговорност - не може да си обещавал, че чакалнята е на една ръка разстояние, а накрая да кажеш, че е нямало как да се получи и никой не е виновен. Малко остана и ще видим.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
Да напомня, че парите в ПИБ бяха наляни след отмяната на извънредното положение, а не преди епидемията - т.е. коронавирусът не може да е извинение, ако не ни поканят в чакалнята. Костов, Сорос и Орешарски също не са.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
До коментар [#64] от "Reporter US":Точно,...Евростат. Та според Евростат Румуния ни води с две обиколки....А по времето на "любимия" ти Костов бяхме три обиколки пред тях...Що така?
Нали ти обясних вече, в другата тема? Защото др. Костов подари рафинерията ни на Путя и разруши всички предприятия, подарявайки ги на комунистическите си господари, като с това остави без работа два милона работещи, квалифицирани и образовани българи, които си потърсиха и намериха работа в чужбина. В същото време Румъния вкара Рено в заводите на Дачия и сега цяла Европа кара "Дъстър", "Сандеро" и "Логан" - де факто чиста проба "Рено", на сносни цени - а България тепърва строи заводи и търси работници за тях. Да ти го нарисувам ли, за по-лесно, че явно не си от схватливите?
Нали ти обясних вече, в другата тема? Защото др. Костов подари рафинерията ни на Путя и разруши всички предприятия, подарявайки ги на комунистическите си господари, като с това остави без работа два милона работещи, квалифицирани и образовани българи, които си потърсиха и намериха работа в чужбина.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Има ли дюнер до Кърниградска, да замезвате по време на смяната? Тънас минава ли на проверки на караула или можете да жулите шльокавица, докато намалявате процентите за радикалното БКП - ДСБ, пишейки неграмотни коментари в сайтовете на олигрусите?
Братле, ако наистина вярваш, че процентите на дадена партия намалят щото някой неин привърженик прави лошо впечатление по интернет, къде точно мислиш, че се позиционираш ти в случая 😃😃😃
Подправянето и фалшифицирането са стари милиционерски мурафети, явно добре усвоени... Гладът какво не прави...[/quote]
Как глад бе, другар, нали сме окрали всички фондове и всички бЬОджети - как така глад? То вие, че сте некадърни един лев да изкарате извън грантовете и копейките за тролене, не сте останали гладни, че ние ли?
Как глад бе, другар, нали сме окрали всички фондове и всички бЬОджети - как така глад? То вие, че сте некадърни един лев да изкарате извън грантовете и копейките за тролене, не сте останали гладни, че ние ли?
Наистина е забележително, че Дневник толерират съществуането на подобен тролиат тук. Може би и те като някои други тролове, погрешно си мислят, че даден пишещ може да отврати някого от политическата сила, на която е симпатизант, ако останалите го намират за отвратителен.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ми пробвай с картинки от любимият ти Евростат...Там показват как през 1997(идва Костов) Румъния е по-добре от България...2001(Костов го разкарват) Румъния е по-зле от нас...можеш да продължиш с картинките... А, пропуснах, румънците правят коли от доста време...
Хммм ... дано Иво Прокопиев не се сети да съди българската прокуратура в "Европейския съд", за нанесени щети и накърнена репутация, е тогава ще има да плащаме.... но няма страшно, свикнали сме. За колко дела грешно заведени от корумпираната прокуратура е плащал народа ни. Накой знае ли, бройката и колко пари като обещетение срешу грешни прокурорски обвинения и съдебни решения сме платили? Накой от вас, знае ли колко прокурори или съдии са отстранени от работа или са осъдени да платят нещо? В случая с Иво Прокопиев, няма и да питам колко държавна пара е изпотрошена от принципа "кипи безсмислен труд" и в днешният ден примери колко щеш. Поздрави от непознат остров.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
До коментар [#90] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":
Е защо тогава се нервиш, виж гаден гербо-тръмпо-фашис като мене как ти се радва, нека Репортера повече да отблъсква, да фане Дай България конституционно мнозинство направо, мухахахаха
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Герберче нещастно, познаваш ли някой почтен човек,, който си изкарва прехраната по независим от Шайката начин и е гласувал за ГЕРБ или БСП? Аз не познавам такъв, а мисля че познавам много хора, които имат не само за хляба ами и за сиренето ....
Хммм ... дано Иво Прокопиев не се сети да съди българската прокуратура в "Европейския съд", за нанесени щети и накърнена репутация, е тогава ще има да плащаме.... но няма страшно, свикнали сме. ..
А аз се питам защо държавата не завежда регресивни искове към виновните за тези плащания. И защо Божият инструмент не се задейства и не преследва виновните за това?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ivant88
Рейтинг: 289 НеутралноДържавата е лош стопанин.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 3091 НеутралноАко банката е на едни наши добри другари, си е даже много правилно. Другарите наши, банката наша, държавата наша. . .
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)samoedin
Рейтинг: 4243 НеутралноТя инвестира в частни джобове ! Пази престъпни бизнеси, а опрасква тези на нормалните хора, коит не искат да бъдат част от ОПГ - то !
Nikoi
Рейтинг: 796 НеутралноАбе кой от де свари все такова парите на държавата ,пардон ,на данъкоплатеца ,така ,че дали банката ще ги открадне или държавата ,или друг ,вече няма значение .
hope
Рейтинг: 2687 НеутралноПеевски е купил /неофициално все още/ ПИБ .
Любовта ще спаси света!!!Иначе ги заплашваше фалит.
K2
Рейтинг: 2628 НеутралноМного десни политики напоследък.Държавен воден сектор. държавни бензиностанции , инвестиране в закъсали банки. Все десни политики.
SHADOWS of SOFIAhope
Рейтинг: 2687 НеутралноОтнемане на лиценза по-скоро
Любовта ще спаси света!!!Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноТова не е “инвестиция”, а източване на държавни (наши) пари в частни джобове на приближени до властта лица.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Класическа олигаргична схема.
Но за невежите поддръжници на безкнижния, олигарх е не Цеко Минев или Младен Мутафчийски, а Прокопиев.
Поне да бяха отворили тълковния речник... 🙄
K2
Рейтинг: 2628 НеутралноЗа отваряне на тълковен речник е необходимо усилие.Пък Той и даже апологетите Му , не са склонни към такова усилие. SHADOWS of SOFIA
Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#6] от "K2":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Много десни политики напоследък.Държавен воден сектор. държавни бензиностанции , инвестиране в закъсали банки. Все десни политики.”
Разминахме се на косъм (засега - по-нататък не се знае) с най-страшното: ДЪРЖАВНО ФИКСИРАНИ ЦЕНИ на основните потребителски стоки.
Нещо, което щеше да ни докара Луканова и Виденова зими 2 в 1.
Petko Boukov
Рейтинг: 647 НеутралноАко тая мантра беше вярна, щеше ли да има нужда да се повтаря?
Който потъва, трябва да се остави да фалира. Това е капитализмът. Не може при всяка криза да тичаш държавата да те спасява, а междувременно да й викаш, че е лош стопанин.
Ако е прекалено важен за страната бизнесът и не може да се оправя сам - просто го национализираш, вместо да го дотираш. На по-лоши стопанин няма да случи.
Работата е там, че и в Америка това не се прави, понеже капитализмът е само за населението - за корпорациите има социализъм и на тях никога не им е малко преточването на пари от държавната хазна. Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5719 ЛюбопитноСамо за сведение - това е редовна практика на немската държава, да инвестира в големите частни банки и не само в тях.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевNorman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Само за сведение - това е редовна практика на немската държава, да инвестира в големите частни банки и не само в тях.”
На двойна цена за акция спрямо пазарната?
https://www.mediapool.bg/opitat-na-darzhavata-da-kupi-aktsii-v-pib-otiva-na-sad-news309153.html
дерибеев
Рейтинг: 3334 ВеселоВ неделя Иво Прокопиев и още петима души бяха изцяло оправдани по всички повдигнати им от прокуратурата обвинения във връзка с продажбата на миноритарния дял на държавата в ЕВН. В студиото на "Алтернативата" той коментира, че в крайна сметка се е видяло колко кухи са били обвиненията на прокуратурата и че при сключването на сделката са спазени всички правила и закони и няма увреден интерес. "Не може дълги години да си обвиняем и запориран без да има абсолютно никаква смислена причина за това", подчерта той"
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЦялата статия е за да се пусне това, което пък не е по темата на статията
Барба Ганьос прУфесУр доФтор на нЕУките
Рейтинг: 8 НеутралноРеално държавата не наля пари в ПИБ за да изпълни условията на ЕЦБ. ПИБ щеше да набере капитал, ако беше свалил цената на борсата, но това можеше да превърне Цеко Минев и ортака му в миноритари и възможност за повече контрол върху дейността на банката като публично дружество, доколкото ги има в България.
Бай Ганьо уби Алеко, Барба Ганьос - Милен!Барба Ганьос и Малкия Шиши - Бездомника В.Г. наляха парите "по спешност", за да може Бай Цеко да остане мажоритар. И също така са накари чеха да вкара едни пари там, защото не може само държавата еднолично да запише целия капитал. Какво ще получи чеха, за тази губеща инвестиция в акции на ПИБ, в замяна от Шайката ще стане ясно.
Да се допусне контрол на ПИБ "отвън" не е добра идея. Част от парите на Пеевски са там и Шайката не харесва това.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоСлед яростната умнокрасива съпротива срещу сделката с ефките сега пак яростна умнокрасива съпротива срещу стъпките за влизане в ЕЗ.
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayТия 'десни' 'прозападни' 'антикомунисти' :)
jbd53648383
Рейтинг: 8 ВеселоА бре Иво, а бре Прокопиев ..., трай си. До сега беше следствен и държавата те пазеше. Сега си оправдан и ТИМ само чака зелена светлина.
happystory
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#1] от "ivant88":
Кажи ми 1 бизнес или услуга която се управлява добре от държавата? БДЖ? Пощи? Топлофикация? Водата? Ти си болен. Цял Видин остана без вода заради некадърноста на държавната фирма, БДЖ фалира 50 пъти за последни 5 години, а той вика че държавата не била лош стопанин. Има една поговорка че ако държавата отговаряше за пустинята сахара, до 10 години няма да остане пустиня.
Барба Ганьос прУфесУр доФтор на нЕУките
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Petko Boukov":
Бай Ганьо уби Алеко, Барба Ганьос - Милен!Турнаф ти един плУс, ама нема прокопсаш с него!
Принципно, държавата няма как да е лош или добър стопанин - това е функция от хората, които управляват държавата и институциите в нея. Дори и в България има примери за добре работещи държавни търговски дружества, въпреки гербавата чума, скапала цялата държавна администрация и местната власт.
дерибеев
Рейтинг: 3334 НеутралноДо коментар [#17] от "jbd53648383":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васПрисъдата не е влязла в сила
extraCACA
Рейтинг: 1981 Веселоразбира се... а мама Меркел редовно излиза по протести в тяхна полза :)
https://static.bnr.bg/sites/horizont/shows/obzorni/sunday150/society/bulgaria/publishingimages/14878/12-12-29-12301_1.jpg
Храбър
Рейтинг: 1462 НеутралноДо колкото герберите си присвоиха държавата си абсолютно прав. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
schwimmwagen
Рейтинг: 1717 НеутралноАаа... федералният резерв , като налива пари у Мерил линч примерно, няма таквиз мъдри критики. Що така интересно, все пак там става въпрос за невъобразими милиарди !?
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Храбър
Рейтинг: 1462 ВеселоДали можеш да ми кажеш (само за сведение) кога в Германия си видял опашки от бивши вносители в банката, желаещи да си изтеглят парите колкото се може по-скоро!? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#25] от "Барба Ганьос прУфесУр доФтор на нЕУките":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Никой, никъде не е казвал, че условие за влизане в ЕЗ е държавата да изкупи на двойна над пазарната цена, едни неликвидни акции, от които никога няма да си върне парите ББР.”
Нека не си правим илюзии - ако България някак додрапа в Еврозоната, именно ББР и ПИБ моментално ще бъдат закрити.
По настояване именно на ЕЦБ.
Но понеже ния няма как да додрапаме до Еврозоната с тези два скачени сифона за източване на бюджета, нас просто ни лъжат, че някой си искал да ни вкарва рам.
Хайде, със здраве от мен.
hope
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#26] от "Norman Granz":
Любовта ще спаси света!!!В пълна заблуда си, направо се учудвам. ЕС иска да завземе максимално пазара в България. Нашите големи компании им пречат и ще ги унищожат всичките. ПИБ е втора или трета по пазарен дял Банка, по едно време беше и втора.
А правителството е машата, която разчиства пазара за френски, немски и италиански компании, срещу еврофондове за които никой не се интересува как се харчат, може и библиотеки в селата да направим, стига съответните фирми да печелят.
Това е сделката.
Унищожиха почти всички големи компании, нищо чудно сега тотото да фалира и да подарят пазара на някоя чужда компания. Тогава няма да го има Божков, да спонсорира Левски и да прави Музей в центъра на София, чужденците са тук само за печалби.
НеКой
Рейтинг: 729 НеутралноПрокопиев и от банки ли разбира, нали беше издател.
Невинен при това.
pet fire
Рейтинг: 3520 НеутралноТака както съдиха Дянков, Прокопиев и Трайков за акциите на ЕВН, сеха трябва да съдят Борисов, Караниколов и Горанов за закупените акции на ПИБ
Kamenarski
Рейтинг: 233 НеутралноБаце обслужва интересите на олигархията с нашите средства. А едно време само им отваряше вратите на лимузините. Какъв връх, какви висини постигна само... Иначе, още малко и без малко да влезнеме в чакалнята. Трай коньо за зелена трева...
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!vassilun
Рейтинг: 5175 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
Дайте пример за купени от Германия акции на частна банка на цена два пъти над борсовата!
Благодаря!
Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#30] от "Kamenarski":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Баце обслужва интересите на олигархията с нашите средства.”
Точно това трябва да се обясни търпеливо и с прости думи на редовия гласоподавател: че властта отчита кух икономически растеж за сметка на претакане на огромни суми от бюджета и от евросубсидии в джобовете на олигархията, докато той - редовият гласоподавател - е вечно прецакан.
Никога, в нито един период на Тодор Живковия соц не се е крадяло така. Тогавашните номенклатурчици с техните 80 квадрата “тухла” в Изток или Ленин (Яворов) бяха жалки голтаци в сравнение с Цеко Миневци, Братя Гелови и Мамин Шишко.
Doge
Рейтинг: 751 НеутралноАз обаче нямам обяснение, каква е играта на чеха? Какво са му обещали? Щото едва ли е станал милярдер, докато е купувал акци на двойна цена.
Слава Україні!realguru
Рейтинг: 1957 НеутралноАко държавата не беше инвестирала, щеше да почне рев как може една банка да ни спира за Еврото. И как държавата е трябвало да направи нещо. Но както точно нещо - никой не казва. :)
Сега рев що държавата инвестирала. :)
Храбър
Рейтинг: 1462 НеутралноТова не е игра "на чеха", а на Кремъл. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
lz2
Рейтинг: 2185 НеутралноГоуем спец се извъди тоя другар! Това не е чиста инвестиция а изпълнение на едно от условията за влизане в чакалнята на еврозоната! Това, че не ви изнася да минем към еврото не значи, че държавата прави някаква грешка!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#34] от "realguru":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayТу му млякото горещо ту пък друго нещо.
Това им е ролята, жъките жъкат, умнокрасивците вряскат, дали щото е така или щото е иначе няма значение
juk
Рейтинг: 289 НеутралноМоже ли да се коментира?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Бланш
Рейтинг: 64 НеутралноИ Прокопи си играе на "господари и роби".
АмброзСП
Рейтинг: 930 НеутралноДр.Иво да вземе отношение,че да мога и аз да взема отношение!!!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯSyzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#35] от "Храбър":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway/Това не е игра "на чеха", а на Кремъл/
Изкусно играе кремъл, след ефките, реални стъпки за влизане в ЕЗ. Междувременно ЗА РАЗЛИКА от Германия (на прага на рецесия), България отбеляза 3 процента ръст на икономиката за миналата година и се справя ПО-ДОБРЕ с ковида тази.
Да продължават да играят така
Petko Boukov
Рейтинг: 647 НеутралноДо коментар [#32] от "Norman Granz":
Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765Хайде да речем, че аз съм редовият гласоподавател, ти си ми обяснил положението с прости думи, а аз съм те разбрал и повярвал. С какво може да помогне това, като в парламента няма нито един депутат в реална опозиция?
Последните избори се състояха само за да отстранят малцината десни депутати, изискващи законност. Сега вече няма кой да им търси сметка на управляващите за каквото и да било. Не само няма алтернатива, но има и опашка от нови псевдоалтернативи като партията на Слави, които да оберат колебаещите се.
Alexander97
Рейтинг: 1073 НеутралноАми на мен в ушите ми звъни :
-ГЕРБ е дясна партия!
-ГЕРБ е дясна партия!
-ГЕРБ е дясна партия!
-БСП е лява партия?
-БСП е лява партия?
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
lz73
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#34] от "realguru":
Мисля, че в саттията е казано какво е трябвало да се направи....ама то не е изгодно на собствениците на банката...
Doge
Рейтинг: 751 НеутралноДо коментар [#35] от "Храбър":
Слава Україні!Не, не вярвам. Дори и да има контакти. Аз мился, че по-скоро ще му дадат да си направи талончета за търкане. Сега в конституционния съд ще падне забраната за частни лица и той ще си направи лотария, като се точита където трябва.
Dankol
Рейтинг: 671 НеутралноБойко , Цеко и Мутафчиев са ми ясни . Ама защо има клиенти които ползват тази банка !? Колко пъти я спасяват с държавни пари ? Колко скандала имаше с нея , с нейните офшорни компании и с Георгиус ?
Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#44] от "Petko Boukov":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Последните избори ..."
Последните избори ЗАСЕГА, а не последните избори В ИСТОРИЯТА.
Освен ако Барба Ганьос не го занулят като големия малък батко в Кремъл.
Христо Атанасов
Рейтинг: 1380 НеутралноДо коментар [#1] от "ivant88":
Тази мантра умря когато държавните болници ръководени от лош стопанин лекуваха болни с ковид, а частните банки с добрите стопани се скатаха и продължиха да трупат печалби.
reply
Рейтинг: 464 НеутралноИ В КОЛЕКТОРИТЕ ОБИРДЖИИ НЕ И Е РАБОТА ДА ИНВЕСТИРА АМА ГО ПРАВИ , АПРОПО ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА ВЕЧЕ , ТЕРИТОРИЯ УПРАВЛЯВАНА ОТ МУТРОКЛАНОВЕ Е
Христо Атанасов
Рейтинг: 1380 НеутралноПитам се дали е работа на държавата да осигури условия да влезем в еврозоната? И дали трябва да се откажем от това само защото вечните хейтъри пак ще хейтът за решението на правителството..
karatista
Рейтинг: 3799 Неутралнонавсякъде спасяват банки, къде по-елегантно, къде не чак толкова. въпросът е дали новите правила след влизането в ерм ще спрат поне не елегантните спасявания
mr. Gorbachev, tear down this wall!today
Рейтинг: 1869 НеутралноСега ще му заведат ново дело на Прокопиев, за изказване срещу властта.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.dpnps
Рейтинг: 242 НеутралноПрокопиев е един от малкото хора в медийнито пространство, които произнасят думата “увреден” с правилно ударение, а именно “уврЕден”.
Вече дори и по новините масово ни се налага диалектното произношение “увредЕн”.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Reporter US
Рейтинг: 289 НеутралноТо дето не е по темата, ами и не е вярно. Как може да си "изцяло оправдан", като делото е минало само на първа инстанция? Оправдан си на първа инстанция, "изцяло" ще е, като те оправдаят на третата…
dosetliv
Рейтинг: 1531 НеутралноМоже, може. Нали, божем , влизаме в А група - ше играем по правилата.
https://www.euractiv.com/section/economy-jobs/news/italy-delays-presentation-of-plan-to-sell-monte-paschi-stake/
https://www.euronews.com/2016/09/12/spain-s-taxpayers-will-never-get-most-of-bank-bailout-money-back-report
Даже кога влезем в еврозоната ше спасяваме на само наши, ами и братски евробанки.
1107
Рейтинг: 626 НеутралноТя "държавата" е частна...
realguru
Рейтинг: 1957 НеутралноТова се отнася за спасяване на банки. Тука положението е леко различно. ПИБ нямат нужда от спасяване. Т.е. предположението на Прокопиев е логично за закъсали банки. ПИБ не са закъсала банка (все още, но нищо не се знае). ;)
Имаме банка, която отговаря на националните регулации и няма причина да и бъде отнет лиценза.
Имаме стрес тестове, които откриват, че при не знам си какъв сценарии банката може да фалира, затова е добре да има там едни 200 мил отгоре капитал.
Тези стрес тестове не фигурират никъде законово - нито у нас, нито в ЕС.
Те са там някакъв начин за оценка от ЕЦБ и ако искаме да влезем е чакалнята е добре и тази точка да е изпълнена.
Само че банката е частна и собствениците може да не им пука за влизането в ЕЗ. И изобщо не са длъжни да правят нищо. Т.е. трябва там регулатора (БНБ) да измисли нещо за да ги накара да покрият изискванията на този стрес тест - било чрез закон, било чрез нещо друго. Най-вероятно чрез вдигане на капитала. Само че не може да напише закона специално за ПИБ. Евентуално закона ще засегне и други банки. И ще почне рев как други банки трябва да правят подобни галимации само заради една банка, нищо че те отговарят на законите и на стрес тестовете. :)
Абе все рев както и да го гледаш :)
Reporter US
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#27] от "hope":
Мила! Сигурен съм, че всяка вечер преди лягане питаш сопруга си дали му пречи шума в главата ти...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petar Ivanov
Рейтинг: 424 НеутралноДо коментар [#32] от "Norman Granz":
Freedom of speech+++ Най-накрая някой да го каже! Да не говорим, че сега икономиката е и много по-голяма, отколкото по соца, т.е има много повече какво да се краде..
За съжаление може и да свършим и много по-зле отколкото и през 89-а..
Reporter US
Рейтинг: 289 ВеселоКое бе, рожбе? Ти чакаш бившите партийни секретари да ти кажат каква е икономиката на България? Ми то си има Евростат, а това, че на умнокрасивите комунистически крадци им се привиждат мандри и чевермета из Балкана с крадени ягнета - туй е ефект от глада. Пущи си "Треска за злато" на Чаплин, да видиш как оня изгладнелия го вижда като охранен петел и го погва из колибата. Тъй са и пребоядисаните червени партизани от ДСБ. Гледайте ги тия класики, не мой само с тезисите на 13-ия конгрес цял живот...
Petar Ivanov
Рейтинг: 424 ВеселоДо коментар [#64] от "Reporter US":
Freedom of speechЗаработваш ли добре герберско тролче..: ))
Нямам намерение да се обяснявам с тебе, просто взимам пуканките и ви гледам сеира..🍿🍿😂
olexander
Рейтинг: 724 НеутралноДо коментар [#27] от "hope":
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.Много лошо това ЕС. Да излизаме?
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноИнтересно е все пак: не си изпаднал чак до там да лъготиш, че да кажеш "съпротива срещу влизането в ЕЗ". Не разбирам? Опитваш се да вложиш все пак някаква фактология в тролбата ли? Ма ти отдавна лъжеш като разпрано, дребно човече. Само ще ти гледаме сеира кога ще минеш на следващата фаза, което при лъжец като теб, продал жалката си душичка, е неминуемо.
Индиана
Рейтинг: 515 НеутралноНе на цени 2 пътни над пазарните и не така, че мажоритарните собственици, докарали съветваната организация да търси държавна помощ, да запазят пълен контрол върху компанията !
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноИво Прокопиев: "Аз съм голям привърженик на влизането на България в Еврозоната"
Лъжлив Ламби:
Разбирате ли, приятели, за какви долни човечета става дума. Боклукът на обществото, несъмнено. Нагли и нахални участници в престъпна група за рекет, тормоз и гьобелсова пропаганда.
bat_plamen
Рейтинг: 5003 НеутралноВ този случай г-н Прокопиев е прав!Това си е открита държавна помощ!
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#67] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"продал жалката си душичка"
Къде да одя да ми четат хонорара?
Дай некъв купон за примоция да фана бонус
bat_plamen
Рейтинг: 5003 НеутралноДо коментар [#1] от "ivant88":
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Държавата е най-лошият стопанин!Социализмът го доказа нагледно
lz73
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#64] от "Reporter US":
Точно,...Евростат. Та според Евростат Румуния ни води с две обиколки....А по времето на "любимия" ти Костов бяхме три обиколки пред тях...Що така?
bat_plamen
Рейтинг: 5003 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Един вампир броди из Европа":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Всичките другари са "от сой"- все доказани кадри!Крайно време е някой да сезира ЕС за тази откровена държавна помощ!
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноБез хонорар си, спокойно, всички знаем. Просто да къртиш комплексчета. Не знам кое е по-лошото: може би по-добре за пари да го правеше, че по имаше шанс да ти дойте акъла в главата. А сега ще си останеш долен и гнусен за цял живот. Съдба.
еспресо
Рейтинг: 2237 НеутралноЕ, този месец ще се разбере дали влизаме в чакалнята на еврозоната.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Ако влезем, налените в ПИБ пари имат смисъл - все някой щеше да ги открадне, я колектори, я Вълка, а така поне данъкоплатците получават нещо.
Ако не влезем, някой все пак трябва да носи отговорност - не може да си обещавал, че чакалнята е на една ръка разстояние, а накрая да кажеш, че е нямало как да се получи и никой не е виновен. Малко остана и ще видим.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2792 НеутралноАбсолютно прав е.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Reporter US
Рейтинг: 289 ЛюбопитноАми като е толкова "открита", защо Брюксел не я санкционира?
еспресо
Рейтинг: 2237 НеутралноДа напомня, че парите в ПИБ бяха наляни след отмяната на извънредното положение, а не преди епидемията - т.е. коронавирусът не може да е извинение, ако не ни поканят в чакалнята. Костов, Сорос и Орешарски също не са.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Reporter US
Рейтинг: 289 ВеселоНали ти обясних вече, в другата тема? Защото др. Костов подари рафинерията ни на Путя и разруши всички предприятия, подарявайки ги на комунистическите си господари, като с това остави без работа два милона работещи, квалифицирани и образовани българи, които си потърсиха и намериха работа в чужбина. В същото време Румъния вкара Рено в заводите на Дачия и сега цяла Европа кара "Дъстър", "Сандеро" и "Логан" - де факто чиста проба "Рено", на сносни цени - а България тепърва строи заводи и търси работници за тях. Да ти го нарисувам ли, за по-лесно, че явно не си от схватливите?
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#75] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayСилно комплексиран съм, факт. Ко ше прая у лунохода със женските, ужас 😎😎😎
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноАми ... ако имаш по-разумно обяснение защо се дървиш на добрите и свестни хора, заповядай.
Всъщност, социопатите комплексирани ли са?
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноЕх, ако само бяха създали Бочко по-рано, каква приватизация само щеше да направи, а? 😃😃 😃
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноБратле, ако наистина вярваш, че процентите на дадена партия намалят щото някой неин привърженик прави лошо впечатление по интернет, къде точно мислиш, че се позиционираш ти в случая 😃😃😃
Kamenarski
Рейтинг: 233 Весело[quote#85:"Reporter US"][/quote]
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!Подправянето и фалшифицирането са стари милиционерски мурафети, явно добре усвоени... Гладът какво не прави...
Reporter US
Рейтинг: 289 ВеселоКак глад бе, другар, нали сме окрали всички фондове и всички бЬОджети - как така глад? То вие, че сте некадърни един лев да изкарате извън грантовете и копейките за тролене, не сте останали гладни, че ние ли?
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#86] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayСтупи, ти си БОГ в дисциплината, както знаеш имам усет за сенсейлъка :)
Дневник докога ще търпите троловете на шайката
Рейтинг: 8 НеутралноНаистина е забележително, че Дневник толерират съществуането на подобен тролиат тук. Може би и те като някои други тролове, погрешно си мислят, че даден пишещ може да отврати някого от политическата сила, на която е симпатизант, ако останалите го намират за отвратителен.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Kamenarski
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#88] от "Reporter US":
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!Молодец, так держать!
Едва ли си толкова неумен, че да ти идва безплатно отвътре. Ама знае ли човек... За АйКю-то нема да питам този път...
Роси
Рейтинг: 8142 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
Само че, за разлика от тука им изкупува акциите на много по ниска цена, а не като тука, на двойна.
lz73
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#80] от "Reporter US":
Ми пробвай с картинки от любимият ти Евростат...Там показват как през 1997(идва Костов) Румъния е по-добре от България...2001(Костов го разкарват) Румъния е по-зле от нас...можеш да продължиш с картинките...
А, пропуснах, румънците правят коли от доста време...
робин от Крузо
Рейтинг: 298 ВеселоХммм ... дано Иво Прокопиев не се сети да съди българската прокуратура в "Европейския съд", за нанесени щети и накърнена репутация, е тогава ще има да плащаме.... но няма страшно, свикнали сме.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.За колко дела грешно заведени от корумпираната прокуратура е плащал народа ни. Накой знае ли, бройката и колко пари като обещетение срешу грешни прокурорски обвинения и съдебни решения сме платили?
Накой от вас, знае ли колко прокурори или съдии са отстранени от работа или са осъдени да платят нещо?
В случая с Иво Прокопиев, няма и да питам колко държавна пара е изпотрошена от принципа "кипи безсмислен труд" и в днешният ден примери колко щеш.
Поздрави от непознат остров.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#90] от "Дневник докога ще търпите троловете на шайката":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЕ защо тогава се нервиш, виж гаден гербо-тръмпо-фашис като мене как ти се радва, нека Репортера повече да отблъсква, да фане Дай България конституционно мнозинство направо, мухахахаха
lz73
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#88] от "Reporter US":
Герберче нещастно, познаваш ли някой почтен човек,, който си изкарва прехраната по независим от Шайката начин и е гласувал за ГЕРБ или БСП?
Аз не познавам такъв, а мисля че познавам много хора, които имат не само за хляба ами и за сиренето ....
lz73
Рейтинг: 1808 НеутралноДо коментар [#95] от "робин от Крузо":
А аз се питам защо държавата не завежда регресивни искове към виновните за тези плащания. И защо Божият инструмент не се задейства и не преследва виновните за това?
Norman Granz
Рейтинг: 5241 НеутралноДо коментар [#92] от "Kamenarski":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.“Молодец, так держать!“
Чудя ви се понякога - на теб и още няколко души, които смятам за съмишленици.
Мен никаква сила не може да ме накара да вляза в диалогов режим с герберски трол.
В теми, където вилнеят такива, пиша 1-2 коментара по темата и си излизам. Закачките и опитите им да привлекат вниманието ми биват игнорирани.
Ако до днес, след всичко случило се последните 6 месеца, тия индивиди продължават да вярват на Бойко Борисов, те определено имат нужда от внимание.
Но не от моето.
Не съм психиатър.
Чар ли
Рейтинг: 8 ГневноДо коментар [#34] от "realguru":
Значи, може и на десетократна цена да се купят акции с "нашите пари".