Коронавирусът в България: отпада карантината за влизащи от Великобритания (хронология)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (122)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    Засега протестите не влияят на заразените.Това е добра новина.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Е вчера наистина имаме рекорд - 4885 теста.

  3. 3 Профил на NotWokeEnough
    NotWokeEnough
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Засега протестите не влияят на заразените.Това е добра новина.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА

    Това ще го разберем след 2 седмици

    'progressives' is the politically correct word for communists
  4. 4 Профил на bib45647808
    bib45647808
    Рейтинг: 8 Неутрално

    234 нови случаи и 146 излекувани за денонощие.
    В Русия от месец излекуваните са с няколко хиляди повече от новозаразените за деноноюие.
    Явно Братушките се справят по-добре от Тиквата.

  5. 5 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1713 Неутрално

    До коментар [#2] от "Lazarus":

    Който иска да щипне до Гърция - няма избор. Не се заблуждавайте, че държавата се е загрижила за здравето ви.

  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#3] от "vik":

    колко хора има на протеста в София ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 320 Весело

    "Живей и остави ги да умрат"

    (...щом искат)
    Имаше такъв Джеймс Бонд- филм (ツ)

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  8. 8 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Като видях резултатите, реших – Мангъров е направил преврат и управлява, без да сме разбрали. Баце го няма ни в Тойотата, ни по телевизора, НОЩ-та си мълчи, народът свободно си се разболява, щото нали така трябва. Трябва да си добием СТАДНИЯ ИМУНИТЕТ!
    Народе, какво става?
    Ще сринем болниците!

  9. 9 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 255 Неутрално

    До коментар [#3] от "vik":

    До тогава, я камилата, я - камиларя.

  10. 10 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Ами след тея протести,Софето трябва да гори след 10ина дни,що ли не ми се вярва!

  11. 11 Профил на julesta
    julesta
    Рейтинг: 486 Неутрално

    камунисти са най--нещастните

  12. 12 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    ако нямаше протести, заглавието щеше да е друго.

    сега партийната линия е "радев - демократ", пък ако паднат някои мърцина, колко му е - друг ще е виновен.

  13. 13 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    До коментар [#4] от "bib45647808":

    Тъй като там всичко е толкова добро, не обясните ли защо (например) Чечня. от вчера, забрани на руските граждани да влизат на тяхна територия?:))

    "Чуждестранен агент"
  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    Лаборатория в Благоевград да имаш, жулят с 3 пъти по-скъпи тестове, опашки по 100 метра.
    Иначе, гръцки собственици като бонус за разходите и загубеното време добавят по една безплатна нощувка, и така разходите за тестове на едно четиричленно семейство се разделят между тях и собственика на хотела. Похвално.

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  15. 15 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4035 Неутрално

    " Общо 234 са новите случаи на коронавирусна инфекция при направени 4 885 PCR теста. Това показват данните на Единния информационен портал. Най-много са новите случаи в София - 99, следват Пловдив - 24 и Благоевград - 19."

    При толкова направени теста - това е резултата, очаквано ! Вдигнем ли тестовете, резултата ще бъде 300 +, за съжаление......
    А толкова малко беше необходимо да правим, за да си останем под 100 + заразени.....Изтървахме положението !

  16. 16 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 388 Любопитно

    До коментар [#8] от "Alexander97":

    Като видях резултатите, реших – Мангъров е направил преврат и управлява, без да сме разбрали. Баце го няма ни в Тойотата, ни по телевизора, НОЩ-та си мълчи, народът свободно си се разболява, щото нали така трябва. Трябва да си добием СТАДНИЯ ИМУНИТЕТ!Народе, какво става?Ще сринем болниците!
    —цитат от коментар 8 на Alexander97


    И какво предлагаш? Боригов въвежда извънредно положение, пълна "карантина", слага КПП на улиците и забранява събирането на повече от двама на едно място?

    Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!
  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#11] от "julesta":

    Права си. Не щат да си ходят !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf":

    Нашите обаче цени не свалят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Така е, такъв жест родни мутротуроператори не могат да направят, те не могат и да го проумеят .

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    До коментар [#2] от "Lazarus":

    Много хора напъват към Гърция и се тестват.

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  21. 21 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Бавно и тежко, кат директор на винпром, иде и ЧУМАТА.

    В северен Китай (техната "Вътрешна Монголия") е трета степен аларма от 4 възможни
    https://www.24chasa.bg/novini/article/8779725

    В самата Монголия също е тръгнала
    https://news.bg/world/15-godishno-momche-pochina-ot-bubonna-chuma-v-mongoliya.html

    И в Колорадо, засега по животни
    https://www.golos-ameriki.ru/a/colorado-bubonik-plague-squirell/5502701.html

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  22. 22 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 296 Неутрално

    "При толкова направени теста - това е резултата, очаквано ! Вдигнем ли тестовете, резултата ще бъде 300 +, за съжаление......А толкова малко беше необходимо да правим, за да си останем под 100 + заразени.....Изтървахме положението !
    —цитат от коментар 15 на samoedin

    +++
    При вчерашното тестване : 4.79%.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  23. 23 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    До коментар [#19] от "hamiltonf":

    Разбира се, че могат и искат до го направят, ама би се приело като неуважение към усилията на правителството да им намали ДДС

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  24. 24 Профил на П. Цанков
    П. Цанков
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alexander97":

    Всички ще умрем, хипохондрико, разбери го. Едни ще умрат достойно, живейки свободно живота си, други в страх и паника от всичко.

    Може утре да ме блъсне кола или някой да ме застреля, но поне ще знам, че съм живял като свободен човек, а не да треперя от някакъв вирус.

    Впрочем, от около Великден чакаме прословутите "две седмици" Тогава лошите софиянци тръгнаха и резултатът ще се види след две седмици. После лошите кръчми и дискотеки отвориха, затваряха, отваряха - резултатите: след две седмици. Сега лошите протести - резултатите: след две седмици.

    Май верно след две седмици ще умрем всички :(

  25. 25 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    До коментар [#23] от "дерибеев":

    Ама те са празни бе, Дерибеев, а в най-добрият случай са полупразни, и стоят с надути цени, вместо ресто с поне 50%?!
    Не го разбирам това...

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  26. 26 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5717 Любопитно

    До коментар [#6] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Колко от тях са тествани?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4422 Весело

    До коментар [#26] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Ти кажи . Нали милицията всичко знаете. Направете като гърците и ще разбереш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2569 Разстроено

    Може утре да ме блъсне кола или някой да ме застреля, но поне ще знам, че съм живял като свободен човек, а не да треперя от някакъв вирус.
    —цитат от коментар 24 на П. Цанков


    Ще сте живял като човек нехаещ за здравето и живота не само на себе си, но и на близките си, съгражданите си и сънародниците си... Толкова ли не разбирате, че Вашата безотговорност увеличава риска за околните? Това не е храброст а простотия!

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  29. 29 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    След смесените сигнали от Херо Мустафа, България е на автопилот. Няма Севда ТВ, няма осъден за лъжи в джипка, няма министри в ьтв да бранят подпорна стена, няма НОЩ, няма ден.
    Вие искате адекватни мерки за борба с коронавируса.
    Най-адекватно за сега изглежда участието в протеста.

  30. 30 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2344 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alexander97":Всички ще умрем, хипохондрико, разбери го. Едни ще умрат достойно, живейки свободно живота си, други в страх и паника от всичко.Може утре да ме блъсне кола или някой да ме застреля, но поне ще знам, че съм живял като свободен човек, а не да треперя от някакъв вирус. Впрочем, от около Великден чакаме прословутите "две седмици" Тогава лошите софиянци тръгнаха и резултатът ще се види след две седмици. После лошите кръчми и дискотеки отвориха, затваряха, отваряха - резултатите: след две седмици. Сега лошите протести - резултатите: след две седмици. Май верно след две седмици ще умрем всички :(
    —цитат от коментар 24 на П. Цанков


    ——

    Едно ще умрете, като егоисти, мислейки само за себе си !

    Любовта ще спаси света!!!
  31. 31 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2569 Разстроено

    Впрочем, от около Великден чакаме прословутите "две седмици" Тогава лошите софиянци тръгнаха и резултатът ще се види след две седмици. После лошите кръчми и дискотеки отвориха, затваряха, отваряха - резултатите: след две седмици.
    —цитат от коментар 24 на П. Цанков


    И не виждате ли резултата на зелената графика "Потвърдени случаи", която върви нагоре със все по-бързи темпове? Забравихте ли, когато случаите на ден бяха под 100. После като наближиха 100 след отпадане на всички мерки, г-н Борисов обещаваше да ги върне при три последователни дни над това ниво. (Което не стана, понеже "лошите кръчми и дискотеки" са по-важни в държавата ни). Свикнахме не само със 100 новозаразени на ден, а вече и с 200... Държава след държава в Европа въведе ограничения за пътуващите българи, но и с това свикнахме...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  32. 32 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 320 Неутрално

    У ковидарските изолатори никой коронясан не ще бъде пренебрегнат, докат има място.
    Всичко по "пътеката" те чака- гурме храница, ведро химия с/у малария, клизма, както и маркуч с помпа за надуване и изпускане на дроба (пуф-паф).
    И поп от желаната конфесия ще да се осигури, щом удари часът.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  33. 33 Профил на so
    so
    Рейтинг: 503 Любопитно

    Може би ако говорим за "стаден имунитет", то "сакралното" число е доста по-малко от 70%. Не можем да се сравняваме с Швеция изобщо (да си погледнем премиера само на какво прилича), но може да се сравняваме с много подобна на нас кочина като Беларус, където на практика никога не са въвеждани никакви мерки:

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/belarus/

    Ако може да се вярва на това след 3 месеца и около 500 жертви положението изглежда стабилизирано и в момента са доста по-добре от нас - по-малко заразени дневно при малко повече население. Т.е. ако имаме късмет октомври ще сме го попреболедували и ще може да навлезем спокойно в есенния грипен сезон. :-) Остава въпроса, защо стояхме затворени два месеца под варварски заплахи и непрестанно мъмрене и кой трябва да поеме отговорност за един от най-неуспешните опити за справяне с тази болест.

    #RussiaIsATerroristState
  34. 34 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Стаден имунитет е невъзможно да се направи тази година, при тези темпове трябват години и хиляди жертви. Пък и няма абсолютно никакво доказателство че работи, напротив - повече излизат че стаден имунитет никога няма да има.

  35. 35 Профил на Sergei Gorbachov
    Sergei Gorbachov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно ми е и бих искал да чуя мнения - в София от активните случаи са около 60-70%. Няма да коментирам мерки и т.н., но интересно ми е дали някой е видял някой да упражнява контрол за каквото и да било? Аз не съм видял до сега. Дали има случаи на глобени граждани за маски в градския транспорт или нещо такова? Дали има контрол в предприятията, където работници няма как да са на 2м един от друг и т.н.? Има ли реални проверки на здравните власти и по заведенията? Разни КПП-та и т.н. са глупости и се вижда, че от тях няма кой знае каква полза, но пък контрол върху малкото останали мерки май няма. А и ние не сме от най-спазващите каквото и да е.

  36. 36 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Някой знае ли, колко струват 5000 теста... щото ме гложди една мисъл, че някой(от правилните) е направил сериозна доставка и сега трябва да се врътнат своевременно... за бързи пари говоря.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  37. 37 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Нека не забравяме, че освен метро, магистрали, пречиствателни станции и спортни зали Борисов построи и полева болница.
    Решил е да я пълни.

  38. 38 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    " Общо 234 са новите случаи на коронавирусна инфекция при направени 4 885 PCR теста. Това показват данните на Единния информационен портал. Най-много са новите случаи в София - 99, следват Пловдив - 24 и Благоевград - 19."При толкова направени теста - това е резултата, очаквано ! Вдигнем ли тестовете, резултата ще бъде 300 +, за съжаление......А толкова малко беше необходимо да правим, за да си останем под 100 + заразени.....Изтървахме положението !
    —цитат от коментар 15 на samoedin


    Тестовете се вдигнат, щото хората им се ходи на почивка в Гърция. :)

    Но както се вижда заразените не се вдигат.

    И още ще скочат броя тестове. До 6-7 хил на 24 часа.

  39. 39 Профил на Sergei Gorbachov
    Sergei Gorbachov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#31] от "plamen_b":

    При под 100 теста случаите бяха под 100. Сега тестовете са 5000. Едва ли някой трезво мислещ човек би се усъмнил в това, че при драстично увеличение на тестовете, няма да се увеличи и бройката на заразените. Преди тестваха само тези със симптоми и казваха, че се борят със заразата. Значи един вид чакаха някой да се разболее и тогава го тестваха , за да са сигурни, че е заразен. В същото време отричаха теориите на този другия доцент. Как точно чакането на някой да се разболее и тогава да се тества се различава от неговите глупости? Или по-точно как се бори пандемия, като чакаме да се разболеят хората? Превенция на заболяването? Чакаме да се разболеят да тестваме и да кажем болни са. Не е ли по-правилно да вземем пример от страните, които масово тестваха, но с по 1000 теста масово, и така имаха реална представа какво и как се случва и взеха АДЕКВАТНИ и реални мерки и сега слагат забрана за българи да им влизат в страните, понеже те са се закрепили, а ние си играем на тука има тука нема с броя на тестовете?

  40. 40 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#39] от "Sergei Gorbachov":

    Имаше 2-3 богати страни дето тестваха масово или на случаен принцип.

    Връзката между броя тестове и заразени не е линейна.

  41. 41 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf":

    Пълни глупости !!!!!!!!
    В гърция тестовете са по 200 лева и на повечето места + 20 лева за превод на английски ,
    Сякаш в Гърция не знаят гръцки !!!!!

  42. 42 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    До коментар [#31] от "plamen_b":

    Последния месец, а може би и от по-рано се наблюдава отслабване на смъртността и на сериозните случаи. Така е по целия Свят, а и у нас се наблюдава подобно нещо.

    Виждаш броя на новите заразени расте, но броя в болниците не се увеличава. Повечето хора го карат леко без да имат нужда от болнично лечение.

    Явно вируса отслабва не като разпространение, а като ефект (странични ефекти) върху здравето.

  43. 43 Профил на Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Над 200 при 5000 теста и 146 оздравели. Добре е.

  44. 44 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#34] от "hch33660784":

    И като се постигне стаден имунитет - какво?
    Чумните епидемии защо са се повтаряли през десетина години, а тези от едрата шарка през шест до осем?
    Щото идват нови поколения, които още нямат имунитет!

  45. 45 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2065 Неутрално

    До коментар [#43] от "Барба-Ганьос-Тулуп":

    Има 7 починали и 20 повече в болница. Кое точно му е добрето. Като заразиш баба си и легне с пневмония, може в болниците да няма места.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  46. 46 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Като видях резултатите, реших – Мангъров е направил преврат и управлява, без да сме разбрали. Баце го няма ни в Тойотата, ни по телевизора, НОЩ-та си мълчи, народът свободно си се разболява, щото нали така трябва. Трябва да си добием СТАДНИЯ ИМУНИТЕТ!Народе, какво става?Ще сринем болниците!
    —цитат от коментар 8 на Alexander97


    Престанете с глупостите! Процентът на заразени спрямо извършените тестове е 4.8, рязко намалява след края на миналата седмица.

  47. 47 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Остава въпроса, защо стояхме затворени два месеца под варварски заплахи и непрестанно мъмрене и кой трябва да поеме отговорност за един от най-неуспешните опити за справяне с тази болест.
    —цитат от коментар 33 на so


    Щото можеше да се развие друг сценарии.

    Примерно както стана в Италия, Испания и др. държави засегнати рано. Тогава кой щеше да бъде виновен?

  48. 48 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2065 Неутрално

    Покрай пътуванията в Гърция тестовете могат да скочат и двойно на ден. Хубавото е, че ако някой позитивира, ще бъде поставен автоматично под карантина и няма да разнася заразата.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  49. 49 Профил на potop
    potop
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Процентът заразени спрямо брой тестове ще пада в следващите дни, но не защото се подобрява обстановката.
    Ако тестваш само болни - нормално е да откриваш много заразени.
    Ако тестваш болни + контактни - процента е по-малък, но все па откриваш значителен брой.
    Сега заради Гърция ще започнат масови тестове на здрави и неконтактни хора и процентът заразени ще падне рязко.
    Би било интересно ако дадат отделни статистики за държавните и частните лаборатории.

  50. 50 Профил на Danail Mindov
    Danail Mindov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ми Те Другите Държави Имат Летен Сезон да Спасяват Икономика ето Държава Като Кипър Която Разчита на Туризма Надали Прави Тестове а При Нас Обратното то Болниците на Село Нищо Нямат Ама Тестове Правят Сигурно от Задника си ги Вадят. А Тия Тестове на Колко Човека са Направени и От Къде ги Извадиха Тези. Време е Да се Разбере Който се Притеснява да си Стои в Къщи Ако Не е Сигурен и не е Добре Отива на Лекар А Останалите Хора Продължават да Живеят Нормално. Спират с Тези Измислени и Хаотични Тестове. Защото Уж" Загрижени" и Плашешти Хората Утре Пенсионерите ще Останат Без Пенсиики само Със СТРАХА СИ.

  51. 51 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#31:"plamen_b"][/quote]

    Може ли да мислите с главите си, а не да се поддавате на паники и истерии? Следете процентното съотношение заразени/тестове, това е реалното състояние на нещата.

  52. 52 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2065 Неутрално

    До коментар [#49] от "PoToP":

    Така е, виж че и настанените в болница нарастват с 20 само за вчера.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  53. 53 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Короната както беше стеашнабтеагедия преди 3 месеца с по 10 заразени Найден и затвориха страната. Сега при 200 -300 заразени на ден почти не се споменава. Значи ясно че поредния инструмент на властта. Обаче ако им звъннат от едно посолства и пак ще ни затворят независимо дали въобще има защо. Всичко е Пунта Мара и крадене.

  54. 54 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2065 Весело

    До коментар [#53] от "Daria ":

    Как само всичко ти е ясно а...

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  55. 55 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    "Сега заради Гърция ще започнат масови тестове на здрави и неконтактни хора и процентът заразени ще падне рязко."

    Това е наистина добър аргумент за които за съжаление малко хора мислят. Хора без да са били контактни с болен се тестват - естествено почти всички ще са здрави. За това процентите намаляват уж пък смъртните случаи и болните в болницата се увеличат.

    Не трябва да се гледа само на 1 нещо и да правим заключение че картината е добра.

  56. 56 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 849 Неутрално

    До коментар [#47] от "realguru":

    А демек по добре да сме засегнати късно отколкото рано. Уникално. И защото у нас нямат акъл за 5 пари ни затварят по сценарий. Уникати прости и корумпирани.

  57. 57 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 294 Неутрално

    ако нямаше протести, заглавието щеше да е друго.сега партийната линия е "радев - демократ", пък ако паднат някои мърцина, колко му е - друг ще е виновен.
    —цитат от коментар 12 на хм


    А що се разрешават протестите, а не се разрешава публика на баражите?
    И що мачът ще е в София??

  58. 58 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#43] от "Барба-Ганьос-Тулуп":Има 7 починали и 20 повече в болница. Кое точно му е добрето. Като заразиш баба си и легне с пневмония, може в болниците да няма места.
    —цитат от коментар 45 на nv


    Може би е по-добре да я заразиш лятото, та да има места ..

    Иначе трепериш, пазиш я, стоите си дома - четете "Шок", не влизате в църква, не и даваш да ходи на стадион или в дискотека , а заразата дойде баш от където не чакате и баш когато не сте готови..

    Съдба ...

  59. 59 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 849 Неутрално

    До коментар [#54] от "nv":

    Ми сложи в една тенджера корупция, некомпетентност и зависимости и получаваш един и същи турлюгювеч каквото е България. Сегабкакво да се правим на луди вече короната след като само я разиграват политически значи няма как да е толкова опасна медицински.

  60. 60 Профил на shymi
    shymi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Лаборатория в Благоевград да имаш, жулят с 3 пъти по-скъпи тестове, опашки по 100 метра.Иначе, гръцки собственици като бонус за разходите и загубеното време добавят по една безплатна нощувка, и така разходите за тестове на едно четиричленно семейство се разделят между тях и собственика на хотела. Похвално.
    —цитат от коментар 14 на hamiltonf


    Отлична идея на гърците - когато има желание да си запазиш клиентите и знаеш, че бизнесът ти зависи от тях, има и начин. Не казвам, че няма свестни и сред тукашните собственици, но май(или поне това, което се вижда, че е масово) са единици и си вилнее принципът "ден година храни"...

  61. 61 Профил на Sergei Gorbachov
    Sergei Gorbachov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#40] от "realguru":

    Съгласен напълно, че не е линейна. Не съм съгласен, че са 2-3 богати страни. Но идеята ми е, че повечко тестове - например колкото правим в последно време над 2000-2500 дневно дава една малко по-ясна и реална картина ан моментната ситуация. От което по принцип, би следвало да могат да се направят по-реални изводи и да се вземат по-адекватни мерки. Не е въпроса толкова в броя на тестовете, колкото в адекватната преценка на ситуацията. Не искам да коментирам нашите политици и НОЩ и т.н. защото ситуацията с вируса се използва за политически да кажем цели. Та пак да кажа не толкова самата бройка на тестовете, колкото адекватните изводи и решения в следствие на направените повечко тестове.

  62. 62 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2569 Неутрално

    До коментар [#2] от "Lazarus":Много хора напъват към Гърция и се тестват.
    —цитат от коментар 20 на hamiltonf


    Про това, тестващите са в добро състояние, без симптоми (иначе нямаше да тръгнат на почивка в Гърция, където не могат да стигнат ако са заразени)...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  63. 63 Профил на Nik Nikolov
    Nik Nikolov
    Рейтинг: 136 Неутрално

    Вари го , печи ги, всеки ще си мине по реда,,,със и без симптоми. Мангъров беше прав, волю или неволю

  64. 64 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alexander97":
    —цитат от коментар 16 на Nil satis nisi optimum

    И какво предлагаш? Боригов въвежда извънредно положение, пълна "карантина", слага КПП на улиците и забранява събирането на повече от двама на едно място?

    Нищо такова не предлагам!
    Индивидуално предпазване.
    Няма нужда да си гениален за да разбереш какво е нужно, за да се опазиш.
    Нито е нужно да правиш "жертви".
    Нещо в гена ни е заложено да сме напук на нормалното поведение при ясна заплаха за личното и на семействата ни здраве!

  65. 65 Профил на dpnps
    dpnps
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#21] от "balgariez":

    В Америка всяка година има средно 7 души заболяли оит бубонна чума. Досега да сте виждали подобни апокалиптични новини като тези кото вие цитирате?

  66. 66 Профил на Полковник за европейско развитие на България
    Полковник за европейско развитие на България
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Ами след тея протести,Софето трябва да гори след 10ина дни,що ли не ми се вярва!
    —цитат от коментар 10 на angeles


    Баце да викне контрапротестиращите циганета от цяля България. И тогава да видим какво е пандемия :)

    Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
  67. 67 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1441 Весело

    Яаааа?!

    Трябваше им повече от тримесечие на някои, за да вдянат ясното "послание" от данните, което се видя отчетливо още на втория месец, че "тричането" на мат'ряла е единствено за насаждане на страх и подчинение и фокусирането на мат'рялското внимание единствено към надуван умишлено пропагандно "як" проблем", докато зад тази димна завеса едни мошеници мафиотски си разпределят огромни "порции"?

    Щото ситуацията е като в "Мечо Пух":
    Колкото повече Мечо Пух надничаше - толкова повече Прасчо го нямаше!

  68. 68 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2569 Разстроено

    Явно вируса отслабва не като разпространение, а като ефект (странични ефекти) върху здравето.
    —цитат от коментар 42 на realguru


    Вирусът убива по-малък процент заразени хора, понеже има повече млади (като процент от всички заразени). Възрастните не са тези които обикновенно ходят по дискотеки, барове и мачове.

    Това не значи, че "вируса отслабва". Разпространението му расте, а повече заразени означава и повече умрели (макар и не като процент от всички заразени).

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  69. 69 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    А да попитам конспираторите - защо ако вируса го няма и броиките са единствено с цен да ни "плашат" за 3-ти пореден ден са под 300? Къде е логиката в това?

  70. 70 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 7001 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Само ти не си разбрал, че инкубационния период е 7-14 дни.

    I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
  71. 71 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 560 Неутрално

    До коментар [#33] от "so":
    В Беларус починалите са много повече от обявените. Така е в още много държави - от близкия изток, вкл. Израел например. Там където статистиката е точна починалите са над 4 % от установените и приключили (с излекуване или смърт) случаи. У нас умират са около 7% - това означава че от днешните заразени ще починат петнадесетина души, а от активните 3699 към момента ще починат около 250. Изобщо не изглежда добре, Надеждата е в нови лекарства, ваксини и мутация на вируса към по-ниска смъртност. И трите неща ще се случат, затова е важно да ограничаваме епидемията колкото се може повече, но ние правим обратното.

  72. 72 Профил на velvoofell
    velvoofell
    Рейтинг: 403 Неутрално

    Всичко е закономерно - изследват се здрави хора, които искат да отидат на почивка - процентът заразени е нисък. Когато се изследват хора със симптоми и контактни - процентът е висок. Извод - ако искаме да ни извадят от червената група, трябват по-масови тестове на случаен принцип, не само на болни и контактни.

  73. 73 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Всичко е закономерно - изследват се здрави хора, които искат да отидат на почивка - процентът заразени е нисък. Когато се изследват хора със симптоми и контактни - процентът е висок. Извод - ако искаме да ни извадят от червената група, трябват по-масови тестове на случаен принцип, не само на болни и контактни.
    —цитат от коментар 72 на velvoofell


    Демек трябва да лъжем колко хора с вируса имаме.

  74. 74 Профил на simko4
    simko4
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Значи това звучи обнадеждаващо.

  75. 75 Профил на Моето име
    Моето име
    Рейтинг: 3246 Неутрално

    До коментар [#67] от "xm...":

    са остава да обясниш как всички страни освен Северна Корея решиха така да тричат народа при наличи на толкова много будни съзнания като твоето :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  76. 76 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Като видях резултатите, реших – Мангъров е направил преврат и управлява, без да сме разбрали. Баце го няма ни в Тойотата, ни по телевизора, НОЩ-та си мълчи, народът свободно си се разболява, щото нали така трябва. Трябва да си добием СТАДНИЯ ИМУНИТЕТ!Народе, какво става?Ще сринем болниците!
    —цитат от коментар 8 на Alexander97


    Споко бе, ти нали си с маска и няма да се "заразиш"? Какъв ти е проблемът?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  77. 77 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    Засега протестите не влияят на заразените.Това е добра новина.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Да видим след около седмица, някъде към 22-25.7.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  78. 78 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    В Пловдив сега си плащат за Локото и лудата агитка. В София ще си платят след около седмица-две.

  79. 79 Профил на velvoofell
    velvoofell
    Рейтинг: 403 Неутрално

    До коментар [#73] от "hch33660784":

    Другите държави само болни ли тестват? Не мисля, че скрининга е лъжа.

  80. 80 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#73] от "hch33660784":Другите държави само болни ли тестват? Не мисля, че скрининга е лъжа.
    —цитат от коментар 79 на velvoofell


    Предложението беше изкуствено да се намали броят на заразените. Другите държави какво правят не е важно, важното е винаги да има точна информация с каква скорост вируса се разпространява.

  81. 81 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1441 Весело

    Засега протестите не влияят на заразените.Това е добра новина.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА

    Да видим след около седмица, някъде към 22-25.7.
    —цитат от коментар 77 на дедо Андро


    Ще видиш колкото и след Великден, Рамазан, абитуриентските балове ...

    Ама как ви накараха да чакате Годо - не е истина!

  82. 82 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Процентът на заразяемост пада, броят хора в интензивни отделения не расте драстично, а смъртните случаи все още продължават да нямат аутопсии, тоест няма как да се твърди със сигурност каква е причината за смъртта. На ден в България умират между 250 и 300 човека, вероятно хора в болници с тежки диагнози получават вътрешно болнични инфекции, една от които е Ковид и благодарение на тях си отиват. България е една от страните в света с най-високо ниво на вътрешноболнични инфекции и това благодарение на невероятната ни здравна система. Вместо върху това да се работи, паникьорите, щаба и властта ни натякват вина, че сме живи и искаме да живеем.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  83. 83 Профил на Ipolit
    Ipolit
    Рейтинг: 89 Неутрално

    До коментар [#31] от "plamen_b":Последния месец, а може би и от по-рано се наблюдава отслабване на смъртността и на сериозните случаи. Така е по целия Свят, а и у нас се наблюдава подобно нещо.Виждаш броя на новите заразени расте, но броя в болниците не се увеличава. Повечето хора го карат леко без да имат нужда от болнично лечение.Явно вируса отслабва не като разпространение, а като ефект (странични ефекти) върху здравето.
    —цитат от коментар 42 на realguru


    Или си пишат каквито искат числа.
    Ще бъде интересно ако има начин да се разберат резултатите от тестовете на хората, заминаващи за Гърция отделно от, тези дето ги правят по нареждане на РЗИ-тата, въпреки, че миналата седмица стана ясно - 30 000 теста на Кулата - 100 носителя на вируса

  84. 84 Профил на so
    so
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#71] от "blagoj":

    4% от установените. А неустановените броим ли ги, защото може би са 10 пъти повече? Нали наистина не мислиш, че в България има само 7,645 преболедували или боледуващи от този вирус?

    #RussiaIsATerroristState
  85. 85 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Всичко е закономерно - изследват се здрави хора, които искат да отидат на почивка - процентът заразени е нисък. Когато се изследват хора със симптоми и контактни - процентът е висок. Извод - ако искаме да ни извадят от червената група, трябват по-масови тестове на случаен принцип, не само на болни и контактни.
    —цитат от коментар 72 на velvoofell


    Най-накрая разумно и обосновано мнение +++ . Това трябваше да се направи още през март. На случаен принцип (местоживеене, месторабота, пол, възраст, болни, контактни, безсимптомни и т.н) трябваше да се извършат тестове на базата на статистическа извадка (както се правят социологическите проучвания) и да се въведат по-строги мерки (примерно карантиниране) на възрастните над 60 г. като най-податливи на последствията от заразата с вируса. Огромна грешка беше едновременното затваряне на здрави, заразени и болни по домовете, да не говорим за парковете, планината, КПП-тата и т.н

  86. 86 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    В Пловдив сега си плащат за Локото и лудата агитка. В София ще си платят след около седмица-две.
    —цитат от коментар 78 на hch33660784


    Е нали и пловдивчани и софиянци бяха на мач на една и съща дата? Защо трябва да чакаме още 1-2 седмици??? Или в София вирусът е по-мързелив? Или софийският инкубационен период е 4 седмици?

  87. 87 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    [quote#77:"дедо Андро"][/quote]

    Няма да видите нищо ново, само ще слушате страховити прогнози. Искам да е ясно, че не съм от отрицателите на мерките срещу разпространението на инфекцията и спазвам всички заповеди на Ананиев. Просто се опитвам да мисля с главата си и да анализирам всекидневните съобщения и данни. А след това да преосмислям ефективността от взетите или невзети мерки и да се ядосвам от неадекватните решения.

  88. 88 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#71] от "blagoj":4% от установените. А неустановените броим ли ги, защото може би са 10 пъти повече? Нали наистина не мислиш, че в България има само 7,645 преболедували или боледуващи от този вирус?
    —цитат от коментар 84 на so


    Това е така, но щом не са в болниците ( а и там е спорно колко от лежащите са с Ковид19 или въобще защо са в болница) и най-важното - колко са в интензивните отделения (почти без съществена промяна последния месец - около 30, с едно или две изключения), това показва, че картината не е толкова страшна и че няма 'яко да се мре'.

  89. 89 Профил на sturmgewehr44
    sturmgewehr44
    Рейтинг: 719 Любопитно

    Трябва да се изясни колко от тези близо 5к са на доброволен принцип, а не поради симптоми и да се установи техният %, той ще да е представителен за цялото население.

    Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
  90. 90 Профил на qtl36551020
    qtl36551020
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Всеки сам да се оправя това ни казва Боко тотално абдикира от задължението да пази здравето на хората.

  91. 91 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    [quote#86:"derek101"][/quote]

    Защото в София има повече болници и легла?

  92. 92 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Преди броени дни процентът беше 9 % . Рано е за радост.

  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7590 Неутрално

    До коментар [#12] от "хм":
    Аз досега не чух някой да скандира името на Радев.Всички викат срещу мафията, Борисов и Гешев.

  94. 94 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Аха, от Дневник имат нова тактика: когато броят заразени са много отчитат само бройките, когато са малко отчитат и процентите. Така де, добрата новина не е новина, защо да развалят страховитият брой заразени с някакви проценти :)

    Иначе обяснението е лесно, изискването на гърците за PCR тест принуди населението масово да хукне да се тества. И така процента заразени придоби по-нормални стойности. Защото преди НОЩните тестваха главно в огнищата и рисковите контигенти, така лесно докарваха необходимият брой заразени да държат в паника стадото.

    Което още веднъж показва, колко тенденциозна и лесна за манипулиране е методиката на тестване. И че тя не дава представителни данни за движението на епидемията.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  95. 95 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Това трябваше да се направи още през март. На случаен принцип (местоживеене, месторабота, пол, възраст, болни, контактни, безсимптомни и т.н) трябваше да се извършат тестове на базата на статистическа извадка (както се правят социологическите проучвания)
    —цитат от коментар 85 на derek101


    Това беше направено /УЖ!/. "Представителни" изследвания в Пловдив и Бургас.

    Толкова "представителни", че в Пловдив изкараха циганите най-здравият етнос, с нула заразени. Това в отговор на обществените настроения, че поради липсата на дисциплина и хигиена те са огнища на заразата.

    А Бургас пък най-здравословният град в България, само 1% минали през вируса. За да разгърнем рекламната кампания "Почивайте в България, зона свободна от коронавирус".

    Проблемът е, че НОЩните са в жесток конфликт на интереси. А и освен това многократно са показали готовност за манипулации и изпълняване на политически порй
    ъчки.

    Затова те не могат да извършват обективни и независими изследвания за оценка на епидемията, все едно ученик сам да си пише оценката. Това трябва да са външни изследователи, най-добре от чужбина. При нас БАН и подобните са доказано продажни и склонни към изпълняване на поръчки.

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  96. 96 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Е чакай бе, аз си мислех че броя на заразените е измислен пък сега явно тестват само в огнищата да го докарат голям и да ни плашат. Къде е истината? Що всички конспиратори говорят различни работи пък като ги четеш все една всичко знаят.

  97. 97 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Тестване на случаен принцип може да стане само при огромен брой тестове. Иначе се получава такъв сценарий - живееш в блока на заразен но не те тестват щото е на случаен принцип и баба Рада от Тиквеново била избрана за страхотната награда да и наврат клечка в носа.

  98. 98 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alexander97":Всички ще умрем, хипохондрико, разбери го. Едни ще умрат достойно ...
    —цитат от коментар 24 на П. Цанков


    ... достойно преотварвайки здравната система и оставяйки без лечение хора, които имат нужда от него. Явно за вас такива неща като съпричастност не съществуват.

  99. 99 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3445 Неутрално

    До коментар [#70] от "Alarmstufe: Rot":

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Само ти не си разбрал, че инкубационния период е 7-14 дни
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Сигурно сте забравили, но протестите вече идват 6 ден. Значи утре ще видим. Но мисля, че кмет е прав.

    "Чуждестранен агент"
  100. 100 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 999 Неутрално

    Не е възможно да са толкова тестовете - поне 10 000 човека пътуват ежедневно към Гърция как е възможно 4000 теста. Че те и преди това бяха толкова...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK