Строителният контрол спря жилищен проект на свързана с Божков фирма

Илюстрация от сайта на комплекса.

Илюстрация от сайта на комплекса.



Дирекцията за национален и строителен контрол (ДНСК) започва процедури по спиране на строежа и забрана ползването на част от сгради в жилищен комплекс "Нове хоумс". Той е финансиран от фирма, свързана с бизнесмена с повдигнати редица обвинения по наказателния кодекс Васил Божков, който е в Дубай.


Комплексът от затворен тип се намира на бул. "Цар Борис III", прави се на празен терен, на който някога са се намирали халетата на завод "Балканкар" и включва 14 сгради (повече тук). Според проверка, възложена от Върховната административна прокуратура и направена от ДНСК, не е спазено регламентираното от закона разстояние между отделните сгради. То е регламентирано в приложение 2 към чл. 81 от Наредба №7/22.12.2003г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони (виж прикаченият файл).


За момента за нарушението е съставен констативен акт, връчен на 14 юли. Той е основание за започване на административно производство по реда на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и за спиране на строежа. Предстои издаване и на мотивирана заповед.




Според публикация на "Капитал" "Нове хоумс" е основано в средата на 2018 г. от Мария Димитрова и Филип Марков с по 50% от акциите. Името на фирмата и логото й обаче насочват към основната компания на Божков "Нове холдинг", а адвокатът, направил вписването й - Георги Бакърджиев, има дългогодишни връзки с групата.


Това е втори удар от ДНСК по Васил Божков, след като миналата седмица от строителния контрол установиха незаконни преустройства в неговата вила "Аглика", разположена в природен парк "Витоша" и нови постройки в имота, които нямат книжа. Проверката също беше възложена от Върховната административна прокуратура, която я поръча след наложен запор върху този и други имоти в рамките на разследването срещу Божков като организатор на престъпна група.


Днешното съобщение идва броени дни след първите обвинения, че Васил Божков е организатор и финансист на антиправителствените протести, за което прокуратурата вчера обяви, че е намерила и доказателства.

Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 356 Неутрално

    Другари, всички на барикадата довечера! Да браним криминалния престъпник. Обещал ни е да плати добре...

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    Пак двойния аршин на ГЕРБ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    "не е спазено регламентираното от закона разстоянието между отделните сгради"

    Ако това е вярно, да го вентилира Черепа. Дано го накарат да събори и поразреди половината. Аман от бетонени джунгли!!

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  4. 4 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    "Според проверка, възложена от Върховната административна прокуратура и направена от ДНСК, не е спазено регламентираното от закона разстоянието между отделните сгради."

    Досега беше спазено, сега вече не е. После " ние не сме взимали подкупи от Божков". Ми явно сте взимали.

  5. 5 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Тези винаги "навреме" се сещат да спират и винаги е по "неудобния" принцип

  6. 6 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3139 Неутрално

    Сега могат да му повдигнат още 19 обвинения!
    А досега къде спаха!
    Как тъй досега беше добър, пък като престава да плаща става лош?
    Ей това е въпросът!

  7. 7 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Брей, пък аз си помислих, че държавата са е задействала и спряла сараите в Росенец. Нали са още строителен обект...

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#1] от "1908":

    Ти кажи за Златен век другарю. Защо още не го събаряте ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2053 Неутрално

    Много интересно какво точно е правила ДНСК и как точно сега се одързости да открие нарушения и да спре проекта

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    КОЙТО е дал разрешението в СО - В ЗАТВОРА !!!
    АМАН ОТ ГРОБАРСКИ КОРУМПЕТА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#9] от "selqnin":

    ++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    Само фирми на мафията могат да строят в нарушение на правилата. Тези на бивши в ОПГто не.Да е мислил докато беше в ОПГто.

    SHADOWS of SOFIA
  13. 13 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2219 Весело

    ====не е спазено регламентираното от закона разстоянието между отделните сгради===== въх ма Божкееее......голямо мислене ще да е било......

  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#6] от "Patsis":

    Който пари СПРЕ редовно да ни дава
    На съпорт от ГЕРБ Да не се надява !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    Другари, всички на барикадата довечера! Да браним криминалния престъпник. Обещал ни е да плати добре...
    —цитат от коментар 1 на 1908


    Кога ше съборите златен чеп?

    SHADOWS of SOFIA
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    Когато вадех разрешения преди години съм стигал до гл. Архитект на СО.
    За какви глупости са се заяждали НЕЗАКОННО - не е истина
    НО РУШВЕТ НЕ ВИДЯХА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 986 Неутрално

    А ЗА ДОГАНСАРАЙ НЯКОЙ НЕЩО ДА КАЖЕ , БЪДЕТЕ СИЛНИ

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4130 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Браво, железен си бил!

    Скоростен индекс "Y"
  19. 19 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Това е добре, но защо се задействат избирателно. Има толкова много сгради една до друга, но за тях никакви правила не важат.
    Да се спре и проекта за разширяване на Борис III. В целия свят ( цивилизован) се разширяват пешеходните пространства, зеленината и велоалеите, а те, малоумниците алчни, тръгнали да правят още едно Цариградко от западната страна на София ( с кошмара за живеещите на булеварда ) и да набутат още повече автомобили в центъра.

  20. 20 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1271 Весело

    Другари, всички на барикадата довечера! Да браним криминалния престъпник. Обещал ни е да плати добре...
    —цитат от коментар 1 на 1908


    Кога го и осъдихте?

  21. 21 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Другари, всички на барикадата довечера! Да браним криминалния престъпник. Обещал ни е да плати добре...
    —цитат от коментар 1 на 1908

    Човек,толкова ли е трудно да разбереш Ти и такива като теб,че в демократичните държави само съда решава кой е престъпник.Преди 75 години такива каскети като теб избиваха с мотиките и чрез измишльотината Народен Съд българи само защото на каскетите някой не му харесва.Това е историята и това е истината.

  22. 22 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3318 Неутрално

    Строителният контрол и той е една бухалка. В държавата на мутрите всички инспекции и агенции са рекетьори и бухалки. Иначе по ЗУТ ДНСК има толкова много права и задължения, че свят да ти се завие. И като нищо не прави, свят да ти се завие от щетите.

  23. 23 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1474 Весело

    Този комплекс май се намира пак на парцел на бивша държавна фирма, приватизирана по времето на Иван Костов.

  24. 24 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2219 Весело

    ..... ДНСК не ни трябва...... Тя прокуратурата е достатъчна.... За кви неща се самосезира прокуратурата -смях.... проверка, възложена от Върховната административна прокуратура на ДНСК проверила ДНСК и взела, че открила .......

  25. 25 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1144 Весело

    Спирането на строежа е правилно, защото не е спазен законът. Но не е честно, защото те си бяха платили и им бяхте обещали, че няма да има проблеми!

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#18] от "hamiltonf":

    Винаги. Още треперят като се сетят за мен. Само дето не мога да карам бързо колкото теб.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#19] от "dorn":

    Перник- Квартал на София - това е повелята на Бойко !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1863 Неутрално

    оставка и съд за корумпетата от ДНСК, това не е контролен орган, а най-прозаична бухалка... и да препишат ЗУТ + "Актове и протоколи по време на строителството" по 100 пъти

  29. 29 Профил на RumenTheKite
    RumenTheKite
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Значи може да се търси изпълнение на закона! Когато имаме силна , смела и оговорна прокуратура! Надявам се това да вдъхне решителност във всички администрации!

  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#23] от "001":

    Балканкар. До община Красно село.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4130 Неутрално

    До коментар [#26] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не е и желателно, а и от автомобила зависи...

    Скоростен индекс "Y"
  32. 32 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#29] от "RumenTheKite":

    Дано погледнат и за едни хотели по ПЯСЪКА на близки до ГЕРБ другари.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  33. 33 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1474 Весело

    До коментар [#23] от "001":Балканкар. До община Красно село.
    —цитат от коментар 30 на КМЕТ В СЯНКА


    Така и си мислех.
    Заграбеното по времето на Костов, още не може да се застрои.

  34. 34 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Значи може да се търси изпълнение на закона! Когато имаме силна , смела и оговорна прокуратура! Надявам се това да вдъхне решителност във всички администрации!
    —цитат от коментар 29 на RumenTheKite


    Малка репетиция преди спирането на строежа на Росенец, нали? За да бъде вдъхната решителност във всички администрации. Днес-утре да чакаме новини.

  35. 35 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#31] от "hamiltonf":

    Автомобили и по-хубави и по-скъпи но нямам твоя кураж и майсторлък. А и не се предоверявам на късмета си.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  36. 36 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1137 Весело

    До коментар [#18] от "hamiltonf":

    Лъже мърцината, плащал си е като поп ама тука се ежи по интернет.

  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2219 Весело

    Взел вика, да строи и всич нямал никакви строителни книжа...... Ей тъй..... Смях !!!! А прокуратурата..... няма как да е пристрастна .... абсурд..... Закона и само закона !!!!

  38. 38 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3471 Любопитно

    А, подпорната стена в Алепу? Нея, кога ще я спрат? Оф, забравих, тя вече има акт 16,издаден февруари месец. Значи е въведена в експлоатация, ма интересно, какво толкова дострояват и доизкусуряват по нея!

  39. 39 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Като не си стигал до предишния шеф на Строителен контрол, значи нищо не си видял.

  40. 40 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    В същото време, ДНСК, Върховната не знам си каква доганатура и сие кенефи, са напълно слепи за купищата нарушения при морския сарай на Доган ...... А на сградите на Божков им мерят и разстоянията помежду им, белким с някой сантиметър са в нарушение ....

    Иван Гешев - кукла на конци на Ахмед Доган и Делян Пеевски.

  41. 41 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4130 Весело

    До коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Аз съм много внимателен.
    Айде сипи си едно за мое здраве, че днес съм рожденик...

    Скоростен индекс "Y"
  42. 42 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Този дефект на проекта е толкова видим и очевиден и е 100% ясно, че преди са си затворили очите, а сега действат по команда.
    И на това му се вика администрация - поне да имаха акъл да си мълчат, а те се излагат непрекъснато.

  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#36] от "Orator Wornoxmaniak":

    Грешиш другарю. Затова и мразя всички корумпета. Като искаш парЕ ще се търтиш за тях !
    Разбра ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Ми те май сградите са очти готови.
    Чак сега ли се сетиха че отстоянието между тях е малко?
    Как са издали разрешителното за строеж???

    Panta rhei....
  45. 45 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Гледал съм проекта и сградите даже наживо. Ми мога да кажа, че в сравнение с някои други постройки в столицата даже си има прилично отстояние между сградите. Това означава, че вероятно повече от 60% от новото строителтво е реално незаконно и бива да бъде спирано по този член от ДНСК.
    П.с. не подкрепям Божков или нещо такова, по-скоро се дразня, че столицата ни се уплътнява и става ад за живеена с любезното съдействие на властта.

  46. 46 Профил на RumenTheKite
    RumenTheKite
    Рейтинг: 737 Неутрално

    До коментар [#29] от "RumenTheKite":Дано погледнат и за едни хотели по ПЯСЪКА на близки до ГЕРБ другари.
    —цитат от коментар 32 на КМЕТ В СЯНКА


    Дано погледнат всички и навсякъде! Това е ролята на силната администрация!
    Днес става това, което допреди 2 месеца беше немислимо !

  47. 47 Профил на RumenTheKite
    RumenTheKite
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Ми те май сградите са очти готови.Чак сега ли се сетиха че отстоянието между тях е малко?Как са издали разрешителното за строеж???
    —цитат от коментар 44 на Molossian


    Някоя местна Иванчева, срещу едни пари в един багажник...И децата знаят как беше!

  48. 48 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    Добре, но защо чак сега го видяха и установиха?

  49. 49 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#41] от "hamiltonf":

    Печка, да си жив и здрав! Да илядиш и все тук да пишеш. Честит рожден ден. Обичаме те.

  50. 50 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 540 Неутрално

    А кои институции и кои конкретно хора са съгласували този проект и са издали разрешение за строеж?
    За справка на каскетниците - всеки проект се съгласува с печат на институция и имена и подпис на конкретен човек. По същия начин се издава и разрешението за строеж.
    Та, г-н Гешев, прегледайте тежи документи и повдигнете обвинения на тези конкретни лица. А, за разкош, и към ръководителите на съответните институции и техните принципали - министри.

  51. 51 Профил на RumenTheKite
    RumenTheKite
    Рейтинг: 737 Неутрално

    И на това му се вика администрация - поне да имаха акъл да си мълчат, а те се излагат непрекъснато.
    —цитат от коментар 42 на tsvetko_51

    Някои пък помислиха, че другарите протестирали точно срещу мълчанието!:)))))))
    Няма да мине номера! Закона трябва да се изпълнява!

  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#39] от "dorn":

    И там съм бил и са ми стояли мирно. Щото съм нагло копеле и ги бръсна по закон.
    Даже съм им се карал за тяхноНЕзаконно строителство. И се поправиха.
    Карал съм им се и за незаконно паркиране пред сградата на ДНСК.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#41] от "hamiltonf":

    Да си жив и здрав. Какво да си сипя да сме в синхрон.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#42] от "tsvetko_51":

    ТИТАНИЧЕН АВТОГОЛ ЗА ГЕРБ И ЗА БУХАЛКИТЕ ИМ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело




    До коментар [#49] от "Orator Wornoxmaniak":

    Ако може без джендърки интимности другарю !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  56. 56 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2219 Неутрално

    Мачкане...мачкане...селективно.!!!!. Ето това е модела "КОЙ" и родната прокуратура ...срещу който хората са на улицата ...... Ми той обекта е готов почити, сега ли се сетиха, дори ако има нарушения?..... Ми те са хиляди подобни случаи .... ама някой им го е позволил......и узаконил .....

  57. 57 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#47] от "RumenTheKite":

    Разрешението май е от ДикОФФ !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  58. 58 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#48] от "stedim":

    Защото СМЕ ГЕРБерасти !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 59 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4719 Любопитно

    До коментар [#1] от "1908":

    Осъден ли е вече Божков, та го наричате "криминален престъпник"? Кой съд го осъди? Народният съд на Гешев ли го осъди?

  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Весело

    До коментар [#59] от "vassilun":

    Виж му регистрацията и го отразявай подобаващо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3287 Неутрално

    До коментар [#1] от "1908":

    Хм-м-м-м...! Само не разбрахме, кой бранеше криминалния престъпник, когато започваше да строи без да спазва ЗУТ? Кой прибра таксата "съпорт"? Да не са същите, които сега се сетиха със закъснение, че имало и ЗУТ? ;)

    Бивш tww09306483.
  62. 62 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4719 Любопитно

    До коментар [#29] от "RumenTheKite":

    Морските сараи на Доган имат ли акт 16? Или за някои всичко е възможно!

  63. 63 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    До коментар [#46] от "RumenTheKite":

    Така е, наистина се случва немислимото - свободните хора излязоха на улицата за искат смяна на системата! Държавата е превзета от мафията и е време да си я върнем!

  64. 64 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4719 Любопитно

    До коментар [#36] от "Orator Wornoxmaniak":

    Викаш в ДНСК имало корумпирани, на които Черепът е плащал? Кога Гешев ще ги обвини тези корумпета?

  65. 65 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Това действие на прокуратурата би трябвало ясно да покаже на ВСИЧКИ хора, че произволът и тормоза над противниците на властта от ГешеФтарите има последствия за всички нас.
    Доста хора твърдяха, че разправата на едни бандити/олигарси с други бандити/олигарси, не ги засяга.
    Но кой ще пострада от спирането на строежа? Божков? Не! Той е продал на зелено над 75% от имотите, защото мястото е добро, а цената беше повече от прилична - 800 - 850 евро/м2. Той вече е на плюс от строежа на комплекса.
    Ще изгорят купувачите. Обикновенни хорица, повечето теглили ипотечен кредит.

  66. 66 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1605 Любопитно

    До коментар [#1] от "1908":

    герберлундия сте гламави ама чак дрънкате...на вашите спонсори Артекс що така не спирате нищо???

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  67. 67 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4719 Любопитно

    До коментар [#51] от "RumenTheKite":

    Този закон, който трябва да се изпълнява важи ли за Доган?

  68. 68 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2427 Неутрално

    Ако предположим, че аргументът, с който е спрян строежа, е истински, то много преди спирането на строежа, трябваше да кошарят гл.архитект и целия УСАГ, дали виза за строежа!
    А иначе, знам колко е голям терена и не виждам как нормално ще разположиш 14 сгради, без да си гледат един на друг в спалните и тоалетните, в момента, в който се покажат на прозореца на кухните. Но то в цяла София е така. Между другото - ДНСК защо не се е заел с пътя на терена, от собственост на печелившо държавно предприятие, до терен за застрояване от частна фирма? И как така въпросният терен се е разминал с предназначението си за парк, какъвто трябваше да е по проект, след ликвидирането на завода за мотокари!?

  69. 69 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1363 Весело

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":Браво, железен си бил!
    —цитат от коментар 18 на hamiltonf
    просъска агента Гешевист....

    тихо кметчето казал - Не, комунист....


    Pure Chewing Satisfaction
  70. 70 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2427 Неутрално

    До коментар [#51] от "RumenTheKite":Този закон, който трябва да се изпълнява важи ли за Доган?
    —цитат от коментар 67 на vassilun


    Гледайки на какво са заприличали центъра, Лозенец, Витоша, Ив.Вазов... че и започват да приличат дори квартали като Младост и Редута, тези закони май за никого не важат, поне докато "блага сума, железни врати отваря".

  71. 71 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    До коментар [#65] от "fras":

    Май ще изкарат на протеста и всички купувачи на жилища в тоя комплекс. Абе тия всеки ден си отварят нови фронтове. То бива простотия, ама чак толкова. Да бяха се сетили още когато всичко е било на чертежи и преди строителното разрешение. Сега се сетили, когато почти всичко е продадено, а много от купувачите живеят на квартира и плащат заеми.

  72. 72 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 786 Неутрално

    И как е взел разрешение за строеж ???

  73. 73 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Сега Божков ще продаде тихо комплекса на Артекс и всички отстояния ще станат законни.

  74. 74 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2219 Весело

    А едно пристанище в Росенец 300-350 метра ???..... Там как е? Чие е? Как е с отстоянията на морският "поземлен имот"....?????

  75. 75 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#69] от "Bedtime for Democracy":

    Мечтай си. Комуняките са в ГЕРБ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  76. 76 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 540 Неутрално

    До коментар [#71] от "dorn":

    Ако тези хора дойдат на протеста, то броя на т.н. провокатори значително ще нарасне.
    А и мотивацията им да рушат, бият и палят ще е далеч по-голяма от тази на платените с по 40-50 лв. такива.
    Тези хора в резултат на действието на Каскетниците горят с по около 100 000 евро.
    Завинаги и безвъзвратно.
    Защото ако ги беше измамил Божков, като не завърши строителството например, имат шанс да дадат по още някой лев и да си завършат сградите сами.
    Но при положение, че се констатира незаконосъобразност на проекта на строежа, то той никога не може да бъде завършен.

  77. 77 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    До коментар [#69] от "Bedtime for Democracy":Мечтай си. Комуняките са в ГЕРБ.
    —цитат от коментар 75 на КМЕТ В СЯНКА


    просто добре се върза с коментара на колегата Хамилтънф1
    Дайте и малко чуство за хумор де.. и без това трагедия е всичко ставащо навън...

    Pure Chewing Satisfaction
  78. 78 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3992 Весело

    До коментар [#1] от "1908":

    " Другари, всички на барикадата довечера! Да браним криминалния престъпник. Обещал ни е да плати добре..."

    Другарите вече си взеха парите от него и " не го познават" ! Как мислиш, КОЙ е одобрил строежа на този затворен комплекс и кога ? Христо Иванов ?
    Айде втори опит !

  79. 79 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    Без да защитавам Черепа, това е някаква масивна простотия. Тоя комплекс не са отделни сгради а една огромна с няколко тела отгоре. Изкопаха го цялото пространство и месеци наред правиха подземните паркинги, едва напролет стигнаха до сградите отгоре. И видимо отстоянията са спазени, далеч по-добре е отколкото повечето улички в центъра. Не е някаква супер-луксозна сграда тип артекс а по скоро прилични китийки за средната класа. Но понеже е проектирано наскоро, има достатъчно паркоместа, градинки (поне по реклама) и т.н. И е на чудесно място за "среден" чзовек - до метро, до магазини, до пазара, до трамвая.

  80. 80 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3992 Весело

    До коментар [#4] от "George Svinarov":

    " Според проверка, възложена от Върховната административна прокуратура и направена от ДНСК, не е спазено регламентираното от закона разстоянието между отделните сгради."

    Досега беше спазено, сега вече не е. После " ние не сме взимали подкупи от Божков". Ми явно сте взимали."

    А досега къде спаха от ДНСК ? Защо не реагираха още при изкопаване на основите на отделните обекти или черепа ги е вдигнал за 24 часа ? Какво е разрешено в строителната документация ?

  81. 81 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1283 Весело

    "не е спазено регламентираното от закона разстоянието между отделните сгради"

    А кои им е издал разрешение за строителство?
    Кои е одобрил проекта?
    или тогава явно са си плащали, а сега вече има промяна в обстоятелствата?
    Поредна та пародия на държавна институция.
    п.с.
    То по този критерии предполагам половин София ще трябва да съборят :)

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  82. 82 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#76] от "fras":

    Още като почваше тоя комплекс съветвах познати да внимават, неща свързани с подобни хора са несигурни. Щото днес са на върха, утре ги прецакват съдружниците им. Но не мисля че хората ще загубят парите, всичко се строи с банкови заеми. Банките ще го вземат и ще оправят документите, дори след години на съдебни дела.

  83. 83 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#68] от "ivanpopov":

    Никога не е бил отреден за парк, стига глупости. Беше една огромна грозна сграда и бараки наоколо. Сградата беше някакъв бивш институт, свършил курса още с края на соца, даваха стаи под наем.

  84. 84 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 947 Любопитно

    И х-л""Берлин"' може да им се стори интересен ама ...с толкава позиции по съдебната система и то в най-острата и част -прокуратуата....Да не се размечтаваме,просто ни подплъзват леко.
    Боко си е ...въртяща около пилон и на такива доверие не се дава.А държава, съд, институции са ДОВЕРИЕ не много повече.
    Някой се променя с годините но ...доверие се печели от стотиьзи пъти не от две декларативни постановки.
    А и май сега просто е включил вентилатора и р@йно-мета.

  85. 85 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5337 Неутрално

    До коментар [#79] от "m17":

    На теб дадоха ли ти една кутийка ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  86. 86 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3992 Любопитно

    До коментар [#79] от "m17":

    " Без да защитавам Черепа, това е някаква масивна простотия. Тоя комплекс не са отделни сгради а една огромна с няколко тела отгоре. Изкопаха го цялото пространство и месеци наред правиха подземните паркинги, едва напролет стигнаха до сградите отгоре. И видимо отстоянията са спазени, далеч по-добре е отколкото повечето улички в центъра. Не е някаква супер-луксозна сграда тип артекс а по скоро прилични китийки за средната класа. Но понеже е проектирано наскоро, има достатъчно паркоместа, градинки (поне по реклама) и т.н. И е на чудесно място за "среден" чзовек - до метро, до магазини, до пазара, до трамваа"

    Като гледам, тези, които ще ударят от ОПГ-то реално, ще бъдат нещастните купувачи, а ако са с кредит, не знам кога те ще видят последния транш от банката към строителя, който обикновено се привежда при въвеждането на сградата в експлоатация !

  87. 87 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#19] от "dorn":

    Няма проект за разширяване на Борис 3, няма и нужда. Има си локални, голяма алея, велоалея, трамвай, ако му сменят тия павета би станал съвсем идеален. Може би визирате проекта за разширяване на околовръстното, което пресича Борис 3.

  88. 88 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    Екстра, сега може и да се разбере, кои дебелосерковци са чакали хапартаментчета от Черепа.

  89. 89 Профил на Porky
    Porky
    Рейтинг: 21 Неутрално

    приложение 2 към чл. 81 от Наредба №7/22.12.2003г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони

    ми тогава що не спряхте 90% от строителството в София бе????
    Що не гътнахте някоя друга сграда дето е на 2м от съседната ????
    Единственото дето се случи беше да осъдят Иванчева че искала подкуп (дали ???) или щото пречеше на презастрояването ????
    Като жител на Младост виждам от първа ръка как се спазват разпоредбите всеки ден.

    The nature never allow a man to be more than he is, only less.
  90. 90 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1605 Весело

    то си има строителен надзор и прочие...имало е време да спират коригират и каквото си поискат...чиста бухалка нищо ново , разделение на 'институциите'...пунта мара (по баце)

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  91. 91 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Аз не съм на хонорар при Черепа, за разлика от доста червени и лилави активисти, както се изясни вчера.

  92. 92 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Само фирми на мафията могат да строят в нарушение на правилата. Тези на бивши в ОПГто не.Да е мислил докато беше в ОПГто.
    —цитат от коментар 12 на K2


    В България всички строят в нарушение на правилата. Само в София има повече от 300, 000 остъклени балкони, които, ако се приложи законът, трябва да се съборят незабавно. В къщите из цялата страна има пристройки, навеси, гаражи, колиби и прочие достроявания без разрешение. Само че понеже в България мафията управлява, само тя решава кога нещо е незаконно.

  93. 93 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#86] от "samoedin":

    Ясно е че пак обикновените хора ще си изпатят но според мен банките ще поемат контрола и ще добутат проекта. Те почнаха да слагат дограмите миналия месец.

  94. 94 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#64] от "vassilun":

    Да точно това казвам. В ареста са.

  95. 95 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    До коментар [#92] от "galapagas":

    Пристройки да бяха, има цели села дето по документи са от 10 къщи от 60'те а на практика са 300 нови къщи. И не визирам цигански коптоти, уредени села с улици, канализация, водопровод. Добре че за да дадат ипотека, банките искат документи че да се появят в тях и поне няколко законни постройки.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    До коментар [#92] от "galapagas":

    Балконите с мед да ги намажеш. Всички стрители, услижливо прелагат "съдействие с документацията" в общината. Всички автоджамази прелагат "съдействие при регистрация" в КАТ. Предлагат се "услуги" при изготвяне на всякакви документи и разрешителни. И така. Иронията е, че основните ползватели на тези услуги, са възмущаващите се от корупцията у нас.

  98. 98 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 540 Неутрално

    До коментар [#82] от "m17":

    Но не мисля че хората ще загубят парите, всичко се строи с банкови заеми. Банките ще го вземат и ще оправят документите, дори след години на съдебни дела.
    ----------------------------------------------
    Да, строи се с банкови заеми.
    Но какво ще стане?
    Хората са взели заеми. Не ги връщат. Банката ги дава на ЧСИ. Той обябява имотите за публична продан. Никой не се явява на тези продани, защото целия комплекс е проблемен. Т.е. ти и да купиш отделен имот, не можеш да го "оправиш".
    На N - та продан, когато цената падне до 300 - 400 лв./м2, банката чрез свое дъщерно дружество или друг голям институционален инвеститор ще се яви и ще купи всичко. И ще се опита да оправи нещата. И вероятно ще успее.
    но в резултат на този успех ще спечели само и единствено този институционален инвеститор.
    Хорицата, взели по 600-700 евро на м2 кредит и вложили 200-300 евро/м2 свои пари (ако имат 20 и повече % самоучастие) ще намалят задължението си с цитираните по-горе 300-400 лв. Т.е. ще продължат да дължат на банките по 500-600 евро/м2, плюс лихви, неустойки и разходи по съдебното изпълнение. И ще загубят собствените пари от самоучастието.
    Няма такъв филм, човече, банките да "оправят" нещата в полза на кредитополучателите.
    Впрочем, описаната опростено по-горе схема, беше масово прилагана при предната имотна криза за "закъсали" големи проекти от т.н. затворен тип.
    Там няма "оправени" длъжници.
    Има банки, намалили загубите си от несъбираемите кредити.
    Имаше даже и банки, по-скоро близки до банкери дружества, които спечелиха добри пари.

  99. 99 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1363 Неутрално

    До коментар [#85] от "КМЕТ В СЯНКА":Аз не съм на хонорар при Черепа, за разлика от доста червени и лилави активисти, както се изясни вчера.
    —цитат от коментар 91 на m17


    след като ти е ясно къде се дават парите, сподели и с мен. Така и така протестирам а и бизнеса е замрял... поне джобни за бърбън и кола да има...

    Pure Chewing Satisfaction
  100. 100 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4262 Весело

    До коментар [#41] от "hamiltonf":

    Довечера и аз ще го направя, засега ЧРД с кафе!
    ПП
    Интересно, хората които са платили за жилища в този комплекс на Красно Село какво ще правят? Иначе само един поглед от другата страна на Княжевското Шосе показва сгради доста нагъсто една до друга.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK