Христо Иванов: Оставката на Гешев няма да е достатъчна, трябва нов подбор на прокурори

Христо Иванов

© Надежда Чипева, Капитал

Христо Иванов



Лидерът на "Демократична България" Христо Иванов внесе сигнал до главния прокурор Иван Гешев с искане да бъдат проверени обстоятелствата около първия запис с гласа на премиера Бойко Борисов, в който той говори с неидентифициран и към момента събеседник.


Записът, който беше първи в серията разговори, разпространявани през платформата Guerillamail, беше разпространен на 12 юни, а в края на миналата седмица евродепутатът Елена Йончева обяви, че е автентичен. Тя се позова на анализ на американска лаборатория, която е потвърдила, че няма следи от монтаж по записа. Йончева даде записа за анализ, тъй като в него беше намесено и нейното име.


Според "Демократична България" от записа става известно, че министър-председателят упражнява влияние върху независим регулатор, съгласува с висши представители на съдебната власт повдигането на обвинения на член на правителството и разпорежда извършването на проверка на политически противник. Повече за записа четете тук




"Има голям проблем в съдържанието на този запис и той, е че в него Бойко Борисов казва че е обсъждал с тогавашния главен прокурор Сотир Цацаров и неговия заместник Иван Гешев конкретни акции, които се случват, в контекста на политическа кампания. Тези разговори осъществяват редица състави от Наказателния кодекс и ние искаме да проверим дали ще се намери прокурор, който да провери дали прокуратурата е използвана, за да се обслужат политическите амбиции на управляващите", заяви лидерът на "Демократична България" Христо Иванов на влизане в Съдебната палата.


По думите му това е поредната стъпка, с която искат да активизират всички институционални механизми за търсене на наказателна отговорност на главния прокурор Иван Гешев. На 24 юли Иванов внесе сигнал срещу Иван Гешев в Софийската градска прокуратура с призив към всички прокурори да се сезират, да направят проверка, да упражнят своите правомощия и "да покажат, че в България има достойни прокурори, които не се страхуват да разследват главния прокурор". Това се случи, след като Конституционният съд (КС) постанови единодушно решение, според което главният прокурор не бива да се меси в разследване, образувано срещу него самия, т.е. че той може да бъде разследван, ако се намери обвинител, който се осмели да го направи.


Иванов заяви, че засега няма никакъв отговор на този сигнал. Той определи като тревожно и съобщението на държавното обвинение от по-рано днес, в което обявиха, че ще разследват кой е записвал в дома на премиера Борисов, а не самото съдържание.


"Искаме да покажем проблема. Макар че всеки да може да се сезира, никой не смее да разследва фигурата на главния прокурор. Засега този експеримент не е много успешен. Затова трябва да е ясно, че оставката на Гешев няма да е достатъчна, трябва дълбока конституционна реформа на прокуратурата. Има един просто принцип - ако реформираме и изчистим прокуратурата, тя ще реформира и изчисти всички останали институции. Главният прокурор трябва да бъде поставен под ясна и демократична отчетност на Народното събрание, да носи демократична отчетност и пред българските граждани. Висшият съдебен съвет (ВСС) трябва да е само за съдии, а за атестирането и кариерата на прокурорите да действа колективен орган към главния прокурор. Трябва да има реподбор на прокурорите в България", смята още Христо Иванов.

Коментари (101)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 863 Неутрално

    Тотална реформа и рязане до кокал, всички прокурори трябва да изхвърчат. Христо Иванов има най-вярната и най-смислената идея за рестартиране на държавата.

  2. 2 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Я па тоа!Хитър Ристю!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5395 Неутрално

    Споделям. Положението е страшно !!! Дори повече.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2510 Неутрално

    Там всичко е толкова прогнило, че е нужен грузинкия модел.

  5. 5 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 2510 Неутрално

    Там всичко е толкова прогнило, че е нужен грузинкия модел.

  6. 6 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1129 Весело

    И тоя подбор ще го направи Ицо Комуниста :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  7. 7 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1129 Весело

    Споделям. Положението е страшно !!! Дори повече.
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    Страшно е за вас, комунистите да. И все по-страшно ще става :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  8. 8 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4140 Любопитно

    Институцията в цялост е прогнила, не е само до главния прокурор !!! Христо е напълно прав и в това !

  9. 9 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    "Има един просто принцип - ако реформираме и изчистим прокуратурата, тя ще реформира и изчисти всички останали институции. Главният прокурор трябва да бъде поставен под ясна и демократична отчетност на Народното събрание, да носи демократична отчетност и пред българските граждани."

    Прекрасно, идеалистично, но това как ще се осъществи в България, при тази години наред корумпирана наред система, господин Иванов?
    Свинските черва у нас не стават дори за пример. Всеки е зависим от някой друг. Какво се прави в такъв случай?
    Абсолютно чисти и независими са само студентите, които току що завършват ЮФ в София. Югозападния въобще не става. Там излизат такива като бъдещия "доктор" Гешев!

  10. 10 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Съдия Ченалова за нов главен прокурор !

    Владо Кузов за шеф на Агенцията за закрила на детето !

  11. 11 Профил на boogaloo
    boogaloo
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Интересно как вие троловете нямате никакави аргументи по същество, а само лични нападки и обвинения, че бил комунист. Досега Хр. Иванов с действията си (а не само с празни приказки, както повечето) е показал смелост, достойнство и идеи и ценности доста далечни от комунистите.
    Просто как не ви е срам да повтаряте тези нелепи глупости?

  12. 12 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    Я па тоа!Хитър Ристю!
    —цитат от коментар 2 на АмброзСП


    Като караш с този народняшки диалект и го наричаш Ристю, мислиш че се придърпваш до нивото на г-н Христо Иванов.
    Дори нямаш право да му лъскаш обувките.
    Можеш ли да напишеш нещо смислено по темата?
    Не!

  13. 13 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5842 Неутрално

    И тоя подбор ще го направи Ицо Комуниста :)
    —цитат от коментар 6 на EU defender


    ГЕРБаджийските никове чиито Гуру

    НЕ СИ Е ВЪРНАЛ ЧЛЕНСКАТА на БКП КНИЖКА

    да наричат други хора комунисти е вече прекалено

    и МНОГО ама МНОГО ГНУСНО

  14. 14 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Ристо е цар на димките и фишеците. Яне, Янев 2

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  15. 15 Профил на lig35561597
    lig35561597
    Рейтинг: 97 Неутрално

    Този индивид иска ТОЙ да е ЕДИНСТВЕН прокурор в България явно, дотогава няма да се спре

  16. 16 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Толкова много приказки и протести само за едни акцизни складове на Лукойл !

  17. 17 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Последно,Де Бъ ще громят прокуратурата или ще и пращат сигнали?

    Това е като да се бориш с полицията и като те отупат да се обаждаш на 112 за помощ?!

  18. 18 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    "Искаме да покажем проблема. Макар че всеки да може да се сезира, никой не смее да разследва фигурата на главния прокурор."

    И дори не смеят да разследват бившия главен прокурор Цацаров., защото новият е негова проекция. Трябва цялостно децентрализиране на прокуратурата и изваждането й от съдебната власт.

  19. 19 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    Този индивид иска ТОЙ да е ЕДИНСТВЕН прокурор в България явно, дотогава няма да се спре
    —цитат от коментар 15 на lig35561597


    Цитираш Бочко, който изтърси тази глупост в момент на безсилие!
    Нямаше какво да каже по повод протестите и се отърва с лъжа.
    Не му е за първи път, свикнали сме МУ!

  20. 20 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Христо Иванов: Оставката на Гешев няма да е достатъчна, трябва нов подбор на прокурори...

    И това ако не е комунистическо мислене по Сталин:
    "Кадрите решават всичко!"

  21. 21 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    Интересно е как троловете на Борисов бранят Каскета. Свински черва!

  22. 22 Профил на Dimiter Monev
    Dimiter Monev
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Трябва да се внесат прокурори от чужбина.

  23. 23 Профил на Dimov
    Dimov
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Който разбита от юридическата наука, чел е внимателно Закона за съдебната власт, НПК, Конституцията и още някои друки книжки, следил случващото се в съдебната система през последните 10 години, знае много добре, че препоръките са правилни.

    VD
  24. 24 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 863 Неутрално

    "Има един просто принцип - ако реформираме и изчистим прокуратурата, тя ще реформира и изчисти всички останали институции. Главният прокурор трябва да бъде поставен под ясна и демократична отчетност на Народното събрание, да носи демократична отчетност и пред българските граждани."Прекрасно, идеалистично, но това как ще се осъществи в България, при тази години наред корумпирана наред система, господин Иванов?Свинските черва у нас не стават дори за пример. Всеки е зависим от някой друг. Какво се прави в такъв случай?Абсолютно чисти и независими са само студентите, които току що завършват ЮФ в София. Югозападния въобще не става. Там излизат такива като бъдещия "доктор" Гешев!
    —цитат от коментар 9 на Alexander97


    Христо обясни във видеото как става това - има си такива комисии, към ЕС и НАТО, които вече са извършвали подбор на кадри в Украина, Албания и Косово. Да, до там сме я докарали, ама и още можем да копаем.

  25. 25 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#1] от "Are de":


    Тотална реформа и рязане до кокал, всички прокурори трябва да изхвърчат. Христо Иванов има най-вярната и най-смислената идея за рестартиране на държавата.
    —цитат от коментар 1 на Are de


    Жалко,че пак ще гледа властта през крив макарон и няма да може да осъществи нищо от идеите си,докато БСП ДПС управляват със Слави или някоя друга патерица...

  26. 26 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1645 Любопитно

    А нещо още сутрин с кафето не иска ли?

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  27. 27 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    Другарят Бойкикев се е взел много на сериозно. Особено с "отровното трио " зад гърба си. Не му стиска обаче да обходи и ревизира недостъпните за "обикновени " хора плажове на "Буджака " край Созопол "приватизирани " от ГУРОТО му - подсъдимият Прокопиев .
    А иначе по последни данни :"23 палатки и 9 шатри са разпънати на Орлов мост. Там протестиращите са 30 души. 12 души са на кръстовището пред Софийския университет, те са с 18 палатки и 5 шатри. Пред площад "Независимост" пък има 8 души със 7 палатки и 6 шатри", съобщиха от СДВР . Те тероризират цяла София. В ход е подписка на софиянци за забрана на "спонтанните " протести. пътната мрежа е част от НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ - обръщаме внимание на отговорните за това институции.

  28. 28 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#4] от "Doge":

    Там всичко е толкова прогнило, че е нужен грузинкия модел.
    —цитат от коментар 4 на Doge


    Сталин щеше да хареса това!
    «Есть человек - есть проблема. Нет человека - нет проблемы»!

  29. 29 Профил на Ша Шчупат държавата на Пеевски
    Ша Шчупат държавата на Пеевски
    Рейтинг: 0 Неутрално

    НАПЪЛНО съгласен с Христо Иванов!

    Дори 10-20 прокурори мога да ги посоча поименно, които са за НЕЗАБАВНА смяна!

    И техните оставки ще бъдат публично, когато му дойде реда!

  30. 30 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Това, което русокосата казва по отношение на заключението на лабораторията е , че " че няма следи от монтаж по записа. ". Но дали това е Борисов, не се доказва с достатъчно голяма вероятност.
    А това, че "Дневник" става говорител на колаборациониста Иванов е друг въпрос.

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    [quote#7:"EU defender"][/quote]

    И още нещо:
    Лятната резиденция на Прокопиев – вероятно построена върху античен некропол в Созопол
    Плажът е недостъпен, строяло се през нощта, за да може багерите да заливат с бетон без да се вижда какво е изкопано

    След като Върховна административна прокуратура (ВАП) извърши проверки по установяване законността на строителството и експлоатирането на обекти по Черноморието, лъснаха летни резиденции и хотели на олигарси на Алепу, Аркутино, Буджака, Свети Влас и Росенец.

    Досега вниманието на широката общественост бе привличана предимно към Росенец и то не от кого да е, а от Христо Иванов, предприел геройския подвиг да плажува до сараите на Доган, отразяван на живо от Прокопиевия „Дневник“. Никой обаче не е забелязал Христо Иванов да щурмува с надуваема лодка бреговете на Буджака, където е резиденцията на покровителя му Прокопиев и където плажът е още по-недостъпен и от плажа до сараите на Доган,

  33. 33 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ша Шчупат държавата на Пеевски":


    НАПЪЛНО съгласен с Христо Иванов!Дори 10-20 прокурори мога да ги посоча поименно, които са за НЕЗАБАВНА смяна!И техните оставки ще бъдат публично, когато му дойде реда!
    —цитат от коментар 29 на Ша Шчупат държавата на Пеевски


    Мафията одобрява това!

  34. 34 Профил на N I K E
    N I K E
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Е определено ми липсваше г/н Христо нямаше го в новините само 5 часа, вече взе да омръзва на хората..

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  38. 38 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#32] от "doroteus":


    [quote#7:"EU defender"]
    —цитат от коментар 32 на doroteus
    И още нещо: Лятната резиденция на Прокопиев – вероятно построена върху античен некропол в СозополПлажът е недостъпен, строяло се през нощта, за да може багерите да заливат с бетон без да се вижда какво е изкопаноСлед като Върховна административна прокуратура (ВАП) извърши проверки по установяване законността на строителството и експлоатирането на обекти по Черноморието, лъснаха летни резиденции и хотели на олигарси на Алепу, Аркутино, Буджака, Свети Влас и Росенец.Досега вниманието на широката общественост бе привличана предимно към Росенец и то не от кого да е, а от Христо Иванов, предприел геройския подвиг да плажува до сараите на Доган, отразяван на живо от Прокопиевия „Дневник“. Никой обаче не е забелязал Христо Иванов да щурмува с надуваема лодка бреговете на Буджака, където е резиденцията на покровителя му Прокопиев и където плажът е още по-недостъпен и от плажа до сараите на Доган,[/quote]

    Гарван гарвану око не вади!
    Народна поговорка...

  39. 39 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    Само да се уточни кой ще казва на новия главен прокурор къде прокуратурата може да "нахлува", и къде няма да може да "нахлува".

  40. 40 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    Христо Иванов пилее своите време и енергия, както и тези на така нареченият "протест"!
    С оглед на нерадостните месеци, които ни предстоят казусът "главен прокурор" има шанс да се маргитализира до степен нула!

  41. 41 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    Бойкикиев иска да седне на стола на Гешев след преврат.
    Болшевики, сър...

  42. 42 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Троловете си тролят, процентите на ГЕРП падат. Днес 15%, след седмица - 10% и така, до като не влезем в МС и НС и не ви изкараме навън барараб с обзавеждането!
    Оставка и затвор за всички престъпници, воглаве с Иван Гешев и Бойко Борисов!
    Който подкрепя мафията е престъпник/помагач. Имайте предвид това, защото ня некои хора ще им бъде търсена отговорност за действията им или бездействията им.
    В Конституцята ни ясно са разписани правата на гражданите и задълженията на административните и съдебни органи. Неспазването й е "Държавна измяна" и се наказва със затвор от 10 до 25 години или до живот без право на замяна 💡

    No Pain No Gain
  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на tedif
    tedif
    Рейтинг: 1563 Весело

    Я пак?
    Даже от тук,от *терасата*, се вижда меракът на бойкикев да кадрува ТОЙ!
    Баламите свършиха,бойкикев,оставате само твоите подръжници и платените *специалисти*,зарязали високо платена работа и скандиращи в хор - от десетина човека пред посолството в Лондон,за оставки,пуч и улично правосъдие!
    Лъснаха ви най-накрая истинските намерения,нали!Като маймуняци,които се катерят по дърво - колкото по-нависоко,толкова по-червено се вижда отдолу.
    Аре всичките у ляво и почвайте с *интернационала*!
    Един въпрос към бойкикев - знаеш ли как е исттинското име на другаря крал мракс,пардон,карл маркс?А за някои *специфични *мераци на приятеля му енгелс?
    Ако не знаеш - питай хаджи генчо,той е по тези,същите.
    Хайде,*ямас* и успех в сечта,не,в подбора на новите прокурори!

  45. 45 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alexander97":

    Имаше репортаж от окупирания Орлов мост ,където беше отишъл току-що дипломирал се студент от ЮФ на Софийския университет.
    Идеален е за Главен прокурор.
    Естествено проверени другари от Де Бъ,БХК,АзаБ и други исконни български институции ще го съветват кого да "удари" и какво да прави,защото няма да има опит.

    На черепа да бъде гарантиран триумф над юристпруденцията ,който да се проведе по Цариградско шосе през Орлов мост ,където той облечен с пурпурна тога и под нестихващите възгласи на тълпата "Достоен,достоен!" и дъжд от жълти стотинки ще освободи кръстовищата от блокадата и минавайки през Ректората и жълтите павета ще стигне до триъгълника на властта ,където ще бъде увенчан със златен лавров венец за самодържец Български...

  46. 46 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 690 Любопитно

    Не разбирам защо просто не се върне разследването към следствието, а прокуратурата да продължава да го надзирава. По този начин ще имаме взаимен контрол между двете служби и би следвало доста да намали влиянието на Главният. Това може да се случи и без конституционни реформи, а само с промени в закона.

  47. 47 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1578 Весело

    Аз пък предлагам, политици да могат да стават само хора завършили магистратура Политология в университет, но не задочно и не нов български и подобни.
    Разни пожарникари, летци и безработници като ристьо да не могат да стават депутати и да не могат да правят партии

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8580 Неутрално

    Ами милиционерската школа бълва.

  49. 49 Профил на tlr33621309
    tlr33621309
    Рейтинг: 74 Неутрално

    Тоя е направо ''на Черешата''

    Всичко, което може да се яде е обект на властта
  50. 50 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Интересно е как троловете на Борисов бранят Каскета. Свински черва!
    —цитат от коментар 21 на spiegel


    Като чета какви ги мъдрят и изсмукват от пръстите си ,мисля си че Борисов е много прав- на прост човек акъл не се набива, а .........

    Напълно препокриват казаното от него.
    Жалки хорица
    Толкова си могат и блеят ли , блеят в стадото

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  51. 51 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 619 Неутрално

    В Австрия само активни или бивши съдии могат да бъдат назначавани за прокурори. При това положение Гешев никога не може да стане прокурор. Той е бил полицай и следовател.

  52. 52 Профил на БУДЖАК
    БУДЖАК
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А Бойкикиев на кой от трите софийски къмпинги се подвизава?

  53. 53 Профил на Ша Шчупат държавата на Пеевски
    Ша Шчупат държавата на Пеевски
    Рейтинг: 0 Весело




    До коментар [#29] от "Ша Шчупат държавата на Пеевски":
    —цитат от коментар 33 на TT


    Кое Улав? Да се махнат собствените й назначени бухалки? Съмнявам се!

  54. 54 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Споделям. Положението е страшно !!! Дори повече.
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    И в МВР ще трябва да се бръкне щото гнилото е разследващ полицай + наблюдаващ прокурор.
    Моето мнение е, че парите ги взимат ченгетата и ги делят с прокурорите. Т.е. ченгетата се явяват на първа линия, където се сблъскват с вируса на корупцията.

  55. 55 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Ристо е цар на димките и фишеците. Яне, Янев 2
    —цитат от коментар 14 на Любов Шейсе


    Ти па да не искаш да кажеш, че МВР-то и ПРБ-то много хубаво хващат престъпници?

  56. 56 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Последно,Де Бъ ще громят прокуратурата или ще и пращат сигнали?Това е като да се бориш с полицията и като те отупат да се обаждаш на 112 за помощ?!
    —цитат от коментар 17 на TT


    Ква ти е идеята на тебе?

  57. 57 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Христо Иванов: Оставката на Гешев няма да е достатъчна, трябва нов подбор на прокурори...И това ако не е комунистическо мислене по Сталин:"Кадрите решават всичко!"
    —цитат от коментар 20 на TT


    Баце ли го решава?

  58. 58 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Който разбита от юридическата наука, чел е внимателно Закона за съдебната власт, НПК, Конституцията и още някои друки книжки, следил случващото се в съдебната система през последните 10 години, знае много добре, че препоръките са правилни.
    —цитат от коментар 23 на Dimov


    И особено ако си е имал вземане-даване с някой по веригата. Всъщност веригата си казва: Няма да има взимане, ако няма даване от твоя страна.
    Директния цитат, който са ми го казвали на ниво зам. шеф на най-голяма прокуратура:
    "Аз не разбирам, защо искате държавата да ви свърши работа? Свършете си я сами!"

    И когато ПРБ не разбира, защо трябва да види престъпление от общ х-р, а не престъпление от частен х-р - за какво говорим?

  59. 59 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alexander97":

    И те не всички да чисти. Нали помня някои колеги..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  60. 60 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1833 Неутрално

    Този се гласи за главен прокурор на мястото на Гешев, типична ситуация "Стани да седна". Не вярвам да бъде по-добър главен прокурор от който и да е от предшествениците си. Просто една рокада в негова полза.

  61. 61 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7820 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Епитетите и квалификациите нищо не струват, а действията и свършената работа

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  62. 62 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    ох и той си нави ръкавите като Баце.

    но се връща в зоната на комфорта и пак сложни приказки за прависти. като действа повече като на росенец по се получава. не че отричам постоянството по правните му теми.

  63. 63 Профил на Студио Х
    Студио Х
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Всеки ден трябва да се говори за това? Не е достатъчно да се махне, и съди, машата на мафията, Гешев, но трябва да се изтръгне прокуратурата от Осемте джуджета. За да я има България.

  64. 64 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Министърът на правосъдието да бъде главен прокурор, за да подлежи на парламентарен контрол. Изборност на прокурорите по избирателни райони заедно с общите избори, но избирателите да са единствено граждани със минимум средно образование.(въвеждане на избирателен ценз). Не мисля, че хора, на които не им се разрешава да управляват МПС могат осъзнато да управляват(чрез гласа си) избора на толкова важен за цялото общество орган. Да, прокуратурата е най-важната част от съдебната система, защото тя обвинява, а досега избирателно пази определени лица от наказателно преследване. Тя е имунната система на обществото и ако функционираше нормално, до сега нямаше да има КТБ, немаше да сме чували за Шиши и България щеше да е една нормална европейска държава, каквато заслужава да бъде!

  65. 65 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Излиза, че най добре е да се премахне наказуемостта за записването на публичните личности. Сега заради забраната има монопол - някой е правил записи и само той е бил наясно какво се случва, а всички останали сме били в неведение.

  66. 66 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#57] от "Oleg Shishmanov":

    Не го решава Хр.Иванов със сигурност,защото е Господин Никой...

  67. 67 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#56] от "Oleg Shishmanov":

    Да се спазва закона!

    А не ДеБъ с едната ръка да се борят срещу прокуратурата,а с другата да пишат сигнали до нея...

  68. 68 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#50] от "nessarox":

    Гледам вече си станал фен на лафовете на Баце!
    Сигурно в тъмната стаичка ще пуснеш и бюлетина за ГЕБР?!

  69. 69 Профил на TT
    TT
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#51] от "plynii":

    Ние сме в България!

  70. 70 Профил на Ruse_Island
    Ruse_Island
    Рейтинг: 541 Неутрално

    И още нещо: Лятната резиденция на Прокопиев – вероятно построена върху античен некропол в Созопол
    —цитат от коментар 32 на doroteus


    Какво имаше този Прокопиев, че не се сещам - фармацевтична фирма ли имаше? Или имаше банка и застрахователна компания?

  71. 71 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    До коментар [#32] от "doroteus":


    [quote#7:"EU defender"]
    —цитат от коментар 32 на doroteus
    И още нещо: Лятната резиденция на Прокопиев – вероятно построена върху античен некропол в СозополПлажът е недостъпен, строяло се през нощта, за да може багерите да заливат с бетон без да се вижда какво е изкопано...Никой обаче не е забелязал Христо Иванов да щурмува с надуваема лодка бреговете на Буджака, където е резиденцията на покровителя му Прокопиев и където плажът е още по-недостъпен и от плажа до сараите на Доган,[/quote]

    Нали не разчиташ някой, който е ходил в Созопол да ти повярва?

  72. 72 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":Епитетите и квалификациите нищо не струват, а действията и свършената работа
    —цитат от коментар 61 на neut


    Посочи действията и свършената работа на Хр.Иванов по професията му/юрист, адвокат/. Колко дела е спечелил, колко години стаж има като юрист? А, забравих, че е с отнети права. Освен показни акции и нелепи политически изказвания няма да се запомни с нищо смислено и полезно за обществото. И не говоря за произхода му, а за това какво е свършил дотук. Анимационен герой е той за мен.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  73. 73 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3986 Неутрално

    UNITED EU UNION

    хипотеза

    Считат го по-малко зло,
    срам насущний, от тегло:

    Срамни спомени сегашни
    за годините тогавашни?

    8 малки гьобелсчета ;)

    До коментар [#11] от "boogaloo":

    Интересно как вие троловете нямате никакави аргументи по същество,
    а само лични нападки и обвинения, че бил комунист.

    Досега Хр. Иванов с действията си (а не само с празни приказки,
    както повечето) е показал смелост, достойнство и идеи и ценности

    доста далечни от комунистите.
    Просто как не ви е срам да повтаряте тези нелепи глупости?

  74. 74 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#42] от "Умнокрасив":

    Процентите на ГЕРБ падат ли падат пък на изборите пак ще бъде първа сила. А ДБ отново ще се бори за влизане. Да ви е познато от предишните избори ?

  75. 75 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    ...... Много ясно, че оставката на Гешев няма да е достатъчна, и трябва нов подбор на прокурори.......... Но рестарта .... е закриването на спец. прокуратурата, спец.съда и конпита "фашистки"........ Няма ли да го кажете ясно.......

  76. 76 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1430 Весело

    Ахахаха, тя оставката още в морето, Сандокан приготвя океанска оставкобойна флотилия.

    "Кит, другари! Наш, роден, социалистически кит!!! Урррррраааааааааааааааа......."

    Знанието е сила, информацията - власт
  77. 77 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3553 Неутрално

    До коментар [#21] от "spiegel":

    Тези тролове са на Шиши.Бранят какета ,тулупа и сопола

  78. 78 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Трябва смяна и на прокурори, и на съдии. Гешев е само част от тази съдебна система.

  79. 79 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 799 Неутрално

    На Христо Иванов не му пречеше Пеевски, докато беше съдружник на Божков и най-големия разпространител на нац. лотария посредством Лафка.

  80. 80 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    .... Тоя Атанасов дайте му "черен хайвер"да миряса и да се маха...... "недоразумение" вредно......... И Дончева на негово място, да дигне нивото...... https://www.mediapool.bg/tatyana-doncheva-konpi-i-spetsializiraniyat-sad-tryabva-da-badat-zakriti-news273289.html

  81. 81 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2766 Неутрално

    И не само прокурори,но и нов ВСС,който да избира честните прокурори и обикновено това са младите хора не участвали в различни схеми.

  82. 82 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4497 Весело

    Само да се уточни кой ще казва на новия главен прокурор къде прокуратурата може да "нахлува", и къде няма да може да "нахлува".
    —цитат от коментар 39 на constatator
    Ами то е уточнено в закони и конституция ама хората които имат семки в главата вместо мозък са свикнали някой да дава ценни и верни насоки.

  83. 83 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    До коментар [#9] от "Alexander97":Имаше репортаж от окупирания Орлов мост ,където беше отишъл току-що дипломирал се студент от ЮФ на Софийския университет.Идеален е за Главен прокурор.Естествено проверени другари от Де Бъ,БХК,АзаБ и други исконни български институции ще го съветват кого да "удари" и какво да прави,защото няма да има опит.На черепа да бъде гарантиран триумф над юристпруденцията ,който да се проведе по Цариградско шосе през Орлов мост ,където той облечен с пурпурна тога и под нестихващите възгласи на тълпата "Достоен,достоен!" и дъжд от жълти стотинки ще освободи кръстовищата от блокадата и минавайки през Ректората и жълтите павета ще стигне до триъгълника на властта ,където ще бъде увенчан със златен лавров венец за самодържец Български...
    —цитат от коментар 45 на TT


    Изглежда работиш на минимална, за да пишеш такива детински глупости. Фантазе на гимназистка :-)!

  84. 84 Профил на Krasimir Stoyanov
    Krasimir Stoyanov
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#23] от "Dimov":

    Необходимото условие за добре организирана, правова и демократична България е генерална промяна в съдебната система .

  85. 85 Профил на Krasimir Stoyanov
    Krasimir Stoyanov
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#35] от "N I K E":

    Тоест вие представлявате хората? Доколкото е видно статистически тука сте една групичка на щат.

  86. 86 Профил на Krasimir Stoyanov
    Krasimir Stoyanov
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#33] от "TT":

    Мафията отдавна управлява държавата. Видно е и от прийомите за крадене на бизнеси от себеподобните си. Нещо типично за мафиотски взаимоотношения. За съжаление съдебната власт е в услуга на мафията.

  87. 87 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    Някак тъжно е предвид, че Иванов бидейки безспорно сред следващите управляващи( според анкети и премиер) събира едва 80 коментара. Не заслужава българина умни и управляващи, и това е

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  88. 88 Профил на Miroslav Vladimirov
    Miroslav Vladimirov
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Познайте от едни път кой иска да подбира новите прокурори и защо?

    Мирослав Владимиров
  89. 89 Профил на Krasimir Stoyanov
    Krasimir Stoyanov
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#87] от "дерибеев":

    Не знам какво точно ви притеснява Иванов при условие, че анкетите в Дневник не са мерило за настроенията в различни прослойки от обществото. Но това явно си е ваш проблем

  90. 90 Профил на Стоян Хлебаров
    Стоян Хлебаров
    Рейтинг: 81 Гневно

    КАКЪВ НОВ ПОДБОР БЪЛНУВАШ,ХРИСТО-О-О-БЕЗ ЛУСТРАЦИЯ-СЪЩИТЕ ЛИ ЩЕ ИЗБИРАШ!?

  91. 91 Профил на Стоян Хлебаров
    Стоян Хлебаров
    Рейтинг: 81 Гневно

    КАКЪВ НОВ ПОДБОР СЪНУВАШ,ХРИСТО....БЕЗ ЛУСТРАЦИЯ-ОТ СЪЩАТА БАНДА ЛИ ЩЕ ИЗБИРАМЕ...!? Май не си в час....

  92. 92 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#1] от "Are de":

    "Тотална реформа и рязане до кокал, всички прокурори трябва да изхвърчат. Христо Иванов има най-вярната и най-смислената идея за рестартиране на държавата"


    Това е мнение на Сектата и твое лично. Гешев няма да подава оставка. Всички соросоиди и либерасти като Ристьо действат по идентичен начин - стремят се да напълнят съдебната с-ма и прокоратурата със соросоиди, като в измишльотината ЕСПЧ. Някъде номера минава, някъде не. В БГ няма да мине, нито сега, нито друг път.

  93. 93 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#11] от "boogaloo":

    "Досега Хр. Иванов с действията си (а не само с празни приказки, както повечето) е показал смелост, достойнство и идеи и ценности доста далечни от комунистите."

    Това е твое мнение и на Сектата.
    Какво е покзаял Ристьо, освен желание за инсталация на соросоиди навсякъде.

  94. 94 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ша Шчупат държавата на Пеевски":

    "НАПЪЛНО съгласен с Христо Иванов!

    Дори 10-20 прокурори мога да ги посоча поименно, които са за НЕЗАБАВНА смяна!"


    Това е твое мнение и мнение на Сектата. Посочи 20 имена за смяна и 20 които ще ги сменят. Ще им проверим историята дали няма наченки на соросоидизъм.

  95. 95 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#84] от "Krasimir Stoyanov":

    "Необходимото условие за добре организирана, правова и демократична България е генерална промяна в съдебната система . "


    Може би имаш право, но промяната не трябва да е смяна на сегашните със соросоиди.

  96. 96 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    Христо Иванов смело развя знамето на революцията и нападна сараите на Доган. Не знам защо като беше правосъден министър не поведе цялото правосъдно министерство срещу сараите на Доган. Има и други сараи по морето(на Прокопиев например и много други незаконни постройки които са заградили морския бряг) за атакуване. Христо Иванов заедно с ръководството на своята дясна партия паднаха на колене пред президента Румен Радев(избран от лявата партия БСП) с молба да не подписва указа за назначаването на Гешев за главен прокурор. Защо???? Сега заедно с Р. Радев искат оставката на главния прокурор.

  97. 97 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    До коментар [#82] от "chicago514":

    Не разбирам термина "нахлуване" които се използва за акцията на прокуратурата в президенството. За да се извърши такава акция първо се иска разрешение от съдия, на които се предоставят събрани данни за незаконна дейност. Съдията преценява въз основа на тези събрани данни дали са достатъчни за повдигане на обвинение, и ако прецени, че са достатъчни дава разрешение. Ако прецени, че тези събрани данни не са достатъчни за повдигане на обвинение не дава разрешение. В дадения случай с двамата президентски съветници и за двата случая има разрешение от двама съдии. След като съдът е разрешил за какво "нахлуване" се говори. Само президента има имунитет.Оказва се, че Американския президент могат да го разследват и да му организират импийчмънт, а българския президент не могат. Президентските съветници нямат имунитет. А някои обясняват, че прокуратурата нямала право да" нахлува" в президенството. Сигурно според тях прокурора трябва да пита президенството дали, ще ги пуснат да извършат проверка по случай за разгласяване на държавна тайна на чужда държава. И ако ги пуснат да си извършат проверката. Ако не ги пуснат здраве да е.

  98. 98 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3411 Весело

    До коментар [#89] от "Krasimir Stoyanov":

    Явно звуча в направо ново агрегатно състояние

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  99. 99 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#6] от "EU defender":

    Не ве, заспалия ти ЕС дето само гледа сеир а такива, като теб изпадат в дефекации от това.

  100. 100 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    Христо Иванов и Румен Петков, са ми най-смешни когато критикуват ГЕРБ, а забравят , че те самите и техните политически формирования бяха в коалиция с ГЕРБ.
    Май , че не участват в лапането на баничката най ги боли.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK