Софиянци се оплакаха в прокуратурата от блокадите, в Стара Загора с протеста се зае съдът

Софиянци се оплакаха в прокуратурата от блокадите, в Стара Загора с протеста се зае съдът

© Георги Кожухаров



Подадена е жалба заради блокираните кръстовища в София и е образувано съдебно дело за блокадата на пътя Стара Загора - Хасково. Представители на фейсбук групата "Не подкрепям протеста" внесоха жалба в Софийската градска прокуратура, съобщи БНТ. В нея те твърдят, че протестиращите извършват хулигански действия с особена дързост и циничност. Към жалбата е приложена и подписка на граждани, които са против блокирането на кръстовища в центъра на София.


От осем дни са денонощно блокирани с палаткови лагери кръстовището на бул. "Цар Освободител" на Ларгото, както и кръстовищата на Софийския университет и Орлов мост. Според противниците на протеста недоволните от управлението пречат на останалата част от хората да се придвижват спокойно, да работя и почиват. Инициаторите на подписката твърдят още, че правата им са нарушени.


Административният съд в Стара Загора разпореди проверка кой и защо блокира пътя за Хасково и кой е издал заповед да се преустанови движението в отсечката, съобщи БНТ. Делото е образувано по искане на Сдружение за оптимизиране на правосъдието и администрацията - Варна. Проверката е приключила, предстои произнасянето на съда.


Движението на пътя беше преустановено на 31 юли при опит на протестиращи от Стара Загора да се придвижат до автомагистрала "Тракия", за да я блокират. Намерението им беше осуетено от полицейска блокада, а протестиращите вече осми ден са на пътя и към момента продължават да настояват да потеглят в автошествие до "детелината" на магистралата. Между тях и полицията текат усилени преговори за освобождаване на пътя.

Ключови думи към статията:

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4885 Неутрално

    Сега ще видим отново двойния аршин.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Николай Георгиев
    Николай Георгиев
    Рейтинг: 1161 Любопитно

    Млади гербаджии против протеста?

  3. 3 Профил на Rocketman
    Rocketman
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Същите тия "софиянци" що не се оплакаха и от ежедневия шум на протестиращите? Що не се оплакват и от безхаберното управление на София и държавата? Ми сигуно щото са от герберската порода софиянци.

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4885 Неутрално

    До коментар [#2] от "Николай Георгиев":

    За половин чашка водица - 72 часа кауш. Сега да видим какво ще предприемат за гербаджийските насилници и побойници.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1472 Разстроено

    60% подкрепят протеста, но винаги има хора, за които зоната н аконфорт е най важното.

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1935 Весело

    Каскетът ще прекрати предсрочно отпуската си. Дали ще отиде лично да вдига блокадата?

  8. 8 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Много са тези които са против,все някога ще се съобразят и с тях!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  9. 9 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1472 Весело

    Колко много? 20%?

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  10. 10 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1846 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Няма да видим нищо. Просто вдигат медиен шум. Естествено, чрез един от трубадурите на властта – БНТ (Емил Кошлуков). Сигурен съм, че тази "информация" я има и в ПИК, "Монитор" и в другите парцали на Пеевски. В Конституцията на Република България е казано ясно, че ГРАЖДАНИТЕ ИМАТ ПРАВО НА ПРОТЕСТИ.

  11. 11 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 2512 Неутрално

    А какъв е профила на така наречените "софиянци" които протестират?
    Герберски калинки осъществили мечтите си да са зачислени на продоволствена ведомост, живеещи на 2 туби бенцин от центъра и вземайки пример от кумира си не слизат от таралясника! В същото време са с нарушен слух защото не чуват какво казва вождът им да ползват метро.

  12. 12 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1748 Весело

    Нямам ФБ, но ако имах щях да направя група: "гулиите, мамулите и кратуните, напуснете столицата!" 😁😁😁

  13. 13 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Протестът е едно....а анархията и показният тормоз над един 2 милионен град-друго!Свободата на изразяване и свободията са две различни неща.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  14. 14 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Подкрепям подписката. Много се страхувате да не ви нарушат протестния комфорт.

  15. 15 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Много хора защитават протестиращите, но ако пред входа ви миришеше на урина, нямаше да говорите така...

  16. 16 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Според мен, както полицията и охраната не взеха отношение по побоите на конференцията на ГЕРБ, така и не вземат отношение по блокадите - защото се случат от техни хора. Може би това е някакъв опит да се обезсили и обезмисли вечерния протест.

  17. 17 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2811 Любопитно

    Нали протеста почна от обиските разпоредени от Геша в президенството! Защо не отидат да го блокират него в къщата му и да крещят оствка вместо да парализират центъра на София!?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4885 Неутрално

    До коментар [#15] от "chepokalipsis":

    На теб мирише ли ти ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4885 Неутрално

    До коментар [#17] от "Julian Mall":

    Дай адреса.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 495 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":Няма да видим нищо. Просто вдигат медиен шум. Естествено, чрез един от трубадурите на властта – БНТ (Емил Кошлуков). Сигурен съм, че тази "информация" я има и в ПИК, "Монитор" и в другите парцали на Пеевски. В Конституцията на Република България е казано ясно, че ГРАЖДАНИТЕ ИМАТ ПРАВО НА ПРОТЕСТИ.
    —цитат от коментар 10 на murry


    То в конституцията е казано и, че морския бряг и акваторията на България е изключителна държавна собственост. Уви, виждаме, че няма такова нещо...

  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4885 Неутрално

    До коментар [#13] от "Willy Messerschmitt":

    Как е герберасче? Вижда се краят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на exp
    exp
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":Няма да видим нищо. Просто вдигат медиен шум. Естествено, чрез един от трубадурите на властта – БНТ (Емил Кошлуков). Сигурен съм, че тази "информация" я има и в ПИК, "Монитор" и в другите парцали на Пеевски. В Конституцията на Република България е казано ясно, че ГРАЖДАНИТЕ ИМАТ ПРАВО НА ПРОТЕСТИ.
    —цитат от коментар 10 на murry


    Ограничения в правото ми да организирам протест
    Протести не могат да се провеждат от 22:00 до 6:00 часа.
    Протест не може да се провежда в определена обозначена зона около Народното събрание, Министерския съвет, Президентството и в непосредствена близост до военни обекти. Тази зона е от 5 до 20 метра и се определя за всеки конкретен случай.
    Не мога да организирам протест, който е насочен към насилствено изменение на конституционно установения ред или срещу териториалната цялост на страната (например за отцепване на даден град от територията на страната), както и протест, който застрашава обществения ред в съответното населено място.
    Не мога да организирам протест и когато е обявена епидемична обстановка и има достатъчно данни, че това застрашава общественото здраве.
    Не мога да организирам протест, който нарушава правата и свободите на другите граждани.

  23. 23 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2526 Неутрално

    Жалба срещу какво точно? Че протестират от тяхно име срещу мафията?
    Да подадат жалба срещу Бойко Борисов

  24. 24 Профил на selinda
    selinda
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Може ли да има протест без блокади? Може! Нужни ли са блокадите в работно време! Не!
    Пречат ли блокадите на Б.Б. , Гешев...НЕ!
    Политическата ми позиция няма нищо общо с тормоз на други граждани, сори!

  25. 25 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 933 Разстроено

    Двама българи - дружина, трима българи - дружина с предател 🤦‍♂️

    No Pain No Gain
  26. 26 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    Защо жалба?
    Крайно време е полицията да спре с окупацията на съседните на блокираните от протеста кръстовища...... 20 минути и трафика ще се отпуши........
    Е, ще има екшън.......

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  27. 27 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Софиянци или платени от ГРОБ?

  28. 28 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 595 Неутрално

    "Софиянци" е много неточно казано. Има се предвид такива като "лелята на Захариева". Разбирам ги хората като са им дали един лист да си напишат имената и подпис иначе уволнение и на борсата. Това е ГЕРБ не е шега работа

  29. 29 Профил на Умнокрасив
    Умнокрасив
    Рейтинг: 933 Разстроено

    Може ли да има протест без блокади? Може! Нужни ли са блокадите в работно време! Не!Пречат ли блокадите на Б.Б. , Гешев...НЕ! Политическата ми позиция няма нищо общо с тормоз на други граждани, сори!
    —цитат от коментар 24 на selinda


    КАкво работите в тази кочина бе хора? Спирайте работа и излизайте по улиците да ги изметем тези говеда, че до оставката ще откраднат още милиарди и ще съсипят сума човешки съдби. Изправете се, стига сте се снишавали и крили! Работели били... За кой? За мафията ли работите? Хубаво ви е да ви крадат, прокуратурата да ви рекетира, а управляващата мафия да прибира милиарди всяка година? Хубаво ви е да сме най-бедната, най-бързо изчезващата, най-необразованата нация ли? Хубаво ли ви е?

    No Pain No Gain
  30. 30 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Само да кажа, че пътят Ст.Загора - Хасково не е блокиран от протестиращите! От двете страни на протеста има полицаи, които питат всеки шофьор къде отива и по свое усмотрение пропускат, самият протест не е затворил пътя, полицаите са го затворили!
    https://www.youtube.com/watch?v=JDWQOo8tpaY

  31. 31 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#13] от "Willy Messerschmitt":Как е герберасче? Вижда се краят.
    —цитат от коментар 21 на КМЕТ В СЯНКА


    Краят на протестният платен фарс?ДА прав си!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  32. 32 Профил на gaq09398612
    gaq09398612
    Рейтинг: 52 Разстроено

    Дааа, по-добре урина пред входа или езеро с го*на?

  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7892 Неутрално

    Да се обърнат към Борисов и Гешев, от тях зависи да падне блокадата.

  34. 34 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Аз лично съм си доволен от личната си ситуация но въпреки това подкрепям протеста.
    Наглостта мина определен предел, и изисква гражданска реакция. Не мисля че Слави или БСП, ако българският народ в огромната си мъдрост вземе че ги избере, ще бъдат по-честни, но поне ще ги е повече страх.

  35. 35 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2544 Весело

    До коментар [#12] от "ju.li":

    "Нямам ФБ, но ако имах щях да направя група: "гулиите, мамулите и кратуните, напуснете столицата!" 😁😁😁"
    ======================
    А пресметна ли колко ще останете?

    Еретик
  36. 36 Профил на къдрав и сам се стриже
    къдрав и сам се стриже
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#15] от "chepokalipsis":

    от самото начало има сложени хим тоалетни
    пробвай с нещо друго

  37. 37 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2544 Весело

    До коментар [#30] от "otrqdnik":

    Само да кажа, че пътят Ст.Загора - Хасково не е блокиран от протестиращите! От двете страни на протеста има полицаи, които питат всеки шофьор къде отива и по свое усмотрение пропускат, самият протест не е затворил пътя, полицаите са го затворили!
    https://www.youtube.com/watch?v=JDWQOo8tpaY
    ===========
    Глупости.
    Полицаите пренасочват пътуващите за Стара Загора по обходен маршрут, а тези за Бургас /или София/ си минават през детелината към магистралата. Няма никакви усмотрения, минават всички.
    Вече два пъти минавам оттам до Бургас и обратно.

    Еретик
  38. 38 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2544 Весело

    До коментар [#29] от "Умнокрасив":

    "Работели били... За кой? За мафията ли работите?"
    =============
    Е, достатъчно време си тук вече!
    Трябва да знаеш, че 80% от читателите са хора с бизнес или международни експерти, тези дето сме на заплата сме изключения, а безработни и в сивия сектор изобщо няма.

    Еретик
  39. 39 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Как да загубим легитимност 101:
    Хората срещу които се протестира да не са наоколо протеста. Същите да са в отпуск и далеч от столицата. Протестът(блокадата) да е продължаващ и дразнещ съгражданите им които имат сходна позиция, но бързат за работа с която си плащат хляба. Друга спекулация би била някой от бусовете да е скришом герберски, разделяй и владей в действие.

    This is the place where puddings die.
  40. 40 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#37] от "Костадин Иванов":

    Ами щом си позволил да те пренасочат си е твой проблем. Който настоява си минава през летището без никакви грижи! Вярвай още на ченгетата, подкупната власт и продадените институции и далеч ще стигнеш. Те искат само да скарат граждани със граждани, пускат бабички, ченгетата лъжат, че пътя е затворен - разделяй и владей е тактиката явно. Вчера бях точно там, всеки който иска си минава, гледай видеото, жената си обяснява всичко!

  41. 41 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Е, добре де, тук беше много застъпена тезата за ограничаването на правата на хората, които ги карат на границата да заплатят глобите си за извършено нарушение на закона и на правилата за движение по пътищата. А сега сякаш тезата е, че проблем тука няма?! Кръстовище, път, магистрала, ГКПП – „проблем няма!"
    Заплататете си неплатената глоба за нарушение – „имаме човешки права, диктатори мръсни, не може да органичите правото ми на придвижване, нямате правото да ме спирате да пътувам!"....хм?!

  42. 42 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Това ли е правовата държава, когато някой нарушава правата ан някого, заради спора му с трети лица?!?

  43. 43 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3385 Любопитно

    До коментар [#17] от "Julian Mall":

    Нали протеста почна от обиските разпоредени от Геша в президенството
    ▪️▪️▪️▪️▪️
    Стига да лъжеш бе!
    Или така успокояваш герберската си душичка?:)

  44. 44 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    Мутрата обезкърви БГ с 500 хил. откакто е на власт. Това обаче не се отнася за Шопия. Затова и простестите не успяват...

  45. 45 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Кметът на Стара Загора поиска само едно нешо, нешо много просто и лесно, от блокирашите - да подадат официална декларация за намеренията си. Те твърдят, че само искат да направят "кръгче" и няма да блокират магистралата.

    Но блокиращите не го направиха. Отказаха да подадат такава декларация - с това неофициално признаха, че ЛЪЖАТ. Тоест те нямат никакво намерение само да правят "кръгче", а действително искат да блокират магистралата.

    Ама ако са подали официална декларация, с подписите си под нея, ще носят наказателна отговорност за тази своя лъжа. И затова си траят, с надеждата по някаква невероятна случайност да ги пуснат да минат и да направят блокада (което е истинското им намерение от самото начало).

  46. 46 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 875 Неутрално
  47. 47 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не, щото не живея в София. Имаше един дето пикаеше пред входа, но откакто му казах 2-3 думи, не го е правил.

  48. 48 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 322 Неутрално

    По ефективно е да се жалват до министър председателя - той решава.

  49. 49 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    Това е гениалната тактика на Борисов. Вчера имаше далеч повече хора пред Тех Парка и полицията без проблем ги изгони от пътното платно, но тук се опитват да настроят хората едни срещу други и да се правят на много толерантни.

    Не ме търсете преди обяд
  50. 50 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 649 Неутрално

    В конституцията ясно е записано за свободното придвижване на хора. Отделно за всеки протест се иска разрешение от общината(рядко отказват дори да има риск от конфликт). В случая няколко хиляди вечер и няколко десетки през деня пречат на 1,5 милиона да се придвижват. Най-тъпото е, че не пречат на тези срещу които протестират. На мен не ми пречи, заобикалям, но представете си всеки да почне да затваря кръстовища, майките с деца, пенсионери, медицински работници, учители, хора в неравностойно положение, разни други.. До сега общината умишлено не се намесва, защото протестиращите биха го сметнали за някаква намеса и би се тълкувало като нарушаване на свободата на словото.

    Много хитър
  51. 51 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2544 Любопитно

    До коментар [#40] от "otrqdnik":

    "Ами щом си позволил да те пренасочат си е твой проблем. Който настоява си минава през летището без никакви грижи! Вярвай още на ченгетата, подкупната власт и продадените институции и далеч ще стигнеш"
    =============
    Човек, така си се разпенил, че плюеш, без да четеш.
    От Хасково за Бургас се завива по магистралата след село Бъдеще. Оттам минах! Къде са ме извозили полицаите и за къф ми е твоето летище?

    Еретик
  52. 52 Профил на sturmgewehr
    sturmgewehr
    Рейтинг: 53 Неутрално

    До коментар [#45] от "Vorknkx":

    Абсолютно.Блокадата на пътя е от хората на Копейкин,неистово подкрепяни от софийските файтонджии.

  53. 53 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Ако не ги пази полицията, тази шепа боклуци ще бъде пометена от кръстовищата за минути.

  54. 54 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    [quote#29:"Умнокрасив"][/quote]

    Де по-кротко, не се пали толкова. Каква е гаранцията, че тези, които ще дойдат, няма да окрадат милиардите. Та нали идват само с тази цел. Само не ни излизайте с такива емоционални речи, човек трябва да разсъждава с главата си, а не да слугува на емоции.

  55. 55 Профил на livanov
    livanov
    Рейтинг: 245 Любопитно

    И аз се чудя как досега главният каскет на републиката не се е заел с тази ширеща се битова престъпност не само в София, но и в други градове на страната.

  56. 56 Профил на Angel Philipov
    Angel Philipov
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#5] от "danvan":

    Гладна кокошка просо сънува, тези 60 % са само във Вашият балон.

  57. 57 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    До коментар [#46] от "валентин николов":

    Клоаката Шопия нема как да бъде изчистена. Поне не и скоро...

  58. 58 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#51] от "Костадин Иванов":

    Ами на кое викаш "глупости" тогава бе умник? Точно това казвам и аз. Ако просто искаш да подчертаеш, че си минал от там, кажи си го в отделен пост, похвали се както си му е редът, а не да търсиш внимание, като провокираш някой!

    Като дъжиш на общуването - намери си приятели!

  59. 59 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#57] от "Хи-хи":

    Бунак, разбра ли какво съм написал?

  60. 60 Профил на nickbg
    nickbg
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Аз лично не подкрепям протеста и въпреки това съм за промяна на статуквото. Затова пак ще гласувам, когато му дойде времето. А дотогава съм за спазване на реда, какъвто сме си го избрали всички ние предишния път. Който не е гласувал преди, сега да си мълчи и да се спотайва, а не да блокира града или държавата!

  61. 61 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 813 Неутрално

    За това ще си останем най-смотаната държава в ЕС

  62. 62 Профил на 88
    88
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Минавам една вечер покрай Орлов мост и ми мирише на кенеф. Та това ме накара да се замисля, къде ли уринират и се изхождат онези с претенциите за умни и красиви? Веднага ме споходи контра мисъл, че неудачници които толкова са пропаднали, за да протестират срещу заплащане, всъщност могат да се облекчават навсякъде. Все пак това отразява съзнанието им.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Само да кажа, че пътят Ст.Загора - Хасково не е блокиран от протестиращите! От двете страни на протеста има полицаи, които питат всеки шофьор къде отива и по свое усмотрение пропускат, самият протест не е затворил пътя, полицаите са го затворили!https://www.youtube.com/watch?v=JDWQOo8tpaY
    —цитат от коментар 30 на otrqdnik


    +++
    Това е точно така! Полицията не пропуска автомобили от страх, че може да се присъединят към протеста и ситуацията да излезе от "контрол". Не че контролират нещо де...

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  64. 64 Профил на filip_a
    filip_a
    Рейтинг: 109 Неутрално

    До коментар [#50] от "Кум Лисан":
    а ти от кои си?

  65. 65 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    Остава лепкавото чувство за някаква игра на протестиращите /окупаторите/ и полицията. Може ли властта да обясни как незаконна окупация се брани и толерира. Последно какво целят? Да изнервят софиянци? Няма да ги изнервят. Мърморят, но всеки си прави сметката и се оправя някак. Магистрелите не дават. Но двумилионна София дават. Борисов го е страх да не бъде сметнат за деспот? Няма да бъде сметнат. Ще има циркове за пред Божков ТВ, но... до там. Ако не може да въведе ред в града, наистина да си ходи.

  66. 66 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Безнакаността, арогантността и откровеното НАХАЛСТВО на лежащите по паветата им изигра най-лошата и грозна шега! Збогом......както написа един червен гуру преди да умре!

  67. 67 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Клошарите с палатките да се махат от Орлов мост, и когато протестирахме против орешарски бях против затварянето на кръстовища! Тва са платени професионални "протестъри". Кой нормален човек ще седи по цял ден и цяла нощ там?

  68. 68 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    До коментар [#20] от "T.M.":

    Ако вземеш, па и я прочетеш тая Конституция, може да си леко изненадан.
    "Бреговата ивица" и "Плажната брегова ивица" са две различни неща.
    Обявяваш, че ивицата НЕ Е плаж, нахвърляш юалко камъни и айде...частна.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  69. 69 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    Не знам защо сте се надъхали, че мнозинствоъо подкрепя протестите?!?
    Аз съм десен избирател, никога не съм гласувал за Герб и НЕ подкрепям протестите в този момент и в тази им форма.
    Огромна част от приятелите ми, работещи хора на средна възраст - също.
    Само да не сте изненадани на следващите избори.
    И разбира се, полицията веднага трябва да освободи всички обществени пътища от т.нар. протестиращи.
    В други демократични държави, както и в най-демократическата, Россия, тези ще са обявени за терористи... А с терористи не се преговаря!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  70. 70 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 374 Весело

    .... В Конституцията на Република България е казано ясно, че ГРАЖДАНИТЕ ИМАТ ПРАВО НА ПРОТЕСТИ.
    —цитат от коментар 10 на murry


    Ами да си имат!

    аз нямам ли право на придвижване?

    Що не протестират в Долно Уйно или в Горно Нанадолнище?

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  71. 71 Профил на del40
    del40
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Днес пак арестували човек който си е изпуснал нервите и им твглил една на безделниците
    Питам,защо полицията пази тая утайка на обществото?

  72. 72 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#15] от "chepokalipsis":На теб мирише ли ти ?
    —цитат от коментар 18 на КМЕТ В СЯНКА


    А ти обоняние имаш ли или си свикнал с екскрементите?

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  73. 73 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    До коментар [#10] от "murry":

    Гражданите имат право на МИРНИ протести, но нямат право да нарушават правата на други граждани, нали? Когато създават условия за конфликт, това вече не са мирни протести.

  74. 74 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 753 Гневно

    А какъв е профила на така наречените "софиянци" които протестират?Герберски калинки осъществили мечтите си да са зачислени на продоволствена ведомост, живеещи на 2 туби бенцин от центъра и вземайки пример от кумира си не слизат от таралясника! В същото време са с нарушен слух защото не чуват какво казва вождът им да ползват метро.
    —цитат от коментар 11 на telqk


    Такива, които ходят на работа. Вече не можем да ви понасяме безмислените акции. Съжаляваме, че подписката за освобожгдаване на града от вас беше за кратко време и не успяхме да се включим, но АКО НЕ ВИ ПРОГОНЯТ ЩЕ ГО НАПРАВИМ НИЕ.

  75. 75 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 374 Весело

    .... Не мисля че Слави или БСП, ако българският народ в огромната си мъдрост вземе че ги избере, ще бъдат по-честни, но поне ще ги е повече страх.
    —цитат от коментар 34 на Skydiver


    Мисленето не ти се отдава!

    Никак няма да ги е страх, защото са озверели от глад!

    И те искат да КРАДАТ!



    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  76. 76 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Това че полицията позволява на циркаджийите да блокират пътища и кръстовища показва кой стой за тях - Бойко, който сам си е организирал протестите!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  77. 77 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 510 Неутрално

    "Софиянци" друг път. Гражданите умеят да пътуват с градски транспорт, сър, затова му викат "градски". Виж, целокупното селско войнство, изсипало се да благоденства в града сред избуяващата икономика на ГЕРБ, може и да е в потрес от блокираните кръстовища, щото нали, като ти застанат пред колътъ, как да минеш напред? Да слезеш? Абсурд! Че за кво си бачкал толкова време за баварец втора ръка. И пеш доникъде не се стига, всеки знае. Да не говорим за тролея - че това си е направо страшна машина, с тия жици отгоре! Абе дано другаря Гешев помогне, той си е на страната на текезесарите, електорат като слънце са те, ипотеки имат да изплащат. Аман от жълтопаветници с техните тролеи и тротинетки и протести.

  78. 78 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    До коментар [#59] от "валентин николов":

    Мда, че си папуняк нещо...Дето все другите му миришели, докат' един ден разбрал, че мирише собственият му задник.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK