Словото на Караянчева във Велико Търново премина под викове "Оставка"

Словото на Караянчева във Велико Търново премина под викове "Оставка"

Виж видеото
Какви са правата на протестиращите и какво трябва да знаят, ако бъдат задържани

Какви са правата на протестиращите и какво трябва да знаят, ако бъдат задържани

Виж видеото
Бивш конституционен съдия: Този парламент вече е ударил дъното

Бивш конституционен съдия: Този парламент вече е ударил дъното

Виж видеото
Деница Сачева нарече провокация вчерашните действия на майките от "Системата ни убива"

Деница Сачева нарече провокация вчерашните действия на майките от "Системата ни убива"

Виж видеото
Абдуллах Бююк: След екстрадирането в Турция бях бит и изтезаван

Абдуллах Бююк: След екстрадирането в Турция бях бит и изтезаван

Виж видеото

Аз лично съм "за" протестът да излъчи свое лидерство, заяви интервю за "Факти" пиар специалистът и политически анализатор Арман Бабикян, който е и един от инициаторите на нестихващите антиправителствени протести.


Той обаче не посочи кои според него трябва да са новите лидери и говорители на протеста. На въпрос има ли протестът достатъчно устойчиви лидери, Бабикян отговори само "Според мен има прекалено качествени хора на този протест, виждам фантастични лекари, професори, учени от БАН, хора от бизнеса, архитекти, инженери, хора на изкуството". "Определено виждам хора, които не са там, защото са бедни, там са заради ценности и заради начина им на живот. На протеста не са се събрали маргинали или тулупи", подчерта той.


Бабикян коментира и средствата, които правителството отпусна в последните седмици за подкрепа на бизнеса и гражданите. "Борисов хвърля пари от бюджета и се опитва да успокои хората, смятайки че те просто са гладни, но те са гневни, тапата на недоволството изхвърча и хората искат да показват челата си, а не стомасите си".


Според него премиерът Бойко Биросов не подава оставка, защото иска да "приключи сделките, които вече е договорил" и защото и не иска "някой друг да организира изборите, а не той самият".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (115)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Да излезе и Сашо Диков и да си правят живо предаване с триото.
    Въпросът е защо ние трябва да търпим тези мъчения в национален ефир...

  3. 3 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Да излезе и Сашо Диков и да си правят живо предаване с триото.Въпросът е защо ние трябва да търпим тези мъчения в национален ефир...
    —цитат от коментар 2 на НеКой


    Чашко Дикоф го пазят да донесе списъка на новия кабинет от Дубай!

  4. 4 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Гладните излязат ли, работата е изтървана.

  5. 5 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1747 Весело

    Хората на протестра са гневни, защото стават все по малко и няма да стане това което искат.

    То пък какво ли искат, ако знае някой.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  6. 6 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Лесно е Бибида изберете,питайте Мунчо!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  7. 7 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Хората на протестра са гневни, защото стават все по малко и няма да стане това което искат.То пък какво ли искат, ако знае някой.
    —цитат от коментар 5 на zz_s


    КИНТИ!!!! ПОВЕЧКО!!!!!!!!!

  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    Безспорно протестът не е социален, затова са и смешни опитите на Борисов да го купи, като раздава пари.

  9. 9 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Абсолютно е прав. Лидерът следва да е лицето - алтернатива на управляващите. И е следвало да е помислено по-рано за него.

  10. 10 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Тоя колко лев прибира, за да се прави на палячо пред цяла България не е истина. Глупаците си подскачат без пари, а Божков ги нарича тълпа и ги презира, но пък ги упралява лесно, нали са глупаци: „Но ме изкефи как се управлява тълпата по т'ва, по мрежите.“

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  11. 11 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    А лидер да бъде Бабикян. Нали?Или Радев, а Бабикян да го представлява пред протестиращите за светло бъдеще.

  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    Стига с тези лидери ! Протестът е граждански . Всеки от протестиращите има ум и знае как да гласува после .Не сме овце!

  13. 13 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Божков, Маджо - да не са малки лидери, ве...

  14. 14 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    Колкото до лидерството, по-добре - не. Ще се разпадне не само заради подозрения и амбиции и защото ченгетата и мутрите само чакат лидери, за да ги притиснат, компрометират и купят, а защото хората са разнородни и ги събират двете основни искания - оставка на Борисов и в перспектива некорумпирано управление; оставка на Гешев и в перспектива изграждане на истинско правосъдие. Това е напълно достатъчно.

  15. 15 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1747 Весело

    Безспорно протестът не е социален, затова са и смешни опитите на Борисов да го купи, като раздава пари.
    —цитат от коментар 8 на spiegel


    Не е социален, на пРезидента и руската мафия около него е.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  16. 16 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3392 Неутрално

    До коментар [#13] от "Мишо Петров":

    това са вашите лидери .добави и Шиши и сопола.

  17. 17 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1162 Весело

    Ако ходя да седна на една пешеходна пътека в центъра ще ме изберете ли мене? Аз съм много готин и ша ви оправя за 800 дни.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  18. 18 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    "Аз лично съм "за" протестът да излъчи свое лидерство......"
    ..................................
    И аз това искам!!!! Тогава ще падне як кьотек и вадене на мръсно бельо!
    Тогава ще разберем и кой плаща протеста.

  19. 19 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Много вожд, малко индианец.....
    Този сигурно е прибрал някой лев, и няма да е капо, когато съвсем се спихнат протестите
    Ама останалите балъци дето лежаха вмирисани и неизкъпани по паважа ще им отиде зян времето и подскачането.....и гладно/жадните стачки.
    Дано поне бирата им е била кяр....

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  20. 20 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#15] от "zz_s":

    Радев от втория ден разбра, че протестът не е заради него, а заради беззаконието и корупцията. Ако и Борисов го разбере, ще трябва да хвърли оставката и кирката, с която копа руския поток.

  21. 21 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Абсолютно е прав. Лидерът следва да е лицето - алтернатива на управляващите. И е следвало да е помислено по-рано за него.
    —цитат от коментар 9 на Lazarus


    Като им гледам лицата на платестърите, лице може да им бъде само Исидодорос Арванидис....

  22. 22 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#16] от "hodounski":

    Аз мислех да добавя Прокопиев, ама само един завод откраднал, завалията..

  23. 23 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    Като помисля ..аз СЪЩО ! Колкото и да се плашат някой от ОФ,...това трябва ,и нещата да са с базисни за България неща. Ако има само партии без ГРАЖДАНСКА ПЛАТФОРМА , която ясно маркира границите ...има риск да бъдат купени от вътре или принудени да ходят в посока избрано от НЯКАКВО измислено партийно семейство. Нещата в България са толкова ЗАРАЗЕНИ,... като ГЕРМАНИЯ след ВСВ. Демафиотизацията ще се покрие с дегрберизация..неизбежно. За 10 години администрацията е увеличена с 30%, и това е правено за ...непотребни калинки...с разкриване на безсмислени щатове ! Общият пакт може да да се справи с промени в съдебната власт, администрацията и електроните услуги..нова икономическа ЛОГИКА на стопанският живот за около 2 години .

  24. 24 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1912 Весело

    Стига с тези лидери ! Протестът е граждански . Всеки от протестиращите има ум и знае как да гласува после .Не сме овце!
    —цитат от коментар 12 на hodounski


    Бабикян, Сестра Галева, Христо Бойкикев, Руме Радев, Копейкин, Гошо....
    Какви видни граждани само.

  25. 25 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ако ходя да седна на една пешеходна пътека в центъра ще ме изберете ли мене? Аз съм много готин и ша ви оправя за 800 дни.
    —цитат от коментар 17 на Jalis Ironhammer


    За да те изберат ще трябва да строшиш поне няколко пейки, стъкла на автобуси и да обръщаш кофи с боклук...

  26. 26 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1383 Весело

    За вас не знам, ама аз съм за Бабикян! Някак си ми се вижда по-борбен, по-целенасочен – ето, даже и за това, протестът да излъчи свое лидерство, пръв се сети! Хем и Хикимян ще помага!

  27. 27 Профил на polivanov
    polivanov
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Поредните телевизионни ГМО франкенщайни са на стартовата линия. Öтровното трио"не са по-различни от Бареков, Сидеров, Симеонов, Росен Петров...- все един и същи номер. Сега пък тези и Славиту ще скаàт от телевизора в политиката. Докога едно и също?

  28. 28 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1843 Неутрално

    До [#12] от "hodounski":
    Не всеки. Гласувалите за ГЕРБ не знаят, по всеизвестни причини. Затова питат - „Кого предлагате”, да си знаят кой ще им го набива след като си тръгне Борисов.

  29. 29 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1257 Неутрално
  30. 30 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Мутрите, като не смеят да излязат на улицата, кибичат пред компютрите и цъкат минуси. Трябва да си заслужат надницата. А ние пак излизаме. Все едно, ще се срещнем някой ден.

  31. 31 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3900 Неутрално

    " "Според мен има прекалено качествени хора на този протест, виждам фантастични лекари, професори, учени от БАН, хора от бизнеса, архитекти, инженери, хора на изкуството". "Определено виждам хора, които не са там, защото са бедни, там са заради ценности и заради начина им на живот. На протеста не са се събрали маргинали или тулупи", подчерта той."

    Това е и силата на протеста - в качествените хора с енергия, послание, бъдеще !
    Тулупите не могат да го разберат, защо виждат света само през шкаФчето на 500 евровите банкноти.......

  32. 32 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2091 Неутрално

    Излъчете бе уважаеми Бабикят, излъчете! Излъчете да видим кои са личностите? Той и РРадев каза че е готов със служебния кабинет... но не смее да покаже имената!!!! Защо, защото софиянци като видят какви боклуци е приготвил.... ще го изметат със Деса от президентството! Аман от празноглавци, платени да тормозят половин България!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  33. 33 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    защото хората са разнородни и ги събират двете основни искания - оставка на Борисов и в перспектива некорумпирано управление; оставка на Гешев и в перспектива изграждане на истинско правосъдие. Това е напълно достатъчно.
    —цитат от коментар 14 на spiegel


    Напълно се присъединявам. Именно в това е силата на този протест, че няма лидерство.
    Всеки е възмутен по свой си начин, всеки има различни приоритети. Общата цел е достатъчно ясна, а нататък - кой откъде е.

    Ако идеята е да се прави нова партия или да се излъчват нови лидери - и сега си имаме повече от достатъчно. Ако пък познати политици изведнъж се обявят за лидери на протеста, аз поне с удоволствие бих се включил в гражданска акция за разчистване на Орлов мост, ако някой я организира.

  34. 34 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Истина ли е, че Бабикян е собственик на информиран.нет?

  35. 35 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2007 Весело

    Смешник. Скрий се.
    —цитат от коментар 29 на Orator Wornoxmaniak


    Heдей така- Бабикян е единственият човек в тази държава, на когото вярвам безпределно!

    Убеден съм, че той може да ни води- смело- в правилната посока! Единствено той!

    Много му вярвам, ма много!

    Само че тази му пуста скромност ще ни изяде главата- на- не ще да се Цани за водач, и това е!

    В тази връзка- като гледам- мераклии за водачи няма, та- да ви кажа- аз съм навит да се нагърбя с тази тежка и неблагодарна задача! Отсега си признавам, че ще ви водя натам, накъдето ми каже Бабикян!

    Ми... съсипаха я тази държава- време беше Бабикян да се намеси!

    Баби- дръж се, води ни, Баби! 😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  36. 36 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Всеки от протестиращите има ум и знае как да гласува после .Не сме овце!
    —цитат от коментар 12 на hodounski


    Блажени са вярващите. Аз имам един познат, дето все се мъкне по протести и ако РЕШИ да гласува, гласува за бсп (вече вероятно за станислав) и от сорта.

  37. 37 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    На тия не им ли омръзна да говорят глупости. Протестите обслужват интересите на Русия и на истинската мафия - олигархията от назначени капиталисти. Изреваха на умряло, понеже вече прокуратурата взе да ги досяга и България влезе в ЕРМ. А влизане в Евро, означава излизане на Русия.
    Една шепа кресльовци се етикетира като многохилядни протести. Една част са наистина млади хора или искрено вярващи в някаква кауза. Мнозинството обаче са платени протестиращи, както и лумпенария (особено организаторите!), подставени лица. Абсолютно несериозно е, групички безделници да тормозят милионен град с тъпотиите си и да блокират движението. Бойко-4 може и да е самостоятелно управление, без нужда от партньори - рейтинга на Бойко реално се качва, въпреки целия Фейк-Нюз, включително и от Дневник.

  38. 38 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2779 Весело

    Този симпатяга и другите двама около него постоянно ми напомнят една хумористична троица от любимата на лилавите умнокресливци серия за Винету- така нареченият "Детелинов лист".
    Не знам, защо Карл Май е вкарал тези персонажи в книгите си- те не вършат нищо, освен да създават комични ситуации, които при това доста често подозрително си приличат- може би ги е използвал за повече обем на книгите си.
    Но си спомних, че когато преди много години ги четях, винаги съм се учудвал на тяхното неприкаяно предназначение- да създават фарсова обстанока, която обаче никак не влияе на развитието на сюжета.
    Асоциации, сър!

  39. 39 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    "Според мен има прекалено качествени хора на този протест..."

    На фона на отровната тройка всеки ще го докарва на Бриджит Бардо!

    I Want To Believe
  40. 40 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#30] от "krummm":

    И какво ще стане, като се срещнете? Ще си покажете палатката ли?

  41. 41 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    Истина ли е, че Бабикян е собственик на информиран.нет?
    —цитат от коментар 34 на kaiser


    Да

  42. 42 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2007 Весело

    Истина ли е, че Бабикян е собственик на информиран.нет?
    —цитат от коментар 34 на kaiser


    Бе- глупости сега!

    Не е истина- не бил собственик, само бил намесен с някакви пари в споменатия сайт, ма той лично нямал нищо общо! Разбирай- тези пари не били общи, негови си били!

    А освен това- това е активно мероприятие, нищо старо не е забравено, нищо ново не било научено, ДС са му скалъпили компромат- щото ги е страх от него, в учебниците на КГБ пишело...

    Баби е чист! Ако все пак е собственик- имай предвид, че този сайт се занимава само с обективна журналистика, новините в него са проверени от поне 2 независими източника, всичко е вярно, моралът, безпристрастност, обективност, и т.н..

    Долу ръцете от Бабикян! Дръж се, Баби- цял народ сме след теб! Даже... два народа! 😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  43. 43 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Не мога да повярвам...

    Не си режи клона, на който седиш и не отваряй очите на черепа ,че има и много по-добри от теб!

  44. 44 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#35] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    @Дедов'та Колюуа Унукя!, да знаеш, че тук са се събрали само почитатели на Минеков и Хаджигенов! Бабикян, не знам защо, ама са го омразили! Ама може ли така? Нищо не разбират! Ето, аз написах за Бабикянчо и веднага ми праснаха сто минуса и сега ще ходя да си избирам въже да се провисна да се суша на слънце! Ти гледай сега и на теб колко минуса ще ти завъдят!

  45. 45 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Това според мен би разцепило гласуващите още повече. ГЕРБ, БСП и ДПС имат твърдо ядро от около 20%. Има много хора които са решени да гласуват за партията на Слави. Много хора които са решени да гласуват за ДБ. Ако се създаде нова партия от млади хора, колкото и да е добре напрарена, няма да вземе от гласувете на ГЕБ, БСП и ДПС, а от гласувете на останалите анти-системни партии, което ще означава че отново няма да има силна опозиция срещу мафията. Трябва да има обединяване, а не разцепване.

  46. 46 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    До коментар [#19] от "г-н Саранди Говедаров":

    Балъци сме .... Моят дядо е бил вмирисан в окопите на ВСВ, а прадядото на ПСВ ,ако твоят е продавал през министерството калпави дрехи и храна, ... следователно е бил върха , и герберското е по родова линия ..

  47. 47 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    "На протеста не са се събрали маргинали или тулупи", подчерта той.

    Изгледайте клипчетата от снощи с разправиите от Орлов мост между протестърите и пак помислете.
    Бабикян не стои на Орлов мост и му се губят много часове и дни от протестите...
    Даже един от протестърите викаше с пълно гърло: Сто лева от бате Васкоооо!
    Сто лева от бате Васкоооо....

    КОЙ е този бате Васко не се разбра!

  48. 48 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 169 Неутрално

    До коментар [#2] от "НеКой":
    Кой те кара да гледаш и да четеш Дневник?
    Не гледам телевизии, които не харисвам и не чета онлайн помии като блиц, пик и прочие. Не съм мазохист. Но ти плащат за това вероятно.

  49. 49 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    Да излезе и Сашо Диков и да си правят живо предаване с триото.Въпросът е защо ние трябва да търпим тези мъчения в национален ефир...
    —цитат от коментар 2 на НеКой



    "Според него премиерът Бойко Биросов не подава оставка, защото иска да "приключи сделките, които вече е договорил" и защото и не иска "някой друг да организира изборите, а не той самият". цитат Бабикян
    Нека каже Бабикян за неговите сделки с Божков . Нека каже и кой и как точно ще организира ЧЕСТНИ МАШИННИ ИЗБОРИ ???? Вероятно там ще се намесят Минеков и Хаджигенов ??? Внушения без покритие. Къде е качественият човек , който да поеме отговорност да превде България през здравната , политическа и икономическа криза , които се задават ??? Борисов не е подходящ - а КОЙ ??? Дубайският престъпник може би !

  50. 50 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Стига с тези лидери ! Протестът е граждански . Всеки от протестиращите има ум и знае как да гласува после .Не сме овце!
    —цитат от коментар 12 на hodounski


    Овце сте, овце сте... Божков е вашият пастир. Хем го каза в прав текст, но вие продължавате, точно защото сте овце.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  51. 51 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    голям зор да докарат комунистите на власт , само се пита кой ще им дава парички ,щото ЕС няма да дава парички ,руснаците са свикнали вече братски само да вземат , та сложна работа е борбата за победата на социализъма .

  52. 52 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1747 Весело

    Ей протестиращите,
    Вие сериозно ли мислите, че тримата и четвъртият дето оня ден раздаваше постове

    Ви водят безплатно?

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  53. 53 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#8] от "spiegel":

    Протестът не е и политически,защото няма никакви политически искания и програма!

    Протестът е протест ,за да се протестира!
    Сценаристът му много добре е вникнал в душевността на средно статистическия българин вечно да мрънка и никога от нищо да не е доволен!

    Изразено е най-добре от мъдростта на Вуте:
    -Язе не знам как требе да е,но и така не требе да е!

  54. 54 Профил на Чимиджимичамиджоми
    Чимиджимичамиджоми
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    Ама тоя охранен чичак верно си е повярвал, че ще стане ЛИДЕР? На младите? На умните и красивите? Ох, вие, протестерите верно ще избиете нас, обикновените хора. От смях ще ни уморите!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  55. 55 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#12] от "hodounski":

    Народът се пита защо протестирате,а не как ще гласувате...

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Балъци сме .... Моят дядо е бил вмирисан в окопите на ВСВ, а прадядото на ПСВ ,ако твоят е продавал през министерството калпави дрехи и храна, ... следователно е бил върха , и герберското е по родова линия ..

    До коментар [#46] от "dejmos":

    Е, ние в рода имаме един убит във ВСВ - на жена ми дядото.
    Не ме нападай лично, сладур, не ме познаваш.
    И аз не харесвам Бойко, ама Бойко печели всички избори през последните 13 години - факт.
    А вие не можете да съберете и 1% - щото сте умни и красиви
    И предимно меринджей.
    И софтуерни инджинери - от най-софтуерните.

    Т.е. - естествено би било да сме съюзници - до момента, в който не започнахте да ми пречите да се придвижвам свободно, да работя и да си храня семейството.
    И аз пак няма да гласувам за Бойко, но ще гледам с кеф как ви навира на кучето в ауспуха....

    Къде ще го намерите този лидер вееее - всичките ви лидери да деца на бивши комунисти или дамите те са пребоядисани комунисти.
    Никой не е създал нищо през живота си - не е завил един болт, не е сложил една тухла, не е вдигал по-тежко от химикалка - как да ви вярват хората, а?

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  58. 58 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#16] от "hodounski":

    Само Ицето пак го забравиха завалията,а той толкова много лайфове излъчи...

  59. 59 Профил на drr42680514
    drr42680514
    Рейтинг: 155 Гневно

    "Като помисля ..аз СЪЩО ! Колкото и да се плашат някой от ОФ,...това трябва ,и нещата да са с базисни за България неща..." До коментар [#23] от "dejmos":

    Най-много ви притесни, че тук се появи партия, която не допуска БСП и ДПС до власт. Уплашихте се когато ГЕРБ настигна по рейтинг НЕДОРАЗУМЕНИЕТО пРезидент. Най-се разтревожихте когато видяхте, че те на следващите избори нямат никакви шансове да ни управляват. За това, когато държавата ни постигна най-добрите си резултати организирахте този МЕТЕЖ.

  60. 60 Профил на Чимиджимичамиджоми
    Чимиджимичамиджоми
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    Обявявам конкурс за кратко есе на тема:
    "ТРИМАТА ЧИЧАЦИ И ГНИЛАТА ЯБЪЛКА"
    До 500 символа.
    Награда: Голям смях на гърба на "умно-красивите"!
    Печелившите ще бъдат подбрани от модераторите и ще бъдат баннати веднага!
    Пазете копия от есетата!!!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  61. 61 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4270 Неутрално

    "Приятели, днес в 18:30 ще видите новото видео с главен герой Христо Иванов и отговорите му на деликатните въпроси."
    Иво Дошев

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  62. 62 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2500 Неутрално

    В Еревнската опера няма втори ред. Бабикян се опитва да елиминира другите двама водачи на протеста. Предполагам е написал достатъчно доноси до Черепа и сега финализира анонса си да е начело. Мръсен арменски доносник.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  63. 63 Профил на Dimov
    Dimov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Не са гладни Божков и руското посолство плащат.

  64. 64 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#33] от "еспресо":

    Партията на протеста ще е на Божков- Българско лято.

    Засега обаче го пазят в тайна ,защото ще изгонят и малобройните останали протестъри от целия политически спектър!

    Ако не падне оставка ,черепа ще лъсне рано или късно и тогава ще видим доста хора да си посипват главите с пепел и да си късат ризите ,докато се отричат от него!

  65. 65 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#61] от "hamiltonf":

    Шшшшшт,тихо!

  66. 66 Профил на pirvt
    pirvt
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Арман прекрасно знае, че не става така и, че няма да стане така...
    Това е част от играта, в която той е добър, но децата на улицата ще платят сметката!!!

  67. 67 Профил на Чимиджимичамиджоми
    Чимиджимичамиджоми
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    До коментар [#64] от "Protos":

    Аз предлагам синтез и нова партия, с гръмкото име:
    "Да, Изправи се България в Българското лято, за да има такъв народ, начело с льотчика"
    и абревиатура: ДИББЛИТННЛьо

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  68. 68 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    За вас не знам, ама аз съм за Бабикян! Някак си ми се вижда по-борбен, по-целенасочен – ето, даже и за това, протестът да излъчи свое лидерство, пръв се сети! Хем и Хикимян ще помага!
    —цитат от коментар 26 на Santos


    И Кеворкян!

  69. 69 Профил на drr42680514
    drr42680514
    Рейтинг: 155 Весело

    Напоследък помисля ли за протест се сещам за Бабикян, сетя ли се за него си припомням как "отровните" си ронеха гурелите при Диков, призоваваха за въоръжена революция и упрекваха "робския ни народ" за търпението. Откърмили сме най-сетне лидер, който ще ни ОПРАИ. Нещо повече, опраи ли нас ще опраи и Ереван, и запали Световната революция.

  70. 70 Профил на vincenzo76
    vincenzo76
    Рейтинг: 323 Неутрално

    Ти лично Армане, е най-добре да се скриеш от публичното пространство,щото си една елементарна алчна г@дин@!!!Заради такива пл@змодии като теб, арменската общност в България трябва да се срамува!!!И аз лично бих те подвел под съдебна отговорност!!!Оня ден стигнахте до Сливница!!!Там има чудесна каменна кариера - "Козяк". Връчват ти една 15 килограмова вария,и заминаваш да чукаш камъни на "Козяка".За здраве!!!И да си отработиш на държавата разходите,че те е изучила безплатно!!!Щото са били абсолютно напразни тия разходи!!!

  71. 71 Профил на 06210311
    06210311
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Стига с тези лидери ! Протестът е граждански . Всеки от протестиращите има ум и знае как да гласува после .Не сме овце!
    —цитат от коментар 12 на hodounski


    Да, да,...само дето като не знаеш накъде си тръгнал винаги отиваш другаде! ;) "Не искаме това, искаме нещо друго ама понеже не можем да формулираме точно какво и кой да го свърши, искаме бързи избори, след което с трепет се надяваме това което искаме, без да знаем какво точно е, тези които изберем да го свършат" :) Ето пореден опит за заглавие на опита ви за нежен преврат, който настоявате да се нарича "протест".
    Знаете ли...макар и безполезен за вас, но все пак съвет - гответе се за изненада на изборите! ;)

  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8059 Неутрално

    Протеста да постигне това, за което се протестира, лидер ще се намери. Досега всички се страхуваха, да не ги обвинят , че искат да яхнат протеста.

  73. 73 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3733 Неутрално

    Хората на протестра са гневни, защото стават все по малко и няма да стане това което искат.То пък какво ли искат, ако знае някой.
    —цитат от коментар 5 на zz_s


    Правиш се на неостър!
    Не стават по-малко, иска ти се.
    Хората не искат да живеят в тотално мафиотизирана, разтурена държава! Ти искаш ли това? Ако не си съгласен, отивай на протеста!
    А ако смяташ, че в България има ред и закон, няма за какво да говорим!
    Не е възможно един откровено прост до възможното дъно, с богато криминално минало а може би и настоящо, да си прави каквото иска против всякакъв нормален порядък, език, отношения вкл и международни!!!

  74. 74 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#68] от "4ort":

    Да, прав си, mon ami, и Кеворкян! Тю, как ми излезе от главата тоя Кеворкян! Ми той ще ги направи на паздер и никой няма да смее да се опълчи! А така, бравос!

  75. 75 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3733 Неутрално

    Божков, Маджо - да не са малки лидери, ве...
    —цитат от коментар 13 на Мишо Петров


    Сравнени с Бочко са топ лидери!
    Харесваш ли си ги?

  76. 76 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 665 Любопитно

    Бабичкян много се сбръчкал,бе,гримирайте го малко...

  77. 77 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 2261 Весело

    "Определено виждам хора, които не са там, защото са бедни, там са заради ценности и заради начина им на живот. На протеста не са се събрали маргинали или тулупи", подчерта той. Бабикян коментира и средствата, които правителството отпусна в последните седмици за подкрепа на бизнеса и гражданите. "Борисов хвърля пари от бюджета и се опитва да успокои хората, смятайки че те просто са гладни, но те са гневни, тапата на недоволството изхвърча и хората искат да показват челата си, а не стомасите си".

    Маргинали и тулупи... Това да!
    Стомаси? М, не! Тумбаци обаче - естествено!
    Твоят и на Ристю са най-големите!
    Грозно облечен грозник! Потен при това.

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  78. 78 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3733 Неутрално




    До коментар [#15] от "zz_s":

    "Не е социален, на пРезидента и руската мафия около него е"

    Тази партенка е за да се угаси протеста!
    .

  79. 79 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#73] от "Alexander97":

    Гледай протестите и ще видиш ,че са наистина малко хората...

  80. 80 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2500 Неутрално

    Като има толкова голяма подкрепа протеста да се прави референдум кои кръстовища да бъдат блокирани!

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  81. 81 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3434 Неутрално

    До коментар [#5] от "zz_s":
    "То пък какво ли искат, ако знае някой."

    Ти не знаеш ли? Те искат " интересите на България да бъдат поставени над интересите на Русия." , както самия ти си писал в своето мото, а не Борисов да обслужва руските интереси в България.
    Нима си против това?

  82. 82 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    Гладните излязат ли, работата е изтървана.
    —цитат от коментар 4 на liz31552545


    Къде в България видя гладни?

  83. 83 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Божков си е лицето на протеста от самото му начало. Той трябва и да е официалния лидер. А Бойкикиев негов заместник.

  84. 84 Профил на qgv54574003
    qgv54574003
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Хубаво е да има, за да го държим после отговорен в случай, че вземе да се изцапа като Костов. ;)

  85. 85 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Бабикян нали е лидер, от инициативния комитет е, финансират ги, имат банкова сметка. Да не наближава момента, когато трябва да оповести на протестиращите, че няма надници.

  86. 86 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3434 Неутрално

    Журналисти като Лили Маринкова са виновни за възхода на мафията в България. Като журналист в радио Хоризонт тя винаги е била пристрастна към зараждащата се мафия и винаги е била против тези , които се борят срещу нея. Когато я пенсионираха ореваха орталъка , че я снемат от ефир , но ето , че отново са и намерили работа. Такива кадри като нея са ценни за мафията , защото те много фино и подло я обслужват.

  87. 87 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2388 Весело

    Тридневна брада отива на млади мъже. Мъж на предпенсионна възраст обаче прилича на клошар.
    Тези, които протестирали не били гладни. Вярно, водачите на протеста са живо доказателство за това.

  88. 88 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2779 Весело

    До коментар [#60] от "Чимиджимичамиджоми":

    "Обявявам конкурс за кратко есе на тема:
    "ТРИМАТА ЧИЧАЦИ И ГНИЛАТА ЯБЪЛКА"

    В друг свой пост вече обявих поразителните адсоциации, които правя относно мястото на тримата в този цирк и го приравнявам с определени персонажи от индианския епос на Карл Май.
    Та на тази вълна, моят принос към есето предлагам да бъде оформянето на техните псевдоними в него. Аз предлагам Ба-Джак-Ян, Хадж-Ген-Чо и Ми-Нет-У.
    Звучат много индиански. И предлагат много комбинации при приравняването им към умялителни- например Баджак-Ян, Минет-У, Хадж Генчо .
    И т.н.
    Дано се приеме от публиката.

  89. 89 Профил на Просто денег нет
    Просто денег нет
    Рейтинг: 550 Весело

    До коментар [#5] от "zz_s":"То пък какво ли искат, ако знае някой."Ти не знаеш ли? Те искат " интересите на България да бъдат поставени над интересите на Русия." , както самия ти си писал в своето мото, а не Борисов да обслужва руските интереси в България.Нима си против това?
    —цитат от коментар 81 на tacheaux


    Герберунгелите не могат да го разберат (и има защо)! Мотото му е далеч от русия ама скача за магнолията обслужващ именно интересите и! Раздвоение на мисъл, личност, абе направо са си за д-р Михайлов!!!

  90. 90 Профил на Protos
    Protos
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Отровното трио е политбюро на дубайския лидер!

    Друг лидер няма да се избере в България под мотото ,че това са спонтанни народни протести,които не са политически...

  91. 91 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Че нали той и Христо Иванов са лидерите на протестите! Какво повече искат? Държавата да им плаща ли?

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  92. 92 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Както няма арменец миньор,така няма и арменец да участва и организира протести без пари.Бабикянчето ще лапа на Черепа мангизите,докато онзи не се усети ,че полива пясъка.

  93. 93 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7338 Неутрално

    До коментар [#8] от "spiegel":

    Протестът ще стане политически и социален през есента

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  94. 94 Профил на Dariya Koleva
    Dariya Koleva
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Протеста да постигне това, за което се протестира, лидер ще се намери. Досега всички се страхуваха, да не ги обвинят , че искат да яхнат протеста.
    —цитат от коментар 72 на Роси


    Има един лаф "Надежди говежди", надайте се , метежът се провали, последни заключителни акорди ....

  95. 95 Профил на Живомир Нинов
    Живомир Нинов
    Рейтинг: 109 Неутрално

    До коментар [#2] от "НеКой":Кой те кара да гледаш и да четеш Дневник?

    Не гледам телевизии, които не харисвам и не чета онлайн помии като блиц, пик и прочие. Не съм мазохист. Но ти плащат за това вероятно.
    —цитат от коментар 48 на Vesselin Velkov


    Ти си прави каквото искаш, човекът може да не е фанатик и просто да иска да чуе различните гледни точки.

  96. 96 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#5] от "zz_s":

    Явно искат неща различни от фурми, мутри, рекет.
    Найс?

  97. 97 Профил на Живомир Нинов
    Живомир Нинов
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Както няма арменец миньор,така няма и арменец да участва и организира протести без пари.Бабикянчето ще лапа на Черепа мангизите,докато онзи не се усети ,че полива пясъка.
    —цитат от коментар 92 на kwy38371721


    Арменците са мъдър народ, ненапразно Армения е единствената държава, при която по-голямата чат от нацията живее извън държавата.

    Колко етнически българи са опитвали през годините да свалят ГЕРБ, накрая Барбикян като типичен носител на арменските ценности- с едно щракване на пръсти- свали Премиер, правителство, Народно събрание и шеф на БНТ.

    Дано се спре дотук, че каквато е хала- притеснявам се да не вземе и моята оставка :)

  98. 98 Профил на Живомир Нинов
    Живомир Нинов
    Рейтинг: 109 Неутрално

    Хората не искат да живеят в тотално мафиотизирана, разтурена държава!
    —цитат от коментар 73 на Alexander97


    А какво искат хората става ясно след избори.

    От 10 години на избори няма изненади, забелязва се трайна тенденция относно това какво искат хората.

    Социологията сочи, че ако изборите са днес пак ГЕРБ ще ги спечелят. Така че единствения кяр от протестите е, че Божков ще върне малко пари в България, това е.

  99. 99 Профил на Клюводървец
    Клюводървец
    Рейтинг: 1187 Весело

    Ами,айде.Ама по лесно е с пари на престъпници,да се финансират уж протести,и няколко тумбаци да си осигурят прехраната за известно време.

    Ръй! Ръй!
  100. 100 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6486 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK