Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Този инж. Дерменджиев, който твърди, че като се напълни вагонът с пътници, ще потъне с 12 см и ще се изравни с нивото на перона е ИДИОТ! Също толкова идиотско е да се чака колелата да се протрият, че да се изравнят нивото на влака с това на перона! Това са 12 см!
Всеки метровлак струва 4.5 млн.евро, каза инж.Братоев. Купени са общо 20 като са поръчани още 10, които ще пристигнат, когато е готово трасето до жк "Левски". Всички са марка "Siemens", но производител е полският завод "Newag".
Да видим кога ще ги продадат като трамваите и ще купят употребявани от Русия.
Не се разбира какъв е смисъла от машиниста?! Да наблюдавал?! Че нали се наблюдава от командния център. Мисля поне от 10 години в Дубай нямат машинисти.
До коментар [#4] от "vassilun": Викаш пълни е с идиоти по институциите а ? Съгласен съм. П.С. На метростанциите където нивата са равни, няма да има хора във влакчетата или ше се сменят колелата с нови непристъргани 😱😱😱
Този инж. Дерменджиев, който твърди, че като се напълни вагонът с пътници, ще потъне с 12 см и ще се изравни с нивото на перона е ИДИОТ! Също толкова идиотско е да се чака колелата да се протрият, че да се изравнят нивото на влака с това на перона! Това са 12 см!
Добре де,като слегне с 12 см. и на тази станция се изравнят нивата,какво правим на другите станции ? Нали там ще са 12 см. по - високи. Ааааа,загрях ! Това ще е най-натоварената станция. На другите влакът ще е по-лек и всичко ще е точно.
П.С. Барни,липсваш ни !!!
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
Иначе ако слушаме някои съфорумци под статията от днес, това трябва да е гордостта ни, едва ли не връх в човешката цивилизация. Всъщност Ганьо щял да "пристъргва" колелата вероятно на струг, защото нали, кофти са влаковете, не пасват на пероните ни. Другия вариант е да натоварят по 2 кубика бетон на всеки влак, та белким "клекне" пущината. А иначе - какво са там някакви майки с колички, деца, възрастни и хора в неравностойно положение.... Гарантирано от Фандъка и ГРОБ!
БГ строителите имат десетилетни традиции в разминаване на нивата. Не го могат и това си е. Особено онези дето връщат 50% на Баце Павиан и пускат циганта да прави национални проекти. Уелкъм :-)
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
Атанас Чобанов 12m · Буда: “Ако някой ми заговори за корупция му показвам метрото” Точно казано. Шефът на метрото Стоян Братоев е свързан в бизнеса с Йордан Христов, който се ожени за Мис Бикини, която има дете от Бойко Борисов и живее в къща за 3 милиона в Барселона. Кое не е ясно?
Станция Театрална предлагам да се преименува на Канална. Не само щото е на Канала, ами си и мирише на същия. Сериозно - и Патриарха смърди на подгизнало, даже мрамора е видимо подгизнал
Ако има държавническо мислене, ще започнем сами да си ги произвеждаме тези влакчета по лиценз например , които може би стават и за наземна градска железница. Ама то Тиквите само за магистрали мечтаят, там пада крадене. Вместо да се развие една индустрия с бъдеще.
Значи имаме Герб, по чието време се построиха 45 км. от метрото и Да България, които се прочуха с палатките си на оживени кръстовища. Ще видим как избирателите ще оценят двете постижения...
Построиха ХИЛЯДИ километри жп линии. Включително и до дивото Волуек. Бойко колко построи ??? ЖАЛКА ИСТОРИЯ . И ония по гарите правеха и тоалетни за гражданите.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Защо всички квалитетни специалисти са по форума а некадърни калинки са по службите? Как става тази работа? Квалитета у форума, зметките у движат нещата 😉
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Идвам си в София специално да се повозя по новата линия... ама след 15.09, сега ми е по-гот в планината и на морето...
И най-вече забравих да честитя на софиянци новата придобивка, урааа, да живеят Чоко и Боко, без тях прогресът в София щеше да е приключил още преди да е започнал...
Що бе, нека има сеир и свобода на словото. Такива позиции са много червено-кафеви, но после някои г-да от една определена партия се сърдят като им се каже.
ПП Барни липсваш ни.
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !
"Ако има държавническо мислене, ще започнем сами да си ги произвеждаме тези влакчета по лиценз например , които може би стават и за наземна градска железница. Ама то Тиквите само за магистрали мечтаят, там пада крадене. Вместо да се развие една индустрия с бъдеще.,"
Плоскоглавий, къде си тръгнал сам да произвеждаш? Имаш ли представа какво е производство? Нали трябва да продаваш някъде? Влакчетата струват 9 млн. Раздели ги на 10 или на 20 години и ще получиш ОБОРОТ под 1 млн. годишно от БГ. Явно не смяташ добре и не преценяваш колко малък е бг пазара.
Това с нивата е стара болежка на българските строежи, особено на шахти на улици, ама малко прекалено ми се вижда да почваме с това на откриването на важен обект. Когато има сериозен екип от високоплатени специалисти в общината, ще могат да се изчистват такива проблеми навреме, но ми се струва, че бая хляб има да изядем дотогава.
Първо - каква част от парите за тия 45 км. са европейски и каква са от джоба на еднокнижника (щото всеки знае, че бюджета са му джобни пари да раздава)? Второ - с тия смешни 45 км. сме си за подигравки. Няма една станция, която да е направена с мисъл за инфраструктурата отгоре. Да не говорим за мисъл за останалия градски транспорт. Трето - пълната лъжа, че километър трасе тук е най-евтино в Европа.
То това няма голямо значение, какво им се връзвате. Дори ГЕРБ да е възможно най-добрата партия на света за развитие на инфраструктурата, това оправдава ли липсата на правосъдие? Олигархичните кръгове? В крайна сметка и китайците строят много, ама такъв тип управление ли целим? Много строене, но гражданите без права?
Кмете, нЕма А си забравиш милиционерските навици! Така е, народа го е казал: Бивши ченгета и бивши "труженички" няма!
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Ненавиждам комунизма, живял съм по него, но тогава поне имаше визия... Построените по комунистическо станции са с еднопероннни с дължина на перона от 120 метра (като двете при НДК). Герберските са с двуперонни с дължина 100 метра. Тези на новата линия са с дължина 60 метра. Познайте какво се случва с влаковете и капацитета и си го спомнете като ви стърчи задника от прозореца на влака в час пик. Колкото до трамвай 5 (най-натоварената линия), още по времето на комунизма имаше план да се направи с нормално междурелсие, за да вози повече хора, при по висока скорост и степен на комфорт. Сега са обявили ремонт при който ще остане малкото междурелсие и който ремонт ще трае 3 години...
Те това е целта кмете! Да ми се смеете 80-те процента на Христов. Смехът е здраве, но не винаги психическо.
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Ама той строи само метрото. Сто пъти му казаха от ЕС,че трябва да обнови и построи нова ж.п.мрежа в страната и София-Бургас да се взима за четири часа,и пари му дават за тази цел,но той си прави оглушки!
Нали знаете, че ако най-различни технологични подобрения не бяха "пратили хората на улицата", сега всеки щеше да си копае градинката и да събира зимнина за да оцелее и въобще нямаше да има интернет, в който да се против компютрите?
Ами построиха половината първа метролиния. При липса на новите технологии и без финансиране от ЕС. Само мога да си представя, колко хубаво щеше да се получи без кражбите на ГЕРБ и по-компетентно държавно управление.
Също като руските бе!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Всеки случай фактът че благодарение на ГЕРБ сме най-корумпираната страна изобщо не може да е гордост, а палатките по кръстовищата са точно заради това.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Моля, моля! ГЕРБ не са страната. ГЕРБ са най-крадливата и най-ретроградна част от нея.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Компютрите и автоматиката не водят ли до затъпяване? Да не се обиди някой сега... Ако компютърът кара влака,машинистът постепенно ще загуби способностите си...
Да, добре. А ако управляваха ДеБъ начело с Бойкикиев щяхме да живеем в прекрасна утопия, нали така ? При тройната коалиция по-малко корумпирана ли беше България? Нали знаеш, че след като падне Борисов от власт идва БСП. Със сигурност не идват ДеБъ, които са с няколко процента електорална подкрепа. А ако се коалират с БиСиПиТо това ще е политическо самоубийство... Мислете малко, а не бъдете просто поредните полезни идиоти.
Мислех, че немците не могат да измислят по-съвършен уред за изтезание от седалка на МАН, но са успяли, седалка на метро Сименс. А всички фантасмагории за намален трафик естествено няма да се случат, точно както стана и с предните два диаметъра. Просто защото хората от наземния градски транспорт по тези направления ще слязат в метрото. След няколко месеца ще отчетат, че ръстът на постъпленията е в пъти по-малък от този за експлоатация на метрото и ще орежат наземния. Този филм се прожектира 30 г. Липса на визия за градска мобилност, изсипани млрд. за метрото и наземен транспорт, ежегодно нарастващи субсидии, а пътниците сумарно все по-малко. Млрд и за нови булеварди, тангенти и...а задръстванията и безобразното паркиране все по-брутални. Имагинерни милиони тонове спестени емисии от тези псевдо еко мерки, а въздухът все по-мръсен и... Това е магията на евро усвояването, да се чете краденето. Важно е нещо да се прави, за да може да се краде, а има ли нещо общо резултата с поставените цели, ефективно ли са похарчени парите и...на никого не му пука, важно е да се усвоява.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз най ше се радвам на четвъртата линия, дето още не са я планирали, а трябваше първо нея - през всички южни квартали. Вместо трамвай, дето са замислили, дето няма къде да мине, щото всичко е презастроено
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноНищо, чичко Иванов от Да България ще ви направи по-хубаво, като стане премиер.
Което няма да е преди 2050 година...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
putinxujlo
Рейтинг: 3420 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
"Чуждестранен агент"Чичко Бойко, вече направи радост в живота ти, че край няма :))
vassilun
Рейтинг: 5160 НеутралноТози инж. Дерменджиев, който твърди, че като се напълни вагонът с пътници, ще потъне с 12 см и ще се изравни с нивото на перона е ИДИОТ! Също толкова идиотско е да се чака колелата да се протрият, че да се изравнят нивото на влака с това на перона! Това са 12 см!
koko65bg
Рейтинг: 723 НеутралноВсеки метровлак струва 4.5 млн.евро, каза инж.Братоев. Купени са общо 20 като са поръчани още 10, които ще пристигнат, когато е готово трасето до жк "Левски". Всички са марка "Siemens", но производител е полският завод "Newag".
Да видим кога ще ги продадат като трамваите и ще купят употребявани от Русия.
Lazarus
Рейтинг: 903 НеутралноНе се разбира какъв е смисъла от машиниста?! Да наблюдавал?! Че нали се наблюдава от командния център. Мисля поне от 10 години в Дубай нямат машинисти.
deaf
Рейтинг: 3110 НеутралноКазват,че имало проблеми с влаковете днес. Някои от тях не спирали на спирките и не им се отваряли вратите. Дано са временни проблеми...
palav_nik
Рейтинг: 596 НеутралноЧакаме недоволните палаткаджиите да окупират новата линия...
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#8] от "palav_nik":
Да бе, там ще ядат вече як бой от пътниците.
palav_nik
Рейтинг: 596 Неутрално"Мисля поне от 10 години в Дубай нямат машинисти."
И кво следва. Да се закрие линията, може би.
Понеже в Дубай немало машинисти...
VD
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#4] от "vassilun":
VDВикаш пълни е с идиоти по институциите а ?
Съгласен съм.
П.С. На метростанциите където нивата са равни, няма да има хора във влакчетата или ше се сменят колелата с нови непристъргани 😱😱😱
Lazarus
Рейтинг: 903 НеутралноДо коментар [#10] от "palav_nik":
Влакът да се управлява автономно и дистанционно. Както е в действителност.
Таралеж
Рейтинг: 2653 НеутралноСофтуер, машинисти, врати! Ами кондукторката? Еврибади! Кондукторката!!!
Чичо Ваньо
Рейтинг: 515 ВеселоДобре де,като слегне с 12 см. и на тази станция се изравнят нивата,какво правим на другите станции ? Нали там ще са 12 см. по - високи. Ааааа,загрях ! Това ще е най-натоварената станция. На другите влакът ще е по-лек и всичко ще е точно.
П.С. Барни,липсваш ни !!! "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
zero_day
Рейтинг: 392 НеутралноИначе ако слушаме някои съфорумци под статията от днес, това трябва да е гордостта ни, едва ли не връх в човешката цивилизация. Всъщност Ганьо щял да "пристъргва" колелата вероятно на струг, защото нали, кофти са влаковете, не пасват на пероните ни. Другия вариант е да натоварят по 2 кубика бетон на всеки влак, та белким "клекне" пущината. А иначе - какво са там някакви майки с колички, деца, възрастни и хора в неравностойно положение....
Гарантирано от Фандъка и ГРОБ!
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#15] от "zero_day":
Не, гордостта на нацията явно са палатките по кръстовищата...
palav_nik
Рейтинг: 596 ВеселоКъм днешна дата метрото е над 45 километра.
А за 45 години комунистите колко километра построиха. Само питам...
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноНещо в заглавието изчезна "побългаряването".
Явно някой по-главен редактор понякога поглежда и за предозиране.
misho73
Рейтинг: 1174 НеутралноБГ строителите имат десетилетни традиции в разминаване на нивата. Не го могат и това си е. Особено онези дето връщат 50% на Баце Павиан и пускат циганта да прави национални проекти. Уелкъм :-)
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFkRIP BG
Рейтинг: 349 НеутралноАтанас Чобанов
12m ·
Буда: “Ако някой ми заговори за корупция му показвам метрото”
Точно казано. Шефът на метрото Стоян Братоев е свързан в бизнеса с Йордан Христов, който се ожени за Мис Бикини, която има дете от Бойко Борисов и живее в къща за 3 милиона в Барселона. Кое не е ясно?
https://bird.bg/tr?v=view&guid=B48CD1269A2285E31CF5105619963A87C25813AD35AB79AA044D5A40AACE1B05&fbclid=IwAR2s8T7qdEpR_iK3hnqQbpMuxfwu0ieV4nvxvZ2xI2qLuvUtwQyA3VAbf1E
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноСтанция Театрална предлагам да се преименува на Канална.
Не само щото е на Канала, ами си и мирише на същия.
Сериозно - и Патриарха смърди на подгизнало, даже мрамора е видимо подгизнал
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#2] от "smotlixx":
новинарството :) на сръбски е новинарство
Martin Ivanov
Рейтинг: 918 НеутралноАко има държавническо мислене, ще започнем сами да си ги произвеждаме тези влакчета по лиценз например , които може би стават и за наземна градска железница. Ама то Тиквите само за магистрали мечтаят, там пада крадене. Вместо да се развие една индустрия с бъдеще.
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#16] от "НеКой":
Палатките ми омръзнаха, те и на Радев омръзнаха
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#23] от "Martin Ivanov":
За метрото във Варна ли? То си тряа :)
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноНе знам как, но ако изпомпат влагата, ще е добре. АКо не, всичщо ще се съсипе. То още сега мирише на мюхъл
vassilun
Рейтинг: 5160 НеутралноДо коментар [#11] от "VD":
Пълно е с некадърници и безхаберни типове на държавна и общинска служба!
zero_day
Рейтинг: 392 НеутралноДо коментар [#16] от "НеКой":
От инженерна гледна точка са много по-издържани. Най-малкото нямат 12 см. разминаване.
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#28] от "zero_day":
Значи имаме Герб, по чието време се построиха 45 км. от метрото и Да България, които се прочуха с палатките си на оживени кръстовища.
Ще видим как избирателите ще оценят двете постижения...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#17] от "palav_nik":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Построиха ХИЛЯДИ километри жп линии. Включително и до дивото Волуек.
Бойко колко построи ???
ЖАЛКА ИСТОРИЯ .
И ония по гарите правеха и тоалетни за гражданите.
къдрав и сам се стриже
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
3000 язовира с язовирни стени дето герб не може поне да ги поддържа
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.'"Построиха ХИЛЯДИ километри жп линии. Включително и до дивото Волуек"
Кмете, Фнимавай, че петолъчката започва да прозира под синият грим на челото ти!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#29] от "НеКой":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И тотално окакаха схемата на метрото за да откраднат едни пари от чрез готовия тунел за трамвая към Дървениса. Това отчиташ ли го ?
НеКой
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#33] от "КМЕТ В СЯНКА":
Като коментирам с теб и после съм блокиран. Явно си редактор или нещо такова.
Не държа да комуникирам с теб, ама изобщо.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#32] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Я кажи в Пазарджик влак имате ли? или още сте с метрото от бойко ти ?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#34] от "НеКой":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Просто се дръж възпитано ако можеш.
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":
Имаме бе! Ама още са парни, от времето на Ленин ти. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
palav_nik
Рейтинг: 596 Весело"Построиха ХИЛЯДИ километри жп линии. Включително и до дивото Волуек."
Е, посмали, Манго.
От Перник до Волуяк не са ХИЛЯДИ километри.
И освен това перничани не пътуват по тази линия...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#37] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А тоалетни имате ли на гарата ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#38] от "palav_nik":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Говоря за България малкия. А за жп линиите в и около София питай Сидера - той е пенсионер от бдж.
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":
Айде стига вече с твоите позиви! Не занимавай форума с твоята простата! Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#38] от "palav_nik":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Дядо ти копал ли е на Перник - Волуяк ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#41] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти отговори на въпроса. Нали си много честен.
DDR
Рейтинг: 1713 ЛюбопитноЗащо всички квалитетни специалисти са по форума а некадърни калинки са по службите? Как става тази работа? Квалитета у форума, зметките у движат нещата 😉
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#43] от "КМЕТ В СЯНКА":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Кмете, аз не съм честен, аз съм гербер и немога да бъда честен! Също както и ти, като правоверен комунист, няма как да си честен!
uporit
Рейтинг: 585 НеутралноТи трябв да си непрекъснато блокиран, герберски трол некадърен!
geordgeo
Рейтинг: 1120 ВеселоИдвам си в София специално да се повозя по новата линия... ама след 15.09, сега ми е по-гот в планината и на морето...
И най-вече забравих да честитя на софиянци новата придобивка, урааа, да живеят Чоко и Боко, без тях прогресът в София щеше да е приключил още преди да е започнал...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#45] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тошко, ти от кой язовир пиеш вода ?
Deadpudding
Рейтинг: 435 НеутралноДо коментар [#46] от "uporit":
Good shitposting and proper banter guaranteed !! No refunds !Що бе, нека има сеир и свобода на словото. Такива позиции са много червено-кафеви, но после някои г-да от една определена партия се сърдят като им се каже.
ПП Барни липсваш ни.
z_axis
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#23] от "Martin Ivanov":
"Ако има държавническо мислене, ще започнем сами да си ги произвеждаме тези влакчета по лиценз например , които може би стават и за наземна градска железница. Ама то Тиквите само за магистрали мечтаят, там пада крадене. Вместо да се развие една индустрия с бъдеще.,"
Плоскоглавий, къде си тръгнал сам да произвеждаш? Имаш ли представа какво е производство? Нали трябва да продаваш някъде?
Влакчетата струват 9 млн. Раздели ги на 10 или на 20 години и ще получиш ОБОРОТ под 1 млн. годишно от БГ.
Явно не смяташ добре и не преценяваш колко малък е бг пазара.
tulup
Рейтинг: 1562 НеутралноТова с нивата е стара болежка на българските строежи, особено на шахти на улици, ама малко прекалено ми се вижда да почваме с това на откриването на важен обект. Когато има сериозен екип от високоплатени специалисти в общината, ще могат да се изчистват такива проблеми навреме, но ми се струва, че бая хляб има да изядем дотогава.
Не ме търсете преди обядzero_day
Рейтинг: 392 НеутралноДо коментар [#29] от "НеКой":
Първо - каква част от парите за тия 45 км. са европейски и каква са от джоба на еднокнижника (щото всеки знае, че бюджета са му джобни пари да раздава)?
Второ - с тия смешни 45 км. сме си за подигравки. Няма една станция, която да е направена с мисъл за инфраструктурата отгоре. Да не говорим за мисъл за останалия градски транспорт.
Трето - пълната лъжа, че километър трасе тук е най-евтино в Европа.
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#48] от "КМЕТ В СЯНКА":
Гошко, кой пие вода вече!? Водата е за миене!!!! Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
ludiakolio
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#4] от "vassilun":
Абсолютно съм съгласен. Тия или са банда празноглавци или се гъбаркат откровено с хората без да им дреме, че са направили гаф.
ivanpopov
Рейтинг: 291 НеутралноЛазар, с който се мери скоростта, го знам. Ама кум Пьотър, за пръв път го чувам. От къде е, чий кум е?
tulup
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#52] от "zero_day":
Не ме търсете преди обядТо това няма голямо значение, какво им се връзвате. Дори ГЕРБ да е възможно най-добрата партия на света за развитие на инфраструктурата, това оправдава ли липсата на правосъдие? Олигархичните кръгове? В крайна сметка и китайците строят много, ама такъв тип управление ли целим? Много строене, но гражданите без права?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#53] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Та от кой язовир се миеш ?
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#57] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмете, нЕма А си забравиш милиционерските навици! Така е, народа го е казал: Бивши ченгета и бивши "труженички" няма! Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
dnevnikar
Рейтинг: 4423 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Кампютри, э-машини и э-правителства.
Без задкулисен надзор, за нищо не стават.
С извинение.
"Новата метролиния се управлява от компютър,
но си има и машинисти"
milenmihailov
Рейтинг: 446 НеутралноНенавиждам комунизма, живял съм по него, но тогава поне имаше визия...
Построените по комунистическо станции са с еднопероннни с дължина на перона от 120 метра (като двете при НДК). Герберските са с двуперонни с дължина 100 метра. Тези на новата линия са с дължина 60 метра. Познайте какво се случва с влаковете и капацитета и си го спомнете като ви стърчи задника от прозореца на влака в час пик.
Колкото до трамвай 5 (най-натоварената линия), още по времето на комунизма имаше план да се направи с нормално междурелсие, за да вози повече хора, при по висока скорост и степен на комфорт. Сега са обявили ремонт при който ще остане малкото междурелсие и който ремонт ще трае 3 години...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#58] от "todor._89":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Прочети кратките новини и ще се сетиш. Нещо се заклещи ама ще ти се посмеем малко и те така.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4322 ВеселоДо коментар [#60] от "milenmihailov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тоя ремонт го протакат от години. Миналата седмица загина жена по вина на трасето и мотрисата.
ГЕРБ буквално убиват хора.
todor._89
Рейтинг: 747 ВеселоДо коментар [#61] от "КМЕТ В СЯНКА":
Те това е целта кмете! Да ми се смеете 80-те процента на Христов. Смехът е здраве, но не винаги психическо. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
dnevnikar
Рейтинг: 4423 РазстроеноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
5-6 палатки сред пустошта...
Пустей 3-ъгълника на властта.
В Дон 1, в Дуков 2... празнота
До коментар [#24] от "Славейко":
До коментар [#16] от "НеКой":
Палатките ми омръзнаха,
те и на Радев омръзнаха
Роси
Рейтинг: 7489 НеутралноДо коментар [#17] от "palav_nik":
А Борисов колко щеше да построи, ако не бяха европейските пари?
deaf
Рейтинг: 3110 НеутралноЕдин колега по-горе попита за какво е машинистът като има компютър. Вие съгласни ли сте компютрите да пратят на улицата хората?
deaf
Рейтинг: 3110 НеутралноДо коментар [#65] от "Роси":
Ама той строи само метрото. Сто пъти му казаха от ЕС,че трябва да обнови и построи нова ж.п.мрежа в страната и София-Бургас да се взима за четири часа,и пари му дават за тази цел,но той си прави оглушки!
tulup
Рейтинг: 1562 НеутралноДо коментар [#66] от "deaf":
Не ме търсете преди обядНали знаете, че ако най-различни технологични подобрения не бяха "пратили хората на улицата", сега всеки щеше да си копае градинката и да събира зимнина за да оцелее и въобще нямаше да има интернет, в който да се против компютрите?
deaf
Рейтинг: 3110 НеутралноДо коментар [#68] от "tulup":
Не съм казал това. Зададох простичък въпрос.
dnevnikar
Рейтинг: 4423 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Так нада ;)
Снегурочка покровителства машинистващ машинист:
https://www.dnevnik.bg/shimg/zx860y484_4106708.jpg
Аналогична сцена:
Болшой другар подава рука маленкий.
По-точно, прегърнал малчика, за да си почине от тежки обязанностей.
Там където гаф Инатиев (19 век) излиза нашироко - при Евлоги Георгиев.
При скулптура от Эрата ссср (век 20).
Културните памятники затова са насадени.
Да ги помниме и напомняме
Virgin
Рейтинг: 13 НеутралноАми построиха половината първа метролиния.
При липса на новите технологии и без финансиране от ЕС.
Само мога да си представя, колко хубаво щеше да се получи без кражбите на ГЕРБ и по-компетентно държавно управление.
Храбър
Рейтинг: 1420 ВеселоСъщо като руските бе! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Александър
Рейтинг: 56 НеутралноГЕРБ строи България.
Либерал-анархистите знаят само да плюят срещу собствената си страна.
Храбър
Рейтинг: 1420 ВеселоВсеки случай фактът че благодарение на ГЕРБ сме най-корумпираната страна изобщо не може да е гордост, а палатките по кръстовищата са точно заради това. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Храбър
Рейтинг: 1420 НеутралноМоля, моля!
ГЕРБ не са страната.
ГЕРБ са най-крадливата и най-ретроградна част от нея. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
deaf
Рейтинг: 3110 ВеселоДо коментар [#68] от "tulup":
До коментар [#71] от "Virgin":
До коментар [#74] от "Храбър":
Компютрите и автоматиката не водят ли до затъпяване? Да не се обиди някой сега... Ако компютърът кара влака,машинистът постепенно ще загуби способностите си...
Александър
Рейтинг: 56 НеутралноДо коментар [#75] от "Храбър":
Да, добре.
А ако управляваха ДеБъ начело с Бойкикиев щяхме да живеем в прекрасна утопия, нали така ?
При тройната коалиция по-малко корумпирана ли беше България?
Нали знаеш, че след като падне Борисов от власт идва БСП. Със сигурност не идват ДеБъ, които са с няколко процента електорална подкрепа. А ако се коалират с БиСиПиТо това ще е политическо самоубийство... Мислете малко, а не бъдете просто поредните полезни идиоти.
Anton Andonov
Рейтинг: 8 НеутралноМислех, че немците не могат да измислят по-съвършен уред за изтезание от седалка на МАН, но са успяли, седалка на метро Сименс.
А всички фантасмагории за намален трафик естествено няма да се случат, точно както стана и с предните два диаметъра. Просто защото хората от наземния градски транспорт по тези направления ще слязат в метрото. След няколко месеца ще отчетат, че ръстът на постъпленията е в пъти по-малък от този за експлоатация на метрото и ще орежат наземния. Този филм се прожектира 30 г. Липса на визия за градска мобилност, изсипани млрд. за метрото и наземен транспорт, ежегодно нарастващи субсидии, а пътниците сумарно все по-малко. Млрд и за нови булеварди, тангенти и...а задръстванията и безобразното паркиране все по-брутални. Имагинерни милиони тонове спестени емисии от тези псевдо еко мерки, а въздухът все по-мръсен и...
Това е магията на евро усвояването, да се чете краденето. Важно е нещо да се прави, за да може да се краде, а има ли нещо общо резултата с поставените цели, ефективно ли са похарчени парите и...на никого не му пука, важно е да се усвоява.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Michael Jordan
Рейтинг: 289 НеутралноНе разбрахте ли, че толкова много се направи,
защо ще трябва винаги критика да се отправи?
nik_77.
Рейтинг: 1043 НеутралноТук се плачи за задръствания? Примерно, на Ситняково? А Радев ще прати ли Еленко Божков от стратегическия щаб да провери как са аварийните спирачки?
Sleuth Sloth
Рейтинг: 469 Неутрално"автоматизирани, но не съвсем"
предлагам това да е новото мото на софия
или класическото
хубаво е, но не е готово
Оливия
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#5] от "koko65bg":
Ей, в Русия ползват също вагоните на Сименс ! Там собствена мисъл липсва по рождение...
tigervi
Рейтинг: 472 НеутралноНеприятно впечатление оставят примитивните дисплеи, както на пероните, така и във вагоните. Буквите и цифрите са дребни и нечетливи.
Eddie lives... somewhere in time!Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#64] от "dnevnikar":
Пустей. И трите ъгъла пустеят.
Защото трябваше да оставят улица Търговска едно време.
Компетентен
Рейтинг: 927 НеутралноДо коментар [#52] от "zero_day":
Жалък трол
ВаняХр
Рейтинг: 627 НеутралноАз много използвам метро и се радвам на всяка нова линия.
Славейко
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#87] от "ВаняХр":
Аз най ше се радвам на четвъртата линия, дето още не са я планирали, а трябваше първо нея - през всички южни квартали. Вместо трамвай, дето са замислили, дето няма къде да мине, щото всичко е презастроено