Подаването на оставка на правителството и отиване на предсрочни избори е нещо съвсем нормално и дори здравословно за нормалните демокрации, когато е изчерпано доверието на гражданите. А в момента ситуацията видимо е такава, тъй като над 60% от хората желаят предсрочни избори. Какви експертни кабинети, какви нови конституции, какви глупости продължавате да измисляте, само и само да не направим най-нормалното нещо в тази ситуация - да проведем избори? Защо ви е толкова страх, г-н Каракачанов?
И дори Радев и Борисов да се разберат, това ще накара ли хората на улицата да се приберат и да спрат да искат държавата ни да не е мафиотска, да не е Путинска, да не е крадлива, да няма прокурорски политически репресии?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Много лошо го удари Борисов със пенсиите и Родопите. Много има да учи Каракачанов. А и част от парите за армията ще се изсипват със хеликоптер върху хората.
Баламосване на плебса, подкупване на най-упоритите лидери напротестите с постове и облаги, печелене на време за доопоскване на квото е останало недоопоскано, разпределяне на порциите от ЕС за Ковида, приключване на руските проекти...
По-скоро Каракачантичката се мъчи да играе ролята на балансьор между протестиращи и хардкор лоялисти в отчаян опит да минимизира щетите върху себе си и да запази някаква жалка част от рейтинга си. Защото знае много добре, че еднозначно заставане на страната на Борисов в този момент е изцяло пагубно за политическото му бъдеще.
Първо Борисов, сега и този псевдопатриот, призовават за диалог. ДИАЛОГ ми звучи като СТАБИЛНОСТ.
Каракачанов се ангажира в предаването на Цветанка Ризова да внесе яснота, защо полицията е охранявала заведението Осемте Джуджета. Има ли вече яснота.
Диалог и стабилност в истинския смисъл след ясно и открито разследване по следните точки: * 700 млн. проспани данъци. * Осемте джуджета. * Нахлуване на прокуратурата в президентството. * Аферата Барселона. * Нарушаване на всякакви международни конвенции и правни норми при екстрадацията на Абдула Бююк. * Безхаберието на местнат власт при осъществяване на строителен контрол - Росенец, Алепу. * Отказ от правителството да предостави ревизионните актове на Лукойл, при две последователни съдебни решения. * Прикриване от страна на прокуратурата на опит за отравяне на Гебрев, който е пряко свързан с подобни опити с/у Скрипал и Навалин. * Наредба Н-18: Нанесени щети за милиони, на малък и среден бизнес. * 54 млн. студен резерв на ТЕЦ Варна * 350 млн. за Гидрострой за удълбочаване на пристанище Варна. * Възобновявне сроителство на АЕЦ Белене без необходим лиценз, какъвто се изисква съгласно член 41 от Договора за Евратом. * Какви мерки са предприети от ВСС спрямо съдя Андон Миталов, с наложена забрана за влизане в САЩ заради участие в корупция. Този съдя е човекът, който разреши на обвинения в шпионаж Николай Малинов да замине за Русия. Същият съдя издава заповед за обиск на къщата на Илия Златанов - осемте джуджета.
Как да се разбереш с някой крадльо? Или и ти ставаш крадец или не се разбирате!
Във страхотният български филм "Да обичаш на инат" беше показано точно това явление. Главният герой, изигран от Велко Кънев, възпитаваше сина си да бъде честен и отговорен човек, но разбра, че ако самият той не е такъв ще се провали защото не можеше да отговаря на някои съвсем прости въпроси на сина си. И така, той реши вече да не краде от КООПа, добре ама това се оказа голям проблем за останалите му колеги, защото този който не краде е потенциална опасност за тях...
Та така и с шайката, който не краде е неудобен и няма място сред тях. Няма как да се разбереш със такава сган освен ако не си като тях.
На един хазартен бос му омръзнало да плаща и решил да продаде бизнеса си на друг от който не може да се иска. И чорапчето започнало да се разплита. И така....
И Дариткова призоваваше за диалог, пък като дойдоха хората пред БНТ да си говорят, започна да реже огради и да бяга през частни имоти като Пабло Ескобар.
Те и техните политолози затова не спряха да плачкат, че протестът няма лидери. Защото не могат да ги купят, приласкаят, заплашат. Вярно, пребиха десетки от най-активните, но хората са пак на площада. И довечера сме там, нали?
И сега, когато се стабилизираме пак ни удариха ЛИЛЯВИТЕ комунисти . А, че почнахме по малко да се стабилизираме личи и от пълните с хора магазини, и от колите пред блоковете, които вече няма къде да паркират. Ако са толкова зле хората ще купуват храна, а не по 2 и 3 коли на семейство, личи и по километричните опашки за Гърция.
И сега, когато се стабилизираме пак ни удариха ЛИЛЯВИТЕ комунисти . А, че почнахме по малко да се стабилизираме личи и от пълните с хора магазини, и от колите пред блоковете, които вече няма къде да паркират. Ако са толкова зле хората ще купуват храна, а не по 2 и 3 коли на семейство, личи и по километричните опашки за Гърция.
Аргументът на типичния гербав: Ако няма апокалипсис и хората не умират от глад по улиците, значи е ок мафията да продължава да си краде от нас по 10 милиарда годишно. Семействата имат по 2 брички на по 20 години - значи са добре, можем да ги щавим още с по 80% "комисионни" при обществените поръчки. Нищо, че сме последни в ЕС по всички класации.
"Те и техните политолози затова не спряха да плачкат, че протестът няма лидери. Защото не могат да ги купят, приласкаят, заплашат. "
В една друга тема дадох примера с големия митинг срещу Член 1 на 14 декември 1989 г., когато Желю Желев се обърна към десетките хиляди протестиращи хора с призив да се разотиват, щото бил уредил кръгла маса.
На кръглата маса старите акули като Пирински, Луканов и т.н. го вързаха на фльонга, внедрените ченгета като Петко Симеонов помагаха, а в това време комунистите перяха пари, източваха банки, създаваха "капитализъм" по свой образ и подобие...
Накрая за глупосттта му (и за признаването на първите "свободни", изцяло фалшифицирани и опорочени избори) го наградиха с поста "председател/президент", като му туриха и осъдения ппоследствие престъпник Семерджиев за вице...
Абе какъв се явява пилотчето, че някой да се пазари с него? Тиквата далеч не ми е любимец, но в случая той е премиер и не му е нужно да съгласува нещо с човек без никакви правомощия и функции, който е просто продължение на решетников.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Министерстването е уморително нещо. Требе да ходиш на работа , където може и някоя мисирка да те пита нещо. За това си има маши наречени за кратко експерти.
SHADOWS of SOFIA
Начи доносникът на комунистическата милиция Иван иска сичко да се размине "... без реваншизми и политически пристрастия"?!
Няма да я бъде тая, Байо! Да беше само ял и пил от държавната трапеза, иди-дойди. Ма ти яко имАне натрупа от поразиите и хайдутлука си. Като оня с нощното шкафче.
Така че ако възмездието наричаш реваншизъм - то не, без такъв реваншизъм няма да се изсулиш! Оня с нощното шкафче - също!
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
Дрън-дрън ярина. Били ли сме преди по-напред в европейския съюз? Забравихме ли оппашките пред посолствата, особено гръцкото? Забравихме ли сълзите при отпадането на визите с Гърция? Забравихме ли празните магазини, купоните, заплатите от няколко долара? Има много по-сериозни причини за промяна, но не и такива измислени и неверни аргументи.
И Каракачанката да е пак вицепремиер, като голям експерт по всичко. През последния месец „патриотите” управляват — каквото кажат, Бойко изпълнява. Само и само да се крепи стабилността.
Къде и от кого е измислена тази идея, едва ли ще разберем. Но има едно място, дето се кове политиката на Борисов- Библиотекарския. Там са ДС кадрите от времето на комунизма.
Тиквата да обясни как са били налети стотици тонове бетон за яхтеното на Доган в Росенец и той все още мълчи като шушомига. Той премиер ли е бил през това време или си е затварял очите, Христо Иванов трябваше да го разкрие. И после да отговори на въпросите от записите и от снимките и видеото.
До коментар [#14] от "Norman Granz":Те и техните политолози затова не спряха да плачкат, че протестът няма лидери. Защото не могат да ги купят, приласкаят, заплашат. Вярно, пребиха десетки от най-активните, но хората са пак на площада. И довечера сме там, нали?
До коментар [#26] от "danubian.whale":Дрън-дрън ярина. Били ли сме преди по-напред в европейския съюз? Забравихме ли оппашките пред посолствата, особено гръцкото? Забравихме ли сълзите при отпадането на визите с Гърция? Забравихме ли празните магазини, купоните, заплатите от няколко долара? Има много по-сериозни причини за промяна, но не и такива измислени и неверни аргументи.
Не сравнявайте с миналото, а темповете, с които се развиваме в сравнение с другите държави и изпуснатите ползи. В Бангладеш хората също сега живеят по-добре отколкото преди 30 години, но това не е достатъчно. В момента България не само не достига останалите страни от източна Европа, а изостава от тях.
Като чуеш зле и си представяш глад, така ли? Добре ли ти звучи някой да се интересува само от къщи, коли, почивки, почерпки, развлечения — вещи и охолен живот? И от нищо друго да не се интересува. Това според теб добре ли е? Една страна с най-ниска средна заплата в ЕС, но с най-много луксозни автомобили на глава от населението, за какво ти говори? Не те ли смущава, че има нещо сбъркано в тази държава?
Темповете зависят и от нас си, не само от управляващите. Най-малкото управляващите са производно на нас. Ако изключим Румъния, другите страни от бившия източен блок са по-в централна Европа, при тях след промените, комунисдтическите им партии нямат такава сила. За Бангладеш незная, но се сещам за Гърция. Ние ги хвалим и им завиждаме, те пък не спират да се оплакват и да плюят ЕС. Истината вероятно е някъде по средата, но със сигурност не е в крайностите.
До коментар [#42] от "danubian.whale":Темповете зависят и от нас си, не само от управляващите. Най-малкото управляващите са производно на нас. Ако изключим Румъния, другите страни от бившия източен блок са по-в централна Европа, при тях след промените, комунисдтическите им партии нямат такава сила. За Бангладеш незная, но се сещам за Гърция. Ние ги хвалим и им завиждаме, те пък не спират да се оплакват и да плюят ЕС. Истината вероятно е някъде по средата, но със сигурност не е в крайностите.
Балтийските държави не са в особено централна част на Европа, били са част от СССР, имат сравнително голям процент руско население и влиянието на Русия там е огромно, но въпреки това успяват да реформират държавите си далеч по-успешно от България. Но като цяло съм съгласен, че от нас зависи. Именно защото всичко зависи от нас, наш дълг е постоянно да изискваме ефективно разпределение на обществения ресурс и изграждане на съдебна система, която да подвежда под отговорност, тези които разграбват. Крайно време е, а протестът е единствения начин това да се случи.
Ми я да се опитаме да преброим демонстриращите, пардон, протестиращите. Каква част от обществото са те? Какъв процент? Да приемем, че в протестите активно са се включили десет хиляди човека.
Това какъв процент от гласоподавателите в България прави? Ако имаме пет млн. с право на глас това прави не повече от 0,5% от пълнолетното население. (Между гласуващите има 15-16 годишни младежи, които не спазват вечерен час и на родителите им не се търси отговорност по закона за "Защита на децата") От тях има симпатизанти на БСП, ГЕРБ, СДС, АБВ... И много други, разбира се... Това значи ли, че те ще сменят по демократичен начин (разбирай чрез избори) системата?... Не, разбира се... Това значи диктатура на малцинството над мнозинството...
Да, именно. Няма да е кой знае колко различно от сега, може би броят на експертите на ДПС ще е малко по-голям, но те важните постове са си ги взели вече така или иначе, та едва ли имат някаква остра нужда.
До коментар [#44] от "Fiji":Това какъв процент от гласоподавателите в България прави? Ако имаме пет млн. с право на глас това прави не повече от 0,5% от пълнолетното население. (Между гласуващите има 15-16 годишни младежи, които не спазват вечерен час и на родителите им не се търси отговорност по закона за "Защита на децата") От тях има симпатизанти на БСП, ГЕРБ, СДС, АБВ... И много други, разбира се... Това значи ли, че те ще сменят по демократичен начин (разбирай чрез избори) системата?... Не, разбира се... Това значи диктатура на малцинството над мнозинството...
Какво смяташ, бе бастун? Над 60% от хората искат оставка и предсрочни избори, казаха ти го даже и придворните социологически агенции на ГЕРБ, значи в реалност сигурно са и повече.
За мен това е новина. Важно е да се знае, че Карадайъ също предложи експертен кабинет в речта си при откриване есенната сесия на НС. Излиза , че ВМРО, които са коалиционен партньор на ГЕРБ и ДПС са на едно мнение по този въпрос. Предстои да видим разногласията в управляващата коалиция до какво ще доведе. Ако се стигне до експертен кабинет , това НС остава до края на мандата си и няма да има предсрочни избори и цялостно предаване властта на руския резидент Радев. Но тогава Бойко става обикновен депутат. При това положение Гешев , за да спаси своята кожа , може да поиска сваляне имунитета на Борисов като народен представител , за да образува следствено дело срещу него. Предстои да видим дали Бойко ще бъде изоставен от тези , които го крепят на власт или все още имат нужда от него.
Като изключим, че балтийските държави са до Скандинавия, приемам аргумента. Явно те много са искали да скъсат с миналото си, за разлика от нас. Нашата трагедия е, че при едни избори, винаги треперим да не ги спечели БСП. Както ще е и при задаващите се избори. Това промени ли се, тогава вече може да се искат и очакват други положителни промени.
На последните избори, Боко спечели 87 представителя в НС! Ако на следващите спечели 60, трябва да се радва! Интересното е кого са му подготвили за патерица, кукловодите!
На последните избори, Боко спечели 87 представителя в НС!Ако на следващите спечели 60, трябва да се радва!Интересното е кого са му подготвили за патерица, кукловодите!
Еми то се вижда. Цвъцко рекрутира новобранци и стари пушки и ще посъбере нещо. Слави и той за бой се стяга. Интересен политически феномен е липсата на Янето! Той би бил прекрасна подпорка на боко. Има и други кандидати, но тези са ми най-интересни.
без подпис!
Ами президента да обясни какви бяха тези 2000 цигани, които дариха по 300-400 лв за кампанията му за да е "независим" кандидат и да не е платена уж от БСП. Само това да обясни пилотчето?
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Аве тоз Черенкачанов (скоро разбрах -"кара" на туски значи "черен") , толко години не го ли стегна нещо под шапката като министър на отбраната в тази коалиция да е разбрал и той че е съпричастен за тази невиждана досега корупция на бацевото правителство ? Или ти му думаш , оно РУПА ли РУПА и се прави на разсеян ! Не му вярвам на този Кара - черния да е минал досега само с продажби на българско гражданство ! Да не се прави на "ни ял ,ни мирисал" ! ДА СИ ПОДАДЕЛИ РЪЦЕТЕ , а той къде бил ДОСЕГА , аман от тулупи в таз крадлива мафия ! ОСТАВКА НА ЦЯЛОТО ПРАВИТЕЛТВО ! ! !
нЕма експертен кабинет да ви вади кестените на вас от огъня. Сега вече или си подавате оставката веднага или ще стоите там докрая, докато рейтинга ви стане нула и отивате в историята като най-големите некадърници.
Тия как прецакаха Баце, не знам с какви нерви ги търпи. Беше си правилно решил човека още Юли да си подаде оставката, едни бързи избори, пак щеше да ги спечели и да си управлява още 100 мандата. Направо го съсипаха.
Като добре осведомен цигански барон, плати ли Вашата комуна взятка на ГЕРБ за да подложи Цецка в положение кандидат номинат за върховен командирец?
Кандидатът - гол откъм летателни качества, каквито Радев (сега Президент) притежаваше и заслужава.
Джигер безперспективен... в сравнение с Държавна глава, в отлична форма, на лост за фитнес.
Имате ли данни, че Цецка е посещавала и с диплом дарявана за кадет, около Вашингтон DC или в кьоше комшийско до Канада? Нямате.
Търчете, търсете, намерете и привлечете Цецка ваш барон ваш легитимен представител. Да си признае.
Дотогава, антидемокрацията е в опасност. Сериозно
До коментар [#66] от "Henry": Само че президента не е съгласен преди да се изяснят въпросите около корупционните практики. —цитат от коментар 60 на Voiko
Ами президента да обясни какви бяха тези 2000 цигани, които дариха по 300-400 лв за кампанията му
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Какви проценти? Твърдиш, че сме добре, защото имаме коли, жилища, ходим на почивка. Опитах се да ти кажа, че материалното не е достатъчно. Но щом държиш, ето: в нашето село има огромни къщи, има скъпи коли, но от 25 часа нямаме вода. И никой не може да каже кога ще ни я пуснат. Авария, предполагам. Това е системно. Защо? Защото водопроводът е стар, етернитов при това, и често има пробиви. Кметството не разполага с бюджет. Общината се управлява от ГЕРБ естествено, държавата също. За никого от тези управници не е приоритет водоподаването за нашето село. Подмяната на водопровода сигурно е много скъпо нещо, а също така и прокарване на канализация, защото, познай — нямаме такава. Но пък имаме много неасфалтирани улици. А асфалтираните са надупчени от ВиК ремонтите. В селото живеят богати хора, но кметството не разполага с пари, защото няма финансова самостоятелност. Защо ГЕРБ са против децентрализацията? За да зависят всички от Бойко.
Каракачанов, напълно одобрявам предложението ти и се присъединявам към него. Вчера един ме обра и днес ме кани да се помирим, ама да не казвам на полицията и да не си искам откраднатото. Смятам да си стиснем ръцете, пък и на ресторант мога да го поканя. Добър човек е. Та такива неща ...
С терористи и бандити не се преговаря. Експертен кабинет е равносилно на капитулация пред психясалия мафиот и бандата му. Страната може да се изведе от кризата само след съд над развилнялата се посредственост, простащина и бандитизъм.
Правителството, в лицето на министър-председателя Бойко Борисов, няма за какво "да преговаря" с Румен Радев. Президентът, съгласно Конституцията на Република България, не разполага с никакви правомощия по отношение изпълнителна власт. Той не притежава никаква власт и дейността му много точно е регламентирана - представлява Република България в международен план и във външната политика, както и някои други ПРЕДСТАВИТЕЛНИ функции! Точка. Това е. Президентството НЕ Е власт, а е ИНСТИТУЦИЯ! За какво да преговарят? В качеството на какъв ще се яви Радев на масата на преговорите? Посредник? Между кой и кой? Република България е Парламентарна Република, по Конституция, с всички произтичащи от това последствия! И е крайно време тази паразитна и никому ненужна институция, наложена от комунистите, да бъде премахната или президентът да бъде избиран от Народното събрание, както е по другите държави с парламентарна демокрация!
Прочете ли ми коментара или само първото изречение? :) Къде съм писал кой търси преговорите? Просто посочвам невъзможността на подобна ситуация - преговори между Правителство и Президент. Това е абсурд във всяко едно отношение и съм посочил защо е така.
Per aspera ad astra!
Подаването на оставка на правителството и отиване на предсрочни избори е нещо съвсем нормално и дори здравословно за нормалните демокрации, когато е изчерпано доверието на гражданите. А в момента ситуацията видимо е такава, тъй като над 60% от хората желаят предсрочни избори.
1. Как се разбира- кога е "изчерпано доверието на гражданите"? Когато на площада излезе група от... от колко граждани? Когато на Орлов мост има... колко палатки?
Питам, щото преди доста години- когато "България уби дете", а после се оказа, че един премиер го е изял, (оппа- чакай- оказа се, че майка му врътнала и се оляла)- същият премиер не подаде оставка- въпреки протестите, и въпреки мнението ти за "съвсем нормално и дори здравословно". И добре, че не я подаде...
2. Как се нарича диагнозата, когато "над 60% от хората желаят предсрочни избори", и "ако изборите бяха днес"- пак рЕдят ГЕРБ на първо място, а БСП- на второ?
Сега пък питам, щото наистина не ми е ясно- що трябва да се правят избори "през ден", за да наредим Парламента по почти същия начин, какъвто е днес?
БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
три
Рейтинг: 0 НеутралноПросто нямаше избор Борисов след резултатите от последните избори за съставяне на кабинет! Е, ще трябва да го гледаме и слушаме този...
samoedin
Рейтинг: 4507 ВеселоИма ли желаещи да споделят съдържанието на Варненското езеро като отговорност на герберите ?
danubian.whale
Рейтинг: 319 ЛюбопитноПодаването на оставка на правителството и отиване на предсрочни избори е нещо съвсем нормално и дори здравословно за нормалните демокрации, когато е изчерпано доверието на гражданите. А в момента ситуацията видимо е такава, тъй като над 60% от хората желаят предсрочни избори. Какви експертни кабинети, какви нови конституции, какви глупости продължавате да измисляте, само и само да не направим най-нормалното нещо в тази ситуация - да проведем избори? Защо ви е толкова страх, г-н Каракачанов?
spiegel
Рейтинг: 2222 НеутралноИ дори Радев и Борисов да се разберат, това ще накара ли хората на улицата да се приберат и да спрат да искат държавата ни да не е мафиотска, да не е Путинска, да не е крадлива, да няма прокурорски политически репресии?
Norman Granz
Рейтинг: 5061 НеутралноЗамириса на капитулация...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
К2
Рейтинг: 2982 НеутралноИх тези мечти за експертно правителство. Замечтал се Иван за безконтролни кражби.
SHADOWS of SOFIAgeometar
Рейтинг: 367 НеутралноМного лошо го удари Борисов със пенсиите и Родопите. Много има да учи Каракачанов. А и част от парите за армията ще се изсипват със хеликоптер върху хората.
3biri
Рейтинг: 8 НеутралноНяма нищо по-страшно от това. То ще означава, че мафията получава индулгенция.
danvan
Рейтинг: 4776 ВеселоМного му се иска на шиши да остави статуквото на власт и всичко да се замете под килимчето ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satdanvan
Рейтинг: 4776 ВеселоМного му се иска на шиши да остави статуквото на власт и всичко да се замете под килимчето ...
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatК2
Рейтинг: 2982 НеутралноВероятно това и да е идеята. SHADOWS of SOFIA
danvan
Рейтинг: 4776 ГневноКазах ли #оставка веднага!
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatNorman Granz
Рейтинг: 5061 НеутралноДо коментар [#12] от "K2":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Вероятно това и да е идеята."
Идята е "кръгла маса" тип 1989 г.
Баламосване на плебса, подкупване на най-упоритите лидери напротестите с постове и облаги, печелене на време за доопоскване на квото е останало недоопоскано, разпределяне на порциите от ЕС за Ковида, приключване на руските проекти...
danubian.whale
Рейтинг: 319 НеутралноПо-скоро Каракачантичката се мъчи да играе ролята на балансьор между протестиращи и хардкор лоялисти в отчаян опит да минимизира щетите върху себе си и да запази някаква жалка част от рейтинга си. Защото знае много добре, че еднозначно заставане на страната на Борисов в този момент е изцяло пагубно за политическото му бъдеще.
negodnik
Рейтинг: 411 НеутралноПърво Борисов, сега и този псевдопатриот, призовават за диалог. ДИАЛОГ ми звучи като СТАБИЛНОСТ.
Каракачанов се ангажира в предаването на Цветанка Ризова да внесе яснота, защо полицията е охранявала заведението Осемте Джуджета. Има ли вече яснота.
Диалог и стабилност в истинския смисъл след ясно и открито разследване по следните точки:
* 700 млн. проспани данъци.
* Осемте джуджета.
* Нахлуване на прокуратурата в президентството.
* Аферата Барселона.
* Нарушаване на всякакви международни конвенции и правни норми при екстрадацията на Абдула Бююк.
* Безхаберието на местнат власт при осъществяване на строителен контрол - Росенец, Алепу.
* Отказ от правителството да предостави ревизионните актове на Лукойл, при две последователни съдебни решения.
* Прикриване от страна на прокуратурата на опит за отравяне на Гебрев, който е пряко свързан с подобни опити с/у Скрипал и Навалин.
* Наредба Н-18: Нанесени щети за милиони, на малък и среден бизнес.
* 54 млн. студен резерв на ТЕЦ Варна
* 350 млн. за Гидрострой за удълбочаване на пристанище Варна.
* Възобновявне сроителство на АЕЦ Белене без необходим лиценз, какъвто се изисква съгласно член 41 от Договора за Евратом.
* Какви мерки са предприети от ВСС спрямо съдя Андон Миталов, с наложена забрана за влизане в САЩ заради участие в корупция. Този съдя е човекът, който разреши на обвинения в шпионаж Николай Малинов да замине за Русия. Същият съдя издава заповед за обиск на къщата на Илия Златанов - осемте джуджета.
otrqdnik
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#4] от "spiegel":
Как да се разбереш с някой крадльо? Или и ти ставаш крадец или не се разбирате!
Във страхотният български филм "Да обичаш на инат" беше показано точно това явление. Главният герой, изигран от Велко Кънев, възпитаваше сина си да бъде честен и отговорен човек, но разбра, че ако самият той не е такъв ще се провали защото не можеше да отговаря на някои съвсем прости въпроси на сина си. И така, той реши вече да не краде от КООПа, добре ама това се оказа голям проблем за останалите му колеги, защото този който не краде е потенциална опасност за тях...
Та така и с шайката, който не краде е неудобен и няма място сред тях. Няма как да се разбереш със такава сган освен ако не си като тях.
konservator.bg
Рейтинг: 933 НеутралноВСИЧКИ ДОСИЕТА ОТВОРЕНИ, ЗА ДА ЗНАЕМ КОЙ КОЙ Е!
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.И без тези "аз работих за държавата" – като си работил преди, сега ще почиваш!
К2
Рейтинг: 2982 НеутралноНа един хазартен бос му омръзнало да плаща и решил да продаде бизнеса си на друг от който не може да се иска. И чорапчето започнало да се разплита. И така....
SHADOWS of SOFIAdanubian.whale
Рейтинг: 319 ЛюбопитноИ Дариткова призоваваше за диалог, пък като дойдоха хората пред БНТ да си говорят, започна да реже огради и да бяга през частни имоти като Пабло Ескобар.
spiegel
Рейтинг: 2222 НеутралноДо коментар [#14] от "Norman Granz":
Те и техните политолози затова не спряха да плачкат, че протестът няма лидери. Защото не могат да ги купят, приласкаят, заплашат. Вярно, пребиха десетки от най-активните, но хората са пак на площада. И довечера сме там, нали?
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноИ сега, когато се стабилизираме пак ни удариха ЛИЛЯВИТЕ комунисти . А, че почнахме по малко да се стабилизираме личи и от пълните с хора магазини, и от колите пред блоковете, които вече няма къде да паркират.
[email protected]Ако са толкова зле хората ще купуват храна, а не по 2 и 3 коли на семейство, личи и по километричните опашки за Гърция.
Тsonkooo
Рейтинг: 1441 НеутралноИ кои са експертите, има ли поне един.
Daria
Рейтинг: 1175 НеутралноКаракачанов го вълнува само краденето. Всичко друго е само претекст за да може да краде.
tulup
Рейтинг: 2004 НеутралноТоест говорителят на ДПС иска експертен кабинет. Ние това си го знаем, въпросът е колко са готови да натиснат Бойко и той колко ще се дърпа
Не ме търсете преди обядdanubian.whale
Рейтинг: 319 ВеселоАргументът на типичния гербав: Ако няма апокалипсис и хората не умират от глад по улиците, значи е ок мафията да продължава да си краде от нас по 10 милиарда годишно. Семействата имат по 2 брички на по 20 години - значи са добре, можем да ги щавим още с по 80% "комисионни" при обществените поръчки. Нищо, че сме последни в ЕС по всички класации.
Norman Granz
Рейтинг: 5061 НеутралноДо коментар [#21] от "spiegel":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Те и техните политолози затова не спряха да плачкат, че протестът няма лидери. Защото не могат да ги купят, приласкаят, заплашат. "
В една друга тема дадох примера с големия митинг срещу Член 1 на 14 декември 1989 г., когато Желю Желев се обърна към десетките хиляди протестиращи хора с призив да се разотиват, щото бил уредил кръгла маса.
На кръглата маса старите акули като Пирински, Луканов и т.н. го вързаха на фльонга, внедрените ченгета като Петко Симеонов помагаха, а в това време комунистите перяха пари, източваха банки, създаваха "капитализъм" по свой образ и подобие...
Накрая за глупосттта му (и за признаването на първите "свободни", изцяло фалшифицирани и опорочени избори) го наградиха с поста "председател/президент", като му туриха и осъдения ппоследствие престъпник Семерджиев за вице...
uq
Рейтинг: 1988 Неутрално„без реваншизми и политически пристрастия"
Е това е зора, кабинет, който няма да ви вкара в затвора
Тsonkooo
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#25] от "tulup":
Искаш да кажеш, че "експертите" ще са от ДПС, например Пеевски ще е правосъден министър.
Henry
Рейтинг: 409 НеутралноАбе какъв се явява пилотчето, че някой да се пазари с него?
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет ТачърТиквата далеч не ми е любимец, но в случая той е премиер и не му е нужно да съгласува нещо с човек без никакви правомощия и функции, който е просто продължение на решетников.
К2
Рейтинг: 2982 НеутралноМинистерстването е уморително нещо. Требе да ходиш на работа , където може и някоя мисирка да те пита нещо. За това си има маши наречени за кратко експерти. SHADOWS of SOFIA
b_52_strato
Рейтинг: 1219 НеутралноНачи доносникът на комунистическата милиция Иван иска сичко да се размине
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!"... без реваншизми и политически пристрастия"?!
Няма да я бъде тая, Байо!
Да беше само ял и пил от държавната трапеза, иди-дойди.
Ма ти яко имАне натрупа от поразиите и хайдутлука си.
Като оня с нощното шкафче.
Така че ако възмездието наричаш реваншизъм - то не, без такъв реваншизъм няма да се изсулиш!
Оня с нощното шкафче - също!
reply
Рейтинг: 486 Неутралнооставка
nema_labavo
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#26] от "danubian.whale":
Дрън-дрън ярина. Били ли сме преди по-напред в европейския съюз? Забравихме ли оппашките пред посолствата, особено гръцкото? Забравихме ли сълзите при отпадането на визите с Гърция? Забравихме ли празните магазини, купоните, заплатите от няколко долара? Има много по-сериозни причини за промяна, но не и такива измислени и неверни аргументи.
Fiji
Рейтинг: 510 НеутралноИ Каракачанката да е пак вицепремиер, като голям експерт по всичко.
През последния месец „патриотите” управляват — каквото кажат, Бойко изпълнява. Само и само да се крепи стабилността.
pet fire
Рейтинг: 3408 НеутралноКаракачанов предлага "йезуитски" нещо което знае че не може да се случи
Роси
Рейтинг: 8205 НеутралноКъде и от кого е измислена тази идея, едва ли ще разберем. Но има едно място, дето се кове политиката на Борисов- Библиотекарския. Там са ДС кадрите от времето на комунизма.
Python
Рейтинг: 8 НеутралноГнусно!
Николай Бучков
Рейтинг: 1197 НеутралноНикакво доверие !
ck
Рейтинг: 1767 НеутралноТиквата да обясни как са били налети стотици тонове бетон за яхтеното на Доган в Росенец и той все още мълчи като шушомига. Той премиер ли е бил през това време или си е затварял очите, Христо Иванов трябваше да го разкрие. И после да отговори на въпросите от записите и от снимките и видеото.
del40
Рейтинг: 39 ВеселоКолко сте това вие? Има няма 1009.
Дерете се до прегракване,гласовете себроят напролет.
danubian.whale
Рейтинг: 319 НеутралноНе сравнявайте с миналото, а темповете, с които се развиваме в сравнение с другите държави и изпуснатите ползи. В Бангладеш хората също сега живеят по-добре отколкото преди 30 години, но това не е достатъчно. В момента България не само не достига останалите страни от източна Европа, а изостава от тях.
Norman Granz
Рейтинг: 5061 НеутралноДо коментар [#21] от "spiegel":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."И довечера сме там, нали?"
Разбира се, ще се чуем.
Fiji
Рейтинг: 510 НеутралноДо коментар [#22] от "karabastun":
Като чуеш зле и си представяш глад, така ли?
Добре ли ти звучи някой да се интересува само от къщи, коли, почивки, почерпки, развлечения — вещи и охолен живот? И от нищо друго да не се интересува. Това според теб добре ли е? Една страна с най-ниска средна заплата в ЕС, но с най-много луксозни автомобили на глава от населението, за какво ти говори? Не те ли смущава, че има нещо сбъркано в тази държава?
nema_labavo
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#42] от "danubian.whale":
Темповете зависят и от нас си, не само от управляващите. Най-малкото управляващите са производно на нас. Ако изключим Румъния, другите страни от бившия източен блок са по-в централна Европа, при тях след промените, комунисдтическите им партии нямат такава сила. За Бангладеш незная, но се сещам за Гърция. Ние ги хвалим и им завиждаме, те пък не спират да се оплакват и да плюят ЕС. Истината вероятно е някъде по средата, но със сигурност не е в крайностите.
Свинчуга
Рейтинг: 2351 НеутралноНяма какво да предлага повече тоя политически труп!
Обичам да грухтя и плюскам.emil
Рейтинг: 3194 НеутралноЯ да се ходи на избори и да се преключва въпроса. Всеки трябва да е готов да си сърба попарата обаче.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!danubian.whale
Рейтинг: 319 НеутралноБалтийските държави не са в особено централна част на Европа, били са част от СССР, имат сравнително голям процент руско население и влиянието на Русия там е огромно, но въпреки това успяват да реформират държавите си далеч по-успешно от България. Но като цяло съм съгласен, че от нас зависи. Именно защото всичко зависи от нас, наш дълг е постоянно да изискваме ефективно разпределение на обществения ресурс и изграждане на съдебна система, която да подвежда под отговорност, тези които разграбват. Крайно време е, а протестът е единствения начин това да се случи.
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "Fiji":
[email protected]Ми я да се опитаме да преброим демонстриращите, пардон, протестиращите. Каква част от обществото са те? Какъв процент? Да приемем, че в протестите активно са се включили десет хиляди човека.
hanseatic
Рейтинг: 592 НеутралноДо коментар [#5] от "Norman Granz": Замириса на капитулация...
Държавна Сигурност се опитва да вземе завоя! Белият Бахур е само куриер на задкулисието. Платен разбира се!
hanseatic
Рейтинг: 592 НеутралноДо коментар [#5] от "Norman Granz": Замириса на капитулация...
Държавна Сигурност се опитва да вземе завоя! Белият Бахур е само куриер на задкулисието. Платен разбира се!
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "Fiji":
[email protected]Това какъв процент от гласоподавателите в България прави? Ако имаме пет млн. с право на глас това прави не повече от 0,5% от пълнолетното население. (Между гласуващите има 15-16 годишни младежи, които не спазват вечерен час и на родителите им не се търси отговорност по закона за "Защита на децата") От тях има симпатизанти на БСП, ГЕРБ, СДС, АБВ... И много други, разбира се... Това значи ли, че те ще сменят по демократичен начин (разбирай чрез избори) системата?... Не, разбира се... Това значи диктатура на малцинството над мнозинството...
tulup
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#31] от "K2":
Не ме търсете преди обядДа, именно. Няма да е кой знае колко различно от сега, може би броят на експертите на ДПС ще е малко по-голям, но те важните постове са си ги взели вече така или иначе, та едва ли имат някаква остра нужда.
danubian.whale
Рейтинг: 319 НеутралноКакво смяташ, бе бастун? Над 60% от хората искат оставка и предсрочни избори, казаха ти го даже и придворните социологически агенции на ГЕРБ, значи в реалност сигурно са и повече.
tacheaux
Рейтинг: 4919 НеутралноЗа мен това е новина. Важно е да се знае, че Карадайъ също предложи експертен кабинет в речта си при откриване есенната сесия на НС. Излиза , че ВМРО, които са коалиционен партньор на ГЕРБ и ДПС са на едно мнение по този въпрос. Предстои да видим разногласията в управляващата коалиция до какво ще доведе. Ако се стигне до експертен кабинет , това НС остава до края на мандата си и няма да има предсрочни избори и цялостно предаване властта на руския резидент Радев. Но тогава Бойко става обикновен депутат. При това положение Гешев , за да спаси своята кожа , може да поиска сваляне имунитета на Борисов като народен представител , за да образува следствено дело срещу него.
Предстои да видим дали Бойко ще бъде изоставен от тези , които го крепят на власт или все още имат нужда от него.
Hawaii
Рейтинг: 6476 НеутралноВЕНТРОЛОГИЯ
ДОНОСНИКЪТ на ДС ИВАН само си отваря устата
Вместо него говорят ОСЕМТЕ ДЖУДЖЕТА
nema_labavo
Рейтинг: 1345 НеутралноДо коментар [#48] от "danubian.whale":
Като изключим, че балтийските държави са до Скандинавия, приемам аргумента. Явно те много са искали да скъсат с миналото си, за разлика от нас. Нашата трагедия е, че при едни избори, винаги треперим да не ги спечели БСП. Както ще е и при задаващите се избори. Това промени ли се, тогава вече може да се искат и очакват други положителни промени.
Norman Granz
Рейтинг: 5061 НеутралноДо коментар [#51] от "hanseatic":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Държавна Сигурност се опитва да вземе завоя! Белият Бахур е само куриер на задкулисието."
Ако Бойко са решили да го похарчат, той няма да се даде без бой. Или ще се опита да повлече колкото може повече от шайката, или ще духне.
Две чекмеджета пачки ще са му достатъчни, за да се доблере до спокойно пристанище без Чепиги и катедрали.
atmanpg
Рейтинг: 1917 НеутралноТова не е по Конституция.
Voiko
Рейтинг: 417 НеутралноСамо че президента не е съгласен преди да се изяснят въпросите около корупционните практики.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 НеутралноНа последните избори, Боко спечели 87 представителя в НС!
Ако на следващите спечели 60, трябва да се радва!
Интересното е кого са му подготвили за патерица, кукловодите!
Лопе де Вега
Рейтинг: 8 НеутралноДа плеснат с ръце и да се прегърнат! А той да бъде арбитър!
без подпис!Лопе де Вега
Рейтинг: 8 НеутралноЕми то се вижда. Цвъцко рекрутира новобранци и стари пушки и ще посъбере нещо. Слави и той за бой се стяга. Интересен политически феномен е липсата на Янето! Той би бил прекрасна подпорка на боко. Има и други кандидати, но тези са ми най-интересни. без подпис!
qtl36551020
Рейтинг: 487 НеутралноОставка бе шкембе не срами името ВМРО повече енипарин
dnevnikar
Рейтинг: 4402 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Един от друг по-експертизни...
Хубаво.
Остава проблемът не признаващ и не приобщаващ
Независимостта на България и на Беларус
(защо не и на Рус?) в античка Македонска империя.
Това ще струва време.
Караянчева ТКП... сега и тази?
"Каракачанов предложи на президент и премиер
да създадат експертен кабинет"
Henry
Рейтинг: 409 НеутралноАми президента да обясни какви бяха тези 2000 цигани, които дариха по 300-400 лв за кампанията му за да е "независим" кандидат и да не е платена уж от БСП. Само това да обясни пилотчето? Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
karabastun
Рейтинг: 4828 ВеселоДо коментар [#54] от "danubian.whale":
[email protected]Според Иво Христов даже сте 80 % :)
deutscher._
Рейтинг: 630 НеутралноАве тоз Черенкачанов (скоро разбрах -"кара" на туски значи "черен") , толко години не го ли стегна нещо под шапката като министър на отбраната в тази коалиция да е разбрал и той че е съпричастен за тази невиждана досега корупция на бацевото правителство ?
Или ти му думаш , оно РУПА ли РУПА и се прави на разсеян !
Не му вярвам на този Кара - черния да е минал
досега само с продажби на българско гражданство !
Да не се прави на "ни ял ,ни мирисал" !
ДА СИ ПОДАДЕЛИ РЪЦЕТЕ , а той къде бил ДОСЕГА , аман от тулупи в таз крадлива мафия !
ОСТАВКА НА ЦЯЛОТО ПРАВИТЕЛТВО ! ! !
happystory
Рейтинг: 294 НеутралноНа тия хора въобще не им пука какво искат хората по улиците. Псевдо демокрация.
neut
Рейтинг: 524 Неутрално"Аз самият наскоро поех ангажимент да се оттегля като вицепремиер"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restГоляма саможертва да шкембе войводата, само и само да запази престъпния режим на власт
abl48682537
Рейтинг: 8 НеутралнонЕма експертен кабинет да ви вади кестените на вас от огъня. Сега вече или си подавате
оставката веднага или ще стоите там докрая, докато рейтинга ви стане нула и
отивате в историята като най-големите некадърници.
otrqdnik
Рейтинг: 294 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=89kf1yB6Cwc
Нека Каракачанов да погледне само епилога и ако има малко съвест да се засрами от себеси!
abl48682537
Рейтинг: 8 НеутралноТия как прецакаха Баце, не знам с какви нерви ги търпи. Беше си правилно решил човека още Юли да си подаде оставката, едни бързи избори, пак щеше да ги спечели и да си управлява още 100 мандата. Направо го съсипаха.
dnevnikar
Рейтинг: 4402 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Като добре осведомен цигански барон,
плати ли Вашата комуна взятка на ГЕРБ за да подложи Цецка
в положение кандидат номинат за върховен командирец?
Кандидатът - гол откъм летателни качества,
каквито Радев (сега Президент) притежаваше и заслужава.
Джигер безперспективен... в сравнение с Държавна глава,
в отлична форма, на лост за фитнес.
Имате ли данни, че Цецка е посещавала и с диплом дарявана за кадет,
около Вашингтон DC или в кьоше комшийско до Канада?
Нямате.
Търчете, търсете, намерете и привлечете Цецка
ваш барон ваш легитимен представител.
Да си признае.
Дотогава, антидемокрацията е в опасност.
Сериозно
До коментар [#66] от "Henry":
Само че президента не е съгласен преди да се изяснят въпросите
около корупционните практики.
—цитат от коментар 60 на Voiko
Ами президента да обясни какви бяха тези 2000 цигани,
които дариха по 300-400 лв за кампанията му
glh451118348
Рейтинг: 338 НеутралноКакво "експерти", бе шкембе?
Оставка и разследване на всички далавери на Мафията!
Оставка Борисов!Оставка Гешев!
Petleshev
Рейтинг: 3004 НеутралноДо коментар [#73] от "abl48682537":
Бивш tww09306483.С други думи искаш да ни кажеш, че Баце изтърва момента да излезе сух от водата. И наистина май е така. Но кой му е виновен на Баце, а...?! ;)
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#76] от "Petleshev":
[email protected]Трябваше , трябваше да се подложи на Божков ли ?
Petleshev
Рейтинг: 3004 НеутралноДо коментар [#77] от "karabastun":
Бивш tww09306483.Няма как Баце да се подложи на Божков, защото още през 2014-та се подложи на Пеевски. Въпрос на личен избор, както се казва...! ;)
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#78] от "Petleshev":
[email protected]За ''протестите'' си говорим - нали помним кой започна проекта ''Българско лято''..??!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Toni Ivanov
Рейтинг: 466 НеутралноКаракачанов,преди експертния кабинет да се състави първо трябва да има ОСТАВКА на сегашния кабинет и да минат останалите процедури по конституцията...
Fiji
Рейтинг: 510 НеутралноДо коментар [#52] от "karabastun":
Какви проценти? Твърдиш, че сме добре, защото имаме коли, жилища, ходим на почивка. Опитах се да ти кажа, че материалното не е достатъчно. Но щом държиш, ето: в нашето село има огромни къщи, има скъпи коли, но от 25 часа нямаме вода. И никой не може да каже кога ще ни я пуснат. Авария, предполагам. Това е системно. Защо? Защото водопроводът е стар, етернитов при това, и често има пробиви. Кметството не разполага с бюджет. Общината се управлява от ГЕРБ естествено, държавата също. За никого от тези управници не е приоритет водоподаването за нашето село. Подмяната на водопровода сигурно е много скъпо нещо, а също така и прокарване на канализация, защото, познай — нямаме такава. Но пък имаме много неасфалтирани улици. А асфалтираните са надупчени от ВиК ремонтите. В селото живеят богати хора, но кметството не разполага с пари, защото няма финансова самостоятелност. Защо ГЕРБ са против децентрализацията? За да зависят всички от Бойко.
evtimvz
Рейтинг: 1375 НеутралноКаракачанов, напълно одобрявам предложението ти и се присъединявам към него. Вчера един ме обра и днес ме кани да се помирим, ама да не казвам на полицията и да не си искам откраднатото. Смятам да си стиснем ръцете, пък и на ресторант мога да го поканя. Добър човек е. Та такива неща ...
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#82] от "Fiji":
Недей, че Боко ще каже: "Ето, направих ви огромни къщи и ви купих скъпи коли!"
Мърмор
Рейтинг: 890 НеутралноС терористи и бандити не се преговаря. Експертен кабинет е равносилно на капитулация пред психясалия мафиот и бандата му. Страната може да се изведе от кризата само след съд над развилнялата се посредственост, простащина и бандитизъм.
boevbisser
Рейтинг: 3001 ВеселоКаракачанов усеща, че повече в Парламента няма да влезе и обърна палачинката...
Нормален
Рейтинг: 727 НеутралноПравителството, в лицето на министър-председателя Бойко Борисов, няма за какво "да преговаря" с Румен Радев. Президентът, съгласно Конституцията на Република България, не разполага с никакви правомощия по отношение изпълнителна власт. Той не притежава никаква власт и дейността му много точно е регламентирана - представлява Република България в международен план и във външната политика, както и някои други ПРЕДСТАВИТЕЛНИ функции! Точка. Това е. Президентството НЕ Е власт, а е ИНСТИТУЦИЯ! За какво да преговарят? В качеството на какъв ще се яви Радев на масата на преговорите? Посредник? Между кой и кой? Република България е Парламентарна Република, по Конституция, с всички произтичащи от това последствия! И е крайно време тази паразитна и никому ненужна институция, наложена от комунистите, да бъде премахната или президентът да бъде избиран от Народното събрание, както е по другите държави с парламентарна демокрация!
Per aspera ad astra!emil
Рейтинг: 3194 НеутралноДоколкото разбрах от други медии Каракачанов си е оттеглил предложението от профила. Било "техническа грешка".
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!boevbisser
Рейтинг: 3001 НеутралноДо коментар [#87] от "Нормален":
Ами правителството иска да преговаря, президентът не иска....
Мария Янкова
Рейтинг: 806 НеутралноНе мога да си представя Радев в каре с най-великите политици и експерти Доган, Пеевски и Борисов.
atmanpg
Рейтинг: 1917 НеутралноДо коментар [#89] от "boevbisser":
Няма база за раговори.
atmanpg
Рейтинг: 1917 НеутралноДо коментар [#89] от "boevbisser":
Няма база за раговори.
Нормален
Рейтинг: 727 ВеселоПрочете ли ми коментара или само първото изречение? :)
Къде съм писал кой търси преговорите? Просто посочвам невъзможността на подобна ситуация - преговори между Правителство и Президент. Това е абсурд във всяко едно отношение и съм посочил защо е така. Per aspera ad astra!
Дедов'та Колюуа Унукя!
Рейтинг: 352 НеутралноДве подробности- за доуточняване:
1. Как се разбира- кога е "изчерпано доверието на гражданите"? Когато на площада излезе група от... от колко граждани? Когато на Орлов мост има... колко палатки?
Питам, щото преди доста години- когато "България уби дете", а после се оказа, че един премиер го е изял, (оппа- чакай- оказа се, че майка му врътнала и се оляла)- същият премиер не подаде оставка- въпреки протестите, и въпреки мнението ти за "съвсем нормално и дори здравословно". И добре, че не я подаде...
2. Как се нарича диагнозата, когато "над 60% от хората желаят предсрочни избори", и "ако изборите бяха днес"- пак рЕдят ГЕРБ на първо място, а БСП- на второ?
Сега пък питам, щото наистина не ми е ясно- що трябва да се правят избори "през ден", за да наредим Парламента по почти същия начин, какъвто е днес? БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#67] от "karabastun":
Чакай малко!
ВАШИЯТ Христов каза: "80% плюс Карабастуна от Варна!"
millerm
Рейтинг: 34 НеутралноНЕ!
Оставка, съд, затвор. Сделки с престъпници не правим.
ПАСТОРА
Рейтинг: 731 НеутралноДо коментар [#94] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":
Време е да смениш плочата и да поискаш нови наставления!
karabastun
Рейтинг: 4828 НеутралноДо коментар [#82] от "Fiji":
[email protected]Бабикяните + Слави и г-н Йорданов ще ви пуснат ли вода ?
или те са над тези неща - и реват за свободата ?
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноДо коментар [#82] от "Fiji":
[email protected]Нали знаем кой е синът на автора на ''За Свободата'' ?
karabastun
Рейтинг: 4828 ЛюбопитноИвайло Дичев ?!
[email protected]До коментар [#82] от "Fiji":