Портних, ти обещаната още в първия мандат нова сграда за библиотеката не сколаса, тръгнал леко метро да прави във Варна дето вече няма и как да пръднеш в града от презастрояване.
това ли е най-доброто решение за бърз транспорт. някак си не мога много да се самоубедя. пак ми намирисвяа на крадеене на европраи, ама тоя път от тимаджиите.
това ли е най-доброто решениеза бърз транспорт. някак си не мога много да се самоубедя.пак ми намирисвяана крадеене на европраи,ама тоя път от тимаджиите.
това ли е най-доброто решениеза бърз транспорт. някак си не мога много да се самоубедя.пак ми намирисвяана крадеене на европраи,ама тоя път от тимаджиите.
Не мога да разбера защо архитекта от Бургас включва крайградска железница в националния план на НКЖИ? Това е все едно софийското метро да е в плановете на държавната железопътна инфраструктура. Иначе, вяра на Потник аз никаква нямам. От както е на власт е осъществил само един проект - новия булевард. Нито библиотека, нито някакво развитие около злополучния стадион и т.н.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Не мога да разбера защо архитекта от Бургас включва крайградска железница в националния план на НКЖИ? Това е все едно софийското метро да е в плановете на държавната железопътна инфраструктура. Иначе, вяра на Потник аз никаква нямам. От както е на власт е осъществил само един проект - новия булевард. Нито библиотека, нито някакво развитие около злополучния стадион и т.н.
До коментар [#7] от "Oleg Shishmanov":просто исках да попитамхора от там. за това не даваммнение, защото не знам.просто предполагам, че другите възможности не са изчерпани.
АКо говорим сериозно - решението е релсов транспорт със 100% автономно трасе, което не се пресича и не съвместява нищо с автомобилите. Това може да бъде метро, градска железница, скоростен трамвай. За Варна сякаш е по-подходящ скоростен трамвай. Въпроса е в друго: след като няма място за автономни трасета ПО ЗЕМЯТА, след като явно няма да се копае, тоя въздушен вариант също не го виждам. Просто са много близо сградите една в друга и да ти цъфне пред терасата ЖП Линия дето минава на 5 минути не е готино. Освен това булевардите са добре залесени. Ще пада сеч. Освен това в центъра къде ще турят тези станции за пътници, освен под земята. На практика в центъра не виждам как ще е надземно. А то Варна е един широк център с два квартала - Възраждане и Младост + Владиславово.
Истината обаче не е в заглавието, а между редовете.
"Според зам.-кмета на Варна Христо Иванов градската железница е заложена в Общия устройствен план на града. Нейното трасе трябва да преминава по градския бул. "Цар Освободител". "На базата на техническите и икономическите обосновки, които предстои да бъдат изготвени, ще бъде даден и отговор на въпроса дали това трасе трябва да бъде запазено, или то вече не е необходимо", каза Иванов."
Бас държа, че проучването ще реши, че няма нужда от железницата и запазеното за това трасе ще бъде разпарчетосано.
„Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”
Е как? Точно около стадиона има голямо развитие. Парцелите около него се продадоха и се построиха толкова много кооперации. Стадион може да няма, но се "усвоиха" едни милиони...все от "наши хора". Бях предложил тук да се покажат снимки тип "преди и сега" и да се види от цяла България за какво става дума. Но да се покажат и едни други снимки (от същия времеви период - на "строежа" на стадиона), но (не знам как и защо ми хрумна) от курорта Св.Св.Константин и Елена. Да видим какво се е построило там и от кого (докато нямаше пари за строежа на стадиона, та уж се налагаше да се продават общински парцели).
s бана е градски влак. ма как във Варна ще го направят, при положение, че няма трасе. и то по земята. https://agup.varna.bg/attachments/article/193/8_15.jpg това е картинката. с розово е скоростния транспорт, но той може да се решава и с бус ленти, не само с релсов.
Във Варна нямат читава система за таксуване и едни кондуктори се промъкват в претъпканите автобуси да ти дадат билетче от левче, сега - леко метро? От това нищо няма да излезе, но ще потънат едни 100-200 милиона.
Истината обаче не е в заглавието, а между редовете."Според зам.-кмета на Варна Христо Иванов градската железница е заложена в Общия устройствен план на града. Нейното трасе трябва да преминава по градския бул. "Цар Освободител". "На базата на техническите и икономическите обосновки, които предстои да бъдат изготвени, ще бъде даден и отговор на въпроса дали това трасе трябва да бъде запазено, или то вече не е необходимо", каза Иванов."Бас държа, че проучването ще реши, че няма нужда от железницата и запазеното за това трасе ще бъде разпарчетосано.
До коментар [#2] от "karabastun":За тия дето ще правят "проучването" наистина ще е супер.Само се чудя, откъде точно ще мине това "леко метро" по "Цар Освободител"? :)))
До коментар [#18] от "rdb41527334":s бана е градски влак.ма как във Варна ще го направят,при положение, че няма трасе.и то по земята. https://agup.varna.bg/attachments/article/193/8_15.jpg това е картинката. с розово е скоростния транспорт,но той може да се решава и с бус ленти, не само с релсов.
Точно това е смисъла от метро - прави се в гъстонаселени районни за да им освободи улиците от коли и да подобри комуникациите. Няма смисъл от метро в спокоен крайградски район, отделно че тази инфраструктура е много скъпа и си струва само ако се ползва от много хора.
До коментар [#4] от "Petia Nikolova":Точно това е смисъла от метро - прави се в гъстонаселени районни за да им освободи улиците от коли и да подобри комуникациите. Няма смисъл от метро в спокоен крайградски район, отделно че тази инфраструктура е много скъпа и си струва само ако се ползва от много хора.
"...240 хил. лв. за проучване на възможността за изграждане на "леко метро" във Варна. Сумата ще бъде отпусната за изготвяне на техническо задание и определяне на терен за депо."
Фирмата-консултант: ей оттука да минава, а ей тука депото може да се сложи. Платете сега 240 хил лева. Общината: *плаща парите. - три години по-късно - Гражданите: абе, Общината, какво става с проекта? Общината: няма пари за такова нещо сега. Гражданите: ами тези 240 000 лева за какво ги дадохте? Общината: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/722/871/632.jpg
Не познавам Варна толкова добре че да мога да коментирам конкретно откъде и закъде трябва да е метрото. Отговарям на мрънкането че ще се прави в пренаселен район.
До коментар [#31] от "Oleg Shishmanov":Не познавам Варна толкова добре че да мога да коментирам конкретно откъде и закъде трябва да е метрото. Отговарям на мрънкането че ще се прави в пренаселен район.
Определено Аксаково не само, че не е Варна, ами е и друга община - общ. Аксаково. Там се намира летището, което работи само през сезона. Курортите са ясни също кога работят. Това, че някой мислил да правил някога промишлена зона в това Аксаково, където щели да били работили евентуално 30 000 души е толкова нелепо, че да предвиждаш нещо повече от от винетка е глупост.
Когато общината се забави, с вече спечелени пари от проекти, е това е проблем, не стадиона, чийто строител сам трябва да ги намери. А и това е проект само, дали реално ще стигнат до реализиране???
До коментар [#11] от "Oleg Shishmanov":Когато общината се забави, с вече спечелени пари от проекти, е това е проблем, не стадиона, чийто строител сам трябва да ги намери. А и това е проект само, дали реално ще стигнат до реализиране???
Не, проблем е, когато общината не се забави с усвояването на европейските пари, обаче ги няма проектите след това. За справка - БРТ-то къде ? Къде е печалбата на дружеството, след като му купиха автобуси и тролейбуси? Къде е изобщо ползата за гражданите?
Кой е строител на обекта? Кой сключи договор с този "строител"? Кой допусна да се обезценят общинските активи (стадион и земи), за да се дадат 65% от смесеното дружество на "строителя"? Кой гласува да се разпродадат общинските земи около стадиона и къде са парите от продажбата? Кой трябва да потърси отговорност на строителя? Кой трябва да подаде сигнал към прокуратурата, ако "строителя" не спазва това, което е в договора? Гешефтурата кога ще си го причини (самосезирането)?
развитие няма. Няма как да казваме на хората какво да правят ако на общината не можем да им кажем. Сега сме щели да плащаме заплати на масата "експерти" и "проектанти" за Железница и ГЕРБерски предизборни изцепки.
Можеше тези 240 хил. лв. да се дадат за нещо по-полезно. Хвърлени пари , но не на вятъра , а в нечии джобове. Поредна герберска кражба на обществен ресурс .
Гъбаркат се с читателите. За такъв проект, трябва изобилен брой мераклии да пътуват с него, както и докъде да отиват, при това ежедневно, а във Варна никое от условията няма да е изпълнено. Ако направят нещо, ще е поредната ялова, транспортна простотия. Дано се разминем само с открадването на тези "пари за проучване".
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Не мога да разбера защо архитекта от Бургас включва крайградска железница в националния план на НКЖИ? Това е все едно софийското метро да е в плановете на държавната железопътна инфраструктура. Иначе, вяра на Потник аз никаква нямам. От както е на власт е осъществил само един проект - новия булевард. Нито библиотека, нито някакво развитие около злополучния стадион и т.н.
Софийското метро Е държавен проект! Я да се върнем назад във времето да видим кои програми от северна България са саботирани и неизпълнени заради това метро? Софиянци нямат никакво право да дават мнения по въпроса! Варна, а и Бургас И Пловдив имат голяма нужда от по-добър ГТ!
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Панайот Панайотов
Рейтинг: 1212 Неутрално"Леко" метро с тежки последствия...
Fun is just point of view.karabastun
Рейтинг: 2057 НеутралноСупер !
[email protected]SS
Рейтинг: 2819 ВеселоЩе им трябва и къпалня край канала - фекална ...
Petia Nikolova
Рейтинг: 906 ГневноПортних, ти обещаната още в първия мандат нова сграда за библиотеката не сколаса, тръгнал леко метро да прави във Варна дето вече няма и как да пръднеш в града от презастрояване.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноДа иде в Хайфа на обмяна на опит.
mihail_p
Рейтинг: 1282 Неутралнотова ли е най-доброто решение
за бърз транспорт. някак си
не мога много да се самоубедя.
пак ми намирисвяа
на крадеене на европраи,
ама тоя път от тимаджиите.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноТова, че ще крадат не го прави метрото като транспорт бавно. Въпросът е в това, че дори автобусите са им твърде сложна задача и са пред фалит.
Yotce
Рейтинг: 1721 НеутралноДобро, лошо... Важното е, че ще има едни много милиони за усвояване.
tsyrvulan
Рейтинг: 534 НеутралноНе мога да разбера защо архитекта от Бургас включва крайградска железница в националния план на НКЖИ? Това е все едно софийското метро да е в плановете на държавната железопътна инфраструктура. Иначе, вяра на Потник аз никаква нямам. От както е на власт е осъществил само един проект - новия булевард. Нито библиотека, нито някакво развитие около злополучния стадион и т.н.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#8:"Yotce"][/quote]
Има и един друг момент! Ако го пратят в Аксаково в същото като в София да го забият във Витоша директно.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноКак бе, стадиона по времето на Портних се сдоби със стъпала! Хахахах!
mihail_p
Рейтинг: 1282 НеутралноДо коментар [#7] от "Oleg Shishmanov":
просто исках да попитам
хора от там. за това не давам
мнение, защото не знам.
просто предполагам, че
другите възможности не са изчерпани.
Сд
Рейтинг: 762 НеутралноТакова метро видях в Болоня,от летището,началото на 2018 още го строяха
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноАКо говорим сериозно - решението е релсов транспорт със 100% автономно трасе, което не се пресича и не съвместява нищо с автомобилите.
Това може да бъде метро, градска железница, скоростен трамвай.
За Варна сякаш е по-подходящ скоростен трамвай. Въпроса е в друго:
след като няма място за автономни трасета ПО ЗЕМЯТА, след като явно няма да се копае, тоя въздушен вариант също не го виждам. Просто са много близо сградите една в друга и да ти цъфне пред терасата ЖП Линия дето минава на 5 минути не е готино.
Освен това булевардите са добре залесени. Ще пада сеч. Освен това в центъра къде ще турят тези станции за пътници, освен под земята.
На практика в центъра не виждам как ще е надземно. А то Варна е един широк център с два квартала - Възраждане и Младост + Владиславово.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноВъв Варна ще е по-скоро балоня! Шом стадиона го правят от 2007-ма и не е готов!
Daniboy
Рейтинг: 834 НеутралноИстината обаче не е в заглавието, а между редовете.
„Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”"Според зам.-кмета на Варна Христо Иванов градската железница е заложена в Общия устройствен план на града. Нейното трасе трябва да преминава по градския бул. "Цар Освободител". "На базата на техническите и икономическите обосновки, които предстои да бъдат изготвени, ще бъде даден и отговор на въпроса дали това трасе трябва да бъде запазено, или то вече не е необходимо", каза Иванов."
Бас държа, че проучването ще реши, че няма нужда от железницата и запазеното за това трасе ще бъде разпарчетосано.
Petleshev
Рейтинг: 2446 НеутралноДо коментар [#2] от "karabastun":
Бивш tww09306483.За тия дето ще правят "проучването" наистина ще е супер.
Само се чудя, откъде точно ще мине това "леко метро" по "Цар Освободител"? :)))
rdb41527334
Рейтинг: 289 НеутралноМного удачко. Като немскиш S BAHN... Не е под земята, но не го прекъсва трафика на колите.
Драгомир Дончев
Рейтинг: 162 РазстроеноПо този въпрос нека поздравим варненските общински съветници с култовото парче на Дайър Стрейтс - Money For Nothing
dnevnikeradost
Рейтинг: 451 НеутралноЕ как?
Точно около стадиона има голямо развитие.
Парцелите около него се продадоха и се построиха толкова много кооперации.
Стадион може да няма, но се "усвоиха" едни милиони...все от "наши хора".
Бях предложил тук да се покажат снимки тип "преди и сега" и да се види от цяла България за какво става дума.
Но да се покажат и едни други снимки (от същия времеви период - на "строежа" на стадиона), но (не знам как и защо ми хрумна) от курорта Св.Св.Константин и Елена.
Да видим какво се е построило там и от кого (докато нямаше пари за строежа на стадиона, та уж се налагаше да се продават общински парцели).
mihail_p
Рейтинг: 1282 НеутралноДо коментар [#18] от "rdb41527334":
s бана е градски влак.
ма как във Варна ще го направят,
при положение, че няма трасе.
и то по земята.
https://agup.varna.bg/attachments/article/193/8_15.jpg
това е картинката. с розово е скоростния транспорт,
но той може да се решава и с бус ленти, не само с релсов.
Пипера е много лют
Рейтинг: 358 НеутралноВъв Варна нямат читава система за таксуване и едни кондуктори се промъкват в претъпканите автобуси да ти дадат билетче от левче, сега - леко метро? От това нищо няма да излезе, но ще потънат едни 100-200 милиона.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUmihail_p
Рейтинг: 1282 Неутралноhttps://agup.varna.bg/attachments/article/224/8_13.jpg
или това. нов вид електротранспорт.
от тази страница:
https://agup.varna.bg/index.php/oup/grafichna-chast/224-8-13-velosipedno-dvizhenie-patnicheski-voden-transport-nov-vid-elektrotransport
Пипера е много лют
Рейтинг: 358 НеутралноВъв Варна, Пловдив и Бургас може да се направят трамваи по най-натоварените трасета. И да се върнат тролеите във Варна и Пловдив.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUДимитър Димитров
Рейтинг: 1423 НеутралноКъде е БРТ линията, за която Варна похарчи стотина милиона през предишния програмен период?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноСпоко! Няма никакво запазено трасе! Освен това, ако решат, че няма нужда - какво ще крадат?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноОт Червения като тръгне и от клон на клон като катерица.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноНали ти направиха БРТ. Това е мястото където се чува бррррррррррт от автобусите.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноВъв Варна си има тролеи. Само дето са спрели през март 86 и забравиха да го пуснат. Друг е въпроса, че Контактната мрежа е като цигански простир.
m17
Рейтинг: 1706 НеутралноДо коментар [#4] от "Petia Nikolova":
Точно това е смисъла от метро - прави се в гъстонаселени районни за да им освободи улиците от коли и да подобри комуникациите. Няма смисъл от метро в спокоен крайградски район, отделно че тази инфраструктура е много скъпа и си струва само ако се ползва от много хора.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноИ според теб Аксаково и курортите отговарят ли на това, което е вярно със сигурност като твърдение!
redguy
Рейтинг: 954 Неутрално"...240 хил. лв. за проучване на възможността за изграждане на "леко метро" във Варна. Сумата ще бъде отпусната за изготвяне на техническо задание и определяне на терен за депо."
Фирмата-консултант: ей оттука да минава, а ей тука депото може да се сложи. Платете сега 240 хил лева.
Общината: *плаща парите.
- три години по-късно -
Гражданите: абе, Общината, какво става с проекта?
Общината: няма пари за такова нещо сега.
Гражданите: ами тези 240 000 лева за какво ги дадохте?
Общината: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/722/871/632.jpg
silverman
Рейтинг: 569 Неутралноhttp://www.moreto.net/novini.php?n=21527
m17
Рейтинг: 1706 НеутралноДо коментар [#31] от "Oleg Shishmanov":
Не познавам Варна толкова добре че да мога да коментирам конкретно откъде и закъде трябва да е метрото. Отговарям на мрънкането че ще се прави в пренаселен район.
Василева
Рейтинг: 248 НеутралноДо коментар [#6] от "mihail_p":
Много малко компании в България могат да реализират такъв проект а и може би е по-добре да е чужда фирма.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноОпределено Аксаково не само, че не е Варна, ами е и друга община - общ. Аксаково. Там се намира летището, което работи само през сезона. Курортите са ясни също кога работят.
Това, че някой мислил да правил някога промишлена зона в това Аксаково, където щели да били работили евентуално 30 000 души е толкова нелепо, че да предвиждаш нещо повече от от винетка е глупост.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноТо само с бетонните компоненти ще окрадат 50% от проекта като турят за изпълнител Хидрострой..
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 Неутрално[quote#37:"Oleg Shishmanov"][/quote]
Са справка булевард Левски!
sugar
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Oleg Shishmanov":
Когато общината се забави, с вече спечелени пари от проекти, е това е проблем, не стадиона, чийто строител сам трябва да ги намери. А и това е проект само, дали реално ще стигнат до реализиране???
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 346 НеутралноНе, проблем е, когато общината не се забави с усвояването на европейските пари, обаче ги няма проектите след това.
За справка - БРТ-то къде ?
Къде е печалбата на дружеството, след като му купиха автобуси и тролейбуси?
Къде е изобщо ползата за гражданите?
Николай Бучков
Рейтинг: 1183 ВеселоШубето е да не потъне някъде докато са на власт......
dnevnikeradost
Рейтинг: 451 НеутралноКой е строител на обекта?
Кой сключи договор с този "строител"?
Кой допусна да се обезценят общинските активи (стадион и земи), за да се дадат 65% от смесеното дружество на "строителя"?
Кой гласува да се разпродадат общинските земи около стадиона и къде са парите от продажбата?
Кой трябва да потърси отговорност на строителя?
Кой трябва да подаде сигнал към прокуратурата, ако "строителя" не спазва това, което е в договора?
Гешефтурата кога ще си го причини (самосезирането)?
DimDim
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "trafopost":
развитие няма. Няма как да казваме на хората какво да правят ако на общината не можем да им кажем. Сега сме щели да плащаме заплати на масата "експерти" и "проектанти" за Железница и ГЕРБерски предизборни изцепки.
Danail Mindov
Рейтинг: 8 НеутралноПоредните Усвоени пари в нечий джобове.
tacheaux
Рейтинг: 4253 НеутралноМожеше тези 240 хил. лв. да се дадат за нещо по-полезно.
Хвърлени пари , но не на вятъра , а в нечии джобове.
Поредна герберска кражба на обществен ресурс .
gost22
Рейтинг: 1483 ЛюбопитноГъбаркат се с читателите. За такъв проект, трябва изобилен брой мераклии да пътуват с него, както и докъде да отиват, при това ежедневно, а във Варна никое от условията няма да е изпълнено. Ако направят нещо, ще е поредната ялова, транспортна простотия. Дано се разминем само с открадването на тези "пари за проучване".
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Пешката
Рейтинг: 1252 НеутралноСофийското метро Е държавен проект! Я да се върнем назад във времето да видим кои програми от северна България са саботирани и неизпълнени заради това метро? Софиянци нямат никакво право да дават мнения по въпроса! Варна, а и Бургас И Пловдив имат голяма нужда от по-добър ГТ! Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.