Христо Иванов: Борисов е ипотекирал България в полза на корупционните проекти

Христо Иванов: Борисов е ипотекирал България в полза на корупционните проекти

© Надежда Чипева, Капитал



"Борисов е ипотекирал България в полза на корупционните проекти за строителство на АЕЦ "Белене" и на "Балкански поток", изобличен публично като продължението на "Турски поток" през територията на страната. Нашето и следващото поколение ще изплащаме заемите на българската държава за морално и технически остарели енергийни мощности от миналия век, които обслужват руските геополитически интереси и захранват чекмеджетата на предалите националния интерес за няколко пачки в евро управляващи клептократи.


Това написа във "Фейсбук" лидерът на "Да, България" и съпредседател на "Демократична България" Христо Иванов. Според него с тези енергийни проекти се краде от бъдещето.


Иванов отбелязва, че изграждането на "Турски поток" през територията на България се финансира изцяло от българските данъкоплатци и ще транзитира 90% руски газ през България и Сърбия до Унгария. Така се изключва конкуренцията, изключва се прозрачната търговия и най-важното - осигурява се дългосрочна енергийна зависимост на страната.




Като проблем се посочва и това, че не се предвижда газифициране на общините, фирмите и гражданите в Северозападна България, въпреки че трасето на тръбите е при тях.


Иванов посочва и най-важните стъпки, които трябва да се предприемат. Да се преразгледа решението за нов кредит на "Булгартрансгаз" за продължаване строителството на "Балкански поток". Ревизия и огласяване на всички направени и планирани разходи. Да бъдат спрени всички процедури, действия и плащания за проекта АЕЦ Белене. Да бъде направен независим международен одит на дейността и решенията на Българския енергиен холдинг (БЕХ), "Булгартрансгаз" и "Националната електрическа компания" (НЕК), отнасящи се до изграждането на двата проекта.

Коментари (202)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    “... не се предвижда газифициране на общините, фирмите и гражданите в Северозападна България, въпреки че трасето на тръбите е при тях.”

    Тоя поток не се строи за “общините, фирмите и гражданите”, а за хатъра на Путин.

    Дреме му на Путин общините, фирмите и гражданите на Северозападна България.

    Хайде, Гербидж, оборете Бойкикев с факти, ако можете. ☠️

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    АЕЦ Белене е провал на твоите леви приятели от БКП, Ице.
    Като циганин лъжеш и не се и срамуваш.

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    “Нашето и следващото поколение ще изплащаме заемите на българската държава за морално и технически остарели енергийни мощности от миналия век, които обслужват руските геополитически интереси и захранват чекмеджетата на предалите националния интерес за няколко пачки в евро управляващи клептократи.”

    Всяка дума е 100% вярна.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    3 %...
    С такива "лидери" толкова...

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    До коментар [#6] от "Шакир Зулов":

    Нема. Он е учИл за политик, не за да бачка.

  8. 8 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2308 Любопитно

    Във Видин човек не може да намери хотел до края на месеца! Големите хотели Ровно и Дунав са заети от...рсботници по потока!
    А къде са българските журналисти? Защо не ни информират въобще как върви строежа?
    Защо не чуваме как се отразяват хилядите работници на град като Видин?

    В Русия съм! В Русия съм!
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2308 Любопитно

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    "Дреме му на Путин общините, фирмите и гражданите на Северозападна България."

    А трябва ли? Все пак тпй е президент на Русия и зашитава руския интерес?

    В Русия съм! В Русия съм!
  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3217 Неутрално

    До коментар [#3] от "anonim440":

    Защо бай Х не обжалва арбитража ? Имаше специалисти ,които предложиха помощ , но той плати. Кой е виновен?

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на antoni
    antoni
    Рейтинг: 350 Неутрално

    ДЕМАГОГ -ТОВА Е ИВАНОВ
    ОТ ЦЕНТРАЛЕН ТРЪБОПРОВОД ЛИ ИСКАШ ДА СЕ ОТДЕЛЯТ ТРЪБИ ЗА ВСЯКА КЪЩА

    ТОВА СЕ ИЗВЪРШВА И ОТЧИТА ЧРЕЗ ФИРМИ ДОСТАВЧИЦИ ПО ГРАДОВЕ И КЪЩИ-ГОЛЯМА АМА ОГРОМНА ДЕМАГОГИЯ

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Иванов е идеален пример за нищоправещ критикар.Направо е гений в тази си роля.Но за друго просто не става.
    —цитат от коментар 2 на НеКой


    Некой, това което си написал е направо самопризнание, че си съгласен с цитираното изказване. нЕкой, нЕкой.... нЕкой! Каква радост е постът ти, че даже са ти платили за него!

  20. 20 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1383 Весело

    До коментар [#2] от "НеКой":

    95% от хората в цялата история на човечеството са нищоправещци... :))
    По малко от 1 процент гении допринасят към човечеството и то слава богу, че са мотивирани от страстта си към материята, която владеят, че иначе хората щяха да ги откажат :))

    Между другото почти всички гении са мизантропи и нормално, защото повечето хора им завиждат за уменията и че имат повече от тях, държавата ги стриже, за да даде на нищоправещците и на всичкото отгоре обществото много рядко благодати на такива хора :))

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#11] от "Веселин Дечев":

    “А трябва ли? Все пак тпй е президент на Русия и зашитава руския интерес?”

    А ти си анти-ГЕРБ, освен когато ГЕРБ видимо слугуват на Путин.

    Или твърдиш, че да построим с НАШИ пари поток на Путин, който не ни трябва за нищо, е в интерес на България?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 909 Неутрално

    3 %...С такива "лидери" толкова...
    —цитат от коментар 5 на anonim440


    Друго си е да си беше пуснал сръбско и да псува нАред.
    Е то това е истински лидер!!

    А той, моля те, седнал да се занимава с националния ни интерес и фирмите и гражданите в Северозапада. Възмутен съм!

  23. 23 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Демократична България е шайка от комунисти.

  24. 24 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Малко странно изказване.Хем потокът бил транзитен, хем бил зависимост за България..Да транзитираш нещо не означава задължително да го ползваш.Друг е въпросът, доколко икономически изгоден е, в светлината на санкциите, готвени от САЩ.

    Sic transit gloria mundi
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Лъжите и храчките на комунягата Ицето Бойкикев не спират.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Запорожец
    Запорожец
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Да ръкоплещиш, да се прегръщаш и да венцехвалиш Бойкикиев е равносилно на това, да извършваш същите актове и към Цветанът!
    Някои са прави, че доста от министрите на Бойко не стават....

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    Едно не разбирам, защо като е толкова обичан и популярен ХИ и му се дава толкова много време в медиите, на избори има само 3 %?

  31. 31 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    До коментар [#24] от "Hristov":

    А защо трябваше да се строи и бацев паток и промяна на входната точка т.е. защо се отказахме от трасето на стария трансбалкански газопровод при положение че неполучаваме нищо повече?

  32. 32 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Турски поток е изцяло политически проект. В него няма никаква икономическа логика. Нито за нас нито дори за руснаците. Да помпаш газ от север на юг, през морето до Турция и после да го връщаш на север към Европа е някакво икономическо безумие. Още повече, че вече има достатъчно изгразени газопроводи за руски газ. Цялата му идея е да заобиколи Украйна, но това не е наша кауза и не разбирам с какъв акъл въобще се включихми в проекта.
    Или по-скоро "евроатлантиците" от ГЕРБ наколенчиха пред Путин. Сега се чудят как да се измъкнат. И от руснаците и от американците.
    Колкото до Белене, там няма какво да се говори - типичен "по учебник" корупционен проект.

  33. 33 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    До коментар [#25] от "hamiltonf":

    Кипи безсмислен труд... То това в България е масов спорт...

  34. 34 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    До коментар [#22] от "observador":

    А за Чалгаря ли говорим? Нещо сте се сдърпали с него ли?

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    Затова пиша от седмици, и получавам минуси.
    Не е фатално, но дори и по счетоводната система "взел Колю, дал Колю" се вижда, че държавата е затънала, а през 3-4 месеца научаваме, че пак сме взели някакъв страшно изгоден кредит, заем или дълг, едва ли не че сме метнали банките?
    А никой в НС не е протестирал за това!

  37. 37 Профил на lyubchoandonov
    lyubchoandonov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Интелектуални и карнални сърбежи на баце
    Аз съм прост и вие сте прости
    Когато си прост е лесно. Аз сутринта три пъти на един му обяснявах, понеже съм прост
    Викам, бе, не е с лошо. Прост съм.
    И накрая Гешев вика: „Абе аз обичам да се праим на луд, ма вие господин премиер, май се правите много успешно“. Не, бе, викам, братко – прост съм и ми е лесно.
    На прост човек, томиславе,XXL се набива.
    Алоо Симитли, баница ли чакаш, не е ли ясно?

  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#19] от "observador":

    “Некой, това което си написал е направо самопризнание, че си съгласен с цитираното изказване.”

    До момента нито един Гербиджов трол не е написал нито дума по темата.

    Темата е: Бойко Борисов загробва България с руски проекти, от които няма никаква икономическа изгода.

    Срещу това аргументирано твърдение чета само Уууу, комунист! Тоя за нищо не става бе! Кой ти плаща бе, предател?! - и пр. първосигнално врещене на засегнати лица.

    Истината е необорима: Бойко Борисов не пуска властта, защото е поел ангажименти пред Сарая (Путин) и го е страх, че ако не ги изпълни, ще има среща с Чепигите.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  40. 40 Профил на nsa17624486
    nsa17624486
    Рейтинг: 2438 Неутрално

    Политика къща не тика...

  41. 41 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    До коментар [#31] от "telqk":

    Ние не получаваме нищо повече...

  42. 42 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Във Видин човек не може да намери хотел до края на месеца! Големите хотели Ровно и Дунав са заети от...рсботници по потока!А къде са българските журналисти? Защо не ни информират въобще как върви строежа?Защо не чуваме как се отразяват хилядите работници на град като Видин?
    —цитат от коментар 8 на Веселин Дечев


    За съжаление не виждам чак такава новина за икономиката на Видин, че някакви работници ще преминат оттам за няколко месеца. Бих я очаквал в регионалния вестник.
    Заслужаваше си да се говори, ако ставаше дума за инвестиция, която би имала бъдеща възвръщаемост за региона (както например, Дунав мост 2 или един нов път до него).
    Този газопровод има изцяло временна и ограничена роля в местната икономика на Видин. За съжаление!

  43. 43 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Неутрално

    " Иванов отбелязва, че изграждането на "Турски поток" през територията на България се финансира изцяло от българските данъкоплатци и ще транзитира 90% руски газ през България и Сърбия до Унгария. Така се изключва конкуренцията, изключва се прозрачната търговия и най-важното - осигурява се дългосрочна енергийна зависимост на страната."

    Има " опасност " и нищо да не транзитира, в който случай нямаме почти никакви постъпления срещу направени 4 милиарда разходи по построяването на потока, в която хипотеза се чува, че има клауза, по силата на която руснаците могат да придобият собствеността върху тръбите и инфраструктурата през нашата територия.......

  44. 44 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#42] от "observador":

    “Този газопровод има изцяло временна и ограничена роля в местната икономика на Видин.”

    Дано видинските хотели да инкасират чист приход от 3 милиарда, ама нещо не ми се вярва...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  45. 45 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Гешев кога ще разследва Бойкикев?

  46. 46 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Ице с тези приказки най-накрая ще бъде осъден и натикан в затвора.

    The best way to predict the future is to invent it.
  47. 47 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    АЕЦ Белене е провал на твоите леви приятели от БКП, Ице.Като циганин лъжеш и не се и срамуваш.
    —цитат от коментар 3 на anonim440


    Герб прекратиха едностранно договора за доставка на самоварите един месец преди крайния му срок. Ако бяха изчакали, можеха да го направят поради неспазване на срока от руска страна. Гербаджиите наляха едни наши пари за тоя дето духа.

  48. 48 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    Колко милиарда са потънали тази година по руските проекти? Знам за едни 2,8 млрд, изтеглени са още 5 млрд.
    Колко от тях ще платим на руснаците, за да не застрелят Боко?

  49. 49 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#25] от "hamiltonf":

    Това е ЗКПЧ-то на ДБ.

  50. 50 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Весело

    До коментар [#23] от "kzj35678888":

    " Демократична България е шайка от комунисти."

    Управлявали страната ни през последните поне 10 години, нал тъй ? А справедливата опозиция, в лицето на гербиджа и нейния харизматичен лидер ББ, ето какво мислят за комунизма :

    "Една стотна от това, което е построил за България Тодор Живков и което е направено за тези години, да направим, да достигнем икономическия ръст на тогавашната държава, би било огромен успех за всяко правителство. Фактът, че 20 години след падането му от власт никой не го е забравил, показва, че доста неща са били направени. 20 години ние само приватизираме това, което е било построено тогава."

    Бойко Борисов, 2010 година.

    И още, ако това е малко:

    "В личен план ми стига, че една сто и кусур годишна партия, най-мощната, освен Борисов друго не знае. Стават и лягат с мене. Това е срамно и за вас, комунистите, имали сте смели хора, партизани и ятаци, които са се борили с фашистите. Това е срамота: да си издигнем един човек да враг, значи сме много слаби," обърна се той пряко към социалистите."

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2020/06/20/4081194_borisov_predupredi_che_2021_g_shte_e_po-tejka_i/Декларация за поверителност/

    😂😂😂

  51. 51 Профил на kzj35678888
    kzj35678888
    Рейтинг: 208 Неутрално

    БСП, ДПС и Демократична България много вероятно ще се коалират след изборите (ако разбира се ДеБъ влезе в парламента, което е много съмнително).

  52. 52 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    Ице - къде е твоето приятелче Иво Мирчев с големото шкембе?
    —цитат от коментар 35 на kzj35678888


    Със сигурност е при шкембето си! Ти що питаш?

  53. 53 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    Между другото защо "отровното трио" и дума не обелва за тези безумни харчове на Боко и ОПГ-то му?
    Нито ДПС, нито БСП?
    Всички критикуват Борисов, ама ей така, да се намираме на лаф. Иначе нищо конкретно!

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    До коментар [#41] от "lz73":

    Не само не получаваме ами благодарение на БХ затъваме в дългове. Благодарение на БХ вече държавния дълг надхвъли 15 милиарда евро.

  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4605 Неутрално

    “Нашето и следващото поколение ще изплащаме заемите на българската държава за морално и технически остарели енергийни мощности от миналия век, които обслужват руските геополитически интереси и захранват чекмеджетата на предалите националния интерес за няколко пачки в евро управляващи клептократи.”Всяка дума е 100% вярна.
    —цитат от коментар 4 на Norman Granz


    Хубавото в случая е че ако България спре плащането на корупционните заеми
    в посока Русия оттам нямат полезен ход
    Това което може да направи Русийката е да наложи ембарго за българските стоки
    Но това тя отдавна го е направила
    Другото което може да направи е ДА СКЪСА ВСИЧКИ ТЪРГОВСКИ И ДРУГИ ОТНОШЕНИЯ
    с България което ще е КЪСМЕТ НА КВАДРАТ ЗА БЪЛГАРИЯ доколкото
    с това ще се скъса с ВНОСА НА РАЗВРАТ И КОРУПЦИЯ и ще се пресече износа
    на ресурс в посока Русия

    Следващото управление е ЗАДЪЛЖЕНО ДА СВЕДЕ ДО МИНИМУМ
    ОТНОШЕНИЯТА С РУСКИЯ РЕЖИМ и с произтичащия от това
    ВНОС НА КОРУПЦИЯ и ИЗТИЧАНЕ РЕСУРС под формата на ДАНЪК РУСИЯ

  57. 57 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    Герб прекратиха едностранно договора за доставка на самоварите един месец преди крайния му срок. Ако бяха изчакали, можеха да го направят поради неспазване на срока от руска страна
    —цитат от коментар 47 на 3biri

    Прекратиха за медиите. Веднага след това директорът на БЕХ поръча реакторите, а Рапон плати с наши пари 1,3 млрд евро. По "мъжки" (разбирай като ПБП)

  58. 58 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Весело

    До коментар [#53] от "historama":

    По 50 кинта извънредно взимаш ли на месец?! Естествено, че взимаш, и вече три месеца ги взимаш, и ще ги взимаш още няколко.
    Върни парите, бъди принципна!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Весело

    До коментар [#59] от "historama":

    Груба лъжа, а и парите не миришат...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  61. 61 Профил на observador
    observador
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Дано видинските хотели да инкасират чист приход от 3 милиарда, ама нещо не ми се вярва...
    —цитат от коментар 44 на Norman Granz


    Мен по-скоро ме притеснява защо в град като Видин с неговите дадености и история, в една европейска страна, може 3 бригади работници да запълнят всички хотели. Това е много по-стряскащо и е симптом за напълно нефункционираща местна икономика и администрация. Далеч по-добра новина за Видин би било, ако туристите бяха запълнили хотелите с предварителни резервации и беше проблем къде ще спят работниците от строежа.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz":

    Гърнец, Радев отговори ли на ХИ, дали ще променя външната политика на България?
    ХИ заяви ли твърда решимост, че няма да влиза в коалиция с БСП?
    В тази връзка питам, какво ще стане с пАтока, когато " спечелите" избороте?

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#65] от "historama":

    Не се хаби.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  67. 67 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1376 Весело

    Малко странно изказване.Хем потокът бил транзитен, хем бил зависимост за България..Да транзитираш нещо не означава задължително да го ползваш.Друг е въпросът, доколко икономически изгоден е, в светлината на санкциите, готвени от САЩ.
    —цитат от коментар 24 на Hristov


    Всъщност- да транзитираш означава да НЕ ползваш. Но пък никой не транзитира- без да има някаква полза.

    В нашия случай- ние строим тръбопровода (разбирай- с наши пари). А руснаците щели да ни плащат транзитни такси. И дотук лошо няма, само че разни спецове правят разни сметки, и резултатът май е "дей Киро- на кярия"...

    С други думи- аз съм навит отвсякъде- да те "транзитирам" с моята кола от София до Бургас- срещу 2 хиляди лева. Ма ако ше ми плащаш 2 лева- "ми ходи пеша, бе". 😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Газопроводът може да трансферира всякаква газ, не само руска, а и азърбейджанска, иранска, изрелска, турска. Втечнен газ доставят и Катар, САЩ, Египет, Либия. При толкова доставчици Русия не може да шантажира, а и проектът е важен за ЕС като отговор на Русия и заместител на несъстоялия се Набуко.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4653 Весело

    До коментар [#65] от "historama":

    Ама излъга, нали??! Както много пъти си лъгала през комунистическия период от живота ти!?
    Жалка история...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  72. 72 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#67] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    “В нашия случай- ние строим тръбопровода (разбирай- с наши пари). А руснаците щели да ни плащат транзитни такси.”

    Руснаците няма да платят копейка, защото по Турски поток няма да тръгне турски газ. Това е мъртвороден проект, за който България се набута с 3 милиарда.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  73. 73 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    До коментар [#64] от "Сатана Ликующий":

    Бацев паток не е магистрален а транзитен газопровод, нямащ нищо общо с газовата инфраструктура на Булгаргаз - продължение на втората тръба на Турски паток.!

  74. 74 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1295 Неутрално


    До коментар [#9] от "kzj35678888":
    Изглежда нещо не ти издържат нервите, пишеш лъжи, издава те злобата, че си руски човек. Да не си плащал членски внос на БКП-то като Тиквата. Стегни с малко, вземи успокоителни.

  75. 75 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    До коментар [#65] от "historama":Ама излъга, нали??! Както много пъти си лъгала през комунистическия период от живота ти!?Жалка история...
    —цитат от коментар 71 на hamiltonf


    Нещо по темата имаш ли да кажеш, не?

  76. 76 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#63] от "4ort":

    Патокът ще бъде довършен, ако тези милиарди, които Борисов наля, могат да бъдат изплатени дори и частично. Борисов и Теменужка ще отлежат останалото.

    Други въпроси?

  77. 77 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1376 Весело

    Газопроводът може да трансферира всякаква газ, не само руска, а и азърбейджанска, иранска, изрелска, турска. Втечнен газ доставят и Катар, САЩ, Египет, Либия. При толкова доставчици Русия не може да шантажира, а и проектът е важен за ЕС като отговор на Русия и заместител на несъстоялия се Набуко.
    —цитат от коментар 69 на Сатана Ликующий


    Абе за можене- може. Само че- тръбата била резервирана на 90% за руски газ.

    Пак с други думи- аз спокойно мога да пръсна 1 милион кинта, ама- оппа- чакай- мога ли наистина?

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    До коментар [#70] от "historama":

    “Но и факт е, че много българи са приели Дебелия Рапон за проевропеец, и защитник на българските интереси.”

    Ами има хора всякакви - и глупави също.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  81. 81 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3619 Весело

    Христо Иванов успя за разруши тефлоновия Борисов и Герб, спор не може да има и заслужава поздравления.
    Дали обаче ще успее да пренесе този си успех на идващите избори, ето това е големият въпрос. Щото Борисов какъв е и какви ги върши с парите на българските и европейските данъкоплатци отдавна е известно, но някак си до момента на избори това не може да се превърне в наказателен вот.
    Да видим, чакат ни интересни избори, може би най-важните от 2009 г..
    Весела вечер на всички и наздраве!

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    [quote#75:"Doge"][/quote]

    Остави го! Малка карикатура.
    Преди години една колежка от Бургас ми разясняваше едва ли не с тъга за бургазлии, че бургите измряли, останали само гъ.арите (шофиращи с 200 км/ч по магистралите).

  84. 84 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    До коментар [#47] от "3biri":

    Онзи шеф на НЕК Красимир Първанов, който подписа анекса с Газпром без разрешение на министъра след поисканата от Борисов и подадена оставка на Трайков (който поиска да уволни Първанов) бе повишен в зам министър на енергетиката!

  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  86. 86 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#30] от "anonim440":
    Извади си главата от пясъка, ще разбереш!

  87. 87 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    До коментар [#85] от "hamiltonf":

    Пак питам, нещо по темата имаш ли да добавиш или само лични нападки?

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на Thalatta
    Thalatta
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Турски поток е изцяло политически проект. В него няма никаква икономическа логика. Нито за нас нито дори за руснаците. Да помпаш газ от север на юг, през морето до Турция и после да го връщаш на север към Европа е някакво икономическо безумие. Още повече, че вече има достатъчно изгразени газопроводи за руски газ. Цялата му идея е да заобиколи Украйна, но това не е наша кауза и не разбирам с какъв акъл въобще се включихми в проекта. Или по-скоро "евроатлантиците" от ГЕРБ наколенчиха пред Путин. Сега се чудят как да се измъкнат. И от руснаците и от американците.Колкото до Белене, там няма какво да се говори - типичен "по учебник" корупционен проект.
    —цитат от коментар 32 на pafaka22


    Добре, но това са общи фрази. Ще съм любопитен да видя числа, доказващи че проектите са безмислени :)

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4239 Неутрално

    Дори и собствената му майка не вярва в политическия му проект и продължава да членува в БСП.
    —цитат от коментар 80 на 4ort


    Стига с тая мантра "БСП" ! Сигурно и те са мръсници, но мръсната работа я свърши ГЕРБ. А БСП вече се разпада, и да се надяваме, че ще стане наистина социалистическа партия от европейски, а не евразийски тип. Един процес който започна Станишев, но Първанов го стопира.

    Идват интересни времена, но в скоро време няма да забогатеем.

  93. 93 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4039 Неутрално

    До коментар [#73] от "telqk":

    " Бацев паток не е магистрален а транзитен газопровод, нямащ нищо общо с газовата инфраструктура на Булгаргаз - продължение на втората тръба на Турски паток.!"

    Но пък това ще е и причината да попадне под американските санкции - точно като руски геостратегически тръбопровод, който има повече общо с политика, отколкото с икономика и то руска политика на Балканите и Европа !

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    До коментар [#39] от "Norman Granz":
    Има и едни 600000 евро, които Путин заплаши, че ще си ги поиска. Тиквата мисли, че ако построи в срок Турски поток, Путин ще ги опрости. Тези 600000 евро са откраднати още от Южен поток.

  96. 96 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#85] от "hamiltonf":

    На вас на разлика между минуси и плюсове ли ви плащат?!

  97. 96 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3060 Неутрално

    "Иванов отбелязва, че изграждането на "Турски поток" през територията на България се финансира изцяло от българските данъкоплатци и ще транзитира 90% руски газ през България и Сърбия до Унгария."

    Този е абсолютно, ама абсолютно НЕГРАМОТЕН по въпросите , които дискутира.
    Ако симулира неграмотност, значи е безсрамен лъжец!
    Ето какво е състоянието на "Турски поток" към дата 23 юли тази година.
    Точно по времето, когато България сключи газовото споразумение с Гърция и отряза мераците на Путин чрез Южна Европа да се добере до основните си консуматори, заобикаляйки Украина.

    https://expert.ru/2020/07/23/turetskij-potok/

    който няма време да чете, може да с езапознае със заключителния абзац на статията.

    "Турецкий поток» с самого начала строился без расчёта на то, что он будет окупаться, добавляет аналитик. Во многом это политический проект, направленный на упрочение позиций «Газпрома» в южной Европе и на обход транзита через Украину. Сейчас значение «Турецкого потока» может быть сведено к минимуму – как некоего резервного варианта поставок в случае усиления спроса или при необходимости улучшения отношений с Россией. Но в любом случае, данный газопровод не окупится никогда, о чём изначально говорили специалисты."

    Основното в статията е, че на турска територия инфраструктурата, свързана с "турски поток", ще се използва за транзитиране на азербайджански газ, чието количество вече в пъти надвишава това на руския.
    А споразумението с Гърция е причината за атаката срещу Борисов, която три месеца весели народа на България.
    Ех, бедни, бедни Бойкикев, що не си гледаше разводите?
    (да ме прости дядо Вазов).

  98. 98 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    До коментар [#69] от "Сатана Ликующий":

    Убаво си го написал, но защо тогава трябваше да затворим трасето през Румъния? И защо ни трябваше да връзваме нашия участък с Турски поток, а не с интетконектора с Гърция? Нещо май пропускаш...

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 1376 Весело

    До коментар [#67] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":“В нашия случай- ние строим тръбопровода (разбирай- с наши пари). А руснаците щели да ни плащат транзитни такси.”

    Руснаците няма да платят копейка, защото по Турски поток няма да тръгне турски газ. Това е мъртвороден проект, за който България се набута с 3 милиарда.
    —цитат от коментар 72 на Norman Granz


    Абе- няма да ни е сефте. Богата държава- що да не си прекараме някви тръби... 😂😂😂

    Остава да се молим- тези кюнци да стават я за напояване, я за нещо такова. Ако не можем да им намерим приложение- ще си имаме още един "грандиозен паметник"- като чинията на Шипка. С разликата, че тръбите не са от бетон, а са метални, та могат да изпълнят някаква "социална функция"- по-ваклите ни братя са спецове по металознание- за тях съпроматът не крие никакви тайни! 😂😂😂😂

    А най- ме разсмива лафът- България щяла да остане на "газовата карта" на Европа! Държавата, де и домати не може да прави вече- щяла да "остане" на газова карта- ти да видиш! 😂😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK