Този участък погрешно се води скапан само от преди две години ... тогава въведоха ограничението на скоростта! Инак се скапа още на няма и третата година след като я построиха. Проблема не е в асфалта, както си мислеха някои, а доста по надолу ... затова и ще е толкова скъпо. Добре ще е да се ревизира и настилката, защото имаше сигнали, че се полагат някакви остатъчни фракци... ама надали :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Не вярвам докато не видя. Сега ще почне да вали, ще духа вятър...и айде срока отиде 2022. В събота пътувах посока Бургас...имаше 3 патрулки на общо петте места за почивка в този участък. Явно имат план да изкарат пари като за последно.. Имаше камери включително на 2 зони една след друга през 5км.... е това ако не е стартегия за събиране на пари не знам. Това няма нищо общо с безопасността, а само със ограбване на хората
Гаранцията от ГЕРБ е до следващите избори. Виж парите от нашия джоб, отклонени към разни придворни, много прости и арогантни "бизнесмени" са за сметка на поколенията. За съжаление подобни зулуми не правят впечатление на нито един гербаджия.
Дневник, не можете ли да изискате информация на тоя участък колко глоби са събрани? Там денонощно висят 6 триноги, които без проблеми снимат цялата колона.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
ЛОТ 1 от АМ “Тракия” - Оризово Стара Загора е с дължина 38.6км и беше завършен през 2010г на цена от 198 млн. лева. В момента само за едното платно предвиждат 90 млн. лв, което означава, че двете платна ще струват 180 млн. лв. Интересното в случая е какво точно ще бъде извършено като строителна дейност? За тази цена и на базата на многобройните пропадания на пътя поради некачествена основа (насип) би следвало двете платна да бъдат изградени изцяло наново (премахване на афалта, изкопаване на насипа, нанасяне на изцяло нов по-устойчив насип и накрая с асфалтиране с необходимата дебелина на асфалта за магистрала). Цялата дейност този път трябва да се извърши под много строг контрол. Тъй като държавната фирма “Атомагистрачи” няма нито достатъчно персонал нито достатъчно техника, ще започне възлагане на строителните дейности на поддоставчици без никакъв търг или договор с публично достояние. Това е поредната кражба с нашите пари - на данъкоплатците!
ЛОТ 1 от АМ “Тракия” - Оризово Стара Загора е с дължина 38.6км и беше завършен през 2010г на цена от 198 млн. лева. В момента само за едното платно предвиждат 90 млн. лв, което означава, че двете платна ще струват 180 млн. лв. Интересното в случая е какво точно ще бъде извършено като строителна дейност? За тази цена и на базата на многобройните пропадания на пътя поради некачествена основа (насип) би следвало двете платна да бъдат изградени изцяло наново (премахване на афалта, изкопаване на насипа, нанасяне на изцяло нов по-устойчив насип и накрая с асфалтиране с необходимата дебелина на асфалта за магистрала). Цялата дейност този път трябва да се извърши под много строг контрол. Тъй като държавната фирма “Атомагистрачи” няма нито достатъчно персонал нито достатъчно техника, ще започне възлагане на строителните дейности на поддоставчици без никакъв търг или договор с публично достояние. Това е поредната кражба с нашите пари - на данъкоплатците!
Не звучи като да пращаш ракети в космоса, толкова ли е трудно да направиш качествена магистрала? Знае се какви са температурите, колко тежки превозни средства минават, какъв е теренът, опит по света колкото искаш, само трябва да сложиш правилните материали по правилен начин.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Интересно, как 30те километра ограничение с 90км/ч станаха 12км за ремонт. Да не говорим, че първоначално бяха около 60 километрите с ограничение 90км/ч.
Да, но проекта за магистрала е правен през 80-те, когато най-вероятно най-тежкия камион е бил камаза. Да не говорим за изпълнението. До коментар [#16] от "Judjuk": А комунистическата магистрала до Правец и Ябланица колко пъти се ремонтира, дали си ги броил ? За последните 30 години са поне 5-6, вкл. е сега
След като проблемите започнаха още 3-4 години след пускането в експлоатация на отсечката, защо не накарахме строителя и подизпълнителите да си ремонтират участъка на тяхна сметка, а чакахме да изтече срока на гаранцията? Май това беше глупав въпрос, защото всички знаем отговора.
"Добре ще е да се ревизира и настилката, защото имаше сигнали, че се полагат някакви остатъчни фракци... ама надали " =========== Остатъчните фракции са по-нататък, след Стара Загора в посока Бургас и са по Бойковите участъци. Този участък е на Станишев, по онова време за точно такава шашма не се говореше, но вероятно и там нещо е спестено.
"Интересно, как 30те километра ограничение с 90км/ч станаха 12км за ремонт. Да не говорим, че първоначално бяха около 60 километрите с ограничение 90км/ч." ============== Тези километри, дето ще ги захващат са от старозогорския участък до отбивката за "Марица" 156-168км. Там нямаше ограничения. Ограниченията са оттам до отбивката за Стара Загора, километри 168-206.
Конкретно тоя ремонт дори изобщо не засяга участъка, в който ограничението е 90 км/ч.
Да използвам случая пак да кажа - някои участъци от лот 2 и особено лот 3 (248-254 км, посока София) на Тракия също са вече в много лошо състояние, нищо че не са сложили ограничение на скоростта.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
До коментар [#15] от "fpyyh":Да, но проекта за магистрала е правен през 80-те, когато най-вероятно най-тежкия камион е бил камаза. Да не говорим за изпълнението.До коментар [#16] от "Judjuk":А комунистическата магистрала до Правец и Ябланица колко пъти се ремонтира, дали си ги броил ?За последните 30 години са поне 5-6, вкл. е сега
А иначе снимката към статията е от култовото първоначално поставяне на знаците за ограничение на скоростта - през два км имаше знак, който те информира, че в следващите... два км има ограничение на скоростта. И така 20 знака - да си мисли човек, че всеки момент гадното свършва, докато види следващия знак, който надлежно те информира, че агонията продължава неизвестно докога :) После някой явно им е обяснил, че решението е идиотско и поставиха по-информативни знаци.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
искам да се направи комисия от днск и УАСГ, за да се видят кражбите от чакълени фракции още в началото. така ще разберем как бойко борисов запчона краденето, като за световно от изпълнение на магистрали. ОСТАВКА.
Не може ли изгребят всичката гняс, да разширят във всяка посока с още едно платно и върху качествена дебела основа от добре набити скали и перфектно валиран гранитен чакъл, да се положат пластове качествен асфалт, сметнат за устойчивост на температури с 10-15 градуса в повече спрямо досега използваните смески. Предвид промените в климата, определено има нужда от асфалт с подобрени свойства, а не мизерната асфалтна сгурия, с която ни гощава АПИ?
Направо си карам през Пловдив, Поповица и към Стара Загора по стария път, щото тва друсане там ми разказва играта, още повече, че го правя 20-ина пъти годишно. И сега се надявам, че тоя ремонт ще закърпи нещата, защото за качествен такъв дори не си и помислям. А какво ги тресе професионалните шофьори, които постоянно "яздят" между Стара Загора и Пловдив/София не мога и да знам...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lino_santino
Рейтинг: 279 НеутралноАйде и ако може без вълнички тоя път, че ми отекоха бъбреците.
yavooor
Рейтинг: 958 НеутралноНе днес, а утре ще започне ремонта.
И ще е с гаранция 2(две) години.
Колко ще изкара?
Според мен точно 2(две) години.
Taiga
Рейтинг: 1851 ВеселоПриемат ли се залози за това колко скоро ще е ремонтът на този "ремонт"? Или колко скоро ще му се проявят проблемите?
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"hamiltonf
Рейтинг: 4066 НеутралноДоживяхме...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиmitakadm
Рейтинг: 509 НеутралноСлед още две години - ремонт на ремонта, още по-скъпо, защото така се прави в България
Колкото повече - толкова повечеselqnin
Рейтинг: 1669 НеутралноТази порочна схема показва как през последните 30 години се пазарува всичко - от хора и партии до избори!!!
ь
Рейтинг: 1125 НеутралноТози участък погрешно се води скапан само от преди две години ... тогава въведоха ограничението на скоростта! Инак се скапа още на няма и третата година след като я построиха. Проблема не е в асфалта, както си мислеха някои, а доста по надолу ... затова и ще е толкова скъпо. Добре ще е да се ревизира и настилката, защото имаше сигнали, че се полагат някакви остатъчни фракци... ама надали :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!hifi hifi
Рейтинг: 307 ГневноНе вярвам докато не видя. Сега ще почне да вали, ще духа вятър...и айде срока отиде 2022.
В събота пътувах посока Бургас...имаше 3 патрулки на общо петте места за почивка в този участък.
Явно имат план да изкарат пари като за последно..
Имаше камери включително на 2 зони една след друга през 5км.... е това ако не е стартегия за събиране на пари не знам.
Това няма нищо общо с безопасността, а само със ограбване на хората
Индиана
Рейтинг: 509 НеутралноГаранцията от ГЕРБ е до следващите избори. Виж парите от нашия джоб, отклонени към разни придворни, много прости и арогантни "бизнесмени" са за сметка на поколенията. За съжаление подобни зулуми не правят впечатление на нито един гербаджия.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1732 НеутралноДве години гаранция? Евала...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДневник, не можете ли да изискате информация на тоя участък колко глоби са събрани? Там денонощно висят 6 триноги, които без проблеми снимат цялата колона.
diegos
Рейтинг: 728 НеутралноДискавъри няма ли да идват да снимат поредното чудо на Шишкото Лъжец?
Discoverer
Рейтинг: 18 НеутралноЛОТ 1 от АМ “Тракия” - Оризово Стара Загора е с дължина 38.6км и беше завършен през 2010г на цена от 198 млн. лева. В момента само за едното платно предвиждат 90 млн. лв, което означава, че двете платна ще струват 180 млн. лв. Интересното в случая е какво точно ще бъде извършено като строителна дейност? За тази цена и на базата на многобройните пропадания на пътя поради некачествена основа (насип) би следвало двете платна да бъдат изградени изцяло наново (премахване на афалта, изкопаване на насипа, нанасяне на изцяло нов по-устойчив насип и накрая с асфалтиране с необходимата дебелина на асфалта за магистрала). Цялата дейност този път трябва да се извърши под много строг контрол. Тъй като държавната фирма “Атомагистрачи” няма нито достатъчно персонал нито достатъчно техника, ще започне възлагане на строителните дейности на поддоставчици без никакъв търг или договор с публично достояние. Това е поредната кражба с нашите пари - на данъкоплатците!
Discoverer
Рейтинг: 18 НеутралноЛОТ 1 от АМ “Тракия” - Оризово Стара Загора е с дължина 38.6км и беше завършен през 2010г на цена от 198 млн. лева. В момента само за едното платно предвиждат 90 млн. лв, което означава, че двете платна ще струват 180 млн. лв. Интересното в случая е какво точно ще бъде извършено като строителна дейност? За тази цена и на базата на многобройните пропадания на пътя поради некачествена основа (насип) би следвало двете платна да бъдат изградени изцяло наново (премахване на афалта, изкопаване на насипа, нанасяне на изцяло нов по-устойчив насип и накрая с асфалтиране с необходимата дебелина на асфалта за магистрала). Цялата дейност този път трябва да се извърши под много строг контрол. Тъй като държавната фирма “Атомагистрачи” няма нито достатъчно персонал нито достатъчно техника, ще започне възлагане на строителните дейности на поддоставчици без никакъв търг или договор с публично достояние. Това е поредната кражба с нашите пари - на данъкоплатците!
hamiltonf
Рейтинг: 4066 ВеселоДо коментар [#8] от "hifi_hifi":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки"Имаше камери включително на 2 зони една след друга през 5км"
Това им е любимото, "Вълчи капан"...
fpyyh
Рейтинг: 675 НеутралноНе звучи като да пращаш ракети в космоса, толкова ли е трудно да направиш качествена магистрала? Знае се какви са температурите, колко тежки превозни средства минават, какъв е теренът, опит по света колкото искаш, само трябва да сложиш правилните материали по правилен начин.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеJudjuk
Рейтинг: 2625 Неутрално"Интересното в случая е какво точно ще бъде извършено като строителна дейност?"
JudjukДо коментар [#12] от "Discoverer":
Те още не са казали що се нагъва настилката. Още по-лошо, че започва да се нагъва навсякъде строеното при капитализЪма.
krell
Рейтинг: 445 НеутралноИнтересно, как 30те километра ограничение с 90км/ч станаха 12км за ремонт. Да не говорим, че първоначално бяха около 60 километрите с ограничение 90км/ч.
lig35561597
Рейтинг: 124 НеутралноДо коментар [#15] от "fpyyh":
Да, но проекта за магистрала е правен през 80-те, когато най-вероятно най-тежкия камион е бил камаза. Да не говорим за изпълнението.
До коментар [#16] от "Judjuk":
А комунистическата магистрала до Правец и Ябланица колко пъти се ремонтира, дали си ги броил ?
За последните 30 години са поне 5-6, вкл. е сега
Чинчила
Рейтинг: 225 НеутралноСлед като проблемите започнаха още 3-4 години след пускането в експлоатация на отсечката, защо не накарахме строителя и подизпълнителите да си ремонтират участъка на тяхна сметка, а чакахме да изтече срока на гаранцията?
Май това беше глупав въпрос, защото всички знаем отговора.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3530 НеутралноДо коментар [#7] от "ь":
Еретик"Добре ще е да се ревизира и настилката, защото имаше сигнали, че се полагат някакви остатъчни фракци... ама надали "
===========
Остатъчните фракции са по-нататък, след Стара Загора в посока Бургас и са по Бойковите участъци. Този участък е на Станишев, по онова време за точно такава шашма не се говореше, но вероятно и там нещо е спестено.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3530 НеутралноДо коментар [#17] от "krell":
Еретик"Интересно, как 30те километра ограничение с 90км/ч станаха 12км за ремонт. Да не говорим, че първоначално бяха около 60 километрите с ограничение 90км/ч."
==============
Тези километри, дето ще ги захващат са от старозогорския участък до отбивката за "Марица" 156-168км. Там нямаше ограничения. Ограниченията са оттам до отбивката за Стара Загора, километри 168-206.
georgi_ww
Рейтинг: 650 ВеселоЕ това е яко:
https://www.facebook.com/kazanlak.today/videos/955243264975872
falcone
Рейтинг: 589 НеутралноБързат да раздават последните порции.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1523 НеутралноДо коментар [#12] от "Discoverer":
Те за това го направиха "Автомагистрали" - да има сигурни пари за депесарските мърши.
keen
Рейтинг: 1223 НеутралноКонкретно тоя ремонт дори изобщо не засяга участъка, в който ограничението е 90 км/ч.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Да използвам случая пак да кажа - някои участъци от лот 2 и особено лот 3 (248-254 км, посока София) на Тракия също са вече в много лошо състояние, нищо че не са сложили ограничение на скоростта.
simChо
Рейтинг: 279 НеутралноГлупости пълни.
Наредбата за изчисляване и изпълнение и тогава и сега е еднаква.
keen
Рейтинг: 1223 Неутрално168-208 км - точно 40 км.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
keen
Рейтинг: 1223 НеутралноА иначе снимката към статията е от култовото първоначално поставяне на знаците за ограничение на скоростта - през два км имаше знак, който те информира, че в следващите... два км има ограничение на скоростта. И така 20 знака - да си мисли човек, че всеки момент гадното свършва, докато види следващия знак, който надлежно те информира, че агонията продължава неизвестно докога :)
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...После някой явно им е обяснил, че решението е идиотско и поставиха по-информативни знаци.
Resurrection
Рейтинг: 2017 НеутралноТова пак ли е ремонт на ремонта
mihail_p
Рейтинг: 1226 Неутралноискам да се направи
комисия от днск и УАСГ,
за да се видят кражбите от
чакълени фракции още в началото.
така ще разберем как бойко борисов
запчона краденето, като за световно
от изпълнение на магистрали.
ОСТАВКА.
Маршалов
Рейтинг: 142 ЛюбопитноНе може ли изгребят всичката гняс, да разширят във всяка посока с още едно платно и върху качествена дебела основа от добре набити скали и перфектно валиран гранитен чакъл, да се положат пластове качествен асфалт, сметнат за устойчивост на температури с 10-15 градуса в повече спрямо досега използваните смески. Предвид промените в климата, определено има нужда от асфалт с подобрени свойства, а не мизерната асфалтна сгурия, с която ни гощава АПИ?
мурзилкаgeordgeo
Рейтинг: 1422 ЛюбопитноНаправо си карам през Пловдив, Поповица и към Стара Загора по стария път, щото тва друсане там ми разказва играта, още повече, че го правя 20-ина пъти годишно. И сега се надявам, че тоя ремонт ще закърпи нещата, защото за качествен такъв дори не си и помислям. А какво ги тресе професионалните шофьори, които постоянно "яздят" между Стара Загора и Пловдив/София не мога и да знам...
aspet
Рейтинг: 189 ВеселоДо коментар [#15] от "fpyyh":
Да откраднеш (спестиш) и преразпределиш между 1/4 и 1/3 от парите, а в същото време да е качествено?! Не са чак такива магьосници :)
Вели
Рейтинг: 1040 НеутралноЩе ке изкопае ли компрометираната основа на пътя, виновна за "нагъването " му?