Сачева предлага детски надбавки за всички семейства без оглед на доходите

Сачева предлага детски надбавки за всички семейства без оглед на доходите

© Велко Ангелов



Министърът на труда и социалната политика Деница Сачева потвърди, че настоява всички семейства с деца да получават месечни добавки, без доходен тест. Тя очаква в проекта на бюджет за следващата година да залегне универсална месечна детска добавка за всички семейства с деца."Това би струвало близо 400 милиона лева допълнително", каза Сачева, цитирана от БНР.


Преди близо месец социалният министър сподели идеята си за детски надбавки за всички семейства, но отбеляза, че "това е въпрос на разчети и на възможности". "В момента смятам, че е много по-справедливо това, защото виждаме, че има различни гласове по тази тема. Редно е да има една социална помощ, която не разделя хората, а която ни сближава всички заедно. Прекалено много неща ни разделят напоследък", коментира министърът днес.


Месечната помощ за семейство с едно дете в момента е 40 лева, за две - 90 лева, за близнаци - 75 лева. Надбавките се изплащат при подоходен критерий - до 410 лева месечен доход на член от семейство. При доход от 40 до 510 лева се изплаща 80% от размера на помощта.




В момента се работи по актуализация на бюджета за тази година и по проекта за бюджет за следващата година. По думите на Сачева и през следващата година социалната политика ще е най-голямото разходно перо в бюджета.


Тя повтори, че все още няма взето решение за индексацията на пенсиите догодина, единственото сигурно е, че добавките от 50 лева за всички пенсионери ще се изплащат до март (края на мандата на правителството - бел.ред.), както обеща премиерът Бойко Борисов. Това обяви социалният министър Деница Сачева. Окончателно решение по пенсионните въпроси ще се вземе на предстоящ съвет на управляващата коалиция.


По удължената до края на годината мярка 60 на 40 ще бъдат изразходвани 450 млн. лева за запазване на 200 хил. работни места, повтори още Сачева. Тя добави, че в бюджета за следващата година ще се отпуснат средства за пълната информационна свързаност между НАП, НОИ, Агенцията за социално подпомагане и Агенцията по заетостта.


Завишават се и парите, с които ще се финансира Националният план по заетостта, от който се финансират субсидирани програми за заетост и за квалификация и преквалификация: "Допълнителни средства за националната програма за заетостта. Между 10 и 15 млн. ще бъде увеличението. То е сега 72 милиона, очакваме да достигне поне 85-90. Социалната политика отново ще бъде най-голямото перо в държавния бюджет", каза Сачева.

Ключови думи към статията:

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 641 Весело

    Сачева лъже, дори когато казва добър ден

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 641 Гневно

    #оставка веднага!

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 641 Гневно

    Общо взето вместо да даде ръка на удавника, подава "дай 5"

    https://scontent-dub4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/120610996_4726640744043389_3461101685959922604_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_sid=ca434c&_nc_ohc=AwRgtfdRT4EAX9MAFr4&_nc_ht=scontent-dub4-1.xx&oh=4519e9670c299034e8738879cad6d03e&oe=5FA31477

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2296 Весело

    Плосък данък до дупка!!! На тези,които имат им се дава още повече. На другите им се отнема. Съвсем по библейски...

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    По-“десна” политика от това - нема.

    И по пеесе уева към пенсиите, ама да кажете едно “мерсим”, ей! ☠️

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Спонсорите са избЕгалЕ. Купуваме гласове с народна пара. ОСТАВКА веднага

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3993 Неутрално

    15 години дискриминация на децата от България от семейства с доходи над границата!? Престъпно! Сега като ги наближава "жегата" почнаха та намират правилните решения, рядко, но взе да се случва в последните седмици.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  9. 9 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1910 Неутрално

    По-добре се погрижете за ясли и детски градини, читави болници за деца, за да могат спокойно родителите да се връщат на работа и да внасят в икономиката, тези 40 лева на месец вършат работа само на безработните малцинства, а е подигравка да не броите близнаците за две деца и да им давате по-малко пари. Все едно едното не яде или не ползва пелени или една дрешка облича и двете.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    Като приближат изборите започват да се случват чудеса и се изсипва рогът на изобилието...!
    Жалкото е, че ВСИЧКИ го правят!
    Жалка работа!

  11. 11 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 852 Неутрално

    Така е раздавайте пари наляво и надясно. От къде ги взимате не е ясно ама по почина на еврокретените и вие си мислите че спасявате някой. Всъщност обеднявате населението с допълнителна инфлация...

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz":

    Да, при положение че сме в пандемия, затварят се бизнеси и БВП-то ще е отрицателно, да се харчат още държавни пари за глупости си е направо върховната глупост!

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4924 Неутрално

    Всъщност предлага това, което беше отнето. Същото и с пенсионерите, нямаха пари да дадат на всички коледни и великденски добавки, за да посрещнат празниците и купят подаръци на внуците, сега като са на зор вече трети месец по 50 лева за всички, но да не се забравя уточнението на Борисов "до края на мандата". И Фандъкова каза, че не се налага повишение на данъците, но ги увеличи веднага като взе новия мандат при крайно съмнителни обстоятелства, 100 хиляди мъртви души официално в София, а тя "спечели" с 20 хиляди гласа.

  14. 14 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    Малийй, до март месец още колко кинти ще се раздадат, не е истина просто. Тоя път наистина ще счупят дръжавата. Никакъв ред за нищо.... Това ще са най-скъпите избори.
    Реваншът на Бай Тошо се нарича Боку...

  15. 15 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    Крайно време беше да се приложи подобна мярка.Щото се подпомагаха само циганите и тарикатите, които укриват доходи.

  16. 16 Профил на три
    три
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Възрастни, хора с увреждания и деца трябва да бъдат защитени в момента най-силно!

  17. 17 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Оппа, продължаваме с купуването на влияние

  18. 18 Профил на Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Барбас-Шехерезадов-КапуТски
    Рейтинг: 117 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf":

    Днес ти е от "онези" дни с раздвоение на личността май 😁. Плюеш по ЕТ то на баце 😀😀

  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1089 Разстроено

    До коментар [#15] от "Мусаши":

    Да, сега и малкото цигани дето не са вземали надбавки заради доходи, ще ги вземат и ще родят по още 2 циганчета за демографския напредък на България.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  20. 20 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Тази жена не пасва на никой антропологичен тип. Науката още не е описала същество с еднакво обла от всички страни глава. Като футболна топка.

  21. 21 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 851 Весело

    Като приближат изборите започват да се случват чудеса и се изсипва рогът на изобилието...!Жалкото е, че ВСИЧКИ го правят!Жалка работа!
    —цитат от коментар 10 на selqnin


    През уикенда в квартала дори миеха улиците. Като замирише на избори и наистина стават чудеса ...

  22. 22 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Много добра новина. Никога не съм разбирал, защо трябва да се подпомагат само хора, които се осигуряват на минимална заплата.

  23. 23 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 470 Гневно

    Ааааа, здрасти!Не били само бедните с деца, а и тези, които плащат големите данъци и те имали деца?!?
    Късно е!
    ОСТАВКА!

  24. 24 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 854 Гневно

    Браво, малко са ни тъмните сили, трябва да им се дадат още стимули за раждане.
    —цитат от коментар 5 на БМЗ


    А аз, като съм светла сила, имам право само да внасям в бюджета ли? За 20 години трудов стаж съм налял хиляди в този бюджет, и в замяна детето ми получава нула, зиро, нуль. Защото си скъсвам задника, работя на две места, и съответно доходите ми не позволяват детето ми да взима крупната сума от 40 лева! С тях и без тях, все тая, но принципът и дискриминирането са важни в случая и от годни съм бесен, защото единствените права на семейството ми са да внася пари. За всичко друго, не само за детските - ами над границата сте, един среден за вас.

    А това не е стимул за тъмните сили. Колко тъмни семейства според теб са над тази граница и са ощетени? Със сигурност са доста по-малко от белите.

    "а две - 90 лева, за близнаци - 75 лева."

    Некой чиновник ще обясни ли тази законова полюция? Две деца - 90 лева, двама близнаци - 75 лева. Титани!

  25. 25 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1960 Весело

    До коментар [#21] от "pafaka22":

    Предложение - мандатите на парламент и кметове да се намалят на две години. С някои и други предсрочни избори, и може всяка година да мият кварталните улици :))

  26. 26 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Май пак се опитват да ни примамват с жълти стотинки, барем изкарат още няколко месеца на власт.

    А иначе идеята е правилна, няма смисъл мижавите има-няма 50лв, които се дават на дете да не се дават на всички деца. Но другарите ГЕРБ-аджии къде бяха 10 години, че не го направиха това? ОСТАВКА!!!

  27. 27 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 517 Неутрално

    а е подигравка да не броите близнаците за две деца и да им давате по-малко пари. Все едно едното не яде или не ползва пелени или една дрешка облича и двете.
    —цитат от коментар 9 на fpyyh


    Първо в Дневник не са го написали както трябва, после ти нищо не разбираш и четеш като дявола евангелието...
    Прочети и осмисли чл. 62 /целият/ от ЗДБ за 2020г. и си помисли каква глупост си написал... там пише, за едно дете, за две, за три за близнаци в отделна алинея...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8459 Неутрално

    То пък едни надбавки.

  29. 29 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3086 Любопитно

    Браво, отдавна трябваше да стане. Защото сега пари вземат основно братята цигани. Примерно, аз не съм взел 1 лв., детето ми е вече пълнолетно, откъде накъде това е правилно, нали сме равни.

  30. 30 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Толкова години този проблем не го виждаха, сега се сетили за подаяния. Хайде сиктир, най-големия подарък за децата в България ще е ГРОБ-аджийската паплач да се разкара веднъж завинаги. Макар, че когато и да стане все ще е късно!

  31. 31 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Сачева конкурира интелекта на ТКП е правилно заглавие на темата...

    www.soundcloud.com/x2805
  32. 32 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 517 Неутрално

    [quote#24:"morf"][/quote]

    Чл. 62. (1) Средномесечният доход по чл. 4 от Закона за семейни помощи за деца за 2020 г. е 450 лв.
    (2) Средномесечният доход по чл. 4а, ал. 2, т. 1 от Закона за семейни помощи за деца за 2020 г. е 410 лв.
    (3) Средномесечният доход по чл. 4а, ал. 2, т. 2 от Закона за семейни помощи за деца за 2020 г. е от 410,01 лв. до 510 лв. включително.
    (4) Размерът на месечните помощи за отглеждане на дете по чл. 7, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца за 2020 г. за семействата със средномесечен доход на член от семейството за предходните 12 месеца, по-нисък или равен на дохода по ал. 2, е, както следва:
    1. за семейство с едно дете – 40 лв.;
    2. за семейство с две деца – 90 лв.;
    3. за семейство с три деца – 135 лв.;
    4. за семейство с четири деца – 145 лв., като за всяко следващо дете в семейството помощта за семейството расте с 20 лв.
    (5) Размерът на месечните помощи за отглеждане на дете по чл. 7, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца за 2020 г. за семействата със средномесечен доход на член от семейството за предходните 12 месеца съгласно ал. 3 е 80 на сто от размера на помощта, определен в ал. 4.
    (6) Размерът на месечната помощ за отглеждане на дете по чл. 7, ал. 2 от Закона за семейни помощи за деца се определя и изплаща в размера по ал. 4, т. 1.
    (7) Размерът на месечната помощ за отглеждане на близнаци по чл. 7, ал. 6 от Закона за семейни помощи за деца е 75 лв.

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  33. 33 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 854 Гневно

    До коментар [#32] от "dohco":

    Да, видях го вече. Дневник не са го написали коректно.

  34. 34 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1515 Весело

    До коментар [#15] от "Мусаши":Да, сега и малкото цигани дето не са вземали надбавки заради доходи, ще ги вземат и ще родят по още 2 циганчета за демографския напредък на България.
    —цитат от коментар 19 на БМЗ

    Написа една глупост, усети се, че е глупост, и тръгна да защитаваш очевидно нелепите си твърдения.
    Няма циганин, който да не взема помощи, независимо от реалните доходи, с които разполага.
    Спри се, ставаш за смях...

  35. 35 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1785 Неутрално

    До коментар [#15] от "Мусаши":Да, сега и малкото цигани дето не са вземали надбавки заради доходи, ще ги вземат и ще родят по още 2 циганчета за демографския напредък на България.
    —цитат от коментар 19 на БМЗ


    Е няма такива цигани в България. Те никога не декларират истинските си доходи. Може и милионери да са и пак вземат помощи за деца.

  36. 36 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 1413 Неутрално

    Това е правилното решение. Иначе си е дискриминация. Преди двайсетина години беше така, след това детските надбавки бяха отнети от деца, чийто родители имаха по-високи доходи, поради ''липсата'' на пари.

  37. 37 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Това е правилното решение. Иначе си е дискриминация. Преди двайсетина години беше така, след това детските надбавки бяха отнети от деца, чийто родители имаха по-високи доходи, поради ''липсата'' на пари.
    —цитат от коментар 36 на Voiko


    Всъщност нищо правилно няма в такова решение. Хич няма нужда да ми взимат данъците, а после да ми връщат като подаяние детски добавки зависещи от чиновници хранени с моите данъци. В по-нормалните държави отдавна са го измислили, викат му семейно подоходно облагане.

  38. 38 Профил на agb08541284
    agb08541284
    Рейтинг: 53 Неутрално

    Детски надбавки трябва да има за всички деца. Децата до 18 г. в България са под 1 милион, а детските са смешно малки и според мен, дори не е от нямане на пари, а е политика на разделяй и владей.
    При положение, че близо 75% от семействата са с едно дете, за което държавата отпуска 40 лв., а 20% са с две (общо за двете 90 лв.), 4% са с три (135 лв.) и 1% с четири и повече (145 лв.), означава, че годишно трябват
    658 200 000 за всички деца. Не ми се вижда много.

  39. 39 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Оф, за тия 40 лева за да ми ги изчисляват и превеждат кой знае колко лелки ще трябва да назначат по канцелариите... няма нужда, мерси. Ако ще дават по 200-300 лева примерно, ОК, но за 40 лева защо въобще се занимават? Нека не вдигат другите данъци, пък ние и без детски ще се оправим, както сме се оправяли толкова години вече. Който е раждал деца, трябва да може да си ги гледа и без Сачева.

  40. 40 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 419 Неутрално

    А всички държавни служители, които събират една купчина ненужни документи само за да преценят кой има право да получава и кой не дали и кога ще се уволнят?

    Та те дори са си разделили градовете на улици и всеки си отговаря за определен район така де - няма да се презорват - стискайте палци ако ви се наложи да ходите вашият човек да не е болничен, в кафето или просто да не е дошъл - ще чакате, ще псувате и ще ходите отново...

  41. 41 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Месечни детски надбавки за всички деца трябваше да има отдавна. Дискриминирането на децата в България е недопустимо още повече, че раждаемостта не е на нужното ниво. Единственото което едно дете получва сега гарантирано е 20лв. годишно / след като се приспаднат 200лв от годишната данъчна основа на родител/ - това е гротеска. Месечна надбавка за дете трябва да има и да се ползва като измерител на икономическото състояние на държавата наред с минималната пенсия и заплата.

  42. 42 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Един вид всички са равни пред закона но така ли е? Откровенно лицемерие!

  43. 43 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Комунисти, сър." На всекиго според потребностите, от всекиго според възможностите". Или, така наречената, уравниловка.
    Десни били от герб, единственото дясно което имат е джоба им

  44. 44 Профил на vesselin5
    vesselin5
    Рейтинг: 754 Неутрално
  45. 45 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Синът ми бе на 2 години, когато ми спряха детските. И тогава не бяха много (по 15-20 лева месечно), но поради това че прехвърлихме прага с 10 лева, лишиха детето от детски. Вече навърши пълнолетие, но така и си отрасна нито лев помощ от държавата. Остана обидата.
    Много неща не харесвам в управляващите, но тази несправедливост спрямо една част от децата на България трябваше да се коригира.

  46. 46 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf":

    Веднъж да съм съгласен с теб, но по добре беше тези пари да не са франко кеш а примерно за такси в детските градини, учебници, помагала и т.н. свързани с образованието на едно дете а не с на мама и тати ракийката...

    Дела трябват, а не думи.
  47. 47 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4924 Неутрално

    До коментар [#24] от "morf":

    Явно Сачева не само с българския език не се справя (провалила се на изпита по български в Софийския университет), но и с математиката не е добре.

  48. 48 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3993 Неутрално

    До коментар [#46] от "Infernus":

    Ама много важно, последното нещо което ме интересува е, някой да е съгласен с мен...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  49. 49 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 5318 Весело

    Правилно , все нещо трябва да ни свързва......

  50. 50 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Тази жена не пасва на никой антропологичен тип. Науката още не е описала същество с еднакво обла от всички страни глава. Като футболна топка.
    —цитат от коментар 20 на Араламбене му е майката


    Типична шопска, ала "Кольо Анастасов", глава. Само, че в пъти по- празна и нагла от неговата, Бог да го прости.

  51. 51 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#35:"Мусаши"][/quote]

    Не са само циганите така. И българите си мислят, че чакат държавата, като се осигуряват на по-ниски доходи, но всъщност работодателят им цака тях.

  52. 52 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#51] от "Stoyan Kostov":

    Подобно твърдение издава принадлежност към партийната или държавна администрация.
    Може и двете.

  53. 53 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Иначе е адски гот да ни свързват с унизително подаяние.
    "Заедност", ако може да използвам умотворението на онзи, дето резонира морфически

  54. 54 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Ако искат да направят добро на българите би трябвало да премахнат напълно помощите за деца.
    Българите няма да обеднеят с 30лева, но при циганите раждането е бизнес.

  55. 55 Профил на laik87
    laik87
    Рейтинг: 592 Весело

    Остава да отпуснете по 30 лв. ваучер за козметика на момите и ергените, че да покриете сичкуту електоратец...

  56. 56 Профил на Strygalldwir
    Strygalldwir
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тия харчат все едно идват избори

    Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.
  57. 57 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Тоест направо да затварят социалното министерство, защото щом на всички ще се раздава еднакво, значи няма социално слаби като цяло в България?!

  58. 58 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3040 Весело

    Идват избори....избори........!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  59. 59 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Тиквата е разтворил кесията на държавата, с исканата му оставка доста ще се обогатим. А Каскета само седи и потрива ръце доволно. И неговата оставка може да се размине. Гиди, мушмороци недни!

  60. 60 Профил на миро родозов
    миро родозов
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Тая дебелата искам да я видя само ако реши да се обеси по ютуб иначе кво да я гледам

  61. 61 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Тетка БЕЗДЕТКА мноо ги отбира тия работи1

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  62. 62 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Преди се казваше "Всяко чудо за три дни." Новият вариант е "На всеки три дни по едно чудо." - Кога е било българско правителство да се сети, че освен индобългари в страната живеят и нормални, най-обикновени българи. Явно много са я закъсали в Партията, щом са се сетили и за нормалните граждани, че искат и детски да им дават.

    master
  63. 63 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    Абе да несе задават избори случайно?

  64. 64 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2773 Неутрално

    Спешно се търсят нови гласоподаватели за ГЕРБ

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  65. 65 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Охо!
    Деница се подготвя за предизборно пазаруване на гласове!

    След като по-рано гласуваха по 50лв корона вирус допълнение на месец към пенсиите до пролетта, дясното правителство на ГЕРБ реши да отвърже кесията.

    Не, благодаря!
    Подпомагайте тези, които наистина имат нужда! Подпомагайте ги качествено, а не на всеки по малко, нестигащо за нищо.

  66. 66 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Българска Социалистическа Партия ГЕРБ удари в земята дори и БСП

  67. 67 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    Като има пари да ги дават !!! По добре детски надбавки отколкото да ги откраднат .....

  68. 68 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    "Сачева предлага детски надбавки за всички семейства без оглед на доходите"

    Сачева - жалки сте!"Купувате " електората!В Полша вдигнаха миналата година безусловно детските на 500 злоти- това са над 200 лева месечно!!!!

  69. 69 Профил на cfs34668776
    cfs34668776
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Сачева ,купуването и продаването на гласове се наказва със затвор.
    Каквото и да правите,моят глас няма да получите.

  70. 70 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Купуват изборите, а? Иначе как може да се измисли подобна глупост? То сигурно е и обидно за семейство с добри доходи да вземат 40 левчета помощ за дете, докато нуждаещите се не могат да си платят сметките?

  71. 71 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Откъде са всички тези пари, които наливат сякаш от рога на изобилието? От заеми, взети без да ни питат, но които всички ние ще плащаме.

  72. 72 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    Добавка на калпак? Поредната нагла покупка. Сачева - министърът на труда и социалната политика? Като такава трябва да знае, че социалната политика преди всичко е насочена към неравенствата в обществата, както и към лица, семейства и групи, намиращи се в различна степен на риск или в ситуации, поставящи ги в неравностойно положение. Озверяха герберугите. Съд!

  73. 73 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    До коментар [#34] от "Yotce":

    Вярно, така е. Моля за извинение, объркал съм се.
    Мислех, че само хората над определен доход вземат детски, а то е точно обратното. То кое ли ни е наред, че и това да е наред.

    Аз съм за тотално махане на детските. И съответно намаляне на ДОД и пр. подобни. Който има деца, да им търси колая.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  74. 74 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    Сачева предлага, детски надбавки за всички...... И на кого го предлага тая овца, на мен ли ?..... Може ли да е новина всеки път когато овцата изблее?....... Направете го и тогава си показвай муцуната и умувай .......

  75. 75 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Неутрално

    До коментар [#1] от "danvan":


    До коментар [#2] от "danvan":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Типично за "кадър" от "банката кадри " на ГЕРБ!

  76. 76 Профил на Strymski
    Strymski
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Другарко Сачева , моля подайте си оставката.
    Точка.

  77. 77 Профил на Old Surehand
    Old Surehand
    Рейтинг: 27 Неутрално

    По-добре късно, отколкото никога. И това да е само началото на изправяне на още доста неравенства. Примерно помощта за родители с деца под карантина сега също е обвързана с доход, без да е ясно защо... Въобще ако искат да стимулират работещи родители да имат повече деца трябва да няма подоходен критерий за всички видове помощи. Точно обратното - трябва максимално даже да има стимули и да има деца и да ходят на работа.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK