Колко опасности дебнат преминаващите по Аспаруховия мост във Варна

Новите елементи на предпазния парапет на Аспарухов мост, поставени след тежката катастрофа от 22 октомври, не са закрепени към старата му част.

© Дойчин Ников

Новите елементи на предпазния парапет на Аспарухов мост, поставени след тежката катастрофа от 22 октомври, не са закрепени към старата му част.



След като преди седмица камион падна от 52 м. височина на варненския Аспарухов мост, а шофьорът му загина на място, извършеният ремонт на парапета, скъсан при тежкия инцидент, отново излага на риск сигурността на пешеходците и превозните средства, използващи съоръжението. Това показват детайлни снимки, публикувани във Фейсбук.


На тях ясно се вижда, че новите елементи, поставени при аварийния ремонт на парапета, не са свързани със старата му част. Освен това те са видимо некачествено закрепени с голям луфт към бетонната конструкция на моста. Това коментира в профила си в социалната мрежа Дойчин Ников. Той е председател на неправителствената организация "Клъстер Черноморска икономическа зона", която от години следи състоянието на "Аспарухов мост".


Старят парапет - в ляво на снимката и новата част, която е по-ниска и незакрепена

© Дойчин Ников

Старят парапет - в ляво на снимката и новата част, която е по-ниска и незакрепена




Според Ников още на 19 октомври т.г., или само три дни преди трагдията с падналия камион, сдружението, което представлява, е внесло в деловодството на Областното пътно управление във Варна писмо с искане за пълно обследване на състоянието на мантинелите, ограждащи платната на Аспарухов мост.


Пукнатини в бетонния ръб, на който е закрепен предпазния парапет, поставят под съмнение неговата устойчивост.

© Дойчин Ников

Пукнатини в бетонния ръб, на който е закрепен предпазния парапет, поставят под съмнение неговата устойчивост.


Искането е мотивирано с констатациите, направени след проверка на състоянието на мантинелите, извършена от експерти на "Клъстер Черноморска икономическа зона". Направеният оглед е показал, че от общо 950 колчета на предпазното съоръжение край платното и то само в едната посока, едва 200 са напълно изправни и със стабилна болтова връзка към мантинелата. (Видео в края на текста)


Скъсана връзка поради корозия на предпазното колче

© Дойчин Ников

Скъсана връзка поради корозия на предпазното колче


Освен това 368 колчета са с разхлабено скрепване, 382 са без каквото и да е свързване към мантинелата, а 9 колчета изобщо липсват. По тази причина огражденията са напълно компрометирани и не могат да гарантират задържането при удар дори на лек автомобил с тежест до 1500 кг., пише в коментара си към резултатите от огледа Дойчин Ников. Наличната в момента мантинела не съответства на изработените от Агенция "Пътна инфраструктура" технически правила за приложение на ограничителни системи по пътищата от републиканската пътна мрежа, които са в сила от 2010 г., пише още той.


Предпазно колче без закрепване към мантинелата

© Дойчин Ников

Предпазно колче без закрепване към мантинелата


Само минути, след трагичния инцидент от 22 октомври от Агенция "Пътна инфраструктура" разпространиха съобщение, в което се твърдеше, че "Аспаруховият мост във Варна е в добро общо състояние, а заключението е на независими пътни експерти от научноизследователската общност". В края на 2019 г. експерти от Института по пътища и мостове към агенцията също извършиха обследване на съоръжението и направиха заключението е, че конструкцията му е здрава, а движението по него - безопасно.


Скрийншот от видео, което показва, че части от предпазната мантинела на високият 52 м. Аспарухов мост не са закрепени за конструкцията му.

© Дойчин Ников

Скрийншот от видео, което показва, че части от предпазната мантинела на високият 52 м. Аспарухов мост не са закрепени за конструкцията му.


В края на септември друго видео, публикувано пак във Фейсбук от общинският съветник във Варна Мартин Златев (БСП) показа, че цялата носеща конструкция на Аспарухов мост е опасно компрометирана, бетонът е напукан и изронен, а арматурата е оголена и силно корозирала. Мостът е вече е на 44 години, а цялостен ремонт на съоръжението така и не е правен до момента.


Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Споко, ще има и ремонт на ремонта, на ремонта и накрая след като някой е добавил успее да закръгли поне милион лева чиста печалба, само от ремонти на този парапет на този мост, ще се стигне и до качествено и съобразено със стандартите изпълнение. Междувременно, през келявите мантинели, може да прескочи на оня свят още някой и друг, човек без "късмет"

    мурзилка
  2. 2 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2772 Весело

    Каквато работата, такива и заплатите, такова и управлението 😉

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  3. 3 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    Тая оградка на първите снимки за колоездачи ли е???

  4. 4 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Дневник, избързвате. Баце е обещал на Доган нов мост, който ще свързва пристанище Доган с магистрала Черно море. Предполагам, че руснаци ще го строят

  5. 5 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    До коментар [#1] от "Маршалов":

    Нов ремонт трябва , през следващия мандат ,пак нов ремонт и така до края на света .

  6. 6 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Ремонтът на моста беше спрян преди 2 години поради протести на някои варненци. Не им издържали нервите в задръстванията. После пък дошло лятото и ремонтът щял да пречи на "сезона".

  7. 7 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Ремонтът на моста беше спрян преди 2 години поради протести на някои варненци. Не им издържали нервите в задръстванията. После пък дошло лятото и ремонтът щял да пречи на "сезона".
    —цитат от коментар 6 на Oggie Petkov


    Ти заповядай да видиш фугите на реминтираната част на моста преди 2 години. Ще паднеш........ от смях, не от моста де

  8. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Моста е чудесно място за търсачи на силни усещания. За хора с по-слаба психика, само отиването до определено място е страшно, целия трепери при преминаване на ППС-та.

  9. 9 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    Моста е чудесно място за търсачи на силни усещания. За хора с по-слаба психика, само отиването до определено място е страшно, целия трепери при преминаване на ППС-та.
    —цитат от коментар 8 на 442


    Е, то няма мост който да не трепери при преминаване ппс-та

  10. 10 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3710 Весело

    Не съм забелязал масово струпване край парапетите на лица , мечтаещи да скочат и полетят като орли......другите с колите , ги тресат силните усещания,докато чакат да се отпушат лентите......

  11. 11 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    Мостът (1976г.) е чудесно техническо съоръжение, забележително за своето време. само че трябва да се подържа, задължение изключително трудно за българските власти (и преди, и в наши дни).
    А колкото до протестите? Ами колега, то в цяла България е така - ремонтираният участък първо се прегражда (вероятно усвояването на парите се стартира), и по някое време идва и ремонтната преграда. И така ако в Португалия или в Испания подобен ремонт трае 3-4 седмици, у нас се проточва година-две.

  12. 12 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1138 Весело

    До коментар [#10] от "Николай Бучков":

    Дам, то и далавери симеонов щеше да скача от някакъв мост с релса на шията. Ако парапета на оригинално споменатият мост му е прекалено висок и не може да го прескочи с тежката релса, сега вече има алтернатива с нисък парапет.

    мурзилка
  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    .... и по някое време идва и ремонтната преграда....
    —цитат от коментар 11 на historama

    извинявам се! ... ремонтната бригада!

  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2523 Неутрално

    Опасностите по обществената инфраструктура са много и навсякъде, защото с десетилетия са НЕПОДДЪРЖАНИ!!!

  15. 15 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 342 Неутрално

    Най-вече шепа протеституки, блокирали го

  16. 16 Профил на Dariya Koleva
    Dariya Koleva
    Рейтинг: 2803 Неутрално

    Новият парапет е временнен, вижда се без да си специалист

  17. 17 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Това което е построено през епохата на соца,днес не може да бъде не само ремонтирано ами и дори само боядисано.А твърдения,че днес се строи много повече от тогава са абсурдни.Да не отваряне дума пък за качеството на СМР-то.Тази статия е показателна за качеството не само за строителството ами дори и за частичните ремонти на построеното.

  18. 18 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    Това не е ли

    Новият парапет е временнен, вижда се без да си специалист
    —цитат от коментар 16 на Dariya Koleva


    Това не е ли мястото от където падна камиона. Сложили са някакъв парапет за да не падне някой джурКалист.

    Спасе, не ходи там опасно е.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  19. 19 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 1353 Весело

    До коментар [#16] от "Dariya Koleva": Временен,колко да е временен,докато изгние след година, ако не го боядисат! Но нашите трябва пак да ремонтират,имак ще се празни чекмеджето!

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    Забележете колко калпав е новия парапет с който е закърпено положението и колко е ОПАСЕН !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    До коментар [#19] от "angeles":


    За какво да се боядисва, поцинковано е.
    Трябва да се хване към предишния парапет в горния край, пропуск.
    В долния край е анкерирано с нова пета и захващането към стария парапет е ненужно.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#16] от "Dariya Koleva":

    Дори да е временен е ОПАСЕН другарко герберке !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Весело

    Статия в явен политически уклон и надежди за точно определени тролски реакции под нея.
    Интересно ми е ако 'властта' беше друга и пак същите хора бяха направили тази недовършена работа, дали статията щеше да бъде написана.

    Тук е пълно с подобни статийки, писани за да може кмета да напише отдолу 'гарантирано от герб'.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  24. 24 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    Ремонтът на моста беше спрян преди 2 години поради протести на някои варненци. Не им издържали нервите в задръстванията. После пък дошло лятото и ремонтът щял да пречи на "сезона".
    —цитат от коментар 6 на Oggie Petkov


    Трябва втори мост. Няма та е първото място в света където има два функциониращи един до друг моста в едно направление.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  25. 25 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 690 Неутрално

    В БГ-то,по стара традиция,временното остава за постоянно.Така е във всичко което е уж,временно.Временно щеше да е и преходът,пък той стана"постоянен"и края му не се вижда,все още.Вече израсна цяло поколение в него.За да не се получава така трябва да има мандатност и в политиката и в Държавата.Два мандата и край.Само така няма да има застой.

  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    При ГЕРБ е така.

    Колкопо повече завити болтове по мантинелата и парапета, толкова по-малко надиплени каймета в чекмеджето.

    Който не го е разбрал, явно живее на друга планета.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    До коментар [#23] от "zz_s":

    Статията ти изглежда политическа, защото не ти се налага всеки ден да минаваш по моста. А за нас, мостопътниците, положението е притеснително. Когато започна ремонтът преди години и бе планирано да бъде цялостно извършен, ставаха невероятни задръствания, непоносими за ежедневно изтърпяване в продължение на години, и логично имаше масово недоволство. Ремонтът стигна доникъде. Но мантинелите могат да се оправят и да се поддържат, без да се затваря движението, защото има от двете страни пешеходни пътеки, които могат да се използват от ремонтните бригади.

  28. 28 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 751 Разстроено

    Направени са някакви формални ремонти. Закрепващи елементи липсват.
    Функцията на огражденията и мантинелите е силно декоративна.
    Няма световна конспирация срещу България.
    Има местен мързел, глупост, алчност и некадърност.

  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3388 Неутрално

    До коментар [#28] от "subsonic":

    "Няма световна конспирация срещу България.
    Има местен мързел, глупост, алчност и некадърност."

    Накратко - ГЕРБ.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 30 Профил на Волен от Ривиа
    Волен от Ривиа
    Рейтинг: 465 Любопитно

    През септември 1999 година Добрин Митев и Иван Костов дружно обещават 30-годишна гаранция на моста.
    Тогава пиар на Добрин Митев е авторът на статията.
    Г-н Спасов, какво става с оставащата 9-годишна гаранция? Шефът Ви Добрин Митев се покри в Нова Зеландия, отговорете ни Вие като негов говорител.

  31. 31 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 855 Весело

    Добре че Спас е такъв ескперт по всички въпроси, вкл. надеждност и принципи при полагане на временни ограждения, иначе съвсем щяхме да я закършим! Да живей!

  32. 32 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Весело

    До коментар [#27] от "Fiji":

    Е не минавам всеки ден, само по четири пъти на ден.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  33. 33 Профил на foure
    foure
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Новият парапет е временнен, вижда се без да си специалист
    —цитат от коментар 16 на Dariya Koleva


    Викаш, като е временен не е необходимо да е безопасен? Предлагам тиквеника да налага глоби на всеки дръзнал да мине по този комунистически мост. Така добре ли е?

  34. 34 Профил на stanchopansa
    stanchopansa
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Видимите резултати на анти-българската престъпна организация ГЕРБ.
    Безхаберието убива!

  35. 35 Профил на jamaisvu
    jamaisvu
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Редно е когато се пише критична статия да се проучи малко по-обстойно, включително и да се вземе мнение от експерт, в случая конструктор и мостовак. Първите няколко снимки по никакъв начин не показват лош монтаж на новия парапет или пък пукнатина в носещ елемент- мн дълъг пост би станал ако трябва да обяснявам подробно защо така мисля. А това,че се работи некачествено е често срещана практика в много от сферите на живота

  36. 36 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Аз мисля, че всичко е точно

  37. 37 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Весело

    До коментар [#23] от "zz_s":Статията ти изглежда политическа, защото не ти се налага всеки ден да минаваш по моста. А за нас, мостопътниците, положението е притеснително. Когато започна ремонтът преди години и бе планирано да бъде цялостно извършен, ставаха невероятни задръствания, непоносими за ежедневно изтърпяване в продължение на години, и логично имаше масово недоволство. Ремонтът стигна доникъде. Но мантинелите могат да се оправят и да се поддържат, без да се затваря движението, защото има от двете страни пешеходни пътеки, които могат да се използват от ремонтните бригади.
    —цитат от коментар 27 на Fiji


    Тази поддръжка е все едно да го затворят в една посока. Един камион да спре от горе му и колоната се проточва до кръстовището с Кракра, камо ли да се спре едно платно за ремонт. Отделно транзитния трафик север-юг трябва да бъде изведен някъде другаде, но по това изобщо не се работи.
    Трябва втори мост.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  38. 38 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Спасов,

    ще отговориш ли или пак ще си затраеш?

    През септември 1999 година Добрин Митев и Иван Костов дружно обещават 30-годишна гаранция на моста. Тогава пиар на Добрин Митев е авторът на статията. Г-н Спасов, какво става с оставащата 9-годишна гаранция? Шефът Ви Добрин Митев се покри в Нова Зеландия, отговорете ни Вие като негов говорител.
    —цитат от коментар 30 на Волен от Ривиа


  39. 39 Профил на Тарасконски
    Тарасконски
    Рейтинг: 530 Весело

    До коментар [#38] от "sasoss":
    Представих си как ще отговори. Колкото всеки път, когато съм го питал за цензурата, която е налагал в Областна управа, докато е колил и бесил там, в края на 90те.
    Все едно да разкаже как е диктувано на журналисти. Той е диктувал и е гонил журналисти! Човекът "Свобода на словото", човекът борец за плурализъм.

    Иначе да анализираме кенефи сме първа пушка.

  40. 40 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 644 Гневно

    Всъщност недоволството идва от липсата на организация при ремонтите.
    Първо, никакво регулиране на движението. Смешното е, че като на хората им писна взеха мерки, предложени от ... хората. Самото присъствие на полицейски автомобил на критичните места намаляваше значително задръстването. Но тези тюфлеци (съвсем преднамерено използвам тази дума в този случай) се появяваха като бялата лястовица. Иначе кмет, администрация, АПИ, строители (обичайните заподозряни крадци) се надпреварваха да ни информират как са съгласували мерките с всички засегнати, но така и не се намериха дори мобилни светофари.
    Второ, никаква организация на самия ремонт. Обичайните заподозрени крадци, съвсем преднамерено, не създадоха организация за денонощна работа. Да не са луди да плащат допълнителни разходи от откраднатото. АПИ, администрация така и не поискаха денононощна работа. Обяснимо защо.
    Резултат, твърдения като - "хората протестират срещу ремонта, ще го отложим за ... преди следващите избори".

  41. 41 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 644 Весело

    Още нещо за временния парапет. Аз лично очаквах АПИ и ко да ремонтират мястото около ... 2-3 седмици, през които отново да сме свидетели на "любимите" задръствания. Повод за това ми даваше примера с аварийнния ремонт на една фуга. Ремонтът се състоеше в заваряването на една метална плоча с размер 2х0,5м. Заградиха едно платно и ...ремонтираха 2 седмици. Но се оказа, че греша. Работили са цяла нощ и трафика си беше нормален на следващата сутрин. Много съм учуден и приятно изненадан. Значи все пак може!! Е малко са си оставили ръцете съдейки по снимките, но пък могат да ограничат достъпа на пешеходци от западната страна.

  42. 42 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    До коментар [#40] от "sasoss":
    До коментар [#41] от "sasoss":

    +++

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  43. 43 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    " На тях ясно се вижда, че новите елементи, поставени при аварийния ремонт на парапета, не са свързани със старата му част. Освен това те са видимо некачествено закрепени с голям луфт към бетонната конструкция на моста. Това коментира в профила си в социалната мрежа Дойчин Ников. Той е председател на неправителствената организация "Клъстер Черноморска икономическа зона", която от години следи състоянието на "Аспарухов мост"."

    Симбиозата между ГЕРБ и ТИМ ражда това, което виждаме на фотосите ! Важното е да се усвояват по престъпен начин парите на всички нас за уж " качествени" ремонти и строителство ! Дали ще загинат хора или не - това няма никакво значение !

  44. 44 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 911 Неутрално

    Сега отговорните - било от АПИ, било от общината да бъдат подведени под съдебна отговорност заради допуснатото състояние на моста. Уви, няма кой да си го причини.

  45. 45 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Къде е карабастунеца да обясни, как трябва да сме благодарни и на това?

    Да не е под други десет статии, да громи враговете на правителството и Тиквата МУ!?

  46. 46 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 686 Весело

    Както е принципът в България:
    "Абе то и така може бе!"

  47. 47 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    ГЕРБ убива - буквално

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#35] от "jamaisvu":

    Мислиш така защото не разбираш. КРАТКО И ЯСНО!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5597 Неутрално

    До коментар [#45] от "diegos":

    Засрамил се е дори той.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2273 Весело

    През септември 1999 година Добрин Митев и Иван Костов дружно обещават 30-годишна гаранция на моста. Тогава пиар на Добрин Митев е авторът на статията. Г-н Спасов, какво става с оставащата 9-годишна гаранция? Шефът Ви Добрин Митев се покри в Нова Зеландия, отговорете ни Вие като негов говорител.
    —цитат от коментар 30 на Волен от Ривиа


    Гаранцията на един обект не означава че той не трябва да се подържа по време на експлоатацията.
    Проблемът е в това, че през последните 10 години от управлението на върхушката на герб не е имало никаква поддръжка на съоръжението.
    Посочете линк към гаранцията за която твърдите че е 30 години без поддръжка, за да ви повярваме, иначе сте лъжец.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  51. 51 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2273 Неутрално

    ГЕРБ убива - буквално
    —цитат от коментар 47 на #ОСТАВКА


    Убива, мами, краде и лъже!
    Ще отговорим на върхушката на герб, по адекватен начин...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  52. 52 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1689 Весело

    Е потвърждава се това което казах, че статията е написана за да могат да се прояви трол дружинката под никовете кмет/гранц.... .
    Само като се видят минусите под смислените мнения....

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  53. 53 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3991 Неутрално

    ....Има местен мързел, глупост, алчност и некадърност.
    —цитат от коментар 28 на subsonic


    Струва ми се, че мостът е част от републиканската инфраструктура, и не е от компетенцията на местната власт да го подъжа и ремонтира.

  54. 54 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Втори мост е истината - да се обадят на комшиите, те за 1-2 години вдигат такива мостове. Малко ще е трудно на подхода откъм Север, ама с един "охлюв" могат да качат 68 метра.
    А иначе, колкото и здрава да е мантинелата, не може да спре 50 тонен камион - това са приказки за лаици. Жалко за човека...

  55. 55 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3349 Неутрално
  56. 56 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#53] от "historama":

    Сигурно, а това е временно, и това че "плува" мантинелата е правилно щото ще извади тия дюбели с термичните свивания и удължения за нула време. Колчетата колко да крепят тенекията стават, иначе за парапет на балкон не бих ги сложил.

  57. 57 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    До коментар [#53] от "historama":

    Сигурно, а това е временно, и това че "плува" мантинелата е правилно щото ще извади тия дюбели с термичните свивания и удължения за нула време. Колчетата колко да крепят тенекията стават, иначе за парапет на балкон не бих ги сложил.

  58. 58 Профил на Сър Джон
    Сър Джон
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Ужас! Съчувствам на варненци и дано да няма някоя трагедия...

    "Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново
  59. 59 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7889 Неутрално

    Това нещо, дето се води кмет на Варна, с какво се занимава всъщност?

  60. 60 Профил на kalata
    kalata
    Рейтинг: 11 Неутрално

    До коментар [#43] от "samoedin":

    Според мен трябва реално да се замислим кой ще има най-голяма полза от неремонтирането на моста, или ремонта на ремонта...

  61. 61 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#53] от "historama":
    Не визирам конкретно местната власт, макар че тя има правомощията да упражнява контрол.
    Исках да кажа, че никой извън България не ни е виновен за положението, в което се намираме. Вечните оправдания "за толкова пари- толкова" вече не вървят защото сумите, които се харчат, било за поддръжка на пътища, ремонт на съоръжения или здравни услуги и т.н. въобще не са малки. Просто работата се върши мърляво.
    Корените на проблема са много преди Бойко Борисов, тъй като самият той и лакеите му са продукт на това възпитание и светоглед.

  62. 62 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    До коментар [#36] от "deymus":

    А още по-точно ще стане, ако на тоя мост се повтори драмата край Своге и следващата НЕ спряна и паднала от моста машина е пълен автобус. Това ли чакат от АПИ да се случи, че да се задействат по начина, по който трябва да работят винаги?

    мурзилка
  63. 63 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    До коментар [#59] от "Роси":

    Прибира пачки, яде, еbе, сеpe, кво си мислиш че може да прави?

    мурзилка
  64. 64 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3710 Весело

    ДО: "12" - Хубава работа , че Валери с релса и без релса на шията , докато е на власт като свръх надежден партньор , неще намери време за скок , но после.......не се знае !!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK