Коронавирусът: данните на 14 ноември


"Дневник" публикува актуалните данни, свързани с разпространението на коронавируса в България, давани от държавната Единна информационна система. По-надолу в статията могат да се видят графики, които очертават тенденциите от последните месеци по основните показатели - броя заразени, починали и излекувани, броя на пациентите в болници и в интензивни отделения и съотношението между общия брой направени PCR тестове и положителните резултати от тях.


Първата таблица показва данните за изминалото денонощие, при които често има неточности по технически причини. В неделя и понеделник обичайно рязко спада отчитаният брой на новозаразени и на направените тестове, а причината, според властите, е, че в почивните събота и неделя много лаборатории не работят или работят с намален капацитет, както и с това че лабораториите и болниците нанасят резултатите си със закъснение в единната информационна система. Това пък обикновено води до значително увеличение на данните за нови заразени, настанени в болница и смъртни случаи във вторник.




В опит да бъдат "изгладени" инцидентните пикове и спадове, в скоби към основните показатели е посочена промяната в %, за последните седем дни от деня на съобщаването (понеделник е сравнен с предходния понеделник, вторник с вторник и т.н.). Стрелките показват непрекъсната тенденция нагоре по всички показатели в последните седмици, която според прогнозите на експертите ще продължи.


Заразени, излекувани, починали


Официалната статистика отчита като заразени единствено хората, за които в някоя от одобрените от държавата лаборатории е получен положителен PCR тест. Засега към тях не се добавят данните от набиращите популярност антигенни тестове. Според математика на Националния оперативен щаб истинският брой заразени е осем пъти по-голям от обявените активни случаи (към 12 ноември това прави близо 470 хил. случая).


След 13 октомври статистиката отчита като излекувани всички заразени, чиято 14-дневна карантина е изтекла, без да се правят допълнителни изследвания. За излекувани се смятат и всички пациенти, които са били в болнични заведения с COVID-19 и са изписани. В статистиката на жертвите влизат хората, които са починали, след като са били доказано заразени с коронавирус. По този показател от началото на епидемията в много държави има спор доколко коректно е отчитането, заради ролята на придружаващи заболявания на пациентите.



Лечението в болници


Необходимостта от лечение в болница се смята за един от ключовите показатели за развитието на пандемията, тъй като поставя под сериозен натиск здравната система и отчита възможността на държавата да се справи с кризата. В България в момента всички болници в областите с над 120 заразени на 100 хил. души население (а в момента това е цялата страна) са задължени да отделят легла за лечение на COVID-19. Данни за това каква част от тях са запълнени се обявяват веднъж седмично - на брифинга на Националния оперативен щаб в четвъртък. По данни от 5 ноември са запълнени около 30% от леглата в лечебните заведения и около 20% от леглата в интензивните отделения.



По индикатора болни на 100 хил. души население, който се следи като основен в повечето европейски държави, България в момента е над 300 над 100 хил. Това е свързано с налагане на по-строги ограничителни мерки.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1113 Разстроено
  2. 2 Профил на Nevena Stoilova
    Nevena Stoilova
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Можем да си говорим колкото искаме за заболели, хоспитализирани, лекуващи се вкъщи и т.н., но смъртността е нещо, за което не можем да си затворим очите. Смъртността у нас на месечна база се увеличава, и то доста.
    Брой на починалите от коронавирус у нас по месеци:

    март - 8
    април - 58
    май - 74
    юни - 90
    юли - 153
    август - 246
    септември - 196
    октомври - 482

    Ако не се вземат мерки (не непременно локдаун), зимата ще ревем.

  3. 3 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Справяме се добре. Имаме стабилен растеж на случаите. Скоро ще сме номер 1 в Европа.Борисов хукна пак с джипката и сега борбата с вируса ще стане жестока. Да види той как ще се бори с мутра.
    Абсолютен провал на правителството. Нямат никаква идея какво се случва и какво трябва да се направи. Тичат след проблема.Хаотични , пожарни мерки.А и хората си се шматкат по уличи и заведения все едно нищо няма.Маски по брадичките.
    Правителството вече убива хора поради невъзможност да бъдат лекувани. И за всичко това сте виновен Вие г-н Борисов. И никой друг.Колкото и да прехвърляте отговорността на някакви местни щабчета - вие сте виновен. И очевидно не се справяте. За какво сте ни тогава ?

  4. 4 Профил на Georgi Stoyanov
    Georgi Stoyanov
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Not great, not terrible.

    Важното е магистралите да вървят, здравите да работят, бай Тошо, ъъъ бат Бойко да е доволен.
    Комисиони със строителство се усвоявят, не със спасяване на животи...

    Арбайт махт фрай!

  5. 5 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1972 Неутрално

    До коментар [#3] от "djb95":

    Нали вие ревахте против мерките. Това разни протестъри и умнокрасиви сте странни индиеиди. Значи според тебе държавата ти е виновна. Лично Борисов трябва да те дондурка.
    Явно в Западна Европа държавите за нищо не стават . В Русия също. Засега в България все още болниците приемат хора. За разлика от Италия, Франция и Швейцария например.
    Ама за Вас все някой е виновен. И когато има мерки и когато няма. Затова мой човек резултатите ви в политиката ще продължат да падат.

  6. 6 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    А и хората си се шматкат по уличи и заведения все едно нищо няма.Маски по брадичките
    —цитат от коментар 3 на djb95


    И за това е виновен г-н Борисов.Лично трябва да отиде при всеки пълнолетен и вменяем българин,да го спре да се шматка по заведенията и да му надене правилно маската.Нали?

  7. 7 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    До коментар [#2] от "Nevena Stoilova":

    През ноеври и декември ще има 1000-2000 починали на месец и така ще изпълним годишната норма за починали от пневмонии в България около 5000-6000.
    В момента досега са 2000-3000.
    Не виждам нищо ненормално и повод за рев.

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#3] от "djb95":

    А защо хората се шматкат по улиците? Някой води ли те за ръка като пресичаш?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на stefania.genova
    stefania.genova
    Рейтинг: 447 Неутрално

    И за това е виновен г-н Борисов. Лично трябва да отиде при всеки пълнолетен и вменяем българин,да го спре да се шматка по заведенията и да му надене правилно маската.Нали?
    —цитат от коментар 6 на uvtest

    Не лично, но за изпълнението на наредбите отговарят съответните служби, а когато те не си вършат работата е виновен началника.
    Виновен е косвено.

  10. 10 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1861 Неутрално

    [quote#6:"uvtest"][/quote]

    Ами нали за целта си има един билюк гавази.

  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2865 Неутрално

    Вирус като вирус, споко ще отмине, само либералните инсталации и вувузели са устойчиви тумори!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5844 Неутрално

    Ако не се вземат мерки (не непременно локдаун), зимата ще ревем.
    —цитат от коментар 2 на Nevena Stoilova

    Невена, доколкото ми е известно, вирусите се разпространяват най-бързо, не когато е слънчево и горещо, но и не когато е сухо и студено, а когато е хладно и влажно. Затова имахме такива ниски нива лятото, затова има такива високи нива сега. Ако зимата е студена, ще има спад, последван от трета вълна през март - май. Така се е развил и знаменития "испански грип" преди 100 години.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#7] от "k_":

    е, не са по 5-6 хил на година починалите от грип. Около 3000 са на годишна база ако се гледа НСИ. поне ако не ме лъже паметта.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  14. 14 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":

    идва мека зима по-скоро

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    А в това време премиерът вози министри в джипката да им покаже ХОРИЗОНТАЛНАТА МАРКИРОВКА на новото шосе за Калотина:

    - Ананиев, глей бе, това съм го пострОил с парите на докторята! Глей кво прай осевата линия: фъшшш-фъшшш-фъшшш...

    И те, понеже на уловени в гората и не са виждали осева линия, кимат замислено-възхитено с празните си глави...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    Президента отново излиза на сцената и с последователите му ще вдигнат броя на заразените. Важното е да изпълнява спуснатите му заповеди.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  17. 17 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    [quote#6:"uvtest"]
    —цитат от коментар 10 на 3biri
    Ами нали за целта си има един билюк гавази. [/quote]

    Разбрах ,не Борисов лично,а някой от гавазите му трябва да дойде при теб,да ти сложи маската правилно и да те спре да се шматкаш.Всичко това,понеже ти си толкова невнятен, че никога не си чувал за Ковида и не знаеш как трябва да се пазиш.

  18. 18 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#9] от "stefania.genova":

    За изпълнение на наредбите отговаря съответния гражданин, службите отговарят за приложение на наредбите включително налагане на санкции на същия съответен гражданин. Тогава пък съответния гражданин почва да пищи за нарушени права и съответния адвокат получава трибуна тук. Защо същия с нарушените права не пищи, а стриктно изпълнява всичко отивайки в Гърция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  19. 19 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Ковидът не мутира в по-страшен щам и е готова някаква ваксина, гответе за приключване на сагата.

  20. 20 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    До коментар [#15] от "Norman Granz":

    А колко хубаво щеше да е ,ако бяхте бутнали диктатора.Сега начело на държавата щеше да е премиер посочен от резидента,целокупният български народ стриктно щеше да изпълнява всички мерки ,и нямаше да има заразени и болни.Мал шанс,че се оказахте толкова нефелни метежници.

  21. 21 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Можем да си говорим колкото искаме за заболели, хоспитализирани, лекуващи се вкъщи и т.н., но смъртността е нещо, за което не можем да си затворим очите. Смъртността у нас на месечна база се увеличава, и то доста.Брой на починалите от коронавирус у нас по месеци:март - 8април - 58май - 74юни - 90юли - 153август - 246септември - 196октомври - 482Ако не се вземат мерки (не непременно локдаун), зимата ще ревем.
    —цитат от коментар 2 на Nevena Stoilova

    Логично е да се отчитат голям брой починали с Ковид-19. Броят на установените носители на вируса се увеличава непрекъснато, респ. все по-голям е броят на заболелите. Освен това медицината констатира, че често вирусът оставя трайни последствия.
    Тенденциите не са добри. Не само в България. Светът е безпомощен.

  22. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3826 Весело

    Нещо не виждам да се спазва ограничението за времето от 08:00 до 10:00...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#20] от "uvtest":

    Ами, ако те интересува мнението ми, всеки вменяем български гражданин за премиер е по-добре от ЛИПСА на такъв.

    Ако смяташ, че Бойко Борисов изпълнява функциите на глава на изпълнителната власт, а не на някаква 150-килограмова мъжка пиарка на Пеевски и Сарая, то си е за твоя сметка.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на ben01549735
    ben01549735
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Този вирус май не се съобразява много с условията. Слънчево и горещо беше в Индия, Бразилия и южните щати на САЩ, когато там беше в разгара си.
    До момента има ограничаване само след въвеждане на мерки и след разхлабването им бааааавно се разраства пак. Бавно, около месец-два и тогава се забелязва отчетлив ръст.
    Но нито хората сме разумни, нито правителството действа адекватно, за да се предпазим от болестта, докато няма създадена ваксина или адекватно лечение. Значи, никога досега 1/4 от смъртните случаи за месец не са били от грип примерно. А това с 10% от леглата във всяка болница са за ковид е голяма глупост! В областните градове следваше да обособят отделна сграда, където ще се приемат САМО ковид-пациенти. Иначе е трудно да се спазва изолация, да не се смесват потоци, пациенти и персонал. Колко пъти се случи вече да има вътреболнично заразяване. Въобще институциите, вкл МОН спаха цяло лято, а сега се държат като ощипани и само гледат хората накъде ще натиснат и те се съгласяват, но така обикновено е след дъжд качулка - народът чак като му припари започва да се усеща ...

  25. 25 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    До коментар [#13] от "bludniq_sin":

    Вариацциите са големи година за година - могат да ги пишат веднъж 2000, друг път при по.лют грип стигат и до 6000.
    Досега поне иб трябвало да е ясно, че този не е "Испанския".
    С мерки, без мерки - разболява се 0.4% от населението.
    Тестовете вече ги намериха положителни в кози, сокове, насекоми и пр., за това не можем да се доверим на тях.
    Това показва проучването за ваксината на Пфайзер. При 22 000 получили пласебо, демек без ваксина, по цял свят имат разболели се всичко се всичко 90.
    Ако беше някъв страшен мор би трябвало да са налице поне 10 пъти повече - около 1000, а то някви мизерни 90 от които не могат да си сметнат уверено %та ефективност дори
    Тук не се включват т.н. "атипични вирусни пневмонии", като не знаят от какво са причинени. Тия последните тая година изобщо изчезнаха от статистиката.

  26. 26 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2354 Неутрално

    До коментар [#22] от "hamiltonf":

    Нали го смениха, вече е следобед. Хич не ми харесваше сутрин, предпочитам тогава да пазарувам, но как ще изгонят хората в 13:30 примерно, за да останат само пенсионери?

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  27. 27 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    До коментар [#23] от "Norman Granz":

    Какво смятам аз не е важно.От значение е какво мисли българският народ ,а факта,че не последва метежниците,говори красноречиво за неговите предпочитания.

  28. 28 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 457 Неутрално

    До коментар [#5] от "Да вярваме на истината":

    Най-малко искам Борисов да ме дондурка. Но той самияте се изживява като супермен и постоянно дава разпореждания. И никой не взема никакво решение без негова санкция. Сега обаче когато му дойде яйцето на задника прехвърли отговорността на местнти щабове.Страхлив ел не смее да вземе по-строги мерки. А и няма пари да го направи. парите отидоха за тръби , автомагистрали и язовири. Не , че са построени , но са окрадени и ги няма.

  29. 29 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5844 Весело

    До коментар [#24] от "ben01549735":

    Не забравяйте влагата и тумбите потни субекти плътно прилепени един към друг и дишащи във вратовете си!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  30. 30 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Починали през последната седмица, средно дневно на 1 милион население:
    14.11.2020
    Сърбия 1,6
    Румъния 7,6
    България 10
    Съседни държави, със сходен манталитет.
    ОПГ ГЕРБ и техните тролове са отговорни за това!

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  31. 31 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2520 Неутрално

    До коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
    Вирусите с в еднакво количество около нас. Ние изобщо познаваме под 1% от разнообразието им.
    Това впечатление, че ги има по-малко лятото и през сухи студени дни всъщност идва от "тестера", човешката популация.
    През лятото имунната система на популацията е в по-добра кондиция - по-добра храна, повече движение навън. При екстремни ситуации като много студено или "сух студ" както му казваме имунната система се мобилизира на макс макар и за кратко.
    При кишите и преходните периоди пролет и есен, имунната система на популацията е разблансирана и от там идва впечатлението за "повече вируси". Те са си едни също количество .- правилното е "повече успяват да разболеят" хората.

  32. 32 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#20] от "uvtest":Ами, ако те интересува мнението ми, всеки вменяем български гражданин за премиер е по-добре от ЛИПСА на такъв.Ако смяташ, че Бойко Борисов изпълнява функциите на глава на изпълнителната власт, а не на някаква 150-килограмова мъжка пиарка на Пеевски и Сарая, то си е за твоя сметка.
    —цитат от коментар 23 на Norman Granz

    Уфф, др.Генерал от ДС се притеснил :)
    Всеки можел да е по-добър премиер от Бойко :)
    Абе , другарю, а кого ще командва този "всеки" - гаргите в полето ли?
    Ма , като ръсите глупости , поне няквя мяра да има...
    Много ви е болно ,че не ви мина превратчето, а?
    Относно грипа "Великия ГРИП" - стига стези истерии!
    Подлудихте хората , та се нанесоха сополиви в ковид отделенията и немамясто за наистина болни хора.
    И вие сте виновни , ти и подобните тебе тролове, шъ знаиш!

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#27] от "uvtest":

    "От значение е какво мисли българският народ..."

    Ами явно същото като беларуския, защото и там Лукашенко още не е паднал от власт...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  35. 35 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    Пенсионерите сутрин трябва да стават да ходят до магазините, а след обяд няма да почиват, за да ходят до аптеките. Ако не мрънкаха толко, поне с едно излизане можеха да свършат с покупките, все пак става на въпрос за близките магазини и аптеки. На самотните пенсионери не им трябва да купуват толко много и да излизат всеки ден, пък и откъде толко пари за големи пазари. Друг е въпроса, че някои пенсионери пазаруват и готвят за цялото семейство, но пък не са сами, ще се редуват.
    Сега са в по-неудобно положение всички, за да не се сърди никои. Работещите на смени, които трябва да пътуват и от 7-8 ч да са на работа, след обяд като приключат работа трябва да чакат три часа, за да си напазаруват.

  36. 36 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#33] от "UJC4040":

    ами ти ?
    Съдия изпълнител?
    Строявай ги до стената и пръскай с "короната", докато дишат .
    Ликвидирай ЗАРАЗАТА!
    Може за по сигурно и с "Калашник"...

  37. 37 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#18] от "дерибеев":

    Не можеш да отречеш, че има хаос в управлението. Пенсионерите пазарувайте, не пазарувайте. Децата онлайн 10 дни, две седмици, до края на месеца - противоречиви заповеди, в сила едновременно.
    И когато хаосът е видим, няма и доверие в мерките.
    От което страдат всички, разбира се.

  38. 38 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#34] от "Norman Granz

    До коментар [#27] от "uvtest":"От значение е какво мисли българският народ..."Ами явно същото като беларуския, защото и там Лукашенко още не е паднал от власт...
    —цитат от коментар 34 на Norman Granz


    Ми не е :)
    Ама защо трябва да пада - щото не затвори цялата държава и каза ,че тва е обикновен грип???
    И му спретнаха цветна революция...
    Щото кой е той да се опълчи срещу Биг Фарма???
    Очаквам и в Швеция да се намеси "Правдата " и да прогони гадовете , дето не "спасяват населението от Ковида 19-20"!

  39. 39 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4769 Неутрално

    А в това време премиерът вози министри в джипката да им покаже ХОРИЗОНТАЛНАТА МАРКИРОВКА на новото шосе за Калотина:- Ананиев, глей бе, това съм го пострОил с парите на докторята! Глей кво прай осевата линия: фъшшш-фъшшш-фъшшш...И те, понеже на уловени в гората и не са виждали осева линия, кимат замислено-възхитено с празните си глави...
    —цитат от коментар 15 на Norman Granz


    А ти през това време гориш маски пред министерството на здравеопазването.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  40. 40 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#9] от "stefania.genova":За изпълнение на наредбите отговаря съответния гражданин, службите отговарят за приложение на наредбите включително налагане на санкции на същия съответен гражданин. Тогава пък съответния гражданин почва да пищи за нарушени права и съответния адвокат получава трибуна тук. Защо същия с нарушените права не пищи, а стриктно изпълнява всичко отивайки в Гърция
    —цитат от коментар 18 на дерибеев


    От МВР заявиха, че няма да глобяват пенсионерите, ако нарушат часовете на "зеления коридор". Сега остава да се произнесат и за по-младите, според най-новата заповед. В очакване сме и на някой "пирует" от областните щабове.

  41. 41 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2960 Неутрално

    До коментар [#37] от "еспресо":

    Безспорно има хаос, но пък демонстративно да отричаш всичко (само заради самото отричане) е присъщо за петимата гранц от рмс.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  42. 42 Профил на ggot
    ggot
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#5] от "Да вярваме на истината":До коментар [#6] от "uvtest":До коментар [#16] от "Корки":До коментар [#17] от "uvtest":До коментар [#20] от "uvtest":Престъпници!
    —цитат от коментар 33 на UJC4040


    Ти да не си от съдиите с нисък морал и слаба имунна система /гнилите ябълки/?

  43. 43 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3830 Весело

    До коментар [#5] от "Да вярваме на истината":

    "Нали вие ревахте против мерките. Това разни протестъри и умнокрасиви сте странни индиеиди. Значи според тебе държавата ти е виновна. Лично Борисов трябва да те дондурка....."


    Споко бе ! Всички ние сме отговорни за ставащото в държавата, включително и за това, че цяло лято всичко работи на макс ! " Целият в бяло" никой не смее и с пръст да го закачи, той е " светиня" за целокупния български народ, нал тъй ?

  44. 44 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4769 Неутрално

    До коментар [#20] от "uvtest":Ами, ако те интересува мнението ми, всеки вменяем български гражданин за премиер е по-добре
    —цитат от коментар 23 на Norman Granz

    Да си дойдем на думата. Всеки един, посочен от пРезидента.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  45. 45 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#43] от "samoedin":

    "...цяло лято всичко работи на макс !"

    И продължава да работи!

    В ресторантите въведоха "вечерен час" - 23:30... :)))))

    Виж кои сектори са с най-облекчен режим в коронавируса и веднага ти става ясно откъде най-много капе в чекмеджето.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  46. 46 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Нещо не виждам да се спазва ограничението за времето от 08:00 до 10:00...
    —цитат от коментар 22 на hamiltonf



    То да е само часовото ограничение, с мед да ги мажеш.

  47. 47 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1492 Неутрално

    е, не са по 5-6 хил на година починалите от грип. Около 3000 са на годишна база
    —цитат от коментар 13 на bludniq_sin


    То директно от грип умрели почти няма (статистиката пише каквото е в смъртния акт). Дихателните болести са към 4.000 годишно. Понеже обаче за ковидозни се броят и умрелите от диабет, инфаркт, рак итн (стига да имаш положителен тест), може да гледаме единствено общата бройка.


    Можем да си говорим колкото искаме за заболели, хоспитализирани, лекуващи се вкъщи и т.н., но смъртността е нещо, за което не можем да си затворим очите.
    —цитат от коментар 2 на Nevena Stoilova


    Афърматив.

    Общо умрели от първа до 44 календарна седмица вкл
    2015 : 91941
    2016 : 87521
    2017 : 91380
    2018 : 88760
    2019 : 89503
    2020 : 89241

  48. 48 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1278 Неутрално

    Благодарение на действията на правителството,
    заразата се развива добре. Стабилно!

  49. 49 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#3] от "djb95":

    Че е виновен Борисов съм съгласен, но че не са виновни Радев, Нинова, Трифонов, Мая, Христо и другите бо клуб ци това не мога да приема. Всички гореописани са мангъровци, от най прос ти те

  50. 50 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#47] от "dosetliv":

    Което значи само едно:
    Корона-истериците завладяха света!
    Ще си плащат за греховете с лихвите , гадовете!
    Ама изтерясаха населението и това трудно се оправя...

  51. 51 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#9] от "stefania.genova":

    Сега тиквата е виновен пряко. Заедно с цялата опозиция. Как не се намери един да вземе акъл от лекарите, а всички поклонници на Мангъров

  52. 52 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    До коментар [#34] от "Norman Granz":

    Сравняваш стохилядните протести в Беларус с нашите,на които стотина човека пият бира и хвърлят яйца и зарзават??!? Сериозно!!!

  53. 53 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Весело

    [/quote]


    [quote#5:"Да вярваме на истината"]До коментар [#3] от "djb95":Нали вие ревахте против мерките. Това разни протестъри и умнокрасиви сте странни индиеиди. Значи според тебе държавата ти е виновна. Лично Борисов трябва да те дондурка.Явно в Западна Европа държавите за нищо не стават . В Русия също. Засега в България все още болниците приемат хора. За разлика от Италия, Франция и Швейцария например.Ама за Вас все някой е виновен. И когато има мерки и когато няма. Затова мой човек резултатите ви в политиката ще продължат да падат.
    —цитат от коментар 6 на uvtest


    Засега само зад затъмнените прозорци на 400-те ресторанта в стропланинското Васюки не се вижда чии резултати ще паднат и чии ще се качат.

    в първата група няма самородни тикви.

  54. 54 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Любопитно

    До коментар [#34] от "Norman Granz":Сравняваш стохилядните протести в Беларус с нашите,на които стотина човека пият бира и хвърлят яйца и зарзават??!? Сериозно!!!
    —цитат от коментар 52 на uvtest


    Защо се гневиш? Мислиш, че зарзават зарзавату дръжка не къса ли?

  55. 55 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Кофти!
    —цитат от коментар 1 на Маршалов


    Че е кофти-КОФТИ Е! Колко е кофти го "замазват" та трЕбе човек сам да смята:

    -Тестове-12,000
    -Положителни-4200.
    -ПРОЦЕНТ-35% -ТРИДЕСЕТ И ПЕТ ПРОЦЕНТА!!! АМА ГО НЯМА В СТАТИЯТА, ЗАЩО ЛИ?!?

    Информация (данни от 12/11, публикувани вчера) от нашенско, за сравнение и причина да блъскате минуси:

    -Тестове-40,000 (на 9 млн. население)
    -положителни-815
    -процентно-2.1%

    Как го правим: Ами ВСИЧКИ...ОК, 99% са с маски по улиците, 100% в магазините и градския транспорт. Полиция и общински пъдари щъкат и налагат глоби (тук са СЪБИРАЕМИ) по 500 шекела/250 лв. Литър мляко тук е 2.5 лв, хляб-4-5 лв, кутия Малборо-20+ лв

    https://www.ynetnews.com/article/HyVuZ2iKv



    До коментар [#1] от "Маршалов":

    ----------------
    Общо умрели от първа до 44 календарна седмица вкл
    2015 : 91941
    2016 : 87521
    2017 : 91380
    2018 : 88760
    2019 : 89503
    2020 : 89241
    —цитат от коментар 47 на dosetliv


    Далси данните-ОК. Дали това показва е няма голяма разлика в процентния брой на умрелите-май не, според мен. Моля коригирайте ме, ако греша:

    1. Прираста на населението в България е отрицателен-с към 0.7 % годишно. Което означава че за тези 5 години населението се е смалило с 3.5% по груба сметка, и е 96.5% от това през 2015.

    Та тези 89,241 умрели през 2020 са на брой по малко от тези през 2015. На ако процентно коригирам данните-то за 2020 те са 92,480. Има ли увеличение-има, с около 3.7 %. Сега разбирачите да се изкажат!


    До коментар [#47] от "dosetliv":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  56. 56 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Реално погледнато всички вече сме или ще го хванем този вирус и никой не е умрял само и единствено заради него. Така че 99% от всичко което ви натякват да знаете за него са пълни глупости! Няма никаква разлика между броят починали сравнено с минали години..има разлика каква "причина" са си измислили докторите за това. Ако забранят рекламата му постоянно по всички средства за масово промиване на мозъците след седмица никой няма да го помни..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  57. 57 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    [quote#47:"dosetliv"][/quote]

    Особено любопитни са последните две седмици на 2016 и първите 3-4 на 2017.

    Някой да си спомня за търкалящи се трупове по улиците в този месец - месец и половина?

  58. 58 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    [quote#55:"МОЙШЕ ТОЛКОЗ"][/quote]

    Така е в общи линии.

    Сега остава да преценим дали насадената психоза е реципрочна на сухата статистика.

  59. 59 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    От това, че няколко умнокресливи трола в "Дневник" се мъчат да извъртят ситуацията, тя няма да стане по- приемлива за тях.
    "Въстанията" започнаха именно в момента, когато в световен мащаб медиците забиха тревога, че се надига страшна вълна от коронавируса.
    Това хронологично "съвпадение" не може да бъде изтрито с никакви лъжи и инсинуации.
    След първите две "въсстания" беше обявено, че пандемията в България от огнищен вече е преминала на дифузен стадий на разпространение.
    Това са фактите.
    както и някои да се опитват да ги погребват.
    А сега да обясняват, че нямат сестра!

  60. 60 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#56] от "ostin22":

    Няма разлика в броя на починалите през последните години, ка'йш?!? Виж втората част на моя коментар 55 и после пак кАжи че няма разлика.

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  61. 61 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#6] от "uvtest":
    Разбира се че е виновен. На 10-ти юни тържествено обяви че маските се премахват и остават задължителни в само в градския транспорт. Да не говорим за личния пример - спомни си снимката, на която Меркел му посочва че не си е сложил маската правилно. Виновен е за това, че пренебрегва не само мерките, а и контрола.
    Спомни си за глупостите които изговори - че контрол не трябва да има, защото на шопа като му кажели да не пипа шалтера, тогава го дърпа.
    В момента е обладан от илюзиите на Мангъзов, че това скоро ще свърши, но то сега започва и десетки хиляди ще умрат, ако нищо не се промени. Около 4000 ще умрат само от тези, които са заразени в момента досега и се надяват да оздравеят - това ще стане до коледа, а той си мисли че нещата се оправят, след като сам оздравя. Може би не е виновен за това, че е идиот, но като е такъв - не му е мястото там, където е.

  62. 62 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 629 Неутрално

    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_W1-44_2015_2020_W44_bul.png
    https://bit.ly/3kvXOgT
    Ето ви два линка, умирания по седмици, от всичко. Вторият е кратък.
    Седмица 44 е с около 600 души мъртви повече в сравнение с предишни години!
    Престъпниците от ГРОБ така или иначе няма да разберат нищо.
    За останалите - седмица 44 е последната на октомври.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  63. 63 Профил на naturist
    naturist
    Рейтинг: 228 Весело

    До коментар [#60] от "МОЙШЕ ТОЛКО

    Само , че демографията се свива от към млади, които не са обект на смъртността , а старите набори са си постоянни. Така, че тези 3 % дето демографски сме се свили не се отразяват на смъртността. Извода е ясен - смъртността е еднаква или дори по ниска от времето преди ковида. Обаче държавата в едноличното си представителство на неграмотния некадърник Борисов показа , че не може да изпълнява функциите си. Доси само да вземем статите от Дневник имаме много примери , че хората умират от лоша държава а не от лош вирус - човек го закарали в Своге да му помагат, ама там нямало елементарна апаратиура, човек в Пловдив не знаели как да му направят диализа, човек в София чакал 24 часа линейка, момче от Търново го уморили с експериментална "терапия" която не се практикува никъде и когато починал дори бил с отрицателен тест... и още и още...Къде е вируса тук???

  64. 64 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Можем да си говорим колкото искаме за заболели, хоспитализирани, лекуващи се вкъщи и т.н., но смъртността е нещо, за което не можем да си затворим очите. Смъртността у нас на месечна база се увеличава, и то доста.Брой на починалите от коронавирус у нас по месеци:март - 8април - 58май - 74юни - 90юли - 153август - 246септември - 196октомври - 482Ако не се вземат мерки (не непременно локдаун), зимата ще ревем.
    —цитат от коментар 2 на Nevena Stoilova


    Увеличава се смъртността на хора ,на които им е била потвърдена диагноза коронавирус.Досега с потвърдена диагноза коронавирус са починали толкова,колкото умират средно за една седмица в България по всички причини. Обюата смъртност сравнена със смъртността за съответния месец миналата година не е повишена,дори за някои месеци е била по-ниска.в други малко по-висока,промяна няма.

  65. 65 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#60] от "МОЙШЕ ТОЛКОСамо , че демографията се свива от към млади, които не са обект на смъртността , а старите набори са си постоянни. Така, че тези 3 % дето демографски сме се свили не се отразяват на смъртността. Извода е ясен - смъртността е еднаква или дори по ниска от времето преди ковида. ...
    —цитат от коментар 63 на naturiST


    Според мен не си прав в никое от твърденията ти от тези цитираните.

    Демографски населението намалява с 0.7% годишно, млади и стари. Данните които цитирах са ЗА ВСИЧКИ, и показва (на уеднаквено население) ръст с 3,5 %. ТОВА НЕ Е В РАМКИТЕ НА СТАТИСТИЧЕСКАТА ГРЕШКА, като в анкетите, тук се борави с конкретни данни.

    Докато някой не извади сравнителни статистични данни за смъртността по възрастови групи (и/или тежки съпровождащи болести) -просто ще гадаем кой умира процентно повече-старците или младите. Предполагам ще са старците (ние си умираме така и така), но ако има процентно увеличение и при младите-това е бая по кофти.


    До коментар [#63] от "naturiST":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  66. 66 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#5] от "Да вярваме на истината":

    По принцип Борисов може и да не толкова виновен, защото си е природно ограничен и би трябвало да има по-компетентни от него съветници и министри. Проблема е, че като се прави на " на всяка манджа мерудия", накрая всички негативи са в него. И колкото и да се прави на ощипана девица, накрая ще го бият, както и други по-хубави неща , преди да го пуснат с джипката в някоя пропаст.

  67. 67 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_W1-44_2015_2020_W44_bul.png https://bit.ly/3kvXOgT Ето ви два линка, умирания по седмици, от всичко. Вторият е кратък.Седмица 44 е с около 600 души мъртви повече в сравнение с предишни години!Престъпниците от ГРОБ така или иначе няма да разберат нищо.За останалите - седмица 44 е последната на октомври.
    —цитат от коментар 62 на UJC4040


    Същата разлика е валидна, но с обратен знак за първите седмици на двете години.

    Какво драматизирахме в началото на 2019?

  68. 68 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#47] от "dosetliv":

    Абе драги, и ние сме учили математика по 10+години.
    Та в тези числа дето си ги извадил за смъртността по години без коментар се пита - къде ти е корекцията за намалението на населението за периода , коефициента на корекция ще представлява увеличение от 3-5% годишно ПОНЕ !!

  69. 69 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#64] от "slonsco":

    Това откъде го разбра? Статистиката на НСИ казва друго.

    W41-W44
    2015 8098
    2016 8323
    2017 8045
    2018 8204
    2019 7668
    2020 9122

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  70. 70 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#47] от "dosetliv":Абе драги, и ние сме учили математика по 10+години. Та в тези числа дето си ги извадил за смъртността по години без коментар се пита - къде ти е корекцията за намалението на населението за периода , коефициента на корекция ще представлява увеличение от 3-5% годишно ПОНЕ !!
    —цитат от коментар 68 на Vassil Stoychev


    😀Това и аз му го написах, и се опитах да го коригирам, в коментар 55😀

    П.С. Ако се броят и отделенията където учехме аритметика, май съм учил 18 г' математика (от 1 отделение до 5ти курс в Киров-12 г, 3 г' в ИСИ София, и още 3 г' в Техниона-Хайфа...е там по малко щото май чиста математика имаше само първите година две😀).
    До коментар [#68] от "Vassil Stoychev":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  71. 71 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#67] от "До руските мекерета":
    Първите и последните седмици на годината ОБИЧАЙНО има грип, и обичайно има много умрели.
    Но за октомври е необичайно и стряскащо. А през ноември ще е катастрофално.
    Каква е цифрата, която би те впечатлила?

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  72. 72 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Разстроено

    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_W1-44_2015_2020_W44_bul.png https://bit.ly/3kvXOgT Ето ви два линка, умирания по седмици, от всичко. Вторият е кратък.Седмица 44 е с около 600 души мъртви повече в сравнение с предишни години!Престъпниците от ГРОБ така или иначе няма да разберат нищо.За останалите - седмица 44 е последната на октомври.
    —цитат от коментар 62 на UJC4040


    Втория линк най добре описва нещата, а те хич'биля не са добре: 2700 за седмица 44 през 2020, в сравнение около 2000 за предишните години, когато нямаше КОВИД...
    До коментар [#62] от "UJC4040":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  73. 73 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#64] от "slonsco":Това откъде го разбра? Статистиката на НСИ казва друго. W41-W442015 80982016 83232017 80452018 82042019 76682020 9122
    —цитат от коментар 69 на UJC4040


    Погледни първите седмици на 2017.

  74. 74 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Хайде, аз ще го напиша.

    За първите 4 седмици на 2017: 11 712.

  75. 75 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Неутрално

    До коментар [#67] от "До руските мекерета":Първите и последните седмици на годината ОБИЧАЙНО има грип, и обичайно има много умрели.Но за октомври е необичайно и стряскащо. А през ноември ще е катастрофално.Каква е цифрата, която би те впечатлила?
    —цитат от коментар 71 на UJC4040


    Няма да е катастрофално.

    Ако го приемаме за катастрофално, какво сме правили при катастрофата в началото на 2017?

    Каква е разликата?

  76. 76 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#55] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    "1. Прираста на населението в България е отрицателен-с към 0.7 % годишно. Което означава че за тези 5 години населението се е смалило с 3.5% по груба сметка, и е 96.5% от това през 2015.

    Та тези 89,241 умрели през 2020 са на брой по малко от тези през 2015. На ако процентно коригирам данните-то за 2020 те са 92,480. Има ли увеличение-има, с около 3.7 %. Сега разбирачите да се изкажат!


    До коментар [#47] от "dosetliv":"


    3. От март досега са се прибрали поне 500000 от "успелите българи", това прави прираст на народонаселението , ако са 7 милиона тук с около 7% така че 92480 -7% =
    86000 :)
    Или най-ниското ниво

  77. 77 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Разстроено

    До коментар [#76] от "amanotwas":

    Демек ако някой гурбетчия от тези 500,000 е бил починал в чужбина-не влизал в статистикана на НСИ? Не ме убеди, но не ми пречиш да вЕрваш че днес има по малко смъртни случаи в сравнение с релевантния период от предишнте години.

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  78. 78 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#60] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
    Измисляш си коригирания.. Виж колко хора на каква възраст са..това е. Реално всеки трети наистина живеещ в България без гурбетчиите е пенсионер..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  79. 79 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#77] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    И мен не ми пречи , че вярваш на некви измислени вируси, ама карай.
    Коронките , дет се движат по годишните времена са поне 4-5 , според Д.Раулт, не според мен.
    И са около 10 % от грипните вируси.
    И как се появи "Супер Коронко 2019/20 " дето размаза Италия , Бергамо , та се наложи да се публикуват снимки от 2015 г , от потънал кораб със 700 жертви ,та да се онагледи "трагедията"???
    Ледените пързалки дето складираха труповете?
    Попът дето имал уплах от респираторите, та го "отстъпил" на младежа, и тва ли е в статистиката?
    И като закарфичиха цяла западна Европа и кво - спреха вируса ли? И при втора серия на "КОвидите" същия сценарий - дето се е мряло . пак ще се мре!
    Само дето сценаристите още не са пренаписали статистиката , та им лъсват лъжите за милиони умрели точно от Ковид 19, дето щели да живеят още 120 години, ако всички си носеха маските!
    И още мога да ти говоря по темата, ама ...

  80. 80 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1492 Неутрално

    Та тези 89,241 умрели през 2020 са на брой по малко от тези през 2015. На ако процентно коригирам данните-то за 2020 те са 92,480. Има ли увеличение-има, с около 3.7 %.
    —цитат от коментар 55 на МОЙШЕ ТОЛКОЗ


    Мне , имаш логическа грешка:
    - населението намалява, обаче продължителността на живота се увеличава
    - ако това беше вярно, след 50 г тука ще останат да живеят 1 милион безсмъртни

    За обща представа се гледа коридор от/до за по - голям брой години. Има и показател умрели на 100.000 население, обаче е неточен, понеже реално не се знае колко е населението в момента на меренето.

    Ако ти е интересно, можеш да си извадиш и общо умрели за предишни години:
    2008 110523
    2009 108068
    2010 110165
    2011 108258
    2012 109281
    2013 104345
    2014 108952
    2015 110117
    2016 107580
    2017 109791
    2018 108526
    2019 108083

    https://bit.ly/2IsDjoF

  81. 81 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#75] от "До руските мекерета":
    Когато излезе статистиката за ноември, ще ти обясня.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  82. 82 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Весело

    До коментар [#75] от "До руските мекерета":Когато излезе статистиката за ноември, ще ти обясня.
    —цитат от коментар 81 на UJC4040


    Добре, чакам.

    Но тъй като явно знаеш каква ще бъде, защо не го направиш сега.

  83. 83 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Корелация между медийно отразяване на "пандемия" и случаи:
    Conclusion: Media reporting is extensive when a new infectious disease breaks out and intensifies when it is feared that pandemic levels are reached. This was also the case with the swine flu outbreak in Flanders. These findings suggest that a rise in the number of media reports follows a rise in the number of cases, rather than the reverse.

    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24642229/

  84. 84 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    80 починали при 4 хиляди случаи?
    Лекувайте ги тези тежки случаи бе хора!

  85. 85 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Малко за пандемията от свински грип:
    Swine flu kept the world in suspense for almost a year. A massive vaccination campaign was mounted to put a stop to the anticipated pandemic. But, as it turned out, it was a relatively harmless strain of the flu virus. How, and why, did the world overreact?

    So the potential significance of the call was clear to Fukuda: the start of a devastating pandemic, in which, according to WHO estimates, between 2.0 and 7.4 million could die -- assuming the pandemic was relatively mild.

    https://www.google.com/amp/s/www.spiegel.de/international/world/reconstruction-of-a-mass-hysteria-the-swine-flu-panic-of-2009-a-682613-amp.html

  86. 86 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    До коментар [#64] от "slonsco":Това откъде го разбра? Статистиката на НСИ казва друго. W41-W442015 80982016 83232017 80452018 82042019 76682020 9122
    —цитат от коментар 69 на UJC4040


    Ако данните се гледат с цел анализ,а не пропаганда и заюита на някоя теза,се вижда че има увеличаване спрямо миналата година за един период от четири седмици ,но за други има намаляване,ппиковата стойност през този период не надминава тази за други периоди на миналата година,като се види всичко в графичен видсе вижда,че в динамиката за всяка година има известни разлики и тази година не се различава съществено и с не повече от разлики за други периоди на миналата година,но с обратен знак.

  87. 87 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Ако данните се гледат с цел анализ,а не пропаганда и заюита на някоя теза,се вижда че има увеличаване спрямо миналата година за един период от четири седмици ,но за други има намаляване,ппиковата стойност през този период не надминава тази за други периоди на миналата година,като се види всичко в графичен видсе вижда,че в динамиката за всяка година има известни разлики и тази година не се различава съществено и с не повече от разлики за други периоди на миналата година,но с обратен знак.
    —цитат от коментар 86 на slonsco


    Не е съществена разликата, ка'йш, и е с обратен знак? Я виж графиката в линка и се изкажи за втората пол'вина на октомври! Щото аз виждам 2,700 смуртни случая за седмица 44, в сравнение с 2,100 през 2015 (тогава беше свинския...или птичия грип) - на очо към 30% повече, което си е съществено май.


    https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/covid/D_W1-44_2015_2020_W44_bul.png


    До коментар [#86] от "slonsco":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  88. 88 Профил на golqmsmotanqk
    golqmsmotanqk
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#84] от "Таралеж":

    Нема лечение, скоро нема да има и лекари. Това ви се обеснвА 8 месеца. Вие си искахте стари живот. Е нема го и нема да се върне.

  89. 89 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Януари смъртността за тази година е много по-ниска от тази за миналата ,почти с толкова,колкото за октомри е по-висока ,от март до септемри се движи малко над и малко под графиката с променлива стойност.Като видиши графиките за другите години,максимумите и минимумите се разминават,
    Който иска да види има ли вризка между заразени и починали от Кожид 19 и обюата смъртност,да напражи Т тест (тест на Стюдънт) на данните и да види има ли връзка.

  90. 90 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Положението остава напрегнато и тревожно, както и да се "стъкмяват" статистиките

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK