ебати тъпаците. за 26 коли. се едно тея 26 коли не могат да паркират на паркинга на плщад демокрация. пак некви мутрнески глупости. нема такива палячовци, като в софийска община. обади им се некоя мутра и насират на гащи.
Повод да добавя въпрос: В София има ли площад, който да не е превърнат в паркинг? Във всеки голям европейски град има площади-паркинги, но те са предимно изключения, докато в София всички големи площади са превърнати в паркинги.
А решението на общинския съвет е поредното доказателство, че Герб е партията на шофьорите. Съответно комунистите са предимно пешеходци (пенсионери), столипиновските депесари - каубои каруцари, а "десните" либерали-левичари са предимно от типа тротонеткаджии и "dykes on bikes" (и аз съм на велосипед без скорости).
Очевидно улиците на София са тесни и няма място за всички групи.
"Ако клиентите са свикнали да пазаруват с колата си, по-добре е локацията на тези магазини да е по-далеч от центъра, защото дългосрочно не само ул."Съборна", но и околните улици ще станат пешеходни, препоръча Владислав Панев, съпредседател на Зелено движение и на "Демократична България". Той има предвид проекта на Масимилиано Фуксас за обновяване на площад "Света Неделя"."
Забавно, но погрешно. Тоя проект няма да бъде реализиран никога. В Ориента е така.
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Когато гласувате за опозиционна листа от 1 човек, гледайте сега резултатите. У него - смислените предложения, у статуквото - гласовете. Доста безперспективно разположение на силите.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Затова ми е смешно, когато някой каже "ако нямаше 50г. комунизъм, щяхме да сме много напред". Не, нямаше. Понеже културата на българина и ценностите му са на ниво ссср от 60те години. За българина удобство и лукс е да се качва и да слиза от някаква ламарина. Няма светоусещане за красота, уют, душевен лукс извън това. Затова тук винаги ще е кочина.
Сравни архитектурата,блоковете и къщите от ПРЕДИ 09.09.1944г. с тези СЛЕД тази година и тогава говори. Посочи ми блок от времето на Царска България с остъклен балкон?
"Човек може да бъде изгонен от село, да избяга от село. Не може обаче да изгони селото от себе си....". Дори и в перфектния център бай селянин иска така да са му нещата уредени, че ако може от прозореца да скочи в каруцата. Р-вото пък на Соф. община като хванеш кмета и нейните заместници са традиционно съчувствено настроени към съселяните си.
Абе какъв е тоя безумен спор за тая смотана улица от 20 м?! На кого му трябват 20 паркоместа, какви магазини, какви 5 лв.?! Защо изобщо е проблем да се направи пешеходна една ЗАДЪНЕНА улица без никаква транспортна стойност?!
Ебааааааааааа си управленската немощ, дето заради няколко магазинера и местни центърът на милион софиянци трябва да е кочина. Дето и не разбрах какъв точно им е интересът на двата магазина, ресторанта и кафето, които могат да бъдат лесно достигнати от всички краища на града посредством 2 метролинии, трамваи, а също и автомобили, паркирани на 100 м встрани пред Двореца, ако на някой му е толкова зор.
Като епидемиолози по инфекциозни болести и учени в областта на общественото здраве имаме сериозни опасения относно вредното въздействие върху физическото и психическото здраве на населението, в резултат на преобладаващите политики наложени във връзка с COVID-19: https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-bulgarian/
ако са истински гъзарски магазините да сложат един портиер дето да паркира колите на клиентите някъде и след това да я връща на тръгване. нали, ако ще сме турбогъзари
Браво! Сега е време всеки един проеркт на Бонев да бъде торпилиран. Влади Панев от ХУНТАТА на Ицето, да не знае много, ами да оправи патентния данък за Еърбиенби, както беше обещал, че 1 година нищо не прави.
ако са истински гъзарски магазините да сложат един портиер дето да паркира колите на клиентите някъде и след това да я връща на тръгване. нали, ако ще сме турбогъзари
Колкото тъп, нагъл и назадничав във възгледите си и да е един гражданин, виновни винаги са само и единствено властите. Ако обясняват, тъпият ще разбере. Ако дисциплинират и , наглият ще се събере. Ако управлявт визия и спазват собствените си правила, София щеше да е удобен и модерен град. Учете се от преуспелите, гласувайте според заслугите!
Ми там беше хубав пасаж и при социализма и сега - независимо дали паркират, ако са оправени тротоарите - което не е и няма да се оправят никога - просто мърлява работа, нека си паркират, разбира се - това е въпрос на светоусещане - да се качиш на кола, да ходиш по бутици, както и да е.
От цялото врякане - става смешно - никой на Запад не се фукарее, точно така и точно по този начин, пък и никой не обръща внимание.
Към Ян Гел,какви архитекти са тия,Фандъкова с нейното високо образование,ще каже как да е.Все пак тя е велик кмет.А хората имат нужда само от мнението на кметовете,не им трябват професионалисти.Представям си какво си вика сега Ян Геел,тия оправдано са на последно място по всичко.
Ставаме свидетели на история! За първи път пешеходна улица се връща в автомобилен режим, това е световен прецедент. Следващата стъпка е да освободим и останалите пешеходни пространства (не че са много) от наглите двуноги и да дадем глътка въздух на бизнеса. Да се започне с Витошка!
Иначе сериозно - тия които подкрепяте предложението дадохте бъдещето на децата си за да могат Стъки и Николета Лозанова да си паркират лимузините. Защото както отбеляза някой по-горе, няма да сте вие тези, които ще паркирате там. Не знам дали повече ме е срам от вас или ми е жал за вас.
Абе шибани популисти, този град не е за автомобили а за хора предимно. Кога ще направите реорганизация на движението около НДК? Само глупости обсъждате с гражданите, после нищо.
За съжаление това решение показва до голяма степен некадърнсотта , но и зависимостта и липсата на характер на управлението на Столицата вече цяло десетилетие . 200 м от Улица , която нито е натоварена с автомобили , нито е важна артерия , нито по нея има особено много живущи ( мобе би една кооперация само)да не може да стане пешеходна ? За какъв “Град за хората “ можем да говорим в този случай ? Това решение показва обаче и до голяма степен наздничавостта на голяма част от жителите на нашия град София . Живеещите на улици , по които се предвижда реорганизация на паркоместа и превръщането им в пешеходни реагират на нож . Пример е ул . Шишман . Там също има идея да стане пешеходна , но също има голям отпор на живеещите в района и се обзлагам , че и там няма да се реализира идеята . Та за разлика от западно европейските градове , но и по - източни , които преобразяват масово центровете си в красиви пешеходни пространства в нашата ориенталска София това не може да стане и заради управлението , но и заради жителите му. Един Белград наскоро преобрази 27 улици в идеалния си център в пешеходни зони, една Любляна от години е направила над 70% от центъра си в пешеходно пространство , дори многомилионния мегаполис Париж ( десетилетия е град на автомобилите , определено ) промени цял квартал в идеалния си център в пешеходен . Ако се върнем в пределите на България също можем да вземем чудесни Примери от Пловдив , който вдъхна живот на кв. “Капана”в центъра и го преобрази в чудесна и пълна с живот пешеходна зона . Сега Пловдив е на път да реализира още една пешеходна зона по втората ди централна улица” Иван Вазов “.В Бургас , Русе и други Бг градове също има чудесно реализирани проекти на пешеходни зони по подобие на цяла Европа . В най- богатия и централен град на България обаче не става . Как е възможно ?
Отдавна съм си задавал въпроса защо само в София (за разлика от посочените други градове) автомобилите са приоритет #1, и имам отговор за себе си.
В този конкретен случай, например, някой като като бирения Мишо се е обадил възмутено на върха "Какво са направИли с улицата?", върхът се е обадил на Ф-duck "Направи нещо", и виждаме резултата.
В София живеят най-много (като процент) важни фактори - номенклатури от миналото, висши и не толкова висши ченгета, политици (с лопата да ги ринеш), банкери, бизнесмени, мафиотски босове и др. и каквото и да направиш, където и да направиш, ще засегнеш интересите на някой от тези фактори, който ще задейства връзките си с най-високите фактори. В провинцията процентът на всевластните е много по-малък, затова нещата там стават по-лесно.
Втората причина е стремежът на властта да угажда на най-кресливите. Възрастните хора, които се опитват да се промушват между паркираните на тротоарите автомобили, не могат да се сравняват напр. с кресливите собственици на "джипки". А целта на Ф-duck и общинския съвет не е да направи нещо хубаво за града, а да не загуби властови позиции - знаем по какви причини. В провинциалните общински съвети (конкретно в Бургас) ситуацията е подобна, но все пак е малко по-нормална и там се прави нещо полезно.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Infernus
Рейтинг: 453 РазстроеноЗимата така, лятото на обратно. Абе избори идват....
Дела трябват, а не думи.mihail_p
Рейтинг: 1324 Неутралноебати тъпаците.
за 26 коли.
се едно тея 26 коли не могат да паркират на паркинга
на плщад демокрация. пак некви мутрнески
глупости. нема такива палячовци, като в
софийска община. обади им се некоя мутра и насират на гащи.
Kotarak
Рейтинг: 780 НеутралноКлючове, това обикновено помага.
stedim
Рейтинг: 1839 НеутралноНе може всички щуротии на "Спаси "София" да се изпълняват. Кавичките след Спаси не са грешка.
praseta_mezeta
Рейтинг: 447 НеутралноПозор за Фъндъкова и мутренската гробаджийско-патриотарска група в общинския съвет, която гласува тези малоумни решения.
swy46682091
Рейтинг: 743 Неутрално#2: "... паркинга на площад ..."
Повод да добавя въпрос: В София има ли площад, който да не е превърнат в паркинг? Във всеки голям европейски град има площади-паркинги, но те са предимно изключения, докато в София всички големи площади са превърнати в паркинги.
А решението на общинския съвет е поредното доказателство, че Герб е партията на шофьорите. Съответно комунистите са предимно пешеходци (пенсионери), столипиновските депесари - каубои каруцари, а "десните" либерали-левичари са предимно от типа тротонеткаджии и "dykes on bikes" (и аз съм на велосипед без скорости).
Очевидно улиците на София са тесни и няма място за всички групи.
Babimu
Рейтинг: 769 НеутралноТая държава ще си остане на 'кюмюр' във всяко едно отношение. Пълен провал!
kzj35678888
Рейтинг: 8 НеутралноБраво. Добро решение
Darulio
Рейтинг: 977 Весело"Ако клиентите са свикнали да пазаруват с колата си, по-добре е локацията на тези магазини да е по-далеч от центъра, защото дългосрочно не само ул."Съборна", но и околните улици ще станат пешеходни, препоръча Владислав Панев, съпредседател на Зелено движение и на "Демократична България". Той има предвид проекта на Масимилиано Фуксас за обновяване на площад "Света Неделя"."
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Забавно, но погрешно. Тоя проект няма да бъде реализиран никога. В Ориента е така.
ПИК е велик
Рейтинг: 274 Неутрално"Влади Панев: Тотална нерешителност на общината за реформи"
Спечелихме битка, но не и войната!Липсата на реформи в този случай е по-малкия проблем. Парите на данъкоплатците се пилеят на поразия - Западен парк, Граф Ингнатиев, НДК...
cinik
Рейтинг: 2128 НеутралноКогато гласувате за опозиционна листа от 1 човек, гледайте сега резултатите. У него - смислените предложения, у статуквото - гласовете. Доста безперспективно разположение на силите.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Darulio
Рейтинг: 977 ВеселоДо коментар [#10] от "PisnaMi":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Проект на арх. Фуксас, консултация от Ян Геел...
Ма кво ти пука - майната им на парите, важното е шайката да са здрави.
m_todorov
Рейтинг: 489 НеутралноЗатова ми е смешно, когато някой каже "ако нямаше 50г. комунизъм, щяхме да сме много напред". Не, нямаше. Понеже културата на българина и ценностите му са на ниво ссср от 60те години. За българина удобство и лукс е да се качва и да слиза от някаква ламарина. Няма светоусещане за красота, уют, душевен лукс извън това. Затова тук винаги ще е кочина.
Yavor Raychev
Рейтинг: 224 НеутралноПравилно. Грешките трябва да се поправят. Не може цяла София да е заложник на няколко души от СС.
deaf
Рейтинг: 2210 НеутралноДо коментар [#13] от "m_todorov":
Сравни архитектурата,блоковете и къщите от ПРЕДИ 09.09.1944г. с тези СЛЕД тази година и тогава говори.
Посочи ми блок от времето на Царска България с остъклен балкон?
томат
Рейтинг: 441 НеутралноГЕРБ убива София. Убива всичко.
m_todorov
Рейтинг: 489 НеутралноДо коментар [#15] от "deaf":
Човек, какви глупости говориш. Чел ли си някаква литература от царско време? Същата кочина. Проблемът не е в строя, проблемът е в хората.
neut
Рейтинг: 488 НеутралноЯлово общинско ръководство
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restг-н Думанов
Рейтинг: 1027 Неутрално"Човек може да бъде изгонен от село, да избяга от село. Не може обаче да изгони селото от себе си....". Дори и в перфектния център бай селянин иска така да са му нещата уредени, че ако може от прозореца да скочи в каруцата. Р-вото пък на Соф. община като хванеш кмета и нейните заместници са традиционно съчувствено настроени към съселяните си.
CONTADOR GRATUITO!clint_eastwood
Рейтинг: 791 ЛюбопитноАбе какъв е тоя безумен спор за тая смотана улица от 20 м?! На кого му трябват 20 паркоместа, какви магазини, какви 5 лв.?! Защо изобщо е проблем да се направи пешеходна една ЗАДЪНЕНА улица без никаква транспортна стойност?!
Като епидемиолози по инфекциозни болести и учени в областта на общественото здраве имаме сериозни опасения относно вредното въздействие върху физическото и психическото здраве на населението, в резултат на преобладаващите политики наложени във връзка с COVID-19: https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-bulgarian/Ебааааааааааа си управленската немощ, дето заради няколко магазинера и местни центърът на милион софиянци трябва да е кочина. Дето и не разбрах какъв точно им е интересът на двата магазина, ресторанта и кафето, които могат да бъдат лесно достигнати от всички краища на града посредством 2 метролинии, трамваи, а също и автомобили, паркирани на 100 м встрани пред Двореца, ако на някой му е толкова зор.
karatista
Рейтинг: 3468 Неутралноако са истински гъзарски магазините да сложат един портиер дето да паркира колите на клиентите някъде и след това да я връща на тръгване. нали, ако ще сме турбогъзари
Benedikt Fahnenträger
Рейтинг: 434 ВеселоБраво! Сега е време всеки един проеркт на Бонев да бъде торпилиран. Влади Панев от ХУНТАТА на Ицето, да не знае много, ами да оправи патентния данък за Еърбиенби, както беше обещал, че 1 година нищо не прави.
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 522 НеутралноДо коментар [#14] от "Yavor Raychev":
ми трябва да се поправят, ама теб пък как така толкова време не те поправиха....
Де сега короната да успее
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 522 НеутралноХахахаха, това беше добро !
Но тук не са турбо гъзари!
Тук са тъпи селяни домогнали се някак до пари !
kudos
Рейтинг: 8 Неутралнопозор!
pinoccio
Рейтинг: 549 ГневноОт самоковската селянка и алчните и съпартийци - толкова!
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1363 НеутралноСрам! Вън колите от центъра на София!
СО защо направо не продадат улицата? Очевидно е частна, нека поне да е документирано.
Калиевперманганат
Рейтинг: 546 НеутралноКолкото тъп, нагъл и назадничав във възгледите си и да е един гражданин, виновни винаги са само и единствено властите. Ако обясняват, тъпият ще разбере. Ако дисциплинират и , наглият ще се събере. Ако управлявт визия и спазват собствените си правила, София щеше да е удобен и модерен град. Учете се от преуспелите, гласувайте според заслугите!
Benedikt Fahnenträger
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#29] от "Калиевперманганат":
Супер е, че малцинството ( левите хипари) си го получи. Време е за оставка на Бонев :)
SML
Рейтинг: 594 НеутралноМда, личи си кой пълни нощните шкафчета...
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.Vladimir Slavchev
Рейтинг: 8 НеутралноОх, най- накрая истината възтържествува! По- грозно решение, не можеше и да има!
Vladimir Slavchev
Рейтинг: 8 НеутралноСега остава и Радан Кънев и Ристо Иваноф да се възмутят....
Benedikt Fahnenträger
Рейтинг: 434 Неутралное Панев се е възмутил вече :)
ivan_lawyer
Рейтинг: 147 НеутралноМи там беше хубав пасаж и при социализма и сега - независимо дали паркират, ако са оправени тротоарите - което не е и няма да се оправят никога - просто мърлява работа, нека си паркират, разбира се - това е въпрос на светоусещане - да се качиш на кола, да ходиш по бутици, както и да е.
От цялото врякане - става смешно - никой на Запад не се фукарее, точно така и точно по този начин, пък и никой не обръща внимание.
gembirdkz
Рейтинг: 488 РазстроеноКъм Ян Гел,какви архитекти са тия,Фандъкова с нейното високо образование,ще каже как да е.Все пак тя е велик кмет.А хората имат нужда само от мнението на кметовете,не им трябват професионалисти.Представям си какво си вика сега Ян Геел,тия оправдано са на последно място по всичко.
grem
Рейтинг: 357 НеутралноДа, и 19 от тези 26 места ще са служебен абонамент. Да не си мислите, ще вие ще паркирате там.
kapitan_laino
Рейтинг: 860 НеутралноСтаваме свидетели на история! За първи път пешеходна улица се връща в автомобилен режим, това е световен прецедент. Следващата стъпка е да освободим и останалите пешеходни пространства (не че са много) от наглите двуноги и да дадем глътка въздух на бизнеса. Да се започне с Витошка!
Иначе сериозно - тия които подкрепяте предложението дадохте бъдещето на децата си за да могат Стъки и Николета Лозанова да си паркират лимузините. Защото както отбеляза някой по-горе, няма да сте вие тези, които ще паркирате там. Не знам дали повече ме е срам от вас или ми е жал за вас.
falcone
Рейтинг: 568 НеутралноАбе шибани популисти, този град не е за автомобили а за хора предимно. Кога ще направите реорганизация на движението около НДК? Само глупости обсъждате с гражданите, после нищо.
mdk_
Рейтинг: 8 НеутралноЗа съжаление това решение показва до голяма степен некадърнсотта , но и зависимостта и липсата на характер на управлението на Столицата вече цяло десетилетие . 200 м от Улица , която нито е натоварена с автомобили , нито е важна артерия , нито по нея има особено много живущи ( мобе би една кооперация само)да не може да стане пешеходна ? За какъв “Град за хората “ можем да говорим в този случай ? Това решение показва обаче и до голяма степен наздничавостта на голяма част от жителите на нашия град София . Живеещите на улици , по които се предвижда реорганизация на паркоместа и превръщането им в пешеходни реагират на нож . Пример е ул . Шишман . Там също има идея да стане пешеходна , но също има голям отпор на живеещите в района и се обзлагам , че и там няма да се реализира идеята . Та за разлика от западно европейските градове , но и по - източни , които преобразяват масово центровете си в красиви пешеходни пространства в нашата ориенталска София това не може да стане и заради управлението , но и заради жителите му. Един Белград наскоро преобрази 27 улици в идеалния си център в пешеходни зони, една Любляна от години е направила над 70% от центъра си в пешеходно пространство , дори многомилионния мегаполис Париж ( десетилетия е град на автомобилите , определено ) промени цял квартал в идеалния си център в пешеходен . Ако се върнем в пределите на България също можем да вземем чудесни Примери от Пловдив , който вдъхна живот на кв. “Капана”в центъра и го преобрази в чудесна и пълна с живот пешеходна зона . Сега Пловдив е на път да реализира още една пешеходна зона по втората ди централна улица” Иван Вазов “.В Бургас , Русе и други Бг градове също има чудесно реализирани проекти на пешеходни зони по подобие на цяла Европа . В най- богатия и централен град на България обаче не става . Как е възможно ?
swy46682091
Рейтинг: 743 НеутралноДо коментар [#40] от "mdk_":
Отдавна съм си задавал въпроса защо само в София (за разлика от посочените други градове) автомобилите са приоритет #1, и имам отговор за себе си.
В този конкретен случай, например, някой като като бирения Мишо се е обадил възмутено на върха "Какво са направИли с улицата?", върхът се е обадил на Ф-duck "Направи нещо", и виждаме резултата.
В София живеят най-много (като процент) важни фактори - номенклатури от миналото, висши и не толкова висши ченгета, политици (с лопата да ги ринеш), банкери, бизнесмени, мафиотски босове и др. и каквото и да направиш, където и да направиш, ще засегнеш интересите на някой от тези фактори, който ще задейства връзките си с най-високите фактори. В провинцията процентът на всевластните е много по-малък, затова нещата там стават по-лесно.
Втората причина е стремежът на властта да угажда на най-кресливите. Възрастните хора, които се опитват да се промушват между паркираните на тротоарите автомобили, не могат да се сравняват напр. с кресливите собственици на "джипки". А целта на Ф-duck и общинския съвет не е да направи нещо хубаво за града, а да не загуби властови позиции - знаем по какви причини. В провинциалните общински съвети (конкретно в Бургас) ситуацията е подобна, но все пак е малко по-нормална и там се прави нещо полезно.