От "махленска клюкарка" до "лайкучката не хапе" - как евродепутат нападна журналист за интервюто си по БНР

Александър Йорданов

© Юлия Лазарова

Александър Йорданов



От "махленска клюкарка" до "лайкучката не хапе" - така накратко в два свои поста във фейсбук евродепутатът от ГЕРБ от съвместната листа със СДС Александър Йорданов разказа за интервюто му пред водещата от БНР Силвия Великова. Йорданов, който е поканен да говори по темата за това какво се случи със СДС 31 години след учредяването на партията (на 7 декември - бел. а. ) в предаването "Политически некоректно", напада лично Великова, обвинявайки я, че е "невъзпитана", че е задавала въпроси по "опорни точици". Няколко часа след публикуването им, Йорданов изтри постовете. "Дневник" го потърси за коментар, но не успя да се свърже с него.


Реакцията му предизвика позиция на колегите на Великова от "Програма Хоризонт", в която се казва: "Верни сме на слушателите си, а не на силните на деня... Нашият стил е смелата и свободна журналистика, а коректив ни е единствено истината". Те защитават колегата си и застават зад нея. Самата Великова коментира пред "Дневник", че фактът, че Йорданов си е изтрил постовете, говори за "последователността" му. "Да напишеш пост с обидни думи и после да го изтриеш изглежда съвсем в стила на човек с такава богата биография като неговата", заяви още Великова (още от коментара й по-долу).


Първият статус на Йорданов е от неделя вечерта, няколко часа след интервюто (цитиран от сайта "Клуб Z", който го публикува преди да бъде изтрит някъде в късния следобед в понеделник):




"ДАДОХ ИНТЕРВЮ НА КРАЙНО НЕВЪЗПИТАНА ЖУРНАЛИСТКА, ЗА КОЕТО СЪЖАЛЯВАМ. Повтаряше като развален грамофон няколко опорни точици. Поведението й бе на махленска клюкарка. Но няма как, уважавам националното радио и заради неговите слушатели приех да отговарям на тъпите й въпроси".


В понеделник, той е добавил "Лайкучката не хапе, а ухае!" - казал го е поетът. Има журналистки, които ни убеждават, че не е така."


Александър Йорданов за СДС: Костов е виновен


Йорданов, който е народен представител в седмото Велико Народно събрание и член на СДС, очевидно не харесва темата на разговор и въпросите, които Великова му задава. Прекъсва я постоянно, на моменти разговорът прилича на монолог и въпреки опитите на водещата да върне темата на разговора, Йорданов на няколко пъти я обижда или квалифицира работата й ("време е да зададете един умен въпрос","вие искате предсрочни избори".


Според Йорданов "СДС не е спомен, а политическа реалност". По думите му Съюзът е преминал през същата съдба, през която са минали всички демократични партии, коалиции и движения, създадени в бившите социалистически страни след старта на промените. "На миналите избори СДС има евродепутат, това съм аз и го има благодарение на това, че се вслуша в разумния глас на Европейската народна партия и този разумен глас тогава ни каза, че е добре за евроизборите всички десни партии от това семейство да се обединят, да се явят заедно на избори, за да не се пропиляват гласовете на гражданите. Явихме се на изборите с ГЕРБ и имаме евродепутат", коментира още Йорданов. Великова се опитва да му зададе въпроси, като след няколко реплики в стил анализ на дясното и егото в него журналистката пита отново за това какви компромиси е направил Йорданов, за да стане част от листа на ГЕРБ, към която той през годините е показвал друго отношение.


"Нормално е една политическа партия да има своите върхове и своите низини. Главната причина да има срив в СДС е, че през 1997 година широката сила, която обединяваше всички демократично мислещи хора, това широко ветрило, което покриваше целия политически спектър в България, нашата представа беше, че след години, когато в България ще има демокрация, от тези партии ще се родят нормалните демократични партии, които ще управляват страната. Това обаче не се случи. Една е важната причина - когато председател на коалицията СДС стана Иван Костов, той реши да я трансформира в единоначална административна командна партия. Така той повтори модела на бившата комунистическа партия, която беше отвратила хората. От 2001 година до днес нито СДС, нито партиите, които се нароиха, не успяха да спечелят избори", коментира още Йорданов.


Видимо той се ядосва и на въпроса на Великова за цитата му за премиера Бойко Борисов преди време:


Все още ли смятате, че г­-н Борисов е премиер "мимикрия". Цитирам ли Ви точно?


- Нямам спомен, възможно е това да съм казал, аз съм казал за 30 години много неща. Вие, ако ги вадите от контекста, значи това е доста подло. Ако ще обсъждаме СДС, нека говорим за СДС.


Говорим за присъствието на СДС в листа на ГЕРБ, затова Ви питам на тази партия.


Цялото интервю на Великова с Йорданов - тук


Силвия Великова

© Надежда Чипева, Капитал

Силвия Великова


Силвия Великова: Поведението на Йорданов беше недопустимо за национален ефир


"Не виждам какво толкова го е вбесило.Това е силно казано интервю, а опит за разговор. Той искаше да монологизира, не искаше да отговаря на никакви въпроси, на места аз говоря върху него. За мен това беше абсолютно недопустимо поведение в национален ефир", коментира Великова пред "Клуб Z".


Пред "Дневник" тя добави, че си обяснява изтриването на постовете "с "последователността" на господин Йорданов и за която исках да говорим в "Политически Некоректно" в неделя. На въпрос за критиките му към Бойко Борисов две години преди да бъде поставен на избираемото шесто място в евродепутатската листа на ГЕРБ, Александър Йорданов ми каза, че не сr спомня да е наричал Борисов "премиер - мимикрия". Да напишеш пост с обидни думи и после да го изтриеш изглежда съвсем в стила на човек с такава богата биография като неговата", казва още журналистката.


Журналистите от "Хоризонт": Не задаваме удобни въпроси и не работим с "опорни точици"


Колегите на Силвия Великова я подкрепиха с пост, подписан от редколегията на програма "Хоризонт" във фейсбук.


"Журналистите в програма "Хоризонт" на БНР не задават удобни въпроси и не работят с "опорни точици". Верни сме на слушателите си, а не на силните на деня. Нашият стил е смелата и свободна журналистика, а коректив ни е единствено истината. Категорично отхвърляме опитите на недоволния от интервюто си в Политически НЕкоректно евродепутат Александър Йорданов да дискредитира водещата Силвия Великова. За съжаление, той не е единственият, който иска удобни въпроси и пиарски монолози в ефира. На него и на всички, които смятат, че медиите трябва да са послушни и късогледи, напомняме, че макар и на 111-то място по свобода на словото, българската журналистика е кучето -пазач на обществения интерес, а у нас той все по-рядко съвпада с политическия".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (219)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1611 Неутрално

    верни сме на слушателите си...

    Ма това радио слуша ли го някой още?
    А тази Великова е видна протестърка и близка до отвореното общество, това е пределно ясно.
    Бат Саше я е пратил на правилното място.

  2. 2 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1740 Весело

    Амбър не е бил в настроение , а и е на възраст....

  3. 3 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 571 Весело

    Г-н Александър Йорданов е истински християн демократ, реформатор, седесар, консерватор, антикомунист и гражданин за евроатлантическо развитие на България! Много ме кефи!
    Само г-н Георги Марков ме кефи повече, защото е и консерватор!!!
    А най-много ме кефи г-н Плевнелиев :))))
    Добре че са тримата, за да може борбата с комунизма и съветската заплаха да продължи до победен край!

    Бог да благослови Америка за България!
  4. 5 Профил на yxy36658763
    yxy36658763
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Много точно казано от г-н Александър Йорданов
    Затова БСП трябва да направят паметник,
    а не както се канят да му играят хоро на гроба

  5. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 7 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Александър Йорданов е пример, как никога не е късно да станеш за резил.

  7. 8 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Като не му харесват въпростие да не дава интервюта. Или да си каканиже глупостите при Недялко в ПИК.

  8. 9 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#1] от "НеКой":

    Страшно много хора го слушат и има защо.
    Но, все пак, всеки има право на избор, нали.
    За други са на разположение Веселина, Енерджи, и прочее халтури.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  9. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 12 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 709 Неутрално

    верни сме на слушателите си...Ма това радио слуша ли го някой още?А тази Великова е видна протестърка и близка до отвореното общество, това е пределно ясно.Бат Саше я е пратил на правилното място.
    —цитат от коментар 1 на НеКой


    Тези които са някои го слушат.
    Тези които са никои (или НеКои) естествено не го слушат.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  12. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 14 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Един от тези, които съсипаха и продадоха СДС

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  14. 15 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#6] от "d11111":Те и журналистите в Си Ен Ен ги отличават.Това не значи, че са истински журналисти.
    —цитат от коментар 10 на НеКой


    Скоро май ще включиш и журналистште от Фокс.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  15. 16 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Много нагъл, как може това лице да бъде евродепутат

  16. 17 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2762 Любопитно

    "изглежда съвсем в стила на човек с такава богата биография като неговата" - мъж с минало... Колкото по-гръмогласно го прави, толкова от по-малко хора се чува, но той не е виновен, следва ГРЕБ морала.
    П.п. Какво ли се случи с телефонното право в БНР, по което и Баш Боса се намеси уж? Там пък пълна тишина?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  17. 18 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 553 Неутрално

    "верни сме на слушателите си, а не на силните на деня"

    Продажникът АЙ е не силен, а карикатура на политическия ден

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  18. 19 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    СДС се погреба 2020 с подкрепата си за Борисов. Показаха че са се продали и желанието за постове е над принципите на демокрацията. В самото интервю Йорданов говори за Костов, че се е опитал да направи СДС авторитарна партия през 2007 и това го е отвратило, но не го отвращава през 2020 да е слуга на Борисов, който не само е направил авторитарна партия, но и се опитва да го направи и с държавата. Ако не сте виждали най-грозната страна на политиката и до какво човешко падение може да се стигне, ето ви го нагледно. А премиер "мимикрия" го нарежда до Биков, Сачева и Антон Тодоров!

  19. 20 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Този изобщо не е за коментиране!

  20. 21 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#1] от "НеКой":

    Да, повече от тулупа ти го слушат... който си подбира и купува плювачите си... да изброявам ли? Биков, Тодоров, Вечната Амбър...
    :)

  21. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 24 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 2034 Разстроено

    -Честно казано, аз съм един от отговорните за политическия възход на особата Ал Йо. Срам ме е. Това разбира се се отразява и в следващите ми гласувания и негласувания.
    Ако не открием някакъв сравнително почтен модус вивенди, подобни отрепки непрекъснато ще ни овикват и надговарят, ще ни унижават и срамят!
    Чувствам се отвратително и моля всички засегнати да приемат извиненията ми.

  24. 25 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Бай Ганескю и сашето... имаше прекрасно описание на Божидар Чеков за Сашко във Франция в началото на 90-те, пристигнал за пръв път в качеството си на някакъв фактор в СДС... значи, все едно четеш Бай Ганьо при Иречек. Век по късно, а все едно правнука му се подвизава...

    " А бе ти изглеждаш успял човек - изведнъж се обърна пряко към мен депутатът, - защо тогава караш опел, а не мерцедес?

    - Трудно ще ми е да ти обясня това, Сашо. От моя страна искам да те попитам ти, като председател на Радикалдемократическа партия, защо ходиш на конгреса на републиканците, а не на демократите?

    - Ами защото те ни платиха билетите – отговори Йорданов без грам притеснение."

    :))))))

  25. 26 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 442 Весело

    Ал Йо в пълния си блясък потвърди максимата, че никога не е късно да станеш за резил.

  26. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 28 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Този смешник е поредната Бойкова рожба.
    Лично го познавам и по-неадекватен и случаен в политиката човек не съм срещал.
    Свидетелствам, че освен няколко думи на руски, АЛ.ЙордАнов не знае никакъв друг чужд език и освен за антикомунизъм на български, той за нищо друго не може да говори в Европата.
    Халал да е на ГЕРБ този герой от мулфилмите на прехода.

  28. 29 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Лора Филева!

    Предупреждавам ви да си оправите текста.

    Ето кой е въпросния човек.
    Депутат в Европейския парламент от Съюза на демократичните сили, а не от ГЕРБ.
    Факта, че участваха с обща листа не означава принадлежност към дадена партия.
    Когато не знаете нещо проверете в Уикипедия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  29. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 31 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 908 Неутрално

    Това е индивида, който съсипа Радикалдемократическата партия на Елка Константинова. Радвам се, че е в ГЕРБ. Напълно му подхожда. Махленски хитрец с манталитета на господаря си.

    Когато беше в БАН, Института по български език, когато му се подиграваха, той им отговаряше - "Ще видити, като ви стана началник". И много други бисери, включително политически.

  31. 32 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#16] от "coffee.bean":


    Много нагъл, как може това лице да бъде евродепутат
    —цитат от коментар 16 на coffee.bean


    А сергейчето и Милиончева как могат да бъдат?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  32. 33 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 908 Весело

    До коментар [#29] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия": "Депутат в Европейския парламент от Съюза на демократичните сили, а не от ГЕРБ."

    Я виж - поредния бисер. И Плевньо беше независим президент.

  33. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 35 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#6] от "d11111":


    До коментар [#1] от "НеКой":Ало, НиКой, отвори биографията и разгледай колко пъти е отличена Силвия Великова в областта на журналистиката. А ти ще си стоиш все същия глупав, Никой трол форевър
    —цитат от коментар 6 на d11111


    Айде сега ти да отвориш биографията на стария Ал, че да не правиш тъпи сравнения.
    Доктор с дисертация на тема „Литературната критика на българския модернизъм (Димо Кьорчев, Иван Радославов, Гео Милев)“ (1985).

    Председател на 36 Народно събрание (1992-1994). Председател на парламентарната група на СДС в 36 Народно събрание. Народен представител в 7 Велико народно събрание (1990-1991), в XXXVII и XXXVIII народно събрание от СДС. Председател (1991-1994) на Комисията по външна политика на 36-о НС. Председател на Радикалдемократическата партия в България (1993 – 2000). Заместник-председател на СДС (1991 – 1993). Член на Националния изпълнителен съвет на СДС (2007). Член на Националния съвет на СДС.

    Депутат в Европейския парламент от Съюза на демократичните сили (2019–).

    Главен редактор на седмичника за политика и култура „Век 21“ (1990 – 1998).

    Извънреден и пълномощен посланик:

    в Полша със седалище във Варшава (1998-2001) – и едновременно в Литва, Латвия и Естония (1999 – 2001),
    в Република Македония (2001 – 2005).

    Ръководител на Департамент „Обществени и хуманитарни науки“ в Европейския политехнически университет в Перник (2010-2011)[1].

    Почетен председател на Национално движение „България си ти!“[2].

    Главен редактор на седмичника за политика, общество и култура „Демокрация“ (2013). Главен редактор на „Век 21 прес“, електронно издание за общество, политика и култура (2015– )
    Библиография
    Уикицитат
    Уикицитат съдържа колекция от цитати от/за
    Александър Йорданов.
    Монографии и сборници със статии

    Личности и идеи. София: „Народна младеж“, 1986, 164 с.
    В сянката на думите: Статии и етюди. София: „Български писател“, 1989, 319 с.
    Своечуждият модернизъм: Лит.-крит. изразяване на Димо Кьорчев, Иван Радославов и Гео Милев. София: УИ „Св. Климент Охридски“ и Военноизд. комплекс „Св. Георги Победоносец“, 1993, 295 с.
    Надеждата срещу безвремието (1993)
    Да нарушим Сценария!. София: „Век 21 – прес“, 2005, 470 с. (ISBN 9549028224)
    Завръщане (Конфликти. В кръга на модерното. В лабиринта на лявото. Полемики). София: УИ „Св. Климент Охридски“, 2006, 452 с. (ISBN 9540723124)
    Време за опозиция. София: „Век 21 – прес“, 2008, 288 с. (ISBN 9789549028256)
    Днес е хубав ден!. София: „Век 21 – прес“, 2008, 91 с. (ISBN 9789549028249)
    Blogo, ergo sum! (Позиция. От извора. Полски дни. В Македония. Друг свят). София: „Век 21 – прес“, 2012, 624 с.(ISBN 9789549028270)
    Самотен и достоен. Проф. д-р Константин Гълъбов – живот, творчество, идеи. София: „Век 21 – прес“, 2012, 412 с.(ISBN 9789549028287)
    Патриотични уроци. София: „Век 21 – прес“, 2019, 571 с.(ISBN 978-619-91005-1-6)

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  35. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 37 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#33] от "evtimvz":

    Да. Плевнелиев до последно беше напълно независим Президент.
    Не следва нито ББ, нито никого другиго. Следва съвестта си.
    Аз имам за какво да го укорявам, но повечето от вас нямат.
    И на Путлер не се поклони Плевнелиев.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  37. 38 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    впрочем, колко от вас тука знаят къде е Лукарски хахах?

  38. 39 Профил на ddd palamudiy lefferski
    ddd palamudiy lefferski
    Рейтинг: 920 Неутрално

    "ДАНО ЕВРОПА СПРЕ ЕВРОПАРИТЕ ЗА БЪЛГАРИЯ. Тогава един само държавен бюджет ще остана за крадене. Сега политиците ни са на две клекала: едното е на европарите, а другото на бюджета. Затова и така смърди, та се не трае в България. На какво смърди ли? Ами на корупция смърди. А като спрат западняците европарите за България, току виж се е отсмърдяло. Защото като няма мъни за крадене, няма да има и крадливи политици. "

    Др. Йорданов громи правителствените крадци през октомври 2018, само няколко месеца преди да се намести в скутовете им на топло.

    ИДИОТ = ТРОЛ, който си е сложил за ф. подпис безподобна глупост като тази: "ДБ=БКП"
  39. 40 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 738 Гневно

    Все се чудя дали този Йорданов или Георги Марков (ГЕРБ) е по-голям боклук. И политическите им възгледи, ако изобщо имат капацитет за такива, нямат нищо общо. Просто са жалки човечета без грам достойнство.

  40. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 42 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#40] от "Стабилни в мизерията, епизод пореден":

    Разгледай и на двамата пълните биографии и ще установиш, че не се равняваш по тях и на 2%.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  42. 43 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    До коментар [#27] от "dzenlandia":


    Вярно е, че е малко остро. Но кое по-точно от коментара на Йорданов по адрес на Великова не е вярно?Силвия Великова може някога да е била добър журналист, но едва ли някой ще седне да спори, че днес тази жена просто не е обективна, пристрастна е и преследва определена политическа линия (тази на ДБ).
    —цитат от коментар 27 на dzenlandia


    Прав си като цяло...но не мога да разбера защо викаш на ръсенето на злоба, завист и лицемерие ...политическа линия на лилявите? Нещата трябва да се казват такива каквито са...

  43. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 45 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 3041 Неутрално

    Смятайте филантропщината що за ужас е, след като дори Сашко се е потресъл от нея...

    А БНТ-то си е филантропче до филантропче - все бивши комуняги или техните хотомци.

  45. 46 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    Амбър не е бил в настроение , а и е на възраст....
    —цитат от коментар 2 на Николай Бучков



    Много, много по-лошо е - бившият комсомолски секретар на института от Шумен, беше НЕЛОЯЛЕН и към политическата сила СДС и стана председател на НС С ИЗМАМА !
    Този дебел и противен тип, скочи и на Чобанов от « Свободна Европа « и 4 пъти се обърна към него с « Бе, Чобанов ...» и това от устата на човек, считащ себе си за литератор «
    Тлъстия, плешив и грозен Йорданов и Мишо Неделчев навремето ме приеха в РДП в София, а проф. Елка Константинова, беше първата, която ме поздрави . Това последното го пиша, за да подчертая, че не познавам този грозен мъж от вчера .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  46. 47 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Този също се е продал...подобно на онази Лиляна Панделиева, която се прави на трол в профила на Фандъкова и напада всеки, който каже нещо лошо за нея.... Ужас, толкова продажни политици не сме имали никога.

  47. 48 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 670 Весело

    До коментар [#10] от "НеКой":
    "Те и журналистите в Си Ен Ен ги отличават. Това не значи, че са истински журналисти."

    Не, не . . . не са. Само вашите в "ПИК" са истински!

  48. 49 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 908 Весело

    До коментар [#37] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Вие май забравяте, че самият вожд каза, че уж е независим, пък е от ГЕРБ. И Плевнелиев винаги е бил изпълнител на желенията на вожда. И не го предложи за втори мандат, защото знаеше, че е неизбираем. Не че някой от ГЕРБ беше.

  49. 50 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 571 Весело

    Сашко е просто един маргинал, read only. Политическа еднодневка, с мозък на винарка.
    —цитат от коментар 11 на SSS


    Съгласен съм! Г-н Александър Йорданов е тридесет годишна политическа еднодневка, на когото комунистите, БСП, Русия и Путин са му виновни! :)
    Само г-н Георги Марков го превъзхожда, защото него го гонят и джендърите :)))

    Бог да благослови Америка за България!
  50. 51 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Другарче в момента на тая е Волгин.
    Това е диагноза.
    Кърваво червена диагноза.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  51. 52 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 900 Неутрално

    Слушах интервюто, Великова запита защо се стопи СДС, Йорданов и каза истината: "когато председател на коалицията СДС стана Иван Костов, той реши да я трансформира в единоначална административна командна партия. Така той повтори модела на бившата комунистическа партия, която беше отвратила хората." Силвия много искаше да изтръгне признание, че СДС е станал патерица на ГЕРБ /любимата песен на ДСБ/, но Сашо не й даде възможност, а и не помня до сега някой да му е отнел думата. На псевдодесните лилавци хич не им е драго, че в дясно се заражда обединение на разпилените сини сили.

  52. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 54 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 908 Весело

    До коментар [#35] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Забравяш само при кои правителства беше посланник. А пък за университета в Перник - направо си смешен. И не му чети автобиографията. Ние лично го познаваме.

  54. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 56 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#49] от "evtimvz":

    Вожда може да ги ръси всякакви. Важно е Президента какви ги и вършил и говорил, а това е знайно и известно. Затова и не беше поканен за нов мандат като президент. Не е послушен. Такъв трябва да е всеки президент. В момента имаме Резидент.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  56. 57 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1447 Весело

    Широки са обятията на Баце и дълбоко е неговото шкафче (все една част от анатомията имах предвид, ама други думички използвах, за да не шокирам благовъзпитаната аудитория). Има място за всякакви ренегати.

    На следващите избори пожелавам на гербаджиите да си вземат или Гергов, или Корнелия Нинова за евродепутат - който е свободен в момента.

  57. 58 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#50] от "Günther":

    Ти четеш ли какво пишеш бе червен?
    Еднодневка на 30 години.
    Суха вода. Опитай да мислиш преди да пишеш. Полезно е.


    СДС са единствените от десните партии, които ОТХВЪРЛЯТ гей браковете и ИК.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  58. 59 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    До коментар [#6] от "d11111":Те и журналистите в Си Ен Ен ги отличават.Това не значи, че са истински журналисти.
    —цитат от коментар 10 на НеКой


    Да бе, не са журналисти, а тролове на герболяка и тролят за жълти стотинки !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  59. 60 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#57] от "еспресо":

    Реалният проблем е, че ГЕРБ ще вземат изборите.
    После...по твоето...., когото си посочат него ще имат.
    Ама простолюдието това не може да го разбере.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  60. 61 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#59] от "niksan1":

    Тази работи съвместно с Волгин. Нищо ли не ти говори това?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  61. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  62. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 64 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#6] от "d11111":
    —цитат от коментар 35 на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия


    Абе вие верно Бойко и магаре да ви сложи и да ви каже, че е връх на ядрената физика, вие ще разправяте, че то всъщност на цвили, а имитира реактора!

  64. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  65. 66 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    Александър Йорданов е пример, как никога не е късно да станеш за резил.
    —цитат от коментар 7 на Doge


    АлЙо отдавна стана за резил, още в далечните години след сваляне правителството на Филип Димитров и преди него на Стефан Савов като председател на Народното събрание. С помощта на Жельо Желев беше извършен парламентарен преврат и на власт дойдоха БСП и ДПС с правителството на Беров. Тогава Александър Йорданов не трябваше да се съгласява да става председател на НС, защото простия народец като виждаше , че начело напарламента е изявен седесар, не можа да разбере , че е станал преврат и , че го управляват БСП и ДПС, а не СДС. Така всички негативи на управлението на Беров бяха приписани на СДС и следващите предсрочни парламентарни избори бяха спечелени от БСП на Жан Виденов. По-нататък знаем какво стана.
    Алексадър Йорданов мрази Костов , защото е очаквал от него високи постове, а Костов го прати посланик в Полша.

  66. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 68 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#64] от "nij50393132":

    Нямам представа. Не съм гербераст, нито съм Бойковист.

    Ма се сещам, че вероятно не е вярно. Леля Цеца защо не стана президент в такъв случай имаш ли идея? Що избраха Резидента?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  68. 69 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#64] от "nij50393132":

    накрая е "що избрахТЕ Резидента радев".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 71 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#66] от "tacheaux":

    Обаче това не дава отговор ЗАЩО същият този народец прясно обран през 97-ма до шушка пак си избра червените. При това два пъти. Чак до 2009-та все тях избираше.

    Много са високи пенсиите и заплатите в тази държава. Това е истината.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  71. 72 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#70] от "cinik":

    Статията е за друго, но понеже авторката те е метнала, а ти не се усещаш.
    Ал е депутат от СДС, не от ГЕРБ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  72. 73 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Завиждам на вкуса на хората, които харесват такива като Борисов и Пеевски. Те заслужават в ЕС да ги представляват Йорданов и Джамбазки.

  73. 74 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    Силвия Великова е една от журналистите , които ме отвратиха от БВР и ме накараха повече да неслушам радио.
    По времето на Костов тя беше един от най-отявленици хулители на правителството на СДС. Тя има своя принос в идването на Симеон в България и последвалата мафиотизация на страната.
    Така , че нейния сблъсък с Ал.Йорданов бих коментирал така: да вземеш единия и да удариш другия. И двамата са морално нечистоплътни.

  74. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 76 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2174 Неутрално

    САшко Йорданов? Сте го избрали за евродепутат?
    Хахаха! Шъ съ упраите!
    На кукуво лято!

  76. 77 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3295 Разстроено

    Ще ми се да споделя някои лични наблюдения върху Сашо Йорданов, още докато беше председател на НС, но ще се въздържа. Във всеки случай, той е едно от доказателствата защо СДС се разпадна безславно - от ей такива заклети демократи.

  77. 78 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#73] от "wkk57607068":

    Йорданов и особено Джамбазки ни представят страхотно.
    Срама са сергейчо и Милиончева. Те докараха беди на България.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  78. 79 Профил на IKOOTTVA
    IKOOTTVA
    Рейтинг: 17 Весело

    Това радио слуша ли го някой още? С тематична насоченост +65 и червени герои тип волгин .
    Изобщо група олицетворяваща ,как по демократичен начин се бори демокрацията .
    С крайна цел България някога да влезе пак в орбитата на северноазиатския окупатор.
    Да ,ама не другарчета !!!

    Правото на глупост и наглост е една от гаранциите за демокрация и свободно развитие на личността.
  79. 80 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#77] от "boevbisser":

    ОДС се разпадна, защото още в старото СДС имаше внедрени агенти на Д. Сигурност и това всеки го знае.
    Остана относително чисто само сегашното СДС, за което и ще гласувам, ако се явят сами на избори.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  80. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  81. 82 Профил на Росен    Радославов
    Росен Радославов
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#79] от "IKOOTTVA":

    Волгин е постоянно по БНР. Сега и тая с него.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  82. 83 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#71] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":
    "Обаче това не дава отговор ЗАЩО същият този народец прясно обран през 97-ма до шушка пак си избра червените. При това два пъти. Чак до 2009-та все тях избираше."

    Народецът през 2001 година беше подлъган да избере Симеон , като си мислише , че и той е като баща си "монархофашист" , а той се оказа монархокомунист. На тези избори СДС на Костов , въпреки политическото цунами на НДСВ победи БСП , които се класираха на трето място в тези избори. Ако не бяха докарали Симеот , Костов убедително щеше да победи за втори мандат , въпреки бясната медийна канонада срещу него.

  83. 84 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#64] от "nij50393132":накрая е "що избрахТЕ Резидента радев".
    —цитат от коментар 69 на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия


    Да съм казал, че всички сме малоумни и ще допуснем подобие като Цеца за държавен глава. Казах гербаджиите. Не внимаваш!

  84. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 86 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3295 Разстроено

    До коментар [#80] от "Росен съм аз а Путлер да спасява Русия":

    Няма да се явят, дадоха под наем, да не кажа продадоха марката на Герб, за да могат такива като Йорданов да намажат като за последно, а Герб да лъже старите седесари. С две думи - търгаши и нагаждачи, такива останаха там, уви.

  86. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  87. 88 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    До коментар [#73] от "wkk57607068":Йорданов и особено Джамбазки ни представят страхотно.Срама са сергейчо и Милиончева. Те докараха беди на България.
    —цитат от коментар 78 на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия


    Напротив, Йорданов и цялата шайка на ГЕРБ и ОП в ЕП замазват на Бойко делаверите, гласуват без да мислят и са там за тлъстите заплатки. Това са продажници.

  88. 89 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2871 Любопитно

    Сашко Йорданов и той ли е бил основател на СДС, защото не си го спомням да се е появавал на минитгите на СДС до 1990г.?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  89. 90 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Александър Йорданов е поредното недоразумение...... което не си пие хаповете..... Еманация на дясната простотия....

  90. 91 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2871 Весело

    "Само г-н Георги Марков го превъзхожда, защото него го гонят и джендърите :)))"

    Подсети ме за бандата на четиримата - Ал.Йорданов, Георги Марков, Стоян Ганев и Венци Коня които бяха предтечите на тъмносиньото СДС на Костов, така че не знам защо обвинява гуруто си?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  91. 92 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 945 Неутрално

    Александър Йорданов е още едно доказателство за клиентелизъм и гьон-суратлък!


    До коментар [#89] от "Julian Mall":


    Сашко Йорданов и той ли е бил основател на СДС, защото не си го спомням да се е появавал на минитгите на СДС до 1990г.?!
    —цитат от коментар 89 на Julian Mall


    Почакал е да види за благоприятна посока на вятъра!

  92. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#27] от "dzenlandia":
    "Силвия Великова може някога да е била добър журналист, но едва ли някой ще седне да спори, че днес тази жена просто не е обективна, пристрастна е и преследва определена политическа линия (тази на ДБ)."

    Винаги е била необективна и пристрастна и е преследвала политическата линия не на ДБ (това е абсурдно) , а на БСП.

  93. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  94. 95 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Ами то такива "личности" са най-големите ни евроатлантици. Като почнем от нелепите Соломон Паси, Иво Инджев, Плевналиев, Цветанов и т.н.
    Заради тях САЩ се принудиха да пуснат пак "Свободна Европа", защото тези малоумници така унищожават имиджа на Америка, че след 30г свободна изява в медиите на гореспоменатите атлантици, народът стана много по-русофилски отколкото е бил в началото на 90те. Ал. Йорданов и Плевналиев упорито губят борбата със собствените си бесове, което си личи все по-отчетливо в изказванията им. На малоумника все Русия или америка им е виновна за собствената си несъстоятелност.

  95. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  96. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 98 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 2291 Неутрално

    Силвия Великова не е никаква журналистка. През цялото време се държеше като политическо лице. Във въпросите си изисква точно определени от нея оговори и непрекъснато го прекъсваше че не и отговарял правилно. Когато той говореше неща които не пасваха на нейната политическа ориентация тя си позволяваше подмятания, които я издаваха.

    Статията по горе естествено изкривява картинката. Пак ни се споменава измисленото 111 то място по свобода на словото, което е опора на политически ангажираните журналисти като Великова и тези тук.
    Статията разчита и хората след като я прочетат да не си направят труда да чуят записа.
    Аз в него журналистика не намирам: това са реплики между двама политически противници, единият от които подло се е маскирал и ползва привилегиите да е 'журналист'.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  98. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 100 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Сашко е просто един маргинал, read only. Политическа еднодневка, с мозък на винарка.Такива като Сашко опростачиха и профанизираха прехода в БГ и отвориха широко вратите на комунисти и мицифаи да крачат дружно в един и същи строй.А, това - Според Йорданов "СДС не е спомен, а политическа реалност" оставям без коментар. Какво ли не прави човек, за да закърпи с некое мижаво евро, изтънялата си съвест.Ако изобщо някога е имал, де..
    —цитат от коментар 11 на SSS


    +++++++
    Един от многото търсачи на политически проекти за които да се закачи и да се чувства значим.
    И е изключително меркантилен този.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK