Защо ли се манипулират по такъв начин данните и за ЧИЕ успокоение се прави?! Защо ли починалите, Бог да ги прости, избират неделите да са с по-малко сълзи? Защо въобще се публикуват подобни неща, след като така или иначе всички ще минем по реда си, а не се обръща повече внимание на лечението и профилактиката преди него? Защо ли най-значимото е какви хладилници, при каква температура ще се доставят по места...?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
След този цитат от статията няма нужда и да коментираме:
"..Данните за новозаразените трябва да се четат с уговорката, че от от ноември нататък представят само част от реалната картина в страната, защото се базират само на резултатите от PCR тестовете - единствените официално признати от държавата. Статистиката не включва информацията от бързите антигенни тестове, въпреки че техният брой нарасна рязко от началото на ноември, когато започнаха да се използват във фургоните за триаж пред болниците, както и в COVID центровете в големите градове.."
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
"..."Броят на новите случаи на COVID-19 и на смъртността не намаляват с очакваните темпове след въвеждането на нови мерки, защото има скрита заболеваемост. Има заразени хора, които предпочитат да не се изследват, не позволяват да ги обхванем – да карантинираме тях и близките им“ - това обяви директорът на "Пирогов“ проф. Асен Балтов пред bTV ....."
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
След почти една година, в която всеки понеделник данните са едни и същи наистина няма нужда от коментари. Всеки с грам мозък отдавна е разбрал, защо данните в понеделник са силно занижени. За другите има заговор и прочее глупости.
Айде стига с тая пропаганда за бройки 'излекувани' - кой, от какво ги и с какви терапии ги е лекувал ? Чакаме ги 10 дни и ако не умрат, значи сме ги 'излекували' ?
Една идея по-коректен заместител е 'оздравели' (въпреки че има и по-точни).
Ако на ББ, ПКП, президентшата и охраната им, им правят по 2 теста дневно (сутрин и вечер), при 100 на ден теста бройката 'установени заболели' ще е близка до 0.
В по-голямата си част това са хора, на които им е изтекла двуседмичната карантина. Какво е състоянието им и дали са напълно възстановени не знае никой.
'Излекуван"и "оздравял" не са синоними.... Човек може да е оздравял, без да е лекуван. Може да е лекуван и като свърши клиничната пътека, да бъде изписан за долекуване, без да е оздравял... А може и да е отчетен за излекуван, пък да не е оздравял, защото много от симптомите отшумяват за няколко месеца...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Умньо, направи си труда да видиш, че в цял свят е така. САЩ - за изминалата седмица - 3 000+ починали на ден, вчера - 1 400 Германия - за изминалата седмица - около 800 починали на ден, вчера - 350. И така нататък. За цяла година не можа ли да го схванеш това нещо или ще ти трябва още една?
"Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."
Има ли някой все още който да се съмнява какви идиоти са накацали по върховете на управлението на държавите по света ? Идиотията е тотална но в повечето уж демократични страни и в ЕС параноята и безпомощността е пълна ... А у нас дори няма какво да говорим- ние сме пример за всяко нещо с отрицателен знак кое как не трябва да се прави. Примери - навсякъде обсъждат какви да бъдат мерките и наблягат на профилактика и на производство на серуми и ваксини против вируса като крайна мярка налагат изолация , карантина , локдаун но обезщетяват бизнеса и гражданите с безвъзмездни бонуси а глобите им са 135 евро , а у нас КПП та бариери, глоби от 5000 лв , пълен хаос в здравеопазването , ще борят капкова инфекция с милиционерски мерки , сега заради някакъв нов ковид щам изолиран в Англия докато някои държави от ЕС наложиха седмична или 10 дневна забрана за пристигащи или заминаващи полети от и за Англия а нашите наложиха карантина от 20 декември до 31 януари.... Идиотията тук е с космически размери . И понеже им знам престъпния манталитет казах още през март че това положение с извънаредните мерки е като диктатура която ще я удължават до изборите....
Не можеш да ходиш на кръчма, на бар и на МОЛ. А учениниците и на училище.
И миналия четвъртък лицето което изпълнява ролята на министър наздравеопазването след като декларира колко много е недоволен от резултатите, това което обяви бяха единствено планирани смекчавания на 'мерките' (ресторанти в хотели ще работят, скоро ще отварят училища и градини и тн.)
Някой, някъде да е формулирал публично конкретни очаквания и план за действие в зависимост от резултатите ? При хх броя това правим онова ?
Всичко е шменти-капели и имитация на дейност за пред населението...
Нямаше начин британците да не се прочуят, просто нямаше начин... Тежки дни за сънародниците ни, които искаха за празниците да се приберат в родните си домове...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Да не забравяме как народната власт беше оградила паркове (развъдник на заразата) с София с ленти и кучкарите се трупаха на тумби на тротоарите около тях.
И как милиционерите орханяваха на смени пешеходните пътеки към Витоша, за да не би някой да отиде пеша в планината и заради него ВСИЧКИ ДА ИЗМРЕМ.
И после тия същите милиционери искаха 30% увеличение на заплатата, защото са се борили със заразата на първа линия.
Не че не върлува кофти болест... върлува ... ама всичко по реакцията на заплахата е пълно шменти капели. Просто нов шанс за нови схеми да се открадне нещо.
કટાક્ષ
'лице за което някъде има запис че в някакъв момент е дало поне един положителен резултат на ПЦР тест (може и да не го е правило) и за което десет дни по-късно все още няма официална информация да е умряло'
Може би 'ПЦР-положителен-все-още-жив-10-дни-по-късно' е възжмоно най-краткото.
Отделна тема е какво точно мерят ПЦР тестовете, какви са факторите за грешка, кой съпоставя дали човека е жив или не, как се обобщава информацията ... и как се дообработва преди публикуване.
Чичко Сталин беше казал че не е важно кой / как гласува. Важно е кой брой бюлетините и публикува резултатите.
А в конкретния случай, интересното е че може да си излекуван (влязъл в официалната статистика публикувана в статистиката) и умрял.
(десет дни след теста си жив, на дванайстия се получават усложнения)
а още по-интересното е че може да си умрял даже преди да си излекуван, кой ще се занимава с такива детайли като да издирва всеки излекуван дали още е бил жив към съответната дата.
Кога ще видим и антигенните в сметката, нали "решиха"? Март? Сега не става - да не се плаши населението преди Празниците! Март също не е подходящо! Избори идват!И Великден! Най-подходящо е преди Задушница!
До коментар [#13] от "Ан Он":В по-голямата си част това са хора, на които им е изтекла двуседмичната карантина. Какво е състоянието им и дали са напълно възстановени не знае никой.
Ми супер - тази прослойка да ги водим 'декарантинирани' и така да ги пишем в табличките ?
Дали някой изобщо проверява дали са починали ? Или просто бройката официално карантинирани на дата Х ги броим за 'излекувани' на дата Х + 10 (или Х + 14 или каквато е там) ?
Това са просто едни числа дето пропагандната машина контролира и публикува според текущите цели. Няма никаква методология какво и как се смята. Няма никаква публична (сурова) информация в реално време. Ама за какво ни сурова информация - има си разни хора дето им се плаща за да я 'обработят' и да ни я 'презентират'...
Отчетите на НСИ са единствените на които може що-годе да се вярва (макар че тях могат да контролират).
કટાક્ષ
Абе що още се мъчат, ами не престанат въобще да тестват? Чул съм и съм чел, за хора, които боледуват и нарочно не си правят тестове. За фирми, в които си работят в цеховете болни и здрави.
Нямаше начин британците да не се прочуят, просто нямаше начин... Тежки дни за сънародниците ни, които искаха за празниците да се приберат в родните си домове...
Само да попитам с какво се прочуха? С това, че не лъжат и не крият ли? За това, че веднага информираха всички за новият щам включително и онези изтърсаци от СЗО? Виждам, че ти липсва Комунистическият подход към ситуацията ама в нормалните държави е така.....
Може би определени организации са внесли по-големи бройки от определени тестове?
И когато на като на народа му писна да си плаща сам, най-накрая беше взето решение да минава през здравната каса (където плащаме всички солидарно през осигуровките си) ?
А може би като затихне пандемията, ще има ударно тестване инициирано от народната власт - за да сме сигурни че всички наистина са се излекували (па и нема да ги изхвъляме тия вече закупени тестове) ?
Теоретично, можем да затворим цялото население във вече подготвените от народната власт убежища от ядрена война. (Където недостигат - в обикновени мазета).
Властта може да използва специализираните структури и да осигури навременна доставка на храна и всякакви други материали от първостепенна нужда за всички 'потребители' да кажем за шест месеца.
Проблемът е какво се случва като минат тези шест месеца и пуснеш населението пак да щъка. Звярът ще е умрял от глад и ще се отишал пак да яде прилепи?
Твърде много протести срещу всичко отблъсна хората от опозицията и протестиращите. Тоталният нихилизъм на Радев, Нинова, Мангъров, Отровното трио и Мая Манолова хвърлиха българите в отчаянието че отново ще трябва да гласуват за тиквата.
Данните са "давани от държавната Единна информационна система", което значи, че те предварително са проверени и манипулирани от държавата. С други думми това са данни удобни на другарите от ГЕРБ/МВРО.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
"Може да е оздравял без да е лекуван". Напълно възможно, но съм със съмнение, че е имал точно ковид. При направен ПСР тест какво се търси? Тесттът не е направен за този вирус, освен ако ковид 19 не е познат/създаден още от 80-е години, и открива частици и от други коронавирусни инфекции, с които човек се е срещнал някога във времето. И които не биха влошили здравето или да има опасност за живота от тях. А дали тези хора от статистика не са прекалали сезонен грип?
И вероятно затова винаги във вторник данните са втрещяващи. Имаш ли обяснение, защо в понеделник уж ги манипулират, а през останалите дни и особено във вторник, не. Или и ти пишеш глупости за норматив?
До коментар [#4] от "mitko11": До коментар [#16] от "bulgarin.": До коментар [#31] от "stefan_b": До коментар [#40] от "ply53697030":
Статистиката е добра когато се прави добре... "Нека да започнем да пишем за всяка смърт от глад, туберкулоза, рак със същите подробности (с много повече такива смъртни случаи, отколкото от COVID) и да видим реакцията на хората?" ... и реакцията на хората е ступор с много важната мисла, като при разминаване с бърз влак - не се навеждайте навън! Ааа, макар не всички да са в купе от първа класа.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Защо ли се манипулират по такъв начин данните и за ЧИЕ успокоение се прави?! Защо ли починалите, Бог да ги прости, избират неделите да са с по-малко сълзи? __________________________________________ И аз това съм си за давал като въпрос. За малкото новорегистрирани е ясно, че е заради малкото тестове. Но за смъртността няма никаква логика. Защо в Неделите са винаги толкова по-малко?
В момента повечето хора си правят антигенни тестове и то в домашни условия, за да избегнат карантиниране и намеса от страна на властите в личния и живот и избори. Статистиката изобщо не може да отрази този процес и по тази причина е абсолютно изкривена.
Абсолютно съм съгласен. Които след 10 дни (не 14) не са умрели, статистиката ги смята за "излекувани". И то без да са тествани. Това днес си проличава особено ясно: при 790 теста общо за деня - 1732 "излекувани".
До коментар [#10] от "Patsis":Не им вярваме, но и медицинските власти нямат начин да обхванат процеса.
—цитат от коментар 44 на Ridiculous Върнете стария сайт!
Съгласен. Няма как да обхванат процеса. Твърде малко хора правят ПЦР тестове. Според мен просто ако направят едно анонимно телефонно проучване и попитат хората кой, кога и как е боледувал ще получат доста по-реалистична информация.
Писах по-горе "Чер гологан не се губи!" и чак после се сетих, че се получава игра на думи с фамилията на човечеца. Гологан - стара българска сребърна монета от 10 стотинки. Чер гологан - хем фалшива, хем дребна монета. Мангър - дребна османска монета.
До коментар [#44] от "Ridiculous Върнете стария сайт!":
но и медицинските власти нямат начин да обхванат процеса.
—цитат от коментар 44 на Ridiculous Върнете стария сайт!
Медицинските власти са оторизирани от народната власт и (според цитат от лицето изпълняващо длъжността на министър на здравеопазването) могат да използат "цялата сила на държавата".
Епа колко сила има тая държава - все може да сложи 200 милиционера - по един при всяка лаборатория - да им купи държавата по един вестник и един молив - и да броят бройките за резултата от всеки тест. Вечерта като се прибират в районното, преброяват чертичките и на другия ден ще имаме кристално чиста картина на текущата ситуация.
Разбира се, има вариант и да се направи някаква елементарна електронна система дето да брои някакви простички числа, ама с какво ще си запълват времето милиционерите ?
કટાક્ષ
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Padrino
Рейтинг: 533 ВеселоСамо 166 нови случая? Край, ПОБЕДИХМЕ вируса, Боко сега да отвори Чалготеките веднага, за да може народа да празнува 😂😂😂
mitko11
Рейтинг: 2097 ВеселоДо коментар [#1] от "padrino":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДа правят най-много по 100 теста на ден...
Няма да има повече от 30-40 души заразени.....
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2538 ЛюбопитноЗащо ли се манипулират по такъв начин данните и за ЧИЕ успокоение се прави?! Защо ли починалите, Бог да ги прости, избират неделите да са с по-малко сълзи? Защо въобще се публикуват подобни неща, след като така или иначе всички ще минем по реда си, а не се обръща повече внимание на лечението и профилактиката преди него? Защо ли най-значимото е какви хладилници, при каква температура ще се доставят по места...?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.mitko11
Рейтинг: 2097 НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовСлед този цитат от статията няма нужда и да коментираме:
"..Данните за новозаразените трябва да се четат с уговорката, че от от ноември нататък представят само част от реалната картина в страната, защото се базират само на резултатите от PCR тестовете - единствените официално признати от държавата. Статистиката не включва информацията от бързите антигенни тестове, въпреки че техният брой нарасна рязко от началото на ноември, когато започнаха да се използват във фургоните за триаж пред болниците, както и в COVID центровете в големите градове.."
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4029 НеутралноПунта мара и шменти капели на едро.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!mitko11
Рейтинг: 2097 ЛюбопитноИ едно мнение от специалист:
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов"..."Броят на новите случаи на COVID-19 и на смъртността не намаляват с очакваните темпове след въвеждането на нови мерки, защото има скрита заболеваемост. Има заразени хора, които предпочитат да не се изследват, не позволяват да ги обхванем – да карантинираме тях и близките им“ - това обяви директорът на "Пирогов“ проф. Асен Балтов пред bTV ....."
ply53697030
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "mitko11":
След почти една година, в която всеки понеделник данните са едни и същи наистина няма нужда от коментари. Всеки с грам мозък отдавна е разбрал, защо данните в понеделник са силно занижени. За другите има заговор и прочее глупости.
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноАйде стига с тая пропаганда за бройки 'излекувани' - кой, от какво ги и с какви терапии ги е лекувал ? Чакаме ги 10 дни и ако не умрат, значи сме ги 'излекували' ?
કટાક્ષЕдна идея по-коректен заместител е 'оздравели' (въпреки че има и по-точни).
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4029 НеутралноДо коментар [#8] от "Ан Он":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това са преболедували а не излекувани. Ако се появи лечител ще му дадат всички световни награди на минутата.
Patsis
Рейтинг: 920 НеутралноДо коментар [#1] от "padrino":
166 нови случая
Вервайте ми!
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноАко на ББ, ПКП, президентшата и охраната им, им правят по 2 теста дневно (сутрин и вечер), при 100 на ден теста бройката 'установени заболели' ще е близка до 0.
Статистиката ще доближи тази на Виетнам. કટાક્ષ
Patsis
Рейтинг: 920 ВеселоДо коментар [#6] от "mitko11":
Че кому се иска да го карантинират тъкмо на Рождество и Нова година?
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":
કટાક્ષБързо търсне в статията, намира 9 споменавания на 'излекувани' и 0 споменавания на 'преболедували'.
От 9 месеца мълча, ама ми писна от тая пропаганда.
То не стига че и числата си ги генерираме както си искаме (защото публично оповестена методология няма), ама и етикетите дето им лепим ...
ply53697030
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "Ан Он":
В по-голямата си част това са хора, на които им е изтекла двуседмичната карантина. Какво е състоянието им и дали са напълно възстановени не знае никой.
mitko11
Рейтинг: 2097 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "Ан Он":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов'Излекуван"и "оздравял" не са синоними....
Човек може да е оздравял, без да е лекуван. Може да е лекуван и като свърши клиничната пътека, да бъде изписан за долекуване, без да е оздравял...
А може и да е отчетен за излекуван, пък да не е оздравял, защото много от симптомите отшумяват за няколко месеца...
bulgarin.
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
"Аз съм бил всякога българин и ще бъда не само до гроб такъв, но още и после смъртта ще оставя завещание и прахът ми да не се смеси с друга народност."Умньо, направи си труда да видиш, че в цял свят е така.
САЩ - за изминалата седмица - 3 000+ починали на ден, вчера - 1 400
Германия - за изминалата седмица - около 800 починали на ден, вчера - 350.
И така нататък. За цяла година не можа ли да го схванеш това нещо или ще ти трябва още една?
mils5656
Рейтинг: 426 НеутралноИма ли някой все още който да се съмнява какви идиоти са накацали по върховете на управлението на държавите по света ? Идиотията е тотална но в повечето уж демократични страни и в ЕС параноята и безпомощността е пълна ... А у нас дори няма какво да говорим- ние сме пример за всяко нещо с отрицателен знак кое как не трябва да се прави. Примери - навсякъде обсъждат какви да бъдат мерките и наблягат на профилактика и на производство на серуми и ваксини против вируса като крайна мярка налагат изолация , карантина , локдаун но обезщетяват бизнеса и гражданите с безвъзмездни бонуси а глобите им са 135 евро , а у нас КПП та бариери, глоби от 5000 лв , пълен хаос в здравеопазването , ще борят капкова инфекция с милиционерски мерки , сега заради някакъв нов ковид щам изолиран в Англия докато някои държави от ЕС наложиха седмична или 10 дневна забрана за пристигащи или заминаващи полети от и за Англия а нашите наложиха карантина от 20 декември до 31 януари.... Идиотията тук е с космически размери . И понеже им знам престъпния манталитет казах още през март че това положение с извънаредните мерки е като диктатура която ще я удължават до изборите....
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#6] от "mitko11":
કટાક્ષ> въвеждането на нови мерки
Че какви мерки са въвели ?
Не можеш да ходиш на кръчма, на бар и на МОЛ. А учениниците и на училище.
И миналия четвъртък лицето което изпълнява ролята на министър наздравеопазването след като декларира колко много е недоволен от резултатите, това което обяви бяха единствено планирани смекчавания на 'мерките' (ресторанти в хотели ще работят, скоро ще отварят училища и градини и тн.)
Някой, някъде да е формулирал публично конкретни очаквания и план за действие в зависимост от резултатите ? При хх броя това правим онова ?
Всичко е шменти-капели и имитация на дейност за пред населението...
hamiltonf
Рейтинг: 4368 НеутралноНямаше начин британците да не се прочуят, просто нямаше начин... Тежки дни за сънародниците ни, които искаха за празниците да се приберат в родните си домове...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.pariah
Рейтинг: 908 НеутралноКога ще видим и антигенните в сметката, нали "решиха"?
- A witty saying proves nothing. VoltaireМарт?
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#17] от "mils5656":
Да не забравяме как народната власт беше оградила паркове (развъдник на заразата) с София с ленти и кучкарите се трупаха на тумби на тротоарите около тях.
И как милиционерите орханяваха на смени пешеходните пътеки към Витоша, за да не би някой да отиде пеша в планината и заради него ВСИЧКИ ДА ИЗМРЕМ.
И после тия същите милиционери искаха 30% увеличение на заплатата, защото са се борили със заразата на първа линия.
Не че не върлува кофти болест... върлува ... ама всичко по реакцията на заплахата е пълно шменти капели. Просто нов шанс за нови схеми да се открадне нещо. કટાક્ષ
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноАбсолютно съгласен.
Правилния термин в случая е нещо като
'лице за което някъде има запис че в някакъв момент е дало поне един положителен резултат на ПЦР тест (може и да не го е правило) и за което десет дни по-късно все още няма официална информация да е умряло'
(това е опростения вариант)
કટાક્ષ
ButtHead
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "hamiltonf":
И какво им пречи да се приберат? Полети до Истанбул все още има. Е, няма да е, като с Уиз или Райън, но ако имат голямо желание, начини все още има.
Ан Он
Рейтинг: 1475 Неутрално[quote#22:"Ан Он"][/quote]
કટાક્ષМоже би 'ПЦР-положителен-все-още-жив-10-дни-по-късно' е възжмоно най-краткото.
Отделна тема е какво точно мерят ПЦР тестовете, какви са факторите за грешка, кой съпоставя дали човека е жив или не, как се обобщава информацията ... и как се дообработва преди публикуване.
Чичко Сталин беше казал че не е важно кой / как гласува. Важно е кой брой бюлетините и публикува резултатите.
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноА в конкретния случай, интересното е че може да си излекуван (влязъл в официалната статистика публикувана в статистиката) и умрял.
(десет дни след теста си жив, на дванайстия се получават усложнения)
а още по-интересното е че може да си умрял даже преди да си излекуван, кой ще се занимава с такива детайли като да издирва всеки излекуван дали още е бил жив към съответната дата.
કટાક્ષ
Patsis
Рейтинг: 920 ВеселоДо коментар [#20] от "pariah":
Кога ще видим и антигенните в сметката, нали "решиха"?
Март?
Сега не става - да не се плаши населението преди Празниците!
Март също не е подходящо! Избори идват!И Великден!
Най-подходящо е преди Задушница!
Patsis
Рейтинг: 920 НеутралноДо коментар [#22] от "Ан Он":
Правилният термин е " снети от отчет приживе". Дали ще се гътнат след два-три дни от инфаркт или инсулт като последствие от коронавируса не е важно.
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноМи супер - тази прослойка да ги водим 'декарантинирани' и така да ги пишем в табличките ?
Дали някой изобщо проверява дали са починали ? Или просто бройката официално карантинирани на дата Х ги броим за 'излекувани' на дата Х + 10 (или Х + 14 или каквато е там) ?
કટાક્ષ
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноАбе не е ясно даже дали е 'преживе'.
Това са просто едни числа дето пропагандната машина контролира и публикува според текущите цели. Няма никаква методология какво и как се смята. Няма никаква публична (сурова) информация в реално време. Ама за какво ни сурова информация - има си разни хора дето им се плаща за да я 'обработят' и да ни я 'презентират'...
Отчетите на НСИ са единствените на които може що-годе да се вярва (макар че тях могат да контролират). કટાક્ષ
Маршалов
Рейтинг: 136 НеутралноАбе що още се мъчат, ами не престанат въобще да тестват? Чул съм и съм чел, за хора, които боледуват и нарочно не си правят тестове. За фирми, в които си работят в цеховете болни и здрави.
мурзилкаstefan_b
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
Както вече каза специалистът Мангъров (нещо се позагуби - що ли) - няма дефинитивно лечение. При заболяване - пижамата, в леглото и супички. Да.
Padrino
Рейтинг: 533 ЛюбопитноСамо да попитам с какво се прочуха? С това, че не лъжат и не крият ли? За това, че веднага информираха всички за новият щам включително и онези изтърсаци от СЗО?
Виждам, че ти липсва Комунистическият подход към ситуацията ама в нормалните държави е така.....
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноМоже би определени организации са внесли по-големи бройки от определени тестове?
И когато на като на народа му писна да си плаща сам, най-накрая беше взето решение да минава през здравната каса (където плащаме всички солидарно през осигуровките си) ?
А може би като затихне пандемията, ще има ударно тестване инициирано от народната власт - за да сме сигурни че всички наистина са се излекували (па и нема да ги изхвъляме тия вече закупени тестове) ?
કટાક્ષ
Иван
Рейтинг: 323 НеутралноТвърде много политика в комбинация с безсмислени и античовешки мерки отблъснаха хората и желанието им за съдействие .
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#31] от "stefan_b":
કટાક્ષТеоретично, можем да затворим цялото население във вече подготвените от народната власт убежища от ядрена война. (Където недостигат - в обикновени мазета).
Властта може да използва специализираните структури и да осигури навременна доставка на храна и всякакви други материали от първостепенна нужда за всички 'потребители' да кажем за шест месеца.
Проблемът е какво се случва като минат тези шест месеца и пуснеш населението пак да щъка. Звярът ще е умрял от глад и ще се отишал пак да яде прилепи?
Лъв
Рейтинг: 426 НеутралноОт нас си зависи
varna_moreto81
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "Иван":
Твърде много протести срещу всичко отблъсна хората от опозицията и протестиращите. Тоталният нихилизъм на Радев, Нинова, Мангъров, Отровното трио и Мая Манолова хвърлиха българите в отчаянието че отново ще трябва да гласуват за тиквата.
Храбър
Рейтинг: 1369 НеутралноДанните са "давани от държавната Единна информационна система", което значи, че те предварително са проверени и манипулирани от държавата.
С други думми това са данни удобни на другарите от ГЕРБ/МВРО. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Petia Nikolova
Рейтинг: 276 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "mitko11":
"Може да е оздравял без да е лекуван". Напълно възможно, но съм със съмнение, че е имал точно ковид. При направен ПСР тест какво се търси? Тесттът не е направен за този вирус, освен ако ковид 19 не е познат/създаден още от 80-е години, и открива частици и от други коронавирусни инфекции, с които човек се е срещнал някога във времето. И които не биха влошили здравето или да има опасност за живота от тях. А дали тези хора от статистика не са прекалали сезонен грип?
ply53697030
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "Храбър":
И вероятно затова винаги във вторник данните са втрещяващи. Имаш ли обяснение, защо в понеделник уж ги манипулират, а през останалите дни и особено във вторник, не. Или и ти пишеш глупости за норматив?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2538 ВеселоДо коментар [#4] от "mitko11":
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.До коментар [#16] от "bulgarin.":
До коментар [#31] от "stefan_b":
До коментар [#40] от "ply53697030":
Статистиката е добра когато се прави добре...
"Нека да започнем да пишем за всяка смърт от глад, туберкулоза, рак със същите подробности (с много повече такива смъртни случаи, отколкото от COVID) и да видим реакцията на хората?"
... и реакцията на хората е ступор с много важната мисла, като при разминаване с бърз влак - не се навеждайте навън! Ааа, макар не всички да са в купе от първа класа.
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
Защо ли се манипулират по такъв начин данните и за ЧИЕ успокоение се прави?! Защо ли починалите, Бог да ги прости, избират неделите да са с по-малко сълзи?
__________________________________________
И аз това съм си за давал като въпрос. За малкото новорегистрирани е ясно, че е заради малкото тестове. Но за смъртността няма никаква логика. Защо в Неделите са винаги толкова по-малко?
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#1] от "padrino":
В момента повечето хора си правят антигенни тестове и то в домашни условия, за да избегнат карантиниране и намеса от страна на властите в личния и живот и избори. Статистиката изобщо не може да отрази този процес и по тази причина е абсолютно изкривена.
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#10] от "Patsis":
Не им вярваме, но и медицинските власти нямат начин да обхванат процеса.
Михаил Йорданов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "Ан Он":
Абсолютно съм съгласен. Които след 10 дни (не 14) не са умрели, статистиката ги смята за "излекувани". И то без да са тествани. Това днес си проличава особено ясно: при 790 теста общо за деня - 1732 "излекувани".
petiopit
Рейтинг: 217 НеутралноСъгласен. Няма как да обхванат процеса. Твърде малко хора правят ПЦР тестове. Според мен просто ако направят едно анонимно телефонно проучване и попитат хората кой, кога и как е боледувал ще получат доста по-реалистична информация.
Михаил Йорданов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "stefan_b":
Да, наистина, някой знае ли какво става с Мангъров, да не е влязъл в статистиката?
Patsis
Рейтинг: 920 ВеселоДо коментар [#47] от "Михаил Йорданов":
някой знае ли какво става с Мангъров, да не е влязъл в статистиката?
Чер гологан не се губи!
Patsis
Рейтинг: 920 ВеселоДо коментар [#47] от "Михаил Йорданов":
Писах по-горе "Чер гологан не се губи!" и чак после се сетих, че се получава игра на думи с фамилията на човечеца.
Гологан - стара българска сребърна монета от 10 стотинки. Чер гологан - хем фалшива, хем дребна монета.
Мангър - дребна османска монета.
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#43] от "Ridiculous Върнете стария сайт!":
Изглежда че Вие си мислете че властта (съответно статистиката) изобщо я интересува реалната информация (и особено публикуването и) ?
Моите наблюдения са абсолютно различни. Властта се интересува от максимално прикриване / контролиране на информацията.
કટાક્ષ
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#44] от "Ridiculous Върнете стария сайт!":
Медицинските власти са оторизирани от народната власт и (според цитат от лицето изпълняващо длъжността на министър на здравеопазването) могат да използат "цялата сила на държавата".
Епа колко сила има тая държава - все може да сложи 200 милиционера - по един при всяка лаборатория - да им купи държавата по един вестник и един молив - и да броят бройките за резултата от всеки тест. Вечерта като се прибират в районното, преброяват чертичките и на другия ден ще имаме кристално чиста картина на текущата ситуация.
Разбира се, има вариант и да се направи някаква елементарна електронна система дето да брои някакви простички числа, ама с какво ще си запълват времето милиционерите ? કટાક્ષ
Ан Он
Рейтинг: 1475 НеутралноДо коментар [#48] от "Patsis":
કટાક્ષАз лично не мога да разбера какъв е проблемът на част от населението с Мангъров.
Преди 7-8 месеца беше казал че и да се скрият всички в мазетата, вируса няма да изчезне и че демонтирането пейките от парковете не решава проблема.
Може и да има и някакви други изказвания с които не съм запознат.
petiopit
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#52] от "Ан Он":
Ами като през средновековието. Ако убиеш вестоносеца лошата новина може да изчезне.