Да да. Тия неща не са си били там. Какъв срок за ремонт, поддала конструкция на тунел, по който се движи влак. Това със шпакловка и латекс не става или с подмазване на фуги. А да видим дали ще намерят инженер, който да се върже да им подпише за ремонт. Изгребва се и наново. А 75 млн отишли в кофата европейски пари как ще ги оправят, да му мислят. Прокуратурата трябва да се задейства час по-скоро.
" Проблемният почвен пласт от около 10 метра е попаднал между две укрепвания, които са през 50 метра, се разбра още от думите му."
Защо правите укрепвания през 50 метра там, където е ясно, че подобно явление " плаващ пясък" ще повдигне релсите ? Метрото ни е сравнително ново и вече започваме с ремонт на ремонта.....
Дали някой е претупал работата? Като са копаели, не са ли забелязали нещо по-специално в това място? Сега може да се наложи да замразяват около тунела.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
Неграмотници. Така е като "наши" фирми се учат и усвояват от парите на данъкоплатците, било то тукашите или европейските. И с какво ще компенсирате хората за причиненото им неудобство?
И тоя плаващ пясък сега ли го намерихте?! Или сам е доплувал там, а преди това го е нямало?! Нещо предпроектни проучвания, геодезия, това, онова да е имало?! Питам, щото съм сигурен, че по това направление сте взели поне няколко милиона...
Надявам се това да помогне на хората от провинцията да разберат, че парите изливани в София не са за угода на разглезените софиянци. Това са общи пари, изливани В София , а не ЗА София. Все едно да виниш варненци за дупката на Гергов или за тръбата.
Не помогнахме на Украйна в най-трудния момент. Няма абсолютно никакво значение кой какво казва сетне, важното е какво направи.
То ясно че плаващият пясък е отплавал, но как така релсовият път се повдигнал вместо да потъне? По всичко изглежда, че проблемът е сериозен и ремонта няма да стане до изборите. Лоша е новината за Боко, Корни може да го задмине.
Четете бе гербери, като в Сингапур и Малайзия сте го направили, само дето там има смърно наказание.
... Ето какво обяснява и инж. Петър Костов от „Трейс груп холд“, ръководител на обекта „Трета метролиния“, в хвалебствено пиар интервю след откриването й: „Всеки един такъв мащабен обект ражда своите герои. Опитът и знанията, които натрупахме ни позволява да работим в различни точки на света… Много хора с труда си успяха през годините да изработят този чутовен проект… Екипът на Метрополитен за малко време успя да постигне чудеса и да направи метро, еквивалентно на всяка една подобна институция в световен мащаб. Мисля, че се нареждаме до най-големите Сингапур, Малайзия и т. н.“ А? Направо сингапурците да ни завидят на самочувствието… Ето и обясненията на инж. Боян Делчев, изпълнителен директор на „Трейс груп холд“ и главен проектант на трета линия на метрото: “В София тунелното строителство е предизвикателство за инженерите и строителите, защото има неподходящи песъчливи почви и подпочвени води, работи се на възлови кръстовища, с натоварен автомобилен трафик….“ Разбира ли читателят? Работело се под кръстовища с натоварен автомобилен трафик… Уникално в световната практика – метро да се строи под града… Инженерът продължава: „Начинът, по който се изпълни преминаването между метростанции 5 и 6, под действаща жп линия…, и в добавка почви от пясък и вода е пример за това, че българските инженери знаят какво и как да се направи“ (виж тук). Направо героизъм е извършен – тунелът минавал под жп линия, в почви от пясък и вода… И българските инженери знаели какво и как да направят. Е, видя се колко са знаели... ...
ГЕРБ е опасен за Вашето здраве! ГЕРБавите калинки от Метрополитена не успели да разберат, че имало плаващи пясъци под бетона, който са леели. Да се смее ли, да плаче ли човек! Не обърнали внимание върху какво изливат бетон, все едно правят селска кочина на двора, а не метро за няколко милиарда.
Щеше да е смешно, ако не е тъжно ... Новото ни метро стартира втора употреба, а вече върви към закриване. Да им дам идея - затворете метрото заради Ковид хахаха
При проучвателните работи такива провлеми се установяват. Ние, строителите от ГЕрП винаги ги научаваме последни – пример – магистралите, първо и второстепенните пътища, свлачища разни, а бе герберска работа, ТРЕЙСовска! "Разровиш ли я, ще мирише и ще горчи като отрова!" Модератора, това е цитат от голям български поет! Да не се обучаваме после!
Законът на Мърфи гласи: Ако при строителството на един кораб е допусната грешка, Мърфи ще открие грешката. Тук под Мърфи се разбира морето, кораба се строи на брега , а се експлоатира в морето. Че така и с метрото, темела тестван в сухо време, строежа в сухо време и накрая идва Мърфи и открива грешката. Не се гневете, грешки стават навсякъде по света. Тези, които са измислили закона на Мърфи също не им е било весело. Просто и нашето метро може да влезе в сериала за инженерните грешки, който върви по научните канали.
Да не подценяваме класиката от времето на учителя МУ: "Сушата, кишата, или Гришата"
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Така се натрупва опит в живота - с проби и грешки! Така се строи първото метро в една страна и като живущ в чужбина, трябва да ви кажа, че метрото е прекрасно. Возех се от надежда до НДК и след това до спирка Патриарх Евтимий. Единственото лошо нещо са мотрисите. Те са тесни и със седалки с гръб към прозорците - макар че новите са на Сименс, но въпреки това салонът е като на старите руски. В Германия седалките са с поглед посоката на движението и са три седалки в ред - 2+1. Влаковете се движат автоматично - без ватман. И тук често стават аварии с релсовия път - главно дефектни стрелки. Тогава отделни участъци се изолират и там се движат автобуси.
Ситуацията около новия метролъч е ясна: другарите окрадоха 90% от средствата, и понеже парите потънаха по чекмеджета, положението стана - ремонт веднага след откриването на участъка. Оставка, съд, затвор!
Как само се промениха нещата - Перловска река от канал, от бара за ден само се превърна в мощна и буйна река със страшни води, които подкопаха метрото!И не може да се сравнява нито с Австралийския залив, под който се движи метро, нито с този в Истанбул, където също построиха тунел неотдавна.Там явно водите са по-спокойни, не толкова дълбоки и опасни. А днес се появиха и плаващи пясъци в Хаджи Димитър!Внимавайте, всички живущи и гости на този квартал - грози ви опасност отвсякъде, нищо, че досега не сте си давали сметка. Ееех, жалки са всички гербери и всичко построено от тях, се руши, скапва и загива, само дни след откриването му.Пак си ги изберете, нали?!
Като на живеещ в чужбина да ти обясня. Всички сме ходили в чужбина, а аз на 3 континента и каква изненада возил съм се в друго метро. Да, прилично изглежда метрото именно защото е ново, а не ползвано 50г. - нормално е. Проби и грешки е имало в Лондон, Будапеща и Москва - строени преди почти 100г!!! И там има реки , пясъци, подпочвени води, освен това технологиите тогава са били много по-дървени!
На герб все нещо им пречи - плаващи пясъци под метрото, под Графа и плаващи камъни на чисто новия път за Рилски манастир и какво ли още не!!! За това и вие от чужбина масово гласуване за който искате само не за същата мафия. По-добре да я сменим тази ни съсипа.
Методи Андреев, който е доцент във УАСГ, обясни вчера при Дремджиев много грамотно на какво се дължи "проблема в метрото". Като се абстрахираме от техническите детайли и преведем обяснението с една дума: КРАДЕНЕ!
Когато стане ясно, че на територията се строят големи инфраструктурни обекти единствено и само за да се усвоява към нечия каса или чекмедже, нещата ще си дойдат на местата, и няма да има повече учудени. За да няма подобни случки в бъдеще, трябва тая шайка от неграмотни, по пък много лакоми калинки да бъде изрината из основи.
Леща от плаващи пясъци, подпочвени води и укрепления през 50 метра? Там тунелът трябва да е от стоманени черупки. Интересно е, че всички във форума знаем пост фактум за геологията на този участък, знаем какво трябва да е направено, някои дори а приори са знаели всичко, дори и в сянка, само изпълнителите на обекта са били в неведение!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
45
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Пътят към Рилския манастир не е чисто нов и винаги си е минавал под този стръмен срутващ се склон. Нова беше настилката и подпорната стена, която се оказа ниска, защото паднаха скали, които се откъртиха от склона над нея.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Плаващи обръчи от фирми са причина за пропадането! В цял свят има изградено метро в градове с много повече подпочвени води! В България всико пропада след една-две години, защото чужди фирми до търговете не се допускат, а само 5-6 местни играчи са абонрани за големите инфраструктурни проекти!
Този дрънка глупости, Всеизвестно е, че при плаващи пясъци телата потъват, а не се издигат, като релсите. Тяло, попаднало в плаващи пясъци, потъва до ниво, при което масата на тялото се изравнява с масата на изместената почва и тогава потопеният обект започва да плава, благодарение на архимедовата сила."
През 1865 г. собствениците на метрото купуват първия тунел под река Темза, построен през 1843 г. от сър Марк Брюнел, за да бъде продължена линията. Само 4 години след пускането на метрото с него вече се придвижват по 40 000 души на ден. Стремително се разширяват и други линии, което през 1884 г. свързва гара „Централ“ с метрото.
Колко проби и грешки трябва да направиш, при положение че има опит 155 години?
Слава Україні!
Ходете пеш, ма внимавайте около Хаджи Димитър, че тротоарите са върху същите плаващи пясъци. Е, нашите са малко странни - надигат обекти вместо да потъват в тях...
До коментар [#32] от "Един Българин":Пътят към Рилския манастир не е чисто нов и винаги си е минавал под този стръмен срутващ се склон. Нова беше настилката и подпорната стена, която се оказа ниска, защото паднаха скали, които се откъртиха от склона над нея.
—цитат от коментар 47 на Незнайко в Слънчевия град
А те така, само дето в участъка "като картичка" ремонтът на пътя е включвал и срутищното укрепително съоръжение, т.е. всичко е едно цяло и няма как да е друго, та по технология, която е и започнала първо се изгражда подпорната стена, после се укрепват скалите и накрая се полага асфалта - логично нали. като всекие тап се приема с документация и накрая ремонта на пътя се въвежда в експлоатация с Акт 16. Тулупий обаче, за да се изфука предизборно ги кара да асфалтират първо и да обявят абсолютно незаконно и без документи ремонта за ГОДЕН ЗА ПОЛЗВАНЕ. Е те тука е заровено кучети и СКАЛАТА го разкри. Чат ли си сега колко е прост тоя?
Плаващ пясък и две камили! Абе честно, като разбрах за повредата, всички плюеха аз се въздъжах щото ... случва се няма какво, ама това обяснение ми звучи крайно неубедително. Нямало движение на носещата конструкция а само на хидроизолацията. Дееее релсите на хидроизолацията ли сте ги наковали, та се нагънаха? Целия ремонт ще е за сметка на изпълнителя ама още не можем да докажем вина. Е ако не докажете вина, изпълнителя е толкова тъп та да направи ремонт за собствена сметка? Ще си го платим като попове.
На кой му пука бе! Да дадат на "строителя" още 200 милиона, да видим какво ще стане! Може пък нещо и да се получи. Ама поне едно официално закриване на метрото е редно да направят. Там с хорА, почерпки, веселин маронов, и накрая да му вържат лентата под бурните аплодисменти на обществеността! Нали за туй мсме ги избрали, за туй ги търпиме - да ни радват!
за мен е проектантска грешка. трейс като проектант ще си плати като поп от застраховката. а братоев гледа насрано, защото всичкото гербер е на баламатума за предизборната кампания и такива голове от близко разстояние нещо са им посвили перките.
Кое метро по-точно не може да се ползва? Няколкостотинте метра между предпоследната и последната спирка на една от линиите? Иначе вярно, може да се блоксира и цялото. Както направиха хората на Румен Радев през лятото.
Кое метро по-точно не може да се ползва? Няколкостотинте метра между предпоследната и последната спирка на една от линиите? Иначе вярно, може да се блоксира и цялото. Както направиха хората на Румен Радев през лятото.
Аз път точно това ползвам, дадох безбожно много пари за апартамент в Х.Димитър, защото вярвах в ГЕРБ и Бойко, я те виж как се уср...ха. Престъпници, в затвора и закривай тоя тумор ГЕРБ
Някой от ГЕРБ да каже как Йорданка е бясна на проектантите и надзора, как те са я накарали да подскочи от въртящия се стол в кабинета ѝ, как ще им светне червената лампа, как няма да видят обществена поръчка в следващите 50 години ...
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Незнам колко си е свършила работата геодезията в тази дупка наречена метро,но с тези подвижности вътре такава гробница става,само се питам кога.... Ма то верно ,че властимащите в метро не влизат,то е за простолюдието и тълпите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Говориш за новоспукания тръбопровод за отходни води ли?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Бойковото метро и бойковите магистрали неговата гордост са пълна скръб. Явно парите за геоложките проучвания са окрадени,тъй като са скрити видове работа и са мислели,че няма да излезе на яве,но "да" ама "не",дойде видьов ден. Бойковата прокуратура си мълчи и не казва дали ще правят разследване,защо метрото е станало така.
е, те от Трейс имат опит с пропаданията. Просто това ги изненада, че стана много бързо и системата за управление е автоматизирана и спря влака. Иначе и на Тракия почна да си друса по време на гаранцията, но не ги подгониха да си оправят бакиите.
Доколкото си спомням бойковото метро преди време имаше проблеми и лъча,който води към летището. Там каква беше причината? Някой знае ли? Може би пак кражбата на много пари от проекта
Като чета постовете оставам с впечатлението, че всичката антиправителствена измет се е упражнила в писане по въпроси от които въобще и хабер си няма! Който и да управляваше, този проблем щеше да излезе наяве.
Измет си ти, защото се хвърляш най-безогледно в защита на некадърността и безхаберието на ГЕРБ. Колкото до възторженото изявление, че "който и да управляваше,този проблем щеше да излезе наяве", с него ти просто демонстрираш пълно неразбиране на проблема, както и на размера на поражението получило се от некачественото проектиране. Ами я кото многознаещ да отговориш как беше избрана фирмата за строителството на третата линия, дали това не е същата, занимавала се със строителството на първата и на втората линия? По мое мнение тази проектантска грешка се дължи на занижаване отговорността и качеството при изпълнение на проекта. Старите проектанти просто са решили, че вече са много печени и могат да разхлабят колана.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#81] от "log_on": "Незнам колко си е свършила работата геодезията в тази дупка наречена метро,"
Не геодезията , а геологията. Но в случая , както обясни Методи Андреев, хидравличният натиск не е обезпечен чрез анкериране на бетоновата основа на релсовия път, в резултат на което той се повдига. Защо са допуснали това , строителите да отговарят. Всеки случай ремонтът ще бъде тежък и продължителен.
Не е без значение и липсата на каквато и да е кнкуренция при избора на изпълнителната фирма.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Едни зле-построени магистрали са опасни, но ако имаме зле-построено метро това определено е друга категория. Настръхва ми косата. Да не забравяме и че София е в сравнително земетръсен район.
Според мен говорим за престъпна форма на небрежност, много вероятно примесена с корупция ("усвоени" пари за проучвания и т.н.).
По телевизията съобщиха, че ГЕРБ са наели частна детективска агенция от Израел, която да разкрие цялата организирана група от плаващи пясъци в София, саботираща честния и всеотдаен труд на отрудената общинска мафия. На детективите от Тел Авив вече са изпратени снимки от местопрестъпленията - първа, втора и трета линия на метрото, тротоарите около метростанциите на първа, втора и трета линия, асфалта на Цариградско море, трасетата на всички по-централни и квартални улици на София, отнесената от плаващите пясъци канализация в 40% от столицата, паветата на Дондуков, плочките на Графа и èкмеджето на Асфалт паша, повдигнато и отворено от плаващите пясъци.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Николай Колев
Рейтинг: 3118 ВеселоАууу, каква изненада. Откъде да знае една калинка такива неща?
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДа да. Тия неща не са си били там. Какъв срок за ремонт, поддала конструкция на тунел, по който се движи влак. Това със шпакловка и латекс не става или с подмазване на фуги. А да видим дали ще намерят инженер, който да се върже да им подпише за ремонт. Изгребва се и наново. А 75 млн отишли в кофата европейски пари как ще ги оправят, да му мислят. Прокуратурата трябва да се задейства час по-скоро.
samoedin
Рейтинг: 3031 Неутрално" Проблемният почвен пласт от около 10 метра е попаднал между две укрепвания, които са през 50 метра, се разбра още от думите му."
Защо правите укрепвания през 50 метра там, където е ясно, че подобно явление " плаващ пясък" ще повдигне релсите ? Метрото ни е сравнително ново и вече започваме с ремонт на ремонта.....
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 273 НеутралноПак само Международното положение е виновно!
Хи-хи
Рейтинг: 1446 НеутралноНай-кратко използваното метро.
Да не излезе и морска вода. Възможно е близостта със Средиземно море да е виновна...
nessarox
Рейтинг: 1442 НеутралноPlаващи пясъци ли ???
Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)Ето го и Братоев
https://bird.bg/bratoev-hristov/
Гордостта на Борисов – Софийското Метро, всъщност е една машина за изсмукване на обществени и европейски средства.
stein
Рейтинг: 865 ЛюбопитноДали някой е претупал работата? Като са копаели, не са ли забелязали нещо по-специално в това място? Сега може да се наложи да замразяват около тунела.
"Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.Choper
Рейтинг: 0 ВеселоНекой е чел много романи за Винету и пясъците на Ляно Естакадо...
Darulio
Рейтинг: 983 НеутралноДо коментар [#3] от "samoedin":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Сондажите иначе са през 100 м. по думите му.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1859 НеутралноНеграмотници. Така е като "наши" фирми се учат и усвояват от парите на данъкоплатците, било то тукашите или европейските. И с какво ще компенсирате хората за причиненото им неудобство?
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1463 НеутралноПлаващ гербер е причината. Недейте лъга 😁
zero_day
Рейтинг: 393 НеутралноИ тоя плаващ пясък сега ли го намерихте?! Или сам е доплувал там, а преди това го е нямало?! Нещо предпроектни проучвания, геодезия, това, онова да е имало?! Питам, щото съм сигурен, че по това направление сте взели поне няколко милиона...
еспресо
Рейтинг: 1581 НеутралноНадявам се това да помогне на хората от провинцията да разберат, че парите изливани в София не са за угода на разглезените софиянци.
Не помогнахме на Украйна в най-трудния момент. Няма абсолютно никакво значение кой какво казва сетне, важното е какво направи.Това са общи пари, изливани В София , а не ЗА София. Все едно да виниш варненци за дупката на Гергов или за тръбата.
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#4] от "Tzar Vova Josei-ki":
Не Радев с дрона
Judjuk
Рейтинг: 2463 НеутралноТо ясно че плаващият пясък е отплавал, но как така релсовият път се повдигнал вместо да потъне?
JudjukПо всичко изглежда, че проблемът е сериозен и ремонта няма да стане до изборите. Лоша е новината за Боко, Корни може да го задмине.
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноЧетете бе гербери, като в Сингапур и Малайзия сте го направили, само дето там има смърно наказание.
...
Ето какво обяснява и инж. Петър Костов от „Трейс груп холд“, ръководител на обекта „Трета метролиния“, в хвалебствено пиар интервю след откриването й:
„Всеки един такъв мащабен обект ражда своите герои. Опитът и знанията, които натрупахме ни позволява да работим в различни точки на света… Много хора с труда си успяха през годините да изработят този чутовен проект…
Екипът на Метрополитен за малко време успя да постигне чудеса и да направи метро, еквивалентно на всяка една подобна институция в световен мащаб. Мисля, че се нареждаме до най-големите Сингапур, Малайзия и т. н.“
А? Направо сингапурците да ни завидят на самочувствието…
Ето и обясненията на инж. Боян Делчев, изпълнителен директор на „Трейс груп холд“ и главен проектант на трета линия на метрото:
“В София тунелното строителство е предизвикателство за инженерите и строителите, защото има неподходящи песъчливи почви и подпочвени води, работи се на възлови кръстовища, с натоварен автомобилен трафик….“ Разбира ли читателят? Работело се под кръстовища с натоварен автомобилен трафик… Уникално в световната практика – метро да се строи под града…
Инженерът продължава: „Начинът, по който се изпълни преминаването между метростанции 5 и 6, под действаща жп линия…, и в добавка почви от пясък и вода е пример за това, че българските инженери знаят какво и как да се направи“ (виж тук).
Направо героизъм е извършен – тунелът минавал под жп линия, в почви от пясък и вода… И българските инженери знаели какво и как да направят. Е, видя се колко са знаели...
...
brighty
Рейтинг: 8 НеутралноГЕРБ е опасен за Вашето здраве! ГЕРБавите калинки от Метрополитена не успели да разберат, че имало плаващи пясъци под бетона, който са леели. Да се смее ли, да плаче ли човек! Не обърнали внимание върху какво изливат бетон, все едно правят селска кочина на двора, а не метро за няколко милиарда.
ivanpopov
Рейтинг: 964 НеутралноПлаващ пясък, на дъното на бивше езеро? Някой въобще вече не си дава сметка какво съчинява...
ikod
Рейтинг: 217 НеутралноЩеше да е смешно, ако не е тъжно ... Новото ни метро стартира втора употреба, а вече върви към закриване. Да им дам идея - затворете метрото заради Ковид хахаха
Alexander97
Рейтинг: 2670 НеутралноПри проучвателните работи такива провлеми се установяват.
Ние, строителите от ГЕрП винаги ги научаваме последни – пример – магистралите, първо и второстепенните пътища, свлачища разни, а бе герберска работа, ТРЕЙСовска!
"Разровиш ли я, ще мирише и ще горчи като отрова!"
Модератора, това е цитат от голям български поет!
Да не се обучаваме после!
CINZANO
Рейтинг: 600 РазстроеноНа боце му се чупят метра и му се свличат пътища и то баш преди изборите, трагедия....
Мома, събори Альошата!Според мен това е опозиционна диверсия 😭
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноЧудя се как бойко и данка не са го забелязали. Толкова редовно инспектираха този строеж ЛИЧНО!!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!sebulba
Рейтинг: 393 НеутралноЗаконът на Мърфи гласи: Ако при строителството на един кораб е допусната грешка, Мърфи ще открие грешката. Тук под Мърфи се разбира морето, кораба се строи на брега , а се експлоатира в морето.
Че така и с метрото, темела тестван в сухо време, строежа в сухо време и накрая идва Мърфи и открива грешката.
Не се гневете, грешки стават навсякъде по света. Тези, които са измислили закона на Мърфи също не им е било весело. Просто и нашето метро може да влезе в сериала за инженерните грешки, който върви по научните канали.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноВИНОВНА Е МАТА ХАРИ !!! Но избяга и се покри.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Николай Колев
Рейтинг: 3118 ВеселоДа не подценяваме класиката от времето на учителя МУ: "Сушата, кишата, или Гришата" 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноНе може да не ни радва, че за късмет точно навреме излизат резултатите от творчеството му. Толкова красноречиви, че и тролската маса мълчи.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1676 НеутралноТака се натрупва опит в живота - с проби и грешки! Така се строи първото метро в една страна и като живущ в чужбина, трябва да ви кажа, че метрото е прекрасно. Возех се от надежда до НДК и след това до спирка Патриарх Евтимий. Единственото лошо нещо са мотрисите. Те са тесни и със седалки с гръб към прозорците - макар че новите са на Сименс, но въпреки това салонът е като на старите руски. В Германия седалките са с поглед посоката на движението и са три седалки в ред - 2+1. Влаковете се движат автоматично - без ватман. И тук често стават аварии с релсовия път - главно дефектни стрелки. Тогава отделни участъци се изолират и там се движат автобуси.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!reply
Рейтинг: 600 Неутралномноо пара глътнаа тия праващите пясъци тука страшно много мирярди потънаа у тех , ЕВАЛА БЕ МАФИЯ
Dobromir Dobrev
Рейтинг: 78 НеутралноСитуацията около новия метролъч е ясна: другарите окрадоха 90% от средствата, и понеже парите потънаха по чекмеджета, положението стана - ремонт веднага след откриването на участъка. Оставка, съд, затвор!
Капабланка
Рейтинг: 625 НеутралноКак само се промениха нещата - Перловска река от канал, от бара за ден само се превърна в мощна и буйна река със страшни води, които подкопаха метрото!И не може да се сравнява нито с Австралийския залив, под който се движи метро, нито с този в Истанбул, където също построиха тунел неотдавна.Там явно водите са по-спокойни, не толкова дълбоки и опасни.
А днес се появиха и плаващи пясъци в Хаджи Димитър!Внимавайте, всички живущи и гости на този квартал - грози ви опасност отвсякъде, нищо, че досега не сте си давали сметка.
Ееех, жалки са всички гербери и всичко построено от тях, се руши, скапва и загива, само дни след откриването му.Пак си ги изберете, нали?!
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2701 Неутралноей, откъде доплава този пясък да прецаква метрото ...
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Един Българин
Рейтинг: 493 НеутралноДо коментар [#27] от "Сатана Ликующий":
Един БългаринКато на живеещ в чужбина да ти обясня. Всички сме ходили в чужбина, а аз на 3 континента и каква изненада возил съм се в друго метро. Да, прилично изглежда метрото именно защото е ново, а не ползвано 50г. - нормално е. Проби и грешки е имало в Лондон, Будапеща и Москва - строени преди почти 100г!!! И там има реки , пясъци, подпочвени води, освен това технологиите тогава са били много по-дървени!
На герб все нещо им пречи - плаващи пясъци под метрото, под Графа и плаващи камъни на чисто новия път за Рилски манастир и какво ли още не!!! За това и вие от чужбина масово гласуване за който искате само не за същата мафия. По-добре да я сменим тази ни съсипа.
tekomashinist
Рейтинг: 483 НеутралноА Боко си спинка гол върху дюшека и плаващи пясъци влачат пачки и златни кюлчета към шкафчето му. Шейх Боку Абн Ал Тиквун.
blurred
Рейтинг: 432 НеутралноМетоди Андреев, който е доцент във УАСГ, обясни вчера при Дремджиев много грамотно на какво се дължи "проблема в метрото". Като се абстрахираме от техническите детайли и преведем обяснението с една дума: КРАДЕНЕ!
Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!https://youtu.be/UiZKVUqStWI
arnautsky
Рейтинг: 649 Разстроено
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Когато плаващи мозъци на сламени хора
започнат да мислят, става тъжно.
Никак не е весело.
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#31] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
не е отплавал, точния термин, който употреби Фандъкова е "втечнил". Не знам как пясък се втечнява, но явно самоковската принцеса знае.
Роси
Рейтинг: 7217 НеутралноКаквото и да кажат, повечето не разбираме. Въпросът е, как са правили изследванията на терена , преди строителството, че не са го разбрали .
dedoliben
Рейтинг: 1644 НеутралноАко бяха открили целият Лъч който е напълно готов а не го държаха да го открият предизборно,
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIТова щеше да тушра гафа от пропадането.
Индиана
Рейтинг: 491 НеутралноКогато стане ясно, че на територията се строят големи инфраструктурни обекти единствено и само за да се усвоява към нечия каса или чекмедже, нещата ще си дойдат на местата, и няма да има повече учудени. За да няма подобни случки в бъдеще, трябва тая шайка от неграмотни, по пък много лакоми калинки да бъде изрината из основи.
Николай Колев
Рейтинг: 3118 ВеселоГЕРБеРЕБЯТА - Работа, работа, работа! И #HUBAVOE.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5597 ВеселоЛеща от плаващи пясъци, подпочвени води и укрепления през 50 метра?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТам тунелът трябва да е от стоманени черупки.
Интересно е, че всички във форума знаем пост фактум за геологията на този участък, знаем какво трябва да е направено, някои дори а приори са знаели всичко, дори и в сянка, само изпълнителите на обекта са били в неведение!
Bira
Рейтинг: 671 Неутрално" Движение на носещата конструкция няма, а само на вътрешната облицовка, която поддържа хидроизолацията"
Релсите, демек, се държат на хидроизолацията.
Вече съм спокоен.
Слава богу, че не висят на кабелите за осветление.
orlin.genchev
Рейтинг: 89 ВеселоДо коментар [#31] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
Е как,Вие не знаете ли че кв.''Хаджи Димитър'' се намира в Западна Сахара.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бланш
Рейтинг: 184 НеутралноЗащо го спират, толкова е новичко. Хората като се возят даже не смеят да дишат за да не го нацапат.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5597 НеутралноДо коментар [#32] от "Един Българин":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевПътят към Рилския манастир не е чисто нов и винаги си е минавал под този стръмен срутващ се склон. Нова беше настилката и подпорната стена, която се оказа ниска, защото паднаха скали, които се откъртиха от склона над нея.
silverman
Рейтинг: 553 НеутралноПлаващи обръчи от фирми са причина за пропадането! В цял свят има изградено метро в градове с много повече подпочвени води! В България всико пропада след една-две години, защото чужди фирми до търговете не се допускат, а само 5-6 местни играчи са абонрани за големите инфраструктурни проекти!
Doge
Рейтинг: 1192 НеутралноТози дрънка глупости, Всеизвестно е, че при плаващи пясъци телата потъват, а не се издигат, като релсите. Тяло, попаднало в плаващи пясъци, потъва до ниво, при което масата на тялото се изравнява с масата на изместената почва и тогава потопеният обект започва да плава, благодарение на архимедовата сила."
Слава Україні!Doge
Рейтинг: 1192 НеутралноПрез 1865 г. собствениците на метрото купуват първия тунел под река Темза, построен през 1843 г. от сър Марк Брюнел, за да бъде продължена линията. Само 4 години след пускането на метрото с него вече се придвижват по 40 000 души на ден. Стремително се разширяват и други линии, което през 1884 г. свързва гара „Централ“ с метрото.
Колко проби и грешки трябва да направиш, при положение че има опит 155 години? Слава Україні!
chichka
Рейтинг: 2476 НеутралноДобре де, надигнало се метрото, голяма работа..... да изчакат да изплава на повърхноста и готово, ще имаме булевард с релси!
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!Рол
Рейтинг: 543 НеутралноСутринта Братоев сякаш беше напълнил гащите.
ТНТ
Рейтинг: 596 ВеселоКонтратеза на това разсъждение: Волът предпочита стария ярем пред новия, защото вече е хванал мазол...
Ами сега?... "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
Tulup_123
Рейтинг: 274 ВеселоХодете пеш, ма внимавайте около Хаджи Димитър, че тротоарите са върху същите плаващи пясъци. Е, нашите са малко странни - надигат обекти вместо да потъват в тях...
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#52] от "Рол":
Прокурорът му е застанал в гръб и му диша във врата, тя и Данчето не беше по-добре
nik_77.
Рейтинг: 1727 НеутралноИ какво общо има ГЕРБ с въпросните плаващи пясъци?
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноА те така, само дето в участъка "като картичка" ремонтът на пътя е включвал и срутищното укрепително съоръжение, т.е. всичко е едно цяло и няма как да е друго, та по технология, която е и започнала първо се изгражда подпорната стена, после се укрепват скалите и накрая се полага асфалта - логично нали. като всекие тап се приема с документация и накрая ремонта на пътя се въвежда в експлоатация с Акт 16. Тулупий обаче, за да се изфука предизборно ги кара да асфалтират първо и да обявят абсолютно незаконно и без документи ремонта за ГОДЕН ЗА ПОЛЗВАНЕ. Е те тука е заровено кучети и СКАЛАТА го разкри. Чат ли си сега колко е прост тоя?
uq
Рейтинг: 986 НеутралноПлаващ пясък и две камили! Абе честно, като разбрах за повредата, всички плюеха аз се въздъжах щото ... случва се няма какво, ама това обяснение ми звучи крайно неубедително. Нямало движение на носещата конструкция а само на хидроизолацията. Дееее релсите на хидроизолацията ли сте ги наковали, та се нагънаха?
Целия ремонт ще е за сметка на изпълнителя ама още не можем да докажем вина. Е ако не докажете вина, изпълнителя е толкова тъп та да направи ремонт за собствена сметка? Ще си го платим като попове.
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#56] от "nik_77.":
И аз не знам и ми е чудно, само дето ГЕРБ строи метро, а то не може да се ползва.
xm...
Рейтинг: 2035 НеутралноДаже не ми се коментира ОПГ-то.
Такива жалки, но изключително нагли хорица ...
1107
Рейтинг: 581 НеутралноНа кой му пука бе!
Да дадат на "строителя" още 200 милиона, да видим какво ще стане!
Може пък нещо и да се получи.
Ама поне едно официално закриване на метрото е редно да направят. Там с хорА, почерпки, веселин маронов, и накрая да му вържат лентата под бурните аплодисменти на обществеността! Нали за туй мсме ги избрали, за туй ги търпиме - да ни радват!
mihail_p
Рейтинг: 1116 НеутралноДо коментар [#41] от "Незнайко в Слънчевия град":
за мен е проектантска грешка.
трейс като проектант ще
си плати като поп от застраховката.
а братоев гледа насрано, защото
всичкото гербер е на баламатума
за предизборната кампания и такива
голове от близко разстояние
нещо са им посвили перките.
nik_77.
Рейтинг: 1727 НеутралноКое метро по-точно не може да се ползва? Няколкостотинте метра между предпоследната и последната спирка на една от линиите? Иначе вярно, може да се блоксира и цялото. Както направиха хората на Румен Радев през лятото.
arnautsky
Рейтинг: 649 НеутралноДо коментар [#47] от "Незнайко в Слънчевия град":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.А дали помните, че точно този път го "ремонтираха" от Агромах?
Бачев малко след това, пиян, разкри симитлийската любовна връзка
и умря без да е болен.
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноАз път точно това ползвам, дадох безбожно много пари за апартамент в Х.Димитър, защото вярвах в ГЕРБ и Бойко, я те виж как се уср...ха. Престъпници, в затвора и закривай тоя тумор ГЕРБ
everlast666
Рейтинг: 1311 НеутралноХах, сега и плаващи пясъци се появиха 😂
Единствените плаващи пясъци са ГЕРБ - каквито пари пуснеш на ГЕРБ потъват безследно и повече не се виждат ...
doctor.no
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#63] от "nik_77.":
Сега говорим за крадците - Бойко, Данчето и Братоев. Президентът не е краднал, та да го споменаваш.
extraCACA
Рейтинг: 1952 Веселотва е хиперяко, вадете камилите
vzoran
Рейтинг: 497 НеутралноРезултатите са видими, надявам се за всички. Понеже не се чува нищо за оставки. Кмет три мандата не е добре.
grem
Рейтинг: 354 Неутрално#готовое #работи #нонеепуснато
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 704 НеутралноПлаваща корупция и плаващи кражби са основните причини.
No Pain No Gainalexsilver
Рейтинг: 959 НеутралноТова са злостни твърдения на пРезидента на Решетников румен радев. Оставка, бе! И на ме(н)трото посегна!
wvk19677913
Рейтинг: 12 НеутралноЕй тва природата мрази герберите значи... Всяка година снега ги изненадва, а се га и пясъка!
tacheaux
Рейтинг: 3904 Неутрално"Плаващ пясък причинил проблема в метрото,"
Това е толкова вярно колкото като кажем, че причините да прокапи един покрив са падналите дъждове.
mitko11
Рейтинг: 2369 ЛюбопитноИ тези хора ще строят атомна електроцентрала....
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовЩе върнем България в Европа
Рейтинг: 1688 НеутралноНякой от ГЕРБ да каже как Йорданка е бясна на проектантите и надзора, как те са я накарали да подскочи от въртящия се стол в кабинета ѝ, как ще им светне червената лампа, как няма да видят обществена поръчка в следващите 50 години ...
Tulup_123
Рейтинг: 274 НеутралноИ обратното е вярно - Пуснато, работи, но не е готово
kapitan_laino
Рейтинг: 828 НеутралноЩо за животно трябва да си за да не си подадеш оставката след такъв чудовищен провал?
Храбър
Рейтинг: 2649 НеутралноЕто как Методи Андреев описва големия гаф на герберята и техния обръч от фирми - https://www.youtube.com/watch?v=UiZKVUqStWI&t=5s&ab_channel =#ДЕНЯТсВ.Дремджиев
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"wkk57607068
Рейтинг: 1238 НеутралноА във Варна представете, си дъното било неравно.
log_on
Рейтинг: 1498 НеутралноНезнам колко си е свършила работата геодезията в тази дупка наречена метро,но с тези подвижности вътре такава гробница става,само се питам кога....
Ма то верно ,че властимащите в метро не влизат,то е за простолюдието и тълпите.
SaveBG
Рейтинг: 414 ГневноНекви мега нагли са тея.
Поредната визитна картичка на герберската мутрокомунистиеска чума...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Храбър
Рейтинг: 2649 ЛюбопитноГовориш за новоспукания тръбопровод за отходни води ли? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Николай Колев
Рейтинг: 3118 НеутралноА сега си представете, че искат да строят АЕЦ. Майко мила. Един тротоар не могат да направят...
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Toni Ivanov
Рейтинг: 503 НеутралноБойковото метро и бойковите магистрали неговата гордост са пълна скръб. Явно парите за геоложките проучвания са окрадени,тъй като са скрити видове работа и са мислели,че няма да излезе на яве,но "да" ама "не",дойде видьов ден. Бойковата прокуратура си мълчи и не казва дали ще правят разследване,защо метрото е станало така.
iceto_
Рейтинг: 277 Неутралное, те от Трейс имат опит с пропаданията. Просто това ги изненада, че стана много бързо и системата за управление е автоматизирана и спря влака.
Иначе и на Тракия почна да си друса по време на гаранцията, но не ги подгониха да си оправят бакиите.
Toni Ivanov
Рейтинг: 503 НеутралноДоколкото си спомням бойковото метро преди време имаше проблеми и лъча,който води към летището. Там каква беше причината? Някой знае ли? Може би пак кражбата на много пари от проекта
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноДо коментар [#41] от "Незнайко в Слънчевия град":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Hubawo e, че помниш предупрежденията.
Николай Колев
Рейтинг: 3118 ВеселоТочно така! " Ходи пеша, ходи пеша! Това е положението. И затова няма да подадем оставка. Защото сме отговорни по това, което правим"
Дядо, дядо, вярно ли слоновете можели да летят?
Кой ти каза тая глупост, дядовото?
Прочетох го в ДУМА, дядо.
Е, 5-6 метра.
Милите ми те.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
vvs08576060
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "Choper":
В Ляно Естакадо трябваше с колчета да си маркират пътя.
Храбър
Рейтинг: 2649 НеутралноИзмет си ти, защото се хвърляш най-безогледно в защита на некадърността и безхаберието на ГЕРБ.
Колкото до възторженото изявление, че "който и да управляваше,този проблем щеше да излезе наяве", с него ти просто демонстрираш пълно неразбиране на проблема, както и на размера на поражението получило се от некачественото проектиране.
Ами я кото многознаещ да отговориш как беше избрана фирмата за строителството на третата линия, дали това не е същата, занимавала се със строителството на първата и на втората линия?
По мое мнение тази проектантска грешка се дължи на занижаване отговорността и качеството при изпълнение на проекта. Старите проектанти просто са решили, че вече са много печени и могат да разхлабят колана. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
tacheaux
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#81] от "log_on":
"Незнам колко си е свършила работата геодезията в тази дупка наречена метро,"
Не геодезията , а геологията. Но в случая , както обясни Методи Андреев, хидравличният натиск не е обезпечен чрез анкериране на бетоновата основа на релсовия път, в резултат на което той се повдига. Защо са допуснали това , строителите да отговарят. Всеки случай ремонтът ще бъде тежък и продължителен.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноДо коментар [#64] от "arnautsky":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Както умря Мишо бирата. А и за Ваньо Танов има определени индиции.
Храбър
Рейтинг: 2649 НеутралноДо коментар [#92] от "Храбър":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Не е без значение и липсата на каквато и да е кнкуренция при избора на изпълнителната фирма.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноДо коментар [#83] от "pganev11":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти геолог ли си?
observador
Рейтинг: 625 НеутралноЕдни зле-построени магистрали са опасни, но ако имаме зле-построено метро това определено е друга категория. Настръхва ми косата. Да не забравяме и че София е в сравнително земетръсен район.
Според мен говорим за престъпна форма на небрежност, много вероятно примесена с корупция ("усвоени" пари за проучвания и т.н.).
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноДо коментар [#93] от "tacheaux":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И много скъп.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 533 НеутралноБегай с тая леща. Вземали сте пари за проучване и не сте го направили, то е ясно!
brighty
Рейтинг: 8 НеутралноПо телевизията съобщиха, че ГЕРБ са наели частна детективска агенция от Израел, която да разкрие цялата организирана група от плаващи пясъци в София, саботираща честния и всеотдаен труд на отрудената общинска мафия. На детективите от Тел Авив вече са изпратени снимки от местопрестъпленията - първа, втора и трета линия на метрото, тротоарите около метростанциите на първа, втора и трета линия, асфалта на Цариградско море, трасетата на всички по-централни и квартални улици на София, отнесената от плаващите пясъци канализация в 40% от столицата, паветата на Дондуков, плочките на Графа и èкмеджето на Асфалт паша, повдигнато и отворено от плаващите пясъци.