(*) предполага се че (правилното) носене на маски спасява човешки животи, та би трябвало последните 10 месеца някой от администацията да се сети да организира една образователна кампания
Като повечето неща около ковид вируса, и това с маските еволюира и се разбра че средствата от плат не вършат добра работа, а само частична, особено и като не се носят правилно. За да има ефект и носенето на маските с висока защита, трябват три решителни стъпк: 1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини 2 - Масови, непрестанни (не инцидентни) проверки дали се носят маски, и дали се носят правилно. 3 - Сериозни глоби за първо нарушение (и за неносене и за неправилно носене) и налагане на по-сериозни наказания като глоба и обществено-полезен труд на провинилите се.
Като повечето неща около ковид вируса, и това с маските еволюира и се разбра че средствата от плат не вършат добра работа, а само частична, особено и като не се носят правилно. За да има ефект и носенето на маските с висока защита, трябват три решителни стъпк:1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини2 - Масови, непрестанни (не инцидентни) проверки дали се носят маски, и дали се носят правилно.3 - Сериозни глоби за първо нарушение (и за неносене и за неправилно носене) и налагане на по-сериозни наказания като глоба и обществено-полезен труд на провинилите се.
> 1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини
Колега, съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразта от теб).
Според вас, кой от двата типа маски трябва да е задължителен за употреба "в обществения транспорт и хранителните магазини" ?
Като повечето неща около ковид вируса, и това с маските еволюира и се разбра че средствата от плат не вършат добра работа, а само частична, особено и като не се носят правилно. За да има ефект и носенето на маските с висока защита, трябват три решителни стъпк:1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини2 - Масови, непрестанни (не инцидентни) проверки дали се носят маски, и дали се носят правилно.3 - Сериозни глоби за първо нарушение (и за неносене и за неправилно носене) и налагане на по-сериозни наказания като глоба и обществено-полезен труд на провинилите се.
То не бяха генетични модификации, то не бяха компютърни симулации ... И накрая нещата опряха пак до парцала около устата. Демек отвориха широко всички врати на вируса със завета "сами сте си виновни, щом не знаете как се носи защитна маска." Да ви @@@ @@@@@@@ @@@@@.
ПС. До списващите педали: Нарича се "защитна маска", а не "маска".
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.
Основния принцип на маските е да пазим другите - ако всички го правим, всички ще се пазим - това е най-ефективния начин.
Другото е дисциплина, която повечето нямат - носят маската или неправилно, или я слагат като влезнат и седнат в превозното средство, което е абсолютно безсмислено, и предимно от възрастни баби и дядовци, имащи и съмнителна хигиена. Повечето, които носят маските ги носят, за да не ги глобят, а не защото смятат че така предпазват. Ковид-а е и нещо като тест за интелигентност, за да се види колко далече могат да стигнат опитите да се неглижират заповедите и мерките.
До коментар [#10] от "Полковник за европейско развитие на България":
>ПС. До списващите педали: Нарича се "защитна маска", а не "маска".
Сега прегледах заповедта на министера, вярно навсякъде беше написано "защитна маска". Направо се изумих, да им се ненадяваш ... ако срещна експерта който е оформял този документ, ще го черпя едно.
Тези като Тръмп - да се пере маската с дезифектант - тея луди ли са - то като дезифенкцираш бюра, подове, врати и прочие - не се диша, камо ли да си изпереш маската с дезифектант - ще се удушиш. Сещам се за парцала с бензин. Луда работа - само активност има, брейнсторм нЕкъв, пък к'вото проработи.
Застанете с една платняна маска до оживена улица и ще разберете веднага колко предпазват. Това се знаеше още от началото, но прословутото изказване на Мутро за шала беше се въплатило дори в наредбите - "друго средство, покриващо носа и устата". Вчера Чапкънов верно каза - идиотско място е БГ
Доста отдавна стана ясно , че сам се пазиш най-добре , но когато ти налагат нещо отгоре , което противоречи на нормалността , ставаш персонализиран елемент от внушението върху теб......
Големи философи сте тук и все някой друг ви пречи. Нямало свобода, нямало не знам какво ... Ами защо не отидете в Париж , където има вечерен час и глобата е 500 евро, защо не отидете да се правите на интересни на немския полицай, че не трябва да носите висок клас маска и да ви глобят с 200 евро. Намерили сте тук слободия. Всеки си ходи с парцали под носа, излиза си където си иска, лъже че спи в хотел, за да плюска на корем по ресторанти и кръчми.
"Механично шлемът ще спре излъчваните частици, поне в права посока. Но в издишвания въздух аерозолът е много малък и лесно се разпрашава, като излиза също отстрани, отгоре и отдолу. Това нещо предпазва в пъти по-малко, дори в сравнение с обикновената хирургична маска"
Май на едни наши фирми им намаля оборота с маските, та трябва да го вдигнем малко...
Колега, да кажем че и на доста други места по света има други колеги дето не смятат че в 'Правилата' налагани от властите има някакъв смисъл - примерно тук:
Големи философи сте тук и все някой друг ви пречи. Нямало свобода, нямало не знам какво ...Ами защо не отидете в Париж , където има вечерен час и глобата е 500 евро, защо не отидете да се правите на интересни на немския полицай, че не трябва да носите висок клас маска и да ви глобят с 200 евро.Намерили сте тук слободия.Всеки си ходи с парцали под носа, излиза си където си иска, лъже че спи в хотел, за да плюска на корем по ресторанти и кръчми.
200 евро са 1 ОСМА от МРЗ в Германия пропорционално в БГ глобата трябва да е 60 лв. , а ако смятаме и другите показатели нужни за оцеляване , реално би било да е максимум 6 лв. Така че колега тук глобата е много по висока отколкото в Германия.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Големи философи сте тук и все някой друг ви пречи. Нямало свобода, нямало не знам какво ...Ами защо не отидете в Париж , където има вечерен час и глобата е 500 евро, защо не отидете да се правите на интересни на немския полицай, че не трябва да носите висок клас маска и да ви глобят с 200 евро.Намерили сте тук слободия.Всеки си ходи с парцали под носа, излиза си където си иска, лъже че спи в хотел, за да плюска на корем по ресторанти и кръчми.
Ти можеш да си плюскаш на спокойствие у дома, да ходиш в магазина с противогаз и да излизаш само на терасата. Така ще имаш дълъг и скучен живот. Какъв ти е проблемът?
А относно класовете маски, да се върнем на днешната викторина
... съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразта от теб).
Според вас, кой от двата типа маски трябва да носи човек за да не бъде глобен ?
Дядо Баидън нали щеше да накара американците да носят маски , ама нещо се "спече" . Американците не са като нас кучета да ходят с намордници и бързо щяха да му докарат "разстройство".
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Според теб ако всички носят маски висок клас със защита над 95% е без значение. Аз и ти сме с маски. Ти се пазиш и аз се пазя. Шанса някой от нас да се зарази е минимален под 5% Ти си носиш маската под носа и аз си нося маската под носа. И двамата си носим маската под носа и единия от нас е заразен. Шансът и другия да се зарази е над 50%
Що не вървите на май-та си, заедно останалите Ковид психари ? Не зависимо дали Ви харесва или не Ковида ще бъде тук още много години и един ден ще го изкарате. По-рано е по-добре. Цялата тая параноя не помага, само изнервя всички. Печелят и търговците на маски. Герберастите както обикновенно се чудят как да се направят , че вършат нещо, и понеже в цялата работа липсва логика, реално ефективността от действията клони към 0. Като ги е толкова грижа за хората, защо разхлабват мерките? Вървим успешно към трети локдаун през април.
А ти защо не ни изпревариш. Защо не отдеш да го обясниш това на Меркел, Макрон, Джонсън .... Да им кажеш, абе какво се пазите , все някой ден ще го изкарате.
"...намерили сте тук свободния". Ще си спестя обидния епитет,ама я кажи умнико , имаше ли демонстрации срещу маските във Виена и Берлин? Колко хора отидоха - десетки хиляди нали? Ако започнат така и тук мислиш ли, че няма да протестираме?! Защо като са им толкова строги мерките заболеваемостта е почти същата, като в България?! Срещу вируса не може да се направи кой знае какво , заключването само намалява натоварването върху болниците. Не спира разпространението на вируса, ОТЛАГА, разтегля във времето епидемията. Ако толкова Ви е страх ходете да живеете изолирано е планината. Спрете да си фантазирате и да тормозите околните.
Имаше. А имаше ли умнико десетки и стотици арестувани. Казват им нарушавате противоепидемичните мерки. Имаше ли използване на камиони с водни струи да разпръскват протести. Имаше. Тук има ли протести . Има от месеци. Някой опитва ли се да ги разпръсква. Не
Ти можеш да си плюскаш на спокойствие у дома, да ходиш в магазина с противогаз и да излизаш само на терасата. Така ще имаш дълъг и скучен живот. Какъв ти е проблемът?
Ти можеш да си плюскаш на спокойствие у дома, да ходиш в магазина с противогаз и да излизаш само на терасата. Така ще имаш дълъг и скучен живот. Какъв ти е проблемът?
Как да не е баш така. Как аз мога да те заразя, ако ти си с правилно поставена маска, която ти осигурява защита над 95% дори и другия да е без никаква маска
... съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразата от теб).
За филтър на вход срещу филтър на изход говорим.
Та какви маски трябва да се носят примерно в градския транспорт ?
> Дневник, не е ли време да отстраните бъга с дублирането на постове?
Това е изключително сложна инджинерна задача.
Трябва при всяко изпращане на съобщение към сайта, да се проверява в базата дали вече няма съобщение от същия този потребител, със абсолютно същия текст, което да е изпратно последните 30 секунди. И ако бъде намерено такова - новото изпращане да се игнорира.
Всяка една маска независимо какъв филтър има предпазва носещия маската. Високия клас маски ФФП3 осигуряват над 98% защита с какъво и филтър да е и срещу него стои човек без никакви предпазни средства и ръси плюнки навсякъде. Знаеш ли на какъв принцип работи филтъра. Когато вдишваш той винаги е затворен. Когато издишваш, част от въздуха излиза, но пак пази от плюнки и пръски останалите. Този филтър или клапан предпазва качеството на маската. Колкото по бързо тази маска се намокри, толкова по-бързо и се влошава качеството. Ти може да си с маска висок клас , която няма клапи и да си мислиш, че ОК, но тя само след около час е толкова навлажнена , че си е влошила качествата. Същото е и с медицинските маски. Те предпазват, докато не се намокрят.
По цифрите се видя, че маскоотрицателите имаха по - добри показатели от маскозатегачите преди да почнат да се ваксинират. Тайната на успеха е КАКВА точно маска се носи. Тука цифрите са категорични : 9 умрели при 9 млн население https://www.worldometers.info/coronavirus/country/papua-new-guinea/
Колко пъти да ти обяснявам. Всички са задължени да носят маски. Всеки ако пази себе си , значи е ок и няма да има заразени.
Ще ти го обясня по просто. Ако някой си е сложил срещу мен шал или кърпа, все едно е без тях, защото от там . Ако някой срещу мен си е сложил шлем е опасен, защото от всяка страна на устата му има по 5 см отвори дето може да изкарва огромно количество вирус. Ако някой е с медицинска маска , пак е по опасен от тези дето носят такава с клапа, защото медицинската маска не прилепя добре към лицето и има по около сантиметър дупки около носа и ушите където си преминава голяма количество от издишания въздух. Ако срещу мен седи човек с висок клас маска и има клапа, има шанс да ме зарази , ако аз не нося никаква маска, но той е много по малък от предните случаи, защото клапата се отваря не повече от милиметър и през нея не могат да хвърчат плюнки , а малък поток въздух. Десетки пъти по малък, отколкото ако си с медицинска маска. Затова високия клас маски затрудняват дишането на носещия ги и много по-бързо биха се навлажнили, ако нямат клапи. Надявам се , че ти разясних добре. Като оптимален вариант е и двамата да носят висок клас маски без клапи и да не са носени с часове. Защото като се намокрят и им се губят качествата.
Доктор Кунчу и гербаците - буфосинхронисти, дето гледали как вируса минавал оттук оттам и го следели накъде поемал ахахахаха нагли гербопитеци далавераджии
Да приемливо е . Казах ти защо. Човек с клапа изкарва десетки пъти по малко количество въздух, от тези с медицински маски бе клапи. Ако ти носиш маска без клапи може да си мислиш, че е много добра , но да не е защото точно за 10 минути с нея в градския транспорт тя ще е толкова влажна, че ще е загубила степента си на защита. Все пак обикновените хора не се движат в ковид отделения. Ако всеки е егоист и пази себе си, значи няма проблеми. Ако някой си е изкарал носа да стърчи е все едно без маска. Поставена правилно маска е най важното . Стига да не е платнена. Дори и медицинските маски са направени от 3 пласта , които предпазват, докато текстилените нищо не правят.
В България доколкото се сещам премахнаха само шлемовете и шалове, които дори и от комари не пазят. Една горе долу качествена маска с филтър е около 4 лева Една качествена маска без филтър е около 2 лева Една медицинска маска е 20 ст. Познай дали някога в България биха забранили медицинските маски. Не е само до забрани , но и да са изпълними. 80% от хората ползват евтините медицински маски. Дори в Германия са позволени и медицинските. Разликата е , че тук ограничиха шлемове и шалове, а там и текстилни маски.
Ще ти дам съвет. Ако в градския транспорт имаш право на избор първо седни срещу човек с правилно поставена маска, защото ако не е няма никакво значение каква му е маската. Втори избор е ако е с маска висок клас без клапи. Трети избор е ако е с маска висок с клапи Чак четвърти избор е с медицинска маска А ако е с текстилна или шал и шлем , по добре въобще не сядай до него. Лек ден ти желая.
Колега, по неясни за мен причини, твърдо отказвате да отговорите с едно изречение на един конкретен въпрос. Вероятно проблема е в мен - не мога да формулирам въпроса достатъчно ясно.
Последен опит - според вас лицата от това видео използват ли нужните защитни средства по правилния начин ?
И най-добрата маска пази за около 2 часа. Значи тя има смисъл за хора, които по цял ден стоят изолирани и се показват на бял свят за малко, например за да си купят нещо. Нрмалните, активни хора слагат маска само за да не си изпросят глоба. Но тя работа не върши, понеже днеска ако си 10 часа навън трябва да смениш 5-10 маски. Да не говорим, че от ковид не знам дали пази, но целодневното носене на маска разболява човек от други болести. За повечето хора е по добре да си изкарат ковида отколкото цял ден да си държат под носа развъдник на бацили. Това просто не е хигиенично.
Естествено , че не .... Маска която се слага и сваля през 2 минути е напълно безсмислено, даже вредно. Маска се слага с чисти ръце и след това се сваля пак с такива за ластиците без да се опипва, ако си е запазваш . Маска не се сваля да си говориш по телефона. Аз тях не ги коментирам, това е пародия. Говоря какво е правилното и че не трябва да те е страх от хора с висок клас маски с клапи. Повече те защитават от това ако носеха медицински.
Това е напълно смешно да се каже, кой къде се е заразил, защото симптоми може да проявиш след заразяване и на втория и на третия дори на шести , седми ден. Заразяваш се където се заразяваш и след това връщаш лентата и само може да предполагаш, но няма как да кажеш там се заразих. Може случайно да разбереш откъде си се заразил най-вероятно ако си контактен на заразен колега, роднина, член от семейството... Да докажеш, че си се заразил във градския транспорт, фитнеса, магазина е почти невъзможно.
> Маска се слага с чисти ръце и след това се сваля пак с такива за ластиците без да се опипва, ако си е запазваш .
Супер, тук имаме споделено разбиране. Съгласен съм че - ако приемем че маската е изключително важно предпазно средство - то правилния монтаж и демонтаж са задължителни.
И се връщаме на видеото. Ноември 2020-та. Участват най-важните фигури в България, които ще ни спасят да не омрем. Даваха ги на живо по телевизията
Време е парадоията с носене на маската под носа да приключи. Това вече не зависи от щаба,а от всеки от нас. Естествено очакванията са да има глоби от полицията на открито ив градски транспорт, а магазините да проверяват не само на входа, но и вътре между щандовете и да санкционират за неправилно носене. В крайна сметка целта на маските е благородна и не бива да се подлага на въпрос.
Ботоксовия, Коремния и останалите клоуни от "щаба" ще обяснят ли на страдащите от астма колко по-добре се диша с тези парцали върху лицето? Колко хора се разболяха от бактериални инфекции или заради постоянно вдишваните текстилни влакна, причинени от тези "защитни" маски? Прехвърлянето на отговорността върху гражданите чрез репресии не е здравеопазване! А ковидиотите, които настояват държавата да ни се натика във всички отвори, да заминават за Пхенян.
абе направо разтрел за всеки ,киойто не приеме безрезервно новата религия ,по сталински товаришччì ,по сталински, полицай ,200 евро глоба --ала бала ,разтрел му е майката ...ще се съмняват в мъдростта на Големиоят брат ,плоскоземци недоносени.
Ангел Кунчев нямал впечатление, че хората си сменяли шаловете на два часа и видите ли, от загриженост за нашето здраве сега ни ги забранява! Смешници! Много добре знаят, че аргументите им издишат, но нали мути Меркел задължи германците да носят маски от висок клас, ние поне шлемовете трябва да забраним. Хората не си сменят и текстилните маски на два часа, слагат си ги в джобовете и после пак на устата, което ги компрометира напълно. А еднократни хирургически маски се носят седмици наред точно от възрастните хора, които с такова настървение пазим вече една година и поради това нямаме нормален живот. Изискванията за правилно поставяне и махане на маска с дезинфекциране на ръце преди и след това са абсурдни за изпълнение в ежедневието , докато ходим от магазин на магазин и махаме и слегаме маската постоянно. За децата в училище как си слагат маските по чиновете, изпускат ги на пода и други подобни просто не ми се говори. Щабарите съм сигурна , че са напълно наясно с това, точно затова и всичките им аргументи за носене на маски издишат и постоянно си противоречат. За мен остава все още шокиращо как светът си нахлузи с такава готовност тези парцали на лицата за една седмица, а сега няма да ги свали в продължение на години.
Според Кунчев шлемът пазел дори по-малко от хирургическата маска. Значи признава, че и хирургическата маска не пази, но ни задължават да ги носим, че и навън се опитаха да ги наложат. Тези хора трупат лоша карма...
а не бива ,ВИЕ СТЕ ТРОЛ НАДЯВАМ СЕ ,НЕ МОЖЕ чОВЕК С РАЗУМ ДА "МИСЛИ" ТАКА. ДОРИ САМО ЗАРАДИ СВРЪХ НЕГАТИВНИЯТ ПСИХОЛОГИчЕСКИ ЕФЕКТ НИКАКВИ МАСКИ НЕ ТРЯБВА ДА ИМА ,ДА НЕ ГОВОРИМ ,чЕ СА АБСОЛюТНО БЕЗМИСЛЕНИ И ВРЕДНИ ЗА ЗДРАВЕТО.УВИ СВЕТОВНАТА ТЕХНОДИКТАТУРА Е ФАКТ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИНДИВИДИ КАТО ВАС.,
При което се връщаме на въпроса - тия хора дето носят 'Маските с клапа и филтър'(*), не трябва ли да ги третираме наравно с родоостъпниците и тези които си държат нослето извън мсаката ? И да ги глобяваме по 200 евро ако се качат с такава 'Маска с клапа и филтър' в градския транспорт (защото един вид е аналог да е качат по без маска) ?
(*) според мен в англо-света тези изделия ги наричат respirators, а не face-masks
Какво се променя? Нищо! Аз и до този момент не съм носил нито маска, нито шлем, няма и да нося. Пък ако искат да направят задължителни и скафандрите ; ) Все съм в нарушение и не ми пука.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Човекът на втората снимка е с хубава маска, която предпазва и него и другите, нищо , че е с клапа. Тази маска много по трудно се носи като лигавник, както е направил човека на третата снимка в тролея.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Ан Он
Рейтинг: 1564 Неутрално> Важно е как се носи маската
કટાક્ષЕто пример как не трябва да се борави с маска (следете пръстчетата)
https://youtu.be/gcYolPqp97o?t=2646
Шакир Зулов
Рейтинг: 8 РазстроеноВреме е и за памперси.Науката доказа.,че вирусъ се разпростпанява и от стомашно чревните газове.🐵
Много съм простАн Он
Рейтинг: 1564 НеутралноА ето и стандартни инструкции на СЗО - които никой не си направи труда да популяризира сред населението (*)
કટાક્ષhttps://youtu.be/ciUniZGD4tY
(*) предполага се че (правилното) носене на маски спасява човешки животи, та би трябвало последните 10 месеца някой от администацията да се сети да организира една образователна кампания
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#2] от "Шакир Зулов":
કટાક્ષПреди няколко дни в ЕУ обсъждаха технологията с тапи ?
Отпадна ли този вариант ?
Андерсен
Рейтинг: 570 ЛюбопитноКато повечето неща около ковид вируса, и това с маските еволюира и се разбра че средствата от плат не вършат добра работа, а само частична, особено и като не се носят правилно.
За да има ефект и носенето на маските с висока защита, трябват три решителни стъпк:
1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини
2 - Масови, непрестанни (не инцидентни) проверки дали се носят маски, и дали се носят правилно.
3 - Сериозни глоби за първо нарушение (и за неносене и за неправилно носене) и налагане на по-сериозни наказания като глоба и обществено-полезен труд на провинилите се.
Шакир Зулов
Рейтинг: 8 ЛюбопитноИ тва ше спре вирусъ и отново ше заживеем щастлифо?🐵 Много съм прост
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#5] от "techops":
કટાક્ષ> 1 - Задължително носене на FFP2 маски в обществения транспорт и хранителните магазини
Колега, съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразта от теб).
Според вас, кой от двата типа маски трябва да е задължителен за употреба "в обществения транспорт и хранителните магазини" ?
philipeto
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#6:"Шакир Зулов"][/quote]
Да.
Ама първо ще омрем.
philipeto
Рейтинг: 233 НеутралноАрбайт махт фрай.
И Зиги Халил.
Нали?
Полковник за европейско развитие на България
Рейтинг: 1416 НеутралноТо не бяха генетични модификации, то не бяха компютърни симулации ...
Ние сме в държавата и държавата е в нас! Ние събираме бюджета и го раздаваме помежду си.И накрая нещата опряха пак до парцала около устата.
Демек отвориха широко всички врати на вируса със завета "сами сте си виновни, щом не знаете как се носи защитна маска."
Да ви @@@ @@@@@@@ @@@@@.
ПС. До списващите педали: Нарича се "защитна маска", а не "маска".
Андерсен
Рейтинг: 570 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Ан Он":
Основния принцип на маските е да пазим другите - ако всички го правим, всички ще се пазим - това е най-ефективния начин.
Другото е дисциплина, която повечето нямат - носят маската или неправилно, или я слагат като влезнат и седнат в превозното средство, което е абсолютно безсмислено, и предимно от възрастни баби и дядовци, имащи и съмнителна хигиена.
Повечето, които носят маските ги носят, за да не ги глобят, а не защото смятат че така предпазват. Ковид-а е и нещо като тест за интелигентност, за да се види колко далече могат да стигнат опитите да се неглижират заповедите и мерките.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#10] от "Полковник за европейско развитие на България":
કટાક્ષ>ПС. До списващите педали: Нарича се "защитна маска", а не "маска".
Сега прегледах заповедта на министера, вярно навсякъде беше написано "защитна маска". Направо се изумих, да им се ненадяваш ... ако срещна експерта който е оформял този документ, ще го черпя едно.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#12] от "Ан Он":
કટાક્ષ> Основния принцип на маските е да пазим другите
Дотук добре.
Втори въпрос - какви са характеристиките на една FFP2 маска - какво е предназначението и ?
Лъв
Рейтинг: 458 НеутралноТази епидемия ще я влачим поне още година, щото Ганьо е голем тарикат и мъж и не може да го ограничават така той да носи някаква маска.
Deaddark
Рейтинг: 2818 ВеселоТези като Тръмп - да се пере маската с дезифектант - тея луди ли са - то като дезифенкцираш бюра, подове, врати и прочие - не се диша, камо ли да си изпереш маската с дезифектант - ще се удушиш. Сещам се за парцала с бензин. Луда работа - само активност има, брейнсторм нЕкъв, пък к'вото проработи.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 372 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "techops":
Направо да туряме противогазите, а? По - сигурни са от маските. И, ПХЗ облекло.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#14] от "Dark":
Те го казаха снощи. Една такава епидемия трае поне две години. Стягайте се.
Хи-хи
Рейтинг: 2184 НеутралноЗастанете с една платняна маска до оживена улица и ще разберете веднага колко предпазват. Това се знаеше още от началото, но прословутото изказване на Мутро за шала беше се въплатило дори в наредбите - "друго средство, покриващо носа и устата".
Вчера Чапкънов верно каза - идиотско място е БГ
Николай Бучков
Рейтинг: 337 НеутралноДоста отдавна стана ясно , че сам се пазиш най-добре , но когато ти налагат нещо отгоре , което противоречи на нормалността , ставаш персонализиран елемент от внушението върху теб......
ivanpopov
Рейтинг: 311 НеутралноСлед като допусна смърта десетки хиляди, с неадекватните си съвети, СЗО има наглостта отново да менторства!?
001
Рейтинг: 289 ЛюбопитноГолеми философи сте тук и все някой друг ви пречи. Нямало свобода, нямало не знам какво ...
Ами защо не отидете в Париж , където има вечерен час и глобата е 500 евро, защо не отидете да се правите на интересни на немския полицай, че не трябва да носите висок клас маска и да ви глобят с 200 евро.
Намерили сте тук слободия.
Всеки си ходи с парцали под носа, излиза си където си иска, лъже че спи в хотел, за да плюска на корем по ресторанти и кръчми.
Иван
Рейтинг: 366 НеутралноАко бурките предпазваха при "талибаните" не би имало случай на никакъв грип!
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!dzo001134422
Рейтинг: 8 Неутрално"Механично шлемът ще спре излъчваните частици, поне в права посока. Но в издишвания въздух аерозолът е много малък и лесно се разпрашава, като излиза също отстрани, отгоре и отдолу. Това нещо предпазва в пъти по-малко, дори в сравнение с обикновената хирургична маска"
Май на едни наши фирми им намаля оборота с маските, та трябва да го вдигнем малко...
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#21] от "001":
કટાક્ષ> Ами защо не отидете
Колега, да кажем че и на доста други места по света има други колеги дето не смятат че в 'Правилата' налагани от властите има някакъв смисъл - примерно тук:
https://www.youtube.com/watch?v=c-sgZE7mCBo
Иван
Рейтинг: 366 Неутрално200 евро са 1 ОСМА от МРЗ в Германия пропорционално в БГ глобата трябва да е 60 лв. , а ако смятаме и другите показатели нужни за оцеляване , реално би било да е максимум 6 лв. Така че колега тук глобата е много по висока отколкото в Германия. Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
dzo001134422
Рейтинг: 8 НеутралноТи можеш да си плюскаш на спокойствие у дома, да ходиш в магазина с противогаз и да излизаш само на терасата. Така ще имаш дълъг и скучен живот. Какъв ти е проблемът?
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#21] от "001":
કટાક્ષ> че не трябва да носите висок клас маска
А относно класовете маски, да се върнем на днешната викторина
... съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразта от теб).
Според вас, кой от двата типа маски трябва да носи човек за да не бъде глобен ?
Иван
Рейтинг: 366 НеутралноДядо Баидън нали щеше да накара американците да носят маски , ама нещо се "спече" . Американците не са като нас кучета да ходят с намордници и бързо щяха да му докарат "разстройство".
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#27] от "Ан Он":
Според теб ако всички носят маски висок клас със защита над 95% е без значение.
Аз и ти сме с маски.
Ти се пазиш и аз се пазя.
Шанса някой от нас да се зарази е минимален под 5%
Ти си носиш маската под носа и аз си нося маската под носа.
И двамата си носим маската под носа и единия от нас е заразен.
Шансът и другия да се зарази е над 50%
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1267 НеутралноДо коментар [#5] от "techops":
Що не вървите на май-та си, заедно останалите Ковид психари ?
Не зависимо дали Ви харесва или не Ковида ще бъде тук още много години и един ден ще го изкарате. По-рано е по-добре. Цялата тая параноя не помага, само изнервя всички. Печелят и търговците на маски. Герберастите както обикновенно се чудят как да се направят , че вършат нещо, и понеже в цялата работа липсва логика, реално ефективността от действията клони към 0. Като ги е толкова грижа за хората, защо разхлабват мерките? Вървим успешно към трети локдаун през април.
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#30] от "Vassil Stoychev":
А ти защо не ни изпревариш.
Защо не отдеш да го обясниш това на Меркел, Макрон, Джонсън ....
Да им кажеш, абе какво се пазите , все някой ден ще го изкарате.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1267 НеутралноДо коментар [#21] от "001":
"...намерили сте тук свободния".
Ще си спестя обидния епитет,ама я кажи умнико , имаше ли демонстрации срещу маските във Виена и Берлин? Колко хора отидоха - десетки хиляди нали? Ако започнат така и тук мислиш ли, че няма да протестираме?!
Защо като са им толкова строги мерките заболеваемостта е почти същата, като в България?! Срещу вируса не може да се направи кой знае какво , заключването само намалява натоварването върху болниците. Не спира разпространението на вируса, ОТЛАГА, разтегля във времето епидемията. Ако толкова Ви е страх ходете да живеете изолирано е планината. Спрете да си фантазирате и да тормозите околните.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#29] от "001":
કટાક્ષ> Според теб ако всички носят маски висок клас със защита над 95% е без значение.
Ако ти носиш от 'тип 1', а аз от 'тип 2', май не е баш така ?
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#32] от "Vassil Stoychev":
Имаше.
А имаше ли умнико десетки и стотици арестувани.
Казват им нарушавате противоепидемичните мерки.
Имаше ли използване на камиони с водни струи да разпръскват протести.
Имаше.
Тук има ли протести . Има от месеци.
Някой опитва ли се да ги разпръсква. Не
Huginn
Рейтинг: 495 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "dxd41539708":
Ти си ми проблема. Щото аз не искам да водя такъв живот, но ми се налага. Заради тебе. Не ли?
Huginn
Рейтинг: 495 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "dxd41539708":
Ти си ми проблема. Щото аз не искам да водя такъв живот, но ми се налага. Заради тебе. Не ли?
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#33] от "Ан Он":
Как да не е баш така.
Как аз мога да те заразя, ако ти си с правилно поставена маска, която ти осигурява защита над 95% дори и другия да е без никаква маска
Huginn
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#36] от "pavian":
Дневник, не е ли време да отстраните бъга с дублирането на постове?
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#37] от "001":
કટાક્ષ... съвсем лаишки казано, има два типа маски - такива каквито филтират входящия поток (да не идва заразата при теб) и такива които филтират изходящия поток (да не излиза заразата от теб).
За филтър на вход срещу филтър на изход говорим.
Та какви маски трябва да се носят примерно в градския транспорт ?
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#38] от "pavian":
કટાક્ષ> Дневник, не е ли време да отстраните бъга с дублирането на постове?
Това е изключително сложна инджинерна задача.
Трябва при всяко изпращане на съобщение към сайта, да се проверява в базата дали вече няма съобщение от същия този потребител, със абсолютно същия текст, което да е изпратно последните 30 секунди. И ако бъде намерено такова - новото изпращане да се игнорира.
001
Рейтинг: 289 НеутралноВсяка една маска независимо какъв филтър има предпазва носещия маската.
Високия клас маски ФФП3 осигуряват над 98% защита с какъво и филтър да е и срещу него стои човек без никакви предпазни средства и ръси плюнки навсякъде.
Знаеш ли на какъв принцип работи филтъра.
Когато вдишваш той винаги е затворен.
Когато издишваш, част от въздуха излиза, но пак пази от плюнки и пръски останалите.
Този филтър или клапан предпазва качеството на маската.
Колкото по бързо тази маска се намокри, толкова по-бързо и се влошава качеството.
Ти може да си с маска висок клас , която няма клапи и да си мислиш, че ОК, но тя само след около час е толкова навлажнена , че си е влошила качествата.
Същото е и с медицинските маски. Те предпазват, докато не се намокрят.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#41] от "001":
કટાક્ષ> предпазва носещия маската
Добре, сега да уточним каква е целта на носенето на маските - да пазиш себе си или да пазиш другите ?
Ако аз нося примерно такава маска:
https://www.goodluckafrica.com/product/ffp2-face-mask-with-valve-pack-of-20/
или такава:
https://khulanathi.co.za/product/com4-breathe-ffp2-valve-3956172/
реално съм егоист, защото предпазвам себе си (*), но разпръсквам своята зараза сред околните ?
Не би ли трябвало да ме глобят поне 200 евро ?
(*) ако примем че тези модели спират идващите отвън микро-бацили
dosetliv
Рейтинг: 1531 НеутралноАфърматив
По цифрите се видя, че маскоотрицателите имаха по - добри показатели от маскозатегачите преди да почнат да се ваксинират.
Тайната на успеха е КАКВА точно маска се носи. Тука цифрите са категорични : 9 умрели при 9 млн население
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/papua-new-guinea/
Ето някои модели, от които Щабът може да избере и препоръча за задължително носене:
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/06/15/12/29624218-8421911-image-a-20_1592219431081.jpg
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/06/15/12/29624210-8421911-image-a-22_1592219448511.jpg
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/06/15/12/29624202-8421911-image-a-44_1592219733360.jpg
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/05/28/10/28922696-8364985-image-a-54_1590658174654.jpg
001
Рейтинг: 289 НеутралноКолко пъти да ти обяснявам.
Всички са задължени да носят маски.
Всеки ако пази себе си , значи е ок и няма да има заразени.
Ще ти го обясня по просто.
Ако някой си е сложил срещу мен шал или кърпа, все едно е без тях, защото от там .
Ако някой срещу мен си е сложил шлем е опасен, защото от всяка страна на устата му има по 5 см отвори дето може да изкарва огромно количество вирус.
Ако някой е с медицинска маска , пак е по опасен от тези дето носят такава с клапа, защото медицинската маска не прилепя добре към лицето и има по около сантиметър дупки около носа и ушите където си преминава голяма количество от издишания въздух.
Ако срещу мен седи човек с висок клас маска и има клапа, има шанс да ме зарази , ако аз не нося никаква маска, но той е много по малък от предните случаи, защото клапата се отваря не повече от милиметър и през нея не могат да хвърчат плюнки , а малък поток въздух. Десетки пъти по малък, отколкото ако си с медицинска маска.
Затова високия клас маски затрудняват дишането на носещия ги и много по-бързо биха се навлажнили, ако нямат клапи.
Надявам се , че ти разясних добре.
Като оптимален вариант е и двамата да носят висок клас маски без клапи и да не са носени с часове. Защото като се намокрят и им се губят качествата.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#44] от "001":
કટાક્ષ> Като оптимален вариант е и двамата да носят висок клас маски
Колега, оптималния вариант е двамата да са на разстояние 2000 км от друг.
В случая въпросът е в наредбата, която налага определени глоби при неспазване на текущите правила. Като идеята на правилата е че 'всеки пази другите'.
Ако аз нося някоя от тези маски:
https://www.goodluckafrica.com/product/ffp2-face-mask-with-valve-pack-of-20/
https://khulanathi.co.za/product/com4-breathe-ffp2-valve-3956172/
Според вас това приемливо ли е от гледна точка на обществото ?
Nik Nikolov
Рейтинг: 138 НеутралноДоктор Кунчу и гербаците - буфосинхронисти, дето гледали как вируса минавал оттук оттам и го следели накъде поемал ахахахаха нагли гербопитеци далавераджии
001
Рейтинг: 289 НеутралноДа приемливо е .
Казах ти защо.
Човек с клапа изкарва десетки пъти по малко количество въздух, от тези с медицински маски бе клапи.
Ако ти носиш маска без клапи може да си мислиш, че е много добра , но да не е защото точно за 10 минути с нея в градския транспорт тя ще е толкова влажна, че ще е загубила степента си на защита.
Все пак обикновените хора не се движат в ковид отделения.
Ако всеки е егоист и пази себе си, значи няма проблеми.
Ако някой си е изкарал носа да стърчи е все едно без маска.
Поставена правилно маска е най важното . Стига да не е платнена.
Дори и медицинските маски са направени от 3 пласта , които предпазват, докато текстилените нищо не правят.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#47] от "001":
કટાક્ષКолега, изглежда че имате доста познания по темата, но все пак не можем да стигнем до целта на викторина.
1. В заповедта на министъра се споменава термина 'защитна маска'
2. Да кажем че на български, основните типове 'защитна маска' се наричан 'медицинска маска' и 'филтрираща маска' (*)
3. Каква точно 'защитна маска' трябва да носи човек за да изпълни моралните си ангажименти към обществото ?
4. Каква точно 'защитна маска' трябва да носи човек за да се сигурен че спазва разпоредбите и няма да бъде глобен ?
(*) Ако правилно се ориентирам, терминологията по света face-masks срещу respirators
https://www.fda.gov/medical-devices/coronavirus-covid-19-and-medical-devices/face-masks-including-surgical-masks-and-respirators-covid-19 #60179fab87d8b
Q: During the COVID-19 public health emergency, when should health care personnel wear face masks or respirators?
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#47] от "001":
કટાક્ષИ още един въпрос от викторината - като носиш 'защитна маска' от 'Високия клас маски ФФП3', позволено ли е да се чешеш по носа през нея ?
001
Рейтинг: 289 НеутралноВ България доколкото се сещам премахнаха само шлемовете и шалове, които дори и от комари не пазят.
Една горе долу качествена маска с филтър е около 4 лева
Една качествена маска без филтър е около 2 лева
Една медицинска маска е 20 ст.
Познай дали някога в България биха забранили медицинските маски.
Не е само до забрани , но и да са изпълними.
80% от хората ползват евтините медицински маски.
Дори в Германия са позволени и медицинските.
Разликата е , че тук ограничиха шлемове и шалове, а там и текстилни маски.
Ще ти дам съвет.
Ако в градския транспорт имаш право на избор първо седни срещу човек с правилно поставена маска, защото ако не е няма никакво значение каква му е маската.
Втори избор е ако е с маска висок клас без клапи.
Трети избор е ако е с маска висок с клапи
Чак четвърти избор е с медицинска маска
А ако е с текстилна или шал и шлем , по добре въобще не сядай до него.
Лек ден ти желая.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#50] от "001":
કટાક્ષКолега, по неясни за мен причини, твърдо отказвате да отговорите с едно изречение на един конкретен въпрос. Вероятно проблема е в мен - не мога да формулирам въпроса достатъчно ясно.
Последен опит - според вас лицата от това видео използват ли нужните защитни средства по правилния начин ?
https://youtu.be/gcYolPqp97o?t=2646
petiopit
Рейтинг: 233 НеутралноИ най-добрата маска пази за около 2 часа. Значи тя има смисъл за хора, които по цял ден стоят изолирани и се показват на бял свят за малко, например за да си купят нещо. Нрмалните, активни хора слагат маска само за да не си изпросят глоба. Но тя работа не върши, понеже днеска ако си 10 часа навън трябва да смениш 5-10 маски.
Да не говорим, че от ковид не знам дали пази, но целодневното носене на маска разболява човек от други болести. За повечето хора е по добре да си изкарат ковида отколкото цял ден да си държат под носа развъдник на бацили. Това просто не е хигиенично.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#50] от "001":
કટાક્ષ> Ако в градския транспорт
И пост-последен - колко човека познавате които са се заразили от КОВИД в градския транспорт ?
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#51] от "Ан Он":
Естествено , че не ....
Маска която се слага и сваля през 2 минути е напълно безсмислено, даже вредно.
Маска се слага с чисти ръце и след това се сваля пак с такива за ластиците без да се опипва, ако си е запазваш .
Маска не се сваля да си говориш по телефона.
Аз тях не ги коментирам, това е пародия.
Говоря какво е правилното и че не трябва да те е страх от хора с висок клас маски с клапи. Повече те защитават от това ако носеха медицински.
001
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#53] от "Ан Он":
Щом е последен ще ти отговоря, отново :)
Това е напълно смешно да се каже, кой къде се е заразил, защото симптоми може да проявиш след заразяване и на втория и на третия дори на шести , седми ден.
Заразяваш се където се заразяваш и след това връщаш лентата и само може да предполагаш, но няма как да кажеш там се заразих.
Може случайно да разбереш откъде си се заразил най-вероятно ако си контактен на заразен колега, роднина, член от семейството...
Да докажеш, че си се заразил във градския транспорт, фитнеса, магазина е почти невъзможно.
edinotselo
Рейтинг: 8 НеутралноМаските, може да си ги заврете.....Пийте си превантивно Антибиотик, носете противогаз, и си живейте "живота"
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#54] от "001":
કટાક્ષ> Маска се слага с чисти ръце и след това се сваля пак с такива за ластиците без да се опипва, ако си е запазваш .
Супер, тук имаме споделено разбиране. Съгласен съм че - ако приемем че маската е изключително важно предпазно средство - то правилния монтаж и демонтаж са задължителни.
И се връщаме на видеото. Ноември 2020-та. Участват най-важните фигури в България, които ще ни спасят да не омрем. Даваха ги на живо по телевизията
https://www.youtube.com/watch?t=2646
bnc59488372
Рейтинг: 958 НеутралноДо коментар [#17] от "Vlado Nikolov":
хахахаха ама вие не разбрахте ли че ковиде е завинаги ,така са решили
bnc59488372
Рейтинг: 958 НеутралноДо коментар [#31] от "001":
има ли смисъл да говоря с марионетки като тези споменатите каквото им кажат това правят
vzoran
Рейтинг: 501 НеутралноВреме е парадоията с носене на маската под носа да приключи. Това вече не зависи от щаба,а от всеки от нас. Естествено очакванията са да има глоби от полицията на открито ив градски транспорт, а магазините да проверяват не само на входа, но и вътре между щандовете и да санкционират за неправилно носене. В крайна сметка целта на маските е благородна и не бива да се подлага на въпрос.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#60] от "vzoran":
કટાક્ષ> Време е парадоията с носене на маската
Този вид 'защитна маска за лице' приемливи ли са за вас ?
https://www.natamno.com/16959-large_default/maska-widmann-bio-hazard.jpg
simChо
Рейтинг: 289 НеутралноИ сяда на пейки.
Мани, мани..
dds27557755
Рейтинг: 282 НеутралноБотоксовия, Коремния и останалите клоуни от "щаба" ще обяснят ли на страдащите от астма колко по-добре се диша с тези парцали върху лицето? Колко хора се разболяха от бактериални инфекции или заради постоянно вдишваните текстилни влакна, причинени от тези "защитни" маски? Прехвърлянето на отговорността върху гражданите чрез репресии не е здравеопазване! А ковидиотите, които настояват държавата да ни се натика във всички отвори, да заминават за Пхенян.
Роси
Рейтинг: 8142 НеутралноНай-неприятното е, че се изпотяват стъклата на очилата.
bnc59488372
Рейтинг: 958 НеутралноДо коментар [#21] от "001":
абе направо разтрел за всеки ,киойто не приеме безрезервно новата религия ,по сталински товаришччì ,по сталински, полицай ,200 евро глоба --ала бала ,разтрел му е майката ...ще се съмняват в мъдростта на Големиоят брат ,плоскоземци недоносени.
Diana Stamenova
Рейтинг: 8 НеутралноАнгел Кунчев нямал впечатление, че хората си сменяли шаловете на два часа и видите ли, от загриженост за нашето здраве сега ни ги забранява! Смешници! Много добре знаят, че аргументите им издишат, но нали мути Меркел задължи германците да носят маски от висок клас, ние поне шлемовете трябва да забраним. Хората не си сменят и текстилните маски на два часа, слагат си ги в джобовете и после пак на устата, което ги компрометира напълно. А еднократни хирургически маски се носят седмици наред точно от възрастните хора, които с такова настървение пазим вече една година и поради това нямаме нормален живот.
Изискванията за правилно поставяне и махане на маска с дезинфекциране на ръце преди и след това са абсурдни за изпълнение в ежедневието , докато ходим от магазин на магазин и махаме и слегаме маската постоянно. За децата в училище как си слагат маските по чиновете, изпускат ги на пода и други подобни просто не ми се говори.
Щабарите съм сигурна , че са напълно наясно с това, точно затова и всичките им аргументи за носене на маски издишат и постоянно си противоречат.
За мен остава все още шокиращо как светът си нахлузи с такава готовност тези парцали на лицата за една седмица, а сега няма да ги свали в продължение на години.
Diana Stamenova
Рейтинг: 8 НеутралноСпоред Кунчев шлемът пазел дори по-малко от хирургическата маска. Значи признава, че и хирургическата маска не пази, но ни задължават да ги носим, че и навън се опитаха да ги наложат. Тези хора трупат лоша карма...
bnc59488372
Рейтинг: 958 НеутралноДо коментар [#60] от "vzoran":
а не бива ,ВИЕ СТЕ ТРОЛ НАДЯВАМ СЕ ,НЕ МОЖЕ чОВЕК С РАЗУМ ДА "МИСЛИ" ТАКА. ДОРИ САМО ЗАРАДИ СВРЪХ НЕГАТИВНИЯТ ПСИХОЛОГИчЕСКИ ЕФЕКТ НИКАКВИ МАСКИ НЕ ТРЯБВА ДА ИМА ,ДА НЕ ГОВОРИМ ,чЕ СА АБСОЛюТНО БЕЗМИСЛЕНИ И ВРЕДНИ ЗА ЗДРАВЕТО.УВИ СВЕТОВНАТА ТЕХНОДИКТАТУРА Е ФАКТ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИНДИВИДИ КАТО ВАС.,
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#54] от "001":
કટાક્ષГледайте значи какво бил казал някакъв експерт преди няколко дни:
Експерт: Маските с клапа и филтър защитават само тези, които ги носят
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/01/27/4167932_ekspert_maskite_s_klapa_i_filtur_zashtitavat_samo_tezi/
При което се връщаме на въпроса - тия хора дето носят 'Маските с клапа и филтър'(*), не трябва ли да ги третираме наравно с родоостъпниците и тези които си държат нослето извън мсаката ? И да ги глобяваме по 200 евро ако се качат с такава 'Маска с клапа и филтър' в градския транспорт (защото един вид е аналог да е качат по без маска) ?
(*) според мен в англо-света тези изделия ги наричат respirators, а не face-masks
Henry
Рейтинг: 427 НеутралноКакво се променя? Нищо! Аз и до този момент не съм носил нито маска, нито шлем, няма и да нося. Пък ако искат да направят задължителни и скафандрите ; ) Все съм в нарушение и не ми пука.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър001
Рейтинг: 289 НеутралноЧовекът на втората снимка е с хубава маска, която предпазва и него и другите, нищо , че е с клапа.
Тази маска много по трудно се носи като лигавник, както е направил човека на третата снимка в тролея.
Ан Он
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#71] от "001":
કટાક્ષ> която предпазва и него и другите, нищо , че е с клапа.
'Експертите' друго разправяли.
Доколкото може да им се доверяваме че са експерти де.