Де не се пропусне мига, след като е сложена първата ваксина на някой щастливец, да му се зададе въпроса: "Как се чувствате сега"?!
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
"Допълни също, че риск за ваксинираните няма дори много да закъснее обхващането на 70% от населението, за да се постигне стаден имунитет. Прогнозира, че до началото на идната година би трябвало поне 65% от населението да е в групата на ваксинираните и прекаралите коронавируса." Значи са оптимисти , ако не успеем да ваксинираме населението то останалите ще го преболедуваме , ако го преболедуваме . Дневник продължава да слага всички статии за коронавируса на едно място , когато тръгнеш да пишеш или четеш коментар половината ти се струват безсмислени трябва да губиш много време за да разбереш кой коментар за коя статия се отнася . Отдавна спрях да ги чета ,или да пиша коментари в такава поредица от 10-15 статии една под друга .
Като няма ваксини, всеки се хваща за каквото може. Друг е въпроса, че нейното производството е в трагичомични малки мащаби...
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
И по немската държавна телевизия подготвиха почвата, изказвайки се ласкаво за ефективността на "Шпутник Фау", както те произнасят Sputnik V. Въпросът е, властите там дали ще изнесат всичките си ваксини за престиж, забравяйки за необятната си страна?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Унгария вече била поръчала 2 000 000 и тези дни получила вече 40 000 дози. Премиера на Чехия —Бабиш лети за Орбан да обсъждат ваксината. Ама защо с Орбан а не с производителя, не знам.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
28500 ваксини, не знам как ще насмогнат с ваксинирането? май армията ще трябва да помага. или кой държи лотарията да пусне да се търкат картончета с голямата печалба ваксина
In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
Астра Зенека май обявиха, че тяхната ваксина не предпазва от южноафриканския щам. Та да ви питам, тия дето ще се ваксинирате с нея, този щам ли ще боледувате?
Големи русофили се раждате бе, Дерибеев!? И ваксината наистина е била с ветеринарно приложение, както и ивермектина, който също се оказа, че върши добра работа срещу ковид-19...
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
До коментар [#11] от "xkoleva": "Смъртността в България е 2 пъти по-висока от Гърция и 3 пъти по-висока от Сърбия." Статистиките за смъртността през 2020 вече са публикувани. Ето сръбската:https://publikacije.stat.gov.rs/G2021/Pdf/G20211017.pdf За 2020 Сърбия има 13 000 повече починали от 2019. За България са мисля около 17 000. Разликата е сериозна, но в никакъв случай не е три пъти.
Не е зле и човек да се разходи до Сърбия, за да се запознае с цената, на която сърбите постигат по-ниската си смъртност: там е почти военно положение. Ако някой се опита да въведе подобни мерки у нас, нов девети септември ще е неминуем!...
Мараба, С-ДС доносници!
От миналата седмица сигналите в Спешна помощ за случаи на COVID-19 са започнали да нарастват, съобщи пред БНТ Катя Сунгарска, говорител на центъра в София. В понеделник имахме 19 повиквания за COVID-19, във вторник те вече бяха 30, с в сряда - 46. Тенденцията отново е нагоре.
Опасявам се, че малоумието от октомври - ноеври 20 г. ще се повтори. Системата просто се срина, заради това, че пътят на инфектираните, почувствали се зле, към хоспитализация, трябваше да мине единствено през "Спешна помощ". Нямаше как да не настане колапс - тази система е със дизайн за коренно различни ("не-ковид") ситуации. Да очакваш, че СП ще може да реагира на лавиообразно скачащите обаждания на 112, е пълна идиотия. (друг въпрос, че поради месеци продължаващата медийна истерия се получи ефектът "рън-он-банк" - никоя система (банка /здравеопазване) не може да го понесе). Чак накрая на срива от ноември на управляващите им светна идеята за "триажни центрове", които да отнемат непоносимия натиск над "Спешна помощ". Колко са готови властите тази глупост да не се повтори ще зависи само от това колко яко ще бъде нагнетяването за "третата вълна". Ако паниката отново сработи, "СП" ще се окаже в същото състояние на кома.
Поне един от пишещите тук има ли реална (не от интернет) представа как се определя ефективността на един медицински препарат, в случая ваксина? При Файзер от контролната група от 22000 има 8 души които са дали положителен резултат за Ковид, при Астра от 20000 души контролна група с положителен тест са били 33ма. и това е само след ПЪРВАТА инжекция, докато при Файзер е след ДВЕТЕ инжекции. Ако това прави Астрата ваксина на половин ефективна както всички тук обяснявате, еваларката. Големи специалисти сте. При Файзера това дава "заболели" от 0.004% от контролната група. При Астрата "заболелите" са 0.016% Е това е, всеки да си прави сам сметките колко по "неефективна" е Астра Зенека.
Астра Зенака в момента е най-доброто между тия къде ни карат. По принцип всичките тия са кофти щото ти вкарват някакво РНК, ма поне на тая се знае и вируса - вектор е от шмпазе и е изучен. Докато на Файзер и Модерна ще си го изучават тепърва по ваксинираните. Гаранция - франция че няма вреда след година, две и тн. С имунната система шега не бива, нито експерименти.
Гледам, ще въкцинацията напредва. Кога ще има в дневник една анкета, с флаг "важна" да седи в поредицата заглавия все най-отгоре? В анкетата, да има изброени различни нежелани реакции и последствия за ваксинираните и всеки, който е получил, или изгубил от ваксинира ето, да маркира отговор. Примерно: "пораснаха ми рога", "смали ми се чурката", "почнах да изпитвам нужда да пия човешка кръв", " дойде ми кеф да намаля заплатите на работниците във фирмата ми", "присърбя ме да си построя подпорна стена на девствен плаж в Натура 2000" и тъй нататък.
Хах, още ли пишат някои за стаден имунитет? Който за такъв тип вируси, за които придобитият имунитет е с доста ограничена продължителност, е невъзможен?
Астра Зенака в момента е най-доброто между тия къде ни карат. По принцип всичките тия са кофти щото ти вкарват някакво РНК, ма поне на тая се знае и вируса - вектор е от шмпазе и е изучен. Докато на Файзер и Модерна ще си го изучават тепърва по ваксинираните. Гаранция - франция че няма вреда след година, две и тн. С имунната система шега не бива, нито експерименти.
Ми не, не е изучен... няма друга одобрена ваксина досега (за каквото и да било), която да използва за вектор аденовирус от шимпанзе и като цяло има ЕДНА одобрена ваксина изобщо, която използва аденовирус. За сметка на това има няколко провалили се на клинични изпитания аденовирусни ваксини
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
Спутника ползва 2 различни аденавируса за двете дози , за това за него 2 дози е ОК, тия аденавируси са изучавани поне 30 години. При един и същи аденавирус, както е в Астра Зенека, при втората доза човек вече има имунитет освен към коронавируса, така и към вектора, и практически е тя е неефективна. За това и предлагат да се изчаква с втората доза. За това е правилно да се ползват всички доставени ваксини за първа доза , защото с нея тежките и средно тежки случаи се изключват и се ваксинират два пъти повече хора. Аденавируса от шимпазе също е изучаван много години и най вече е естествен и съществуваш в природата вирус. Макар че и той е бъзикан де. Абе чиста ваксина сега е само тая на Вектор, ма за нещастие тия са в Новосибирск а не в Москва, и московските лобита и бизнес ще е бавят поне още 6 месеца руснаците докато си пласират Спутника. Щото продават на държавата Спутник по близа 30 долара. Далавера яка.
Най-интересното е, че всички се кълнат, че тия ваксини са безвредни и нямат последствия. И даже с гордост заявянат, че и клетъчен имунитет предизвиквали, ма като погледнеш за механизма на клетъчният имунитет, за него съвсем ясно си пише че механизма му не е изучен.... има само хипотези и то само за някой неща. Е как при това положение може да се говори за безопастност изобщо. Това е като с разните облъчвания, нямало данни че са вредни ....
Важното е да се продава. За да се продава, има два варианта. Читава реклама, ако рекламата не стига - принуда. Принудата може да е явна, в прав текст те задължават да се ваксинират, или дори го правят принудително, с употреба на физическо насилие. Принудата може и да е косвена, правят така, че ако не си ваксиниран, ти намаляват свободата на придвижване, отказват ти работа, отказват ти лечение и др.
Бе хората ще се ваксинират, принуда или не, въпроса е поне честно да бъдат информирани. Ама то е един бизнес и огромни печалби, изобщо световните и европейски здравни органи, че и ЕК и всичкото брюкселско зеле , наши управляващи пък не могат и даже да се коментират, са се превърнали в лобистки организации на фирми акули, ако ще и с физеологичен разтвор да ни боцкат.
Какво значи "уязвими групи", конкретно в случая на циганите ??! От кое са уязвими ??! Докога все жертва ще го изкарвате този етнос ?? ...уязвими групи са хората, страдащи всеки ден от огромната циганска престъпност. Уязвими групи сме тези, които бъхтим всеки ден, за да плащаме данъци, които после да отиват в джобовете на циганите под най-различни форми и канали ......
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Имаме представа. Пфайзе и Модерна чакаха с месеци да се появят стотина заразени от 20000 с плацебо да обявят статистика. От тоя супер-дупер заразен вирус 20000 души не могат да го прихванат няколко месеца.
Много ясно, че ще зачестят сигналите. 0:58 https://www.youtube.com/watch?v=so9XIXUCyJg Комунягите от титръбата пак са изключили брояча на гледания. Ей , шубето голям страх..
До коментар [#29] от "padrino":Имаме представа. Пфайзе и Модерна чакаха с месеци да се появят стотина заразени от 20000 с плацебо да обявят статистика.От тоя супер-дупер заразен вирус 20000 души не могат да го прихванат няколко месеца.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
52
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Защото са "пауновски" и най-евтини. Затова сме усвоили 305 млн. за ваксини, които би трябвало да стигнат за над 10 млн. дози от най-скъпите на Фазер и Модерна. Тия чекмеджета и гардероби не се пълнят лесно.
Абе кви са тези ката ден транспортни справки? На пощенски клон го обърнахте! Пишете да пандемичното състояние на страната. За перспективи, възможности, евентуално развитие на ситуацията....
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
По отношение на ваксината на Астра Зенека нека почакаме мнението на американския регулатор (FDA). За разлика от британския регулатор ( MHRA ) американцит се интересуват само от данните при изпитанията и сами си правят анализа, докато британците вземат анализа на производителите. Европейския регулатор (EMA) изглежда прави нещо по средата. В щатите наричат досегашните резултати "странни" и в момента се провеждат изпитания на ваксината там. Резултатите се очакват към месец март. Без тези допълнителни изпитания Астра Зенека няма шанс да получи одобрение в САЩ. Това не значи че ваксината не е добра, а само че не сме сигурни колко е добра.
Много ми хареса тази част от статията: Er halte es "für problematisch, wie bürokratisch und langsam die Europäische Arzneimittelagentur bei der Zulassung der Impfstoffe arbeitet".😂😂😂😂
Или казано на Български: Той смята за "проблематично колко бюрократично и бавно работи Европейската агенция по лекарствата по одобряването на ваксините".
По същата причина те се мотаха и с Астра и затова Британците са с над 12.5 милиона ваксинирани или близо 23.5% от населението което е повече от Германия, Франция, Италия и Испания взети заедно....
Англичаните са обзети от местен шовинизъм и понеже бльоджата на АЗ си е тяхна, я блъскат на всички и разправят колко е хубава. В ВВС всеки ден има бодряшки статии колко е успешна и ефективна, как от всички щамове пази и, изобщо, е най-великото откритие след колелото и течащата топла вода. Аз съм се консултирала с хора, които са ги учили и ги работят тези неща и на които имам доверие, и този боклук, или който и да е друг, базиран на аденовируси, няма да си го слагам. Може и да е много хубав и ефективен, но генетично модифицирани вируси от шимпанзета аз няма да си инжектирам, щото не се знае след години накъде може да избият нещата. Ако не мога да се докопам до иРНК ваксина, изобщо няма да се ваксинирам. Който иска да си слага астри или спутници - предоставям му моята доза.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
По традиция официалните данни за разпространението на коронавируса в неделя показват по-малко нови случаи при по-малко тестове като неотразените случаи от уикенда намират място в данните във вторник.-------------------------- ------------------------------------- Знаете много добре, че в неделя и понеделник има рязък спад на обявените починали, който се компенсира с рязък скок във вторник. Причините са ясни. РЗИ-та и т.н почиват и не си дават зор да актуализират данните.
До коментар [#58] от "padrino":Да, обаче ЕМА гарантира живота, здравето и ценностите на гражданите си. Не го разбирате това не европейците и това си е.
"Коронавирусът в България: в понеделник пристигат още ваксини.."?!
Кой го интересува?! Who cares?! А quien le importa?! Жалка история! Pathetic story! Пфуууу...
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
Е в Англия, не Британия картата в еуромомо е тъмносиня от месец вече. Така и нямам обяснение защо само в Англия докато в Уелс Шотландия и сев.ирландия нищо аномално в смъртността не се случва. Нещо не съвсем коректно се случва в английските болници май
До коментар [#58] от "padrino": Какво ще кажеш за бюрократиама в САЩ? Защо ли Астра Зенека още не са подали заявление за разрешение там? И защо ли американците не са ти на мушката? В държавите от ЕС (както почти навсякъде по света) се водят политически борби. Темата за ваксините са част от това и ако четеме избирателно всякакви тези ще изглеждат верни.
Една извадка : от клас 25 деца на който сме "анкетирани " родителите, дали желаем безплатен бърз тест за детето ни само 1 родител е отговорил че желае. Конкретното дете е с проблемно поведение и е хващано да краде от съучениците си - това като информация за възпитанието , интелектуалното равнище на родителите и средата в която е отглеждано.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
Много ясно, че ще зачестят сигналите. 0:58https://www.youtube.com/watch?v=so9XIXUCyJg Комунягите от титръбата пак са изключили брояча на гледания. Ей , шубето голям страх..
Август 2020, някой си Алексей Навални: "Руската ваксина е поредната лъжа на Путин". Февруари 2021, Жозеп Борел, външен министър на ЕС: "Руската ваксина е голям успех и за Европа, мислим как да я използваме". Февруари 2021: всички "проевропейци" са на границата на нервна криза.
Свободата, Санчо...
Г-н padrino има малък пост-брекзитен комплекс към ЕС, затова пише по този начин. Ваксината не е непременно лоша - тя е такава, каквато предварително се очакваше. Това че вируса е от шимпанзе е предимство, а не недостатък. Ако аденовируса беше човешки и човек се е срещал с него и има имунитет към този вирус ваксината няма да подейства. За съжаление последните изпитния показват че е слабо ефективна срещу южноафриканския вариант. Има надежда да предпазва само от тежко протичане на болестта, но и това остава неопределено - средната възраст на участниците в изпитанията е само 31 години ( да им се чуди човек защо не правят изпитания с възрастни). Аз бих се ваксинирал и с нея само ако няма да мога с по-добра.
Изкуственото вкарване на напълно непознат за организма вирус, какъвто и да е колкото и безобиден да изглежда, е твърде рисковано. Дали е от човек, шимпанзе, прилеп, котка или кокошка, няма значение. След години може да предизвика кошмарни усложнения, в т.ч. ракови заболявания. Тъй като съм на средна възраст и се предполага, че ще живея още известно време, нямам желание да рискувам с нещо, забъркано набързо и с доста съмнителни клинични изпитания. Записала съм се, че искам да се ваксинирам, но ако единствената ми опция е векторна ваксина, ще пропусна.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Колко е хубаво да си отлично ваксиниран, докато заболеваемостта/смъртността ти са на едно от първите места в Европа! Браво на британците, гинат ваксинирани! Неповторимият британски стил на гордо публично насиране!
До коментар [#58] от "padrino":Е в Англия, не Британия картата в еуромомо е тъмносиня от месец вече.Така и нямам обяснение защо само в Англия докато в Уелс Шотландия и сев.ирландия нищо аномално в смъртността не се случва.Нещо не съвсем коректно се случва в английските болници май
Не забравяй, че само в "голям" Лондон (Metro Area) живеят близо 14.5 милиона души. Това е близо 22% от населението на ОК. В Лондон живеят средно 5700 души на км2 а в Шотландия са 65 души на км2, как искаш да нямат проблем в Англия?
До коментар [#58] от "padrino":Какво ще кажеш за бюрократиама в САЩ? Защо ли Астра Зенека още не са подали заявление за разрешение там? И защо ли американците не са ти на мушката?В държавите от ЕС (както почти навсякъде по света) се водят политически борби. Темата за ваксините са част от това и ако четеме избирателно всякакви тези ще изглеждат верни.
В САЩ причината е същата както е в ЕС. Там Файзер държи палмата на първенството. Местна компания, с местно производство когато Американците имат проблеми с всичко Европейско....ти ми кажи дали това не е избирателно? Файзер очакват да доставят 200 МИЛИОНА дози до края на Април само за щатите....пл#с Модерна която също е "местна" компания.
По традиция официалните данни за разпространението на коронавируса в неделя показват по-малко нови случаи при по-малко тестове като неотразените случаи от уикенда намират място в данните във вторник.---------------------------------------------------------------Знаете много добре, че в неделя и понеделник има рязък спад на обявените починали, който се компенсира с рязък скок във вторник. Причините са ясни. РЗИ-та и т.н почиват и не си дават зор да актуализират данните.
Точно затова сравняваме данните с данните за същия ден на предната седмица. За тази неделя например има повишение 1.41 пъти - от 349 предната неделя до 493 сега. Броя новозаразени се повишава от 22-ри януари до сега всеки ден. Говорят ни че щяло да е до март, защото топлото време щяло да спре вируса. В Бразилия винаги е топло - екватора минава през държавата, само че вируса от там още не си е тръгнал.
Ваксини има. Дори след като Бойко и сие НЕ са се възползвали оптимално от квотите договорени от ЕС. Ваксините в ЕС се разпределят пропорционално на населението, но всяка държава има свободата да поръча по-малко от това, което и се полага. Това, което е направил Бойко Борисов.
Доставките се изпращат едновременно към всички държави. Няма забавяния само за България.
И ВЪПРЕКИ ТОВА ВАКСИНИ ИМА. ПРОСТО СА В ХЛАДИЛНИКА. УМИШЛЕНО.
Вчера, събота 06.02.2020 в Република България са направени 157 ваксини. В сравнение, този ЕВРОПЕЙСКИ КОЛОС РУМЪНИЯ е направил 19 260 ваксини. Словакия (по-малка държава) - 2700.
57 000 дози направени (не хора дози!) - а в хладилника утре с новата пратка ще се седят на студено 37 000 дози + днешните 17 550 + утрешните 28 800 = 83 000 дози (грубо). Ваксини има.
Вицът, че ги пазели за втора доза - дори не ми се коментира. Никъде в Европа не пазят за втора доза. Защо ли? Защото по-добре повече хора с с някаква защита, отколкот да чакаш една шепа хора с пълна защита. Като говорим за първа и втора доза и защитата -
One dose of the Pfizer/BioNTech vaccine gives people about 90% protection from Covid by 21 days, according to an analysis of Israel’s mass vaccination programme.
Знам, че пропагадната машина и властта зад нея иска да изкара Европа виновна. Че нямало ваксини. Евентуално и Спутник да купи. Но за пореден път не се връзва в момента, в който погледнеш останлите бедняшки страни в Европа. Там са ваксинирали 10ки пъти повече хора от България. Как така Европа има ваксини за Румъния, Словакия, Словения, Хърватска И ТЕ ВАКСИНИРАТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ (ДОРИ В АБСЛЮТНИ СТОЙНОСТИ ПО-МАЛКИ ДЪРЖАВИ)... а за България все някой друг е виновен.
Графиката долу говори достатъчно убедително. За разлика от медиите на властта.
Плътността на кв.км е разумно обясние за разпространението на вируса. Обаче в еуромомо става реч за аномална смъртност която в Уелс изобщо я няма. Защо в Англия умират отчетливо повече а в Уелс не? Хипотезата, че в Уелс няма повишена смъртност заради липса на заразени поради по-малка плътност на населението не ми се връзва. Ако дори да приемем, че е така, защо тогава не блокират Лондон и другите големи градове а оставят другите хора да си живеят живота нормално?
До коментар [#75] от "padrino":Плътността на кв.км е разумно обясние за разпространението на вируса. Обаче в еуромомо става реч за аномална смъртност която в Уелс изобщо я няма.Защо в Англия умират отчетливо повече а в Уелс не?Хипотезата, че в Уелс няма повишена смъртност заради липса на заразени поради по-малка плътност на населението не ми се връзва.Ако дори да приемем, че е така, защо тогава не блокират Лондон и другите големи градове а оставят другите хора да си живеят живота нормално?
Уелс конкретно са под карантина от 6 седмици, и като пиша карантина разбирай 100%....Лондон, там всички са тарикати, точно както е в Бг. Пълно е с "професори" които си мислят, че те знаят всичко и разбират по-добре от останалите. Без да звуча ксенофобски Лондон имат и друг проблем, точно както и Бирмингам. Много хора с друга религия и цвят на кожата. Точно вчера публикуваха едно проучване и се оказа, че до момента има само 12% черни: 8% индийци и пакистанци и едва 4% Азиатци които са се ваксинирали. Системата не прави избор според принадлежност, просто ре са много "образовани" и не искат да се ваксинират. Друг интересен факт бе, че 69% от ваксинираните до момента са хора с по високо образование от средното. Това може да ти даде обяснение за огромните разлики.
Ето какво пишат австрийците по въпроса вчера: https://www.krone.at/2332483 На кого да вярвам?
Несъгласието с 90% от хората е един от най-важните признаци на здрав разум. Оскар Уайлд
Системата не прави избор според принадлежност, просто ре са много "образовани" и не искат да се ваксинират. Друг интересен факт бе, че 69% от ваксинираните до момента са хора с по високо образование от средното. Това може да ти даде обяснение за огромните разлики.
Това е противопоставяне на хора , дето вярват в Мерките - и са сигурни, че Мерки и Теглилки ще ги опазят .. и хора дето са скептични и искат и да се ваксинират!
Ако бяха у нас - бихме ги назовали Мутафисти , осланящи се на Мерките, и Мангъристи - малко конспиролози, не вярващи в силата на маските и изкъртването на пейките , напъващи да са боднати ! ..
"В САЩ причината е същата както е в ЕС. Там Файзер държи палмата на първенството. Местна компания, с местно производство когато Американците имат проблеми с всичко Европейско....ти ми кажи дали това не е избирателно?"
Пишеш как е в САЩ, а аз се сещам за Великобритания. Да не би да работиш за Астра Зенека ? :-) И изобщо ли не ти минава през ума, че причините може да са други - например че не е изпитана на възрастни хора? Сега чета за това, че тази ваксина е малко ефикасна за южноафриканския вариант - мутация E484K. Не предпазва достатъчно от леко и умерено протичане на болестта. Има надежда че ще предпазва от тежко протичане - значи може и да не предпазва от заболяване, но да е "животоспасяваща". О.К., но как да го докажат, когато средната възраст на участниците в това изпитание е 31 години? За мен е странно че избягват тестове с възрастни и не обясняват защо.
Разликата и всичката тази какафония е защото профила на изследваните хора при Файзер и Астра е различен. При Астра само 12.9% са били над 55 години, докато при Файзер 41% са били над тази възраст. както винаги съм го казвал методиката която е използвана е съвсем различна защото ваксините са различни. Метода който ползват Астра е известен от десетилетия, Файзер е нещо ново затова те са искали да си вържат гащите в което няма нищо лошо, но това е основната причина за тази разлика. Ако трябва да бъдем съвсем откровенни, Файзер поеха голям риск когато включиха толкова възеастни хора , за да тестват нещо за което се знае много малко. Методиката на Астра както написах е известна от десетилетия. Ама всички са се вторачили във факта, че Британците участват и както ти сам написа това е една огромна политическа игра. Сега всички се молят да не стане някакъв карък с Файзер или Астра защото или ЕС или Британците ще има да се надуват с десетилетия ако другата страна се изложи. Да аз защитавам подхода на Британците защото просто се организираха много по бързо а и имам 14 години зад гърба си работейки във Фарма индустрията така, че всички глупости за чипове и "лоши" и "непроверени" ваксини е пълна глупост. Бил съм в кухнята и знам точно как се разработват ваксини и лекарства. Повярвай ми, никой не прави компромиси. Има протокол който ТРЯБВА да се следва и няма начин да се заобиколи, просто няма такава възможност. Другото което трябва да знаеш е факта, че производителите на лекарства и ваксини НЕ ПРОВЕЖДАТ изледванията. Това се прави от други, напълно независими компании. Аз работех именно за такава компания. Имало е моменти когато сме изследвали едно и съшо лекарство разработвано от две компании и това всичко е строго контролирано. Затова изследванията се правят на тъмно (blinded or double blinded) Ето виж сам за себе си:
Днеска слушах , каква е стратегията в Израел. Боже, това е велика държава. Стратегията направена още през първото тримесечие на 2020 година. Преговорите с производителите на ваксини са започнали през второто тримесечие. Сега имат 3,5 млн. ваксинирани /200 хиляди всеки ден/, като всички се проследяват.
Съгласен съм с повечето от това, което пишеш, но е несериозно Астра Зенека (или тестващия орган) да не смее да поеме "голям риск", както Пфаизер и да се бои да тества ваксината на възрастни, а регулаторния орган да е толкова смел и да я препоръчва за възрастни. Пфаизер не са поели голям риск, защото ваксината е проверена във фаза 2 и с трикратно по-голяма доза и не е показала по-силни странични ефекти. Хубавото нещо при тестовете на Астра Зенека е, че са давали за плацебо друга ваксина, а не физиологичен разтвор. Това е правилно, обаче то наклонява резултатите леко в полза на Астра Зенека, защото ако за плацебо се инжектира физиологичен разтвор хората от плацебо-групата ще се досетят че са с плацебо (няма да усетят странични ефекти) и ще се пазят повече.
Днеска слушах , каква е стратегията в Израел. Боже, това е велика държава. Стратегията направена още през първото тримесечие на 2020 година. Преговорите с производителите на ваксини са започнали през второто тримесечие. Сега имат 3,5 млн. ваксинирани /200 хиляди всеки ден/, като всички се проследяват.
Ами, да зи кажем истината в очите, а? България е бедна страна с безгрижни политици. Загрижени само за собствените си врътки. Как очаквате ваксинирането да е с европейски (да не говорим израелски или британски) темпове, а не с африкански? Как?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dejmos
Рейтинг: 2075 НеутралноЗа всяка инжекция - видео клип !! Изтрещяване в последна фаза ..
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноБраво бойко. Ти си нашто знаме!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!hamiltonf
Рейтинг: 4604 ВеселоДе не се пропусне мига, след като е сложена първата ваксина на някой щастливец, да му се зададе въпроса: "Как се чувствате сега"?!
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Manol Nedyalkov
Рейтинг: 90 НеутралноЕМА одобри въпросната ваксина за употреба при всички възрасти в разрез със своите правила. Швейцарците го казаха почти директно.
lout66
Рейтинг: 611 Любопитно"Допълни също, че риск за ваксинираните няма дори много да закъснее обхващането на 70% от населението, за да се постигне стаден имунитет. Прогнозира, че до началото на идната година би трябвало поне 65% от населението да е в групата на ваксинираните и прекаралите коронавируса."
Значи са оптимисти , ако не успеем да ваксинираме населението то останалите ще го преболедуваме , ако го преболедуваме .
Дневник продължава да слага всички статии за коронавируса на едно място , когато тръгнеш да пишеш или четеш коментар половината ти се струват безсмислени трябва да губиш много време за да разбереш кой коментар за коя статия се отнася .
Отдавна спрях да ги чета ,или да пиша коментари в такава поредица от 10-15 статии една под друга .
Корки
Рейтинг: 3157 НеутралноСтатистиките на Дневник са леко изкривени, защото данните са отнасят не за деня за пеброяване, а за следващият ден.
Червена линия, червен картонhodounski
Рейтинг: 3266 ВеселоНай -добре да ги ,,разджуркат"всичкитие ваксини и ...стадна радост
дерибеев
Рейтинг: 3007 НеутралноДо коментар [#3] от "hamiltonf":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васАнализирай това
https://www.segabg.com/hot/avstriya-i-chehiya-obmislyat-da-zakupyat-ruskata-vaksina
hamiltonf
Рейтинг: 4604 НеутралноДо коментар [#8] от "дерибеев":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Като няма ваксини, всеки се хваща за каквото може. Друг е въпроса, че нейното производството е в трагичомични малки мащаби...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5625 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "дерибеев":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ по немската държавна телевизия подготвиха почвата, изказвайки се ласкаво за ефективността на "Шпутник Фау", както те произнасят Sputnik V.
Въпросът е, властите там дали ще изнесат всичките си ваксини за престиж, забравяйки за необятната си страна?
xkoleva
Рейтинг: 244 НеутралноСредна смъртност от коронавурус (на 1 милион души) от началото на епидемията:
България и съседите ѝ:
Македония - 1400
България - 1346
Румъния - 982
Гърция - 573
Сърбия - 472
Турция - 314
Смъртността в България е 2 пъти по-висока от Гърция и 3 пъти по-висока от Сърбия.
https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries
https://www.statista.com/statistics/1104709/coronavirus-deaths-worldwide-per-million-inhabitants/
дерибеев
Рейтинг: 3007 НеутралноДо коментар [#9] от "hamiltonf":всеки се хваща за каквото може.
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васТук си прав, от "ветеринарна ваксина" до трагикомични мащаби.
DDR
Рейтинг: 2376 НеутралноДо коментар [#8] от "дерибеев":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Унгария вече била поръчала 2 000 000 и тези дни получила вече 40 000 дози. Премиера на Чехия —Бабиш лети за Орбан да обсъждат ваксината. Ама защо с Орбан а не с производителя, не знам.
vassilun
Рейтинг: 5175 НеутралноДо коментар [#6] от "Корки":
Викаш в Дневник са врачки и знаят данните за следващия ден?!
По-скоро данните са за предния ден!
дерибеев
Рейтинг: 3007 НеутралноДо коментар [#13] от "DDR":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васНе се ли очакваше Унгария да ги произвежда
vassilun
Рейтинг: 5175 НеутралноДо коментар [#8] от "дерибеев":
Първото руско нещо, което бих си купил / ползвал, няма да е лекарство!
royal_sperm
Рейтинг: 486 Неутрално28500 ваксини, не знам как ще насмогнат с ваксинирането? май армията ще трябва да помага. или кой държи лотарията да пусне да се търкат картончета с голямата печалба ваксина
In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George OrwellСкелета
Рейтинг: 8 НеутралноАстра Зенека май обявиха, че тяхната ваксина не предпазва от южноафриканския щам.
Та да ви питам, тия дето ще се ваксинирате с нея, този щам ли ще боледувате?
fec32306340
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#11] от "xkoleva":
"Смъртността в България е 2 пъти по-висока от Гърция и 3 пъти по-висока от Сърбия.
"
Статистиките за смъртността през 2020 вече са публикувани. Ето сръбската:
https://publikacije.stat.gov.rs/G2021/Pdf/G20211017.pdf
За 2020 Сърбия има 13 000 повече починали от 2019. За България са мисля около 17 000. Разликата е сериозна, но в никакъв случай не е три пъти.
DDR
Рейтинг: 2376 НеутралноДо коментар [#15] от "дерибеев":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Това не знам, но със сигурност в Чехия ще се произвежда някакви компоненти за Бионтек.
Бо По
Рейтинг: 568 НеутралноВаксината на Астра Зенека към момента се очертава като възмоно най-куцата. А ние сме заложили на нея!
Скелета
Рейтинг: 8 НеутралноАбе те и другите може би не борят южноафриканския щам, но не са правили проучване.
Астра Зенека направиха, и го обявиха, прави им чест.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5625 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "bpcorp":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевНали уж от всички видове ще имаме, за да може да се избира. Къде казаха, че сме заложили на нея?
hamiltonf
Рейтинг: 4604 ВеселоДо коментар [#12] от "дерибеев":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Големи русофили се раждате бе, Дерибеев!? И ваксината наистина е била с ветеринарно приложение, както и ивермектина, който също се оказа, че върши добра работа срещу ковид-19...
Манчо
Рейтинг: 2524 НеутралноНе е зле и човек да се разходи до Сърбия, за да се запознае с цената, на която сърбите постигат по-ниската си смъртност: там е почти военно положение. Ако някой се опита да въведе подобни мерки у нас, нов девети септември ще е неминуем!... Мараба, С-ДС доносници!
Манчо
Рейтинг: 2524 Веселозапочва ваксинирането с "Астра Зенека"
Мараба, С-ДС доносници!*****************************************************
Е куцата ваксина вече е тук!
Хайде, демократи на 55+ , бягайте да се ваксинирате, чакат ви!
дерибеев
Рейтинг: 3007 НеутралноДо коментар [#24] от "hamiltonf":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЗадължително е да се слагат етикети фили/фоби дори и за лекарства?
inn
Рейтинг: 1911 НеутралноОпасявам се, че малоумието от октомври - ноеври 20 г. ще се повтори. Системата просто се срина, заради това, че пътят на инфектираните, почувствали се зле, към хоспитализация, трябваше да мине единствено през "Спешна помощ". Нямаше как да не настане колапс - тази система е със дизайн за коренно различни ("не-ковид") ситуации. Да очакваш, че СП ще може да реагира на лавиообразно скачащите обаждания на 112, е пълна идиотия. (друг въпрос, че поради месеци продължаващата медийна истерия се получи ефектът "рън-он-банк" - никоя система (банка /здравеопазване) не може да го понесе). Чак накрая на срива от ноември на управляващите им светна идеята за "триажни центрове", които да отнемат непоносимия натиск над "Спешна помощ". Колко са готови властите тази глупост да не се повтори ще зависи само от това колко яко ще бъде нагнетяването за "третата вълна". Ако паниката отново сработи, "СП" ще се окаже в същото състояние на кома.
Padrino
Рейтинг: 599 ЛюбопитноПоне един от пишещите тук има ли реална (не от интернет) представа как се определя ефективността на един медицински препарат, в случая ваксина?
При Файзер от контролната група от 22000 има 8 души които са дали положителен резултат за Ковид, при Астра от 20000 души контролна група с положителен тест са били 33ма. и това е само след ПЪРВАТА инжекция, докато при Файзер е след ДВЕТЕ инжекции. Ако това прави Астрата ваксина на половин ефективна както всички тук обяснявате, еваларката. Големи специалисти сте.
При Файзера това дава "заболели" от 0.004% от контролната група.
При Астрата "заболелите" са 0.016%
Е това е, всеки да си прави сам сметките колко по "неефективна" е Астра Зенека.
Virgin
Рейтинг: 246 НеутралноСтатистиката не е на Дневник, а на "Националния щаб".
Дневник обаче можеше да представят статистиката с по-разбираеми графики.
pepisky
Рейтинг: 129 НеутралноМисля, че Дън Сяо Пин казваше:
''Няма значение котката дали е бяла или черна, ваажното е да лови мишки"
ТРАБАНТ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#29] от "padrino":
Тебе с каква те дамгосаха? Или не посмя да питаш? Дай инфо!
.
Рейтинг: 2082 НеутралноАстра Зенака в момента е най-доброто между тия къде ни карат. По принцип всичките тия са кофти щото ти вкарват някакво РНК, ма поне на тая се знае и вируса - вектор е от шмпазе и е изучен. Докато на Файзер и Модерна ще си го изучават тепърва по ваксинираните. Гаранция - франция че няма вреда след година, две и тн. С имунната система шега не бива, нито експерименти.
Маршалов
Рейтинг: 226 ВеселоГледам, ще въкцинацията напредва. Кога ще има в дневник една анкета, с флаг "важна" да седи в поредицата заглавия все най-отгоре? В анкетата, да има изброени различни нежелани реакции и последствия за ваксинираните и всеки, който е получил, или изгубил от ваксинира ето, да маркира отговор. Примерно: "пораснаха ми рога", "смали ми се чурката", "почнах да изпитвам нужда да пия човешка кръв", " дойде ми кеф да намаля заплатите на работниците във фирмата ми", "присърбя ме да си построя подпорна стена на девствен плаж в Натура 2000" и тъй нататък.
мурзилкаNik Nikolov
Рейтинг: 155 НеутралноТя не фатяла, ама тея ше бодат хахахаха, блажени са верующите
Иван K
Рейтинг: 3089 НеутралноНай-добрата ваксина е тази, до аз която имам достъп, с изключение на новичок и китайските билки
подписМаршалов
Рейтинг: 226 ЛюбопитноХах, още ли пишат някои за стаден имунитет? Който за такъв тип вируси, за които придобитият имунитет е с доста ограничена продължителност, е невъзможен?
мурзилкаSML
Рейтинг: 638 НеутралноМи не, не е изучен... няма друга одобрена ваксина досега (за каквото и да било), която да използва за вектор аденовирус от шимпанзе и като цяло има ЕДНА одобрена ваксина изобщо, която използва аденовирус. За сметка на това има няколко провалили се на клинични изпитания аденовирусни ваксини One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
.
Рейтинг: 2082 НеутралноДо коментар [#38] от "FvH":
Спутника ползва 2 различни аденавируса за двете дози , за това за него 2 дози е ОК, тия аденавируси са изучавани поне 30 години. При един и същи аденавирус, както е в Астра Зенека, при втората доза човек вече има имунитет освен към коронавируса, така и към вектора, и практически е тя е неефективна. За това и предлагат да се изчаква с втората доза. За това е правилно да се ползват всички доставени ваксини за първа доза , защото с нея тежките и средно тежки случаи се изключват и се ваксинират два пъти повече хора. Аденавируса от шимпазе също е изучаван много години и най вече е естествен и съществуваш в природата вирус. Макар че и той е бъзикан де.
Абе чиста ваксина сега е само тая на Вектор, ма за нещастие тия са в Новосибирск а не в Москва, и московските лобита и бизнес ще е бавят поне още 6 месеца руснаците докато си пласират Спутника. Щото продават на държавата Спутник по близа 30 долара. Далавера яка.
.
Рейтинг: 2082 НеутралноНай-интересното е, че всички се кълнат, че тия ваксини са безвредни и нямат последствия. И даже с гордост заявянат, че и клетъчен имунитет предизвиквали, ма като погледнеш за механизма на клетъчният имунитет, за него съвсем ясно си пише че механизма му не е изучен.... има само хипотези и то само за някой неща.
Е как при това положение може да се говори за безопастност изобщо. Това е като с разните облъчвания, нямало данни че са вредни ....
Маршалов
Рейтинг: 226 НеутралноДо коментар [#40] от ".":
мурзилкаВажното е да се продава. За да се продава, има два варианта. Читава реклама, ако рекламата не стига - принуда. Принудата може да е явна, в прав текст те задължават да се ваксинират, или дори го правят принудително, с употреба на физическо насилие. Принудата може и да е косвена, правят така, че ако не си ваксиниран, ти намаляват свободата на придвижване, отказват ти работа, отказват ти лечение и др.
.
Рейтинг: 2082 НеутралноДо коментар [#41] от "Маршалов":
Бе хората ще се ваксинират, принуда или не, въпроса е поне честно да бъдат информирани. Ама то е един бизнес и огромни печалби, изобщо световните и европейски здравни органи, че и ЕК и всичкото брюкселско зеле , наши управляващи пък не могат и даже да се коментират, са се превърнали в лобистки организации на фирми акули, ако ще и с физеологичен разтвор да ни боцкат.
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноКакво значи "уязвими групи", конкретно в случая на циганите ??! От кое са уязвими ??! Докога все жертва ще го изкарвате този етнос ?? ...уязвими групи са хората, страдащи всеки ден от огромната циганска престъпност. Уязвими групи сме тези, които бъхтим всеки ден, за да плащаме данъци, които после да отиват в джобовете на циганите под най-различни форми и канали ......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
k_
Рейтинг: 2929 НеутралноДо коментар [#29] от "padrino":
Имаме представа. Пфайзе и Модерна чакаха с месеци да се появят стотина заразени от 20000 с плацебо да обявят статистика.
От тоя супер-дупер заразен вирус 20000 души не могат да го прихванат няколко месеца.
Marga Sol
Рейтинг: 8 ВеселоМного ясно, че ще зачестят сигналите.
0:58
https://www.youtube.com/watch?v=so9XIXUCyJg
Комунягите от титръбата пак са изключили брояча на гледания. Ей , шубето голям страх..
Marga Sol
Рейтинг: 8 Веселогорния линк на точното място
https://youtu.be/so9XIXUCyJg?t=58
Padrino
Рейтинг: 599 НеутралноРадвам се, че има и хора като теб които могат да мислят а не само да повтарят опорки. 👍
blondofil
Рейтинг: 2316 НеутралноНапомня ми за 1995 като чакахме траншовете от международния валутен фонд и Алчето МакГръч на летището.
Ан Он
Рейтинг: 2322 НеутралноДо коментар [#49] от "blondofil":
કટાક્ષА на мен за новина по радиото от близкото минало: “Корабът с бананите приближава пристанището в Бургас”...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гарван
Рейтинг: 614 НеутралноДо коментар [#8] от "дерибеев":
До коментар [#10] от "Незнайко в Слънчевия град":
Те го те прясно инфо от задният двор: https://kurier.at/politik/inland/kurz-will-sputnik-v-in-oesterreich-produzieren-lassen/401180758
Bond007
Рейтинг: 376 НеутралноДо коментар [#52] от "Nathan Cohen":
Защото са "пауновски" и най-евтини. Затова сме усвоили 305 млн. за ваксини, които би трябвало да стигнат за над 10 млн. дози от най-скъпите на Фазер и Модерна. Тия чекмеджета и гардероби не се пълнят лесно.
Гарван
Рейтинг: 614 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Щот си с облъчен мозък Вася, а австрийците щот са прости дори искат да произвеждат руската ваксина.
Храбър
Рейтинг: 1643 ГневноАбе кви са тези ката ден транспортни справки?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"На пощенски клон го обърнахте!
Пишете да пандемичното състояние на страната.
За перспективи, възможности, евентуално развитие на ситуацията....
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноПо отношение на ваксината на Астра Зенека нека почакаме мнението на американския регулатор (FDA). За разлика от британския регулатор ( MHRA ) американцит се интересуват само от данните при изпитанията и сами си правят анализа, докато британците вземат анализа на производителите. Европейския регулатор (EMA) изглежда прави нещо по средата. В щатите наричат досегашните резултати "странни" и в момента се провеждат изпитания на ваксината там. Резултатите се очакват към месец март. Без тези допълнителни изпитания Астра Зенека няма шанс да получи одобрение в САЩ. Това не значи че ваксината не е добра, а само че не сме сигурни колко е добра.
Padrino
Рейтинг: 599 НеутралноМного ми хареса тази част от статията:
Er halte es "für problematisch, wie bürokratisch und langsam die Europäische Arzneimittelagentur bei der Zulassung der Impfstoffe arbeitet".😂😂😂😂
Или казано на Български:
Той смята за "проблематично колко бюрократично и бавно работи Европейската агенция по лекарствата по одобряването на ваксините".
По същата причина те се мотаха и с Астра и затова Британците са с над 12.5 милиона ваксинирани или близо 23.5% от населението което е повече от Германия, Франция, Италия и Испания взети заедно....
Хриси
Рейтинг: 1640 НеутралноДо коментар [#57] от "blagoj":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Англичаните са обзети от местен шовинизъм и понеже бльоджата на АЗ си е тяхна, я блъскат на всички и разправят колко е хубава. В ВВС всеки ден има бодряшки статии колко е успешна и ефективна, как от всички щамове пази и, изобщо, е най-великото откритие след колелото и течащата топла вода.
Аз съм се консултирала с хора, които са ги учили и ги работят тези неща и на които имам доверие, и този боклук, или който и да е друг, базиран на аденовируси, няма да си го слагам. Може и да е много хубав и ефективен, но генетично модифицирани вируси от шимпанзета аз няма да си инжектирам, щото не се знае след години накъде може да избият нещата. Ако не мога да се докопам до иРНК ваксина, изобщо няма да се ваксинирам. Който иска да си слага астри или спутници - предоставям му моята доза.
ТРАБАНТ
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "Хриси":
Моля, моля! Пърдиньо ще ви напсува за тия думи!
karabastun
Рейтинг: 4677 ЛюбопитноПо традиция официалните данни за разпространението на коронавируса в неделя показват по-малко нови случаи при по-малко тестове като неотразените случаи от уикенда намират място в данните във вторник.--------------------------
[email protected]-------------------------------------
Знаете много добре, че в неделя и понеделник има рязък спад на обявените починали, който се компенсира с рязък скок във вторник. Причините са ясни. РЗИ-та и т.н почиват и не си дават зор да актуализират данните.
дерибеев
Рейтинг: 3007 ВеселоДо коментар [#58] от "padrino":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васДа, обаче ЕМА гарантира живота, здравето и ценностите на гражданите си. Не го разбирате това не европейците и това си е.
Ivan Stoev
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#19] от "fec32306340":
Само дето в Сърбия средно-седмично умират по 8000, а в България по 2000.. хайде сега ги сравнете с 13000 и 17000 наднормена смъртност съответно..
Padrino
Рейтинг: 599 Весело😂😂😂😂
Как беше? Блаженни са вярващите ако смятат, че ЕМА ще гарантира каквото и да е било.
foxpopuli
Рейтинг: 8 НеутралноСтават ли за пиене? Като течен аналгин примерно..?
Fox pópuli fox DéiIvan Stoev
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#46] от "Marga Sol":
Можеш ли на членоразделен български да изкажеш някаква теза, вместо да ми цитираш некви маймуняци в рокли отвъд океана?
hamiltonf
Рейтинг: 4604 Гневно"Коронавирусът в България: в понеделник пристигат още ваксини.."?!
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Кой го интересува?! Who cares?! А quien le importa?!
Жалка история! Pathetic story!
Пфуууу...
k_
Рейтинг: 2929 НеутралноДо коментар [#58] от "padrino":
Е в Англия, не Британия картата в еуромомо е тъмносиня от месец вече.
Така и нямам обяснение защо само в Англия докато в Уелс Шотландия и сев.ирландия нищо аномално в смъртността не се случва.
Нещо не съвсем коректно се случва в английските болници май
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#58] от "padrino":
Какво ще кажеш за бюрократиама в САЩ? Защо ли Астра Зенека още не са подали заявление за разрешение там? И защо ли американците не са ти на мушката?
В държавите от ЕС (както почти навсякъде по света) се водят политически борби. Темата за ваксините са част от това и ако четеме избирателно всякакви тези ще изглеждат верни.
Иван
Рейтинг: 474 НеутралноЕдна извадка : от клас 25 деца на който сме "анкетирани " родителите, дали желаем безплатен бърз тест за детето ни само 1 родител е отговорил че желае. Конкретното дете е с проблемно поведение и е хващано да краде от съучениците си - това като информация за възпитанието , интелектуалното равнище на родителите и средата в която е отглеждано.
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!Bornagain
Рейтинг: 8 НеутралноАвгуст 2020, някой си Алексей Навални: "Руската ваксина е поредната лъжа на Путин". Февруари 2021, Жозеп Борел, външен министър на ЕС: "Руската ваксина е голям успех и за Европа, мислим как да я използваме".
Февруари 2021: всички "проевропейци" са на границата на нервна криза. Свободата, Санчо...
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#59] от "Хриси":
Г-н padrino има малък пост-брекзитен комплекс към ЕС, затова пише по този начин. Ваксината не е непременно лоша - тя е такава, каквато предварително се очакваше. Това че вируса е от шимпанзе е предимство, а не недостатък. Ако аденовируса беше човешки и човек се е срещал с него и има имунитет към този вирус ваксината няма да подейства. За съжаление последните изпитния показват че е слабо ефективна срещу южноафриканския вариант. Има надежда да предпазва само от тежко протичане на болестта, но и това остава неопределено - средната възраст на участниците в изпитанията е само 31 години ( да им се чуди човек защо не правят изпитания с възрастни). Аз бих се ваксинирал и с нея само ако няма да мога с по-добра.
Хриси
Рейтинг: 1640 НеутралноДо коментар [#72] от "blagoj":
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Изкуственото вкарване на напълно непознат за организма вирус, какъвто и да е колкото и безобиден да изглежда, е твърде рисковано. Дали е от човек, шимпанзе, прилеп, котка или кокошка, няма значение. След години може да предизвика кошмарни усложнения, в т.ч. ракови заболявания. Тъй като съм на средна възраст и се предполага, че ще живея още известно време, нямам желание да рискувам с нещо, забъркано набързо и с доста съмнителни клинични изпитания. Записала съм се, че искам да се ваксинирам, но ако единствената ми опция е векторна ваксина, ще пропусна.
Манчо
Рейтинг: 2524 ВеселоКолко е хубаво да си отлично ваксиниран, докато заболеваемостта/смъртността ти са на едно от първите места в Европа! Браво на британците, гинат ваксинирани!
Неповторимият британски стил на гордо публично насиране!
Мараба, С-ДС доносници!
Padrino
Рейтинг: 599 ЛюбопитноНе забравяй, че само в "голям" Лондон (Metro Area) живеят близо 14.5 милиона души. Това е близо 22% от населението на ОК. В Лондон живеят средно 5700 души на км2 а в Шотландия са 65 души на км2, как искаш да нямат проблем в Англия?
Padrino
Рейтинг: 599 ЛюбопитноВ САЩ причината е същата както е в ЕС. Там Файзер държи палмата на първенството. Местна компания, с местно производство когато Американците имат проблеми с всичко Европейско....ти ми кажи дали това не е избирателно? Файзер очакват да доставят 200 МИЛИОНА дози до края на Април само за щатите....пл#с Модерна която също е "местна" компания.
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноТочно затова сравняваме данните с данните за същия ден на предната седмица. За тази неделя например има повишение 1.41 пъти - от 349 предната неделя до 493 сега. Броя новозаразени се повишава от 22-ри януари до сега всеки ден. Говорят ни че щяло да е до март, защото топлото време щяло да спре вируса. В Бразилия винаги е топло - екватора минава през държавата, само че вируса от там още не си е тръгнал.
sowhat
Рейтинг: 409 НеутралноВаксини има. Дори след като Бойко и сие НЕ са се възползвали оптимално от квотите договорени от ЕС. Ваксините в ЕС се разпределят пропорционално на населението, но всяка държава има свободата да поръча по-малко от това, което и се полага. Това, което е направил Бойко Борисов.
Доставките се изпращат едновременно към всички държави. Няма забавяния само за България.
И ВЪПРЕКИ ТОВА ВАКСИНИ ИМА. ПРОСТО СА В ХЛАДИЛНИКА. УМИШЛЕНО.
Вчера, събота 06.02.2020 в Република България са направени 157 ваксини.
В сравнение, този ЕВРОПЕЙСКИ КОЛОС РУМЪНИЯ е направил 19 260 ваксини. Словакия (по-малка държава) - 2700.
Доказателство - ми ето проста графика:
https://ibb.co/m820ZSd
Планът в България е да няма ваксинационен план.
57 000 дози направени (не хора дози!) - а в хладилника утре с новата пратка ще се седят на студено 37 000 дози + днешните 17 550 + утрешните 28 800 = 83 000 дози (грубо). Ваксини има.
Вицът, че ги пазели за втора доза - дори не ми се коментира. Никъде в Европа не пазят за втора доза. Защо ли? Защото по-добре повече хора с с някаква защита, отколкот да чакаш една шепа хора с пълна защита. Като говорим за първа и втора доза и защитата -
One dose of the Pfizer/BioNTech vaccine gives people about 90% protection from Covid by 21 days, according to an analysis of Israel’s mass vaccination programme.
https://www.theguardian.com/world/2021/feb/03/one-pfizerbiontech-jab-gives-90-immunity-from-covid-after-21-days
Знам, че пропагадната машина и властта зад нея иска да изкара Европа виновна. Че нямало ваксини. Евентуално и Спутник да купи. Но за пореден път не се връзва в момента, в който погледнеш останлите бедняшки страни в Европа. Там са ваксинирали 10ки пъти повече хора от България. Как така Европа има ваксини за Румъния, Словакия, Словения, Хърватска И ТЕ ВАКСИНИРАТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ (ДОРИ В АБСЛЮТНИ СТОЙНОСТИ ПО-МАЛКИ ДЪРЖАВИ)... а за България все някой друг е виновен.
Графиката долу говори достатъчно убедително. За разлика от медиите на властта.
https://ibb.co/K0sQQYQ
Ваксини има. План няма. Умишлено.
Но пък фитнесите бачкат. Там се кове Българската стратегия, не само за КОВИД....
k_
Рейтинг: 2929 НеутралноДо коментар [#75] от "padrino":
Плътността на кв.км е разумно обясние за разпространението на вируса.
Обаче в еуромомо става реч за аномална смъртност която в Уелс изобщо я няма.
Защо в Англия умират отчетливо повече а в Уелс не?
Хипотезата, че в Уелс няма повишена смъртност заради липса на заразени поради по-малка плътност на населението не ми се връзва.
Ако дори да приемем, че е така, защо тогава не блокират Лондон и другите големи градове а оставят другите хора да си живеят живота нормално?
Padrino
Рейтинг: 599 ЛюбопитноУелс конкретно са под карантина от 6 седмици, и като пиша карантина разбирай 100%....Лондон, там всички са тарикати, точно както е в Бг. Пълно е с "професори" които си мислят, че те знаят всичко и разбират по-добре от останалите. Без да звуча ксенофобски Лондон имат и друг проблем, точно както и Бирмингам. Много хора с друга религия и цвят на кожата. Точно вчера публикуваха едно проучване и се оказа, че до момента има само 12% черни: 8% индийци и пакистанци и едва 4% Азиатци които са се ваксинирали. Системата не прави избор според принадлежност, просто ре са много "образовани" и не искат да се ваксинират. Друг интересен факт бе, че 69% от ваксинираните до момента са хора с по високо образование от средното. Това може да ти даде обяснение за огромните разлики.
Neal Oliver
Рейтинг: 482 НеутралноЕто какво пишат австрийците по въпроса вчера:
https://www.krone.at/2332483
На кого да вярвам? Несъгласието с 90% от хората е един от най-важните признаци на здрав разум. Оскар Уайлд
Neal Oliver
Рейтинг: 482 НеутралноМежду другото - какво става в Израел след ударната ваксинация? Нещата промениха ли се?
Несъгласието с 90% от хората е един от най-важните признаци на здрав разум. Оскар УайлдsimChо
Рейтинг: 294 НеутралноТова е противопоставяне на хора , дето вярват в Мерките - и са сигурни, че Мерки и Теглилки ще ги опазят .. и хора дето са скептични и искат и да се ваксинират!
Ако бяха у нас - бихме ги назовали Мутафисти , осланящи се на Мерките, и Мангъристи - малко конспиролози, не вярващи в силата на маските и изкъртването на пейките , напъващи да са боднати ! ..
Два свята - единият е излишен!
simChо
Рейтинг: 294 НеутралноСпоред мнозина, използването навремето в поливаксината биологичен материал от шимпанзе е разнесло СПИН из Африка ..
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#76] от "padrino":
"В САЩ причината е същата както е в ЕС. Там Файзер държи палмата на първенството. Местна компания, с местно производство когато Американците имат проблеми с всичко Европейско....ти ми кажи дали това не е избирателно?"
Пишеш как е в САЩ, а аз се сещам за Великобритания. Да не би да работиш за Астра Зенека ? :-)
И изобщо ли не ти минава през ума, че причините може да са други - например че не е изпитана на възрастни хора?
Сега чета за това, че тази ваксина е малко ефикасна за южноафриканския вариант - мутация E484K. Не предпазва достатъчно от леко и умерено протичане на болестта. Има надежда че ще предпазва от тежко протичане - значи може и да не предпазва от заболяване, но да е "животоспасяваща". О.К., но как да го докажат, когато средната възраст на участниците в това изпитание е 31 години? За мен е странно че избягват тестове с възрастни и не обясняват защо.
ghristoz
Рейтинг: 328 НеутралноХм, интересна стратегия. Личи си, че има опит със стратегийте човека. Напомня на стратегията по дигитализация. И май със същите успехи ще бъде.
Padrino
Рейтинг: 599 ЛюбопитноДо коментар [#85] от "blagoj":
Разликата и всичката тази какафония е защото профила на изследваните хора при Файзер и Астра е различен.
При Астра само 12.9% са били над 55 години, докато при Файзер 41% са били над тази възраст. както винаги съм го казвал методиката която е използвана е съвсем различна защото ваксините са различни. Метода който ползват Астра е известен от десетилетия, Файзер е нещо ново затова те са искали да си вържат гащите в което няма нищо лошо, но това е основната причина за тази разлика. Ако трябва да бъдем съвсем откровенни, Файзер поеха голям риск когато включиха толкова възеастни хора , за да тестват нещо за което се знае много малко. Методиката на Астра както написах е известна от десетилетия.
Ама всички са се вторачили във факта, че Британците участват и както ти сам написа това е една огромна политическа игра. Сега всички се молят да не стане някакъв карък с Файзер или Астра защото или ЕС или Британците ще има да се надуват с десетилетия ако другата страна се изложи.
Да аз защитавам подхода на Британците защото просто се организираха много по бързо а и имам 14 години зад гърба си работейки във Фарма индустрията така, че всички глупости за чипове и "лоши" и "непроверени" ваксини е пълна глупост. Бил съм в кухнята и знам точно как се разработват ваксини и лекарства. Повярвай ми, никой не прави компромиси. Има протокол който ТРЯБВА да се следва и няма начин да се заобиколи, просто няма такава възможност. Другото което трябва да знаеш е факта, че производителите на лекарства и ваксини НЕ ПРОВЕЖДАТ изледванията. Това се прави от други, напълно независими компании. Аз работех именно за такава компания. Имало е моменти когато сме изследвали едно и съшо лекарство разработвано от две компании и това всичко е строго контролирано. Затова изследванията се правят на тъмно (blinded or double blinded)
Ето виж сам за себе си:
https://www.biopharma-reporter.com/Article/2020/11/23/COVID-19-vaccine-hope-for-older-adults-AstraZeneca-Pfizer-Moderna-trial-data
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736 (20)32623-4/fulltext
samoedin
Рейтинг: 4501 НеутралноДо коментар [#86] от "ghristoz":
"Хм, интересна стратегия. Личи си, че има опит със стратегийте човека. Напомня на стратегията по дигитализация. И май със същите успехи ще бъде."
Дончев е по стратегиите, не очаквай от него каквито и да са резултати......
Padrino
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#85] от "blagoj":
Ето и доклада за третата фаза на Астра, с точната бройка на участниците и техните възрастови групи:
https://www.ox.ac.uk/news/2020-12-08-first-peer-reviewed-results-phase-3-human-trials-oxford-coronavirus-vaccine
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 ЛюбопитноНа внимание на габровския философ - Томи!
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-06/astra-vaccine-less-effective-against-south-africa-variant-ft?srnd=premium-europe
Много ми е интересно защо от Щаба не дочакаха ваксината на Астра-Зенека, а се ваксинираха с Пфайзер?
taratanki
Рейтинг: 1321 НеутралноДо коментар [#52] от "Nathan Cohen":
Защо не ги поръча ти?
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#85] от "blagoj":
+++
https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-06/astra-vaccine-less-effective-against-south-africa-variant-ft?srnd=premium-europe
Астра-Зенека е слабо-ефективна спрямо южноафриканския щам!
selqnin
Рейтинг: 2780 ВеселоДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Спокойно - дръжката на знамето е за Вас!!!
.NET
Рейтинг: 294 НеутралноВижте, време е да си кажем Истината в очите:
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.Здраво, право, младо, старо, куцо, кьораво и сакато...ТРЯБВА да бъде ваксинирано, т.е. ние говорим за задължителна ваксинация.
НЯМА ДРУГ НАЧИН да се избавим от заразата. Това го казвам в качеството си на вече преболедувал.
Моля всички с теориите за чиповете, просто да не ми коментират поста.
bgkurshum
Рейтинг: 724 НеутралноЕгати плана на мутренската шайка. Да сме на последно място, но да имало втора ваксина за вече ваксинираните.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Къде са ваксините, за които сикаджията се хвали, че е дал 305 млн. лв.?
Роси
Рейтинг: 8319 НеутралноДнеска слушах , каква е стратегията в Израел. Боже, това е велика държава. Стратегията направена още през първото тримесечие на 2020 година. Преговорите с производителите на ваксини са започнали през второто тримесечие. Сега имат 3,5 млн. ваксинирани /200 хиляди всеки ден/, като всички се проследяват.
blagoj
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#87] от "padrino":
Съгласен съм с повечето от това, което пишеш, но е несериозно Астра Зенека (или тестващия орган) да не смее да поеме "голям риск", както Пфаизер и да се бои да тества ваксината на възрастни, а регулаторния орган да е толкова смел и да я препоръчва за възрастни. Пфаизер не са поели голям риск, защото ваксината е проверена във фаза 2 и с трикратно по-голяма доза и не е показала по-силни странични ефекти.
Хубавото нещо при тестовете на Астра Зенека е, че са давали за плацебо друга ваксина, а не физиологичен разтвор. Това е правилно, обаче то наклонява резултатите леко в полза на Астра Зенека, защото ако за плацебо се инжектира физиологичен разтвор хората от плацебо-групата ще се досетят че са с плацебо (няма да усетят странични ефекти) и ще се пазят повече.
nns11715321
Рейтинг: 8 Неутрално... и имат (тези, великите) и 5,5 млн. неваксинирани... т.е. "неваксинираните" тук са по-малко от неваксинираните там...
Marga Sol
Рейтинг: 8 РазстроеноI asked a doctor when they thought this virus would end. She told me : How should I know, I'm a doctor not a politician.
Таралеж
Рейтинг: 3067 НеутралноАми, да зи кажем истината в очите, а?
България е бедна страна с безгрижни политици.
Загрижени само за собствените си врътки.
Как очаквате ваксинирането да е с европейски (да не говорим израелски или британски) темпове, а не с африкански?
Как?