Министър Ахладова: Правителството е задължено да въведе прокурора, разследващ главния

Министър Ахладова: Правителството е задължено да въведе прокурора, разследващ главния

© Цветелина Белутова, Капитал



Съгласна съм с тезата, че в ЕС няма такава фигура - прокурор, разследващ главния, но трябва да отчетем че Съветът на Европа по делото "Колеви" каза на България, че ще бъде открита наказателна процедура, ако не се въведе такава фигура. Ако не въведем този механизъм, ще понесем последствията, каза днес пред БНТ правосъдният министър Десислава Ахладова.


Тя подчерта, че правителството е било задължено да въведе новата фигура, "макар и тя да е екзотична за част от хората". Алхадова обясни, че като част от ЕС България се съобразява с абсолютно всички препоръки, които ЕК има към страната. "Знаете, че България е осъждана по много дела в Страсбург, за което плащаме всички ние като данъкоплатци, така че това е една от основните причини за въвеждането на такъв механизъм", обясни още министърът.


Алхадова не приема критиките, че така се "замазват очите" на Брюксел. "Нека да видим дали ще проработи този механизъм, априори ние не трябва да казваме, че главният прокурор ще извърши престъпление, но така или иначе, тази фигура трябва да съществува", каза още правосъдният министър.


Ахладова изрази мнение, че президентът е в правото си да поиска поправките в Закона да отидат в Конституционния съд. "Смятам, че колкото повече гаранции има, толкова по-добре", посочи министърът.

Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4250 Неутрално

    Четат докладите от ЕС както дяволът чете Евангелието!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Много е просто

    Махнете длъжността главен прокурор и няма да има нужда от разследващ главния.

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7672 Любопитно

    Може ли за прокурора, разследващ главния, да назначат Иванов ? :)

    [email protected]
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4250 Неутрално

    Как само свенливо си призна, че подобна "фигура" НЯМА никъде в ЕС!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2294 Неутрално

    Правителството било задължено това ,защото с години не предприе онова.
    Обаче никой не разбра защо спънаха съдебната реформа в предишния парламент.

    SHADOWS of SOFIA
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4250 Неутрално

    До коментар [#2] от "NessaRox":

    Най-добре ДП. Той го познава най-добре.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2294 Неутрално

    Може ли за прокурора, разследващ главния, да назначат Иванов ? :)
    —цитат от коментар 3 на karabastun


    Даже Цацата се присмя на фигурата прокурор разследващ главен прокурор.

    SHADOWS of SOFIA
  8. 8 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    А ако главният прокурор не идва на работа някой ще му каже ли копче.

  9. 9 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    Съгласна съм с тезата, че в ЕС няма такава фигура - прокурор, разследващ главния, но трябва да отчетем че Съветът на Европа по делото "Колеви" каза на България, че ще бъде открита наказателна процедура, ако не се въведе такава фигура.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ако имаше ЖУРНАЛИСТИ а не МИСИРКИ тази женица и менторът й Бокошенко

    щяха да бъдат направени на нищо от подигравки !!!!

    НИКОГА и НИКЪДЕ ЕС не е казвал че ще въвежда наказателна процедура

    ако това НЕДОМИСЛИЕ което ГО НЯМА НИКЪДЕ ПО СВЕТА не бъдело било въведено

    ГНУСНО Е как вземат българите за канарчета

    ГНУСАРИТЕ НА ВЛАСТ вече открито се гаврят с БЪЛГАРИТЕ

  10. 10 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    А кой ще разследва разследващият главния прокурор?

  11. 11 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    А кой ще разследва разследващият главния прокурор?
    —цитат от коментар 10 на taratanki


    Амет Доган и Пеевски

  12. 12 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Какъв "данъкоплатец" си ти, ма, ти паразитираш върху данъкоплатците, те те издържат. То бива наглост и безочие, ама .....

  13. 13 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2356 Весело

    Ама госпожо Ахладова вие сериозно ли си мислите,че това дали България ще бъде осъждана в Страсбург или не зависи от някакво си правителствено назначение.Не ми звучите по умно от Барни Ръбъл.

  14. 14 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    А ако главният прокурор не идва на работа някой ще му каже ли копче.
    —цитат от коментар 8 на blondofil


    Колкото казаха на ДП че не идва в НС , толкова ще кажат на гл.прокурор

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  15. 15 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3247 Неутрално

    Остроумниченета на разни калинки по въпроса не ни липсват особено ! Правителството е задължено да " пази" главния рекет...пардон, прокурор така, както той е задължен да пази неговите схеми във властта ! Поне до изборите ! После - ще видим ! И за двете насрещни задължения по договора.......

  16. 16 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Аз пък мисля, че за контрол на "надглавния" прокурор, трябва да се назначи "над-надглавен". И т.н.т.....

  17. 17 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 813 Неутрално

    "Съгласна съм с тезата, че в ЕС няма такава фигура - прокурор, разследващ главния, но трябва да отчетем че Съветът на Европа по делото "Колеви" каза на България, че ще бъде открита наказателна процедура, ако не се въведе такава фигура. Ако не въведем този механизъм, ще понесем последствията, каза днес пред БНТ правосъдният министър Десислава Ахладова."

    По-нелепо и самоизобличаващо обяснение на ситуацията не бях чувал. Казва всичко!

  18. 18 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    тая мислителка не моеше ли да я понаучат да чете преди да я цанят министър бе да му се невиди... досегашните баре успяваха да сричат криво-ляво

  19. 19 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Единственото решение е главния прокурор да се разследва от прокурор от ЕС подчинен на Лаура Кьовеши

  20. 20 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Главният прокурор Татарчев на времето казваше:"Над мен е само господ"Ако прокуратурата премине към изпълнителната власт , над главния прокурор ще има контрол, такъв какъвто има над всеки член от изпълнителната власт.

  21. 21 Профил на Jack
    Jack
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#11] от "Hawaii":

    Ахмет ще бъде разследван от службите в Русия, всичко е точно

  22. 22 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    Отваря се нова работа на Пеевски. Да избере и назначи новия "независим" прокурор.

  23. 23 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    охх Божее, и това нещо е горд представител на Югозападния университет, като ръбъла. Така ли не успяха да изкопаят от някъде поне един от юрист от Климент Охридски, дори и да е средняк?

    Онзи специалист от "Отровното трио" и той страшен специалист от НБУ, не му е стигнало балчето за софийския.

    Амбициозните издънки на местните дерибеи.

  24. 24 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2621 Неутрално

    Критиката е, че главният прокурор е без контрол, а не че няма прокурор, който да го разследва.
    Това е, ве едно да ви кажа, че детето ви получава много двойки и трябва да намерите решение и вие да спрете детето от училище и да кажете, че сте намерили решение, щото не получава двойки.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  25. 25 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    Тая като да е достоен заместник на Барни Ръбъла! Ще я наричам Бети Ръбъл, та да е ясно за какво си мисля. Няма оправия с тия калинки, кофи и чекмеджета!
    Ееееей . . . да не пропуснете лотарията с късмети на 04. април!
    И за тия индивиди никакъв гювеч! Разбрахте ли?
    После да не каже някой, че не е разбрал!

  26. 26 Профил на vjo23696630
    vjo23696630
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Като гледам Гешев как се кротна явно има начин да бъде ограничен
    Задкулисието като мафията решава безпроблемно такива проблеми

  27. 27 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":
    "Може ли за прокурора, разследващ главния, да назначат Иванов ? :)"

    Не! Не може! За такава "длъжност" се изисква първо, да си много прост и второ, да си завършил Магнаурската в Симеоново!

  28. 28 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3113 Неутрално

    ".....правителството е било задължено да въведе новата фигура,....."

    Те ще станат Двамата Главни Съмишленици!

  29. 29 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 1077 Весело

    До коментар [#13] от "chicago514":
    "Ама госпожо Ахладова . . . .Не ми звучите по умно от Барни Ръбъл."

    Виж, няма начин да звучи по-умно от Барни. Нали му е била заместник - т.е. по-неумна от него.

  30. 30 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2331 Неутрално

    Тия ще бъдат сочени дълго време , като хора осъществили голяма перверзия с правото ...

  31. 31 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1757 Неутрално

    Пълни глупости!
    България е осъждана не заради липсата на прокурор, който да разследва главния, а заради некадърността на обвинението, нагласените дела и липсата на върховенство на закона.
    Това е истината

  32. 32 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    До коментар [#17] от "xhi13317223":
    Тиквата премиер и ГЕРБ дълбаят дъното с тази жена окупирала правосъдието у нас. Голяма излагация е за България с такъв министър на правосъдието, така нагло да се преструва, че не разбира проблема.

  33. 33 Профил на миро родозов
    миро родозов
    Рейтинг: 333 Неутрално

    Време е за прокурор разследващ прокурора който разследва главния прокурор

  34. 34 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7462 Неутрално

    Айде, завършилите „Право“ в Югозападния университет да не дават акъл на истинските юристи.

  35. 35 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    Голяма излагация е за България с такъв министър на правосъдието, така нагло да се преструва, че не разбира проблема.
    —цитат от коментар 32 на ck


    а да е съдия по-добре ли е хахах... таа буля дето я гледаш, с интегритет колкото да удря в кантара балъците, шефства из пернишките съдилища от 2014-та насам

  36. 36 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 1142 Весело

    Хммм... хайде моля ви стига с тази екзотика. Ако се въведе нова и още по-корумпирана фигура от тази на сегашния главен, тя няма да е хич екзотична, освен ако новата и още по-яка бухалка така трябва да я наричаме за разкош. Остова ми е екзотичен, останалото е бла бла бла.
    Не съм съгласен със становището на ЕС! Защо не препоръча, тези прокурори и съдии, който допускат грешките сами да плащат за стореното, а не народа ни. Какво са виновни работника на полето или в заводите заради некадърността (ако така можем да наречем това, което се дава под масата) на съдии и прокурори. Големни умици се извъдихте, да турим още една фигура с голяма и екзотична заплата, която народа ще плаща, както ще продължи да плаша и за бъдещите грешките на съдебна и законодателна власт.
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    robin ot Crusoe
  37. 37 Профил на rkf46690675
    rkf46690675
    Рейтинг: 986 Неутрално

    ПРАВА Е!!!!
    АБСОЛЮТНО НЕОБХОДИМА ФИГУРА Е!!!!
    ЗА ДА ЗАБЪРШЕ ОАКАНИЯ ДИРНИК НА ГЛАВНИЯ И ДА ОБЯВИ НА ГРАДА И НА СВЕТА :
    -ЧИСТ Е БЕ!!! РАЗСЛЕДВАХ ГО!! ЧИСТ Е!!
    ТЪП МИЛИЦИОНЕРСКИ НОМЕР.
    ОТ ОПГ ГЕРБ- ТОЛКОВА

  38. 38 Профил на rkf46690675
    rkf46690675
    Рейтинг: 986 Неутрално

    ПРАВА Е!!!!
    АБСОЛЮТНО НЕОБХОДИМА ФИГУРА Е!!!!
    ЗА ДА ЗАБЪРШЕ ОАКАНИЯ ДИРНИК НА ГЛАВНИЯ И ДА ОБЯВИ НА ГРАДА И НА СВЕТА :
    -ЧИСТ Е БЕ!!! РАЗСЛЕДВАХ ГО!! ЧИСТ Е!!
    ТЪП МИЛИЦИОНЕРСКИ НОМЕР.
    ОТ ОПГ ГЕРБ- ТОЛКОВА

  39. 39 Профил на rkf46690675
    rkf46690675
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#13] от "chicago514":"Ама госпожо Ахладова . . . .Не ми звучите по умно от Барни Ръбъл."Виж, няма начин да звучи по-умно от Барни. Нали му е била заместник - т.е. по-неумна от него.
    —цитат от коментар 29 на Косьо Генчев


    АМИ НЕ МУ Е ЛЕСНО МУ Е НА БОЧКО С КАДРИТЕ...
    ВЕЧЕ МУ Е ТРУДНО ДА НАМИРА ПО-ТЪПИ ОТ СЕБЕ СИ.😭

  40. 40 Профил на Al Tikvone
    Al Tikvone
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Никъде по света няма толкова безконтролен главен проКУРор , освен в Русия и др бивши съветски републики.
    ЕСПЧ по делото Колеви и Венецианската комисия искат цялостно премахване на гл прок и разследването му. Прокурорска функция може да се изпълнява от обикновен министър на правосъдието , както е по белите демократични държави , където не газил смрадливия руски ботуш на Вишински и Чайка.
    Специално за България прокуратурата трябва да се вземе на ръчно управление от Европрокуроратура , а прокурорите да бъдат разследвани от международния съд в Хага

    Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken Kesey
  41. 41 Профил на BezDOM
    BezDOM
    Рейтинг: 107 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Няма да стане. Шиши и Доган няма да го одобрят.

    Не плащам данък обществено мнение
  42. 42 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    В това правителство един поне средно интелигентен министър няма, дори да не беше корупцията, как може на някой да му харесват тия крайно посредствени калинки

    Не ме търсете преди обяд
  43. 43 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 510 Неутрално

    В Италия функциите на прокурор се упражняват от
    -главния прокурор в Касационния съд
    -главните прокурори на републиката в апелативните съдилища
    -главните прокурори на републиката в обикновените съдилища
    -главните прокурори на републиката съдилищата за непълнолетни

  44. 44 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    Тя подчерта, че правителството е било задължено да въведе новата фигура,

    Докато въвеждате фигури нищо няма да се промени. Трябват съвестни професионалисти които да си вършат работата съгласно законите на страната.

  45. 45 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 813 Неутрално

    До коментар [#17] от "xhi13317223":Тиквата премиер и ГЕРБ дълбаят дъното с тази жена окупирала правосъдието у нас. Голяма излагация е за България с такъв министър на правосъдието, така нагло да се преструва, че не разбира проблема.
    —цитат от коментар 32 на ck


    Тази женица едва ли някой ще я знае извън пределите на България. Виж това, че екземпляр като Борисов - човек необразован, неграмотен, с престъпно минало - е Премиер и начело на управлението на България вече 10-на години - ето това е голямата излагация...

  46. 46 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 200 Любопитно

    Ама и такъв министър ли имаме?

    След Барни си мислех, че вече няма подобно министерство.

  47. 47 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    “Ахладова: Правителството е задължено да въведе прокурора, разследващ главния”

    Достойна наследничка на Дани Кирилов и Цецка Цачева.

  48. 48 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Ако не разследващ прокурор,то трябва да има институция,която да може да го отстранява от длъжност,когато извърши престъпление или нарушение на Конституцията. Не може да има орган,който го назначава,а да няма орган,който да го освобождава преждевременно. По принцип в днешната ситуация на България,няма как да бъде назначен независим прокурор разследващ главния прокурор,защото всички са зависими от главния мафиот на републиката. Единствено може да бъде назначен независим прокурор от Европейската прокуратура и да е подчинен единствено на нея и най- близките му роднини да не живеят в България...

  49. 49 Профил на Иван
    Иван
    Рейтинг: 1150 Весело

    СССР нарежда а БГ изпълнява-ООООО грешка сега е ЕС нарежда а БГ изпълнява. Много сме напреднали ЕЙ- началника е с по малко букви!

    Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!
  50. 50 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До # 44 koko65.bg. Коко какви закони да спазват тези мафиоти? Те с този парламент са изменили всички закони да са удобни на тях. Мафията е поправила законите така,че ако един ден паднат от власт да не могат да бъдат съдени за злоупотребите,които са вършени при тяхното управление. После тези,които дойдат на власт не могат да изменят законите така,че да важат със задна дата...

  51. 51 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Айде още един хрантутник на яслата...

  52. 52 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До #2 Може би си прав. Няма нужда от главен прокурор. Ако се назначи разследващ прокурор на главния прокурор,трябва да се назначава и разследващ на разследващия,защото и той може да не добросъвестен като сегашния главен прокурор.

  53. 53 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    Искам само да попитам. Някой знае ли дали тази Ахладова не е протеже на Путин?

  54. 54 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4645 Весело

    Тези могат да обещават да докарат вода от девет дерета и девет реки и пак нищо да не могат да свършат като хората.......Изобретателни са в приказките и оправданията , но и ЕС и онези другите " братя " също имат пръст в тези глупости.....

  55. 55 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    До коментар [#50] от "Toni Ivanov":


    До # 44 koko65.bg. Коко какви закони да спазват тези мафиоти? Те с този парламент са изменили всички закони да са удобни на тях. Мафията е поправила законите така,че ако един ден паднат от власт да не могат да бъдат съдени за злоупотребите,които са вършени при тяхното управление. После тези,които дойдат на власт не могат да изменят законите така,че да важат със задна дата...
    —цитат от коментар 50 на Toni Ivanov


    Не е необходимо да изменят законите със задна дата. Достатъяно е да ги изменят, гадовете са свикнали да я карат през просото и бързо ще паднат. Ал Капоне бе осъден за неплатени данъци и това беше краят на мафиотската му кариера.

  56. 56 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 741 Весело

    Министър Ахладова: Правителството е задължено да въведе прокурора, разследващ главния
    ***********************************************************************************************************

    Ъъъъ...Туй ,по КОЯ Конституция?!?!
    Българската , или ГЕРБ-авата такава ...
    Оная , чийто проект Марешки подписа без да го е чел?
    Оная...Дето е само във главите на ГЕРБ-иджа ?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  57. 57 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3492 Весело

    горкото министерство на кривосъдието! Първо буля цеца сетне бърни а сега и тази женица?!

    klimentm
  58. 58 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1106 Весело

    поредната изрусена глава говореща глупости...то не бяха калинки малинки ,а барни е труден за засенчване ама това застаряващо кифле дава всичко от себе си...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  59. 59 Профил на reformatorr
    reformatorr
    Рейтинг: 288 Неутрално

    Какъв е смисълът да се избира прокурор на прокурора, когато го избират едни и същи хора (ако смятате висшите съдии за хора). Ами че те ще си пият ракията заедно, няма да се разследват я.

  60. 60 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Тоя новия прокърор не ни ли го натресе Христо?

  61. 61 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Прокурор не е малолетно нещо, или социално слабо,
    или невменяемо по неизвестни причини,
    за да бъде въвеждано, увреждано или надзиравано
    от Изпълнителна власт.

    Конституционно (печална радост),
    Прокурор представлява част от Съдебна власт.

    Не и самозвано и зловредно "правителство".
    "Правителство" е правно недопустима простотия,
    защото изпълнителна власт Няма монопол над Права.

    Държавните служби/власти с Правомощия са:
    1. Законодатела ;
    2. Съдебна ;
    3. Изпълнителна.

    А Най-Правомощни са Гражданите.
    От името на Всички Граждани,
    Велико Народно Събрание е повелило Конституция
    за Защита на Правата на Всички Граждани.

    И Повели над Служби, на и за Гражадните.
    За служебни задължения (и права за изпълняване на задължения),
    щото годни служби да служат кадърно на Гражданите.

    Комунисткото "правителство" е некадърно и престъпно.

    Престъпо: Две Народни Събрания след 2000 г определиха
    режима 1944-1989 за нелегитиимен, престъпен и (гнил) плод
    на чужда агресия.

    Престъпен и некадърен режим:
    в 2020 то се завре в бивша централна комунистка квартира,
    за да симулира и полюционира Народно Събрание.

    За да некадърно промоцира реваншистка комунистка конститурция.
    За да корупционира Европейска България с вразийски проекти
    и4 изпълнения.

    ОСТАВКА!

    "Министър Ахладова:
    Правителството е задължено да въведе прокурора,
    разследващ главния"

  62. 62 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Булка,
    т.нар. правителство Няма права да въвежда Прокурор.
    То има задължения да изпълнява.
    Прокурор е представител на държавна независима Съдебна власт.
    Сори, за което.

    А, да.
    "ОСТАВКА" против т.нар. правителство.
    ОСТАВКА!

    "Министър Ахладова:
    Правителството е задължено да въведе прокурора,
    разследващ главния"





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK