Костадин Ангелов: До края на юни може да постигнем колективен имунитет

Костадин Ангелов: До края на юни може да постигнем колективен имунитет

© Юлия Лазарова



Кризата с висока заболеваемост от коронавируса и съответна натовареност на болниците от есента няма да се повтори въпреки отварянето на заведенията от днес. Масовата ваксинация не символизира хаос, а наплив от желаещи. Колективен имунитет може да се достигне до края на юни при наличие на ваксини. Такива тези застъпи здравният министър Костадин Ангелов пред Би Ти Ви. Той отново повтори израза "български модел", за който според него се говори във връзка с въвеждането на мерки за справяне с епидемията и резултатите от тях.


От днес, след месеци затваряне, отварят ресторантите и заведенията, работещи до 23 ч. Със заповед от петък министърът разхлаби и други мерки. Това се случва при 7-дневна заболеваемост от над 200 души на 100 хил. към четвъртък, когато от Националния оперативен щаб изнесоха последните данни. Именно прагът от 200 досега се смяташе за граница, която регулира взимането на решения за последващи мерки, макар Ангелов вече да споменава и числото 300. Тази повишена заболеваемост не притеснява Ангелов.


"В момента имаме плато на заболеваемостта, тя е 12-13% от тестовете, имаме плато в смъртността. Да, има нарастване на заболеваемостта, но това не е най-важният показател. В момента системата на здравеопазването е готова за натиска, който не съществува навсякъде. Няма да се повтори кризата от есента с многото случаи. В момента червените лампи не светят. Системата е абсолютно готова да се справи откъм хора и предпазни средства. Там, където има епидемични взривове, се прилагат локални мерки", обясни Ангелов.




Той добави, че се надява да няма пик на заболевамост в навечерието на парламентарните избори на 4 април. Всички представители на ЦИК и РИК са ваксинирани. Членовете на секционните комисии ще бъдат ваксинирани с първа доза, когато има списъци с имената им, но това трябва да се случи не по-късно от 5 март, за да има достатъчно време втората доза (след 21 дни) да бъде получена преди изборите.


По повод масовата ваксинация, която бе спряна 6 дни след началото й поради липса на ваксини, а впоследствие подновена вчера, Ангелов каза, че ако доставките на ваксините са били както трябва, всичко е щяло да върви по план. Така проблемът отново бе препратен към фармацевтичната компания "АстраЗенека". Ангелов обясни, че хаос с ваксинацията няма, а той нарича това, което се случва, наплив и желание за ваксинация. Лечебните заведения обаче не се съобразили да качат на видно място информация за работното време на ваксинационните пунктове. "Зелените коридори" са били стартирани, тъй като е имало много налични ваксини, а хората, които са били записани за ваксинация, не са се подлагали на нея.


Достигане на колективен имунитет срещу коронавируса чрез ваксинация може да е факт до юни по сметките на Ангелов. Проблемът засега според него е липсата на достатъчно ваксини.


"Не спираме да търсим ваксини. Целта е ваксините, които е предвидено да получим през третото и четвърто тримесечие, да ги изтеглим за второто тримесечие, така до края на юни може да ваксинираме 70% от хората, което е нужното за постигане на колективен имунитет. На месец ще можем да правим от 500 до 600 хил. дози. За нас е важно ваксините да дойдат сега", каза той. Вчера премиерът Бойко Борисов обясни, че страната ни води преговори за получаването на един милион дози ваксини от Франция и Германия. Препаратите ще бъдат взети назаем, а целта е да не се прекъсва имунизацията, когато доставките на производителите се бавят. Ангелов днес добави, че се водят преговори и с Швеция за 480 хил. ваксини на "Модерна".


Към началото на март с две дози са ваксинирани 37 379 души, а 70% от населението, което подлежи на ваксинация, е малко над 4 млн. души. Ангелов каза, че от 212 хил. ваксинирани (всъщност толкова са поставените дози) до момента 30% са хора между 64 и 85 г.


Тази сутрин в страната са пристигнали 21 060 дози от ваксината на "Пфайзер"/"БиоНТех". Те ще бъдат разпределени в РЗИ-тата в страната, като от тях ще получат и общопрактикуващите лекари.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (104)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3802 Неутрално

    Аман от пишман шамани.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 1892 Неутрално

    Когато всички поръчваха ваксини, този министър какво прави? Че сега да търси "назаем" и колегите му да го гледат неразбиращо, защото можеше да е поръчал милиони повече, но се отказа. Досвидяха му по-скъпите, а и нямаше да има пари за потоци, самолети и кораби.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  4. 4 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    Акото мирише и цапа гащите.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  5. 5 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Голям залък, лапни голяма дума не казвай...

    Че и доста други неща плещехте, ама нещо не станаха. Със сигурност с ваксинацията сме последни в Европа, ама току-виж с болните и измрелите пак заемем челните места.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  6. 6 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1266 Весело

    ========Именно прагът от 200 досега се смяташе за граница, която регулира взимането на решения за последващи мерки, макар Ангелов вече да споменава и числото 300.======

    После ще е до 400 и всеки път ще ни убеждават как властта се справя с пандемията

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    9. 40 Четири публикации !! Това плаща ли се , този ДЕ....л всеки ден да говори глупости тук!
    Има ли други мнения , някакъв вид баланс ..спрямо тия ПОБЪРКАНИ ГЕРБАДЖИИ. Виждам много различна ИНФОРМАЦИОННА СРЕДА в другите страни!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    Няма да се повтори? Те и от АПИ все така разправят след поредното затваряне на пътищата и изненадалият ги сняг посред зима!

    Бивш tww09306483.
  10. 10 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    В Германия в момента са имунизирани около 2,3% от населението. Малко над 4% са получили първа доза. В същото време стоят неизползвани около 2 милиона дози от Астра-Зенека.

    Нямам политически амбиции, мога даже да си го татуирам.
  11. 11 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1837 Неутрално

    Аман от пишман шамани.
    —цитат от коментар 2 на КМЕТ В СЯНКА


    Аман от пишман коментари.

  12. 12 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    > Той отново повтори израза "български модел", за който според него се говори

    Уцелил е, но май изобщо няма представа къде са корените на този израз:

    Цитат:

    ....
    Навсякъде по света дупките са предимно в сиренето. У нас те са на ръководни места.
    ....

    Станислав Стратиев, "Българският модел".

    કટાક્ષ
  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1910 Разстроено

    До коментар [#8] от "proventuss":

    Те не искат да са министри!
    Те не искат да търсят и да намират решения!
    Те искат да просто и само да мразят, да стоят от страни и да клатят "мъдро" глави :"Не знам как е, но не е така"!!!

  14. 14 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Защо ми се струва, че кризата вече започва да се повтаря? Дано не съм прав!

  15. 15 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 924 Неутрално

    О, ще се повтори. Болните се удвояват на всеки две седмици, нивото от ноември ще го постигнем към 20 март, ако отчетем, че сега в статистиката влизат и бързите тестове които при предишната вълна не се отчетаха нека добавим още 10-15 дни, тамам като за изборите. Случайност? Едва ли, това ще им запази и кокала пък и задника от евентуални посегателства в затвора.

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  16. 16 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    Костадин Ангелов е възможно най-слабият и най-вредният министър на здравеопазването през цялата история на България!
    Това е така, защото този човек допусна своеобразно падение, непосилно за никой преди него - България се срути до най-високата смъртност в света! Срам!

    Такъв печален рекорд би бил достатъчен повод за всеки един уважаващ себе си министър по света, да се скрие от лицето на хората и никога повече да не се показва!
    Той обаче упорито стои. А хаосът с ваксините нараства все повече и повече....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  17. 17 Профил на themtrx
    themtrx
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ако се повтори и ГЕРБ са на власт, ще сме виновни ние, че "не сме спазвали мерките". Ако са други на власт, ще са виновни те, че са развалили организацията, която ГЕРБ е направила.
    Играем го тоя филм вече 10 години.

  18. 18 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    До коментар [#13] от "selqnin":

    > Те не искат да са министри!

    Бе то и тоя **** като го повозиха 3-4 пъти а джипката да обикаля магистралите и да гледа мантинелите, сигурно разбра в какво се е забъркал и вече и той не иска да е министър ....

    ***- цензурирано

    કટાક્ષ
  19. 19 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    До коментар [#16] от "Рим":

    > ... непосилно за никой преди него - България се срути до най-високата смъртност ...

    Е чак толкова грандиозни постижения не е постигнал - имаме значителни традиции по темата:

    State of Health in the EU / България / Здравен профил / за страната 2017

    https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/state/docs/chp_bulgaria_bulgarian.pdf

    કટાક્ષ
  20. 20 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    Костадин Ангелов: Кризата с коронавируса от есента няма да се повтори
    —цитат от коментар 0 на Статия


    Няма да се повтори, ако България издигне нови грамотни хора в управлението на страната и най- вече - нов премиер и нов министър на здравето...
    От старите, вижда се, нищо не става - само хаос, чекмеджета и скандали.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  21. 21 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Дано съм лош пророк, но след 3-4 седмици , може и по-рано, болниците отново ще са пълни. И пак ще се налагат ограничения. Точно преди изборите. Това ли е целта?

  22. 22 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Тези каквото кажат става по правило съвсем друго. Може да им се, вярва колкото на телефонен измамник.

  23. 23 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    Дано съм лош пророк, но след 3-4 седмици , може и по-рано, болниците отново ще са пълни. И пак ще се налагат ограничения. Точно преди изборите. Това ли е целта?
    —цитат от коментар 21 на Vesselin Velkov


    Мога ли да Ви помоля да обясните , ако това е целта ,как тя облагодетелства точно ГЕРБ ? Мерси !

  24. 24 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    До коментар [#6] от "NessaRox":

    > После ще е до 400 и всеки път ще ни убеждават как властта се справя с пандемията

    А на мен ми се струва че това е един от малкото случаи където некадърността, некомпетентността и нищоправенето на ръководните кадри на ГЕРБ всъщност не можа да нанесе значителни вреди ...

    ... просто щото епидемията си се развива по учебник и няма голямо значение какво си мислиш че постигаш с Мерките ...

    કટાક્ષ
  25. 25 Профил на Hristo Daskalov
    Hristo Daskalov
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Този "послушко" никак не ми харесва. Подлога на Борисов.

  26. 26 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 265 Неутрално

    До края на юни освен колективен кретенитет друго не може да се постигне със спамдемията.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4295 Весело

    Моля писалите по-горе да си дадат номинациите за здравен министър.
    —цитат от коментар 8 на proventuss


    Къде да даваме номинациите? Да гоним джипката и там да ги даваме? Или може да отидем в Бистрица и да дадем номинациите на Севда?

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3802 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":

    Цяла България знае само ти не знаеш. Горкичкия!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3499 Неутрално

    Прав е. Няма да се повтори, а ще се потрети. Повторението е сега.

  31. 31 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    [quote#27:"vassilun"][/quote]

    Не, просто да кажете кои, според вас са достатъчно професионално компетентни за тази длъжност, просто няколко имена.

    Нямам политически амбиции, мога даже да си го татуирам.
  32. 32 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":

    Не съм казал, че обслужва ГЕРБ. Но ще доведе до по-малка активност. Забрана за публични събирания. Ежедневно и ежечасно телевизиите дават възможност за предизборна агитация на герберските калинки , които тъпо и упорито повтарят колко успешни са, и как няма по-добри от тях. А при всяка тяхна поява трябва да се пита допустимо ли е да има аудио и видео записи за ББ. Дори и само снимката със спящия Боко за е истинска. Знаем ли какви още записи има и до кои, приятелски , или не толкова приятелски, сили са стигнали? В Европа сме все пак. Представяте ли това да се беше случило във Франция, Германия?

  33. 33 Профил на Scotsman
    Scotsman
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Дълбоко се съмнявам, че с тези "ваксини" ще се добие имунитет!
    Трябваше усилията да бътдат съсредоточени в създаване на подходящо антивирално лекарство и концепция за лекуването на настинката! Тогава наистина щеше да последва естествената еволюция и вируса да да се адаптира !

  34. 34 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Предпочитам наистина българския модел. Той не е въпрос на добро управление, както се опитват да ни убедят, а на популизъм, но факт е, че работи. Цял свят затяга мерки, народите им психясват, а резултатите в крайна сметка същите - вирусът си минава през всички на вълни, без да го интересуват каквито и да било мерки. При нас поне се живее по-нормално.

  35. 35 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4295 Любопитно

    В Германия в момента са имунизирани около 2,3% от населението. Малко над 4% са получили първа доза. В същото време стоят неизползвани около 2 милиона дози от Астра-Зенека.
    —цитат от коментар 10 на proventuss


    Данни за ваксинирането в България можете ли да споделите? Колко процента от населението е ваксинирано? Има ли 2% като в Германия или е дори повече? Колко неизползвани дози ваксини има в България?

    Като близък до властта сигурен съм, че имате тази информация!

  36. 36 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    "Кризата с висока заболеваемост от коронавируса и съответна натовареност на болниците от есента няма да се повтори въпреки отварянето на заведенията от днес."

    Как да Ви повярвам, д-р Ангелов, като сте удобен и мек като ръкавица?
    Политически удобен за един неграмотен в много области министър-председател, но жаден за власт!
    Що е време – пред нас е!
    Предпочитам да Ви наричам "доктор" пред професор, защото професурата не лекува, а докторската степен!
    Толкова неграмотни в областта си професори познавам, че тази СТЕПЕН вече ме отблъсква и я избягвам!
    Дано сте наистина добър ДОКТОР, ЛЕКАР!

  37. 37 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    КЪДЕ СА ВАКСИНИТЕ, КОЛЕГА?!?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  38. 38 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Раб'тата е Мангър-Джангър...

  39. 39 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Предпочитам наистина българския модел. Той не е въпрос на добро управление, както се опитват да ни убедят, а на популизъм, но факт е, че работи. Цял свят затяга мерки, народите им психясват, а резултатите в крайна сметка същите - вирусът си минава през всички на вълни, без да го интересуват каквито и да било мерки. При нас поне се живее по-нормално.
    —цитат от коментар 34 на Хелиана


    Да.. май ще се получи този подход. Истината е, че през всички ще мине този вирус.

  40. 40 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4295 Любопитно

    До коментар [#8] от "proventuss":Те не искат да са министри!Те не искат да търсят и да намират решения!Те искат да просто и само да мразят, да стоят от страни и да клатят "мъдро" глави :"Не знам как е, но не е така"!!!
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    Ти си основен представител на описаната от теб група! За Да България и Христо Иванов винаги твърдиш, че "така няма да стане", но никога не казваш как ще стане!

  41. 41 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#20] от "Рим":

    "... От старите, вижда се, нищо не става - само хаос, чекмеджета и скандали..."!

    И точно заради това, хората пак ще си ги изберат!

    Бивш tww09306483.
  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":

    Ниската избирателна активност обслужва статуквото. Тоест ГЕРБ, БСП и ДПС. Това мисля, не е някаква тайна.
    Живот и здраве, сле около месец и Славчо Учиндолски ще се включи в крепежа на червената номенклатура.

    Бивш tww09306483.
  43. 43 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    На фона на случващото се в други страни от ЕС , засега България се справя добре с Короната.И като брой заразени,и като починали и като мерки.Проблемът е липсата на ваксини към момента, но това едва ли е само наша вина.

  44. 44 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3485 Любопитно

    Оптимистично докрай ! И все пак българите са далеч по-неподадтливи от останалите.....във всичко.

  45. 45 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5503 Любопитно

    До коментар [#3] от "fpyyh":

    Не знаех, че докато здравните министри са поръчвали на производителите, нашият бил спал...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  46. 46 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#20] от "Рим":"... От старите, вижда се, нищо не става - само хаос, чекмеджета и скандали..."!И точно заради това, хората пак ще си ги изберат!
    —цитат от коментар 41 на Petleshev


    Не ,Петлешев , ще ги изберат , защото към момента ,на политическата сергия не се предлага нищо по добро.

  47. 47 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4295 Весело

    До края на юни освен колективен кретенитет друго не може да се постигне със спамдемията.
    —цитат от коментар 26 на radelmarfx


    Вие вече стъе дал Вашия принос в това!

  48. 48 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 3044 Неутрално

    До коментар [#43] от "uvtest":

    > засега България се справя добре с Короната.

    Най-вече защото голяма част от най-застрашените и потенциални жертви на Заразата за измрели седем години по-рано и не са я дочакали.

    Което не е кой знае какъв повод за гордост.

    Повече информация на страница четири тук:

    Фигура 1. България има втората най-ниска очаквана продължителност на живота сред
    държавите от ЕС

    https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/state/docs/chp_bulgaria_bulgarian.pdf

    કટાક્ષ
  49. 49 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#43] от "uvtest":

    "... На фона на случващото се в други страни от ЕС , засега България се справя добре с Короната..."!

    Това според кого? Според Борисов и управляващите. Не очакваме да кажат нещо друго. Иначе, реалността я виждаме и знаем всички.

    Бивш tww09306483.
  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 631 Неутрално

    който умрял умрял, матриал много

    BG e мини империя на злото.
  52. 52 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4295 Весело

    [quote#27:"vassilun"]
    —цитат от коментар 31 на proventuss
    Не, просто да кажете кои, според вас са достатъчно професионално компетентни за тази длъжност, просто няколко имена.[/quote]

    Това, което мога да кажа е, че пожарникар НЕ Е компетентен да бъде премиер!

    Вие на обратното мнение ли сте?

  53. 53 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":Ниската избирателна активност обслужва статуквото. Тоест ГЕРБ, БСП и ДПС. Това мисля, не е някаква тайна.Живот и здраве, сле около месец и Славчо Учиндолски ще се включи в крепежа на червената номенклатура.
    —цитат от коментар 42 на Petleshev


    Тази ви опорка я знам , но не я разбирам.Защо гласоподавателите на статуквото ще отидат до урните , а тези на борците с него-Галева, ДБ ,АБВ... ,ще се уплашат и останат в къщи ?

  54. 54 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    Достигане на колективен имунитет срещу коронавируса чрез ваксинация може да е факт до юни по сметките на Ангелов. Проблемът засега според него е липсата на достатъчно ваксини.

    Аз може да съм милиардер до Юни. Проблемът за сега според мен е липсата на достатъчно пари в сметката ми.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  55. 55 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    Достигане на колективен имунитет срещу коронавируса чрез ваксинация може да е факт до юни по сметките на Ангелов. Проблемът засега според него е липсата на достатъчно ваксини.

    Аз може да съм милиардер до Юни. Проблемът за сега според мен е липсата на достатъчно пари в сметката ми.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  56. 56 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#46] от "uvtest":

    Естествено. По традиция, червената номенклатура е най-способна и незаменима! Партизанските и милиционерските наследници за безалтернативни! Как въобще е възможно някой да допусне, че има способни и образовани хора в България?! :)))

    Бивш tww09306483.
  57. 57 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#34] от "Хелиана":

    Западните страни, ако използваха бг-мерките, щеха да са много по-зле

  58. 58 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    При този предизборен ръст, юни месец може да постигнем мангъритет

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  59. 59 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#53] от "uvtest":

    Каква опорка? Десни гласове има в рамките на 10 процента. Това не е опорка, това е факт.
    Или ще отречеш, че Борисов и ГЕРБ са част от статуквото? Или си забравил, как Борисов започна политическа кариера, като обещаваше възмездие за кражбите и заменките на Тройната коалиция? Днес виждаме следващите, които обещават възмездие за кражбите на ГЕРБ. Славчо и Мая са най-големите кандидат-борци със статуквото.

    Бивш tww09306483.
  60. 60 Профил на sturmgewehr44
    sturmgewehr44
    Рейтинг: 438 Неутрално

    който умрял умрял, матриал много
    —цитат от коментар 51 на 1984


    За да е римувано:
    който умрял умрял,
    много, матриал

    Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
  61. 61 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Песимиста казва: "по-лошо от това, нма на къде"
    Оптимиста казва: " Може, може"
    Та и Ангелов е от оптимистите.
    Според мен не сме във фазата, че по-лошо не може, ама да скочим от 3 на 70 проццента за 3-4 месеца, при видимия дефицит на ваксини, ми се струва меко казано преувеличено.

  62. 62 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 497 Неутрално

    От сутрин до вечер тоя герберастки шаман обикаля телевизиите, за да сее шаманизъм по герберастки. Какъв колективен имунитет бе, при няма и 3% ваксинирани с поне една доза от популацията към началото на март, баба ванга ангелова вещае колективен имунитет в края на юни. Герберастията минава всякакви граници. Дъно просто за тия хора няма.

  63. 63 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#59] от "Petleshev":

    Моя грешка ,Петлешев , извинявай.Мислех,че за момент ще изоставиш лозунгите повтаряни тук милион пъти и ще обясниш простичко. Защо ,според теб,ниската избирателна активност облагодетелства статуквото. Що касае другият въпрос.Разбира се ,в България има много можещи и знаещи хора.Ама нали някой трябва " да ги извади на сергията " , да ги рекламира ,да изтъква предимствата им пред другите. Само че,вие протестърите ,повтаряте само едно : " този не става ,другият не става " Да посочите обаче ,кой става,за това не ви стигат силите.

  64. 64 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 490 Неутрално

    До коментар [#34] от "Хелиана":

    Вие живели ли сте извън БГ?

  65. 65 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5284 Неутрално

    До коментар [#23] от "uvtest":Ниската избирателна активност обслужва статуквото. Тоест ГЕРБ, БСП и ДПС. Това мисля, не е някаква тайна.Живот и здраве, сле около месец и Славчо Учиндолски ще се включи в крепежа на червената номенклатура.
    —цитат от коментар 42 на Petleshev


    Ниската избирателна активност обслужва партиите с твърди електорати. Такива като Де Бъ.

  66. 66 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2575 Весело

    10-те пропагандни послания от социалните инженери на „Йейл“

    Лична свобода. Посланието твърди, че „COVID-19 ограничава личната свобода“ (реално властите ограничават свободата) и че само „със съвместни усилия“ за масова ваксинация всеки ще може да опази свободата си. (Извратена логика, според която си „свободен“, ако се поддаваш на шантаж.)

    Икономическа свобода. Посланието набляга на ограниченията за работа и правене на бизнес, като насърчава хората „да работят заедно“ и масово да се ваксинират, за да опазят икономическата си свобода. Както в предишното послание, и тук имаме изнудване, но отнемането на свободи от държавата се приписва на митичния коронавирус.

    В твой личен интерес. Посланието залага на наглата лъжа, че COVID-19 е „истинска заплаха“ дори за младите и здравите, а ковид ваксината е най-добрият начин човек да се предпази от разболяване.

    В интерес на обществото. Посланието насажда страх за „здравето на любимите хора“ и поощрява да се ваксинирате, ако не искате да чувствате вина, задето сте заразил някого.

    Икономическите ползи. Посланието приписва на COVID-19 вината на държавните власти за целенасоченото икономическо опустошение и насажда лъжовната представа, че икономиката ще се стабилизира, ако достатъчно хора се ваксинират.

    Ти си виновен! Посланието е вариант на „загрижеността за здравето на любимите хора“, но тук се акцентира повече на вината, отколкото на страха. В това пропагандно послание е предвидено човек „да си представи“ как би се чувствал, ако заради него се разболее или умре близък, приятел, съсед и пр.

    Срамувай се! Вариант на „Ти си виновен!“, само че насочен към хора, които не биха чувствали непременно вина, ако не се ваксинират. Тук се залага на срама от това, че не си се ваксинирал, заразил си някого и си подложен на обществено осъждане.

    Ядосай се! Посланието е сходно на „Срамувай се!“, само че се цели човек не просто да се срамува, ами и да се ядоса на себе си. Предполагам, че посланието „Ядосай се!“ ще насърчава и публиката да осъществява гневен социален натиск върху отказващите да се ваксинират. Можете да сте сигурни, че умно-красивите дебили от „Свободна Европа“, „Дневник“, „СЕГА“ и други медии ще заложат основно на тази стратегия и насаждането на вина. Правили са го и ще го правят.

    Довери се на науката! Посланието акцентира върху това, че ваксините се подкрепят от науката. Изрично е посочено, че ако някой не се ваксинира, значи не разбира как се разпространяват инфекциите и показва научно невежество. Този пропаганден ход също вече е добре отработен от масмедиите, включително българските.

    Не си смел! Посланието описва как пожарникарите, лекарите и медицинските работници „на първа линия“ показват смелост. А тези, които изберат да не се ваксинират против COVID-19, са страхливци.......... https://www.otizvora.com/2020/10/12548/izoblichenie-kak-sthe-natrapvat-opasnite-kovid-vaksini-do-2022-g/

  67. 67 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2695 Неутрално

    [quote#27:"vassilun"]
    —цитат от коментар 31 на proventuss
    Не, просто да кажете кои, според вас са достатъчно професионално компетентни за тази длъжност, просто няколко имена.[/quote]

    Удивително е чувството на герберската популация за незаменимост!
    От седем милиона българи – един става за минпред, от същите седем млн – един за министър на здравето и т.н.
    Преди вас държава не е имало и управляващи също!
    Да не споменавам Костов каква държава получи от Виденов и какво остави на царо! И той, царо, бил вкарал България в НАТО, а Първанов, водача на антинатовските протести, трябваше да подпише договорът!

  68. 68 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1783 Весело

    ниската избирателна активност облагодетелства статуквото.
    —цитат от коментар 63 на uvtest


    откъде пък се взе тая ниска избирателна активност... 65-75% на вчерашната разгрявка и то към 17'30, никак не е зле... зажаднял е народа за бойчето, види се... мерне ли урна, ни ковид го спира, ни дявол

  69. 69 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    Сега като вземат да се бутат в заведенията като сардели такъв стаден имунитет ще докарат че ще се чудим после къде е ,,стадото”...

  70. 70 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 509 Весело

    Ботоксчо ни казва, че до края на юни ще сме го изкарали повечето. Това вече ни е ясно, но не знаем кои от нас точно, ще са го изкарали и кои няма да успеят да го изкарат.

  71. 71 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2630 Неутрално

    До коментар [#63] от "uvtest":

    "... Разбира се ,в България има много можещи и знаещи хора. Ама нали някой трябва " да ги извади на сергията " , да ги рекламира ,да изтъква предимствата им пред другите..."!

    Да де...! От всички знаещи и можещи в България, на сергията извадиха един пожарникар от Банкя. Първо ги накичиха с генералски пагони. После го рекламираха денонощно няколко години по всякакви възможни медии. Резултатите са видими. Държим здраво последните места във всички класации измерващи доходи и стандарт. :)))

    Бивш tww09306483.
  72. 72 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 983 Неутрално

    До коментар [#64] от "stefan_b":

    Посещавам редовно Холандия / след 17 г. живот и работа там/, следя ежедневно холандските новини, имам близки и прятели и там, и в други европейски страни, така че знам много добре каква е ситуацията там и мога да сравнявам с тукашната.

  73. 73 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1978 Неутрално

    Абе, тя и коса нямаше да ти поникне ...
    —цитат от коментар 1 на Тони КОСТОВ



    Ами той за това си присажда изкуствена .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  74. 74 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2575 Весело

    Няма да се плашиш Ангелов, ........хромозома 12..... сигурно ти е "нафряшкана" с "полезни гени", като те гледам къв си умник !!!! ....... "български модел", даже и ти вземиш да го разбираш някога......  "Genetics of Mortality in Critical Care-GenOMICC" че установили хората, че наследството от неандерталците допринасят за защитен генетичен фактор в хромозома 12, което намалява риска от тежка коронавирусна инфекция .... т.е предпазват от вируси.... Медицинския институт "Каролинска" в Стокхолмския университет и Института за еволюционна антропология "Макс Планк" в Лайпциг, водени от водещия световен специалист Сванде Пемпо го е открили , и написали че за такива като щаба ядове няма да има, доказано.....хахаха.... https://www.pnas.org/content/118/9/e2026309118

  75. 75 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3499 Весело

    Въпреки неистовите усилия на властта за справяне с епидемията, българите оцеляват.

  76. 76 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Управляващите проповядват точно това което им разправяше и Мангъров миналата години! С цената на колко живота след разпускането на мерките ще постигнем въпросния стаден имунитет?

  77. 77 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3114 Неутрално

    Ми то елитните говеда го изкараха значи може и стадото да последва.

  78. 78 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    До коментар [#34] от "Хелиана":

    При нас поне се живее по-нормално.
    Наистина ли? Идея си нямаш! Ти си от ситите!

  79. 79 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    200,000 ваксинирани до сега (80% с една доза), дори и при оптимистичния вариант - 600,000 дози на месец, до края на юни са 4 месеца, което прави още 2.4 млн ваксинирани, вместо 4 млн души с по 2 дози - 8 млн. ваксинации.
    министърът или не не може да смята или лъже предизборно.
    8 млн ваксинации дори и до есента - края на септември/октомври не могат да бъдат достигнати. дано не съм прав, но до следващата зима няма да има колективен имунитет. а много други европейски страни ще са го постигнали до юли.

    Истината ни прави свободни.
  80. 80 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Хем ми се ще да се отнасям уважително към този проф. Ангелов, като към доктор, хем всичко в мен вътре се бунтува, слушайки глупостите му и гледайки по "Севда ТВ" поведението му на плазмодий, наблюдавайки и изучавайки хоризонталната пътна маркировка от "жипката", както и новите пътни срутища в Татковината ни! 'Щото Мамковината ни я разкатаха тотално!
    Стаден имунитет през м. юни!!! Тоя вярно ни има за стадо, бе! Откъде му ги ражда главата такива тъпизми?!

  81. 81 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2713 Неутрално



    [quote#79:"Forrest Gump"]дано не съм прав/quote]

    Не сте прав. За стаден имунитет е необходимо около 70% да имат антитела ,а тук се включват и преболедувалите.Според някои специалисти ,досега с вируса са се срещали към 1.2 милиона.Ако към тях прибавим и тези,които могат да се ваксинират до лятото /ако има достатъчно ваксини/ и сметката излиза.

  82. 82 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3802 Неутрално

    До коментар [#81] от "uvtest":

    Чакам за парите на децата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  83. 83 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 922 Весело

    "В момента червените лампи не светят. Системата е абсолютно готова да се справи откъм хора и предпазни средства." казал той!!!

    Та се сетих за една табела в здравно заведение от времето на "развития социализъм", със следния текст (на емайлиран бял фон с черни букви):
    "ДА НЕ ОСТАВИМ НИТО ЕДИН ПАЦИЕНТ ДА УМРЕ БЕЗ ЛЕКАРСКА ПОМОЩ"

  84. 84 Профил на Brighty
    Brighty
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Напълно е възможно - ако след изборите г-н Асфалт паша забегне в чужбина, както много анализатори очакват /нещо като българският Коле Груевски/, където да открие с припечеленото през годините завод за ваксини, които да започнем да внасяме с предимство. Иначе с темповете до момента годината ще е 2037.

  85. 85 Профил на gigabyte
    gigabyte
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Големи напъни! И без това с идването на топлия сезон корона вирусът ще се скрие. За справка - в Австралия (цял континент!) няма заразени. Сега там е лято. Какво да си говорим повече?

    master
  86. 86 Профил на mdl12999999
    mdl12999999
    Рейтинг: 8 Неутрално

    „Костадин Ангелов: До края на юни може да постигнем колективен имунитет.“

    Може, може… Тя и баба ми можеше да бъде мъжка, ама нейсе. Слава на ГЕРБ!

    Интересно, това е поне второто заглавие от днес на Васил Хаджийски по шамблона „Ангелов каза, че може да…“. Браво ГЕРБ, Вие можете всичко.

  87. 87 Профил на b.rainstorm
    b.rainstorm
    Рейтинг: 566 Гневно

    Тоя е усвоил реториката на Вожда Мутра от Банкя, а именно: лъжи до последно, пак ще сме на власт!

    ВСИЧКИ ДА ИЗЛИЗАТ ДА ГЛАСУВАТ СРЕЩУ ГРОБ!

  88. 88 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 1114 Весело

    Има само един начин за колективен /стаден/ имунитет, да внесем руската ваксина немедлено. Стадото веднага ще хукне...

  89. 89 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    Ангелов, Ангелов..... недоразумение селско.... "българският модел" е най добрият модел и българският щаб е най-умния щаб......мали-мали !!! .....добре че вариантите на геноподобни рецептори, които намаляват чувствителността към инфекции с Helicobacter pylori са ни в повечко в България, по обективни причини , че щяхте да видите иначе как ви работят мерките и теглилките ...... ама вие не сте и чували за онези протеини дето били "взаимодействащи" с РНК вируси, и в кои ДНК области се кодират и защо ....... Тея неща не сте ги учили а и никой не си направи труда да попита примерно проф. Севдалин Георгиев или някой друг който можеше да ви ги обясни, ако въобще простите ви глави могат да го възприемат.....

  90. 90 Профил на bateVal
    bateVal
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#81] от "uvtest":

    Приблизително точна информация може да се вземе от личните лекари - те прекрасно знаят кой от пациентите им е преболедувал ковида. Ама не им стиска...

  91. 91 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7033 Неутрално

    Наслушахме се на празни обещания! Гладна кокошка, просо сънува.

  92. 92 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 224 Неутрално

    "ЗАБОЛЯЕМОСТА"??? Има ли такава дума в българския език? За ЗАБОЛЕВАЕМОСТ съм чувал... Аааа, била дублетна форма, от Нова Загора ;-) И това човек с две дипломи, при това министър...

  93. 93 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    До коментар [#89] от "MPetr":

    Пояснявам специално за Костадин Ангелов и другите умници.....проф. Севдалин Георгиев сега е пенсионер, но беше асистент на Аяла, който стана Нобелов лауреат по генетика и Севдалин Георгиев издаде тухлата "Съвременна генетика" на Аяла в България 2 години преди да почне да се изучава в САЩ по времето на последните години на онзи лош строй......но по важното е че тея от щаба , в учебната им програма като медици не се учеше...... а и грам не мръднаха на пред........

  94. 94 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2727 Неутрално

    Виж министъра, и ще ти стане ясно накъде върви и ваксинацията, и здравеопазването, и държавата.

  95. 95 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 922 Весело

    До коментар [#92] от "Paris Hilton":
    ""ЗАБОЛЯЕМОСТА"??? Има ли такава дума в българския език? За ЗАБОЛЕВАЕМОСТ съм чувал... Аааа, била дублетна форма, от Нова Загора ;-) И това човек с две дипломи, при това министър... "

    Той, човекът, явно си е от "новото нормално", каквото и да означава това.
    'Ми да коментираме ли кърджалийското наречие с емблематичните "отпреде" и "отзаде". Или, че някой заслужавал "респект и уважение", че притежавал висока "експертиза". А глаголите "скланям", "преценям", "оценям" в "новите български изречения"! Примерите са безброй и огромната част от тях произхождат от МС и НС, след което се подемат масово дори и от т.н. "мисирки", които би следвало да са радетели за чистотата на речта! Колко пъти писах на една, не много лоша журналистка, какво означава думата "експертиза" и че няма начин някой да я притежава - никакъв резултат!

  96. 96 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    До коментар [#24] от "Ан Он":
    "А на мен ми се струва че това е един от малкото случаи където некадърността, некомпетентността и нищоправенето на ръководните кадри на ГЕРБ всъщност не можа да нанесе значителни вреди, просто щото епидемията си се развива по учебник и няма голямо значение какво си мислиш че постигаш с Мерките ..."

    Мангъров беше прав като казваше , че епидемията с мерки и без мерки ще спрестане когато се създаде колективен имунитет , за което беше оплют и обруган.
    Но не си прав като казваш , че "некадърността, некомпетентността и нищоправенето на ръководните кадри на ГЕРБ всъщност не можа да нанесе значителни вреди".Напротив , действията на правителството доведе да краха и фалита на много от малките и средни фирми като на практика унищожи малкия и среден бизнес в България , който няма да се съвземе скоро.

  97. 97 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Този лаик нищо не разбира. Мангъров го казА ноември - до 2-3 месеца сичко приключва!

  98. 98 Профил на Славейко
    Славейко
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Костадин Ангелов: До края на юни може да постигнем колективен имунитет

    Костадинка сменя плочата нещо. Предизборно предизборно!

  99. 99 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    Значи всеки ден (започвайки от днес) в България трябва да се ваксинират по 40 000 човека.
    Вчера са се ваксинирали 3 000.
    Вярно е, че електората на ГЕРБ не блести с интелект, но защо Ангелов си мисли, че всички сме на тяхното ниво.

  100. 100 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3748 Неутрално

    Де го вижда министърът това плато в смъртността?
    Щото на мен графиката ми говори за покачване на смъртните случаи от ковид 1,5 пъти за десетина дена.
    11-17.2 – 31
    12-18.2 – 32
    13 -19.2 – 32
    14-20.2 – 33
    15-21.2 – 33
    16-22.2 – 37
    17-23.2 – 39
    18-24.2 – 40
    19-25.2 – 42
    20-26.2 – 44
    21-27.2 – 47
    22-28.2 - 48





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK